Showing posts with label Πανκούνιν. Show all posts
Showing posts with label Πανκούνιν. Show all posts

Sunday, 6 February 2011

Θρασύδειλη Επίθεση Τραμπούκων

Την Παρασκευή, 4η Φεβρουαρίου, μέλη της Ομάδας Σύνταξης του εκφραστικού όργανου της οργάνωσης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia συμμετείχαν στην διαδήλωση συμπαράστασης προς τον λαό της Αιγύπτου που έγινε μπροστά από την Πρεσβεία εκείνης της χώρας.

Παρέστηκαν από την αρχή της πορείας στο τέμενος Ομεριέ και στην πορεία που οδήγησε στην Πρεσβεία μαζί με πολιτικούς πρόσφυγες από την Αίγυπτο και άλλους ανθρώπους από τον ευρύτερο χώρο της Μέσης Ανατολής, και με αριθμό ντόπιων διαδηλωτών.

Ενώ αποχωρούσαν από την εκδήλωση δύο από τα μέλη της ομάδας μας, ο Σόλων Αντάρτης και ο Πέτρος Ευδόκας υπέστηκαν επίθεση από τρία άτομα.

Η επίθεση εναντίον των έγινε έξω από το σπίτι του πρώην Υπουργού Εσωτερικών Πολύκαρπου Γεωρκάτζη στην οδό Μετοχίου, γύρω στις 3:35μμ.

Οι δράστες ακολούθησαν τα μέλη μας από το χώρο της διαδήλωσης γιά μερικές εκατοντάδες μέτρα σε γοργό βήμα, και τελείως απρόκλητα, χωρίς λέξη, τους εκτύπησαν πισώπλατα στα κεφάλια με δοχεία γιαουρτιού. Ο Σόλων τραυματίστηκε ελαφριά στο δεξί αυτί, και η ακοή του μέχρι αργά το βράδυ δεν ήταν καλή. Ο Πέτρος υπέστηκε λιγότερο σωματικά. Αλλά και οι δύο δηλώνουν άναυδοι με το περιστατικό: αν το ψυχικό τραύμα προσχεδιασμένης πολιτικής βίας εναντίον των μελών μας στο φώς της ημέρας και ενώπιον άλλων ανθρώπων περαστικών μες το δρόμο μπορεί να θεωρηθεί "μικρό", τότε ήταν ήταν "μικρή" η ζημιά.

Γνωρίζουμε το άτομο που ηγήθηκε της επίθεσης. Τα άλλα δύο άτομα μας είναι άγνωστα αλλά εύκολα αναγνωρίσιμα.

Ηγέτης της επίθεσης είναι γνωστός τραμπούκος που έχει διεισδύσει στον εναλλακτικό ριζοσπαστικό χώρο. Προσποιείται τον "αναρχικό" και έχει συχνά εμπλοκή σε περιστατικά όπου άνθρωποι εξωθούνται σε άμυαλες πράξεις πολιτικής βίας, συγκρούσεις, βανδαλισμούς και άλλες καταστροφές.

Ονομάζεται Μάριος. Είναι γνωστός στην κοινότητα ως Μάριος "ο Ψηλός". Ο ίδιος έχει επιλέξει γιά τον εαυτό του το επίθετο Πανκούνιν (Punkunin), παρομοιάζοντας τον εαυτό του με το ιστορικό πρόσωπο του Μιχαήλ Μπακούνιν που είναι θεωρητικός θεμελιωτής του αναρχικού κινήματος. Παράλλαξε το όνομα με την πρόσθεση της λέξης "πανκ" (punk) που αναφέρεται στο πολιτιστικό ρεύμα πανκ (punk). Προσβολή, βέβαια, και στον Αναρχισμό και στο κίνημα πανκ το να επικαλείται ένας αλήτης τα ονόματα αυτά ως δικά του.

Γνωρίσαμε τον Μάριο τον Ψηλό πριν από πολλά χρόνια όταν τον φιλοξενήσαμε σε πολιτική συνάντηση στα γραφεία μας στην Εντός των Τειχών Λευκωσία. Η ομάδα μας συμμετείχε σε προσπάθειες να δημιουργηθεί ένα οργανωμένο δίκτυο αλληλοϋποστήριξης ενάντια στην Κρατική βία και καταστολή. Στη συνάντηση συμμετείχαν κάποια μέλη της ομάδας μας, μέλη του Αναρχικού Πυρήνα, και ανέντακτα άτομα από τον ευρύτερο αντι-εξουσιαστικό χώρο. Ήταν μιά πρώτη συνάντηση γιά την ψηλάφηση τρόπων να θεμελιωθεί εμπιστοσύνη γιά συνεργασία. Ο Πανκούνιν στα πρώτα πέντε λεπτά της συνάντησης σηκώθηκε και επί λέξει είπε:
"Εν μαλακίες τούτα τα πράματα, εγώ θέλω δράση", τορπιλλίζοντας αποτελεσματικά τη συνάντηση.

Ο Μάριος ο Ψηλός απεικονίζεται καθαρά στις τρείς φωτογραφίες εδώ. Η μία είναι από την διαδήλωση της Παρασκευής, ενώ η πορεία περνούσε μπροστά από την Πρεσβεία του Θανάτου (ΗΠΑ) - είναι το άτομο με το μοδάτο καπέλλο και το κόκκινο πουκάμισο.

Εμφανίζεται επίσης και σε δημοσίευση από το Πλανώδιο Στέκι του Δρόμου σε προφίλ με το τσιγάρο στο στόμα:
http://steki-dromou.blogspot.com/2011/02/blog-post_05.html

Η άλλη του φωτογραφία είναι δημοσιευμένη από τον ίδιο τον δράστη στην ιστοσελίδα του στον ιστοχώρο της εταιρείας Facebook.

Οι δύο άλλοι τραμπούκοι που επιτεθήκαν στα μέλη μας, μία γυναίκα και ένας άνδρας, είναι άγνωστοι.

Δεν είναι άγνωστα όμως τα κίνητρα και το πολιτικό πλαίσιο της επίθεσης.

Η επίθεση είναι η πρώτη πράξη βίας που σηματοδοτήθηκε από ομιλία ειδικού πολιτικού ακόλουθου του Κυβερνώντος Κόμματος (ΑΚΕΛ) ο οποίος σε δημόσια του παρουσίαση σε "Ημερίδα" τον Νοέμβριο 2010 αναγνώρισε ονομαστικά την ομάδα μας ως πολιτικό αντίπαλο του καθεστώτος και μας ταπέλλωσε με τις κατηγορίες της "ακροδεξιάς", του "εθνικισμού" και "φασισμού". Φυσικά σε μιά σχετικά προοδευτική κοινωνία όπως τη δική μας όπου οι προοδευτικές ιδέες και αξίες της Αριστεράς τυγχάνουν μεγάλου σεβασμού - όπως και τους αρμόζει - είναι εύκολο κάποιος που ταπελλώνεται από την εξουσία ως "ακροδεξιός" να στοχεύεται ως εχθρός του λαού.

Ο ομιλητής προέβει στις εξής δηλώσεις: είπε ότι η δύναμη του Κράτους δεν είναι αρκετή γιά να μας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά, και κάλεσε γιά τη δημιουργία μιάς ευρείας παρακρατικής δύναμης γιά να μας εξοντώσει. Μαζί με εμάς, ο ομιλητής στόχευσε και την Σοσιαλιστική ομάδα που εκδίδει τον Εμπροσθοφύλακα, καθώς και την Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο που εκφράζεται μέσω της ιστοσελίδας Christofias Watch.

Υπενθυμίζουμε ότι το καθεστώς ήδη κτύπησε παράνομα την αντιπολιτευόμενη ιστοσελίδα Christofias Watch διατάζοντας την Αστυνομία να προβεί σε αντισυνταγματική και παράνομη έρευνα και κατάσχεση υπολογιστών και ανάκριση εις βάρος του δικηγόρου Ξενή Ξενοφώντος στην προσπάθεια τους να ανακαλύψουν την ομάδα σύνταξης εκείνης της ιστοσελίδας - πράμα που τελικά δεν κατάφεραν.

Ο ομιλητής που εξέγειρε το ακροατήριο σε μίσος στοχευμένο ενάντια μας και που κάλεσε να δημιουργηθεί μιά παρακρατική δύναμη γιά να μας πατάξει ονομάζεται Γρηγόρης Ιωάννου, της ομάδας Φάλιες. Η ομιλία του δημοσιεύτηκε από τον ίδιο εδώ:
http://nekatomata.blogspot.com/2010/12/2009-2010.html

Ο πολιτικός και ηθικός αυτουργός της επίθεσης εναντίον μας έχει παραδεκτεί δημοσίως ότι οι οργανώσεις με τις οποίες συνεργάζεται έχουν χρηματοδοτηθεί από την Κυβέρνηση των ΗΠΑ διά του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ και μέσω των Ηνωμένων Εθνών (UNOPS). Τα αναφέρει όλα εδώ:
http://nekatomata.blogspot.com/2007_11_01_archive.html

Μαζί με τον Γρηγόρη Ιωάννου, στην Ημερίδα όπου εκείνος κάλεσε γιά τη δημιουργία μιάς "αποτελεσματικής" δύναμης εναντίον μας, συμμετείχαν και άλλοι ομιλητές που έχουν δημοσίως παραδεκτεί τη χρηματοδότηση τους από ξένες δυνάμεις και άμεσες διασυνδέσεις με όργανα του ιμπεριαλισμού όπως το ίδρυμα PRIO, το Υπουργείο Αμύνης της Νορβηγίας και τη Διεθνή Τράπεζα: παράδειγμα ο ομιλητής Νίκος Τριμικλινιώτης, που είναι και εκείνος καθεστωτικός "παράγοντας" που διείσδυσε στην ανεξάρτητη Αριστερά προς όφελος του Κυβερνώντος Κόμματος:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/prio.html

Ο Γρηγόρης Ιωάννου δεν αποκρύπτει τις προθέσεις του γιά χειραγώγηση οργανώσεων και ατόμων της ανεξάρτητης Αριστεράς ώστε να τεθούν υπό τον έλεγχο του Κυβερνώντος Κόμματος μέσα από "κινηματικές διαδικασίες" γιά να χειραγωγούνται οι διάφορες αναρχικές, τροτσκιστικές, συνδικαλιστικές και άλλες προοδευτικές οργανώσεις προς όφελος της όποιας εκστρατείας έχει κατά καιρούς ανάγκη το Κόμμα. Τα έχει γράψει εδώ:
http://sirmastocomputer.blogspot.com/2008/03/blog-post_23.html?showComment=1206367331117#c6688003695448736700


Θεωρούμε πως συνυπεύθυνοι ως ηθικοί~πολιτικοί αυτουργοί λόγω της πραγματικής τους εμπλοκής στη δημιουργία τέτοιου κλίματος ώστε η βία εναντίον των μελών μας να θεωρείται αποδεκτή είναι και δύο άλλα ιδρυτικά στελέχη της ομάδας Φάλιες. Είναι η Δέσπω Πασιά, η οποία και ήτο συνδιοργανωτής της Ημερίδας όπου εξεδώθει η στόχευση ενάντια στην ομάδα μας:
http://cyprus.indymedia.org/despo,gregoris,pseudoantifas.jpg

Και ο Μάριος Βιολάρης, ιδρυτικό στέλεχος της ομάδας Φάλιες και πρώην εργοδότης του Μάριου του Ψηλού, αρχηγού των δραστών στην επίθεση.

Οι τρείς της ομάδας Φάλιες έχουν αγκαλιάσει την εκστρατεία του Κυβερνώντος Κόμματος γιά την επιβολή ρατσιστικής Διζωνικής "λύσης" στην Κύπρο, και προσποιούμενοι τους αναρχικούς προσπαθούν να χειραγωγήσουν μέλη της αυτόνομης και αντι-εξουσιαστικής Αριστεράς μέσω ανθελληνισμού, αυταρχισμού, Κυπριο-εθνικισμού, ψεμμάτων και απροκάλυπτου μίσους, ώστε να παρασύρουν την κοινότητα να γίνει προέκταση της εκστρατείας του Κυβερνώντος Κόμματος.

Στην προκείμενη περίπτωση πολιτικής βίας εναντίον μας δεν έχει φανερή συμμετοχή το Κόμμα, αλλά οι "περιφερειακοί" του πολιτικοί δορυφόροι.


Αμέσως μετά από την έκδοση της πολιτικής "φάτουα" (πολιτικο-θρησκευτικό διάταγμα) που εξέδωσε ο Γρηγόρης Ιωάννου ενάντια στην οργάνωση μας, αυξηθήκαν κατακόρυφα τα περιστατικά απειλών και έχθρας εναντίον μας από υποστηρικτές και όργανα του καθεστώτος.

Παράδειγμα των απειλών εναντίον μας το πιο κάτω σχόλιο στις σελίδες μας:
"...εκτός των ξυλοκοπημάτων και των εκτελέσεων... επίσης θα σας γαμήσουμε τις γυναίκες (κέρατα), θα σας ρίξουμε να σας φανε τα όρνια (κοράκια) θα σας κράξουμε (κρα-κρα) και θα σας φιμώσουμε, επιδεικνύοντας τη δύναμή μας"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/regarding-attack-against-cyprus.html?showComment=1295332561482#c6358646477296884273

Δεν επενέβη βέβαια η Αστυνομία ή η Εισαγγελία γιά να λάβουν με Δικαστικό Διάταγμα μέσω της Ίντερπολ τον αριθμό IP εκείνου που μας απείλησε γιά να φανεί ποιός είναι αυτός που απειλεί εμάς και τις οικογένειες μας και να του προσάψουν τις κατηγορίες που αρμόζουν. Διότι θα φανεί αμέσως η πολιτική διασύνδεση του δράστη με το καθεστώς.


Το άτομο που ηγήθηκε της επίθεσης εναντίον των μελών μας, ο Μάριος ο Ψηλός (άλλως Πανκούνιν), είχε δραστήριο ρόλο σε εκστρατεία αμαύρωσης του καλού μας ονόματος στην κοινότητα μέσω ψιθυρισμών, συκοφαντίας, και κινητοποίησης μίσους ενάντια σε μας. Πως αλλιώς θα μπορούσε να πείσει δύο τελείως άγνωστα άτομα να επιτεθούν στα μέλη μας μέρα μεσημέρι μες το δρόμο ενώπιον μαρτύρων;

Ο Μάριος ο Ψηλός συμμετείχε τις τελευταίες εβδομάδες μαζί με τον Γρηγόρη Ιωάννου σε μιά εκστρατεία χειραγώγησης διαφόρων ομάδων ώστε να τεθούν εναντίον μας μέσω δυσφήμησης, διαστρέβλωσης και εκτόξευσης πολιτικών κατηγοριών εναντίον μας σε διεθνείς και ντόπιους πολιτικούς φορείς. Τις αρχειοθετήσαμε και τις απαντήσαμε στην ιστοσελίδα μας http://cyprus.indymedia.org εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-collective-responds-to.html
και εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/another-collective-response-by-cyprus.html

Αναγνωρίζουμε ότι οι πολιτικοί μας αντίπαλοι και τα ανδρείκελα του καθεστώτος έχουν λυσσάξει από τις δημοσιεύσεις και την επιχειρηματολογία της ομάδας μας καθώς και με τις αποκαλύψεις μας για τις διαπλοκές και τις διασυνδέσεις των, τόσο με το διεθνή ιμπεριαλισμό μέσω των χρηματοδοτήσεων της USAID και άλλων ξένων δυνάμεων, όσο και των άμεσων σχέσεων τους με το Κυβερνών Κόμμα.

Εφόσον η εκστρατεία σπίλωσης εναντίον μας έχει αποτύχει, εφόσον οι συκοφαντίες των δεν έχουν καμία απήχηση στην τοπική και διεθνή κοινότητα καταφεύγουν πλέον στο μόνο μέσον που τους απέμεινε, στη ωμή φυσική βία εις βάρος των μελών μας.

Ο αλητήριος Μάριος Punkunin και τα τσιράκια του ακολούθησαν τα μέλη μας σαν κλέφτες μέσα στη νύχτα, κτύπησαν πισώπλατα, και αμέσως μετά την επαίσχυντη πράξη τους τράπηκαν σε φυγή. Η θρασυδειλία τους δεν έχει όρια. Οι φασίστες που προσποιούνται τους αναρχικούς δεν έριξαν τα γιαούρτια τους ενάντια στην Πρεσβεία των ΗΠΑ εκείνη τη μέρα στη διαδήλωση, δεν στόχευσαν τα σύμβολα του Ιμπεριαλισμού και του Κεφαλαίου, ούτε και αντιπαρατέθηκαν με την Αστυνομία. Μόνο τους δικούς μας κτύπησαν.

Επέλεξαν σαν κοινοί τραμπούκοι να επιτεθούν σε δύο μέλη της ομάδας μας χωρίς πρόκληση και χωρίς προειδοποίηση. Αυτό είναι το προσωπικό και πολιτικό τους ήθος. Δεν είχαν ούτε καν το θάρρος και την εντιμότητα να συναντήσουν τα μέλη μας πρόσωπο με πρόσωπο.

Οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν όλα όσα δημοσιέυσαμε για το ηθικό ποιόν και τους στόχους των ατόμων που λυμαίνονται τον αναρχικό χώρο προωθώντας αναίτιες συγκρούσεις και αδικαιολόγητη βία:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Χρειάζεται να γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να μας εκφοβίσουν ούτε να επηρεάσουν την εργασία μας. Ήδη έχουμε λάβει μέτρα γιά την ασφάλεια μας και γιά να τιμωρηθούν οι ένοχοι.

Αλλά μας ανησυχεί πολύ το που θα σταματήσει ο κύκλος σύγκρουσης τώρα που "αναβαθμίστηκε" από απλές διαφωνίες σε πολιτική βία. Δεν θα κατακερματίσει ανεπανόρθωτα την ήδη λιγοστή ενότητα στο χώρο της αυτόνομης Αριστεράς; Δεν θα βλάψει το λαό μας συμβάλλοντας στην ευρύτερη διχόνοια που κάποιοι επιτήδειοι έντεχνα προσπαθούν να διασπείρουν παντού ώστε να καταστραφεί παντελώς το εσωτερικό μέτωπο;

Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου, 2011

~~~~~~~~~~~~~~~