Sunday, 6 February 2011

Θρασύδειλη Επίθεση Τραμπούκων

Την Παρασκευή, 4η Φεβρουαρίου, μέλη της Ομάδας Σύνταξης του εκφραστικού όργανου της οργάνωσης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia συμμετείχαν στην διαδήλωση συμπαράστασης προς τον λαό της Αιγύπτου που έγινε μπροστά από την Πρεσβεία εκείνης της χώρας.

Παρέστηκαν από την αρχή της πορείας στο τέμενος Ομεριέ και στην πορεία που οδήγησε στην Πρεσβεία μαζί με πολιτικούς πρόσφυγες από την Αίγυπτο και άλλους ανθρώπους από τον ευρύτερο χώρο της Μέσης Ανατολής, και με αριθμό ντόπιων διαδηλωτών.

Ενώ αποχωρούσαν από την εκδήλωση δύο από τα μέλη της ομάδας μας, ο Σόλων Αντάρτης και ο Πέτρος Ευδόκας υπέστηκαν επίθεση από τρία άτομα.

Η επίθεση εναντίον των έγινε έξω από το σπίτι του πρώην Υπουργού Εσωτερικών Πολύκαρπου Γεωρκάτζη στην οδό Μετοχίου, γύρω στις 3:35μμ.

Οι δράστες ακολούθησαν τα μέλη μας από το χώρο της διαδήλωσης γιά μερικές εκατοντάδες μέτρα σε γοργό βήμα, και τελείως απρόκλητα, χωρίς λέξη, τους εκτύπησαν πισώπλατα στα κεφάλια με δοχεία γιαουρτιού. Ο Σόλων τραυματίστηκε ελαφριά στο δεξί αυτί, και η ακοή του μέχρι αργά το βράδυ δεν ήταν καλή. Ο Πέτρος υπέστηκε λιγότερο σωματικά. Αλλά και οι δύο δηλώνουν άναυδοι με το περιστατικό: αν το ψυχικό τραύμα προσχεδιασμένης πολιτικής βίας εναντίον των μελών μας στο φώς της ημέρας και ενώπιον άλλων ανθρώπων περαστικών μες το δρόμο μπορεί να θεωρηθεί "μικρό", τότε ήταν ήταν "μικρή" η ζημιά.

Γνωρίζουμε το άτομο που ηγήθηκε της επίθεσης. Τα άλλα δύο άτομα μας είναι άγνωστα αλλά εύκολα αναγνωρίσιμα.

Ηγέτης της επίθεσης είναι γνωστός τραμπούκος που έχει διεισδύσει στον εναλλακτικό ριζοσπαστικό χώρο. Προσποιείται τον "αναρχικό" και έχει συχνά εμπλοκή σε περιστατικά όπου άνθρωποι εξωθούνται σε άμυαλες πράξεις πολιτικής βίας, συγκρούσεις, βανδαλισμούς και άλλες καταστροφές.

Ονομάζεται Μάριος. Είναι γνωστός στην κοινότητα ως Μάριος "ο Ψηλός". Ο ίδιος έχει επιλέξει γιά τον εαυτό του το επίθετο Πανκούνιν (Punkunin), παρομοιάζοντας τον εαυτό του με το ιστορικό πρόσωπο του Μιχαήλ Μπακούνιν που είναι θεωρητικός θεμελιωτής του αναρχικού κινήματος. Παράλλαξε το όνομα με την πρόσθεση της λέξης "πανκ" (punk) που αναφέρεται στο πολιτιστικό ρεύμα πανκ (punk). Προσβολή, βέβαια, και στον Αναρχισμό και στο κίνημα πανκ το να επικαλείται ένας αλήτης τα ονόματα αυτά ως δικά του.

Γνωρίσαμε τον Μάριο τον Ψηλό πριν από πολλά χρόνια όταν τον φιλοξενήσαμε σε πολιτική συνάντηση στα γραφεία μας στην Εντός των Τειχών Λευκωσία. Η ομάδα μας συμμετείχε σε προσπάθειες να δημιουργηθεί ένα οργανωμένο δίκτυο αλληλοϋποστήριξης ενάντια στην Κρατική βία και καταστολή. Στη συνάντηση συμμετείχαν κάποια μέλη της ομάδας μας, μέλη του Αναρχικού Πυρήνα, και ανέντακτα άτομα από τον ευρύτερο αντι-εξουσιαστικό χώρο. Ήταν μιά πρώτη συνάντηση γιά την ψηλάφηση τρόπων να θεμελιωθεί εμπιστοσύνη γιά συνεργασία. Ο Πανκούνιν στα πρώτα πέντε λεπτά της συνάντησης σηκώθηκε και επί λέξει είπε:
"Εν μαλακίες τούτα τα πράματα, εγώ θέλω δράση", τορπιλλίζοντας αποτελεσματικά τη συνάντηση.

Ο Μάριος ο Ψηλός απεικονίζεται καθαρά στις τρείς φωτογραφίες εδώ. Η μία είναι από την διαδήλωση της Παρασκευής, ενώ η πορεία περνούσε μπροστά από την Πρεσβεία του Θανάτου (ΗΠΑ) - είναι το άτομο με το μοδάτο καπέλλο και το κόκκινο πουκάμισο.

Εμφανίζεται επίσης και σε δημοσίευση από το Πλανώδιο Στέκι του Δρόμου σε προφίλ με το τσιγάρο στο στόμα:
http://steki-dromou.blogspot.com/2011/02/blog-post_05.html

Η άλλη του φωτογραφία είναι δημοσιευμένη από τον ίδιο τον δράστη στην ιστοσελίδα του στον ιστοχώρο της εταιρείας Facebook.

Οι δύο άλλοι τραμπούκοι που επιτεθήκαν στα μέλη μας, μία γυναίκα και ένας άνδρας, είναι άγνωστοι.

Δεν είναι άγνωστα όμως τα κίνητρα και το πολιτικό πλαίσιο της επίθεσης.

Η επίθεση είναι η πρώτη πράξη βίας που σηματοδοτήθηκε από ομιλία ειδικού πολιτικού ακόλουθου του Κυβερνώντος Κόμματος (ΑΚΕΛ) ο οποίος σε δημόσια του παρουσίαση σε "Ημερίδα" τον Νοέμβριο 2010 αναγνώρισε ονομαστικά την ομάδα μας ως πολιτικό αντίπαλο του καθεστώτος και μας ταπέλλωσε με τις κατηγορίες της "ακροδεξιάς", του "εθνικισμού" και "φασισμού". Φυσικά σε μιά σχετικά προοδευτική κοινωνία όπως τη δική μας όπου οι προοδευτικές ιδέες και αξίες της Αριστεράς τυγχάνουν μεγάλου σεβασμού - όπως και τους αρμόζει - είναι εύκολο κάποιος που ταπελλώνεται από την εξουσία ως "ακροδεξιός" να στοχεύεται ως εχθρός του λαού.

Ο ομιλητής προέβει στις εξής δηλώσεις: είπε ότι η δύναμη του Κράτους δεν είναι αρκετή γιά να μας αντιμετωπίσει αποτελεσματικά, και κάλεσε γιά τη δημιουργία μιάς ευρείας παρακρατικής δύναμης γιά να μας εξοντώσει. Μαζί με εμάς, ο ομιλητής στόχευσε και την Σοσιαλιστική ομάδα που εκδίδει τον Εμπροσθοφύλακα, καθώς και την Επιτροπή γιά την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο που εκφράζεται μέσω της ιστοσελίδας Christofias Watch.

Υπενθυμίζουμε ότι το καθεστώς ήδη κτύπησε παράνομα την αντιπολιτευόμενη ιστοσελίδα Christofias Watch διατάζοντας την Αστυνομία να προβεί σε αντισυνταγματική και παράνομη έρευνα και κατάσχεση υπολογιστών και ανάκριση εις βάρος του δικηγόρου Ξενή Ξενοφώντος στην προσπάθεια τους να ανακαλύψουν την ομάδα σύνταξης εκείνης της ιστοσελίδας - πράμα που τελικά δεν κατάφεραν.

Ο ομιλητής που εξέγειρε το ακροατήριο σε μίσος στοχευμένο ενάντια μας και που κάλεσε να δημιουργηθεί μιά παρακρατική δύναμη γιά να μας πατάξει ονομάζεται Γρηγόρης Ιωάννου, της ομάδας Φάλιες. Η ομιλία του δημοσιεύτηκε από τον ίδιο εδώ:
http://nekatomata.blogspot.com/2010/12/2009-2010.html

Ο πολιτικός και ηθικός αυτουργός της επίθεσης εναντίον μας έχει παραδεκτεί δημοσίως ότι οι οργανώσεις με τις οποίες συνεργάζεται έχουν χρηματοδοτηθεί από την Κυβέρνηση των ΗΠΑ διά του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ και μέσω των Ηνωμένων Εθνών (UNOPS). Τα αναφέρει όλα εδώ:
http://nekatomata.blogspot.com/2007_11_01_archive.html

Μαζί με τον Γρηγόρη Ιωάννου, στην Ημερίδα όπου εκείνος κάλεσε γιά τη δημιουργία μιάς "αποτελεσματικής" δύναμης εναντίον μας, συμμετείχαν και άλλοι ομιλητές που έχουν δημοσίως παραδεκτεί τη χρηματοδότηση τους από ξένες δυνάμεις και άμεσες διασυνδέσεις με όργανα του ιμπεριαλισμού όπως το ίδρυμα PRIO, το Υπουργείο Αμύνης της Νορβηγίας και τη Διεθνή Τράπεζα: παράδειγμα ο ομιλητής Νίκος Τριμικλινιώτης, που είναι και εκείνος καθεστωτικός "παράγοντας" που διείσδυσε στην ανεξάρτητη Αριστερά προς όφελος του Κυβερνώντος Κόμματος:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/prio.html

Ο Γρηγόρης Ιωάννου δεν αποκρύπτει τις προθέσεις του γιά χειραγώγηση οργανώσεων και ατόμων της ανεξάρτητης Αριστεράς ώστε να τεθούν υπό τον έλεγχο του Κυβερνώντος Κόμματος μέσα από "κινηματικές διαδικασίες" γιά να χειραγωγούνται οι διάφορες αναρχικές, τροτσκιστικές, συνδικαλιστικές και άλλες προοδευτικές οργανώσεις προς όφελος της όποιας εκστρατείας έχει κατά καιρούς ανάγκη το Κόμμα. Τα έχει γράψει εδώ:
http://sirmastocomputer.blogspot.com/2008/03/blog-post_23.html?showComment=1206367331117#c6688003695448736700


Θεωρούμε πως συνυπεύθυνοι ως ηθικοί~πολιτικοί αυτουργοί λόγω της πραγματικής τους εμπλοκής στη δημιουργία τέτοιου κλίματος ώστε η βία εναντίον των μελών μας να θεωρείται αποδεκτή είναι και δύο άλλα ιδρυτικά στελέχη της ομάδας Φάλιες. Είναι η Δέσπω Πασιά, η οποία και ήτο συνδιοργανωτής της Ημερίδας όπου εξεδώθει η στόχευση ενάντια στην ομάδα μας:
http://cyprus.indymedia.org/despo,gregoris,pseudoantifas.jpg

Και ο Μάριος Βιολάρης, ιδρυτικό στέλεχος της ομάδας Φάλιες και πρώην εργοδότης του Μάριου του Ψηλού, αρχηγού των δραστών στην επίθεση.

Οι τρείς της ομάδας Φάλιες έχουν αγκαλιάσει την εκστρατεία του Κυβερνώντος Κόμματος γιά την επιβολή ρατσιστικής Διζωνικής "λύσης" στην Κύπρο, και προσποιούμενοι τους αναρχικούς προσπαθούν να χειραγωγήσουν μέλη της αυτόνομης και αντι-εξουσιαστικής Αριστεράς μέσω ανθελληνισμού, αυταρχισμού, Κυπριο-εθνικισμού, ψεμμάτων και απροκάλυπτου μίσους, ώστε να παρασύρουν την κοινότητα να γίνει προέκταση της εκστρατείας του Κυβερνώντος Κόμματος.

Στην προκείμενη περίπτωση πολιτικής βίας εναντίον μας δεν έχει φανερή συμμετοχή το Κόμμα, αλλά οι "περιφερειακοί" του πολιτικοί δορυφόροι.


Αμέσως μετά από την έκδοση της πολιτικής "φάτουα" (πολιτικο-θρησκευτικό διάταγμα) που εξέδωσε ο Γρηγόρης Ιωάννου ενάντια στην οργάνωση μας, αυξηθήκαν κατακόρυφα τα περιστατικά απειλών και έχθρας εναντίον μας από υποστηρικτές και όργανα του καθεστώτος.

Παράδειγμα των απειλών εναντίον μας το πιο κάτω σχόλιο στις σελίδες μας:
"...εκτός των ξυλοκοπημάτων και των εκτελέσεων... επίσης θα σας γαμήσουμε τις γυναίκες (κέρατα), θα σας ρίξουμε να σας φανε τα όρνια (κοράκια) θα σας κράξουμε (κρα-κρα) και θα σας φιμώσουμε, επιδεικνύοντας τη δύναμή μας"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/regarding-attack-against-cyprus.html?showComment=1295332561482#c6358646477296884273

Δεν επενέβη βέβαια η Αστυνομία ή η Εισαγγελία γιά να λάβουν με Δικαστικό Διάταγμα μέσω της Ίντερπολ τον αριθμό IP εκείνου που μας απείλησε γιά να φανεί ποιός είναι αυτός που απειλεί εμάς και τις οικογένειες μας και να του προσάψουν τις κατηγορίες που αρμόζουν. Διότι θα φανεί αμέσως η πολιτική διασύνδεση του δράστη με το καθεστώς.


Το άτομο που ηγήθηκε της επίθεσης εναντίον των μελών μας, ο Μάριος ο Ψηλός (άλλως Πανκούνιν), είχε δραστήριο ρόλο σε εκστρατεία αμαύρωσης του καλού μας ονόματος στην κοινότητα μέσω ψιθυρισμών, συκοφαντίας, και κινητοποίησης μίσους ενάντια σε μας. Πως αλλιώς θα μπορούσε να πείσει δύο τελείως άγνωστα άτομα να επιτεθούν στα μέλη μας μέρα μεσημέρι μες το δρόμο ενώπιον μαρτύρων;

Ο Μάριος ο Ψηλός συμμετείχε τις τελευταίες εβδομάδες μαζί με τον Γρηγόρη Ιωάννου σε μιά εκστρατεία χειραγώγησης διαφόρων ομάδων ώστε να τεθούν εναντίον μας μέσω δυσφήμησης, διαστρέβλωσης και εκτόξευσης πολιτικών κατηγοριών εναντίον μας σε διεθνείς και ντόπιους πολιτικούς φορείς. Τις αρχειοθετήσαμε και τις απαντήσαμε στην ιστοσελίδα μας http://cyprus.indymedia.org εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/cyprus-indymedia-collective-responds-to.html
και εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/01/another-collective-response-by-cyprus.html

Αναγνωρίζουμε ότι οι πολιτικοί μας αντίπαλοι και τα ανδρείκελα του καθεστώτος έχουν λυσσάξει από τις δημοσιεύσεις και την επιχειρηματολογία της ομάδας μας καθώς και με τις αποκαλύψεις μας για τις διαπλοκές και τις διασυνδέσεις των, τόσο με το διεθνή ιμπεριαλισμό μέσω των χρηματοδοτήσεων της USAID και άλλων ξένων δυνάμεων, όσο και των άμεσων σχέσεων τους με το Κυβερνών Κόμμα.

Εφόσον η εκστρατεία σπίλωσης εναντίον μας έχει αποτύχει, εφόσον οι συκοφαντίες των δεν έχουν καμία απήχηση στην τοπική και διεθνή κοινότητα καταφεύγουν πλέον στο μόνο μέσον που τους απέμεινε, στη ωμή φυσική βία εις βάρος των μελών μας.

Ο αλητήριος Μάριος Punkunin και τα τσιράκια του ακολούθησαν τα μέλη μας σαν κλέφτες μέσα στη νύχτα, κτύπησαν πισώπλατα, και αμέσως μετά την επαίσχυντη πράξη τους τράπηκαν σε φυγή. Η θρασυδειλία τους δεν έχει όρια. Οι φασίστες που προσποιούνται τους αναρχικούς δεν έριξαν τα γιαούρτια τους ενάντια στην Πρεσβεία των ΗΠΑ εκείνη τη μέρα στη διαδήλωση, δεν στόχευσαν τα σύμβολα του Ιμπεριαλισμού και του Κεφαλαίου, ούτε και αντιπαρατέθηκαν με την Αστυνομία. Μόνο τους δικούς μας κτύπησαν.

Επέλεξαν σαν κοινοί τραμπούκοι να επιτεθούν σε δύο μέλη της ομάδας μας χωρίς πρόκληση και χωρίς προειδοποίηση. Αυτό είναι το προσωπικό και πολιτικό τους ήθος. Δεν είχαν ούτε καν το θάρρος και την εντιμότητα να συναντήσουν τα μέλη μας πρόσωπο με πρόσωπο.

Οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν όλα όσα δημοσιέυσαμε για το ηθικό ποιόν και τους στόχους των ατόμων που λυμαίνονται τον αναρχικό χώρο προωθώντας αναίτιες συγκρούσεις και αδικαιολόγητη βία:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Χρειάζεται να γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να μας εκφοβίσουν ούτε να επηρεάσουν την εργασία μας. Ήδη έχουμε λάβει μέτρα γιά την ασφάλεια μας και γιά να τιμωρηθούν οι ένοχοι.

Αλλά μας ανησυχεί πολύ το που θα σταματήσει ο κύκλος σύγκρουσης τώρα που "αναβαθμίστηκε" από απλές διαφωνίες σε πολιτική βία. Δεν θα κατακερματίσει ανεπανόρθωτα την ήδη λιγοστή ενότητα στο χώρο της αυτόνομης Αριστεράς; Δεν θα βλάψει το λαό μας συμβάλλοντας στην ευρύτερη διχόνοια που κάποιοι επιτήδειοι έντεχνα προσπαθούν να διασπείρουν παντού ώστε να καταστραφεί παντελώς το εσωτερικό μέτωπο;

Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου, 2011

~~~~~~~~~~~~~~~

58 comments:

  1. το γιαούρτωμα η ρίψη μπογιάς τούρτας κλπ ακόμη και από αστικοδημοκρατικούλικης σκοπιάς από δικαστήρια των ηπα αλλά και ευρωπαικών χωρών εδώ και πάρα πολλά δεν αναγνωρίζεται ως πράξη βίας αλλά ως συμβολική πράξη πολιτικής απαξίωσης και δεν τιμωρείται καν

    αυτή η απίστευτη στοχοποίηση που κάνετε σε έναν άνθρωπο τόσο απροκάλυπτα είναι αισχρή αληθινά και εμετική και μόνο πολιτικά δεν είναι τα κίνητρα αλλά μικροκομπλεξικά

    τους τρεις που αναφέρατε τους έχω σε πολιτική εκτίμηση όσο εκτιμώ τις πολιτικές απόψεις ενός ιγκουάνα τους οποίους θεωρώ παντελώς γυμνούς από πολιτικά επιχειρήματα ουσίας τα οποία αποφεύγουν κρεμμόντας απλώς ταπέλες στον εαυτό τους

    αυτό όμως το οποίο κάνετε συνέχεια με ονομαστικές αναφορές και μάλιστα στο άσχετο και από το πουθενά με κάθε ευκαιρία οτιδηποτε άλλο εκτός από πολιτική πράξη δεν είναι

    εάν αντεχετε τον διάλογο κάνετε τον σε πολιτικό επίπεδο με επιχειρήματα και μόνο και όχι προσωπικές επιθέσεις και στοχοποιήσεις

    και αν θα κάνετε και σε μένα αποκάλυψη και πλήρες ρεπορτάζ κλπ μην ανησυχείτε σας πρόλαβαν άλλοι από επίσημες υπηρεσίες του κράτους σας που τόσο αγαπάτε και θέλετε να σώσετε ώστε οι καρεκλοκένταυροι να συνεχίσουν να τρώνε με 9303020220 μασέλες

    ReplyDelete
  2. όσον αφορά για την πράξη γιαουρτώματος εναντίον σας θέλω να διευκρινήσω ότι διαφωνώ με αυτή την τακτική και θεωρώ ότι η καλύτερη απάντηση όταν διαφωνείς με κάποιον είναι οι πράξεις ουσίας και τα λόγια επιχειρημάτων

    ReplyDelete
  3. επιθέσεις πολιτικής βίας τζιαι μαλακίες...
    την επόμενη φορά φέρτε μέλι τζιαι καρύθκια στην πορεία. τουλάχιστον να τα απολαύσετε τα γιαούρτια

    καλά να πάθετε γελοίοι

    ReplyDelete
  4. Ανδρομάχη7 February 2011 at 08:04

    Μπάβο σας Μάριε και ΣΙΑ,
    Είστε οι ήρωες μου!

    Τι θάρρος, τι ιδιοφϋία, τι αυτοθυσία!

    Για το καλό της κοινωνίας και των συνανθρώπων σας, τολμήσατε να αντιμετωπίσετε τους εχθρούς Πέτρο Ευδόκα και Σόλων Αντάρτη με κίνδυνο τις ζωές σας.
    Αλήθεια, που βρήκατε την δύναμη και εκτελέσατε μιά τόσο δύσκολη αποστολή;
    Να ρίξετε γιαούρτια σε δύο ανυποψίαστους αγωνιστές και μετά να το βάλετε στα πόδια!!!!

    Αναρωτιέμαι, τι βλέπετε όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη; Αναρχικούς η δειλούς, προβληματικούς και ανισόρροπους ψευτοαναρχικούς;
    Τρομάζω στην ιδέα ότι ανθρώποι σαν εσάς προσποιούνται ότι αγωνίζονται για να αλλάξει η κοινωνία μας.

    ReplyDelete
  5. "Όσα δε φτάνει η αλεπού
    πάει τζιαι τα γιαουρτώνει"

    Μάριος Πούζας
    -------------

    ReplyDelete
  6. Μπράβο στον OSR

    Έτσι μπράβο, συνέχισε να ενθαρρύνεις τα καλόπαιδα στις ατιμίες τους. Δηλαδή τούτοι που υποστήκαν την επίθεση δεν πρέπει να μιλούν, απλώς να το ανεκτούν; Διότι όπως γράφεις το να αναφέρουν ποιός τους επιτέθηκε είναι ατιμία: "αυτή η απίστευτη στοχοποίηση που κάνετε σε έναν άνθρωπο τόσο απροκάλυπτα είναι αισχρή αληθινά και εμετική και μόνο πολιτικά δεν είναι τα κίνητρα αλλά μικροκομπλεξικά".

    Τι να πούμε πλέον;
    Και είσαι και δικηγόρος!

    Ντροπή σου να τους ενθαρρύνεις - αύριο που θα εμφανιστούν να κτυπούν μέλη του Κινήματος με ρόπαλα ή με όπλα πάλι απλώς θα πείς "διαφωνώ με αυτή την τακτική" και θα συνεχίσεις να βρίζεις αυτούς που τα υπόκεινται;

    Πως αντεστράφει μέσα σου η έννοια δικαιοσύνης σύντροφε; Πως παραστράτησες έτσι;

    Μαρία Συν.

    ReplyDelete
  7. είμαι ένας παραστρατημένος τι να κάνουμε;

    ρόπαλα; όπλα; που πότε;
    και επαναλαμβάνω προς εμπέδωση γιατί μάλλον σας διέφυγε:
    "το γιαούρτωμα η ρίψη μπογιάς τούρτας κλπ ακόμη και από αστικοδημοκρατικούλικης σκοπιάς από δικαστήρια των ηπα αλλά και ευρωπαικών χωρών εδώ και πάρα πολλά δεν αναγνωρίζεται ως πράξη βίας αλλά ως συμβολική πράξη πολιτικής απαξίωσης και δεν τιμωρείται καν"

    ReplyDelete
  8. Ανδρομάχη και Μαρία Συγκλητική είναι ο Ευδόκας και ο Σόλωνας που μιλάνε μόνοι τους πάλι με άλλα ψευδόνυμα. Κατα τ'άλλα μας το πέζουν διαφανείς και επώνυμοι.

    Καλά να σας κάμουν, αξίζετε και περισσότερα. Όταν στοχοποιείς ανθρώπους με φωτογραφίες και λες ψέματα για ένα κίνημα αυτά παθαίνεις. Και συνεχίζετε. Αηδιαστικοί!

    ReplyDelete
  9. εφάτε λίον γιαρτούι και επλυμήρισεν ο τόπος με τα δάκρυα σας και αντιλαλούν οι βουνοκορφές που το κλάμα σας. ανακοινώσεις, φωτογραφίες τάχα τί? προσπαθείτε να εξιψώσετε την κατουρημένη σας αξιοπρέπεια με? έλεος είσαστε τραγικοί και οι μεν και οι δε. τάχα εναλλακτικοί και αντραπτικοί! απλά θαμώνες στον καφενε που εστήσατε για να δικοιολογήσετε την αχρείαστη και μίζερη υπαρξή σάς!

    ReplyDelete
  10. Λυπούμαι πάρα πολύ Σόλωνα και Πέτρο.. Και λυπούμαι και πάρα πολύ για τα διάφορα σχόλια πιο πάνω. Και διερωτόμαι αν είχαν διαφορές με ανθρώπους τύπου Ράμπο,με μυς και διάθεση για ξύλο, αν θα τολμούσαν να κτυπήσουν.
    Και συ ανώνυμε Θεέ πιο πάνω που χαρακτηρίζεις αχρείαστη την ύπαρξη πλασμάτων,εσύ ποια χρησιμότητα έχεις;
    Και συ οsr,δεν είσαι εσύ που είπες ότι δε θα ξαναγράψεις εδώ;
    Μπορεί και γω να διαφώνησα κατά καιρούς με τους διαχειριστές και το εξέφρασα. Μπορεί και να συνεχίζω να διαφωνώ σε κάποιες προσεγγίσεις. Όμως για τ΄όνομα του Θεού από πότε υποστηρίζεται η σωματική βία; Δηλαδή όποιου του καπνίσει μπορεί να κτυπήσει τον άλλο έστω με γιαούρτια; Σας φοβάμαι και σας σιχαίνομαι.

    ReplyDelete
  11. cyprushasNOindymedia7 February 2011 at 19:24

    "μέλη της Ομάδας Σύνταξης του εκφραστικού όργανου της οργάνωσης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia συμμετείχαν στην διαδήλωση συμπαράστασης"

    Ναι και όλοι μαζί 2 άτομα είσατε πάλι.


    "μέλη της Ομάδας Σύνταξης του εκφραστικού όργανου της οργάνωσης Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia συμμετείχαν στην διαδήλωση συμπαράστασης"

    Δηλαδή ΟΛΑ ανεξερέτος τα μέλη του κινήματος σας τραυματίστηκαν!
    Τον καιρό που λέγατε ότι θα βγείτε στον δρόμο να δέρετε του μιτσιούς της φανερωμένης επειδή τάχα εκατουρούσαν στους δρόμους πως θα τους εδέρνετε αν έσιετε τραυματίες που 2 κουτάκια γιαούρτι;


    "Ηγέτης της επίθεσης είναι γνωστός τραμπούκος που έχει διεισδύσει στον εναλλακτικό ριζοσπαστικό χώρο."

    Αν τζίνος εν τραμπούκος εσείς τι εισαστεν; Cyprus policemedia;


    "Προσβολή, βέβαια, και στον Αναρχισμό και στο κίνημα πανκ το να επικαλείται ένας αλήτης τα ονόματα αυτά ως δικά του."

    Η μεγαλύτερη προσβολή είναι ότι συνεχίζεται να ονομάζεστε κυπριακό ιντυμήντια τη στιγμή που όλος ο χώρος του νησιού χάρηκε με το γιαούρτωμα που σας έκαναν!


    "Οι τρείς της ομάδας Φάλιες έχουν αγκαλιάσει την εκστρατεία του Κυβερνώντος Κόμματος γιά την επιβολή ρατσιστικής Διζωνικής "λύσης" στην Κύπρο, και προσποιούμενοι τους αναρχικούς προσπαθούν να χειραγωγήσουν μέλη της αυτόνομης και αντι-εξουσιαστικής Αριστεράς μέσω ανθελληνισμού, αυταρχισμού, Κυπριο-εθνικισμού, ψεμμάτων και απροκάλυπτου μίσους, ώστε να παρασύρουν την κοινότητα να γίνει προέκταση της εκστρατείας του Κυβερνώντος Κόμματος."

    Εν άκουσα πιο μεγάλην μαλακία. Έσσιετε αποδείξεις οξά απλά σύρνετε ότι μαλακία σκευτείτε;


    "Αμέσως μετά από την έκδοση της πολιτικής "φάτουα" (πολιτικο-θρησκευτικό διάταγμα) που εξέδωσε ο Γρηγόρης Ιωάννου ενάντια στην οργάνωση μας, αυξηθήκαν κατακόρυφα τα περιστατικά απειλών και έχθρας εναντίον μας από υποστηρικτές και όργανα του καθεστώτος."

    Εν μαλακίες που λαλείτε! Αυξήθηκεν κατακόρυφα το φτύσιμο εναντίων σας όταν εσείς οι ίδιοι επιτεθήκατε ενάντια στην νεολαία που συχνάζει στην Φανερωμένη με συκοφαντίες, ψέματα και απειλές! Εκάμετε το λάθος, μέν γυρεύκετε αποδιοπομπέους τράγους.



    "Παράδειγμα των απειλών εναντίον μας το πιο κάτω σχόλιο στις σελίδες μας:
    "...εκτός των ξυλοκοπημάτων και των εκτελέσεων... επίσης θα σας γαμήσουμε τις γυναίκες (κέρατα), θα σας ρίξουμε να σας φανε τα όρνια (κοράκια) θα σας κράξουμε (κρα-κρα) και θα σας φιμώσουμε, επιδεικνύοντας τη δύναμή μας""

    Όταν η σάτυρα παρεξηγείτε και γίνετε τροφή για άλλες συνομωσίες.. Περιπέζει σας τζιαι εφκάλετε τον τζιαι άθρωπον της κυβέρνησης...; Κατα τ'άλλα εσείς συνεχίζετε να χρησιμοποιάτε τακτικές της αστυνομίες βάζοντας πρόσωπα στη δημοσιότητα, χρησιμοποιότας την λάσπη σας όπως τους φασίστες. Εν είσαστεν χειρότεροι που τη αστυνομία τούντη στιγμη.


    "Πως αλλιώς θα μπορούσε να πείσει δύο τελείως άγνωστα άτομα να επιτεθούν στα μέλη μας μέρα μεσημέρι μες το δρόμο ενώπιον μαρτύρων"

    Επειδή εν τους ξέρεις σημαίνει εν άγνωστοί; Άγνωστοι σε εσας ναι αφού δεν είσαστε μέρος της εναλλακτικής/ανατρεπτικής κοινότητας Κύπρου πιόν. Εχτός αν εννοείς την εμπροσθοφυλακή και το χριστόφιας γουότς.. Τζιαι που ξέρετε, μπορεί να εν οι άλλοι 2 που εκουρτίσαν τζίνον που ξέρετε να σας γιαουρτόσουν!



    "εκστρατεία χειραγώγησης διαφόρων ομάδων ώστε να τεθούν εναντίον μας μέσω δυσφήμησης, διαστρέβλωσης και εκτόξευσης πολιτικών κατηγοριών εναντίον μας σε διεθνείς και ντόπιους πολιτικούς φορείς."

    Όι φιλούθκια μου, εν ΟΥΛΛΟΙ ΜΑΣ που εν σας θέλουμε να χειραγωγείτε το όνομα indymedia! Εσυγχηστήκετε νομίζω. Προσωπικά εν πιάννω εντολές που κανένα "καθοδηγητή" και μετρά ολονών η άποψη μέσα στη κοινότητα. Σκευωρίες Σκευωρίες Σκευωρίες Σκευωρίες Σκευωρίες Σκευωρίες....θωρείτε πολλές ταινίες.

    ReplyDelete
  12. cyprushasNOindymedia7 February 2011 at 19:24

    "Εφόσον η εκστρατεία σπίλωσης εναντίον μας έχει αποτύχει"

    Στο ελληνικό indymedia που μιλούν Ελληνικά τζιαι θωρούν τις μαλακίες που λαλείτε εκάμαν σας ήδη DELETE που τις διασυνδέσεις τους. Οι υπόλοιποι περιμένουν περισσοτερες πληρφορίες. Τίποτε δεν τελείωσε. Λιον γιαουρτούι ένεν ομή βία, μεν κάμνετε σαν τα μωρά. Εξευτιλιστίκετε τζιαι εγίνετε ολόισια μπάτσοι.



    Ο αλητήριος ********* ********* και τα τσιράκια(;;;;;) του ακολούθησαν τα μέλη μας σαν κλέφτες μέσα στη νύχτα

    Αφού ηταν μέρα μεσημέρι....



    "Οι φασίστες που προσποιούνται τους αναρχικούς δεν έριξαν τα γιαούρτια τους ενάντια στην Πρεσβεία των ΗΠΑ εκείνη τη μέρα στη διαδήλωση, δεν στόχευσαν τα σύμβολα του Ιμπεριαλισμού και του Κεφαλαίου, ούτε και αντιπαρατέθηκαν με την Αστυνομία. Μόνο τους δικούς μας κτύπησαν."

    Πάντος εσείς θυμίζετε περισσότερο φασίστες με τα λόγια σας. Και αν τα έριχαν στην πρεσβεία η στους αστυνομικούς θα τους βγάζατε "αγνωστου-γνωστούς" προβοκάτορες έτσι δεν είναι..;;;Ναι!



    "Δεν είχαν ούτε καν το θάρρος και την εντιμότητα να συναντήσουν τα μέλη μας πρόσωπο με πρόσωπο."

    Δεν νομίζω να ήθελαν να σας συναντήσουν καν. Και πήγαν 3 άτομα(η μια ήταν κοπέλα). Αν ήθελαν μπορούσαν να ήταν και 15.. Και δεν σας τα έριξαν μπροστά από τον υπόλοιπο κόσμο της πορείας για σεβασμό στους Αιγύπτιους και τον αγώνα τους. Επέλεξαν να σας γιαουρτόσουν πρόσωπο με πρόσωπο. Αφού ξέρατε ότι ήταν πίσω σας από πριν γιατί δεν γυρίσατε; Θάρρος...



    "Οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν όλα όσα δημοσιέυσαμε για το ηθικό ποιόν και τους στόχους των ατόμων που λυμαίνονται τον αναρχικό χώρο προωθώντας αναίτιες συγκρούσεις και αδικαιολόγητη βία:
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html"

    Δεν υπήρξε ίχνος βίας στην συγκεκριμένη εκδήλωση. Συνεχίστε να προοθάτε τα ψέματά σας.



    "Ήδη έχουμε λάβει μέτρα γιά την ασφάλεια μας και γιά να τιμωρηθούν οι ένοχοι."

    Θα χρησιμοποιήσετε βία;;; Βρε υποκριτές!



    "Αλλά μας ανησυχεί πολύ το που θα σταματήσει ο κύκλος σύγκρουσης τώρα που "αναβαθμίστηκε" από απλές διαφωνίες σε πολιτική βία. Δεν θα κατακερματίσει ανεπανόρθωτα την ήδη λιγοστή ενότητα στο χώρο της αυτόνομης Αριστεράς;"

    Εσείς ξεκινήσατε την σύγκρουση αρα μην παραπονιέστε. Και επαναλαμβάνουμε..δεν είσαστε μέρος του "χώρου", ξεφύγατε μόνοι σας.

    ReplyDelete
  13. Ουλλοι εξεραν το μες την πορεια που την αρχη οτι εν να φατε γιαουρτια και ηταν κοινη συμφωνια ουλλων μας! Ο λογος που τα εφαατε στο τελος ηταν γιατι εσεβαστηκαμε την πορεια των αιγυπτιων!
    Ειμαστεν ουλλοι ενοχοι! εν εισαστε ευπροσδεχτοι στον χωρο. kapish?
    Το άτομο που προσβαλετε με ψευτιες τζαι εσιετε το θρασσος να δημοσιευκετε φωτογραφιες του εν φιλος μας, τζαι αγπουμεν τον πολλα ουλλοι μας.
    Κατω τα ξερα σας ρεεεεεε.. πισω ρουφκιανοι!!!

    ReplyDelete
  14. μιάν ερώτηση μόνο:
    αυτός-αυτη που έγραψε όλο αυτό το υπόμνημα
    (βλ.απολογία Σωκράτη)
    γιατί επιλέγει να είναι ανώνυμος?
    προφανώς και ξέρει "απο μέσα" τι έχει γίνει
    από τα όσα γράφει - και τον εργολαβικό τρόπο υπεράσπισης του γιαουρτώματος.
    αφού είναι τόσο μάγκάς τελικά και οι άλλοι που φάγανε τα γιαούρτια είναι μαλάκες σύμφωνα με τα λεγόμενα του, να βγεί και να πεί το όνομά του.
    γκρόου άπ κότες!

    ReplyDelete
  15. Eponymos Dimitris Hatjimixahl tou Antrea kai tis Margaritas (AT 894321)7 February 2011 at 20:38

    Symfwnw polla me touto

    Εσείς ξεκινήσατε την σύγκρουση αρα μην παραπονιέστε. Και επαναλαμβάνουμε..δεν είσαστε μέρος του "χώρου", ξεφύγατε μόνοι σας.

    Jai touto

    Εν μαλακίες που λαλείτε! Αυξήθηκεν κατακόρυφα το φτύσιμο εναντίων σας όταν εσείς οι ίδιοι επιτεθήκατε ενάντια στην νεολαία που συχνάζει στην Φανερωμένη με συκοφαντίες, ψέματα και απειλές! Εκάμετε το λάθος, μέν γυρεύκετε αποδιοπομπέους τράγους.

    ReplyDelete
  16. όταν αναφέρομαι στα 3 άτομα πολιτικού επιπέδου ιγκουάνα δεν αναφέρομαι φυσικά στα 3 παιδιά που προέβησαν στην συμβολική πράξη γιαουρτώματος

    αλλά στα 3 άτομα τα οποία αναφέρετε όποτε κάτσει με το όνομα τους

    ReplyDelete
  17. ime polla siouros oti to 80 tis ekato ton kopelloythkion tis faneromenis en exoun idea gia tis malakies pou lalite gia logou tous damesa,oute pios en o solonas tzie o petros.
    Episis tzie sis pou grafete damesa isasten tris tzie o koukos tzie pezete te to tzie polloi tzie kinima. O osr poupano eshi epipedo oi igkouana alla louvana.
    Ego thelo na sas alipso oullous meli tzie na sas valo tziame sti faneromeni na sas fan oi mougies. Pseftoepanastates pseftoanarxikoi, tempelides, anegkefaloi. Parapano fasistes pou tous fasistes.

    ReplyDelete
  18. Ο osr που στοχοποιούσε τους συμφοιτητές του για τα φοιτητικά απωθημένα του και έφταιγε ανθρώπους όπως ο Πάρις, ο Ξενής, ο Φράππας και ο Νεόφυτος, που πρόσφεραν τόσα και τόσα στον τόπο τους, ότι δήθεν κατάστρεψαν την Κύπρο, παραπονιέται ότι εσείς στοχοποιείτε άλλους;

    Ρε osr, είσαι γελοίος! Είναι φανερό ότι τα έχεις με το indymedia γιατί δε σε θέλουν στην ομάδα τους. Όπως και όταν σε έδιωξαν από την ΠΕΟΦ, που θυμήθηκες να αρχίσεις τη λάσπη εναντίον των συμφοιτητών σου.

    Αντί να είσαι ο πρώτος που θα πρόσφερες μια βοήθεια στα παιδιά που τους έγινε τέτοια επίθεση, ως συνήθως βρήκες ευκαιρία να βγάλεις τα απωθημένα σου.

    Ακριβώς επειδή δεν έμαθες να βοηθάς ουσιαστικά, αλλά συγκρούεσαι με όλο τον κόσμο, ακόμα και με καλά παιδιά και τίμια όπως τα παιδιά του indymedia, είναι που δε σε λαμβάνουν οι άλλοι υπόψη. Αναρωτιέμαι αν θέλεις να κάνεις μια αλλαγή στον κόσμο ή απλά θέλεις να κατσιαρίζεις.

    Στα φιλαράκια σου πάντως που ομολογούν ότι ήταν συνεννοημένοι για το γιαούρτωμα, τι να πω! Ντροπή σας ρε τραμπούκοι! Να τα χαίρεσαι τα ιγκουάνα σου Παρασκευά.

    ReplyDelete
  19. "συμβολική πράξη γιαουρτώματος" OSR? Μήπως να τους πούμεν και μπράβο; Αυτό εισηγείσαι;

    ReplyDelete
  20. Ανδρομάχη7 February 2011 at 22:11

    Ρεεε TUBER,
    πως είναι δυνατόν να νομίζεις ότι είμαι ο Πέτρος η ο Σόλωνας;
    Είμαι κορούα ρεεε...
    Πάντως, σ' ευχαριστώ για το κομπλιμέντο

    ReplyDelete
  21. "Τα γιουρτώματα από τους αριστερούς και τους αναρχικούς ενάντια σε φιλύσηχους και δημοκρατικούς ανθρώπους όπως το Ενδομήδεια δεν είναι καλά. Το να θέλεις να απαλλαγείς που τους Τούρκους είναι δικαίωμα κάθε καλού και ωραίου Έλληνα.Το ίδιο και το δικαίωμα μας να έχουμε το δικό μας εθνικό ύμνο, δηλαδή τον ύμνο τον Ελληνικό όπως μας τον παρέδωσαν οι προγόνοι μας. Νυν υπέρ πάντων ο αγών."

    Akrivws san na tan copy-paste pou tin selidan tou ELAM i logia tou arxiepiskopou.

    ETO ME POIOUS EISASTEN!

    Akolouthei sxolion gia ts syntrofous pou en miloun ellinika(oulloi pou miloun katalavoun sas oloisia pou osa laleite...)

    Answer to Evdokas and Solonas

    FASCISTS

    This is what you have become since long ago,plain and simple.

    I can only use this word to describe "people" posting personal data of the MAJORITY who disagrees with them over the Internet.

    The "assault"(nothing, compared with your friends'-ELAM-knife attacks and attempted murders against turkish cypriots)came as an answer for previous actions of yours,such as posting personal data over the Internet.

    The community has ostracised you,and you keep showing that it did so for a very good reason.

    You have gone past the point of being ridiculous,and are now a danger.

    With whatever that means.

    ReplyDelete
  22. "Παράδειγμα των απειλών εναντίον μας το πιο κάτω σχόλιο στις σελίδες μας:
    "...εκτός των ξυλοκοπημάτων και των εκτελέσεων... επίσης θα σας γαμήσουμε τις γυναίκες (κέρατα), θα σας ρίξουμε να σας φανε τα όρνια (κοράκια) θα σας κράξουμε (κρα-κρα) και θα σας φιμώσουμε, επιδεικνύοντας τη δύναμή μας""-ΠΕΤΡΟ ΕΥΔΟΚΑ,ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΚΩΠΤΙΚΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΙΛΕΣ.ΛΙΓΟ LSD ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ!ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΕΝΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ "ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟΣ" ΠΟΥ ΑΦΟΔΕΥΕ ΣΤΟ ΜΑΚΑΡΙΑ ΤΗ ΛΗΞΕΙ CHRISTOFIAS WATCH.ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙΣ;

    ReplyDelete
  23. cyprushasNOindymedia8 February 2011 at 06:18

    "Anonymous said...

    μιάν ερώτηση μόνο:
    αυτός-αυτη που έγραψε όλο αυτό το υπόμνημα
    (βλ.απολογία Σωκράτη)
    γιατί επιλέγει να είναι ανώνυμος?"



    Another anonymous said...

    Τι κάνει μουυυυυυυυυ στις πεδιάδες;
    Εσυ γιατί είσαι ανώνυμος παλλικάρην μου.

    ReplyDelete
  24. Εσύ πάντως arxiepiskope, θυμίζεις κάποιον που εισερχόταν στο christofias-watch, με το ψευδώνυμο arxiepiskopos, katamoutras, anef_oriwn, promitheas κλπ. Που είχε τις εμμονές της Επαγρύπνησης.

    Είναι εμφανές ότι πίσω από την επίθεση βρίσκεται το παρακράτος σας, που ολίγον διαφέρει από το παρακράτος που είχε αναπτύξει η ελληνική δεξιά το 1950-1967. Που κατάφερε το 1967 να γίνει κράτος και να οδηγήσει στη μεγάλη καταστροφή της Κύπρου το 1974.

    Διάφορες ομάδες, με το μανδύα του εναλλακτικού και του προοδευτικού και του επαναστάτη, έχουν γίνει σήμερα, μαζί με τους γκρίζους λύκους, οι μεγαλύτεροι πυρήνες φασισμού και τραμπουκισμού στην ανατολική μεσόγειο. Αυτές οι ομάδες καθοδηγούνται ιδεολογικά από εσάς αγαπητέ Anef_Oriwn. Από εσάς που πολώνετε αχρείαστα το κλίμα, στοχοποιείτε αντιπάλους της κυβέρνησης και δημιουργείτε "εχθρούς του λαού". Εσάς που εισβάλλετε σε σπίτια πρωϊνιάτικα μέσω της αστυνομίας σας και γιαουρτώνετε συμπατριώτες σας μέσω των ομάδων σας. Εσάς που καλλιεργείτε το μίσος και το διχασμό, αντί την ομόνοια και την αλληλεγγύη.

    ReplyDelete
  25. "αντί την ομόνοια και την αλληλεγγύη"

    Θέλεις να πείς ότι εν Ομόνοια & Αλληλεγγύη που καλλιεργούν ο Εμπροσθοφήλακας, το Eνδομήδεια & το Christofias Watch?

    ReplyDelete
  26. Ομόνοια και αλληλεγγύη δε σημαίνει να μην ασκείς κριτική στην κυβέρνηση.

    Όμως όταν στοχοποιάς ανθρώπους ότι προσπαθούν να εξοντώσουν τον Πρόεδρο ή το Δρουσιώτη (για φανταστικές απειλές) ή τους πολιτικούς (ξεχάσαμε την άθλια προβοκάτσια σας να λέτε ότι ο Σόλωνας είναι ο "Ηρακλής με τα μαχαίρια" νομίζετε;) ή όταν λέτε ότι θα περάσει ο Οδοστρωτήρας πάνω από το Λιλλήκα ή όταν εξισώνετε τις πράξεις κάποιων οπαδών με το φασισμό του Αττίλα, ε τότε ναι καλιεργάς το μίσος. Και είναι φυσικό επακόλουθο αυτού, οι παρακρατικοί σου να επιτίθενται βίαια σε φιλήσυχους πολίτες όπως ο Πέτρος και ο Σόλωνας.

    Και μου κάνει εντύπωση που αντί να ντρέπεστε, δικαιολογείτε και την επίθεση από πάνω. Κατά τα άλλα διαμαρτύρεστε υποκριτικά για το ΕΛΑΜ. Αν γιαούρτωνε το ΕΛΑΜ έναν έγχρωμο, δε θα διαμαρτυρόσασταν; Θα το αποκαλούσατε συμβολική πράξη αντίδρασης;

    Φασίστες, έ φασίστες!

    Να μάθετε να ανέχεστε τη σάτιρα και την κριτική φασιστάκια. Αν θέλετε να κάνετε το ίδιο είστε ελεύθεροι.

    Αλλά στοχοποιείτε ανθρώπους και καταστρέφετε ζωές. Και αυτό ναι είναι μίσος εκ μέρους σας και φασισμός και προκαλείτε το διχασμό του λαού.

    Το ειρωνικό είναι που για χρόνια αποκαλούσατε τους δεξιούς ως φασίστες. Ενώ είστε οι μεγαλύτεροι φασίστες και ρατσιστές του τόπου.

    ReplyDelete
  27. "Αλλά στοχοποιείτε ανθρώπους και καταστρέφετε ζωές."

    Θα σε παρακαλούσα να δώσεις παραδείγματα.

    Φωτογραφίες, ονόματα τζε λοιπά προσωπικά στχεία αντιρατσιστών ακτιβιστών εν ο Πετρος τζε ο Σόλωνας που αναρτούν κατάσυρροή.

    Τζε πρέπει να σταματήσετε να φορτώνετε στον εναλλάκτικό χώρος ότι μπορεί να κάμνουν άλλα άτομα ή ομάδες.

    ReplyDelete
  28. m4trix87, esena tha se fane proton oi mougies!tzie go tha steko se mia gonia tzie tha xaxanizo tzie tha kamno xaroues pou oi mougies tha kseroun pou tha ktipisoun prota. Arxifasista, martiriari, katadoti!
    Tha akolouthisi tzie metafrasi sta agglika pou gousraris.

    ReplyDelete
  29. Αγαπητέ Ανώνυμε 929, έδωσα στοιχεία, αλλά δε διάβασες το σχόλιό μου. Στο ξαναθέτω ως είχε:

    "Όμως όταν στοχοποιάς ανθρώπους ότι προσπαθούν να εξοντώσουν τον Πρόεδρο ή το Δρουσιώτη (για φανταστικές απειλές) ή τους πολιτικούς (ξεχάσαμε την άθλια προβοκάτσια σας να λέτε ότι ο Σόλωνας είναι ο "Ηρακλής με τα μαχαίρια" νομίζετε;) ή όταν λέτε ότι θα περάσει ο Οδοστρωτήρας πάνω από το Λιλλήκα ή όταν εξισώνετε τις πράξεις κάποιων οπαδών με το φασισμό του Αττίλα, ε τότε ναι καλιεργάς το μίσος. Και είναι φυσικό επακόλουθο αυτού, οι παρακρατικοί σου να επιτίθενται βίαια σε φιλήσυχους πολίτες όπως ο Πέτρος και ο Σόλωνας.".

    Όσον αφορά τη δημοσίευση φωτογραφιών κάποιων προσώπων στο διαδίκτυο, μήπως αυτή είναι εφεύρεση του Σόλωνα και του Πέτρου; Φωτογραφίες σχετικές με θέματα αναρτήσεων, είτε αυτές είναι του Ιωάννου, της Πασιά ή του Χριστόφια ή ενός κάμπου με λουλουδάκια, είναι κάτι απόλυτα θεμιτό.

    Δε στοχοποίησαν ποτέ ως εχθρούς του λαού τους οποιουσδήποτε τα παιδιά του Indymedia. Απλώς αποκάλυψαν τα προσωπικά κίνητρα κάποιων τραμπούκων, που ταμπελωναν το Indymedia ως εθνικιστικό και ρατσιστικό και που καλούσαν τους συμμετέχοντες της "Ημερίδας" τους να αντιμετωπίσουν τους "ρατσιστές-φασίστες" του Indymedia στους δρόμους.

    Εξακολουθείτε όμως να μην παίρνετε αποστάσεις από την ενέργεια του Πανκούνιν και να τη δικαιολογείτε. Γιατί;

    ReplyDelete
  30. Ε/Κ δικηγόρος8 February 2011 at 12:01

    Οι αυταρχικοί "ηγετίσκοι" του αναρχικού χώρου δεν επιθυμούν το διάλογο. Ούτε και αντέχουν καμία κριτική. Εκτίθενται ανεπανόρθωτα τόσο με τις πράξεις όσο και με τα λόγια τους.

    Οι αυταρχικοί "αρχηγίσκοι" αποκαλούν τους συντρόφους τους μιτσιούς. Εκείνοι άρα είναι οι "μεγάλοι", οι "αρχηγοί". Ο λόγος τους όζει διακρίσεων αυταρχισμού και ηγεμονισμού. Γι αυτό και τα βρίσκουν με τους φίλους τους στις Φάλιες και την Εργατική Δημοκρατία, και καταγγέλουν το Indymedia και επιτίθενται στα μέλη του.

    Γι αυτό και δεν εξέδωσαν ούτε μια ανακοίνωση καταδίκης της επιδρομής εις βάρος του Ξενή Ξενοφώντος. Οι αντικρατιστές έβγαλαν το σκασμό όταν το Κράτος επετέθη σε ένα μέλος της κοινότητας αδίκως. Η αναρχία τους σημαίνει απλώς χωρίς αρχές.

    Δεν έχω δει ούτε μία ανάρτηση στο Indymedia που να μειώνει τα παιδιά που ανήκουν στον αναρχικό χώρο. Έχω ορθά ομως δει κριτική για τα καλόπαιδα και την θρασυδειλία τους. Και εύχομαι να συνεχίσετε.

    Αυτό που διάφοροι ανγνώστες - ακόμη και αυτοί που σας μισούν - αγνοούν είναι ότι τα μέλη του Indymedia υπεράσπισαν δύο φορές στα δικαστήρια μέλη του αναρχικού χώρου, όταν πολλοί από τους συντρόφους τους τους τους είχαν εγκατέλειψαν.

    Η εργασία τους - αφιλοκερδώς - και η εργασία άλλων εθελοντών απέτρεψε τη φυλάκιση δύο μελών του αναρχικού χώρου μέσα στην τελευταία πενταετία. Εύκολα μπορείτε να τους βρείτε και να τους ρωτήσετε.

    Ακόμη και στην περίπτωση ατόμου μέσα στον αναρχικό χώρο με τον οποίο χτίστηκε πικρία ανάμεσα τους, τα παιδιά του Indymedia, δε δίστασαν να βάλουν την πολιτική σημασία της δίκης - πέρι της άδικης δίωξης ενός αγωνιστή και της στοχοθέτησης του από την αστυνομία - πάνω από τις όποιες διαφορές τους.

    Εκείνοι ήταν στο δικαστήριο. Ο Punkunin έλαμπε διά της απουσίας του.

    Ο αλήτης που γιαουρτώνει δε βρισκόταν στο δικαστήριο για να υπερασπίσει το συναγωνιστή του και για να του δώσει την πολυτιμή υποστήριξη, λίγα λόγια παρηγοριάς.

    Άλλοι από τον αναρχικό χώρο βρίσκονταν κάθε φορά στο δικαστήριο διότι ορθά αντιλαμβάνονταν ότι σε μια πολιτική δίκη το κίνημα πρέπει να βρίσκεται μέσα στην αίθουσα. Αυτοί έδειξαν με τις πράξεις τους την αγπή και τη φιλία τους.

    Ο τραμπούκος απουσίαζε.

    Ρωτήστε τους.

    ReplyDelete
  31. Ο λόγος που το ενδομήδεια Κύπρου χρησιμοποιεί προσωπικά στοιχεία, από ψευδή μέχρι αληθή, είναι για να εκβιάσει άτομα στο να μην αποκαλύπτουν το πολιτικό ποιόν του Πέτρου και του Σόλωνα και των οποίων ο σκοπός είναι να μετατρέψουν τον προοδευτικό λόγο σε 'αντιδρατικό' και τον αντιδραστικό σε 'Προοδευτικό'. Βέβαια αυτή είναι μια παλιά τακτική η οποία πάει πίσω στην ΕΟΚΑ Β και στους Χίτες. Για όλους του ριζοσπαστικού χώρου που λεν ότι πρόκειται για 'αριστερό' εθνικισμό και όχι ακροδεξιό, κάνουν λάθος.

    Η διαφορά των δυο αυτών ατόμων με τους άλλους ακροδεξιούς είναι ότι αυτοί οι δυο είναι εκπαιδευμένοι χαφιέδες.

    ReplyDelete
  32. Μιά διευκρίνηση γιά τον OSR

    Ο αναγνώστης που έγραψε γιά τον OSR πιό πάνω έχει δίκαιο σε πολλά, εκτός από ότι του έγραψε ένα μικρό λάθος: "Είναι φανερό ότι τα έχεις με το indymedia γιατί δε σε θέλουν στην ομάδα τους."

    Η αλήθεια είναι ότι επιδιώξαμε συνεργασία με τον OSR σε πολλές και διάφορες περιπτώσεις. Και σε νομικές συνεργασίες (γιά τη νομική υπεράσπιση μερικών από τα άτομα και οργανώσεις που σήμερα μας βρίζουν) και γιά νομικές υποθέσεις της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia (που όπως ξέρετε είναι πολλές γιά μιά τόσο μικρή οργάνωση).

    Επίσης επιδιώξαμε συνεργασία με τον OSR σε θέματα δημοσιογραφίας και σύνταξης, καθώς και διαχείρησης της ιστοσελίδας.

    Ζητήσαμα και είχαμε διάφορες συναντήσεις μαζί του. Η περίληψη:

    ο- ο OSR μιλούσε διαρκώς και ασταμάτητα γιά σύνολο ωρών, χωρίς να αφήσει τους συνομιλητές να αρθρώσουν πάνω από τρείς λέξεις χωρίς να διακόψει.

    ο- ήταν σκωπτικός και περιπαικτικός εις βάρος μας γιά τις θέσεις και πρακτικές μας στο θέμα του ελεύθερου έρωτα ("ναι ρε που ε'ν να ανεκτώ να πάει άλλος με τη γυναίκα μου").

    ο- ήταν σκωπτικός και περιπαικτικός γιά την θέση μας στην αποποινικοποίηση και απελευθέρωση της Κάνναβης ("ήντα ε'ν να γινούμεν ούλλοι χασικλίδες;").

    Παρ' όλον που βυθίστηκε καθολικά η ελπίδα συνεργασίας μας μαζί του, εμείς αναγνωρίζουμε πως έχει επιτελέσει έργο σημαντικό μες την εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα, ιδίως στην νομική υπεράσπιση ανθρώπων στο Δικαστήριο. Δημιούργησε νέο πρότυπο στην αντίληψη του τι έστιν πολιτική δίκη, και επίσης αξιοσημείωτο και πολύ σημαντικό το ότι η προσφορά του ήταν δωρεάν και εθελοντική. Ακόμα και προς ανάξιους και αχάριστους ανθρώπους.

    Γι' αυτό είναι μεγάλο κρίμα το ότι αρθρώνει τόσον τεράστιες μπούρδες πιό πάνω ενθαρρύνοντας ανώμαλες και επικίνδυνες πράξεις από αλήτες και προβοκάτορες.

    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

    ReplyDelete
  33. Ρε παρέα,ΕΔΕΚ Η.Β,που επήες τζι,εχάθηκες;Γιατί χώννεσαι πίσω από το Anonymous(7.01);Πόθεν σε κατάλαβα;Έσιει άλλον ηλίθιον που σέναν που πιστεύκει ότι εγιώ είμαι ο Άνεφ;

    ReplyDelete
  34. πέτρο ευδόκα προφανώς είσαι ένας άνθρωπος προβληματικός ο οποίος καταφεύγει σε απίστευτα ψέματα όταν νοιώθει ότι απειλείται...από τι ακόμα δεν κατάλαβα

    απορώ πότε μιλήσαμε για όλα αυτά που λες αφού το πολύ να βρεθήκαμε πολύ λίγες φορές για λίγη ώρα και μόνο

    για όλα όσα μου καταλογίζεις είσαι απλά ψεύτης και λες πρ΄γματα που φκάλεις που το νου σου

    τόσο για το θέμα του έρωτα όσο και για το θέμα της κάνναβης τα οποία πάντα έλεγα και υποστήριζα ότι πρέπει να ειναι παντελώς ελεύθερα, το λέω έτσι καθαρά για να μην αφήνονται σκιές για το πόσο εμπαθής άνθρωπος είσαι

    είσαι πολλά καλο΄ς σεναριογράφος ρε βλήμα πάντως ότι τάχα είπα για χασικλήες και μαλακίες
    ουδέποτε χρησιμοποίησα τουντην λέξη ρε ψευταράκο
    τώρα όσον αφορά το ότι μιλούσα σκωπτικά και περιπαικτικά κλπ τι να πω... είσαι κρίμαν παλληκάρι μου

    ReplyDelete
  35. Paidia, sas katevike kai o anef_oriwn! Re epagripnitiko poulaki, se ola thes na eisai mesa?

    ReplyDelete
  36. Δεν ειμαι "του χώρου", τυχαία έδωσα πάνω σε αυτη την σελίδα. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
    Υπάρχει περιπτωση να παρει οποισδηποτε, οτιδηποτε ειναι γραμμενο εδω στα σοβαρά?
    Σε τι ειδους psycho μικρόκοσμο ζειτε (και οι μεν και οι δε, και οι ετσι κι οι αλλιως, και οι original και οι ψευδο, αναρχικοι, φασιστες, εναλλακτικοι, whatever ταπελλιτσα με την οποια σας αρεσει να αυτοταπελλωνεστε και να αλληλοταπελωνεστε).
    Hello! Knock knock! Αντιλαμβάνεστε τι γινεται στον ΠΛΑΝΗΤΗ? Το σιγουρο ειναι οτι εισαστε άσυλα Κυπραίοι! Ο τιτανικος βουλιάζει και εσεις παιζετε μουσικη! (ασχολειστε με την πουλλου του Α, το βυζιν της Β και τα ψυχολογικα απωθημενα του Γ! Ειπα Γαμα! Τυχαίο? Δεν νομιζω!)
    Αναρχικο εναλλακτικο κινημα της Κυπρου!!!
    Τι χώρος!
    Τι κοινότητα!

    ReplyDelete
  37. osr

    Ήμουν παρών σε δύο συναντήσεις πιθανής συνεργασίας μαζί σου γι' αυτό θα ήθελα να σου φρεσκάρω τη μνήμη.

    Η μία έγινε στο μαγέρικο Ελλαδίτες στην παρουσία μιας συντρόφου μέλους της Ενδο~Μήδεια και η άλλη στο γραφείο σου στα Λατσιά.

    Τα όσα γράφει ο Πέτρος διεμοίφθησαν ανάμεσα μας , μάλιστα είπς και χειρότερα τα οποία ο Πέτρος δεν έγραψε και τα οποία δεν επιθυμώ να αναπαράξω.

    Χαίρομαι ιδιαίτερα αν έχεις αλλάξει τις τοποθετήσεις σου γύρω από τα θέματα έρωτα και κάνναβης και το χαιρετίζω.
    Τότε όμως αυτά έλεγες και δεν έχει ο Πέτρος ευθύνη για την επιλεκτική αμνησία σου.

    Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω και να κατανοήσω τη στάση σου. Δερωτάσαι αν απειλούμαστε μετά από επίθεση εναντίον μας και υποσχέσεις για χτυπήματα με ρόπαλα.

    Πώς θα αισθανόσουν αν η σύντροφος σου δεχόταν ένα κουτί γιούρτι στο κεφάλι; Θα το θεωρούσες πράξη πολιτικής απαξίωσης;

    Δυστυχώς τα λόγια σου δίνουν το πράσινο φως και για νέες επιθέσεις εναντίον μας και έχεις ευθύνη για αυτά.

    Εύχομαι να κάνεις βήματα που να εκτονώσουν την ένταση αντί να υποδαυλίζεις - άθελα σου ελπίζω - τους τραμπούκους.

    ReplyDelete
  38. Επιθυμώ να γνωρίζεις επίσης ότι αν εγώ μάθαινα ότι ο osr έτυχε επίθεσης με γιαούρτια - να μεν σου τύχει- θα συνέδραμα αμέσως υποστηρίζοντας σε καθώς εκτιμώ την εργασία που άοκνα και αφιλοκερδώς πρόσφερες στο κίνημα.

    Λυπούμαι αφάνταστα που εσύ επέλεξες άλλην οδό.

    ReplyDelete
  39. "m4trix87, esena tha se fane proton oi mougies!tzie go tha steko se mia gonia tzie tha xaxanizo tzie tha kamno xaroues pou oi mougies tha kseroun pou tha ktipisoun prota. Arxifasista, martiriari, katadoti!
    Tha akolouthisi tzie metafrasi sta agglika pou gousraris. "

    Eftixws p mu to eipes,na ferw entomoktonon...

    Twra poion pistefkei o "gonzales" oti ekatedwsa,en i3erw...

    stin selidan mou tziai allou potte en evala stoixeia proswpwn.

    Opoios thelei mpainei tziai thwrei

    http://m4trix87.wordpress.com

    Gia ta agglika,en gia na 3eroun osoi en miloun ellinika intanpou eisasten.

    En monoi sas p to deixnete.

    Tziai etsi gia na 3erete
    EN PROKEITAI NA FOITHW KANENAN.

    ReplyDelete
  40. σόλωνα η πολιτική γίνεται σε επίπεδο επιχειρημάτων και όχι πρσωπικών αντιδικιών και απωθημένων το οποίο κάνετε συνέχεια δαμέσαδα

    δεν με απασχολεί ο χ ή ο ψ μαλακισμένος υποκριτής ταπελάρης που αποφεύγει τον ουσιαστικό πολιτικό διάλογο και την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια όταν υπάρχουν πολιτικά επιχειρήματα ουσίας

    δεν με απασχολούν οι ταπελάρηες πολιτικού επιπέδου ιγκουάνα με τους οποιους έχετε προσωπικές αντιδικίες και απωθήμενα


    επίθεση δέκτηκα και εγώ σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο με λυσσασμένα ψεματα από ανθρωπάκια και ανθρωπίδια τους γνωστούς ταπελάρηες που ούτε το σάλιο μου δεν καταδέχομαι να τους ρίξω

    αλλά μέσα σε αυτή την μπόχα βρήκα συμπαράσταση από ανθρώπους και παιδιά που με γνωρίζουν και με εκτιμούν και μπορούν να διακρίνουν την αλήθεια από το ψέμα


    το ότι διερωτάσαι για την στάση την δική μου αλλά και όλων των καλόπιστων ανθρώπων που σας ασκούν κριτική για όλο το επικίνδυνο ξεκατίνιασμα και τα κουτσομπολίστικα ρεπορτάζ στοχοποίἢσης ανθρώπων στο οποίο προβαίνετε συνέχεια τότε είναι αληθεια ότι έχετε τεράστιο πρόβλημα

    ReplyDelete
  41. "Δεν ειμαι "του χώρου", τυχαία έδωσα πάνω σε αυτη την σελίδα. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
    Υπάρχει περιπτωση να παρει οποισδηποτε, οτιδηποτε ειναι γραμμενο εδω στα σοβαρά?"

    Anonime, ennoeite oti damesa mono paranies en na akouseis afou oi diaxeiristes en paranoikoi se polla 8emata jie o anarxikos xwros exei epileksi na min asxoleite me tin sygkekrimeni selida oso afora tin dimosieusi pragmatwn klp afou den yparxei synergasia metaksi mas pia. Thewroume oti exei ksefygei apo ta plaisia enos indymedia kai prepei na kleisi. Den mporeis na milisis gia ton anarxiko xwro 8ewrontas oti ton antiprosopeui auti i selida.

    Gia perissoteres plirofories, 8ewria, enimerwsi klp chekkare damesa:

    www.islandanarchy.com jie

    www.enosianarxikon.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ε/Κ δικηγόρος <-- sigoura o evdokas eisai! Pou ksereis pios itan sto dikastirio?

    Maresei auto to paixnidi!

    ReplyDelete
  43. ΕΔΕΚ Η.Β,κάποτε στο WC είχες γράψει πως ντρέπεσαι για το κόμμα σου.Τι συμβαίνει;Τώρα ντρέπεσαι και για το nick σου,μετά τις τόσες μαλακίες σου,και υιοθέτησες το anonymous;Ο αλουπός εχώννετουν τζι ο νούρος του εφαίνετουν!Είπαμεν,η βλακεία ενν μπορεί να κρυφτεί!!!

    ReplyDelete
  44. Ε/Κ δικηγόρος9 February 2011 at 12:16

    Ζώντας σε άνα μικρόκοσμο με παρωπίδες νομίζεις ότι δεν υπάρχει άλλος κόσμος.

    Βλέπετε παντού τον Πέτρο διότι δε γνωρίζετε άλλο κόσμο πέρα από το μικρόκοσμο σας.

    Έχετε την ιδέα ότι όσα συμβαίνουν στο μικρόκοσμο σας μένουν εκεί.

    Δε σας περνά ποτέ η ιδέα από το μυαλό ότι μπορεί να ήμουν καποτε πολύ κοντινό άτομο στο χώρο. Επειδή δε μελετάτε την ιστορία ούτε των ίδιων σας των ανθρώπων επαναλαμβάνετε διαρκώς τα ίδια λάθη που οδήγησαν πολλούς καλούς αγωνιστές και αγωνίστριες μακρυά από το χώρο.

    Τον ίδιο ακριβώς παρωπιδισμό έχουν και τα φερέφωνα του καθεστώτος τα οποία κατηγορούν διάφορους δικηγόρους ως εθνικιστές, ομοφυλόφιλους ή πελλούς - Κωσταντή Καντούνα, Ξενή Ξενοφώντος, Αχιλλέα Αιμιλιανίδη, Μιχάλη Παρασκευά κτλ - επειδή απλά διαφωνούν με το καθεστώς ή διεκδικούν το Δίκαιο χωρις να γνωρίζουν ότι οι συγκεκριμένοι δικηγόροι αναλαμβάνουν υποθέσεις Τουρκοκυπρίων ή αναρχικών χωρίς αμοιβή. Βέβαια τα όσα γίνονται εντός των αιθουσών των δικαστηρίων είναι δημόσια και εύκολα προσβάσιμα σε όποιον έχει ενδιαφέρον.

    Αν έχετε σχέση με τους παλαιότερους αναρχικούς - κάτι που αμφισβητώ - ρωτήστε τον Α., τον Β., το Γ., και το Γ. και πολύ εύκολα θα βρείτε ποιος είμαι.

    Και επιτέλους ακούστε τα μηνύματα αντί να κτυπάτε τους αγγελιοφόρους. Δεν έχετε καμία πολιτική ανάλυση ή είναι βρεφονηπιακού επιπέδου και δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα εκτός από τον μικρόκοσμο σας. Γι αυτό και δεν εκδώσατε ούτε μία ανακοίνωση καταδίκης της επίθεσης του Κράτους εις βάρος ενός συμπολίτη σας - του Ξενή Ξενοφώντος, με τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται μόνο σε δικτατορίες. Εκείνος γιατί δεν άξιζε της υποστήριξης σας; Μήπως επειδή κάποιοι ανάμεσα σας συνεργάζονται με τους καθεστωτικούς και τον ζωγράφισαν ως φασίστα όπως κάνουν με τον Πέτρο και το Σόλωνα; Τα γεγονότα της εμπλοκής σας σε συνεργασίες με την ΚΙΣΑ, την Εργατική Δημοκρατία και τις Φάλιες χωρίς καμία σχεδόν κριτική για το καθεστώς αυτό δείχνει.

    Ο αντικρατισμός σας είναι ψευδεπίγραφος αν δεν έχετε σταθερότητα σε αρχές και αξίες που έχουν καθολική εφαρμογή για όλους. Κάποιοι από εσάς όμως έχουν παρεξηγήσει τη λέξη αναρχία και νομίζουν ότι σημαίνει χωρίς αρχές. Αυτοί είναι οι "αρχηγοί" οι "μεγάλοι" που πάντοτε λυμαίνονταν και λυμαίνονται τον αναρχικό χώρο της Κύπρου τα τελευταία είκοσι χρόνια. Εσείς βέβαια δεν έχετε ιδέα διότι καταδικάζετε το χώρο να ζει σε παρενθέσεις άσχετες τη μία με την άλλη.

    Και επαναλαμβάνω την ερώτηση που αποφεύγετε να απαντήσετε:

    Ο αλήτης τραμπούκος Punkunin γιατί δε βρισκόταν στο δικαστήριο για να υπερασπίσει το σύντροφο του ενώ ο Πέτρος και ο Σόλων ήταν; Ποια δικαιολογία έχει;

    Τι λέει τούτο για το ποιόν και το ήθος του αλλά και για το ποιόν και το ήθος τους;

    ReplyDelete
  45. Nomizw itan extos kyprou.

    ReplyDelete
  46. Ε/Κ δικηγόρος9 February 2011 at 17:55

    Νομίζεις; Ξέρεις υποθέτω ότι το νομίζω δεν αποτελεί επιχείρημα.

    Για την παρουσία των Σόλωνα και Πέτρου των "τρισκατάρατων" στο δικαστήριο τι έχεις να πεις;

    Είναι παρανοϊκή πλέον η κατάσταση μαζί σας.

    Τα μόνα δύο πλάσματα που δεν ανήκουν στον άμεσο αναρχικό χώρο και που πήγαν στο δικαστήριο για να υποστηρίξουν ένα μέλος της αναρχικής κοινότητας -και εδώ σας θυμίζω ότι δεν ήταν η πρώτη φορά-
    δέχτηκαν επίθεση απο ένα μέλος του χώρου, γνωστό για τους τραμπουκισμούς του και εσείς κάθεστε και χειροκροτάτε τον τραμπούκο. Βρείτε τους παλαιότερους και ρωτήστε τους για την "υπέροχη" συμπεριφορά του Punkunin προς μέλη του χώρου. Δεν είναι η πρώτη φορά που επιτίθεται σε κάποιον.

    Γιατί να βάλει κάποιος το κεφάλι του για να σας υποστηρίξει ξανά; Έτσι συμπεριφέρεστε σε όσους υποστηρίζουν τους συντρόφους σας;

    Ντροπή σας.

    Αναρωτηθείτε επιτέλους για την πολιτική κριτική την οποία δέχθηκαν η "ηγεμονικοί τραμπούκοι" από την παρούσα σελίδα και απαντήστε ο καθένας για τον εαυτό του.

    Έλεγαν ψέματα ο Πέτρος και ο Σόλων στις δημοσιεύσεις τους για τις προθέσεις μελών του αναρχικού χώρου για ανεγκέφαλη και βίαιη σύγκρουση και για διαπλοκή τους με μέλη της ασφάλειας Αθηνών, της αστυνομίας Κύπρου και του καθεστώτος;

    Τα γεγονότα δυστυχώς τους επιβεβαιώνουν συνεχώς.

    Τα καλόπαιδα βέβαια δεν επέλεξαν να δείξουν το θάρρος τους ενώπιον της αστυνομίας, του Κρατους ή των φασιστών του ΕΛΑΜ. Επέλεξαν δύο ανυποψίαστους αγωνιστές και τους χτύπησαν πισώπλατα.

    Αυτό δείχνει και την απίστευτη θρασυδειλία τους -προσόν καθόλου αναρχικό αλλά απλώς χωρίς αρχές και τσαγανό- και κυρίως την παντελή έλλειψη επιχειρημάτων εκ μέρους τους.

    Η πράξη τους κατ' ακρίβεια επιβεβαιώνει πλήρως όλες τις κατηγορίες εις βάρος τους.

    ReplyDelete
  47. cyprushasNOindymedia9 February 2011 at 18:05

    "Βλέπετε παντού τον Πέτρο διότι δε γνωρίζετε άλλο κόσμο πέρα από το μικρόκοσμο σας."

    "Δε σας περνά ποτέ η ιδέα από το μυαλό ότι μπορεί να ήμουν καποτε πολύ κοντινό άτομο στο χώρο."

    Δεν είμαστε πλέον μικρόκοσμος, μάλλον έμεινες πολλά πίσω, αφού λες ότι έφυες πριν χρόνια.
    Αν έσσεις αναρχικές ιδέες γιατί έφυες; Γιατι εν αγωνίστικες για τζίνα που πιστεύκεις. Ο καθένας μπορεί άνετα να φύει τζιαι να κατηγορά τους υπόλοιπους για ότι νάνε. Εσύ ο ίδιος τι κάμνεις; Εβολεύτικες; Το θέμα ενι να ενωθούμε τζιαι να πολεμίσουμε μαζί ενάντια στο κατέστημενο, όι να φεύκουμε επειδή εδιαφωνήσαμε με τον ένα η τον άλλον.
    Προσωπικά ούτε γω μπορώ να εμπιστευτώ τους διαχειρηστές τούντης σελίδας τζιαι εν πολλά εφικτό να είσαι τζιαι σύ ο Ευδόκας, ότι τζιαι να πεις.

    ReplyDelete
  48. πππεεεεεεεεεε9 February 2011 at 18:09

    Τους πιο "παλιούς" του αναρχικού χώρου ξέρω τους προσωπικά τζιαι θωρώ τους ακόμα αρκετά συχνα. ΟΛΟΙ εν θέλουν να ακούσουν κουβέντα για λόου σας τζιαί περιπέζουν σας Πετρο.

    ReplyDelete
  49. "Τα καλόπαιδα βέβαια δεν επέλεξαν να δείξουν το θάρρος τους ενώπιον της αστυνομίας, του Κρατους ή των φασιστών του ΕΛΑΜ. Επέλεξαν δύο ανυποψίαστους αγωνιστές και τους χτύπησαν πισώπλατα."

    Ma kalan,p tin mian laleite oti opoios proteinei vian en provokatoras tziai opoios en ixrisimopoiei vian en esiei tharros?Apofasiste toulaxiston ta psemata sas tziai na eisasten synepeis me tzeina,na men ektitheste.

    "
    Η πράξη τους κατ' ακρίβεια επιβεβαιώνει πλήρως όλες τις κατηγορίες εις βάρος τους. "

    Dil epeidi en epelexan na sygroustoun me tin astynomian tziamai tziai na dwkoun aformin gia katastolin apo sevasmon ston agwnan ton aigyptiwn,en deiloi?

    Afou to didymon en toson gennaion,giati en ekamen tpt meta to giaourtoman?

    ReplyDelete
  50. To giaourtoman ennen "ktypiman"-en praxi me tin opoian deixneis apaxiwsin,opws aman gyrizeis se kapoion p su sintixanei tin rashin sou.En ethelan na san ktypisoun,para to oti roufkianefkete atoma tou xwrou tziai axizete to.

    "Ζώντας σε άνα μικρόκοσμο με παρωπίδες νομίζεις ότι δεν υπάρχει άλλος κόσμος.

    Βλέπετε παντού τον Πέτρο διότι δε γνωρίζετε άλλο κόσμο πέρα από το μικρόκοσμο σας.

    Έχετε την ιδέα ότι όσα συμβαίνουν στο μικρόκοσμο σας μένουν εκεί."

    Enw esy kratas ton palmon oullis tis kypriakis koinwnias na poumen?

    "Επειδή δε μελετάτε την ιστορία ούτε των ίδιων σας των ανθρώπων επαναλαμβάνετε διαρκώς τα ίδια λάθη που οδήγησαν πολλούς καλούς αγωνιστές και αγωνίστριες μακρυά από το χώρο."

    Oi synergasies tziai to flertarisman me kommata en ontws lathi.I enantiwsi ston ethnikismon(tziai oi to flertarisman mazin tou opws kamnei to didymon tou cyprus "indymedia")oi.

    ReplyDelete
  51. "Τον ίδιο ακριβώς παρωπιδισμό έχουν και τα φερέφωνα του καθεστώτος τα οποία κατηγορούν διάφορους δικηγόρους ως εθνικιστές, ομοφυλόφιλους ή πελλούς - ***** - επειδή απλά διαφωνούν με το καθεστώς ή διεκδικούν το Δίκαιο χωρις να γνωρίζουν ότι οι συγκεκριμένοι δικηγόροι αναλαμβάνουν υποθέσεις Τουρκοκυπρίων ή αναρχικών χωρίς αμοιβή."

    Prwton men vallete onomata!
    (alla pete m,etsi emathate...)
    Meta,men vallete oullous sto idion kazanin,o teleftaion p anaferate en esiei stin politikin t antilipsin kamian sxesin me ton tzimismenon ethnikistin ypefthinon tou christofiaswatch.

    "Αν έχετε σχέση με τους παλαιότερους αναρχικούς - κάτι που αμφισβητώ - ρωτήστε τον Α., τον Β., το Γ., και το Γ. και πολύ εύκολα θα βρείτε ποιος είμαι."

    Oulloi -palioi neoi-anexairetws en sas dexontai.

    "Τα μόνα δύο πλάσματα που δεν ανήκουν στον άμεσο αναρχικό χώρο και που πήγαν στο δικαστήριο για να υποστηρίξουν ένα μέλος της αναρχικής κοινότητας"

    En toulaxiston ypokrisia na kamnete oti ypostirizete kapoia atoma,enw alla na ta roufkianefkete-asxetws an diafwneite mazin ts.

    ReplyDelete
  52. "Γιατί να βάλει κάποιος το κεφάλι του για να σας υποστηρίξει ξανά;"

    Ypostirixin pou cyprusindymedia,christofkiaswatch kok en pistefkw na esiei kanenan p na thelei.

    "Έλεγαν ψέματα ο Πέτρος και ο Σόλων στις δημοσιεύσεις τους για τις προθέσεις μελών του αναρχικού χώρου για ανεγκέφαλη και βίαιη σύγκρουση και για διαπλοκή τους με μέλη της ασφάλειας Αθηνών, της αστυνομίας Κύπρου και του καθεστώτος; "

    Eginiken etsi praman?

    "Τα γεγονότα δυστυχώς τους επιβεβαιώνουν συνεχώς."

    Opws?

    ReplyDelete
  53. Agapite m4trix87 ke sia, ego pou exo xesmeno ton outo kaloumeno xoro sas tzie tis pseftopalikaries sas tzie tin dithen anarxikotita sas tzie tis taxa mou aristeres proodeftikes sas idees tzie ta giourtomata sas pros anthropous pou arnounte na skotosoun akoma ke kounoupia,ena exo na sas po: na foaste giati eshi tzie pellous pou ftani makria to sieri tous. Tzie aman vrethoumen mprosta se giaourtomata i alles epithesis vias apantoumen me oti evromen,petroues papoutsia tzie patsarous ama laxi. en imasten astinomikoi oute tou elam,men sou mpenoun idees, apla en goustaroumen na ktipate plasmata akoma tzie tzina ta plasmata pou mpori na men goustaroumen, peri aftou prokite.
    Kala kamnete na thorite tzie lion piso sas kamia fora.
    Oti spiris tha therisis,oti dokis tha lavis!

    ReplyDelete
  54. Όταν μας εδέραν οι ΕΛΑΜιτες το ενδομηδεια που ηταν ? οταν μας εδερναν οι μπατσοι το ενδομηδεια που ηταν ? Προκαλω σας ρε πετρο τζαι σολωνα ναρτετε στην Φανερωμενη τζαι να ρωτησετε τζινους που εν τζαμε την αποψη τους για εσας . Εν σας περνα ενεν; επειδη ξερετε πολλα καλα τι ενα ακουσετε τζαι το τι καταντια εισαστεν .. εισαστεν ποσον χρονων τζαι ακομα μπαινετε με αλλα προφιλ τζαι καμμετε σχολια στα δικα σας κειμενα.. ΕΛΕΟΣ ! πραματα που καμει με το hi5 ενα 10χρονο.. επειδη ειμαι μελος αυτης της εναλλαχτικης και ανατρεπτικης κοινοτιτας οπως λαλειτε εισαστεν αφαντη ! Αν δεν ειχατε τουτον το blog (που σε λιον εν θα το εσχετε ) εν θα εισαστουν τιποτε απολυτως.. Τζαι στην τελικη αφου ουλλοι παν σας τζαι συμπαθουν σας εχτος οι προβοκατορες γιατι εν καλειτε μιαν ανοιχτην συνελευση του Indymedia ? Εξαλλου ενι μεσα στις αρχες κανονικα επρεπε ηδη να το καμετε .. Που ενα καλεσει η ΕΛΑΜ ανοιχτη συνελευση ενα καλεσετε τζαι σεις ! ετσι γελιοι εκαταντησατε.. Εν εσχεις τζαι κανεναν αριθμο ταυτοτητας του Μαριου οξα εδιεφυγεν σου να το σημειωσεις ; Δεν ντρεπεστε.. Εσεις που εκαλουσατε λαικες εξεγερσεις τζαι μαλακιες στα κειμενα σας εσειραν σαν ενα γιαουρτι τζαι εγραψατε 10 σελιδες κειμενο να καλαφτειτε .. ΝΑΙ ηξεραμεν το ΟΥΛΛΟΙ οτι ηταν να γιαουρτωθητε τζαι ουλλοι εκαραγουσταραμεν .. εγω λαλω σου το ισχια . Αν σε κοψω πουθενα εκερτισεν το λοττο σου.. εντζαι να κρυφκε σε παντα πισω που μιαν οθονη .. εκαμετε πολλη ζημια !
    Ο χρονος σας μετρα αντιστροφα

    Αλλονας προβοκατορας που την φανερωμενη..
    revuelta

    ReplyDelete
  55. Ει ολάν! Τουτον το ούλλοι παει στην εναλλακτικη σας κοινοτητα; Οξα στην αναρχικη σας κοινοτητα; Τουτοι οι ουλλοι εχουν το ηθος σου; Μασιαλα!
    Εσεναν να δεις ηντα που κερδισεν το λοττο σου!
    Αμαν λαλεις ισχια εννοεις ίσια; Τζιαι αφου το λαλεις ισια που εν το ονομα σου; Τζεινος που μιλα ισχια ή ισια βαλλει ονομα.

    Ενας που σας εβαρεθηκεν η ψυσιη του...

    ReplyDelete
  56. mono o evdokas panta rwta "pou en to onoma sou"...

    ReplyDelete
  57. Σας αποχαιρετώ οριστικά.Κατάλαβα πως είστε μια ομαδούλα περιθωριακών χασικλήδων που ερίζετε περί όνου σκιάς.Αποχαιρετώ και τους κρυβόμενους "ανώνυμους" ΕΔΕΚ Η.Β και ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟ.Ειδικά από τον πρώτο θα ήθελα να εμφανιστεί στο "μπλογκ" του για να μας διαφωτίσει περαιτέρω περί του καλού καραβοκύρη.

    ReplyDelete
  58. Anemon sti vrakan sou tzi aera sta pania sou
    Tora pos tha zisoumen xoris ti sintrofkia sou
    snif snif, klaps klaps

    ReplyDelete