Showing posts with label νάρκοτεστ. Show all posts
Showing posts with label νάρκοτεστ. Show all posts

Sunday, 21 January 2018

Νάρκοτεστ: Αφετηρίες Έννομης Αντίστασης




Το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης έχει εκφράσει πολλές φορές την αντίθεση του στο νάρκοτεστ στη βάση πολλαπλών προσεγγίσεων, κυρίως με βάση το τι λέει η επιστήμη. Επιπλέον διαμορφώσαμε θέσεις στη βάση ηθικών αρχών, καθώς και των δικαιωμάτων και νομικών διαδικασιών που εγγυείται το Σύνταγμα.

Η ασφάλεια στο οδήγημα είναι σημαντική για τους Φίλους της Κάνναβης. Πάντα συμβουλεύουμε τον κόσμο μας να ΜΗΝ οδηγεί αν έχει επηρεαστεί στο σημείο που
μειώθηκε η ικανότητα οδήγησης. Εκτός από τον κίνδυνο προς εαυτόν και άλλους, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί και σπατάλη της εσωτερικής εμπειρίας που προσφέρει η Κάνναβις, καθώς και σπατάλη του βοτάνου. Αλλά... η μετρήσιμη ΠΟΣΟΤΗΤΑ Κάνναβης που απαιτείται για να μειώσει την ικανότητα οδήγησης διαφέρει κατά παρασάγκας από άτομο σε άτομο. Διαφέρει μέχρι και κατά εκατονταπλάσιες ποσότητες. Εξηγούμε πιο κάτω.


• Το νάρκοτεστ ΔΕΝ μετρά την ικανότητα οδήγησης. Απλώς φανερώνει ότι κάποιες ουσίες μπορούν να βρεθούν στο σάλιο ενός ατόμου. Η ικανότητα οδήγησης προσμετρείται εύκολα από μια εξέταση που η Αστυνομία ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αξιοποιήσει. Μπορούν πολύ εύκολα να εκπαιδευθούν οι Αστυνομικοί ώστε να διενεργούν αυτή την εξέταση. ΕΑΝ υπάρχει εύλογος υποψία - αρκετά βάσιμη που να στέκεται έγκυρη σε Δικαστήριο, για παράδειγμα ασταθής ή απρόσεκτη οδήγηση - τότε μπορεί να ζητηθεί από τον οδηγό να βαδίσει μια ευθεία γραμμή, να σταθεί στο ένα πόδι, να να ακολουθήσει μια κίνηση με το βλέμμα του, κοκ., πράματα που είναι ήδη αποδεκτά για πολλές δεκαετίες σε άλλες χώρες ως μέρος μιας επί τόπου εξέτασης της ικανότητας οδήγησης. Αυτό θα έπρεπε να αξιοποιεί η Αστυνομία ΕΑΝ και όταν υπάρχουν ενδείξεις ανασφαλούς οδήγησης από κάποιον.


• Το σάλιο μας περιέχει γενετικό υλικό (DNA κλπ.) Στην Κύπρο, έχει θεσπιστεί νομικά το ότι μόνο Δικαστής μπορεί να εκδώσει Διάταγμα για να ληφθεί γενετικό υλικό από κάποιο άτομο. Αυτή η εξουσία ανήκει στον Δικαστικό κλάδο του Κράτους. Ο νόμος για το νάρκοτεστ, με το που δίνει σε Αστυνομικούς το δικαίωμα να λάβουν το γενετικό υλικό, παραβιάζει τον θεμελιώδη διαχωρισμό εξουσιών που διατάζει το Σύνταγμα.

Το Γραφείο Νομικής Υπηρεσίας υπό τον Γενικό Εισαγγελέα τα γνωρίζει όλα αυτά φυσικά, αλλά όταν το νομοσχέδιο ήλθε κοντά τους για νομοτεχνική επεξεργασία πριν αποσταλεί στη Βουλή, ήταν τόσο ενθουσιασμένοι με την πιθανότητα πως θα έχουν ακόμα μια μέθοδο να τρομοκρατούν τους φίλους της Κάνναβης που ενέκριναν το νομοσχέδιο παρόλο που είναι αντισυνταγματικό.

Εκτός από αντισυνταγματικό στο θέμα του γενετικού υλικού, επίσης παραβιάζει το Συνταγματικό Άρθρο περί Ισότητας (Άρθρο 28). Υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός ουσιών που επιστημονικώς ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μειώνουν την ικανότητα οδήγησης, αλλά το νάρκοτεστ τις αγνοεί. Αυτές συμπεριλαμβάνουν φάρμακα που λαμβάνουν δεκάδες χιλιάδες οδηγοί καθημερινά στην Κύπρο, όπως αντιψυχωτικά φάρμακα (νευροληπτικά), ηρεμιστικά (βενζοδιαζεπίνες), και αναλγητικά (οπιούχα). Αν ανοίξετε και διαβάσετε τα χαρτάκια μες τα πακέτα των φαρμάκων θα δείτε τις προειδοποιήσεις για την οδήγηση. Και όμως, ο νόμος επιμένει να στοχεύει τους φίλους της Κάνναβης επιλεχτικά: οι φίλοι της Κάνναβης αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων που χρησιμοποιούν τις ουσίες που ανιχνεύει το νάρκοτεστ. Με άλλα λόγια ο νέος νόμος είναι καθαρά προσανατολισμένος σε μια συγκεκριμένη μορφή διακρίσεων, που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισότητας.


• Η επιστήμη είναι ξεκάθαρη για τις εξετάσεις σάλιου: ΟΥΔΕΠΟΤΕ πιστοποιήθηκε κάποια ποσότητα συστατικών της Κάνναβης που τεκμηριώνει μείωση της ικανότητας οδήγησης, παρόλο που έχουν γίνει πολλές μελέτες, έρευνες και πειράματα. Το νάρκοτεστ ανιχνεύει μόνο το συστατικό της Κάνναβης που ονομάζεται Τετραϋδροκανναβινόλη (ΤΥΚ, γνωστή διεθνώς ως THC). Η επιστήμη ουδέποτε καθόρισε μια ποσότητα ΤΥΚ που να είναι το "ανώτατο όριο" πέραν του οποίου υποτίθεται υπάρχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης.

Επίσης, η αναλογία των συστατικών παίζει μεγάλη διαφορά. Η επιστήμη έχει επιβεβαιώσει με πολλές εξετάσεις και δοκιμές (δημοσιευμένες στην διεθνή βιβλιογραφία) ότι ένα άλλο από τα πιο άφθονα συστατικά της Κάνναβης που ονομάζεται Κανναβιδιόλη (ΚΒΔ, γνωστή διεθνώς ως CBD) αντισταθμίζει και εξισορροπεί τις επιδράσεις της ΤΥΚ σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άτομα που λαμβάνουν αρκετά μεγάλες ποσότητες της ΤΥΚ ώστε να μειωθεί η ικανότητα οδήγησης τους, βρίσκουν πως όταν λάβουν ταυτόχρονα ίσες ποσότητες ΚΒΔ η μείωση στην ικανότητα οδήγησης αντισταθμίζεται.

Μιλώντας από την προσωπική μου εμπειρία, έχω στη φροντίδα μου άτομα που μπορούν να απωλέσουν την ικανότητα οδήγησης αν καπνίσουν και μόνο 3mg (χιλιοστά του γραμμαρίου) της ΤΥΚ (THC), καθώς επίσης και άτομα που για ιατρικούς λόγους λαμβάνουν εκατόν φορές αυτήν την ποσότητα, 300mg σε καθημερινή βάση, και είναι εξαιρετικά ασφαλείς, ευγενικοί και υπεύθυνοι οδηγοί. Αυτή ανομοιότητα είναι πασίγνωστη και γερά τεκμηριωμένη από την επιστήμη. Για αυτό και ΟΥΔΕΙΣ επιστήμονας προσυπογράφει το νάρκοτεστ!

Το νάρκοτεστ βρίσκεται σε πλήρη παράβαση της επιστήμης, κλινικής εμπειρίας και φαρμακολογικής πραγματικότητας. Αποτελεί απλώς εργαλείο για να τρομοκρατείται η κοινότητα μας, καμουφλαρισμένο ως μέτρο για "ασφάλεια στην οδήγηση". 


• Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο νόμος του νάρκοτεστ δηλώνει καθαρά πως η εξέταση σάλιου επισημαίνει μόνο ΙΧΝΗ ουσιών, και ο οδηγός θα κηρύσσεται ως τάχα "ανίκανος για οδήγηση, ή, υπό την επήρρεια" χωρίς καμία αναφορά στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ που ανιχνεύτηκαν.

Αυτό είναι μια έμμεση παραδοχή από τις αρχές ότι δεν έχουν ιδέα για την ποσότητα της ΤΥΚ στο σάλιο που να τεκμηριώνει μειωμένη ικανότητα οδήγησης. Και όμως, επιλέγουν να επιβάλουν αυτή την εξέταση στην κοινωνία. Ο λόγος είναι απλός: δεν στοχεύουν τον ανασφαλή οδηγό, αλλά τους φίλους της Κάνναβης.


• Μια προσεκτική θεώρηση της εξάρτησης ουσιών είναι επίσης πολύ σημαντική σε αυτή την αναζήτηση. Το άτομο που είναι εξαρτημένο σε μια ουσία όπως την κοκαΐνη ή τα οπιοειδή (αναλγητικά φάρμακα, ηρωίνη, κλπ.) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να την πάρει για να οδηγήσει με ασφάλεια.

Ο νόμος όχι μόνο δεν αναγνωρίζει αυτή την πραγματικότητα, μα εξαναγκάζει το εξαρτημένο άτομο να οδηγήσει χωρίς να πάρει το φάρμακο του από τον φόβο του νάρκοτεστ. Αλλά η οδήγηση ΧΩΡΙΣ το φάρμακο είναι εγγυημένα ανασφαλής: ο οδηγός θα έχει έχει μειωμένη ικανότητα οδήγησης επειδή ΔΕΝ πήρε την ουσία.

Όλες οι ιδιοφυίες και ψευδο-επιστήμονες που συναθροίζονται στο ΑντιΝαρκωτικό Συμβούλιο (νυν Αρχή Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων), γνωρίζουν πολύ καλά όλα αυτά για τις ανάγκες των εξαρτημένων ατόμων. Αλλά επιλέγουν να υποστηρίζουν ένα μέτρο που σίγουρα θα αυξήσει την ανασφαλή οδήγηση διότι λαμβάνουν μεγάλη ικανοποίηση με το να κατέχουν ακόμα ένα εργαλείο τρομοκρατίας εις βάρος των φίλων της Κάνναβης.


• Επιστημονικές μελέτες των θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα έχουν επιβεβαιώσει ΜΕΙΩΣΗ θανάτων στις Πολιτείες όπου η Κάνναβις έχει νομιμοποιηθεί. Μπορείτε να δώσετε λίγη σκέψη στα πορίσματα αυτής της έρευνας:
"Οι θάνατοι μειώθηκαν κατά μέσο όρο 11 τοις εκατόν σε Πολιτείες όπου νομιμοποιήθηκε η Ιατρική χρήση Κάνναβης, ανακάλυψαν ερευνητές που ανέλυσαν 1.2 εκατομμύρια θάνατους από τροχαία δυστυχήματα από το 1985 μέχρι και το 2014.
Η μείωση στους θάνατους από τροχαία ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή - ένα 12 τοις εκατόν - στην ηλικιακή ομάδα 25 ως 44 ετών, που είναι η ηλικιακή ομάδα με τα πιο πολλά ποσοστά πιστοποιημένων ασθενών της Κάνναβης. Αυτά αναφέρουν οι ερευνητές στο επιστημονικό περιοδικό Δημόσια Υγεία (American Journal of Public Health)."
After states legalized medical marijuana, traffic deaths fell
By Ronnie Cohen, December 28, 2016
https://www.yahoo.com/news/states-legalized-medical-marijuana-traffic-deaths-fell-185156011.html


• Η μεγαλύτερη συνομοσπονδία οδηγών στις ΗΠΑ που ονομάζεται ΑΑΑ, έχει δημοσιεύσει δήλωση που ξεσχίζει την εξέταση σάλιου ως αβάσιμη, και ζητώντας αντί αυτής να αξιοποιηθούν επί τόπου εξετάσεις ικανότητας οδήγησης μέσω των οποίων η Αστυνομία δύναται να κρίνει πολύ καλύτερα:
"Η μελέτη που διεξήχθηκε από το ίδρυμα οδηγικής ασφάλειας της ΑΑΑ κατέληξε στο ότι δεν υπάρχει εξέταση αίματος που να τεκμηριώνει ή να προσμετρά την ικανότητα οδήγησης με βάση κάποιο όριο στην ΤΥΚ (THC), που είναι η ουσία της κάνναβης η οποία μεταβάλλει την συνείδηση των ατόμων. Και όμως, οι νόμοι σε πέντε από τις έξι πολιτείες [που μελετήθηκαν] αυτόματα υποθέτουν πως ο οδηγός είναι ένοχος αν στην εξέταση βρεθεί να είναι πάνω από κάποιο όριο, και αθώοι αν είναι κάτω από το όριο.
Ως αποτέλεσμα, οδηγοί που μπορεί να είναι ανασφαλείς κυκλοφορούν ελεύθερα, ενώ άλλοι μπορεί να καταδικάζονται άδικα, δήλωσε το ίδρυμα.
Το ίδρυμα συνιστά να αντικατασταθούν οι νόμοι με άλλους που να βασίζονται σε ειδικά εκπαιδευμένους Αστυνομικούς που θα εξετάζουν αν ο οδηγός έχει μειωμένη ικανότητα...:"
Study: No scientific basis for laws on marijuana and driving
May 10, 2016
https://apnews.com/27594d0c278840708e7e3212c1a07c66


• Λόγω της αναξιοπιστίας του νάρκοτεστ αναπόφευκτα θα εμπλακούν και τα Δικαστήρια στην διαμάχη, με τρόπους που είναι εντελώς απρόβλεπτοι. Εμείς υποσχόμεθα πως το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης θα αγωνιστεί ενάντια νέο νόμο λόγω της αντισυνταγματικότητας του, και αν χρειαστεί θα πάμε και μέχρι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Αλλά δεν είμαστε οι μόνοι που αγωνίζονται ενάντια του. Δείτε τι έγινε όταν ένας οδηγός αθωώθηκε από το Δικαστήριο στην Αυστραλία διότι το νάρκοτεστ βρήκε ίχνη της ουσίας ΤΥΚ (THC) ΕΝΝΕΑ ολόκληρες μέρες αργότερα - ενώ η υποτιθέμενη μείωση οδηγητικής ικανότητας από την Κάνναβη ποτέ δεν διαρκεί περισσότερο από μερικές ώρες:
"Αθώωηση οδηγού που συνελήφθη εννέα μέρες μετά που κάπνισε κάνναβη ρίχνει τους νόμους σε αμφισβήτηση"
Acquittal of man caught drug-driving nine days after smoking cannabis throws NSW drug laws into doubt
http://www.abc.net.au/news/2016-02-02/man-caught-drug-driving-days-after-smoking-cannabis-acquitted/7133628


• Η αναξιοπιστία του νάρκοτεστ ώθησε τις διάφορες Πολιτείες στην Αυστραλία να εκδώσουν συγχιστικές και συχνά αντικρουόμενες οδηγίες στους οδηγούς που μπορεί να είναι υπό την επήρεια. Η αλήθεια είναι πως όλοι αυτοί που εξουσιάζουν τις ζωές και την ελευθερία μας δεν έχουν ιδέα τι κάμνουν με αυτά τα νάρκοτεστ. Η Κύπρος έχει καταστεί ένα πεδίο πειραμάτων. Θα δώσει σε ξένες κυβερνήσεις και υπερεθνικές εταιρείες πολλά τεκμήρια για το πως ένας αχταρμάς από αδέξιους γραφειοκράτες και αυταρχικούς "αντιναρκο-σταυροφόρους" μπορούν να φέρουν παντελώς χαώδη αταξία στους αυτοκινητόδρομους μας με αυτό το νέο μέτρο. Αν οι αρχές στην Αυστραλία δεν κατάφεραν να το διαχειριστούν, μήπως οι αρχές στην Κύπρο θα αποδειχθούν πιό ικανές;

"Παραζαλισμένες οδηγίες προς τους οδηγούς στην Αυστραλία":
Hazy Drug Driving Advice On Australian Roads
http://www.huffingtonpost.com.au/2016/02/23/rdt-australia_n_9269504.html


• Και κάτι για την διαδικασία μέσω της οποίας το νομοσχέδιο έγινε νόμος. Η ίδια η διαδικασία ήταν παράνομη διότι κατά τη διάρκεια της, οι αρχές ΕΝ ΓΝΩΣΗ τους παρέκαμψαν και απέκλεισαν ομάδες ατόμων (που συνήθως ο νόμος προσδιορίζει ως "ενδιαφερόμενα μέρη", ή ως "έχοντα έννομο συμφέρον" για τον αντίκτυπο οποιασδήποτε προτεινόμενης νομοθεσίας) και δεν τα άφησαν να συμμετάσχουν στην συνδιαβούλευση για την διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Οι νόμοι της ΕΕ είναι πεντακάθαροι για τούτο: ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ότι για κάθε νέο νομοσχέδιο πρέπει να γίνει συνδιαβούλευση με διαδικασίες διαφάνειας και διάλογο με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και φορείς.

Το Σωματείο μας πήρε πολλές πρωτοβουλίες για να προσφέρει την εμπειρογνωμοσύνη και τις απόψεις μας σε αυτούς που εργάζονταν για να συνθέσουν το νομοσχέδιο. Μας έδιωξαν με κλωτσιές. Διαμαρτυρηθήκαμε για αυτή την παρανομία στον Υπουργό Συγκοινωνιών, τον Γενικό Εισαγγελία, τα Μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών, και στις αντιπροσωπείες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Ευρωκοινοβουλίου στην Κύπρο. Ο Υπουργός προσποιήθηκε δημοκρατικά ιδανικά και πλένοντας τα χέρια του, μας είπε να πάμε στη Βουλή να μιλήσουμε για το θέμα. Αλλά παρόλην την υποκριτική "δημοκρατικότητας" αποκλειστήκαμε και από τις Βουλευτικές διεργασίες:
"Υπουργός προς Φίλους της Κάνναβης: Ελάτε στη Βουλή"
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2015/11/blog-post_12.html


Εν κατακλείδι, όλα τα πιο πάνω τεκμηριώνουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους το νάρκοτεστ είναι παράνομο, αντισυνταγματικό, αντιεπιστημονικό, ανήθικο, άδικο και επικίνδυνο, αφού όπως αποδείξαμε θα αυξήσει τους επικίνδυνους οδηγούς στους δρόμους και ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ να θεσμοθετήσει μια νούσιμη πολιτική που θα εκπαιδεύει και εξουσιοδοτεί τους Αστυνομικούς να πράττουν το ορθό.

Θα αντισταθούμε στο νάρκοτεστ με κάθε τρόπο, τόσο στα Δικαστήρια όσο και στους δρόμους, και θα ενθαρρύνουμε όλους τους φίλους της Κάνναβης να αντισταθούν. Έχουμε ήδη δημοσιεύσει δήλωση καλώντας όλους τους φίλους της Κάνναβης να βάλουν ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ στις Προεδρικές εκλογές - δεδομένου ότι όλα τα κόμματα και υποψήφιοι είναι υπεύθυνοι για την δαιμονοποίηση της Κάνναβης και την επιβολή ενός τόσο καταπιεστικού, παράνομου και επικίνδυνου μέτρου όπως το νάρκοτεστ.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
ιδρυτικό στέλεχος του Σωματείου
Φίλοι της Κάνναβης
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis

* Το πιο πάνω κείμενο αποτελεί συνέντευξη που παραχωρήθηκε στα αγγλικά στην εφημερίδα Cyprus Mail κατόπιν παράκλησης της εφημερίδας, την οποία η εφημερίδα συνεχίζει να ΜΗΝ δημοσιεύει. Οι Φίλοι της Κάνναβης φαίνεται είναι αναλώσιμο είδος για την Σύνταξη της εφημερίδος, που μπορούν να αξιοποιούνται για εντυπωσιασμό προς εκμετάλλευση για την πώληση διαφημίσεων αλλά οι απόψεις μας στην ουσία δεν επιτρέπεται να παρουσιαστούν στις σελίδες της.

Αναγνώσματα / Ιστορικό του αγώνα

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

Σχόλια, απορίες και απαντήσεις για το Νάρκοτεστ
http://cyprusindymedia.blogspot.com.cy/2016/02/blog-post_28.html

ΟΧΙ ~ ξανά ! ~ στο Νάρκοτεστ
http://cyprus.indymedia.org/node/4772

Φίλοι της Κάνναβης: Μαυρίστε τους στις Εκλογές!
https://www.facebook.com/FiloiTisKannabis/posts/1141070629362037




* * *

Sunday, 28 February 2016

Σχόλια, απορίες και απαντήσεις για το Νάρκοτεστ





Από ένα φίλο αναγνώστη:

"Χαίρετε... Θα μας φακελώσουν όλους τώρα, δηλαδή θα κάνουν τεστ σε οποιονδήποτε χωρίς εύλογη υποψία και θα έχουν όλων μας το DNA καταγραμμένο κάτω.. καμία ελευθερία δηλαδή! Κάτι άλλο θά 'θελα να σε ερωτήσω αν ξέρεις να μου πεις... δηλαδή αν κάπνισα χθες Κάνναβη και μου κάνουν τεστ σήμερα θα δείξει κάτι; Δεν έχουμε ιδέα πως πάει αυτή η 'μαλακία' τεστ! Νά 'σαι καλά Πέτρο..."

Το πιο πάνω είναι μόνο ένα μικρό δείγμα από τις ανησυχίες και τον τρόμο που έχει κατακλύσει την κοινότητα μας μετά από την επίσημη υιοθέτηση του παράνομου και αντισυνταγματικού Νάρκοτεστ από την Βουλή.

Προσκαλούμε τον κόσμο μας να μην ανησυχεί! Προς το παρόν τα πράγματα κινούνται αργά, και η κοινότητα μας θα έχει αρκετό χρόνο να οργανωθεί και να κλιμακώσει την αντίσταση στο Νάρκοτεστ. Επί του παρόντος διαγράφονται τρεις κύριοι παράγοντες:
Ουσίες, Μέθοδοι Εξέτασης και Μέθοδοι Αντίστασης.

Οι Ουσίες

Μόνο τώρα έχουν ανακοινωθεί οι ουσίες που θα εξετάζονται από το Νάρκοτεστ:
"Η Διευθύντρια του Κρατικού Χημείου, Πόπη Κανάρη, τόνισε ότι ο έλεγχος θα αφορά κάνναβη, κοκαΐνη και αμφεταμίνες."
Ψηφίστηκε σε νόμο το νάρκοτεστ

Ο λόγος που μέχρι τώρα οι συγκεκριμένες ουσίες τηρούνταν μυστικές είναι γιατί για την κάθε μια προς την οποία δόθηκε θεώρηση - ανεξαιρέτως - υπάρχουν επιστημονικά (τεχνικά και ιατρικά) και νομικά προβλήματα που προκάλεσαν πονοκεφάλους, τσακωμούς και διαπραγματεύσεις σε όλη την διαδικασία της προετοιμασίας του νόμου: διότι επεκράτησε καθαρά η αντίληψη ότι αυτά τα προβλήματα καθιστούν τον νόμο αντι-επιστημονικό και αντισυνταγματικό, άρα άκυρο. Παρ' όλον όμως ότι οι εξουσιαστές και γραφειοκράτες που ενεπλάκησαν δεν έλυσαν ΚΑΝΕΝΑ από τα προβλήματα, αποφασίστηκε αυθαίρετα να εστιαστούν στις πιο πάνω τρεις ουσίες.

Σημειώστε ότι:

α. Το Νάρκοτεστ ΔΕΝ θα στοχεύει κανένα από τα πραγματικά ναρκωτικά, είτε αυτά συνταγογραφούνται νόμιμα είτε χρησιμοποιούνται παράνομα, ενώ πέραν των 70% των "νόμιμων ναρκωτικών" ψυχοφαρμάκων και 30% των αναλγητικών και παυσίπονων (πχ. μορφίνη, κωδεΐνη, οξυκοντίν) απαγορεύεται να λαμβάνονται από οδηγούς.

β. Ο νέος νόμος παρέχει στον Υπουργό Συγκοινωνιών την ευχέρεια να αλλάζει όποτε θέλει τον κατάλογο των ουσιών που θα εξετάζονται, χωρίς να επεξηγεί ή να λογοδοτεί σε κανένα, ούτε καν στη Βουλή: ο νέος νόμος δεν απαιτεί από τον Υπουργό να στηριχτεί ούτε σε νομική, ούτε σε ιατρική ή τεχνική γνωμάτευση!


Μέθοδοι Εξέτασης

Το τι θα ανιχνεύει το Νάρκοτεστ, και το πόσες ώρες, μέρες εβδομάδες ή μήνες μετά από την χρήση της Κάνναβης θα είναι ανιχνεύσιμη η χρήση, καθορίζεται από τα συγκεκριμένα μηχανήματα και τις συγκεκριμένες τεχνικές διαδικασίες που ΘΑ ακολουθήσουν. Έμφαση στο "θα" γιατί η θεσμοθετημένη ανωμαλία που ονομάζεται Κράτος δεν έχει ακόμα καν αγοράσει τα μηχανήματα:
"Στον προϋπολογισμό του 2016, περιλαμβάνεται κονδύλι 600 χιλιάδων ευρώ, για αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού, για να μπορεί να γίνεται αξιόπιστος έλεγχος από το Κρατικό Χημείο."
Ψηφίστηκε σε νόμο το νάρκοτεστ

Οι τεχνικές δυνατότητες των μηχανημάτων της εξέτασης σάλιου και αίματος διαφέρουν από προϊόν σε προϊόν, και θα πρέπει να αναμένουμε τις αγορές και τις εξελίξεις ώστε να δούμε ακριβώς τι προτίθεται να κάμει η Αστυνομία και το Χημείο.

Υπενθυμίζουμε ότι:

α. Όπως και για το Άλκοτεστ, η Αστυνομία κατέχει την διακριτική ευχέρεια να ΜΗΝ προβεί σε κανένα μέτρο δίωξης αν δεν θέλει, ακόμα και αν κάποιος παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα στην εξέταση. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι Αστυνομικοί αφήνουν τον μεθυσμένο οδηγό να φύγει με μια προφορική συμβουλή "...Και πρόσεχε να μην επαναληφθεί", ή και με γραπτή προειδοποίηση.

β. Ο νέος νόμος λέει ξεκάθαρα ότι τυχόν θετικά αποτελέσματα στην εξέταση του Νάρκοτεστ ΔΕΝ θα χρησιμοποιηθούν για διώξεις από την Υπηρεσία Καταπολέμησης Ναρκωτικών (ΥΚΑΝ). Αφ' ενός αυτό δεν παρέχει καμία εγγύηση, γιατί όλοι γνωρίζουμε το ότι η αποδεδειγμένα πιο διεφθαρμένη πτέρυγα της Αστυνομίας δεν πρόκειται να σταματήσει να στοχεύει την πιο αδικημένη και ευάλωτη μερίδα του πληθυσμού που αποτελούν οι Φίλοι της Κάνναβης. Αφ' εταίρου όμως, επειδή ο νέος νόμος αναγράφει ρητά αυτή την απαγόρευση, οποιαδήποτε δίωξη, παρακολούθηση, ανίχνευση, προσπάθεια επιβολής παράνομης "θεραπείας", προσπάθεια παγίδευσης ή εκβιασμού για μετατροπή του άτυχου οδηγού σε χαφιέ, θα είναι πολύ πιο εύκολο να καταπολεμηθεί νομικά στο δικαστήριο.



Μέθοδοι Αντίστασης

Το Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης θα δημοσιεύει έγκαιρα και τακτικά προτάσεις για την κοινότητα ώστε να μπορούμε να συντονίζουμε τις πράξεις αντίστασης του πληθυσμού στο Νάρκοτεστ. Αυτές θα εστιαστούν σε κυρίως τρία επίπεδα;

α. Ατομική προστασία
Υπάρχουν ουσίες και τεχνικές καθαρισμού του οργανισμού και του στόματος που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος που θα εξαλείψουν ή τουλάχιστον μειώσουν τις πιθανότητες να γίνει ανίχνευση της Κάνναβης με το Νάρκοτεστ σάλιου. Αυτές, σε συνδυασμό με καλό συγχρονισμό για την ώρα οδήγησης (πριν και μετά από την κορύφωση της δυνατότητας ανίχνευσης στο σάλιο), θα προσφέρουν αρκετά καλή προστασία. Θα δημοσιεύσουμε συγκεκριμένες οδηγίες για αυτά σύντομα.

β. Ατομική νομική υπεράσπιση
Ο νόμος του Νάρκοτεστ με βάση τον οποίο λαμβάνεται δείγμα σάλιου είναι παράνομος για πολλούς λόγους. Μεταξύ άλλων το σάλιο αποτελεί γενετικό υλικό: ΜΟΝΟ με Δικαστικό διάταγμα δικαιούται το Κράτος να λάβει τέτοιο δείγμα. Ένας καλός δικηγόρος δύναται να εξουδετερώσει οποιεσδήποτε κατηγορίες βασιστούν σε τέτοια παράνομη λήψη τεκμηρίων.

Υπάρχουν και άλλα πολλά που είναι νομικώς προβληματικά στη νομοθεσία του Νάρκοτεστ: παραβίαση της αρχής που απαιτεί κάποια εύλογο υποψία για την όποια Αστυνομική παρέμβαση στο δικαίωμα ελεύθερης διακίνησης του πολίτη, πτυχές διεξαγωγής του Νάρκοτεστ που πιθανώς συνιστούν παράνομη κράτηση, τα όρια των φυσικών παραμέτρων που μετρούν τα μηχανήματα, η επιστημονική ερμηνεία των ευρημάτων.... όλα συνιστούν μια πολύ προβληματική νομοθεσία που για τον καλό και μελετημένο δικηγόρο Υπεράσπισης μπορούν να προσφέρουν δυνατότητες που κυμαίνονται από αθώωση του πελάτη μέχρι και ακύρωση του νόμου από το Δικαστήριο.

Θα δημοσιεύσουμε συγκεκριμένες εισηγήσεις για όλες αυτές τις νομικές προσεγγίσεις ώστε οι δικηγόροι που έχουν αληθινό κίνητρο Υπεράσπισης των Φίλων της Κάνναβης (που δυστυχώς είναι σπάνιοι) να μπορούν να τα αξιοποιήσουν όλα αυτά στο Δικαστήριο.

γ. Πολιτική αντίσταση

Το πιο σημαντικό είναι οι αυξημένες συλλογικές δραστηριότητες στις οποίες θα πρέπει να επιδοθεί η κοινότητα μας για την προστασία της. Αυτές θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν την κλιμάκωση της ενημέρωσης του λαού μας τόσο για την ανομία του νόμου, όσον και για το πως ακριβώς (με ποια έμπρακτα μέσα) μπορούμε να αποφύγουμε να πιαστούμε από το Νάρκοτεστ, μέσω δημοσιεύσεων, διαλέξεων, προβολών, συναυλιών, κλπ.• έμπρακτη αλληλεγγύη και εμφάνιση σε τυχόν δίκες που να μετατρέψουν τις δίκες σε πολιτικές, όπως ήδη καταφέραμε ως Κίνημα με τις δίκες για την Ιατρική και την Κλωστική Κάνναβη• περαιτέρω αυτο-οργάνωση των ανθρώπων μας σε πιο πολλές πόλεις και κοινότητες• κλιμάκωση της εμπλοκής και αύξηση της πίεσης μας ενάντια σε εξουσιαστές, πολιτικούς και γραφειοκράτες...

...και όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν μες το ευρύτερο πλαίσιο του αγώνα για την πλήρη Νομιμοποίηση της Κάνναβης σε όλες της τις μορφές και για όλες τις χρήσεις.

Θά 'ρθει άσπρη μέρα και για μας!
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Υπουργός προς Φίλους της Κάνναβης: Ελάτε στη Βουλή

Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης: για το νομοσχέδιο που θα επιβάλλει "θεραπεία" μέσω Δικαστηρίων

Η Καταγγελία μας προς τον Γενικό Εισαγγελέα και δύο Υπουργούς ~ Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης

Κύπρος: Οι Δίκες για την Ιατρική Κάνναβη
και
Πέτρος Ευδόκας, Σωματείο Φίλοι της Κάνναβης και Ενδο~Μήδεια:
Παράνομη κατάσχεση υπολογιστών και άνομες πράξεις Αστυνομίας - Εισαγγελίας - Επαρχιακού Δικαστηρίου

Καταρρέει η υπόθεση της Εισαγγελίας και Αστυνομίας εναντίον μας

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Wednesday, 2 November 2011

ΟΧΙ στο Νάρκοτεστ !

του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

Σαλιαρίζουν, αυτο-ηδονίζονται και μετα-εκστασιάζονται οι διάφοροι "παράγοντες" στα Μέσα, στα Υπουργεία και τα Κόμματα, και μπαίνουν σε μια φάση προετοιμασίας του κόσμου για το ότι "έρχεται το νάρκοτεστ".

Ήδη αυξηθήκαν πρόσφατα τα άρθρα στις εφημερίδες για "τη μάστιγα των ναρκωτικών", την υποτιθέμενη της σχέση με το οδήγημα και για την επικείμενη θεσμοθέτηση της εξέτασης των οδηγών που προτίθενται να μας επιβάλουν: σκοπεύουν να παίρνουν δείγμα σάλιου από τον οδηγό το οποίο θα υποβάλλεται επί τόπου σε αυτόματη χημική ανάλυση που θα λέει αν ο οδηγός είναι υπό την επήρεια ναρκωτικών. Και επειδή η ανάλυση δεν είναι επαρκής, και ούτε μπορεί να σταθεί στο Δικαστήριο, θα επιβάλλεται και εξέταση του αίματος ώστε να είναι αδιαμφισβήτητα τα "τεκμήρια ενοχής". Ασχέτως του αν είναι μια τεραστίων διαστάσεων κάθετη παραβίαση των Συνταγματικών μας δικαιωμάτων.
Στ’ ανθρώπινα δικαιώματα προσκρούει το ναρκοτέστ
"... Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, αρχικά ο οδηγός θα υποβάλλεται σε εξέταση σάλιου και ακολούθως θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για να προχωρήσουν οι αρμόδιοι σε εργαστηριακές αναλύσεις αίματος.
Η αιμοληψία, σύμφωνα με τον Πέτρο Κληρίδη, μπορεί να θεωρηθεί αδίκημα πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης και δεν μπορούν να εξαναγκάζουν κάποιον να δώσει αίμα, αλλά και πρακτικά είναι αδύνατο να υποχρεώνουν τον ύποπτο να δίδει δείγμα ούρων..."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/police+and+courts/432052
Κατ' αρχάς το λεγόμενο νάρκοτεστ είναι βασισμένο σε αντι-επιστημονικά δόγματα. Αποτελεί εφαρμογή μιας ατελούς τεχνολογίας σε μια εκστρατεία που έχει πολιτικά, όχι επιστημονικά θεμέλια και στόχους.

Η επιστήμη μέσω πολλών της κλάδων (φαρμακολογία, βιολογία, ιατρική), έχει απορρίψει τους ισχυρισμούς των πολιτευτών, νομοθετών, αξιωματούχων της Αστυνομίας, κ.α. που χρησιμοποιούνται συνθηματικά για να δημιουργηθεί κλίμα ώστε να θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ.

Ως ένδειξη της αλλοφροσύνης που χαρακτηρίζει τις "σταυροφορίες" ενάντια στην λεγόμενη "μάστιγα των ναρκωτικών", αναλογιστείτε την προπαγάνδα που ακούμε κάθε μέρα και συγκρίνετε την με τα αποτελέσματα επιστημονικής έρευνας που διέταξε το Υπουργείο Συγκοινωνιών του Ηνωμένου Βασιλείου που δείχνει ότι οι χρήστες της Κάνναβης είναι ΠΙΟ ασφαλής οδηγοί όταν είναι υπό την επήρεια του φυτού:
"Instead of proving that drug-taking while driving increased the risk of accidents, researchers found that the mellowing effects of cannabis made drivers more cautious and so less likely to drive dangerously.
Although the cannabis affected reaction time in regular users, its effects appear to be substantially less dangerous than fatigue or drinking. Research by the Australian Drugs Foundation found that cannabis was the only drug tested that decreased the relative risk of having an accident."
http://www.mapinc.org/newscc/v00/n1161/a02.html
Και το Υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ:
Psychoactive substance use and the risk of motor vehicle accidents "...No increased risk for road trauma was found for drivers exposed to cannabis."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15094417?dopt=Abstract

Μιλήστε με οποιοδήποτε έχει γνώση και πείρα στη θεραπεία, φροντίδα και απεξάρτηση των ατόμων που είναι εξαρτημένα από τα αληθινά (και δηλητηριώδη) ναρκωτικά όπως ηρωίνη, ηρεμιστικά, αγχολυτικά κλπ. Η αδιαμφισβήτητη αντικειμενική αλήθεια είναι ότι ο εξαρτημένος είναι ΠΙΟ επικίνδυνος στο οδήγημα αν στερηθεί την δόση του παρά αν την πάρει.

Η δόση ναρκωτικών στα εξαρτώμενα άτομα χρησιμοποιείται για να διατηρηθεί ο ασθενής ΥΓΙΗΣ και λειτουργήσιμος - γι' αυτό και αυτή η πάθηση ονομάζεται εξάρτηση. Η καλή του λειτουργία εξαρτάται από την ουσία. Με άλλα λόγια αν ο εξαρτημένος σε ναρκωτικά ασθενής ανιχνευτεί να έχει το φάρμακο μέσα του, θα πρέπει να θεωρείται πιο ασφαλής οδηγός. Ενώ αν ο εξαρτημένος υποστεί το νάρκοτεστ και βγει "καθαρός", αυτός ο "καθαρός" είναι επικίνδυνος στο οδήγημα γιατί επίκειται ανά πάσα στιγμή η τρικυμιώδης κρίση του συνδρόμου στέρησης το οποίο θα εξουδετερώσει κάθε δυνατότητα του να είναι ασφαλής οδηγός.

Αυτά ουδέποτε λέγονται είτε από τα Μέσα και τον Τύπο, ούτε από τους πολιτευτές και τους "συμβούλους" των που απλώς ψεύδονται για να παίρνουν ψήφους, αυξημένη δημοτικότητα, πιο μεγάλα κονδύλια για εκστρατείες και προμήθειες για τους οικείους των, και που στοχεύουν διαρκώς στη θεσμοθέτηση όλο και πιο ανελεύθερων νόμων.

Επιπλέον βέβαια υπάρχει και η τεράστια διαφορά μεταξύ νόμιμων και παράνομων φαρμάκων τα οποία το νάρκοτεστ ΔΕΝ μπορεί να διακρίνει μέσω του σάλιου. Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι στην Κύπρο λαμβάνουν νόμιμα ψυχοφάρμακα, υπνωτικά, αγχολυτικά, αναλγητικά και παυσίπονα τα οποία θα ανιχνεύονται από το ναρκοτέστ ως ναρκωτικά. Ακόμα και η εξέταση αίματος πολύ συχνά δεν μπορεί να διαχωρίσει ανάμεσα σε αυτές τις ουσίες και τις παράνομες τους εκδοχές. Για παράδειγμα, τα νόμιμα φάρμακα του βήχα που περιέχουν κωδεΐνη (νόμιμο ναρκωτικό), μεταβάλλονται από τον οργανισμό σε μορφίνη, που είναι το κύριο συστατικό του όπιου. Το όπιο είναι παράνομο ναρκωτικό. Ποιός "ζαπτιές" στην άκρη του δρόμου έχει την διακριτικότητα ή την γνώση να διαχωρίσει αν το άτομο εκάπνισε όπιο ή ήπιε φάρμακο του βήχα; Και αν ήταν όπιο, και αν το άτομο έχει εξάρτηση μήπως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το καπνίσει για να μπορέσει να οδηγήσει με ασφάλεια;

Άλλο το να οδηγώ υπό την επήρεια και άλλο το να οδηγώ σε κατάσταση μέθης, νάρκωσης, παραληρήματος ή άλλης μορφής επιδράσεων που δυσχεραίνουν την προσοχή ή την ικανότητα οδήγησης. Μερικές φορές το να είναι υπό την επήρεια είναι απαραίτητο για τον οδηγό
για να διασφαλιστεί η ικανότητα του στο οδήγημα.

Η λογική της απολυτοσύνης και του δογματισμού όμως κυριαρχεί στην μπανανία μας και μας οδηγεί σε καταστροφικές αποφάσεις και πρακτικές.

Αναρωτήθηκαν ποτέ οι νομοθέτες, κομματάρχες και υπουργοί μας γιατί το νάρκοτεστ θεσμοθετήθηκε μέχρι τώρα μόνο στη μακρινή Αυστραλία; Γιατί δεν έχει επιβληθεί στην Ευρώπη όπου και εμείς περηφανευόμαστε πως ανήκουμε; Μήπως γιατί οι νομοθέτες εκεί είναι λίγο πιο προσεκτικοί σε κάποια πράματα που αφορούν και την επιστήμη, και την προστασία των Συνταγματικών δικαιωμάτων των ανθρώπων; Μήπως γιατί ο πληθυσμός είναι πιο ενήμερος και αντιστέκεται σε τέτοιες άδικες, παράλογες, τυραννικές και υπερβολικές νομοθεσίες;


Δεν μας διαφεύγει πως ο κύριος στόχος του νάρκοτεστ είναι να κτυπηθούν και να υποστούν ακόμα πιο μεγάλους εξευτελισμούς και διώξεις οι Φίλοι της Κάνναβης. Αντί οι νομοθέτες, αστυνόμοι, υπουργοί και κομματάρχες να στοχεύσουν την λανθασμένη χρήση και κατάχρηση οινοπνεύματος (αλκοόλ) στο οδήγημα, που είναι ο κύριος λόγος για τα πιο πολλά θανατηφόρα τροχαία και άλλα δυστυχήματα βαρειών τραυματισμών, στοχεύουν διαρκώς την χρήση της Κάνναβης.

Η Κάνναβις είναι μια αβλαβής, ασφαλής και άκακη φυσική ουσία που έχει αποδεδειγμένο ιστορικό αρμονικής συμβίωσης με την ανθρωπότητα πέραν των έξι χιλιάδων ετών. Δεν προκαλεί εξάρτηση, δεν προκαλεί δυστυχήματα, δεν οδηγεί στην χρήση άλλων ουσιών... όλα τούτα τα έχουν αποδείξει μύριες επιστημονικές έρευνες.

Το "ιατρικό ευαγγέλιο" - ιατρικό εγχειρίδιο με ηγεμονική θέση στο γραφείο σχεδόν κάθε ιατρού - που εκδίδει στις ΗΠΑ η εταιρεία Merck με τίτλο "The Merck Manual of Diagnosis and Therapy" συντάσσεται από επιστημονικές επιτροπές και εκδίδετο σε έντυπη μορφή ως βιβλίο κάθε μερικά χρόνια (τώρα βρίσκεται μόνο στο Δίκτυο). Μια από τις τελευταίες του έντυπες εκδόσεις (η 15η, του 1987), στο κεφάλαιο περί Ψυχιατρικής έχει μια ενότητα για την Κάνναβη στη σελίδα 1490, όπου αναφέρει επί λέξη: "...η εναντίωση προς αυτό το φάρμακο είναι θεμελιωμένη σε ηθικές και πολιτικές, όχι τοξικολογικές βάσεις."

Αλλά βεβαίως γνωρίζουμε πως υπάρχουν σοβαροί κύκλοι διασυνδέσεων του οργανωμένου εγκλήματος (μαφίας) με κάποιους διεφθαρμένους κύκλους της Αστυνομίας, μέχρι και στα πιο υψηλά στρώματα. Σχεδόν όλη η εμπορία της Κάνναβης στην Κύπρο ελέγχεται από τη μαφία και από διεφθαρμένους κύκλους Αστυνομικών. Όποιος παρακολουθεί στον Τύπο τις Δικαστικές ή Αστυνομικές υποθέσεις διακρίνει εύκολα πως σε όλες - ανεξαιρέτως! - τις μεγάλες υποθέσεις που αφορούν πάνω από ένα κιλό Κάνναβης εμπλέκονται ένας ή και περισσότεροι "πληροφοριοδότες της Αστυνομίας", ή ακόμα πιο καταπληκτικό, έτυχαν και περιπτώσεις όπου το άτομο που κατηγορείται καταθέτει στην υπεράσπιση του το ότι ενεπλάκει μόνο και μόνο γιατί του είχε λεχθεί καθαρά πως με τη συμμετοχή του θα βοηθήσει να στηθεί μια υπόθεση από την Αστυνομία ενάντια στους "εμπόρους ναρκωτικών". Σε όλες ανεξαιρέτως τις περιπτώσεις εμπορίας με μεγάλες ποσότητες πάντα διαφαίνεται Αστυνομικός δάκτυλος. Στην κορυφή του, όλο το εμπόριο Κάνναβης στην Κύπρο είναι ένας συνεταιρισμός Αστυνομίας και μαφίας. Η συμπραξία μαφίας και Αστυνομίας διατηρεί τις συνθήκες τρομοκρατίας και εκμετάλλευσης των Φίλων της Κάνναβης σε εκπληκτικά επίπεδα κερδοφορίας για τους εμπόρους.

Η τιμή της Κάνναβης στην Κύπρο σήμερα είναι από τις πιο ψηλές στον κόσμο, λόγω της εξωφρενικής καταδίωξης των Φίλων της Κάνναβης και της πολύ σκληρής κακομεταχείρησης των από τα Μέσα, τον Τύπο, τις διωκτικές αρχές, τα Δικαστήρια, την Εκκλησία των οικοπέδων, και όλες τις άλλες εξουσίες στον τόπο μας. Πολλοί πληρώνουν περίπου 30 Ευρώ το γραμμάριο για την Κάνναβη, δηλαδή τιμή ίση με την περυσινή τιμή του χρυσού. Η αισχροκέρδεια, δηλαδή η απομύζηση κέρδους από την εκμετάλλευση καταδιωκόμενων και τυραννισμένων ανθρώπων, ζει και βασιλεύει στην "ελεύθερη Κύπρο".

Αν θεσμοθετηθεί το νάρκοτεστ, η τιμή της Κάνναβης θα εκτοξευτεί στα ύψη λόγω της τεράστιας μεγέθυνσης στον φόβο που θα επιφέρει, και στην αύξηση αστυνόμευσης και καταπίεσης που θα κάμουν το εμπόρευμα πιο δυσεύρετο και τους χρήστες πιο παρανοϊκούς. Μεγάλη χαρά και επαγγελματική επιτυχία για τους διεφθαρμένους Αστυνομικούς και μαφιόζους συνεταίρους των! Η Βουλή, αν καταφέρει να επιβάλει το νάρκοτεστ, θα εμπλουτίσει αυτούς τους αχρείους με ακόμα πιο μεγάλα κέρδη.

Μιλούμε για ένα φυτό αβλαβές, αθώο, ένα δώρο της Θεάς προς την ανθρωπότητα με χρήση στην λατρεία, την προσευχή και τον διαλογισμό, με πολλαπλές χρήσεις στην θεραπευτική: σώζει ζωές στην νευρική ανορεξία και την κατάθλιψη, προσφέρει πρόληψη και θεραπεία στο γλαύκωμα, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, και είναι ικανό να αντικαταστήσει 70% των ψυχοφαρμάκων. Είναι μια ουσία που βλαστά στα χωράφια από μόνη της χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα όπως η τσουκνίθα, δεν προκαλεί εξαρτήσεις, και μάλιστα είναι ικανή για το αντίθετο: με την ορθή θεραπευτική χρήση συμβάλλει στην απεξάρτηση ατόμων από τα εξαρτησιογόνα δηλητήρια όπως την ηρωίνη, κοκαϊνη, μεταμφεταμίνες και από τα νόμιμα εξαρτησιογόνα φάρμακα που καταπίνει ο λαός μας με τις σακούλες.

Σε άλλες χώρες η Κάνναβις αποποινικοποιείται, γράφεται σε ιατρικές συνταγές, και καλλιεργείται νόμιμα από τους ανθρώπους στα μπαλκόνια τους ώστε να ΜΗΝ μπορούν οι βαρώνοι του εγκλήματος να απομυζούν κέρδη από το παράνομο καθεστώς του φυτού. Στην Κύπρο οι φωστήρες νομοθέτες κάμνουν ό,τι μπορούν για να αυξήσουν τα κέρδη των βαρώνων της μαφίας και να εξωθούν τους ανθρώπους σε όλο και πιο επικίνδυνα νόμιμα και παράνομα δηλητήρια.

Γι' αυτούς τους λόγους, και για πολλούς άλλους που αφορούν την άμυνα και την οικονομία της χώρας μας (δείτε τις παραπομπές πιο κάτω) θα έπρεπε να αποποινικοποιηθούν η καλλιέργεια, χρήση και δωρεάν διανομή της Κάνναβης, και να ενσωματωθεί η καλλιέργεια της στην ανόρθωση της τοπικής βιομηχανίας και στην κίνηση για τη δημιουργία οικονομικής αυτάρκειας του τόπου.

Θα έπρεπε να διδάσκεται στους έφηβους η ορθή χρήση της Κάνναβης στα σχολεία ώστε οι άνθρωποι, στην ηλικία που είναι πιο ευπαθείς στις καταχρήσεις και στη σύγχιση, να θωρακιστούν με γνώση και εμπειρία που να αποκλείει το γλίστρημα στη λάθος χρήση και κατάχρηση είτε αυτής της ουσίας ή άλλων ουσιών που είναι θανατηφόρες. Θα μπορούν να αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ μιας δόσης που απλώς φέρνει ευθυμία και ευκρίνεια στην αντίληψη, από την δόση που αποκλείει το ασφαλές οδήγημα. Η δόση αυτή, η απαγορευτική για το οδήγημα, δεν είναι μετρήσιμη σε χιλιοστά του γραμμαρίου ή γραμμάρια, αλλά είναι μετρήσιμη με βιωματικά κριτήρια που είναι πολύ διαφορετικά για κάθε άτομο και για κάθε περίοδο της ζωής του ατόμου. Μόνο εκπαίδευση και πείρα μπορούν να δώσουν στο άτομο αυτά τα κριτήρια.

Η κοινωνία μας θα είχε άπειρα να ωφεληθεί αν οι νέοι μας ήξεραν να χρησιμοποιούν ορθά και να απολαμβάνουν την Κάνναβη αντί το κάπνισμα δηλητηριούχων τσιγάρων από ταμπάκο και το ποτό (αλκοόλ), που σκοτώνουν τόσους ανθρώπους κάθε χρόνο. Οι άνθρωποι που ξέρουν να απολαύσουν την ευδαιμονία, ευφορία και διεύρυνση, ανύψωση και εμβάθυνση της συνείδησης που προσφέρει η Κάνναβις, ουδέποτε από μόνοι τους θα ελκύοντο στην χρήση ή κατάχρηση ουσιών που βυθίζουν στο σκοτάδι και στον ψυχικό και σωματικό θάνατο.

Αλλά οι άρχοντες μας, εξαρτημένοι όπως είναι όλοι τους ανεξαιρέτως είτε από την μέθη με την εξουσία και τον αυταρχισμό, ή με το τσιγάρο και το ποτό (πόσοι νομοθέτες δεν καπνίζουν και δεν πίνουν;) ή εξαρτημένοι με τις αρρωστημένες πηγές προπαγάνδας που αναβλύζουν από την Εκκλησία ιδιοκτήτρια της ΚΕΟ (Κυπριακή Εταιρεία Οινοπνευματωδών) και από Αστυνόμους των οποίων οι "επαγγελματικές επιτυχίες" εξαρτούνται απόλυτα από το να είναι παράνομη η Κάνναβις, σπρώχνουν την κοινωνία μας προς όλο και πιο μεγάλες εξαρτήσεις από δηλητήρια (νόμιμα και παράνομα) και προς απόλυτα δύσκαμπτη ανοχή για συμπεριφορές που ουδένα βλάπτουν. Οι φίλοι της Κάνναβης είναι "εγκληματίες" που δεν βλάπτουν κανένα: ούτε τον εαυτό τους, ούτε άλλους. Πως μπορεί να είναι έγκλημα η χρήση ενός αβλαβούς φυτού; Υπάρχει έγκλημα χωρίς θύμα;

Και όμως, δεν φτάνει που ζούμε ήδη σε αρκετό παραλογισμό, οι φωστήρες μας νομοθέτες προτίθενται να τον αυξήσουν σε επίπεδα αφόρητης δικτατόρευσης. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε να αποτρέψουμε την επέλαση του νάρκοτεστ. Αλλά είναι θέμα επιβίωσης, είναι θέμα δικαιοσύνης, θέμα ηθικής τάξης, θέμα πνευματικών-θρησκευτικών αξιών και θέμα ελευθερίας στην επιλογή ιατρικής και φαρμακευτικής φροντίδας, και για όλους αυτούς τους λόγους...

...πρέπει να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Πηγές, Παραπομπές


Τιμή του χρυσού
(πηγή της γραφικής παράστασης πιο πάνω):
http://www.goldprice.org/spot-gold.html

Μερικές Αλήθειες για την Κάνναβη...
http://cyprus-org.net/kannaouri.htm

The Case for Hemp as a Biofuel
http://www.votehemp.com/PDF/The_Case_for_Hemp_as_a_Biofuel2008.pdf

Η Κάνναβις... το κατ' εξοχήν οικολογικό φυτό http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html


Εκτύπωση του φυλλαδίου γιά διανομή σε φίλους, γνωστούς και αγνώστους:
Σελίς 1
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis1.pdf
Σελίς 2
http://cyprusindymedia.org/Kannavis-Oikologikotath-Selis2.pdf

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

"Η νεολαία χρειάζεται ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ορθή χρήση της Κάνναβης και των άλλων Ψυχοδηλωτικών μέσων."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html?showComment=1280409785949#c4274626124964217254


Kλεάνθης Γρίβας, Ψυχίατρος - Αποποινικοποίηση Χασίς
http://www.youtube.com/watch?v=loXecTfJ8Ns

Κάνναβη Απομυθοποιημένη Νόμιμη!
http://koumparokratia.wordpress.com/2009/04/30/%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b1%ce%b2%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bc%cf%85%ce%b8%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%b9%ce%bc%ce%b7/


Τριάντα θέσεις για την κάνναβη
Κλεάνθης Γρίβας
http://www.zougla.gr/news.php?id=36748

H κάνναβις λιγότερο επικίνδυνη στο οδήγημα από το αλκοόλ:

BBC: Cannabis driving danger measured
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1068625.stm

Επιστημονική ανάλυση των πορισμάτων:
Marijuana and Driving in Real-Life Situations
http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/186/4161/317

Διευκρίνηση των παραγόντων:
Cannabis and Driving: A Scientific and Rational Review
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=7459

More Dangerous and Lethal than Drug Abuse: the War on Drugs
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/05/more-dangerous-and-lethal-than-drug.html

Petros Evdokas and Cannabis, on Google:
http://www.google.com/search?q=%2B%22Petros+Evdokas%22+%2Bcannabis&num=50&hl=en&filter=0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~