Showing posts with label Κερύνεια. Show all posts
Showing posts with label Κερύνεια. Show all posts
Tuesday, 11 July 2017
Κερυνειάζομαι
Κερυνειάζομαι
http://cyprus.indymedia.org/node/5151
Τα αρωματικά ενθύμια
http://cyprus.indymedia.org/node/5152
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Labels:
Άγιος Ιλαρίων,
απελευθέρωση,
Κατοχή,
Κερύνεια,
Κυρήνεια,
Λεμονιές,
Πέτρος Ευδόκας
Saturday, 1 October 2011
Οι Αγανακτισμένοι στο Άρδην και την Κερυνειώτικη Ηχώ
{κλικ}

Οι πλείστοι από τους εθελοντές που δεθήκαμε μέσα από την συνεργασία μας μες τις κινητοποιήσεις των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων ανακαλύψαμε από πολύ νωρίς ότι μεταξύ άλλων μας ενώνει και η αντίληψη ότι η κίνηση πρέπει να διασπαρεί πολύ πιο πλατειά και μακρυά από το Προεδρικό - ιδίως τώρα που φθίνει το εκεί σκηνικό - και να ανθίσει και σε άλλες εκφάνσεις της κοινωνίας μας. Νά 'βρει τρόπους να αγγίξει και αγκαλιάσει (και να αγκαλιαστεί από) ανθρώπους παντού, μες τις δομές και λειτουργίες της καθημερινής ζωής όλων μας.
Ήδη πραγματώνονται διάφορες τέτοιες πρωτοβουλίες.
Η εσωτερική δυναμική της Κίνησης αντικατοπτρίζεται σε κάποια σημεία που έχουν ίσως νευραλγική σημασία στην κοινωνία μας, άνκαι τελούν σε διαδρομές που συνήθως είναι "αόρατες" από τον συμβατικό Τύπο και τα Μέσα. Εκτός από τις πορείες και διαδηλώσεις που έγιναν σε άλλες πόλεις, βλέπουμε και τον απόηχο των δραστηριοτήτων μας σε έντυπα και στο διαδίκτυο που δημοσιεύονται από τον αυτόνομο, ανεξάρτητο πολιτικοποιημένο χώρο που εκφράζεται και κινείται ΕΞΩ από τα κόμματα, όπου διεξάγεται η αυτο-οργάνωση των πολιτών. Παρακάμπτοντας τα συμβατικά Μέσα.
Δύο τέτοιοι χώροι είναι η "Κερυνειώτικη Ηχώ", μηνιαία συνδρομητική εφημερίδα που δημοσιεύεται από τον εκ Λαπήθου Ντίνο Α. Ευθυμίου, και το Ελλαδικό περιοδικό ανατρεπτικής ~ εναλλακτικής πολιτικής "Άρδην". Το Άρδην εστιάζεται στην ιδεολογική διαμόρφωση και δρα ως πόλος αυτο-οργάνωσης με αναφορά στο τετράπτυχο εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική δικαιοσύνη, οικολογική ισορροπία, άμεση δημοκρατία και κοινοτισμός.
Στην Κερυνειώτικη Ηχώ οι υποθέσεις και εσωτερική δυναμική της κίνησης των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων απησχόλησε τον αρθρογράφο της μόνιμης στήλης "Μικρά Πολιτικά με τον ΣΚΙ", κατά κόσμο Στέλιου Κ. Ιωάννου, που έζησε από πολύ κοντά μερικά από τα πιο κρίσιμα γεγονότα και οργανωτικές διαδικασίες της κινητοποίησης. Αναπαράγουμε το κείμενο του εδώ:
ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ
Εμείς, οι «απλοί άνθρωποι», όταν ακούμε για πράκτορες και κατασκόπους το μυαλό μας πιθανόν να τρέξει στον Τζεϊμς Μποντ ή στη Μάτα Χάρι. Αν έχουμε ιδιοσυγκρασία διακωμώδησης των πραγμάτων, μάλλον θα θυμηθούμε την ταινία του Θανάση Βέγγου «Πράκτωρ 000». Στην πραγματικότητα, ο κόσμος των διεθνών πρακτόρων είναι ανεξερεύνητος αφού, εκτός από τη στρατιωτική, φτάνει μέχρι την εμπορική και βιομηχανική κατασκοπεία. Στον κυπριακό μικρόκοσμό μας όμως τα πράγματα είναι πιο απλά μέχρι… ευτράπελα. Η Κ.Υ.Π. λ.χ., από την οποία εξαρτάται η ασφάλεια του Κράτους, εμάς δηλαδή και των παιδιών μας, βασιζόταν σε ένα μυθομανή διεστραμμένο βιαστή και δολοφόνο ισοβίτη για… έγκυρες πληροφορίες, και γι’ αυτό τον διευκολύνανε να κάνει… τουρισμό σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Εκεί όμως που η Κ.Υ.Π. διαχρονικά τα κατάφερνε καλύτερα, δεν ήταν εναντίον του κατακτητή. Υποταγμένη στην εκάστοτε εξουσία, ήταν τις κινητοποιήσεις των πολιτών που πάντα κατάφερνε να εξαρθρώνει, με τον προσεταιρισμό, τον ψίθυρο, και τις απειλές από τους βαλτούς της (π.χ. στις αντικατοχικές πορείες γυναικών και στις μαχητικές διαδηλώσεις μαθητών).
Τώρα όμως, με την εξέγερση των «αγανακτισμένων» η Κ.Υ.Π. απλά… την έβαψε! Βλέπετε, η… επαγρύπνηση των «αγανακτισμένων» εντόπισε τους πολίτες που είναι στην υπηρεσία της, καθώς και τους καλοπροαίρετους αφελείς που τους χρησιμοποιεί σαν χρήσιμους ηλίθιους. Από την αρχή τα… πρακτοράκια παρεισέφρησαν ανάμεσα στους αυθόρμητους και ανυστερόβουλους εθελοντές που ανέλαβαν αυτόβουλα τη διαχείριση των εκδηλώσεων. Έπαιρναν περίοπτη θέση στην εξέδρα, και ήσαν πρώτοι στα συνθήματα, στο χειροκρότημα, και στην αναφώνηση του εθνικού ύμνου. Όταν θεώρησαν πως έγιναν αποδεχτοί από το πλήθος, παράλληλα με τα κοινά αιτήματα για παραίτηση Χριστόφια και προσαγωγή των ενεχομένων στη δικαιοσύνη, άρχισαν να εισηγούνται φαινομενικά ανώδυνες δραστηριότητες. Μια τέτοια ήταν το κάλεσμα δημοσιογράφων που, άκουσον-άκουσον, θα απαντούσαν σε ερωτήσεις πολιτών και όχι αντίστροφα! Το αποτέλεσμα ήταν προβλέψιμο. Δυσαρεστήθηκαν δημοσιογράφοι από φραστικές επιθέσεις κάποιων που είχαν απωθημένα, και προκλήθηκαν αντεγκλήσεις μεταξύ των πολιτών. Το πώς αυτό το συμβάν δεν πήρε καταλυτικές διαστάσεις, οφείλεται στην παρέμβαση ψυχραιμότερων πολιτών. Με αυτά και άλλα, αποκαλύφτηκαν τα πρακτοράκια που συν τοις άλλοις είναι γνωστοί ναινέκοι και επαναπροσεγγιστές μέχρι τουρκολαγνείας.
Με τη μασκαράτα του αγανακτισμένου ενεργοποιήθηκε και το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών ΖΥΓΟΣ, σαν ακελικό μικρομάγαζο. Σκοπός ήταν να εκτρέψει την κινητοποίηση από τους αρχικούς στόχους, και να τη μετατρέψει σε ένα επαναλαμβανόμενο μνημόσυνο και μοιρολόγι των 13 αδικοχαμένων. Έτσι, το αγανακτισμένο πλήθος, που έχει πολιτικά αιτήματα, θα αποστασιοποιούταν σιγά-σιγά, και η κινητοποίηση θα πέθαινε. Αρχικά πέτυχαν να προσεταιριστούν κάποιους αφελείς καθώς και ελάχιστους από τους συγγενείς των ηρωικών νεκρών, εκμεταλλευόμενοι το πόνο τους. Έτσι, καπέλωσαν τη μεγάλη πορεία των 300 χλμ προτάσσοντας το: «όχι πολιτικά συνθήματα, σεβασμός στους νεκρούς» καθώς και το ανάπηρο σύνθημα: «13 λεβέντες νεκροί, γιατί, γιατί, γιατί;». Με την άφιξη της πορείας στο Προεδρικό και μετά το τρισάγιο, χρειάστηκε ένας αγανακτισμένος… καμικάζι να ρίξει… χειροβομβίδα με το «Χριστόφια παραιτήσου, εσύ και οι υπουργοί σου» για να γίνει ένας σύντομος χαμός. Σύντομος, διότι έκαναν σωστική παρέμβαση ο γιος του αδικοχαμένου ηρωικού διοικητή του Ναυτικού Πλοιάρχου Ανδρέα Ιωαννίδη, Νικόλας και οι πραγματικοί εθελοντές, που στη συνέχεια ανέλαβαν και τον έλεγχο της συγκέντρωσης. Τώρα που όλα αυτά τα πρακτοράκια έχουν εντοπιστεί, επίκειται ο εξοστρακισμός τους.
Τεύχος10/89 Μήνας 08/11
* * *
Και πολύ ορθά ομιλεί ο αρθρογράφος γιά "πρακτοράκια". Τουλάχιστον ένας από τους ηθοποιούς που ως αναφέρεται πιο πάνω, διείσδυσαν στην Κίνηση και έδρασαν διασπαστικά, είναι γνωστός για την διασύνδεση του με ομάδες που χρηματοδοτούνται από ξένα ιμπεριαλιστικά κράτη και συγκεκριμένα από το τρισάθλιο δίδυμο της UNOPS (United Nations Operations) και της USAID (United States Agency for International Development), που είναι ο πολιτικός-οικονομικός κλάδος της CIA.
Αναφερόμαστε στον Παντελή Σοφοκλέους:
German-Cypriot ForumΑυτά και άλλα πολλά για τη διασπαστική δράση διαφόρων ατόμων από κομματικούς και άλλους πολιτικούς χώρους πραγματεύεται ένα άρθρο μας στο νέο τεύχος του περιοδικού Αρδην.
http://dzforum.de/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2&phpMyAdmin=c0919eb964f19eea17395e717f1e542c&lang=el
«This Project has been supported by the people of the United States and the United Nations Development Program through a grant...»
http://www.tech4peace.org/nqcontent.cfm?a_id=482
Το άρθρο μας έχει τίτλο:
Μιά ΑκτινογραφίαΚαι μόνο από τις παραπομπές - υποσημειώσεις του άρθρου μπορείτε να δείτε ότι άπτεται σε διάφορα από τα "ζουμερά" κατορθώματα εκείνων που προσπάθησαν να πλήξουν, να χειραγωγήσουν και να διασπάσουν την Κίνηση:
Η Κινητοποίηση Διαμαρτυρίας των Αγανακτισμένων-Αφυπνισμένων Ενάντια στο Προεδρικό
http://cyprusindymedia.org/aktinografia-parapompes.html
Περισσότερα εδώ:
Κυκλοφόρησε το Νέο Τεύχος του Άρδην
Άρδην, τεύχος 86:
Η εξάντληση μιας εποχής – Από το Σύνταγμα στο Προεδρικό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_18.html
Το Άρδην είναι μια από τις λιγοστές οντότητες - ίσως και η μόνη - που γεφυρώνει τον λαό των δύο Ελληνικών κρατών με διαχρονικές και επίκαιρες ριζοσπαστικές πολιτικές και πολιτιστικές αξίες. Τα κείμενα του "μπολιάζουν" ιδεολογικά το απελευθερωτικό κίνημα για δεκαετίες τώρα... Κινείται στον εναλλακτικό-ανατρεπτικό χώρο με τρόπο που αφ' ενός αξιοποιεί τα νέα ρεύματα ιδεολογικής και έμπρακτης απελευθερωτικής πολιτικής, αλλά και ταυτόχρονα παραμένει δεμένο στερεά στις αλήθειες και διαχρονικές πολιτιστικές αξίες του Ελληνισμού. Του αξίζει κάθε υποστήριξη από εμάς.
Παρακαλούμε ζητήστε το στα περίπτερα.
Επίσης θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας πιο κάτω παραπομπές σε τέσσερα άρθρα του δημοσιογράφου Μάριου Δημητρίου, στην εφημερίδα Σημερινή με αφορμή το πρόσφατο μας άρθρο
Η Ατυχία της ΕπιτυχίαςΤα άρθρα του Μάριου Δημητρίου υπογραμμίζουν μια νέα εξέλιξη στην κοινωνία μας: το ότι ο αυτόνομος χώρος πολιτικής έκφρασης - στο δίκτυο και σε αυτόνομα έντυπα - "σπουρτά" μες τον συμβατικό Τύπο και επιδρά με νέους τρόπους στον δημόσιο διάλογο. Άρχισε να διαδραματίζει ένα ρόλο που ακόμα δεν διαφαίνεται καθαρά, αλλά που σίγουρα δείχνει διάδραση μεταξύ των δύο.
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html
Αφ' ενός o ιδιωτικός και κρατικός Τύπος συμμετείχε στις εξελίξεις που αφορούν την κινητοποίηση των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων με τον δικό του τρόπο, ασκώντας επί της κοινωνίας το βαθμό ηγεμονίας και επήρειας που του αντιστοιχεί, αφ' εταίρου, λόγω της ιστορικά τεράστιας σημασίας και μοναδικότητας που κατέχει η Κίνηση (η πρώτη αυτόνομη, αυτο-οργανωμένη ΜΗ-κομματική, υπερκομματική κινητοποίηση στην ιστορία μας), οι αυτόνομοι χώροι έκφρασης όπου εκφράζονται άνθρωποι της κίνησης, επέδρασαν και αυτοί με τη σειρά τους επί του συμβατικού Τύπου. Αν μη τι άλλο η κοινωνία μας εμπλουτίζεται με τού'ν την εξέλιξη, και ελπίζουμε ο δημόσιος διάλογος εμβολιασμένος με τού'ν τα νέα στοιχεία να συμβάλει με νέους τρόπους στην πρόοδο και μετεξέλιξη της κοινωνίας μας.
Παρακαλούμε δείτε τα άρθρα στο Άρδην καθώς και εκείνα στη Σημερινή πιό κάτω. Μαζί τους παραθέτουμε και άρθρα που αφορούν πτυχές και γεγονότα της Κίνησης που δεν έλαβαν ουσιαστική προβολή ή που απεκρύφθησαν τελείως από τα συμβατικά Μέσα και Τύπο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
εθελοντής, Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia
http:/CyprusIndyMedia.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Άρδην ~ Οι Θέσεις μας:
http://ardin-rixi.gr/sample-page/
Του δημοσιογράφου Μάριου Δημητρίου, στην εφημερίδα Σημερινή:
Θα ενσαρκωθεί το νέο λαϊκό κίνημα;
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/419448
Ένα ρήγμα και δύο αφόρητα διλήμματα
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/419447
«Ασύδοτη ηγεσία» αποκαλεί τους «έξι»
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/419449
Tα «όρνεα» και το «αφιονισμένο μπουλούκι»
http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks+aformis/420262
Απειλές Ένοπλης Βίας Εναντίον των Αγανακτισμένων / Αφυπνισμένων
Αντιμετώπιση των Απειλών και Συγκάλυψη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_22.html
Η Λοιδορία δεν είναι χώρα στη μακρυνή Ασία
Όταν χλευάζουμε τον Λαό, ορθώς μας αποστρέφεται
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Labels:
ellinika,
Αγανακτισμένοι Πολίτες,
Άρδην,
Ζύγι,
Κερύνεια,
Μαρί,
Μάριος Δημητρίου,
Χριστόφιας
Sunday, 17 July 2011
ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ

Από το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια
Πολιτική πράξη, πραξικόπημα κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας και προδοσία ισάξια εκείνης του Ιουλίου του 1974 συνιστά η αποδοχή ρεύματος από τα κατεχόμενα. Προσφέρει επίσημη αναγνώριση στο παράνομο Καθεστώς και νομιμοποίηση των διχοτομικών κατοχικών δεδομένων και δημιουργούνται νέα τετελεσμένα συνδιαλλαγής δύο Κρατών τα οποία είναι η επιδίωξη των Τούρκων.
Πρόκειται για αφελή πολιτική πράξη, την ίδια με εκείνη της αποδοχής των Εμπορευματοκιβωτίων. Όπως τότε δεν μπόρεσε η Ηγεσία να εκτιμήσει σωστά την ενέργειά της, με αποτέλεσμα να ζούμε σήμερα μια αχρείαστη τραγωδία , έτσι και τώρα με το ηλεκτρικό ρεύμα μας οδηγεί σε νέες χειρότερες περιπέτειες.
Πυροδοτεί το φιτίλι της ωρολογιακής βόμβας που λέγεται Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία η οποία συντηρείται στα θεμέλια της Κυπριακής Δημοκρατίας και της ύπαρξης του Κυπριακού Ελληνισμού.
Καμιά ανάγκη δεν δικαιολογεί τέτοια πράξη.
Καλούμε την Αρχή Ηλεκτρισμού και τους Βιομήχανους να μην γίνονται συνεργοί στο ξεπούλημα της πατρίδας για 70 MW.
Πρέπει να αντέξουμε και να δώσουμε τις σωστές λύσεις οι οποίες δεν θα ανοίγουν τον τάφο μας.
Έλεος πλέον.
Αδούλωτη Κερύνεια
16/07/2011
~~~~~~~~~~~~~
ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
"το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html
Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
~~~~~~~~~~
Saturday, 26 March 2011
Kıbrıslı Türklere Açık Mektup
Yoannis Şekersavvas
“Özgür Girne” Derneği Sekreteri

3 Mart 2011
Sevgili Kıbrıslı Türk hemşerilerim,
Kıbrıslı Türk kimliğini üzerinde boğucu bir etkisi olan, Kıbrıs Türk toplumunu baskı altına alan Türk hakimiyetçiliği karşısında göstermiş olduğunuz tepkiyi ilgiyle izliyoruz.
Kıbrıs Türk İlköğretim Sendikası Genel Sekreterinin tespitleri ve özellikle de Kıbrıs Türk kimliğinin boğulması ve Kıbrıs Türk toplumunun Türk hakimiyetçiliği altında ezilmesinin 60’lı yıllara dayandığı yönündeki ifadelerine katılıyoruz. Gerçekten de, o yıllarda, Türkiye, Kıbrıslı Türkleri Rumlarla ilişkilerini kesmeye zorlamış ve bölünme ve ırk ve dine dayalı ayrımcılığın tohumlarını atmıştı.
Maalesef, o zamanlar sessiz kalan Kıbrıslı Türk ve Rum çoğunluklar olarak, daha o zamanlardan yabancıların çıkarları için adamıza müdahale etmelerine izin vermiş ve sonuç olarak bugünlere gelmiş bulunuyoruz. Şu anda, Kıbrıs’ta düzenin yerine getirilmesi için tek engel, sizlerin de eylemlerinizde tespit edip haykırdığınız gibi, Kıbrıs’ın topraklarını işgal etmiş olan Türkiye’dir. İşte bu yüzden, sizleri işgal ve işgalin yol açtığı sonuçlara bir son demek için örgütlenmeye çağırıyoruz. Eylemlerinizin değer kazanması ve vizyon sahibi olabilmesi sadece Kıbrıslı Rum ve Kıbrıslı Türklerin işgale karşı vereceği ortak bir mücadele ile mümkün olabilir. Sözkonusu ortak mücadelenin hedefleri de şunlar olmalıdır:
Türk işgalci ordularının çekilmesiyle Türk işgalinden kurtulmak.
Türkiyeliler ve yerleşiklerin Türkiye’ye dönmesi ve onlardan kurtulmak.
Ortak vatanımızın özgürleşmesi. İki Bölgeli, İki Toplumlu Federasyona dayalı çözüm, vatanımızın özgürleşmesi anlamına gelmemekte, coğrafik olarak bölünmemizi hedefleyen işgalin, TMT ve onun faaliyetlerinin ödüllendirilmesini sembolize etmektedir.
Hem siz, hem de biz evlerimiz ve mülklerimize yeniden kavuşalım. Bu suretle, hiçbir şart ve kısıtlama olmaksızın, hepimizin İnsani Hakları eksiksiz yerine getirilsin.
Bu gerçekleştikten sonra, biz hepimiz kendi başımıza, geçmişten çıkardığımız derslerle Avrupalı devletimizin Anayasasını Demokratik prensip ve değerler temelinde, birbirimize saygı içinde, ırksal ve ulusal kökenlerimizi, dinlerimizi de gözönünde bulundurarak yeniden şekillendirelim.
Kimliğinizi garanti altına almanın tek yolu budur.
İki Bölgeli, İki Toplumlu Federasyona dayalı çözüm ile hem sizin, hem de bizim kimliklerimize son kullanma tarihi getirilecektir.
Değerli hemşerilerim,
Mülklerimiz üzerinde Türk Devleti kurulmasında ısrar edeceğinize ya da buna izin vereceğinize, bu yolla barış ve sorunsuz bir hayatın sağlanacağı beklentisi içine gireceğinize inanmak istemiyoruz
YOANNİS ŞEKERSAVVAS
“Özgür Girne” Derneği Sekreteri
~~~~~~~~~
Yazı işlerinden
Özgür Girne, Girneli göçmenlerin kurmuş olduğu bir dernektir. Hatırlatmakta fayda var, Girne, 1974 öncesinde, iki toplumun 1963 ve ’67’deki çatışmalardan sonra dahi birarada kardeşçe yaşamaya ve çalışmaya devam ettikleri tek kentimizdir. TMT fanatizmi ve MİT ajanları ile Türkiye’den gelen, askerin yakın takipçisi olan birtakım kişiler, diğer tüm kentlerde, çoğu köyde, toplumlararası ilişkileri aşındırmayı başarmışlardı. Hatta bunu o derecede başarmışlardı ki, askeri cepheler oluşturulmuş ve TMT’nin silahlı ayaklanması sırasında çatışmalar başgöstermişti.
Girne’nin Türkiye’ye en yakın kent olmasına ve bu kentin savaştan önce yıllarca silahlı isyancılar tarafından askeri bakımdan çevreyle bağlantısının kesilmesime (Gönyeli, Ağırtaş, St. Hilarion cepheleri) rağmen, her iki tarafta da dostluk ve insanlık duyguları o kadar sıcaktı ki, Girne’de silahlı bir cephe oluşturulmamıştı. Oradaki insanlar, Yunan askeri darbesi günlerine kadar, hatta Türk işgalinin ilk günlerinde bile, birbirlerine karşı kardeşçe ve yoldaşça duygular beslemiş, aralarındaki dostluğu ve aşkları korumasını başarmıştır.
Bu dostluğu korumak ve canlı tutmak için çabalayan Kıbrıslı Rumlardan çoğu, 1930 ve ‘40’lı yıllarda Sendikacılık ve Sosyalizmin içinde olan insanlardı. Daha sonraki yıllarda, bu ilişkileri iyi komşuluk ilişkileri ve sosyokültürel prensip ve değerleri temel alarak canlı tutanlar Enosis’çi kesim ve Muhalefetteki insanlardı. Bu geleneğin bugünkü sürdürücüleri Annan Planı’na, Irkçı İki Bölgeliliğe karşı çıkmakta ve iyi komşuluk ilişkileri, doğru siyasi prensip ve değerlerin doğurduğu sıcaklık temelinde iki toplum arasında iyi ve ılık ilişkiler oluşturulmasını arzulamaktadır.
Özgür Girne oldukça aktif bir dernektir. Savunduğu tezlerden bazılarını aşağıdan takip edebilirsiniz:
Kıbrıs sorununa ilişkin
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html
Özgür Girne
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html
İlgili Diğer Yazılar
Özgür Girne’ye EVET
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html
Yorğos Kaiser aramızdan ayrıldı
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html
Faşist “Antifaşistler” “Unutmadık”a karşı
http://www.efylakas.com/archives/1745
“Özgür Girne’nin Kıbrıs Konusuna Dair Değişmeyen Tezleri:
Ne kadar zaman gerekse de, ne kadar özveride bulunmak gerekse de, hedefimiz, EVLERİNDEN ÇIKARILAN TÜM KIBRISLI RUM VE KIBRISLI TÜRKLERİN, ULUSLARARASI HUKUK UYARINCA EVLERİNE, TOPRAKLARINA DÖNMESİDİR.”
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html
Geleceğe Doğru Yol Alırken
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html
Labels:
İki Bölgeli,
Özgür Girne,
turkce,
Αδούλωτη,
διζωνική,
Κερύνεια
Friday, 4 March 2011
Aνοικτή Επιστολή Προς Τους Τουρκοκυπρίους
του Ιωάννη Σιεκκέρσαββα
Γραμματέως του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»
Γραμματέως του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»

3 Μαρτίου, 2011
Συμπατριώτες Τουρκοκύπριοι,
Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την αντίδρασή σας ενάντια στην τουρκική ηγεμονία, η οποία στραγγαλίζει την τουρκοκυπριακή ταυτότητα και καταδυναστεύει την Τουρκοκυπριακή Κοινότητα.
Συμφωνούμε με τη διαπίστωση την οποία κάνει ο Τουρκοκύπριος Γραμματέας της συντεχνίας των δασκάλων τουρκικών δημοτικών σχολείων και ιδιαίτερα με την αναφορά του ότι ο στραγγαλισμός της τουρκοκυπριακής ταυτότητας και η καταδυνάστευση της Τουρκοκυπριακής Κοινότητας πάει πίσω στη δεκαετία του 1960, περίοδο κατά την οποία η Τουρκία υποχρέωσε τους Τουρκοκύπριους να διακόψουν τη συμβίωση με τους Ελληνοκύπριους και άρχισε να καλλιεργεί τη διαίρεση και το διαχωρισμό, στη βάση φυλής και θρησκείας.
Πολύ κακώς οι σιωπηρές πλειοψηφίες Τουρκοκυπρίων και Ελληνοκυπρίων επιτρέψαμε από τότε στα ξένα συμφέροντα και τις ξένες επεμβάσεις να μας οδηγήσουν στη σημερινή κατάσταση. Αυτήν τη στιγμή το εμπόδιο στην αποκατάσταση της τάξης στην Κύπρο, όπως και εσείς το διαπιστώνετε και το καταγγέλλετε με τις κινητοποιήσεις σας, είναι η Τουρκία που κατέχει τα κυπριακά εδάφη, και σας καλούμε σε συστράτευση για άρση της κατοχής και των συνεπειών της. Μόνο με κοινό αγώνα Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων ενάντια στην κατοχή θα έχουν αξία και προοπτική οι κινητοποιήσεις σας, ο οποίος αναλυτικά να επιδιώκει:
Να απαλλαγούμε από την τουρκική κατοχή με την απόσυρση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων.
Να απαλλαγούμε από τους Τούρκους και άλλους έποικους με επιστροφή τους πίσω στην Τουρκία.
Να ελευθερωθεί η κοινή μας πατρίδα. Λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας δεν συνιστά απελευθέρωση του τόπου μας, αλλά επιβράβευση της κατοχής, επιβράβευση της ΤΜΤ και της δράσης της, που είχαν κοινό στόχο το γεωγραφικό διαχωρισμό μας.
Να επιστρέψουμε, και εσείς και εμείς, στα σπίτια και τις περιουσίες μας, αποκαθιστώντας πλήρως, χωρίς όρους και περιορισμούς, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα όλων μας.
Αφού γίνει τούτο, τότε εμείς μόνοι μας, όλοι μας σοφότεροι από τα παθήματα του παρελθόντος, να διαμορφώσουμε τη Συνταγματική δομή του Ευρωπαϊκού Κράτους μας, στη βάση Δημοκρατικών αρχών και αξιών, σεβόμενοι αλλήλους και λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη φυλετική και Εθνική μας καταγωγή όσο και τη θρησκεία μας.
Μόνο σε τέτοιες συνθήκες θα διασφαλίσετε την ταυτότητά σας.
Με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, τόσο η δική σας αλλά και η δική μας ταυτότητα θα έχουν ημερομηνία λήξης.
Συμπατριώτες,
Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι θα επιμείνετε ή ότι θα επιτρέψετε να δημιουργηθεί Τουρκικό Κράτος πάνω στις περιουσίες μας και να προσδοκάτε ότι θα κτισθεί ειρήνη και ομαλή ζωή με έναν τέτοιο σφετερισμό.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΙΕΚΕΡΣΑΒΒΑΣ
Γραμματέας του σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»
~~~~~~~~~
Από την Ομάδα Σύνταξης
Η Αδούλωτη Κερύνεια είναι το προσφυγικό σωματείο της Κυρήνειας, η οποία υπενθυμίζουμε ήταν η μόνη πόλη πριν το '74 όπου οι αδελφικές σχέσεις μεταξύ των δύο κοινοτήτων ήταν τέτοιες που οι άνθρωποι συνέχισαν να ζούν και να εργάζονται μαζί ακόμα και μετά τις συγκρούσεις του 1963 και του '67. Οι φανατισμοί της ΤΜΤ, οι πράκτορες της ΜΙΤ και οι στρατιωτικοί ακόλουθοι από την Τουρκία είχαν καταφέρει να διαβρώσει τις διακοινοτικές σχέσεις σε όλες τις άλλες πόλεις και σε αρκετά χωριά σε βαθμό που είχαν δημιουργηθεί ένοπλοι θύλακες που ενεπλάκησαν στρατιωτικά στις συγκρούσεις κατά την ένοπλη ανταρσία της ΤΜΤ.
Παρ' όλον που η Κυρήνεια είναι η πιό κοντική πόλη στην Τουρκία, και παρ' όλον που γιά πολλά χρόνια πριν τον πόλεμο η Κερύνεια είχε αποκλειστεί στρατιωτικά από τους ένοπλους στασιαστές (θύλακας Κιόνελλι, Αγύρτας, Άγιος Ιλαρίωνας), το πνεύμα συμφιλίωσης και ανθρωπιάς ήταν τόσο θερμό, εκατέρωθεν, που δεν δημιουργήθηκε ένοπλος θύλακας στην Κερύνεια. Οι άνθρωποι εκεί συνέχισαν μέχρι και μες τις μέρες του πραξικοπήματος, ακόμα και μες τους πρώτους μήνες της Κατοχής, να έχουν αδελφικές και συντροφικές σχέσεις, να διατηρούν φιλίες και έρωτες ανάμεσα τους.
Πολλοί από τους Ε/Κύπριους που εργάστηκαν γιά να συντηρούν και να διατηρούν αυτή τη φιλία ήταν μες τις δεκαετίες του 1930-40 άνθρωποι του Συνδικαλισμού και του Σοσιαλισμού. Στις επόμενες δεκαετίες ήταν άτομα της Ενωτικής παράταξης και της Αντιπολίτευσης που καλλιεργούσαν αυτές τις σχέσεις, πάντα με βάση την αμεσότητα της καλής γειτονίας, αλλά και με βάση πολιτικοκοινωνικές αρχές και αξίες. Οι σημερινοί συνεχιστές εκείνης της παράδοσης αντιτίθενται στο σχέδιο Αννάν, αντιτίθενται στη Ρατσιστική Διζωνική και επιζητούμε καλές και θερμές σχέσεις μεταξύ των κοινοτήτων με βάση την ίδια θέρμη που γεννά η καλή γειτονία, και οι ορθές πολιτικές αρχές και αξίες.
Η Αδούλωτη Κερύνεια έχει στο ενεργητικό της πολλά. Κάποιες από τις θέσεις της εδώ:
Οι παρεμβάσεις μας στο Κυπριακό
http://agrino.org/kyrenia/developments_gr.utf8.html
Αδούλωτη Κερύνεια:
http://agrino.org/kyrenia/association_gr.utf8.html
Άλλα Σχετικά Άρθρα
ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html
Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html
Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745
"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html
Καθ' Οδόν Προς το Μέλλον
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html
~~~~~~~~~~~~~~~~
Thursday, 18 February 2010
ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
Η «Αδούλωτη Κερύνεια» και το ΑΚΕΛ
του Iωάννη Σιεκέρσαββα,
Γραμματέα του Σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»
Στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα του Ράδιο Πρώτο, «Έχουμε Θέμα» με τον Χρύσανθο Τσουρούλλη, Σάββατο, 13.2.2010, ακούσαμε τον εκπρόσωπο του ΑΚΕΛ κ. Λουκαΐδη να συκοφαντεί με τον πλέον ανοίκειο τρόπο το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια, ότι λίγο-πολύ ταυτίζεται με το Πραξικόπημα του 1974 και αμετανόητους πραξικοπηματίες του σήμερα, συνεχίζοντας έμμονα να συνδέει την εκδήλωσή μας της 1.2.2010 με το απαράδεκτο σύνθημα που ακούστηκε εκεί σε βάρος του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Ο βίος και η πολιτεία του Σωματείου Αδούλωτη Κερύνεια, από το 1974 μέχρι σήμερα, διαψεύδουν και εκθέτουν τις ασύστολες κατηγορίες, ως συκοφαντίες. Αυτό το γεγονός όμως πρέπει να ανησυχεί σοβαρά τον Κυπριακό Λαό - δεξιούς, αριστερούς, Κεντρώους, Πράσινους Σοσιαλιστές και ουδέτερους. Όταν το ανθρώπινο πάθος των απλών ανθρώπων για επιστροφή στις πατρογονικές εστίες αποφασίζει ένα Κόμμα και μάλιστα κυβερνών να το «εξοντώσει» και να το καταπνίξει με συκοφαντίες, πρέπει ο Λαός να ανησυχεί.
Αυτό το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας. Αυτή η θέση και άποψη, εφόσον κερδίσει έδαφος και γίνει κατανοητή από τον κόσμο, τορπιλίζει το Βρετανο-Τουρκικό σχέδιο για λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, της οποίας το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι χωρίζει τον πληθυσμό, γεωγραφικά, σε δύο Ζώνες, στη βάση φυλής και θρησκείας. Γι' αυτό και η Αδούλωτη Κερύνεια έγινε και στόχος, ώστε να σταματήσουν να ακούγονται επιχειρήματα εναντίον της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.
Η τουρκική εισβολή είναι γι' αυτό που σχεδιάστηκε, προγραμματίστηκε και έγινε, διότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξεσπιτωθεί ο κόσμος της Κύπρου και να μετακινηθούν πληθυσμοί στην έκταση που έγινε, ώστε να βολευθεί μια λύση δύο Κρατών, είτε Ομόσπονδων είτε Συνομόσπονδων, η οποία βαφτίστηκε Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία.
Άλλη συκοφαντία που ακούστηκε από τον κ. Λουκαΐδη είναι ότι η Αδούλωτη Κερύνεια είναι αντιομοσπονδιακή. Η Αδούλωτη Κερύνεια δεν έχει πρόβλημα με την Ομοσπονδία ως Πολιτειακό Σύστημα. Είναι εναντίον της συγκεκριμένης μορφής, της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, η οποία καμιά σχέση δεν έχει με τις Ομοσπονδίες άλλων Κρατών, με τις οποίες και πάλιν πονηρά και παραπλανητικά γίνεται αντιπαραβολή, διότι σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν μετακινήθηκαν πληθυσμοί με τη βία των όπλων για να βολευθεί Ομοσπονδιακό Σύστημα. Σε εκείνες τις περιπτώσεις η Ομοσπονδία ήταν επιλογή των ανθρώπων που ζούσαν εκεί.
Στην Κύπρο για να μπορεί να γίνεται λόγος για Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, έχει γίνει στρατιωτική εισβολή, κατοχή, εθνικό ξεκαθάρισμα των Ελληνοκυπρίων από τα κατεχόμενα και εκβιαστική βίαιη μετακίνηση των Τουρκοκυπρίων από τις ελεύθερες περιοχές στα κατεχόμενα, όλα στη βάση καλομελετημένου και εγκληματικά εκτελεσμένου σχεδίου. Αυτήν την «πραγματικότητα» καλούμαστε να νομιμοποιήσουμε με τη λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Αν αυτό επιτευχθεί, οι πρόσφυγες θα μείνουν για πάντα πρόσφυγες και τα κατεχόμενα θα τουρκοποιηθούν ασφυκτικά, με τελική έξοδο προς τις ελεύθερες περιοχές, με όλες τις συνέπειες.
Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html
Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745
"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html
Το Σωματείο
http://agrino.org/kyrenia/welcome_gr.utf8.html
~~~~~~~~~~
του Iωάννη Σιεκέρσαββα,
Γραμματέα του Σωματείου «Αδούλωτη Κερύνεια»
Στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα του Ράδιο Πρώτο, «Έχουμε Θέμα» με τον Χρύσανθο Τσουρούλλη, Σάββατο, 13.2.2010, ακούσαμε τον εκπρόσωπο του ΑΚΕΛ κ. Λουκαΐδη να συκοφαντεί με τον πλέον ανοίκειο τρόπο το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια, ότι λίγο-πολύ ταυτίζεται με το Πραξικόπημα του 1974 και αμετανόητους πραξικοπηματίες του σήμερα, συνεχίζοντας έμμονα να συνδέει την εκδήλωσή μας της 1.2.2010 με το απαράδεκτο σύνθημα που ακούστηκε εκεί σε βάρος του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Ο βίος και η πολιτεία του Σωματείου Αδούλωτη Κερύνεια, από το 1974 μέχρι σήμερα, διαψεύδουν και εκθέτουν τις ασύστολες κατηγορίες, ως συκοφαντίες. Αυτό το γεγονός όμως πρέπει να ανησυχεί σοβαρά τον Κυπριακό Λαό - δεξιούς, αριστερούς, Κεντρώους, Πράσινους Σοσιαλιστές και ουδέτερους. Όταν το ανθρώπινο πάθος των απλών ανθρώπων για επιστροφή στις πατρογονικές εστίες αποφασίζει ένα Κόμμα και μάλιστα κυβερνών να το «εξοντώσει» και να το καταπνίξει με συκοφαντίες, πρέπει ο Λαός να ανησυχεί.
Αυτό το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας. Αυτή η θέση και άποψη, εφόσον κερδίσει έδαφος και γίνει κατανοητή από τον κόσμο, τορπιλίζει το Βρετανο-Τουρκικό σχέδιο για λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, της οποίας το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι χωρίζει τον πληθυσμό, γεωγραφικά, σε δύο Ζώνες, στη βάση φυλής και θρησκείας. Γι' αυτό και η Αδούλωτη Κερύνεια έγινε και στόχος, ώστε να σταματήσουν να ακούγονται επιχειρήματα εναντίον της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας.
Η τουρκική εισβολή είναι γι' αυτό που σχεδιάστηκε, προγραμματίστηκε και έγινε, διότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξεσπιτωθεί ο κόσμος της Κύπρου και να μετακινηθούν πληθυσμοί στην έκταση που έγινε, ώστε να βολευθεί μια λύση δύο Κρατών, είτε Ομόσπονδων είτε Συνομόσπονδων, η οποία βαφτίστηκε Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία.
Άλλη συκοφαντία που ακούστηκε από τον κ. Λουκαΐδη είναι ότι η Αδούλωτη Κερύνεια είναι αντιομοσπονδιακή. Η Αδούλωτη Κερύνεια δεν έχει πρόβλημα με την Ομοσπονδία ως Πολιτειακό Σύστημα. Είναι εναντίον της συγκεκριμένης μορφής, της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, η οποία καμιά σχέση δεν έχει με τις Ομοσπονδίες άλλων Κρατών, με τις οποίες και πάλιν πονηρά και παραπλανητικά γίνεται αντιπαραβολή, διότι σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν μετακινήθηκαν πληθυσμοί με τη βία των όπλων για να βολευθεί Ομοσπονδιακό Σύστημα. Σε εκείνες τις περιπτώσεις η Ομοσπονδία ήταν επιλογή των ανθρώπων που ζούσαν εκεί.
Στην Κύπρο για να μπορεί να γίνεται λόγος για Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία, έχει γίνει στρατιωτική εισβολή, κατοχή, εθνικό ξεκαθάρισμα των Ελληνοκυπρίων από τα κατεχόμενα και εκβιαστική βίαιη μετακίνηση των Τουρκοκυπρίων από τις ελεύθερες περιοχές στα κατεχόμενα, όλα στη βάση καλομελετημένου και εγκληματικά εκτελεσμένου σχεδίου. Αυτήν την «πραγματικότητα» καλούμαστε να νομιμοποιήσουμε με τη λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Αν αυτό επιτευχθεί, οι πρόσφυγες θα μείνουν για πάντα πρόσφυγες και τα κατεχόμενα θα τουρκοποιηθούν ασφυκτικά, με τελική έξοδο προς τις ελεύθερες περιοχές, με όλες τις συνέπειες.
* * *
Οι καταβολές και το σήμερα της Αδούλωτης Κερύνειας:Έφυγε ο Γιώργος Κάϊζερ
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html
Οι φασίστες “αντιφασίστες” εναντίον του «Δεν Ξεχνώ»
http://www.efylakas.com/archives/1745
"Πάγιες Θέσεις της Αδούλωτης Κερύνειας
στο Κυπριακό:
Όσος χρόνος κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες κι αν απαιτηθούν ο στόχος μας είναι Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ, ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."
http://agrino.org/kyrenia/manifesto_gr.utf8.html
Το Σωματείο
http://agrino.org/kyrenia/welcome_gr.utf8.html
~~~~~~~~~~
Labels:
ellinika,
Αδούλωτη,
Ακελ,
Γιώργος Κάϊζερ,
διζωνική,
Κερύνεια,
κυπροεθνικισμός,
Κυρήνεια
Subscribe to:
Posts (Atom)

