Showing posts with label Solat. Show all posts
Showing posts with label Solat. Show all posts

Friday, 12 November 2010

Ο Solat, άλλως Ηρακλής, στέλλει τα απειλητικά γράμματα


Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δημοσιέυσουμε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα την επιχείρηση Black - ops του περίφημου πράκτορα Solat ο οποίος πρόσφατα με το ψευδώνυμο Ηρακλής ανατάραξε το Παγκύπριο.

Με εντολές του προέδρου Χρουτσώφια ο Solat, άλλως Ηρακλής, έστειλε τις απειλητικές επιστολές στους παραλήπτες χρησιμοποιώντας την αστρική πύλη που βρίσκεται πίσω από το Γυμνάσιο Φανερωμένης παραλλαγμένο σε σκουπιδοτενεκέ για τα απορρίματα των σκύλων.



Η χρήση της εν λόγω αστρικής πύλης δίνει στον Solat, άλλως Ηρακλή, τη δυνατότητα να στέλλει τα γράμματα του χωρίς η αστειονομία Κύπρου να μπορεί να βρει κανένα στοιχείο που να τον αποκαλύπτει.



Πίσω από τις εντολές του προέδρου Χρουτσώφια ο Solat, άλλως Ηρακλής, μας ανέφερε ότι κρύβεται η προσπάθεια για να ενοχοποιηθούν η "Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας", ο "Εμπροσθοφύλακας", η "Ενδο~Μήδεια / Cyprus Indymedia" και όλα τα αντικαθεστωτικά ιστολογία και ομάδες. Ο Solat μας ανέφερε ότι ο πρόεδρος Χρουτσώφιας "ετσάκρισεν από τη δράση τους και εζήτησε να ληφθούν άμεσα μέτρα για να τους ξεφορτωθεί".

Ο Solat προέβει στην αποκάλυψη παραδίδοντας μας και τις φωτογραφίες από την πρακτορική του δράση, αγανακτισμένος που την δοξα για αυτή του την πράξη την αποδίδουν κάποιοι στον Σόλωνα Αντάρτη. Όπως μας είπε χαρακτηριστικα:

- Εν αντρέπουνται τίποτε τα κομματόσκυλα. Καημένοι μου. Πόψε κατίσιη σας. Χρησιμοποιώντας την αστρική πύλη θα διακτινιστώ στον αστρικό σας κόσμο ενώ κοιμάστε και μέσα στα όνειρα σας θα σας σάσω καλά. Άκου να με συγκρίνουν με τον αχαΐρευτον τον δάσκαλον...

Solat ένα μεγάλω ευχαριστώ. Και ακόμη ένα στην αποκλειστική φωτογράφο του Solat και φίλη της ιστοσελίδας μας Ζώγια.

Σόλων Αντάρτης - solon_antartis@yahoo.com
---------------------

Tuesday, 26 October 2010

Ο δικός μας υπερ-κατάσκοπος


Δύο συγκλονιστικές υποθέσεις κατασκοπείας συγκλονίζουν από χθες το Kibristan αλλά και το Παγκόσμιο.

Μέσα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε είναι φανερό ότι κάποιοι ακοίμητοι φρουροί των συμφερόντων του Kibristan εργάζονται νυχθημερόν για να προστατεύσουν τα συμφέροντα των Kibristani.

Ο «ωραίος άντρας», ο δικός μας Kibristani υπερ-κατάσκοπος φαίνεται να «υπέκλεψε τα έγγραφα των ΗΕ σχετικά με τις συνομιλίες στo Kibristan, από τη γραμματέα του Ειδικού Συμβούλου του ΓΓ του ΟΗΕ για τo Kibristan, Sonja Bahmann», (1) ενώ πριν αλέκτορ λαλήσαι απέσπασε και έγγραφο «από υπηρεσιακό φάκελο του Υπουργείου Υγείας, το οποίο αναφέρεται στην απόφαση του ιατροσυμβουλίου με βάση την οποία το κράτος κλήθηκε να καταβάλει στο Βοηθό Γενικό Εισαγγελέα Άκη Παπασάββα ιατρικά έξοδα ύψους 17 χιλιάδων ευρώ, για εμφυτεύματα δοντιών» (2).

To Kibristan μπορεί πλέον να είναι περήφανο για τις μυστικές του υπηρεσίες οι οποίες κτυπούν αλύπητα σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου. Ο James Blond έχει πλέον ένα άξιο αντίπαλο ο οποίος είναι ο δικός μας πράκτορας.

Φίλες και φίλοι είμαστε στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψουμε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα τη φωτογραφία του δικού μας υπερ-κατασκόπου με το κωδικό όνομα Solat. Κανείς και καμιά δεν μπορεί να αντισταθεί στη γοητεία του. Καμιά πόρτα δεν είναι αρκετά κλειδωμένη για να αντισταθεί στα τεχνάσματά του.

Ο Solat βέβαια δεν εργάζεται για την ΚΥΠ. Υπακούει μόνον στις εντολές του προέδρου Χρουστώφια.

Σύντομα ολόκληρη η συνέντευξή του στην ιστοσελίδα μας. Μια συνέντευξη που αποκαλύπτει πολλά και που σπάζει κόκκαλα.

Ένα πολύ μικρό δείγμα πιο κάτω:

- Solat, πώς καταφέρατε να αποσπάσετε τον κωδικό της κυρίας Bahmann;

- Κύριε Αντάρτη, είναι κατ' ακρίβεια πολύ απλό. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το μουστάκιν είναι το αγκίστριν του Έρωτα...

***

Με ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Ο γνωστή συγγενή της Μ του James Blond για την συμβολή της στην έρευνα για το μουστάκι

και στην Ζώγια για την αρχική φωτογράφηση του Solat.


Σόλων Αντάρτης - solon_antartis@yahoo.com
---------------------

Πηγές

1. Για κλοπή εγγράφων των Η.Ε από άνδρα της ΚΥΠ κάνει λόγο η "Χουριέτ"- Αποκυήματα της φαντασίας λέγει η Κυβέρνηση

... Η «Χουριέτ», κάτω από τον τίτλο «Ε/κ ωραίος άντρας στα ΗΕ», ισχυρίζεται ότι άνδρας της ΚΥΠ υπέκλεψε τα έγγραφα των ΗΕ σχετικά με τις συνομιλίες στην Κύπρο, από τη γραμματέα του Ειδικού Συμβούλου του ΓΓ του ΟΗΕ για την Κύπρο, Sonja Bahmann...

Από:
http://www.sigmalive.com/news/politics/319350


2. Έρευνα για κλοπή εγγράφου από το Υπουργείο Υγείας

ΤΟ ΤΜΗΜΑ Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων του Αρχηγείου Αστυνομίας προχώρησε χθες στη διερεύνηση υπόθεσης που αφορά κλοπή εγγράφου από υπηρεσιακό φάκελο του Υπουργείου Υγείας, το οποίο αναφέρεται στην απόφαση του ιατροσυμβουλίου με βάση την οποία το κράτος κλήθηκε να καταβάλει στο Βοηθό Γενικό Εισαγγελέα Άκη Παπασάββα ιατρικά έξοδα ύψους 17 χιλιάδων ευρώ, για εμφυτεύματα δοντιών.

…Η απουσία του εγγράφου, το οποίο αναφέρεται στην προαναφερθείσα απόφαση του ιατροσυμβουλίου, συνιστά κατά τον Υπουργό Υγείας, ποινική υπόθεση. Απαντώντας σε δημοσιεύματα που θέλουν το Υπουργείο Υγείας να αποφεύγει να απαντήσει σχετικά με την υπόθεση, ο Υπουργός Υγείας δήλωσε ότι ζήτησε ο ίδιος όπως ερευνηθεί ο φάκελος για να διευκρινιστεί η γνωμάτευση της Ειδικής Επιτροπής.

Εντούτοις πρόσθεσε ότι από το φάκελο απουσιάζει το συγκεκριμένο έγγραφο, που είναι, όπως είπε ο Υπουργός, πολύ σημαντικό στην υπόθεση.

«Το να λείπει συγκεκριμένο έγγραφο από το φάκελο συνιστά ποινική υπόθεση και γι΄ αυτό διέταξα έρευνα», είπε, και πρόσθεσε ότι «μίλησα με τον Αρχηγό της Αστυνομίας ώστε να γίνει διερεύνηση σχετικά με το έγγραφο που λείπει και γιατί λείπει από το φάκελο».

Από:
http://www.sigmalive.com/files/filefield/7/0/7/simerini%2026102010.pdf