Saturday, 20 February 2010

Καιροσκοπώ - καιροσκόπος



Συντακτικό σημείωμα

----------------------------


Το παρόν αποτελεί την έναρξη μιας σειράς δημοσιεύσεων στην οποία επιχειρώ μια επίσκεψη στη σημασία όρων και λέξεων με στόχο την καλύτερη κατανόησή τους αλλά και τη σύνδεσή τους με την Κυπριακή πραγματικότητα.

Αισθάνομαι ότι η επανεπίσκεψη όρων, εννοιών και αξιών και η σύνδεσή τους με τη γεμάτη απόγνωση πραγματικότητα της πατρίδας μας αποτελούν ένα εργαλείο για την καλύτερη κατανόηση της πραγματικότητας καθώς και της δυνατότητας αλλαγής της και διεκδίκησης ενός καλύτερου μέλλοντος για τον τόπο και το λαό μας.

Το Λεξικό της κοινής νεοελληνικής από το οποίο και οι ορισμοί των λέξεων που χρησιμοποιούνται εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 1998 από το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών "Μανόλης Τριανταφυλλίδης" του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Παρουσιάζεται διαδικτυακά εδώ:
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/index.html

Οι συντακτικές παρεμβάσεις στους ορισμούς και τα παραδείγματα με τα οποία συνδέεται η πραγματικότητα του τόπου μας βαρύνει αποκλειστικά τον γράφοντα.
*********

Καιροσκοπώ-καιροσκόπος




"καιροσκοπώ : περιμένω να παρουσιαστεί η κατάλληλη ευκαιρία για να την εκμεταλλευτώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να περιορίζομαι από ηθικούς ή άλλους φραγμούς. || (ειδικότ., πολ.) ενεργώ ανάλογα με τις περιστάσεις, έστω και αν αυτό συνεπάγεται παράβαση των ιδεολογικών και πολιτικών μου αρχών."
από
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CF%8E&dq=

και

"καιροσκόπος ο : αυτός που καιροσκοπεί, που εκμεταλλεύεται τις περιστάσεις για προσωπικά οφέλη."
από:
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%82&dq=

Ο βίος και πολιτεία του κύριου Κάρογιαν βρίθει παραδειγμάτων των πιο πάνω ορισμών.

Ανελίχθει στην προεδρία του Δημοκρατικού Κόμματος και στην προεδρία της Βουλής μέσα από την κατά καιρούς και κατά το δοκούν υποστηρίξεων διάφορων πολιτικών θέσεων.

Η υποστήριξη εκ μέρους του της καταστροφικής πολιτικής του Δημήτρη Χριστόφια και της παραβίασης εκ μέρους του προέδρου θεμελιωδέστατων ανθρωπίνων δικαιωμάτων χάριν διάφορων οφελημάτων αποτελεί μέγιστη πολιτική πορεία καιροσκοπισμού.

Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ και η μερίδα της ηγεσίας του κόμματος του που τον ακολουθεί και τον υποστηρίζει είναι συνυπεύθυνοι για την πορεία κατάλυσης της δημοκρατίας στον τόπο μας και την απειλή εξαφάνισης του Ελληνισμού της Κύπρου.

Δεν έχουν κανένα ηθικό φραγμό στην παραβίαση των θεμελιωδών πολιτικών αρχών κάθε δημοκρατικού πολίτη.

Εξ άλλου όπως και ο ίδιος δήλωσε στις 19 Νοεμβρίου 2009 η εξουσία είναι το όραμά του για το κόμμα του και τον ίδιο:

"Το Δημοκρατικό Κόμμα δεν είναι κόμμα διαμαρτυρίας. Είναι κόμμα εξουσίας."
από:
http://www.diko.org.cy/easyconsole.cfm/id/709

Καμία αρχή και κανένας ιδεολογικός και ηθικός φραγμός δεν εμποδίζουν τον κύριο Κάρογιαν στον εναγκαλισμό του με την καρέκλα της εξουσίας.

Η πολιτική καιροσκοπισμού του περιγράφεται εξαιρετικά με την παράφραση του αρχαίου ρητού από τον όρκο των αρχαίων Αθηναίων εφήβων.

Δυστυχώς γι' αυτόν και όλους που τον στηρίζουν καιροσκοπώντας ισχύει το:

"Την καρέκλαν εξουσίας ουκ ελάττω παραδώσω..."

Η έννοια του για τον τόπο μας και το μελλον του εξαντλείται στην ιδιοτέλειά του.

Σόλων Αντάρτης

--------------------

Πρόσθετα

Ο όρκος των Αθηναίων εφήβων:

"Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Και ευηκοήσω των αεί κρινόντων,
και τοις θεσμοίς τοις ιδρυμένοις πείσομαι, και ούστινας αν άλλους το πλήθος ιδρύσηται ομοφρόνως.
Και αν τις αναιρεί τους θεσμούς ή μη πείθηται, ουκ επιτρέψω, αμυνώ δε και μόνος και μετά πολλών.
Και ιερά τα πάτρια τιμήσω.

Ίστορες θεοί τούτων
Αγραυλος, Ενιάλιος, Aρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη"

από τον αρχαίον λόγον του Λυκούργου κατά του Λεωκράτους μαζί με μετάφραση:
ΛΥΚΟΥΡ Λεωκ 75–82
http://www.greek-language.gr/greekLang/ancient_greek/tools/corpora/anthology/content.html?t=312&m=2

17 comments:

  1. Solon karagiozpertes

    ReplyDelete
  2. "Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ και η μερίδα του κόμματος του που τον ακολουθεί και τον υποστηρίζει είναι συνυπεύθυνοι για την πορεία κατάλυσης της δημοκρατίας στον τόπο μας και την απειλή εξαφάνισης του Ελληνισμού της Κύπρου."

    Ενώ οι του ΔΗΚΟ που δεν τον ακολουθούν και τον υποστηρίζουν.....?
    Κουλίας Κενεβέζος Νικολάκης - αποκαταστάστες της δημοκρατίας όπως η αφεντιά σας

    ReplyDelete
  3. Ήυρα το σχόλιο του πρώτου αγνώστου ευστοχότατο. Σόλων Καραγκιόζμπερτές.

    Παρά το ότι είμαι σίουρος ότι το εννοούσε αρνητικά για το φίλο Σόλωνα έδωκε πας την πίττα που το μέλι.

    Στου Σόλωνα τον μπερτέ -τη σκηνή στην οποία παρουσιάζεται ο καραγκιόζης και τα καραγκιοζλίκια- παρελαύνουν τζιαι διάφοροι καραγκόζηδες.

    Τζιαι ακριβώς όπως τα λέει ο Σόλωνας.

    Ακόμα δεν εβάλαν ούτε έναν επιχείρημα για ούλλους εμάς τους άλλους για να μας βοηθήσουν να καταλάβουμεν καλλύτερα τη λύση που θέλουν.

    Πιστεύκουν ότι θα τους ακολουθήσουμε απλώς επειδή βρίζουν τζιαι σύρνουν υπονοούμενα.

    Μάριος Πούζας

    ReplyDelete
  4. Παρά την μπηκτή του δεύτερου ανώνυμου διορθωσα στο κείμενο το επίμαχο σημείο προσθέτοντας τη φράση "της ηγεσίας"

    στο

    "Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ και η μερίδα του κόμματος του"
    Έτσι η πρόταση πλέον είναι:

    "Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ και η μερίδα της ηγεσίας του κόμματος του που τον ακολουθεί και τον υποστηρίζει είναι συνυπεύθυνοι για την πορεία κατάλυσης της δημοκρατίας στον τόπο μας και την απειλή εξαφάνισης του Ελληνισμού της Κύπρου."

    καθώς χρειάζεται να καθίσταται σαφές σε όλους ότι η πολιτική ευθύνη για τον κατήφορο βαρύνει τους καιροσκόπους μισθοφόρους πολιτικούς και όχι τον απλό λαό που στηρίζει με ειλικρίνεια αρχές και αξίες.

    Ο λαός μας είναι ήδη πολύ πιο μπροστά από τους πολιτικούς του!

    Δυστυχώς πολλοί από τους πολιτικούς του είναι ανίκανοι να αφουγκραστούν τις ανάγκες του αλλά και τη δυναμικότητά του.

    ReplyDelete
  5. Sister of Antigonis21 February 2010 at 11:22

    Εσύ είσαι ο λαός, βρε ΕΝΑ εκ των ΔΥΟ γραφόντων και παθόντων και ταφέντων κατά τας γραφάς των μίσιμου εναλλακτικών θεωριών σας για την λύσιν του Κυπριακού προβλήματος; Ήτοι την αποκατάστασιν του ελληνισμού της νήσου ταύτης που αλλεπαλλήλως και ποικιλοτρόπως βάλλεται από τας ξένας μιεράς δυνάμεις.....

    Ο λόγος σας ΔΥΟ αγόρια, ξεχυλίζει κατεστημένη κυπριακή πολιτική γλώσσα και ιδεολογία. κλείστε το και πηγαίνετε στο christofias watch να αποκατασταθεί και το όνομα του Indymedia !

    ReplyDelete
  6. Ισμήνη εσιεις δίκαιο

    Ούλλα τα κατεστημένα μέσα εν γεμάτα ενυπόγραφα άρθρα σαν των παιθκιών δαμαί.

    Τζιαι ούλλες οι πολιτικές δυνάμεις ακριβώς έτσι κρίνουν την πολιτική. Με θάρρος τζιαι εντιμότητα σαν τα παιθκιά του Ενδο~Μήδεια.

    Έσιεις δίκαιο. Τζιαι ούλλοι αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Τζιαι παρουσιάζουν μιαν αξιοζήλευτην πολιτικήν σταθερότηταν στες θέσεις τους.

    Ναι τα παιδθκιά του Ενδο~Μήδεια εν του κατεστημένου.

    Πιστεύκω σου.

    Τζιαι τα επιχειρήματά σου σσιήζουν...

    Μάριος Πούζας

    ReplyDelete
  7. Εντάξει ρε, εν νά 'ρτει ο Πάπας όπου νάσαι να μας τα σάσει τα προβλήματα. Ήντα εν που ξεσχίζεστε;

    ReplyDelete
  8. Προς Μάριο Πούζα:

    Απευθύνεσαι σε μιά Ισμήνη (ήτοι, "Sister of Antigonis"). Ερώτησες όμως τούντο άτομο αν ηξέρει τι θκιάλο λαλείς;

    Ο λόγος της (ας υποθέσουμε πως είναι θηλυκού γένους, που να ξέρουμε μες το παρόν κλίμα εκμετάλλευσης της ανωνυμίας;) εκφράζει μια δήθεν επαναστατικότητα που μάταια προσπαθεί να κρύψει τον ρατσιστικό της ανθελληνισμό.

    Προσποιείται πως τάχα είναι γνώστις της Αντιγόνης. Και υποτίθεται ότι σαρκάζεται "εξ ελληνικών ορμώμενη". Μπανανίες στο τετράγωνο.

    Αλλά άθελα της εσκόνταψε και πάνω στο λογοπαίγνιο εντοιχισμένο μες το όνομα της:
    Ισμήνη = ομόηχο του "Ης Μήνη", δηλαδή "της οποίας Οργή". Εκεί όπου εκόλλησε δηλαδή. Στην μήνη.

    Αχ.
    Και Βαχ.

    ReplyDelete
  9. Ο πρώτος Ανώνυμος: γιά πιό λόγo βρίζει τον αρθρογράφο; Σίγουρα ο Ανώνυμος δεν είναι κάποιος οπαδός του ΔΗΚΟ ή του Καρογιάν που τάχατες "εθίκτηκε". Αν ήταν, θα παρουσίαζε και κάποια επιχειρήματα. Θέλει απλώς να βρίσει τον Σόλωνα Αντάρτη - γιατί;

    Ο δεύτερος Ανώνυμος: προβάλλει την σοφιστία πως τάχα ο αρθρογράφος είναι οπαδός των Κουλία, Κενεβέζου, και Νίκου Παπαδόπουλου (τον οποίο περιπαικτικά ονομάζει "Νικολάκη"). Άκουσον, άκουσον chόφταν τετραπούζαλη!

    Και γιατί ενοχλήθηκαν οι δύο Ανώνυμοι με το γεγονός ότι ο Σόλων Αντάρτης ζωγραφίζει ένα πολιτικό πορτραίτο του κου Καρογιάν με τα χρώματα που του αρμόζουν, ήτοι άκρατο Καιροσκοπισμό και Μέθη με την Εξουσία;

    Ενοχλήθηκαν διότι πιστεύουν πως μόνο εκείνοι δικαιούνται να έχουν το μονοπώλιο στον αντι-εξουσιαστικό αγώνα. Ενώ ο Σόλων ξεσκεπάζει τους εξουσιαστές ΚΑΙ μες τα κόμματα, ΚΑΙ μες τον δήθεν "αντι-εξουσιαστικό" χώρο. Δείγμα γραφής του Σόλωνα που τους ερέθισε μέχρι εκδικητικής μανίας:
    Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html


    Ξέρουμε βέβαια και τα άτομα και τους "κλάδους" του χώρου από τον οποίο προέρχονται οι δύο Ανώνυμοι: είναι ακριβώς εκείνοι γιά τους οποίους έγραψε πιό πάνω ο Σόλων.

    Και τώρα απλώς έρχονται εδώ και βρίζουν γιά εκδίκηση - ούτε επιχείρημα, ούτε νόημα, ούτε συνοχή. Διότι τους ξεσκέπασε πολιτικά: του φυσούν και δεν κρυώνει.

    Πέτρος Ευδόκας
    ~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  10. Κατά τη γνώμη μου το ΔΗΚΟ ως οντότητα είναι ο ορισμός του καιροσκόπου! Ανεξαρτήτως ηγεσίας.Δεν ξέρω γιατί ο Σόλων επικεντρώθηκε μοναχά στον προσωρινό της ηγετίσκο.Και ο επόμενος έτσι θα μετράει τα κουκιά του!
    Είναι θέμα ταυτότητας!
    Για την πατρίδα που φαίνεται ότι παίζει ένα μεγάλο ρόλο στο Indymedia θέλω να πω ότι αυτό το νησί ως οντότητα πολύ αρχαιότερη από εμάς και τις μικρές μας χρονικά ιστορικές μνήμες θα γελούσε(λέω εγώ!)με τη μανία μας να το βαφτίζουμε κάθε λίγα χιλιάδες χρόνια! Μήπως πρέπει να ελευθερωθούμε από τις περιοριστικές ταμπελίτσες και να μάθουμε την αλήθεια αυτού του τόπου και ίσως και τη δική μας;
    Αν προσεγγίσουμε αυτό το νησί πραγματικά ως μια ζωντανή ενεργειακή οντότητα η ...ελληνικότητά της ποσώς έχει να προσφέρει στην αναγνώρισή της. Είμαι Έλληνας και ζω στην Κύπρο πολλά χρόνια. Και πιστεύω ακράδαντα ότι έχει χαθεί πολλή φαιά ουσία, πολύ χρήμα, πολλή ενέργεια, πολύ αίμα για ιδέες που αλλάζουν! Μετά από χίλια χρόνια θα υπάρχει νομίζουμε το ίδιο σύστημα αναγνώρισης μεταξύ των ανθρώπων;(αν υπάρχει ο κόσμος έτσι όπως τον ξέρουμε!)Τι αξία έχει αν η Κύπρος είναι ή όχι ελληνική αν δεν υπάρχει νερό ούτε για να πιούμε; Τι αξία έχει το θέμα αυτό σε μια εποχή που είμαστε κοντά στην αποκάλυψη μεγάλων απατών έναντι του ανθρώπου βλ. το χρηματοοικονομικό σύστημα.
    Εύχομαι να βγάλουμε όλοι μας τις παρωπίδες μας.Σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Θα δούμε έναν άλλο κόσμο μπροστά μας.Πιο μεγάλο. Και όσο θα μεγαλώνει η κατανόησή μας τόσο θα μικραίνει η ανάγκη μας να θωρακιζόμαστε πίσω από τις μικρές μας αντιλήψεις.
    Ερώτηση: Κάποιο λόγο έχετε που απαντάτε(ορθώς πολλές φορές!) σε γραφόμενα, ανωνύμως. Γιατί; Η ερώτηση είναι αθώα από την άποψη ότι γίνεται για λόγους κατανόησης.

    ReplyDelete
  11. Sister of Antigonis22 February 2010 at 22:44

    Kύριε Πούζα: μελέτα προσεκτικότατα τα γραφτά των επώνυμων γραφόντων και διαπίστωσε ότι η μήνη τους εκφράζεται πάντα κατά ατόμων, άλλως προσωπικά. Κυρίως του Σόλωνα Αντάρτη. Τούτη εν μια αδυναμία βαθιάς θεωρητικής ανάλυσης και τίποτε παραπάνω. Το ότι γράφουν τσιόφτες επωνύμως εν τζιαι δίνει τους άφεση επί της τσιόφτας (βλέπε όλα τα άρθρα τους προσφάτως: Ναι στην Αδούλωτην Κερύνειαν και Μπράβο του Κολοκασίδη -ποιου;;;;;)
    Τόσος εν ο νους τους!
    Θυμίζω σου ότι και ο Λάζαρος Μαύρος επωνύμως λέει τσιόφτες κάθε πρωί και μάλιστα εκπέμπτει και στα ερτζιανά. Ε και; Αποκτά ήθος και περιεχόμενο η τσιόφτα άμαν εν επώνυμη;

    Κύριε Ευδόκα: με του φυσούμεν, με βράζει να σου πω την αλήθκειαν. Είπα σου το ξανά: πήαινε στο Γριστόφκιας Γουότς, γίνε αρθρογράφος τζιαμαί που σου πάει ο λόγος τους. Υπερασπίστου μαζί με το κατεστημένο ούλλο την ελληνικότητα της Κύπρου μας. Εμάς εν εν η ελληνικότητα που μας αφορά. Πολεμούμεν την στο βαθμό που μας πρίζει, όπως μας πρίζει και ο αρχιεπίσκοπος. Σιγά μεν μαχούμαστεν να τη σώσουμε, αυτό το κάνουν μια χαρά ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, Αδούλωτη Κερύνεια, Συλλούρης και Ιντιμίτια Κϋπρου.
    Μες τα Ιντιμίτια τι γυρεύκεις, ποιον Ιντιμίτια θα σε ανέχετουν μάνα μου αν ήταν συλλογικότητα; Των 10 ατόμων όπως κάθε Ιντιμίτια που σέβεται τον εαυτό του, όχι των δύο αρθρογράφων - επισκεπτών στους όρους......

    ΔΥΟ. Μόνον ΔΥΟ.

    Γι' αυτό ποττέ εν ανακατώνεστε με τον κόσμο.
    Γι' αυτό ποττέ εν κατεβαίνετε σε μια συλλογική συνέλευση ανοικτής διαπραγμάτευσης.
    Γι' αυτό κάνετε κριτική που την οθόνη σας.
    Γι' αυτό εν συνδιαλέγεστε.
    Γι' αυτό είσαστε ΔΥΟ. Μόνον ΔΥΟ. ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ που συγχαίρουν τον Κολοκασίδην και ξεσκεπάζουν όλες τις κρυφές συνομωσίες.
    Γι' αυτό είσαστε δυό. Και δε γίνεστε τρεις.

    Επικίνδυνος αριθμός το Τρία: αν προκύψει διαφωνία; Τι θα γίνει; Να δεις που εν νάναι βαλτός που τζείνους της Πλατείας. Ή τίποτε Αμερικάνοι που ασχολούνται μαζί σας. Ή τίποτε του ΔΗΚΟ, πού ξέρεις, εν τζιαι έχουν εμπιστοσύνη τούτοι.......

    ReplyDelete
  12. Ισμήνη

    Προφανώς για να γράφουμεν τζι άλλοι τζιαι να υπερασπίζουμεν τα παιθκιά είμαστε παραπάνω που θκυό.

    Συμμετείχα σε πολλές τζιαι διάφορες συγκεντρώσεις τζιαι δημοκρατικές διαδικασίες στες οποίες ήταν παρών το Ιντιμίντια. Τζιαι έχω δικήν μου άποψην τζιαι για το ποιόν τζιαι το χαρακτήραν τους διότι είδα τους ναν στην πρώτην γραμμήν πολλών συγκρούσεων χωρίς να πιάννουν μπακκίρα τζιαι χωρίς προσωπικόν όφελος. Μάλλον το αντίθετον.

    Τζιαι δεν αλλάσσει επειδή χρόνια τωρά σύρνετε τους σκατά εσύ τζιαι ο κύκλος σου. Ακουσα πολλούς που σας προσωπικά με τα αυκιά μου να βωμολοχείτε τζιαι να τους σιέζετε που πάνω ως κάτω. Πάντα ψου ψου ψου τζιαι πάντα κρυφά.

    Τζιαι πάντα χωρίς επιχειρήματα. Μόνον με υπονοούμενα για το χαρακτήρα τους τζιαι τη δημοκρατικότητα τους.

    Βάλε τζιαι το όνομαν σου δαμαί να σε κρίνουμεν ούλλοι για τη δημοκρατικότητα σου. Οξά φοάσαι πως αν καταλάβουμεν ούλλοι ποιος είσαι, εννα φανούν τζιαι οι διαπλοκές σου τζιαι η σχέση σου με διάφορους κύκλους, με διάφορες οργανώσεις τζιαι με διάφορα κόμματα; Μα νομίζεις τρώμεν κόνναρα;

    Η δική τους φαίνεται που το ότι ούτε έναν που τα σχόλια σου εν το εσβήσαν σε αντίθεση με πολλούς άλλους δημοκράτες σαν τζιαι σένα που απλώς τσιλλούν έναν κουμπίν τζιαι σβήνουν τον διάλογον όπως αύριον έννα τσιλλούν έναν κουμπίν τζιαι να σβήνουν ζωές.


    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  13. Πέτρο,

    θυμίζεις μου πολά την "επιτροπή για αποκατάστασης δημοκρατίας"

    όποιος διαφωνεί μαζί τους νομίζουν εν ο Ανεφ.

    ReplyDelete
  14. Εσίειπολλύ χάζι η ενασχόληση μου ξανά με το δίκτυο. Το κοπέλλι πάνω που εξίχασεν το ψευδώνυμον του ξαφνικά -έφυεν του- κάμνει ακριβώς τζιείνο για το οποίο κατηγορεί τους άλλους. Θωρεί τον Πέτρον παντού.

    Μπου α χα χα χα χα που θε ελαλούσαν τζιαι οι φίλοι μου.

    Ρε πετρο διερωτούμαι αν σε θωρούν τζιαι όρομα. Μα δεν έχουν τίποτε κλλίτερον να κάμνουν σιόρ που να μπαίνουν δαμέσα να βρίζουν;

    Γιατί δεν κάμνουν έργα καλέ, να ενημερώσουν τον κόσμον για τζιείνα που πιστεύκουν, να μας δώκουν λόγους να επενδύσουμεν στη λύση που θέλουν.

    Η απάντηση είναι η ίδια τζιαι η ίδια. Επειδή εν μπορούν. Επειδή εν έχουν επιχειρήματα.

    Ακολουθεί ο διάλογος με οποιονδήποτε με τζιείνους:

    -Παιθκιά μα εν να μετρά ο ψήφος μου το έναν τέταρτο, εν αλήθκεια;
    -Είσαι εθνικιστής!
    -Μα ένα λεπτό σιορ έσιει πούποτε στον κόσμον έτσι σύστημαν;
    -Είσαι ρατσιστής!
    -Καλάν ρε παιθκιά οι πρόσφυγες -Ελληνοκύπριοι τζιαι Τουρκοκύπριοι- εννα πάμεν στα σπίθκια μας;
    -Είσαι φασίστας!

    Τι να πει το πλάσμαν πκιον;

    Μάριος
    ------

    Υ.Γ Δε θα ξαναασχοληθώ με τον θρασύδειλον που πάνω εχτός αν έβρει το θάρρος που ποττέ εν είσιε να βάλει το όνομαν του τζιαι να κριθεί τζιαι τζιείνος δημόσια για τις θέσεις τζιαι τα ψέματα που έσπερνε τζιαι σπέρνει. Τζιαι τες πράξεις του που εν πολλές τζιαι διάφορες.

    ReplyDelete
  15. Λαλεί ο Πέτρος

    "Ξέρουμε βέβαια και τα άτομα και τους "κλάδους" του χώρου από τον οποίο προέρχονται οι δύο Ανώνυμοι: είναι ακριβώς εκείνοι γιά τους οποίους έγραψε πιό πάνω ο Σόλων."

    ReplyDelete
  16. Αντιγόνη: "Θέλεις τι μείζον ή κατακτείναι μ' ελών;"

    Κρέων / Κάρογιαν / Κυπριανού Α / Αναν-σταση-άδης: "Εγώ μεν ουδέν, τουτ' έχων άπαντ' έχω..."

    Μετάφραση:

    -Θέλεις κάτι σπουδαιότερο από το να με εξολοθρεύσεις μια και με ορίζεις;
    -Αυτο όταν έχω, τα έχω όλα.

    Η Ελληνική μας παράδοση βοά εδώ και δύο χιλιετίες για την στάση των εξουσιαζόντων και όλων όσων τους ακολουθούν τυφλά στον αυταρχισμό και το τυφλό τους μίσος. Πέρα από τον διεστραμένο πόθο τους να ορίζουν τη μοίρα μας και την ίδια την εξόντωσή μας δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Και ελλείψει ηθικών φραγμών όλα επιτρέπονται για τους κυβερνώντες και τους τυφλούς τους ακόλουθους.

    Στο μίσος τους , την καρεκλολαγνεία τους και την πρωκτολειχία των ισχυρών της γης τα λόγια της Αντιγόνης σχίζουν το χωρόχρονο:
    "Ούτοι συνέχθειν αλλά συμφιλείν έφυν"
    Δε φύτρωσα για να συνεχθρεύομαι αλλά για να συμφιλώ.

    Στο μίσος και τον "έρωτα" τους για ότι διαστρεβλωμένο αντιπαραβάλλουμε την αγάπη μας για τον τόπο μας, το λαό μας και όλον τον κόσμο. Το κάχριν τους δε θα περάσει! Όσοι σπέρνουν το μίσος ανάμεσά μας θα μας βρουν μπροστά τους.

    Οι πανάρχαιες ρίζες μας μας καθοδηγούν. Όπως και τον Νέλσον Μαντέλα γνωστό "Έλληνα εθνικιστή":

    "Πηγή έμπνευσης η αρχαία Ελλάδα
    «Ο Νέλσον Μαντέλα εμπνεόταν από τη φιλοσοφία των αρχαίων Ελλήνων. Στη
    φυλακή ανέβαζε και αρχαίες ελληνικές τραγωδίες μαζί με τους
    συγκατηγορούμενούς του. Η πρώτη του παράσταση ήταν η ΄Αντιγόνη΄ του
    Σοφοκλή όπου ο Μαντέλα ερμήνευσε το ρόλο του Κρέοντα». Αυτό αποκάλυψε ο
    ομογενής νομικός της Νότιας Αφρικής, Γιώργος Μπίζος, σε συνέντευξή του
    στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα της «SBS» στην Αυστραλία, όπου μίλησε και για
    άγνωστες πτυχές του Νέλσον Μαντέλα, με τον οποίο συνδέεται πολύ στενά
    εδώ και έξι δεκαετίες. Όπως είπε ο κ. Μπίζος, ο ρόλος του Κρέοντα δίδαξε
    τον Μαντέλα πως «ο ηγέτης θα πρέπει να κυβερνά δίκαια και όχι
    δικτατορικά αλλά και να μην φοβάται».
    Ο κ. Μπίζος προσθέτει πως ο
    Μαντέλα λατρεύει την Ελλάδα και είναι γνώστης, κυρίως της αρχαίας
    Ελλάδας. «Η Ελλάδα», λέει, «είναι η μάνα της Δημοκρατίας και η Νότια
    Αφρική η πιο μικρή κόρη της».

    από:
    ΠΟΛΙΤΗΣ - 13/02/2010, Σελίδα: 10
    http://www.politis. com.cy/cgibin/ hweb?-A=929084& -V=articles"

    Σόλων Αντάρτης
    --------------

    ReplyDelete