Sunday, 21 February 2010

Μπράβο στον Γιώργο Κολοκασίδη

Παρακολουθώ το ΔΗΚΟ στην πολιτική ζωή του τόπου από τότε που ιδρύθηκε.

Η πρωτοβουλία του αναπληρωτή πρόεδρου του ΔΗΚΟ Γιώργου Κολοκασίδη γιά πρόταση αποχώρησης του κόμματος από την συγκυβέρνηση γιά λόγους που αφορούν τον τρόπο που ο Πρόεδρος Χριστόφιας διαχειρίζεται τις διαπραγματεύσεις γιά το Κυπριακό, όπως επίσης και λόγω διαφωνιών επί της ουσίας του Κυπριακού, είναι η πρώτη φορά που είδα και άκουσα οιονδήποτε μες το ΔΗΚΟ να κινείται με αξιοπρέπεια και με συνέπεια σε αρχές. Αληθινά.

Και δεν ήλθε βέβαια ουρανοκατέβατη η πρόταση του Γιώργου Κολοκασίδη στα όργανα του κόμματος, ούτε και είναι τυχαίο πως σημαντική μερίδα της ηγεσίας καθώς και η πλειοψηφία των μελών του κόμματος υποστηρίζουν την πρόταση του. Η πρόταση είναι το αποτέλεσμα μιάς πολιτικής εκστρατείας που ο Γιώργος Κολοκασίδης και μερικά άλλα αξιέπαινα μέλη του ΔΗΚΟ έχουν επιδιώξει σταθερά γιά διάστημα πάνω από ένα χρόνο.

Δεδομένου ότι σε σύγκριση με όλα τα άλλα κόμματα το ΔΗΚΟ χαρακτηρίζεται από την έλλειψη ουσιαστικής ιδεολογικής απόχρωσης, η πρόταση Κολοκασίδη με βάση Α Ρ Χ Ε Σ είναι πνοή φρέσκου αέρα και οξυγόνου στην πολιτική ζωή της χώρας μας, και δή σε εκείνον τον κομματικό χώρο.

Δείγμα της αδιάφθορης προσέγγισης του Γιώργου Κολοκασίδη στην διαφωνία του ΔΗΚΟ με τον Πρόεδρο Χριστόφια είναι το ότι ενώ αναγνωρίζει εκείνο που όλοι ψιθυρίζουν, το ότι δηλαδή παίζονται παιγνίδια εξουσίας και παρασκηνιακές κομματικές συνδιαλλαγές μεταξύ της παράταξης Καρογιάν και της ηγεσίας του ΑΚΕΛ με πιθανή εξέλιξη το να δωθούν ανταλλάγματα σε εκείνη την παράταξη γιά να φροντίσει ώστε το ΔΗΚΟ ώστε να αγνοήσει τον κόσμο του και να παραμερήσει τις διαφωνίες με τον Πρόεδρο, ο Γιώργος Κολοκασίδης δηλώνει ότι "ουσιαστικά η αποδοχή υπουργοποιήσεων ή και άλλων δώρων με παραμερισμό της ουσίας της διαφοράς, θα συνιστά εγκληματική κατάποση των θέσεών μας":
http://alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=56683

Ήθος λοιπόν, σπάνιο και αξιέπαινο.
Μπράβο.

Και ας δούμε το πόσο βαθειά μες το βόθρο θα συνεχίσει να κατρακυλά η παράταξη Καρογιάν.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~

Σχετικά:

Καιροσκοπώ - καιροσκόπος
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_20.html

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΟΚΑΣΙΔΗΣ: Αυτή η διακυβέρνηση ατύχησε
http://alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=56683

Καρογιάν: Ο αποκεφαλιστής της αξιοπρέπειας του ΔΗΚΟ
http://www.efylakas.com/archives/4081
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

25 comments:

  1. αλοθι στους εθνικιστές αστούς επρόσφερεν χρόνια (με το αζημίωτο) το Ενωτικόν Αιγαίον (ότι εν ιμίσιμου προοδευτικό ναν κάποιος εθνικιστής εξουσιαστής). Τωρά προσφέρει το απλώχερα τζε o Ευδόκας με ένα πκιό κοσμοπολίτικο alternative twist.

    Γιατί εμένα φαίνεται πολλά φυσική τούτη η τάξη πραμμάτων.
    Εθνικιστής αστός ο Γιώργος?
    Καμμιά σχέση με τα πιό πάνω Πέτρο? - τον εθνικισμό, τους αστούς τζε τον Γιώργο?

    ReplyDelete
  2. Σιγά που θα έφευγε ποτέ το ΔΗΚΟ από την συγκυβέρνηση.

    ReplyDelete
  3. sumfono me ton proto anonymo. Se eixa gia pio sobaro anthropo opoios kai an eisai file sugrafea tou blog...einai i proti fora pou diafono mazi sou an kai exo diabasei para polles fores tas grapra sou.

    Epeidi blakas katholou den eisai aporo ti paristaneis upostirizontas oti exei arxes kai ithos ena kommatoskullo tou xeiristou eidous opos o kolo.kasidis.

    Pragmatika einai ntropi gia tis lekseis. .

    APA

    ReplyDelete
  4. Sister of Antigonis22 February 2010 at 22:51

    "Παρακολουθώ το ΔΗΚΟ στην πολιτική ζωή του τόπου από τότε που ιδρύθηκε."
    Πέτρος Ευδόκας
    ___________________

    Παρακολούθα τζιάλλο: εν εκατάλαβες τίποτε, τι εστί ούτε ΔΗΚΟ ούτε Κολοκασίδης. Watch closer!

    ReplyDelete
  5. ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΟΦΙΚΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ "ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ":

    ΔΗΚΟ ΚΑΡΟΓΙΑΝ = ΚΑΛΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΚΟ

    ΔΗΚΟ ΚΟΛΟΚΑΣΙΔΗ = ΚΑΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΔΗΚΟ

    ΧΕΣΤΕ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ

    ReplyDelete
  6. Ανώνυμε 4.17

    Ενι ξέρω αλλού ιντα που γίνετε αλλά δαμαί σε θωρώ που κανένα να υπονοείτε
    ΔΗΚΟ ΚΑΡΟΓΙΑΝ = ΚΑΛΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΚΟ
    ΔΗΚΟ ΚΟΛΟΚΑΣΙΔΗ = ΚΑΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΔΗΚΟ

    Θωρώ μόνο ακριβώς το ανάποδο. Το Indymedia (αν είναι δυνατόν) να γράφει:

    ΔΗΚΟ ΚΟΛΟΚΑΣΙΔΗ = ΚΑΛΟ ΔΗΚΟ
    ("Ήθος, σπάνιο και αξιέπαινο").
    ΔΗΚΟ ΚΑΡΟΓΙΑΝ = ΚΑΚΟ ΔΗΚΟ
    ("πόσο βαθειά μες το βόθρο θα συνεχίσει να κατρακυλά η παράταξη Καρογιάν")

    ReplyDelete
  7. An einai dunato anthropos pou thelei kai uponoei oti einai anarxikos na grafei etsi anoisies. Parakalo Petro Eudoka apanta se toutous oulllous tous lalakes pou sou kamnoun sxolia...

    ReplyDelete
  8. "είναι η πρώτη φορά που είδα και άκουσα οιονδήποτε μες το ΔΗΚΟ να κινείται με αξιοπρέπεια και με συνέπεια σε αρχές. "

    τον μουττα/ζομπυ που τον βαλλεις?

    ReplyDelete
  9. Ειναι όντως νέα πνοή. Παρακαολουθώ και γω τον Κολοκασίδη όπως και μερικούς άλλους νεώτερους πολιτικούς, που ακόμα και να μην συμφωνεί κανείς μαζί τους ιδεολογικά, πρέπει να παραδεχθεί ότι ανεβάσαν τον πολιτικό λόγο με τον επαγγελματισμό και την επιχειρηματολογία τους.

    Καμμία σχέση με το θράσος πολλών πολιτικών να επιβληθούν χωρίς επιχειρήματα αλλά με επιθετικότητα. Τέτοιο θράσος και επιθετικότητα που δυστυχώς, αφού γίνεται απο την εξουσία με ανοχή, δίνει θάρρος για αντιγραφή απο αρκετό κόσμο, όπως π.χ. αυτούς που σου επιτίθονται (Πέτρο)σε αυτό το μπλόκ, με τόση χυδαιότητα. Ειναι να ντρέπεται κανείς πούναι κυπραίος όταν τους ακούει...

    ReplyDelete
  10. ΑΑ

    Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου

    Ακόμη κι αν ανάμεσά στο λαό μας υπάρχουν οποιεσδήποτε ιδεολογικές διαφορές αυτό δεν μας εμποδίζει να βλέπουμε και να χειροκροτούμε τη σοβαρή και επαγγελματική πολιτική συμπεριφορά από όπου και αν προέρχεται.

    Συμφωνώ απόλυτα με το κομμάτι σου πιο πάνω που παραθέτω:

    "Τέτοιο θράσος και επιθετικότητα που δυστυχώς, αφού γίνεται απο την εξουσία με ανοχή, δίνει θάρρος για αντιγραφή απο αρκετό κόσμο, όπως π.χ. αυτούς που σου επιτίθονται (Πέτρο)σε αυτό το μπλόκ, με τόση χυδαιότητα"

    Θέλω σε αυτό να προσθέσω τη δική μου αντίληψη ότι πέρα από τον κόσμο που παρασύρεται υπάρχουν δυστυχώς και πρόσωπα που ενσυνείδητα ή/και ασυνείδητα "παίρνουν γραμμή" από τις διεστραμμένες πτυχές της πολιτικής όπως την σκιαγραφείς αγκαλιάζοντας και αναπαράγοντας το δηλητήριο.

    Τούτα τα πρόσωπα δεν είναι δυστυχώς τυχαία αλλά κινούνται σε διάφορους πολιτικούς και παραπολιτικούς κύκλους.

    Αυτοι δεν έχουν καμιά απολύτως δικαιολογία για τη συμπεριφορά τους.

    Επίσης καμία συγχώρεση δεν αξίζουν οι συνειδητές εκείνες δυνάμεις στην κορυφή της ιεραρχίας των κομμάτων που διασπείρουν τη διχόνοια και τα σπέρματα του εμφυλίου.

    Σόλων Αντάρτης
    --------------

    ReplyDelete
  11. Spot the difference

    Ο Φτωχόπουλος μπορεί ναν επίσης εθνικιστής τζε ρατσιστής αμά στα λαξίματα του βίσκεις τζε χιούμορ.

    ReplyDelete
  12. Γεια σας κοπέλλες τζιαι κοπέλλια.

    Δεν έχω καμιάν αμφιβολία ότι διάφοροι που κάμνουν τους πατριώτες είναι εθνικιστές, ρατσιστές, μισογύνηδες τζιαι σιίλλια άλλα.

    Είναι όμως μια θλιβερή τζιαι απαράδεχτη μειοψηφία.

    Τούτοι ούλλοι όμως που σύρνουν το άχιν τους δαμέσα παίζουν καττόμουγια με το ρατσισμό που είναι της μεγάλης ομάδας διότι εν τους συφέρει να παραδεκτούν ότι μέσα τους εν τζιαι οι ίδιοι ούλλα τα που πάνω.

    Ας πόύμεν όπως σας τα είπαν πολλές φορές τα παιθκιά δαμέσα:

    Όταν κάποιος σύνρει τη λέξη "καλαμαράς" τζιαι "ππουστο καλαμαράς" τι δείχνει; Τη αγάπη του τζιαι την προοδευτικότητα του;

    Τζιαι γιατί τούτοι ούλλοι φκάλλουν τσούννες όταν μιλούμεν για δικαιοσύνη τζιαι επιβίωση του Ελληνισμού στην Κύπρο. Εν εχουμεν δικαίωμαν εμείς που είμαστεν Έλληνες Κυπραίοι να ζούμεν στον τόπον μας με ειρήνη τζιαι αδελφοσύνη με ούλλους; Το να μας αρνείστε τουντο δικαίωμαν έννεν ρατσισμός;

    Τζιαι γιατί δεν μας απαντούν στες ερωτήσεις μας;

    ΟιΡώσσοι το 1941 εδεκτήκαν την εκ περιτροπής προεδρία με τους εισβολείς Γερμανούς οξά τη σταθμισμένη ψήφο;

    Οι Έλληνες το 1940; Οι Γιουγκοσλάβοι; Ο κόσμος ούλλος;

    Εν εκατάλαβα δηλαδή ούλλοι εκτός που μας έχουν το δικαίωμαν να ζουν ελεύθεροι τζιαι εμείς εννάμαστε οι "έξυπνοι" που εννα τα δώκουμεν ούλλα στους κατακτητές;

    Κατ ακρίβειαν έσιει πολλές ιστορίες στην ανθρωπότητα που παρόμοιους πολιτικούς χειρισμούς. Ούλλοι οι κατακτητές ήβραν τζιαι προδότες μες τες χώρες που επκιάσαν να τους κάμνουν τες δουλειές τζιαι τη διοίκηση. Τζιαι ούλλοι τους τούτοι οι προδότες ήταν της άρχουσας τάξης, τζείνοι τζιαι τα τσιράκκια τους.

    Τζι ο λαός επεθάνισκε που την πείνα μες τους δρόμους.

    Τούτα θέλουν τζιαι για μας;

    Μάριος
    -------

    ReplyDelete
  13. Learn not to get involved emotionally, even when writing about old friends.

    Μάθημα 1ον: Το εγγλέζικο tradition of being impartial

    The Cyprus Mail’s satirical columnist Coffeeshop says he was praying for DIKO to decide to stay in the government tent, for the good of the country. Prayers do not always work, especially when the Archbishop is praying for the other side in what has become a struggle for the soul of the historic party founded by the great Spy Kyp. In one camp we have the hard-line opportunists, represented by party leader and personality of the year Marios Garoyian who has been valiantly upholding the party’s proud traditions and values, bequeathed by his mentor Spy. In the other camp are the narcissistic, hard-line lawyers who see themselves as the keepers of the late Ethnarch’s proud legacy of negativity and have been agitating for an acrimonious divorce from the government. This legal tendency is represented by Junior, Colocassides, Angelides and Associates, and has the full backing of two TV bosses – the Archbishop and Loukis P.

    ReplyDelete
  14. As always, the "Coffeeshop" has a very narrow analysis, with hardly any reference to the real issues underlying the political situation. Plus, the "Coffeeshop" - as well as the general climate within the Cyprus Mail - is incurably pro-capitalist "with a satyrical twist", which renders the value of their analysis close to nil ("nil" is the concept that is rendered as "dip" in Karditsa).

    In other words, the "Coffeshop" represents a voice that hides behind a pseudo-satyrical approach that claims the right to say anything as long as it means nothing.

    ReplyDelete
  15. "Plus, the "Coffeeshop" - as well as the general climate within the Cyprus Mail - is INCURABLY CAPITALIST "with a satyrical twist", which renders the value of their analysis close to nil".

    Ενώ ο "με βάση Α Ρ Χ Ε Σ ..πνοή φρέσκου αέρα και οξυγόνου στην πολιτική ζωή της χώρας μας, και δή σε εκείνον τον κομματικό χώρο" αντικαπιταλιστής Κολοκασίδης? Τι σχέσει έσσιει αν είχαν τις αντιπροσωπείες της Honda, Ford, General Electric τζε την Demstar τα πλάσματα τζε αν ο πατέρας 'ηταν πρόεδρος των εμποροβιομηχάνων. Αφού αγωνίζετε νυχθημερών για τα δίκαια της φτωχολογιάς ο φίλος Γιώργος.

    ReplyDelete
  16. Τέτοιο θράσος και επιθετικότητα που δυστυχώς, αφού γίνεται απο την εξουσία με ανοχή, δίνει θάρρος για αντιγραφή απο αρκετό κόσμο, όπως π.χ. αυτούς που σου επιτίθονται (Πέτρο)σε αυτό το μπλόκ, με τόση χυδαιότητα" toulaxiston gia proti fora paradexese (xoris na ton diorthosis touto kammis) oti en to prosopiko sou blog me ton filo sou ton evdoka je en litourgas san indymedia (opos ta pagkosmia indymedia) gia enallaxtiki enimerosi je apla postaris/postarete( gia na men xiannoume je ton allon ton anarxoethnososialisti iroa ) tes dikes sas idees ate sviste to indymedia je xekathariste tin thesis sas.. en dikaioma sou na shis prosopiko blog alla enen dikaioma sou na kammis kataxrisi to onoma tou indymedia giafto sirtin tounti selida na isixasi i kkele mas i fie to indymedia cyprus pou monos soy giati tropoi na fii eshi je allous..kame kanena blog pou terkazi parapano me tes 'protoporiakes' idees pou diathetete je en pai allon mazi sas.. oso gia tin aisxri kritiki thkiavasta arthra pou egrafes gia tin faneromeni, gia ta onomata pou elales je gia tes katastasis je pe mou pion itan aisxro je pion oi tountin kritiki esis tin evalate ston eafto sas.. kalinixta sas onira glika mprosta pou to keyboard sas je aiste ous allous na vasaniounte mes tous dromous...

    ReplyDelete
  17. Αγαπητή ανώνυμη 15.32

    Εν γνωστή η "άποψη" που έσσιει το coffeshop για την "πατριωτική" απορριπτική συναπαρξιά. Παρόλα ταύτα στο άρθρο τα χώνει τζε στες δκυό παρατάξεις του ΔΗΚΟ. Δεν αφήνει την εμπάθεια του με την ομάδα των Κουλλίων να του βάλει παροπήδες - γράφει:"In one camp we have the hard-line opportunists, represented by party leader and personality of the year Marios Garoyian who has been valiantly upholding the party’s proud traditions and values, bequeathed by his mentor Spy"

    Ενώ το Indymedia (!?) ορμώμενος από την εναντίωσή του για την Λύση, αναγάγει σε ήρωες τον "Γιώργος Κολοκασίδης και μερικά άλλα αξιέπαινα μέλη του ΔΗΚΟ".

    ReplyDelete
  18. Sister of Antigonis28 February 2010 at 12:51

    Tην ανάλυση την συνόψισε σε θκιο γραμμές η/ο Ανώνυμη/ος στις 23 Φεβρουαρίου και τη συμπλήρωσε και ο Ανώνυμος από πάνω.

    “Η θέση του Indymedia όσον αφορά τα εσωτερικά του ΔΗΚΟ είναι:

    ΔΗΚΟ ΚΟΛΟΚΑΣΙΔΗ = ΚΑΛΟ ΔΗΚΟ
    ("Ήθος, σπάνιο και αξιέπαινο").
    ΔΗΚΟ ΚΑΡΟΓΙΑΝ = ΚΑΚΟ ΔΗΚΟ
    ("πόσο βαθειά μες το βόθρο θα συνεχίσει να κατρακυλά η παράταξη Καρογιάν")”


    Δύο σχόλια beyond the above Petro and Solon dears:
    1. το να ασχολείται ένα Indymedia τόσο επισταμένα με τα εσωτερικά ενός κόμματος δείχνει αποπροσανατολισμό που τον ορισμό του Indymedia όσον αφορά το αντικείμενο του. Το αντικείμενο των Ιndymedia είναι η αντιπληροφόρηση.
    Αυτό σημαίνει δύο πράματα: α). επιλογή θεμάτων που τα καθεστωτικά ΜΜΕ θαύκουν β). άποψη και θέση που να είναι εναλλακτική, να αμφισβητεί τις κατεστημένες δομές και θέσεις, να βάζει στο τραπέζι τη θέση που υπερβαίνει το σύστημα των θεσμών όπως είναι τώρα (παίρνει ως δεδομένο ότι οι θεσμοί όπως είναι τώρα δε μας ικανοποιούν, ούτε εξυπηρετούν το πρόταγμα της ελευθερίας μας, άρα έχουμε something ELSE to say)

    Mελετώντας τις γραμμές εγκαθίδρυσης και λειτουργίας των Indymedia παγκοσμίως, γίνεται αυτό ξεκάθαρο: See for yourselves (οι αναγνώστριες /τες):

    . http://www.indymedia.org/el/index.shtml: «Το Indymedia είναι μια συλλογικότητα από οργανώσεις ανεξάρτητων μέσων και εκατοντάδων συντακτών, που προσφέρουν μη-εμπορευματική κάλυψη γεγονότων "από τη βαση". Το Indymedia είναι μια διέξοδος δημοκρατικών μέσων ενημέρωσης, για τη δημιουργία ριζοσπαστικής, ακριβούς και φλογερής αποτύπωσης της αλήθειας.»


    . Επίσης στο «περί του Indymedia” (τι είναι δηλαδή το Indymedia) http://www.indymedia.org/el/static/about.shtml

    . Και στο
    http://docs.indymedia.org/view/Global/FrequentlyAskedQuestions (για αναλυτικότερη παρουσίαση των πτυχών του Indymedia)
    ιδιαίτερα στην ερώτηση
    What is the www.indymedia.org.newswire? Why are there right-wing and/or hate-filled articles on the newswire?

    Επεξηγούνται οι γενικές γραμμές λειτουργίας των Indymedia παγκοσμίως, οι οποίες είναι αρκετά ελαστικές για να εξασφαλίζουν τοπικό χαρακτήρα, όχι όμως στο βαθμό που αυτός συνίσταται στο να γράφουν δύο μόνον άτομα και χωρίς τη χρήση ανοικτής συνέλευσης διαχείρισης. Υπάρχουν επίσης μηχανισμοί τους οποίους ο χρόνια στο χώρο Πέτρος αλλά και ο Σόλωνας ξέρουν και που προστατεύουν μιαν ανοικτή συνέλευση από τη διάλυση.

    Το να ασχολείται ένα Ιndymedia με το ποια παράταξη του ΔΗΚΟ είναι η καλή και ποια παράταξη μες το κόμμα είναι η κακή, pardon me, αλλά χεστήκαμε! Διότι, όπως είπεν και ο που πάνω, «το Indymedia (!?) ορμώμενος από την εναντίωσή του για την Λύση, αναγάγει σε ήρωες τον "Γιώργος Κολοκασίδης και μερικά άλλα αξιέπαινα μέλη του ΔΗΚΟ".

    ReplyDelete
  19. Sister of Antigonis28 February 2010 at 12:52

    (συνέχεια)
    Το να ασχολείται ένα Ιndymedia με το ποια παράταξη του ΔΗΚΟ είναι η καλή και ποια παράταξη μες το κόμμα είναι η κακή, pardon me, αλλά χεστήκαμε! Διότι, όπως είπεν και ο που πάνω, «το Indymedia (!?) ορμώμενος από την εναντίωσή του για την Λύση, αναγάγει σε ήρωες τον "Γιώργος Κολοκασίδης και μερικά άλλα αξιέπαινα μέλη του ΔΗΚΟ".

    Την ίδια τακτική έχει χρησιμοποιήσει το Ιndymedia αυτό όσον αφορά τη διεκδίκηση της πλατείας Φανερωμένης: ορμώμενο που την αντίθεσή του σε όλο τον κόσμο που δοκιμάζει να λειτουργήσει συλλογικά, που δεν έχει πίσω του και κανένα ιστορικό για να πατήσει, αλλά το δοκιμάζει και –αναπόφευκτα κάνει και τα λάθη του-, ορμώμενο που την αμηχανία του να αντιμετωπίσει τις πολλαπλές και πολυεπίπεδες απόψεις που υπάρχουν out there για το το εστί η πόλη μας, ο χώρος μας, η ζωή μας, η σχέση μας με το κράτος, η σχέση μας με την αστυνομία, οι σχέσεις μεταξύ μας και και ..............χρησιμοποίησαν τα δύο αυτά άτομα Πέτρος και Σόλωνας το όνομα του Ιndymedia για να εξαπολύσουν τη μήνη τους σε πάρα πολλά άτομα (ονομαστικά, παρακαλώ, δίνοντας πλούσιο πληροφοριακό υλικό στο κοινό τους αλλά ταυτόχρονα και στην αστυνομία και την ΚΥΠ: χαρακτηριστική περίπτωση η αναφορά σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους συνομιλία με άτομο για το θέμα της κάνναβης το οποίο φιγουράρουν ως hot issue), αναγάγοντάς τα στους δολοπλόκους υποκινητές βανδαλισμών (τίποτε άλλο εν είδετε προφανώς). Εξαπέλυσαν τη μήνη τους σε ομάδες που δρουν μες την πόλη, αναγάγοντάς τες στο απόλυτο κακό.

    Με την ίδια διαδικασία, απ΄ την ανάποδη, αναγάγουν τον Κολοκασίδη σε καλό παράδειγμα πολιτικής ζωής.........Φτου να μεν σας μμαθκιάσω για το βάθος ανάλυσής σας boys.

    2. Σύμφωνα και με τις παραπομπές πιο πάνω, το Indymedia δεν είναι συλλογικότητα. Είναι μπλοκ δύο ατόμων. Ποιος άλλος έχει αναρτήσει στην κεντρική ή πλαϊνή στήλη από την αρχή της λειτουργίας του εκτός από τους Πέτρο Ευδόκα και Σόλωνα Αντάρτη (και ας αναφέρονται ως contributors και άλλα άτομα, δηλαδή: δύο γυναίκες οι οποίες παρουσιάζονται κάποτε σε κάποια σχόλια για να στηρίξουν τις απόψεις των αντρών ή δεν παρουσιάζονται καθόλου, ένα “Ζίζυρος” και ένα “Doubt All” –ψευδώνυμa που δεν παρουσιάζουν προφίλ στο blogspot ).
    Don’t run after me yet, αυτά τα αναφέρω όχι επειδή έχω πρόβλημα με την ανωνυμία την ανάγκη της οποίας σε αυτή την περίπτωση η δράση του Indymedia επιβάλλει (εφανταστήκατε να γράφω τζ επώνυμα τζ να δω τα one night stands μου, το τηλέφωνον της κομμώτριας μου τζ καμιά σκαπούλαν που έκαμεν η μάμμα μου που τη δουλειάν να φιγουράρουν στο Indymedia Cyprus;) Τα λέω γιατί οι Πέτρος και Σόλων κομμάθκια εγίναν για την ‘επώνυμη και συνεπή αρθογραφία’ στο μπλοκ τους.

    Επανέρχομαι όμως: Δεν είναι συλλογικότητα επίσης διότι το Indymedia δεν έχει εγκαθιδρύσει ποτέ του ανοικτή συνέλευση και ως εκ τούτου δεν έχει συγγραφικό corpus.
    Δεν εν και ανάγκη ρε παιδιά να το παιδεύετε: δε θέλετε ομάδα, δε θέλετε who are we to blame you?

    Aυτό όμως που δε μπορείτε να κάνετε είναι να παίρνετε το όνομα του Indymedia και από άποψη αντικειμένου και λειτουργίας να είστε τελείως στον αντίποδα. Get me?

    Πηαίνετε στο christofias watch ή even better κάμετε ένα μπλοκ δικό σας.
    What a relief: γράφετε ό,τι μα ό,τι γουστάρετε, no love, no hate, no problem!

    ReplyDelete
  20. Τζείν' το χταποδάκι με τις πατατούες ήταν ό,τι πρέπει. Γκιαβάζουμεν κ καμμιάν chόφτα της αρφής της αντιγόνατης κ γελούμεν...
    ...άτε πάλαι, ευκάλαμεν την Κυριακήν μας.

    Και τω Άναρχω Θεώ Δόξα.

    ReplyDelete
  21. Πέτρο εν θα απαντήσεις?

    ReplyDelete
  22. Sister of Antigonis1 March 2010 at 09:22

    Ανώνυμε 20:45
    Μπορείς μεταξύ χταποθκιού τζιαι πατατούας ταβερνιάρη μου, να εξηγήσεις και σε μένα και στις αναγνώστριες/αναγνώστες αν έχεις άποψη για όσα βάλλω κάτω για τη λειτουργία και το αντικείμενο ενασχόλησης του Indymedia?
    Ή εΐβα!

    ReplyDelete
  23. ΦΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΙΝΔΥΜΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.
    Α>π

    ReplyDelete
  24. Ε, εγω...

    Εγώ, επερνούσα κι είδα φως. Είδα και όσα γράφονται, τα υποκειμενικά, τα υπερ-επαναστατικά χωρίς επανάσταση και με τον αττίλα στο απυρόβλητο...

    Είδα τα ανάμεικτα με εγγλέζικα και με διάλεκτο... Καλά, Ελληνικά της προκοπής δεν ξέρετε;

    Αρχικά, ελέγα να γράψω την απλή απορία μου, "φρικιά, γιατί δεν κλάννετε να προσανατολιστείτε;"

    Υστερα..., συνειδητοποίησα πόσο τραγική είναι η κατάσταση που διαφαίνεται εδώ...

    Η πλατεία της Φανερωμένης; Τι έχει η πλατεία; Μια χαρά είναι, δεν την έχετε βρωμίσει ακόμα.

    . . . . . .

    Ας ασχοληθώ με κάτι άλλο. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, χάνει το χρόνο του και τον τρώνε και οι κοκόροι.

    Κωνσταντάς Χατζηδράκος

    -.

    ReplyDelete
  25. Φίλε Κωνσταντά,

    Τα πράματα είναι ακριβώς όπως τα λέ'εις: μας έχουν πρήξει "τα υπερ-επαναστατικά χωρίς επανάσταση και με τον αττίλα στο απυρόβλητο..."

    Ακριβώς περί αυτού πρόκειται. Οι πλείστοι άθελα τους, αλλά ανάμεσα τους και μερικοί συνειδητά, κατ' επιλογήν, επιφέρουν τόση φθορά στο ηθικό του κόσμου, τόση σύγχιση και ξινίλα με την ψευδο-επανάσταση τους, που τελικά αφήνουν (και μερικοί θέλουν να αφήνουν) τον Αττίλα στο απυρόβλητο.

    Το πιό τραγικό είναι πως η πραγματική επανάσταση είναι και η μόνη σωτηρία του τόπου - είδαμε τί έγινε όταν αφέθηκε η άμυνα και ο πολιτική μας ζωή στα χέρια Κεφαλαίου και Κράτους: απροσμέτρητη καταστροφή.

    Αλλά με τους ανεγκέφαλους ψευδο-αριστερίζοντες να πυροβολούν ενάντια σε ό,τι μοιάζει ή ακούεται ή και είναι ελληνικό, καταντήσαμε στο οικτρό σημείο όπου μόνο οι φασίστες και οι εθνικιστές να διαφεντεύουν τις πολιτιστικές και εθνικές διαστάσεις της ύπαρξης μας... και να τις εκμεταλλεύονται με αισχρότητα. Ντροπή τους, βέβαια, αλλά και ντροπή μας που τους το επιτρέπουμε.

    Γιά κοίτα γιά παράδειγμα τους ψευδο-αναρχικούς που ενώ χέζουν σε ό,τι ελληνικό, τρέχουν να μας "καταγγείλουν" στον υπόλοιπο ελληνισμό γιά την "κατάντια" μας. Άα, τα καλόπαιδα...
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1143936


    Ζητούν να επέμβει η μητέρα πατρίς! - όχι να μας σώσει από τον Αττίλα, αλλά γιά να μας σώσει από την Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia! Πού φτάσαμε.

    Άα, τα καλόπαιδα...

    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

    ReplyDelete