"Θαυμάζουμε τον κατακτητή μας.
...Τον θαυμάζουν και πάρα πολλοί από τα αδέλφια μας τους Ελληνοκύπριους.
...Τώρα πια είναι απελευθερωτής και για τους Ελληνοκύπριους, όχι μόνο για εμάς. Κάποιοι Ελληνοκύπριοι συνάδελφοί μας λένε «Ερντογάν» και στάζει μέλι από το στόμα τους.
...Tα κοράκια έσκασαν στα γέλια τις τρεις τελευταίες μέρες. Έσκασαν για πρώτη φορά τα γέλια όταν άκουσαν ότι ο Ερντογάν είναι ο «δεύτερος Ατατούρκ». Ακόμη και τα τείχη της Αμμοχώστου παρουσίασαν ρωγμές σε επτά σημεία από τα γέλια. Ο δεύτερος λόγος για τα δυνατά γέλια ήταν ο Νίκος Αναστασιάδης. Δεν είπε ότι ήταν λανθασμένος ο χρόνος της απόφασης της Bουλής σε σχέση με τις εγγυήσεις; Ε, σταμάτησε τώρα αν μπορείς τα κοράκια που έσκασαν στα γέλια. Πάγωσαν ακόμη και οι αρθρογράφοι της «Αφρίκα» που επαινούν αυτή την απόφαση."
Μεταμόρφωση μετά από 36 χρόνια
του Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ
Ακόμη δεν μεταμορφωθήκαμε στην κατσαρίδα που υπήρχε στη Μεταμόρφωση του Κάφκα, αλλά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι κάτι μας συμβαίνει. Το κεφάλι μας. Η καρδιά μας. Όλα βρίσκονται στη θέση τους, αλλά παραμορφώθηκαν τα αισθήματα και οι σκέψεις μας. Πρώτη φορά τα ζούμε αυτά, πρώτη φορά τα νιώθουμε. Πρώτη φορά μετά το 1974. Θαυμάζουμε τον κατακτητή μας. Τον συμπαθούμε, να μην τον ματιάσω. Όχι επειδή είμαστε και οι δυο Τούρκοι. Τον θαυμάζουν και πάρα πολλοί από τα αδέλφια μας τους Ελληνοκύπριους. Η Αϊσιέ ξεπέρασε τα χρόνια που αντιμετώπιζε δυσκολίες στο νησί. Τώρα περνάει την πιο λαμπρή, την πιο ήσυχή της περίοδο εδώ. Με τις σαράντα χιλιάδες στρατιώτες της. Στα εδάφη μας που είναι περιτριγυρισμένα με τέλια. Τώρα πια είναι απελευθερωτής και για τους Ελληνοκύπριους, όχι μόνο για εμάς. Κάποιοι Ελληνοκύπριοι συνάδελφοί μας λένε «Ερντογάν» και στάζει μέλι από το στόμα τους. Τον θαυμάζει και ο Χρίστος Χριστοδούλου, αρθρογράφος της εφημερίδας «Εμπρός» της Δυτικής Θράκης. Έγραψε ένα άρθρο στην εφημερίδα. 'Αρεσε πολύ το άρθρο αυτό στον Ερντογάν. Τον έψαξε και τον βρήκε στην Κρήτη. Του τηλεφώνησε. Μίλησαν. Τον ευχαρίστησε για το άρθρο του και τον προσκάλεσε στην Τουρκία. «Έλα να πιούμε καφέ», του είπε. Ε, δεν νιώθει συγκίνηση ο άνθρωπος άμα του τηλεφωνά κοτζάμ Πρωθυπουργός; «Θα πάω στην 'Αγκυρα και θα πιω τον καφέ του», λέει ο Χριστοδούλου. Και αυτός τον παρομοιάζει με τον Ατατούρκ. Ο Ερντογάν, λέει, «σήκωσε το μπαϊράκι του εκσυγχρονισμού στην Τουρκία». Κοιτάξτε τι λέει: «Αν ζούσε ο Ατατούρκ, θα διάλεγε σίγουρα τον Ερντογάν στη θέση του».
Εγώ το αποκαλώ αυτό μεταμόρφωση. Εσείς πείτε το ό,τι θέλετε. Εδώ και 36 χρόνια ο χάρτης μας είναι μισός. Μια από τις πόλεις μας βρίσκεται κάτω από την κατοχή των φιδιών και των σαρανταποδαρουσών. Ήρθε και εγκαταστάθηκε εδώ με τον πληθυσμό της, όχι μόνο με τον στρατό της. Και όποτε γουστάρει κομπάζει. Δεν αποσύραμε ούτε ένα στρατιώτη. Δεν δώσαμε ούτε σπιθαμή εδάφους. Και εμείς τον θαυμάζουμε. Σαστίζουμε. Μόλις πει «μπορεί να αποσύρω στρατό» σκιρτάει η καρδιά μας από τη θέση της. Διότι είμαστε πολύ αγαθοί άνθρωποι εμείς εδώ στη μέση της θάλασσας. Πιστεύουμε στα μάγια και στο φλιτζάνι. Ψάχνουμε την τύχη στον καφέ. Αν μας πουν «μετά από τρία θα σου παρουσιαστεί ένας δρόμος», νομίζουμε ότι μετά από τρεις μέρες ο δρόμος αυτός θα οδηγήσει στον παράδεισο.
Ενδιαφέρεστε πολύ για τις εκλογές μας. Μην ανησυχείτε. Δεν υπάρχει οτιδήποτε για να ανησυχείτε. Όλα είναι εντάξει. Μήπως νομίζετε ότι θα έρθει ο Έρογλου και θα χαλάσει τα σχέδια του κατακτητή για λύση; Μήπως ο λέοντας των λεόντων που δεν μπόρεσε να λυγίσει τους στρατηγούς θα λυγίσει τον Ερντογάν; Τι είναι αυτός ο πανικός; Μήπως θέλετε να κάνετε τα κοράκια να γελάσουν με το ζόρι; Ούτως ή άλλως, τα κοράκια έσκασαν στα γέλια τις τρεις τελευταίες μέρες. Έσκασαν για πρώτη φορά τα γέλια όταν άκουσαν ότι ο Ερντογάν είναι ο «δεύτερος Ατατούρκ». Ακόμη και τα τείχη της Αμμοχώστου παρουσίασαν ρωγμές σε επτά σημεία από τα γέλια. Ο δεύτερος λόγος για τα δυνατά γέλια ήταν ο Νίκος Αναστασιάδης. Δεν είπε ότι ήταν λανθασμένος ο χρόνος της απόφασης της Bουλής σε σχέση με τις εγγυήσεις; Ε, σταμάτησε τώρα αν μπορείς τα κοράκια που έσκασαν στα γέλια. Πάγωσαν ακόμη και οι αρθρογράφοι της «Αφρίκα» που επαινούν αυτή την απόφαση. Διερωτώμαστε αν και εμείς έχουμε διαπράξει λάθος στο συγχρονισμό μας. Έτσι είναι. Φύλαγε το σανό, θα έρθει η ώρα του! Και οι εγγυήσεις τι άλλο είναι εκτός από μια δέσμη σανό;
Όμως, αν δεν μπορέσαμε να χωρίσουμε δύο γαϊδάρων άχυρο, μήπως εμείς φταίμε; Φυσικά και όχι. Φταίει η μεταμόρφωση. Το ζήτημα είναι ζήτημα «μεταμόρφωσης». 'Αντε, εμείς είμαστε Τούρκοι. Και εκείνος είναι Τούρκος και εμείς. Ήρθε δήθεν και μας έσωσε. Και ακόμη πληρώνουμε γι΄ αυτό. Εσάς εκεί, τι σας συμβαίνει;
Σενέρ Λεβέντ
ΠΟΛΙΤΗΣ - 05/03/2010, Σελίδα: 13
Κωδικός άρθρου: 932998
~~~~~~~~
Σημειώσεις:
1. Η εικόνα που συνοδεύει το άρθρο είναι από την εργασία του συγγραφέα Vladimir Nabokov με τίτλο "Διαλέξεις επί Λογοτεχνίας" ("Lectures on Literature"). Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ:
http://www.jonathanrosenbaum.com/?m=198011
και εδώ:
http://www.boingboing.net/2009/09/24/nabokov-edits-kafkas.html#comment-596976
Ο Vladimir Nabokov είναι (δυστυχώς ή ευτυχώς) περισσότερο γνωστός γιά το απηγορευμένο και παρεξηγημένο του έργο με τίτλο "Λολίτα".
2. Η έννοια "Κατσαρίδα" φαίνεται να επιστρέφει στο λόγο που αρθρώνει η δημιουργική πτέρυγα της προοδευτικής και ριζοσπαστικής αντιπολίτευσης στα κατεχόμενα. Υπενθυμίζουμε τη δράση των γνωστών και φίλων αντιπολιτευόμενων επαναπροσεγγιστών που δημοσιεύουν την ιστοσελίδα "Hamamböcüleri" της οποίας ο τίτλος σημαίνει "Κατσαρίδες":
http://hamamboculeri.org/
Στην ομάδα συμμετέχουν οι γνωστοί στους φίλους και μέλη της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia Sevgül Uludağ, Turgut Durduran, Murat Kanatlı, Eser Keskiner, Münür Rahvancıoğlu.
3. Δεν θα βιάζουμουν να δηλώσω πως σίγουρα "ακόμη δεν μεταμορφωθήκαμε στην κατσαρίδα που υπήρχε στη Μεταμόρφωση του Κάφκα". Νομίζω η αξιολόγηση ακόμα "παίζεται".
Μήπως δεν έχουμε ήδη δημιουργήσει έναν εκτρωματικό κοινωνικό ιστό πού είναι σαν ο εξωσκελετός που απορρίπτουν εποχιακά τα έντομα; Μοιάζει δηλαδή με κάτι ζωντανό, μα είναι ένα σχήμα επενδυμένο 100% στην εκμετάλλευση της εργασίας, αρρώστειας και θανάτου, στην απαγόρευση κάθε ουσιαστικής ηδονής και ελευθερίας και αφοσιωμένη στη λατρεία της εξουσίας Κεφαλαίου και Κράτους (νά τα πάλι τα Κάππα του Κάφκα...)
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~
ΦΥΕ ΤΟ "IndyMedia" AΠO ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ...ΣΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΟΝΥΜΙΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
ReplyDeleteΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΣΕΝΕΡ.
ANTIETHNIKISTRIA
ReplyDeleteΕλπίζω ναν τυχαίος ο συντονισμός σας με την αντιπαρακμή
http://antiparakmi.blogspot.com/2010/03/blog-post_08.html
τζε τον αίαντα του christofias watch
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1086116881863285076&postID=1712085019139406346
Είναι πολύ εύκολη η χρήση οποιασδήποτε θετικής ή αρνητικής πρωμετωπίδας από τον οποιονδήποτε από εμάς.
ReplyDeleteΟ όρος αντιεθνικιστής/αντιεθνικίστρια φοριέται εύκολα, είτε για να βρίσει είτε για να ρίξει υπονοούμενα είτε και για να υιοθετήσει τις πραγματικές αξίες του αντιεθνικισμού.
Σε τελική ανάλυση όλοι μετριούμαστε από τις πράξεις μας.
Πάλαιστίνιοι Πάλαιστίνιοι είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι φωνάζαμε στην πρόσφατη εκδήλωση ενάντια στην επίσκεψη του Υπουργού Εξωερικών του Ισραήλ.
Για το γειτονικό μας λαό δεχόμαστε όλοι ότι ο εποικισμός είναι έγκλημα πολέμου και ότι ο Παλαιστινιακός λαός έχει το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, την ανεξαρτησία και τον ένοπολο αγώνα για να υπερασπίσει το λαό και τον τόπο του ενάντια στο συνεχιζόμενο επεκτατισμό του ιμπριαλιστικού, μιλιταριστικού, φασιστικού και ρατσιστικού κάτους του Ισραήλ.
Τώρα πως οι ίδιοι "αντιεθνικιστές" δε διστάζουν να "πυροβολούν£ απρόκλητα όποιον από εμάς λέει τα ίδια αυτονόητα για το λαό μας και την ανάγκη προστασίας και απελευθέρβσης του , δε διστάζει να "πυροβολεί" ενάντια στον Σενέρ, ενάντια στο σωματείο"Αδούλωτη Κερύνεια" όπως οι αισχροί που μπαίνουν εδώ είναι μια άλλη ιστορία.
Επιτίθενται αδιάκριτα στον αγγελιαφόρο χωρίς καν να μπουν στον κόπο να διαβάσουν το μήνυμα. Βέβαια δεν μπορούν διότι τους τυφλώσει το δόγμα τους.
Έχω ζήσει προσωπικά τους "αντιεθνικιστές" και έχω βιώσει τη στάση τους σε θέματα στο χώρο της Παιδείας όπου και εργάζομαι.
Η υποκρισία τους είναι παροιμιώδης.
(συνεχίζεται)
Έχω ζήσει ως δάσκαλος αγώνες ενάντια στην επιβολή του αυταρχισμού της εξουσίας, ενάντια στην επιβολή της εκκλησίας.
ReplyDeleteΣε όλους παρόντες στον ίδιο χώρο ήταν διάφοροι "προοδευτικοί" "αντιεθνικιστές" ορισμένοι δε από τα εξέχοντα στελέχη της "αντιεθνικιστικής" και "αντιρατσιστικής" αριστεράς.
Σε αγώνες για την ελευθερία των παιδιών ενάντια στην αυταρχική συμπεριφορά της διευθύντιας που έβαζε τα παιδιά να γονατίζουν λέγοντας τους: Είσαστε άχρηστοι" οι "προοδευτικοί αντιεθνικιστές" και οι οργανώσεις τους έκλειναν τα μάτια.
Σε αγώνες υπέρ του δικαιώματος των παδιών να αποφεύγουν το μάθημα των Θρησκευτικών που διδάσκεται ως δόγμα της ούτω καλούμενης ορθόδοξης εκκλησίας οι "προοδευτικοί αντιεθνικστές" και οι οργανώσεις τους σφύριζαν αδιάφορα.
Σε υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς και επισκέψεις στον αρχιεπίσκοπο, σε επιβεβλημένες εξομολογήσεις ανήλικων παιδιών οι "προοδευτικοί αντιεθνιστές" και οι οργανώσεις τους δεν ήθελαν να συγκρουστούν. Βυθίζονταν στις καρέκλες τους σιωπηλοί και άφηναν άλλους να τρώνε τα βέλη της εξουσίας, άλλους να γδέρνονται ανεπανόρθωτα για τις αρχές και αξίες που υποτίθεται αγκαλιάζουν και διατυμπανίζουν .
Αυτό βέβαια δν τους εμποδίζει να πορεύονται μια δυο φορές το χρόνο και να προσποιούνται τους αντιεθνικιστές.
Ούτε και να βρίζουν ανώνυμα.
Η περίοδος στην οποία νόμιζαν ότι μπορούν να κρύβονται και να "πυροβολούν αδιάκριτα" έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Σόλων Αντάρτης
--------------
ANTIETHNIKISTRIA
ReplyDeleteΑγαπητέ Σόλωνα,
εγώ είδα την ταυτόχρονη / ταυτόχνωτη ανάρτησή σας με την Αντιπαρακμή και είπα ελπίζω ναν τυχαία. Επειδή η συγκεκριμένη εμένα θυμίζει μου το National Front της Αγγλίας που έδερνε α ανηψιούδκια μου στο Λονδίνο επειδή ήταν σκούροι μετανάστες.
Δεν είναι σοβαρή συμπεριφορά ενός διαχειριστή του Indymedia να μου απαντά με ένα κατεβατό κατηγορίες ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ για το ποιά είμαι. Δεν ανοίκω σε καμμιάν που τς ομάδες που φωτογραφίζεις. Αν κάτι με χαρακτηρίζει είναι η δράση μου για ανθρώπινα δικαιώματα τζε την ανεξηθρησκία. (άτε έδωκα σου clue)
Ap oshiei mouyia mouyiazetai...
ReplyDeleteΙντιμίτια Κύπρου:
ReplyDelete"Φωτογράφοι" είναι το άλλο μας επάγγελμα.
____________________________________________
ΤΟ Ιντιμίτια θα ξεσκεπάσει τους πάντες; Το Ιντιμίτια έχει μια αποστολή φίλε μου!! Εσύ έχεις αναλάβει μαζί με τον Πέτρο την προετοιμασία του εδάφους για τη δευτέρα παρουσία ........
Κι επειδή όπως λέγει και η/ο 10:50 από 'σει μούγιαν μουγιάζεται, Σόλωνα αφού σ' αρέσκει ν' αγωνίζεσαι, τζιαι μέσα στη δουλειά σου εν φτουρά, κόψε την κριτική που ασκείς αλλού και τίποτις δεν έκανες και έλα στον τρισδιάστατο δημόσιο χώρο να αγωνιστείς! Δε λέω, σκατά να φαν κι άλλες οργανώσεις αν άλλα λένε κι άλλα κάνουν, και λέγε τους τα άμα γουστάρεις, αλλά να μένεις ως εκεί: Ή κόψε την κριτική για άλλες ομάδες ή άτομα που καραγουστάρεις ούλη την ώρα να φωτογραφίζεις ή πιάσε καιμια καμερούδαν και φωτογράφιζέ τους να τους βλέπουμε κιόλας, μπας και μας ξεφύγουν τα λαμόγια, ή άρχισε κι εσύ με τη δικιά σου οργάνωση τη δράση στον τρισδιάστατο δημόσιο χώρο.
Πόση κριτική boys : απού τους μπαχαλλάκηδες, τους αντιεξουσιαστές, τις αντιφασιστικές διαδηλώσεις, την ΚΙΣΑ, τις ομάδες που hello? έχουν και μια δράση μες στην πόλη, τον Πολίτη, αρθογράφους, μπλόκερς........
Ο χώρος του Ιντιμίτια εν πολύτιμος. Make your own blog και γράφε ό,τι θέλεις!!!
ANTIETHNIKISTRIA
ReplyDeleteγι' αυτόν είπα ελπίζω.
"ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ"
http://antiparakmi.blogspot.com/2010/03/113.html
Τουλάχιστον την antiparakmin εν μπορεί καμιά να την κατηγορήσει ότι καταχράται του ονόματος ενός διεθνούς δικτύου που -αλλού- αφιερώνεται στην εναλλακτική πληροφόρηση, στην καταπολέμηση του εθνικισμού και κάθε διαχωρισμού, εν ενάντια στις πατρίδες και τα έθνη......
ReplyDeleteTruly, φωτογράφοι Σόλωνα και Πέτρο, γιατί δεν αγωνίζεστε από τη δικιά σας, ολόδικιά σας έπαλξη ενάντια στον αφελληνισμό; And leave Indymedia (concept)alone!
Παναία μου αρφή της Αντιγόνης. Ξεσιλίζει η αγάπη που τα ποϊνάρκα σου.
ReplyDeleteΚανεί τόσην αγάπην πκιον.
Πόμπος
------
"Ούτοι συνέχθειν αλλά συμφιλείν έφυν"
ReplyDelete"Δεν γεννήθηκα για να συμμερίζομαι το μίσος , αλλά για να αγαπώ και να με αγαπούν."
(Σοφοκλέους Αντιγόνη 523)
Αδελφή μου έχεις πάρει λάθος δρόμο.
Αντιγόνη
Ξεσσιηλίζει που αγάπη το Indymedia Cyprus.
ReplyDeleteΓια ένα Στρατή, ένα Στροβολιώτη, έναν ΚΙΣΑΣ , εναν Alexander Ernyey, μιαν Δρακούναν, έναν Γρηγορίου.....τους αναρχικούς, τους προοδευτικούς, τους αντιρατσιστές τους αντιεθνικιστές.....
ποιοί εν ο επόμενος που εννα του κάμετε φωτογράφιση?
Πρός "ANTIETHNIKISTRIA"
ReplyDeleteΓιατί κυρία μου ενοχλήσαι αν φαίνεται να παίρνουν και άλλες ιστοσελίδες πρωτοβουλίες που μοιάζουν ή που εμπνέουνται 'που την ιστοσελίδα τούτη; Είναι κακό να διασπείρεται ο λόγος με τον σοσιαλιστικό, κομμουνιστικό, αναρχικό, αυτονομιστικό χαρακτήρα που δημοσιεύεται εδώ;
Και γιατί βρίσκεις το εγγλεζικούρικον ψευδονομάτευμαν σου πιό "αντιεθνικιστικόν" 'που το να το γράψεις στα ελληνικά; Δι'ά σου απελευθέρωσην η αποικιοκρατική αγγλικούρα που μας επέταξες;
Άτε κανεί σας, αππωμένα πλάσματα...
"...ιστοσελίδες ..που μοιάζουν ή που εμπνέουνται 'που την ιστοσελίδα τούτη ..λόγος με τον σοσιαλιστικό, κομμουνιστικό, αναρχικό, αυτονομιστικό χαρακτήρα"?!?!
ReplyDeleteAΝΤΙΠΑΡΑΚΜΗ: "Ένα ακόμη ολίσθημα της Κυβέρνησης της ΝΔ. Από σχολικό βιβλίο αφαίρεσαν την επίκληση στην Αγία Τριάδα από το Σύνταγμα της Ελλάδος. Χωρίς καμία δικαιολογία το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ το Ελληνικό Σύνταγμα (προφανώς για να μην θυμίζει στα ελληνόπουλα ότι όταν αυτό το έθνος μετά από πολλούς αγώνες και πολύ αίμα αναστήθηκε, οι πρόγονοί μας, που πέρασαν από φωτιά και σίδερο, αποφάσισαν ότι αυτό που τους ενώνει είναι η Πίστη στη Αγία και Ομοούσια και Αδιαίρετης Τριάδος δηλ στην Ορθόδοξη πίστη.
Την είδηση αποκαλύπτουμε πρώτοι στο Ιστολόγιό μας και περιμένουμε την επίσημη απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας."
Αναζητήστε ανάμεσά σας τους προδότες των πιο πάνω αξιών.
ReplyDeleteΌπως και τη sister of Antigonis.
Ο αγώνας στην Παιδεία επί καθημερινής βάσεως είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αν θέλουμε ποτέ να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή προς το καλύτερο.
Μου θυμίζετε όμως κάποιες "συναδέλφους" μου εξέχοντα στελέχη διάφορων αντιρατσιστικών και αντιεθνικιστικών οργανώσεων που όταν ήρθε ο Υπουργός της επαναστατικής κυβέρνησης στο σχολείο Φανερωμένης όπου εργαζόμουν για να πάρει την άποψή μας για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έκατσαν αναπαυτικά στην πολυθρόνα τους και σιώπησαν όταν ο γράφων έθεσε το θέμα διαχωρισμού καράτους εκκλησίας, παράνομων "εξομολογήσεων", παρουσίας ψευδοιερέων στα σχολεία. Και τον Ευρωβουλευτή Τάκη Χατζηγεωργίου που πέρασε μπροστά από την ταμπέλα που έγραφε "Εξομολογητήριον" κουνώντας το κεφάλιν και συνεχίζοντας απτόητος την επαναστατική του δραστηριότητα.
Το Υπουργείο της επαναστατικής κυβέρνησης έδωσε μάλιστα και επίσημη άδεια την επόμενη χρονιά για να διεξαχθούν οι "εξομολογήσεις" στο χώρο του σχολείου.
Οι "προοδευτικές αντιρατσίστριες" δεν άνοιξαν το στόμα τους ούτε όταν η διευθύντρια Μέσης μου επιτέθηκε απαξιωτικά.
Φαίνεται ότι η ευαισθησία τους εξαντλείται στην επίθεση εναντίον όλων που επιθυμούν να αγκαλιάζουν την Ελληνική πολιτισμική ταυτότητα.
Βέβαια σε αντίθεση με τους "προοδευτικούς αντιρατσιστές αντιεθνικιστές" ανθρωποι του λαού, δικηγόροι, δάσκαλοι, γονείς, εθελοντές και συνεργάτες της Ενδο~Μήδεια κατάφεραν να κερδίσουν σοβαρές και ουσιαστικές νίκες στο χώρο της Παιδείας -τον τρισδιάστατο αυτό δημόσιο χώρο- με την απαλλαγή παιδιών από το μάθημα των Θρησκευτικών, με την απαλλαγή δεκάδων χιλιάδων παιδιών από την ετσιθελική φθωρίωση.
Κάποια από τα κέρδη στο χώρο της Παιδείας όπως τον τερματισμό των παράνομων επεμβάσεων της Εξουσίας στα παιδιά χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση των γονιών τους κερδήθηκαν με τη συνδρομή του λαού την ίδια ώρα που οι "προοδευτικοί επαναστάτες" κατουρούσαν στις πόρτες του και σχεδίαζαν να κάψουν την πόλη.
Κάποια άλλα από το συντονισμό και τη συνεργασία πολλών και διαφορετικών ανθρώπων καθοδηγούμενων από τις ίδιες αρχές ελευθερίας και κοινοκτημοσύνης, που προσέφεραν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους την ίδια στιγμή που αυτοί που προσποιούνται τους προοδευτικούς τηρούσαν σιγήν ιχθύος.
Γι αυτό σταματήστε σας παρακαλώ την προσποίηση. Αν ενδιαφέρεστε για ουσιασικό αγώνα ενάντια στην επιβολή της Εξουσίας εις βάρος των αθώων παιδιών του τόπου μας, αγώνα σε όλα τα επίπεδα, κοινωνικό, νομικό, ενημερωτικό, η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι
solon_antartis@yahoo.com
Εγώ αναφέρομαι σην δράση ρασιστικών οργανώσεων τύπου National Front. Τζε εσύ αγαπητέ Σόλωνα καταθέτεις ένα κατεβατό για τις διαφορές σου με τις κυπριακές αντιρατσιστικές ομάδες (συν το CV του ακτιβσμού σου).
ReplyDeleteΤο ζουμί βρίσκτε την πρότaσή σου: "Φαίνεται ότι η ευαισθησία τους εξαντλείται στην επίθεση εναντίον όλων που επιθυμούν να αγκαλιάζουν την Ελληνική πολιτισμική ταυτότητα."
Φαίνεται λοιπόν ότι ο εναγκαλιασμός των νεοφασιστικών αυτών ομάδων της Ελληνικής πολιτιστικής ταυτότητας εξαγνίζει για σένα τον ρατσιτικό λόγο τζε δράση τους. Πε μου αν κάμνω λάθος
We have no interest dear in communicating with you personally!!
ReplyDeleteΠου πότε φίλε μου η δράση των ομάδων προσωποποιείται τόσο πολύ;
"Αν ενδιαφέρεστε για ουσιασικό αγώνα ενάντια στην επιβολή της Εξουσίας εις βάρος των αθώων παιδιών του τόπου μας, αγώνα σε όλα τα επίπεδα, κοινωνικό, νομικό, ενημερωτικό" να σε πιάμεν εις το μέιλ σου; Γιατί; Η ομάδα σου ενν εν επικοινωνήσιμη; Γιατί να μεν συναντηθεί η ομάδα σου με τα άτομα που έχουν ενδιαφέρον για τη διεκδίκηση τούτων των θεμάτων και να σου μιλήσει εσένα προσωπικά; Αλλά να μου πεις, το Ιndymedia εσείς το εκάμετε Ενδο-Μήδεια, χαρακτηριστικό μιας εσωστρεφούς αντίληψης της πολιτικής ζωής που αρχίζει και τελειώνει στους εαυτούς και τους φίλους μας.....
Ανώνυμοι 18:47 και 18:55 δεν μπήκα δαμαίσα για να αγαπήσω το Ιντιμίτια. Το όνομά μου δεν απορρέει που την αγάπη μου, αλλά που μια ανακλαστική διαμαρτυρία για την αππομάρα του Ιντιμίτια (αφού εμπήκαμε στην ανάλυση του αππόματος ανώνυμη/ε 19:26) να αναφωνεί "Ναι στην Αντιγόνη"
βλέπε σχόλιο του Πέτρου Ευδόκα στο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_12.html
προσπαθώντας να συγκαλύψει τον εθνικιστικό και πατριαρχικό του λόγο πίσω που αρχέτυπα γενναίων προ-δωδεκαθεϊκών χαρακτήρων. Καλό το κόλπο. Τα χώνουμε στον Πολίτη που (όντως εν η αλήθκεια) γράφει με τρόπο απαράδεκτο πολλά συχνά ειδήσεις που έχουν σχέση με γυναίκες, αλλά έχουμεν και διπλοκλειδωμένο το Ιντιμίτια δύο άντρες πας επαναστάτες. Και, τσου τσου, μεν ξαναβάλετε συνδέσμους προς την πρόσκλησή σας κύριοι κύριοι διότι το Ιντιμίτια πρέπει να λειτουργεί με ανοικτή συνέλευση την οποία αν για διάφορους λόγους δε μπορείτε να σηκώσετε (και ίσως και δικαίως με την πολιτική ανωριμότητα που επικρατεί γενικώς) τότε κάνετε το δικό σας μπλοκάκι και τελειώνουμε μια και καλή.
Επιπλέον, η Αντιγόνη έκανε τη μάχη της ενάντια στην εξουσία. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!Αμφισβήτησε όσο δεν παίρνει το κατεστημένο της εξουσίας και μάλιστα της πατριαρχικής εξουσίας. Ξέχεσε την προτεραιότητα στο κράτος και τους θεσμούς και σήκωσε το μεσαίο δάκτυλο μπροστά στην απειλή τους δείχνοντας καθαρά ότι η προτεραιότητα στη ζωή δεν είναι η ζωή αμυνόμενη περί πατρίδος, αλλά η ζωή αμυνόμενη για την ίδια τη ζωή (δια της αντιστρόφου, τιμώντας τα πεθαμένα της κιόλας! Άψογο!). Υπό αυτή την έννοια, ναι, γεννήθηκε για ν’ αγαπά και όχι να συμμερίζεται το μίσος.
TO Indymedia υπερασπίζεται τους καλούς θεσμούς του ΔΗΚΟ όμως.....
Ο συν-διεκδικητής της Αντιγόνης, Σόλωνας και Αντάρτης, βροντοφωνάζει στις 28 Οκτωβρίου:
(στο http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/but-its-oxi-day.html)
"Ελληνίδες και Έλληνες, μετέχοντες στα κύματα του πολιτισμού μας που ξεπήδησε Πάλλοντας δια της γενεσιουργού δύναμης του Έρωτα μέσα από το Χάος."
και τελειώνει
"Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης.
Κι εσύ προς τι τον πόλεμον φοβείσαι και την μάχην;
Διότι αν και όλοι πέσωμεν νεκροί μες στα καράβια
εμείς οι άλλοι, να χαθείς εσύ δεν είναι φόβος.
Ότ’ η καρδιά σου είν’ άνανδρη και φεύγει από τες μάχες
αλλ’ αν από τον πόλεμον θ’ απέχεις ή τολμήσεις
με λόγια από τον πόλεμον ν’ απομακρύνεις άλλους
μάθε ότι από την λόγχην μου θα χάσεις την ζωήν σου.»
Αλλά αγαπά.
Διότι "αγκαλιάζει" -όπως συχνά του αρέσει να χρησιμοποιεί στα ελληνικά, μεταφράζοντας κατ’ ευθείαν που τα εγγλέζικα "I embrace"- αξίες.
Πώς λέμε
" Σ’ αγκαλιάζω σφιχτά. Μέχρι θανάτου".
Καί εγώ αγάπη μου, πούλλε μου, Sister of Antigonis σε αγκαλιάζω σφικτά, και θα ήθελα να σε αγκαλιάσω μέχρι θανάτου.
ReplyDeleteΑλλά γιά τώρα ά'ησμε να σου ακκάσω τρυφερά το φτίν.
"Ά-ααάκκ!"
Χαίρομαι με την αποκάλυψη του ψεύτικού σου προσωπείου.
ReplyDeleteΧαίρομαι με την αποκάλυψη του πόσο αγκαλιάζεις τον αυταρχισμό της φαλλοκρατίας.
Χαίρομαι που φαίνεται ξεκάθαρα πόσο δε σε ενδιαφέρει η συνεργασία και ο αγώνας για τα κοινά.
Αρνείσαι ξεκάθαρα τόσο τις δημόσιες όσο και τις προσωπικές προσκλήσεις για επικοινωνία και συνεργασία γύρω από θέματα προσωπικής και κοινωνικής απελευθέρωσης,υγείας δικαιοσύνης και ισότητας. Αρνείσαι το δικαιώμα της λαϊκής αυτοδιάθεσης και κυριαρχίας. Προσποιείσαι όμως το αντίθετο.
Αγκαλιάζεις τη χρήση του μεσαίου δακτύλου ως προέκταση της πολιτικής σου ανάλυσης. Είναι η συνέχεια της πολιτικής του εν στύσει περιφερόμενου κατουρώντος πέους στις πόρτες του λαού. Προσποιείσαι την προοδευτική αλλά μόνο το μίσος προβάλλεις και το αγκάλιασμα της καταστροφής ως ιδέα και πράξη. Και του πέους εν στύσει! Είναι η πολιτική του "βάλλω το πέος μου στα μούτρα σου" την οποία έχεις ανάξει σε μέγιστη κοσμοθεωρία μαζί με όσους σε στηρίζουν. Είναι η πολιτική του "Γαμήστε αυτόν τον κόσμο" αγγλιστί "Fuck this world"που έχετε βάλει στο υπόγειο χώρο στάθμευσης της Φανερωμένης. Ώ του φεμινιστικού προοδευτισμού σας το μέγαν έλεος!
Βέβαια όποτε έχεις οποιαδήποτε ευκαιρία για καθημερινό αγώνα και συνεργασία για συλλογική πνευματική, προσωπική, ερωτική, εθνική, φυλετική ελευθερία την αρνείσαι, προσποιούμενη τι ακριβώς; Ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας;
Αποκαλύπτεται σε όλο το μεγαλείο του ο ατομικισμός σου και όσα έμαθες να παπαγαλίζεις ως τάχα μου ιδεολογήματα. Στην πράξη όμως ούτε θέλεις ούτε και μπορείς να κτίσεις συνεργασία διότι την αρνείσαι ως κάτι το εξουσιαστικό. Και ακριβώς για τούτο επιλέγεις την ανωνυμία διότι το όνομά σου θα δείξει σε όλους την πραγματικότητα σε όλο της το μεγαλείο.
Κάθεσαι πίσω από τον υπολογιστή σου και βρίζεις κατηγορώντας μας ότι πράττουμε το ίδιο αλλά αρνείσαι ξεκάθαρα κάθε πιθανότητα να ταράξεις από τον υπολογιστή σου και να μπεις σε οποιαδήποτε διαρκή συνεργασία γύρω από τα θέματα που υποτίθεται αγκαλιάζεις. Βέβαια αυτό δε σε εμποδίζει να θέλεις να κάψεις την πόλη. Ούτε και να προτείνεις οτιδήποτε σε αντικατάσταση της καμένης γης που θέλεις να αφήσεις πίσω σου.
Χαίρομαι που ο μισανθρωπισμός σου αποκαλύπτεται ξεκάθαρα στα δημοσιεύματά σου. Και η παντελής άρνηση για αγώνα μαζί με άλλους για οποιαδήποτε λαική και κοινωνική κατάκτηση. Χαίρομαι που αποκαλύπτεται πόσο εκτιμάς το λαό και τις κατακτήσεις του, τον καθημερινό του μόχθο και τις ανησυχίες του.
Χαίρομαι αφάνταστα με την ξεκάθαρη έκθεση της αλαζονιας σου!
Χαίρομαι που φαίνεται ξεκάθαρα το ανθελληνικό σου μένος και ο προσωπικος ρατσισμός σε οτιδήποτε αφορά τον Ελληνικό πολιτισμο. Σπουρτά παντού και ακατάσχετα. Μαζί με την προσωπική σου διαστρέβλωση κάθε τι του Ελληνικού διότι δε σε αφήνει ο προσωπικός σου ρατσισμός να το κατανοήσεις.
Οτιδήποτε το Ελληνικό, το Οργανωτικό, το Συνεργατικό, το Συλλογικό είναι κατάρα για σένα διότι είναι "εξουσιαστικο". Αλλά κατηγορείς εμάς για τη δική σου αδυναμία να προεκτείνεις την πολιτική σου δράση πέρα από το "πολιτικόν πέος" σου. Ιδού η Κύπρος ιδού και το πήδημα! Δουλειές μπόλικες για ανθρώπους που τους ενδιαφέρει να βελτιωθεί ο κόσμος.
Δικαιούσαι να συνεχίσεις να βρίζεις εδω μέσα καλυπτόμενη από το πέπλο της ανωνυμίας σου.
Έχεις όμως αποκαλύψει ξεκάθαρα το εύρος του ιδεολογικού σου αντικοινωνικού μένους και του ρατσισμού και της φαλλοκρατίας που σε διακατέχει.
Και κυρίως την παντελή άρνησή σου για οποιαδήποτε ουσιαστική συνεργασία για το κοινόν καλό.
Σόλων Αντάρτης
--------------
Πάλαι αρχίσαμεν τις εικασίες.....
ReplyDeleteΓια το πόσον και αν έκαμα ποττέ συνεργασίες, αν θέλω να κάψω την πόλη, για το ότι θεωρώ το συλλογικό εξουσιαστικό!!!! (μα τι πίνεις σαν είσαι τζιαι δουλειά ρε φίλε, αφού μας το διατυμπανίζεις πως είσαι στα σχολεία, να το προσέξεις....., για την αντικοινωνικότητα μου......για το πολιτικό μου πέος.....
Σιαίρουμαι που φαίνεται ξεκάθαρα το παραλλήριμα του μισού ιντιμίτια.
Eίπα σου στην αρχή ότι εν πολιτικά άκυρο φίλε μου να θέλεις να επικοινωνεί κάποια ή κάποιος προσωπικά μαζί σου για να συνεργαστεί πολιτικά. Οι πολιτικές επικοινωνίες ομάδων γίνονται σε επίπεδο ομάδων η ομάδα σου εν έχει πρόσωπο ομάδας, έχει πρόσωπο δύο ατόμων, εξ' ου και δίνεις το προσωπικό σου μέιλ να επικοιωνήσει κάποιος πρσωπικά μαζί σου. Εγώ άμαν θέλω να συναντηθώ προσωπικά με κάποιον, συνήθως φλερτάρω τον και εν συνηθίζω να το κάμνω που το ίντερνετ, sorry...
Παναϊα μου Σόλωνα ίντα ευκαιρίαν έχασες α;
ReplyDeleteΗ αρφούα που πάνω θυμίζει μου τα παιχνίθκια με τα ππιριλλιά που επαίζαμεν μιτσιοί.
-Δως μου τον πράσινον κίττον.
-Έλα.
-Όι θέλω τον τζιήτρηνον.
-Εντάξει κόρη έλα.
-Όι έθθελω να παίξουμεν ππιριλλιά θέλω να παίξουμεν σκατούλλικα.
-Καλάν δέχουμαι.
-Άλλαξα γνώμην θέλω να παίξουμεν πέντε πέτρες...
Ενώ το Ιντιμίτια:
ReplyDelete- Θέλω συλλογικότητα
- Να διαχειριστεί το Ιντιμίτια συνέλευση
- ΄Οι θέλουμεν συμφωνούν με μας τους θκιο πρώτα. Αλλά θέλουμε τζιαι συνεργασίες
- Εντάξει ρε παιθκιά, ελάτε να συζητήσουμε τα θέματα ούλλοι μαζί
- Όι εν συζητούμεν αν δε δεχτείτε πρώτα τις θέσεις μας. Θέλουμε να φκουν τζιαι κάποια σημαντικά θέματα δημόσια.
- Ε, να συζητήσουμε ποια εν τα σημαντικά
- Όι, άμαν εμείς αποφασίζουμεν που μόνοι μας να διαμαρτυρούμαστεν, να μας υποστηρίζετε ειδάλλως ήντα συνεργασία εν να είμαστεν...
To μίσος το αγκαλιάζουν αυτοί που γράφουν υπέρ σας, βλέπε τον 12:01, που τς τς άρχισε και τις απειλές..
Μπορεί ούλλοι οι άλλοι να λένε ό,τι θέλουν πάνω σ' αυτό το θέμα και να μιλούν ακόμα και για τον εαυτό τους και μόνο, αλλά το Ιντιμίτια μια που είναι σταυροφόρος της συλλογικότητας, το Ιντιμίτια που εν δημόσια, επώνυμη οργάνωση να μας εξηγήσει ποιες διαχρονικές, βαθιές και ουσιαστικές πολιτικές συνεργασίες έχει κτίσει αφού αγγαλιάζει με βαθιές και ειλικρινείς προθέσεις τη συλλογικότητα.
Sister
ReplyDeleteΑπόν θελει να πάει στο μύλον δέκα μέρες κοσσιηνίζει.
Μάριος
-------