Sunday 2 January 2011

Το Σχέδιο Β' του Προέδρου Είναι ο Εμφύλιος





Από την άνοδο του στην εξουσία ο Δημήτρης Χριστόφιας καταβάλλει λυσσαλέες προσπάθειες να πουλήσει μια λύση του Κυπριακού στη βάση του σχεδίου Αννάν. Ο ξεπουλημένος στον ιμπεριαλισμό και το Κεφάλαιο πρόεδρος έχει κάνει τα πάντα για να προετοιμάσει τον Ελληνισμό της Κύπρου για τον "οδυνηρό συμβιβασμό".

Ο Δημήτρης Χριστόφιας παρουσιάζεται μάλιστα Αννανικότερος του Αννάν. Γενναίες παραχωρήσεις και "ευέλικτες" προσφορές ερήμην διαλόγου και ερήμην του λαού είναι το βιογραφικό του σε αυτά τα δύο χρόνια.

Η πλήρης αποτυχία του να ποδηγετήσει το λαό έχει οδηγήσει τον πρόεδρο να προωθεί το σχέδιο Β' για την πώληση της λύσης του Κυπριακού. Πρόκειται για ένα νέο είδος πώλησης της λύσης, η πώ-λυση της Κύπρου.

Με σφοδρότητα και μένος ο πρόεδρος, τα ανδρείκελα της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και τα φερέφωνα της σταλινικης νομενκλατούρας έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό να προωθούν συνειδητά τον εμφύλιο σπαραγμό και την πόλωση ως την τελική λύση για το τσιμέντωμα του ΝΑΙ. Προεξάρχοντος του προέδρου της δημοκρατίας χτίζουν συνειδητά το εμφυλιοπολεμικό κλίμα γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κρατήσουν τους οπαδούς τους "μαντρισμένους" και πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να εξωθήσουν το λαό στην υποταγή.

Οι τελευταίες δηλώσεις του προέδρου στην εκδήλωση της ΠΟΦΕΝ δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την συνειδητή εκ μέρους του προώθηση του εμφυλίου ως του μοναδικού σχεδίου Β' που υπάρχει για το Κυπριακό:
"Αυτοί που δεν θέλουν την ομοσπονδία να σηκωθούν ως ωραίοι Έλληνες και να το πουν: ''Δεν θέλουμε την ομοσπονδία''. Και να δούμε ποιος θα κερδίσει στο τέλος της ημέρας. Θα κερδίσουμε τη διχοτόμηση, θα χάσουμε τη μισή μας πατρίδα".
Από:
Αναφορές εκτός κειμένου του Προέδρου στο Συνέδριο της ΠΟΦΕΝ
http://www.presidency.gov.cy)

Ο Δημήτρης Χριστόφιας φανερώνει ολοένα και περισσότερο τον πραγματικό του εαυτό ως ανθέλληνα σταλινικό ηγετίσκο που κανένα ενδιαφέρον δεν έχει για τη δίκαιη λύση την οποία επαγγγελόταν. Ο Δημήτρης Χριστόφιας είναι ο ηθικός αυτουργός αλλά και ο ιθύνων νους πίσω από το σχέδιο Β' που εφαρμόζεται εις βάρος του Ελληνισμού της Κύπρου.

Το σχέδιο Β' για τη λύση είναι ο εμφύλιος!

Είναι αισχρό και απεχθές ο πρώτος πολίτης της δημοκρατίας να υιοθετεί ένα ειρωνικό ρατσιστικό λόγο γεμάτο κάχρι για να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη πολιτική του πορεία. Χωρίς ίχνος αυτοκριτικής ο πρόεδρος οδηγεί το λαό σε ένα κατήφορο που το τέλος του θα είναι ο αφανισμός του Ελληνισμού της Κύπρου. Οι δηλώσεις του προέδρου αποκαλύπτουν πέραν πάσης αμφιβολίας τον προσωπικό του ρατσισμό ενάντια στον Ελληνισμό αλλά και ξεγυμνώνουν όλους εκείνους τους "ανεξάρτητους" διανοητές της σταλινικής νομενκλατούρας που αναπαράγουν και προωθούν το λόγο του.

Στην προσπάθεια του και ελλείψει ικανής επιχειρηματολογίας για να πείσει τον Ελληνισμό της Κύπρου να υιοθετήσει μια ρατσιστική Διζωνική λύση, εφαρμόζει τις σταλινικές και γκαιμπελικές μεθόδους της τρομολαγνείας με το φάντασμα της διχοτόμησης να επικρέμμεται πάνω από τα κεφάλια μας, της συνειδητής καλλιέργειας συλλογικών ενοχών - "εκάμαμεν τους τζιαι εκάμαν μας", "έναν τους έναν μας" - και της επίθεσης ενάντια στην αντίθετη άποψη, βαφτίζοντας όποιον αντιστέκεται ως εθνικιστή και σωβινιστή. Παραφράζοντας τον Νταβούτογλου (1) αξίζει να λεχθεί για τον ψευδοαριστερό πρόεδρο μας και τα τσιράκια του ότι "ακόμη και αν δεν υπήρχε ούτε ένας εθνικιστής-σωβινιστής θα έπρεπε να διατηρούν ένα εθνικιστικό-σωβινιστικό ζήτημα".

Χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς και τις δομές του Κράτους - το Κράτος βρίσκεται στα χέρια τους - κάνουν τα πάντα για να προωθήσουν τον εμφύλιο πόλεμο. Μέσα από εγκυκλίους των Υπουργών και μέσα από τα Μέσα Ενημέρωσης που ελέγχουν προωθούν αδιαλείπτως το εμφύλιο ανθελληνικό μένος ως τον αντίποδα στην παντελή απουσία επιχειρημάτων για το ξεπούλημα των ιδεών και των αρχών τους. Μέσα από τον έλεγχο των δυνάμεων ασφαλείας προωθούν τη δίωξη των αντιφρονούντων. Επί Χρουτσώφια η αστυνομία μπαίνει στα σπίτια των αντιφρονούντων σαν ληστής μέσα στη νύχτα για να εκφοβίσει και να τρομοκρατήσει τους αγωνιστές της ελευθερίας όπως τον Ξενή Ξενοφώντος και την Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Η ηγεσία του ΑΚΕΛ και η σταλινική νομενκλατούρα που συνδέεται άμεσα με τους μηχανισμούς του κόμματος - Φάλιες, ΚΙΣΑ, Γρηγόρης Ιωάννου, Νίκος Τριμικλινιώτης, Νεολαία ενάντια στον Εθνικισμό - απλώς ακολουθούν τη γραμμή που ζωγραφίζει ο σταλινικός τους ηγετίσκος. Τα ανδρείκελα είναι καταδικασμένα εσαεί να μην έχουν δική τους φωνή όσο και αν συχνά προσποιούνται τους ανεξάρτητους, όσο και αν παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως αριστερότερους της αριστεράς. Απλώς ζητιανεύουν για λίγα ψίχουλα από το τραπέζι της Εξουσίας. Είναι θρασύδειλοι και ο λόγος τους είναι η ηχώ του λόγου του αφέντη τους.


Ο πρόεδρος όμως έχει τεράστια ευθύνη για τα λόγια και τα έργα του.

Ο Δημήτρης Χριστόφιας είναι ο ηθικός αυτουργός, ο σχεδιαστής και ο συντονιστής της πορείας προς τον εμφύλιο. Και δεν έχει κανένα απολύτως ελαφρυντικό για την πορεία που έχει επιλέξει εκτός εάν υπάρχουν σοβαροί παράγοντες που επηρεάζουν τη διάνοια του και την πνευματική του διαύγεια. Βεβαίως εάν υπάρχουν τέτοιοι παράγοντες οφείλει αμέσως να παραιτηθεί.

Ο Ελληνικός μας πολιτισμός έχει από την αρχαιότητα αναγνωρίσει τα φαινόμενα που ζούμε και έχει χαρτογραφήσει με μεγάλη σαφήνεια τα αίτια, τα κίνητρα, τον ψυχισμό και τους στόχους του προέδρου και της κουστωδείας του. Ο πολιτισμός μας δίνει και τα εργαλεία να αναγνωρίσουμε το πεδίο μέσα στο οποίο κινούμαστε αλλά και τη δυνατότητα να αντισταθούμε στην αισχρότητα του προβάλλοντας τον πολιτισμικό μας θησαυρό ως ασπίδα στους σχεδιασμούς του.

Δυόμισι χιλιάδες χρόνια πριν ο Αθηναίος ιστορικός-προφήτης Θουκυδίδης κατέγραψε το μηχανισμό με τον οποίο σήμερα κινείται ο πρόεδρος και οι αισχροί ψευδοαριστεροί σταλινικοί για να αιματοκυλίσουν τον τόπο μας προς όφελος των ιμπερια-ληστών αφεντικών τους. Σήμερα δεν έχουμε ακόμη φτάσει σε σφαγές και μάχες ανάμεσα στις αντίπαλες παρατάξεις. Είναι φανερό όμως ότι πολλά από όσα καταθέτει ο Θουκυδίδης έχουν ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζονται στο δημόσιο βίο μέσα σε ένα αυξανόμενα πολωμένο προεμφυλιακό κλίμα. Η συγκρουσιακή τακτική της ΚΙΣΑ στα γεγονότα της Λάρνακας, (2) με τη χορηγεία του κράτους και την ανοχή της αστυνομίας δείχνουν ότι δεν απέχουμε πολύ από τα όσα ο Θουκυδίδης περιγράφει.

Παρουσιάζουμε πιο κάτω αποσπάσματα από Γ' Βιβλίο (82-83) του μνημειώδους έργου ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ του Πελοποννησιακού Πολέμου σε μετάφραση Άγγελού Σ. Βλάχου (3) με σχόλια που αφορούν τη δική μας πραγματικότητα στο νησί της Αφροδίτης.

Ευχόμαστε η ανάλυση και ο σχολιασμός μας να οπλίσουν το λαό μας με αυτοσυγκράτηση στις τρισάθλιες προκλήσεις των αισχρού προέδρου και των ανδρείκελών των αλλά και τη δυνατότητα να τους απομονώσει και αν χρειαστεί να τους τιμωρήσει για την προδοτική συμπεριφορά τους.


***




Τα Αίτια

Γράφει ο Θουκυδίδης:
"Αιτία όλων αυτών είναι η φιλαρχία που έχει ρίζα την πλεονεξία και την φιλοδοξία που έσπρωχναν τις φατρίες ν' αγωνίζωνται με λύσσα. Οι αρχηγοί των κομμάτων, στις διάφορες πολιτείες, πρόβαλλαν ωραία συνθήματα. Ισότητα των πολιτών από την μια μεριά, σωφροσύνη της αριστοκρατικής διοίκησης από την άλλη. Προσποιούνταν έτσι ότι υπηρετούν την πολιτεία, ενώ πραγματικά ήθελαν να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και αγωνίζονταν με κάθε τρόπο να νικήσουν τους αντιπάλους τους. Τούτο τους οδηγούσε να κάνουν τα φοβερώτερα πράγματα επιδιώκοντας να εκδικηθούν τους αντιπάλους τους, όχι ως το σημείο που επιτρέπει η δικαιοσύνη ή το συμφέρον της πολιτείας, αλλά κάνοντας τις αγριότερες πράξεις, με μοναδικό κριτήριο την ικανοποίηση του κόμματός τους. Καταδίκαζαν άνομα τους αντιπάλους τους ή άρπαζαν βίαια την εξουσία, έτοιμοι να κορέσουν το μίσος τους. "

Δίκαιη λύση, δίκαιη κοινωνία ήταν το σύνθημα με το οποίο ανήλθε στην εξουσία ο νυν πρόεδρος. Πολύ σύντομα η πραγματικότητα των προθέσων του εκτέθηκε ενώπιον του λαού. Ο πρόεδρος συμπεριφέρεται περισσότερο ως ηγέτης του ΑΚΕΛ παρά ως πρόεδρος της Κυπριακής δημοκρατίας. Το ρουσφέτι δίνει και παίρνει, οι προσωπικές χάρες προς τους ημέτερους έχουν πάρει τεράστιες διαστάσες - μαζί με τα δόντια του κ.Παπασάββα - ενώ ταυτόχρονα ο κρατικός μηχανισμός έχει αλωθεί από την ηγεσία του Αυταρχικού Κόμματος Εξαπάτησης Λαού.

Ολόκληρος ο κυβερνητικός μηχανισμός χρησιμοποιείται για να προωθηθούν τα συμφέροντα του προέδρου και του κόμματος εις βάρος όλων όσων διαφωνούν με τον κατήφορο του προέδρου.

Τόσο είναι το μίσος του προέδρου για τον Ελληνισμό που έχει καταντήσει να αρθρώνει τον ίδιο ακριβώς λόγο με τον κατακτητή. Χριστόφιας και Ερντογάν κατηγορούν με μία φωνή τους Ελληνοκύπριους ως ρατσιστές και εθνικιστές. Ο λαός μας που υπόκειται τον ρατσισμό και τη διάκριση καθημερινά με την απαγόρευση και τη στέρηση των βασικότερων ανθρώπινων του δικαιωμάτων κατηγορείται από τον πρόεδρο του και τον πρωθυπουργό κατακτητή με τις ίδιες ακριβώς κατηγορίες.

Όπως σοφά τοποθετείται και ο λαός μας:
"Είπαν οι γάδαροι του πετεινού κεφάλα."


Η Μεθοδολογία

Λέει ο Θουκυδίδης γιά εκείνους που καλλιεργούσαν τη διχόνοια
"Για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους άλλαζαν ακόμα και την σημασία των λέξεων."

Στον όλεθρο της οσφυοκαμψίας του και της δικαιολογίας των αισχρών που διαπράττει οι λέξεις αλλοιώνονται και η σημασία τους βιάζεται.

Οι έννοιες ελευθερία, δημοκρατία, ισοτιμία, ισονομία έχουν αντικατασταθεί από τον πρόεδρο με τις λέξεις Διζωνική, σταθμισμένη ψήφος, εκ περιτροπής προεδρία, παραμονή εποίκων. Η αγάπη για την πατρίδα και ο αγώνας για την ελευθερία, ο πατριωτισμός και η αγάπη για τον Ελληνικό πολιτισμό στοχεύονται, κατηγορούνται ως παραδείγματα εθνικισμού, σωβινισμού και ως νοοτροπία της ακροδεξιάς.

Η καταδίκη της εισβολής του Τουρκικού στρατού και της κατοχής της πατρίδας μας γίνονται επιλεκτικά και καταντούν έπεα πτερόεντα στο στόμα του προέδρου. Ο Δημήτρης Χριστόφιας αποφεύγει επιμελώς να καταγγέλει την Τουρκική πολιτική της εισβολής και κατοχής από το βήμα του ΟΗΕ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όταν δε δεήσει να κάνει αναφορά διεθνώς εξισώνει την Τουρκία και την Ελλάδα ως μητέρες πατρίδες που εισέβαλαν και οι δύο στο νησί.

Οι λέξεις κομμουνισμός, σοσιαλισμός, ισότητα έχουν στο στόμα και τις πράξεις του αντικατασταθεί από το ξεπούλημα κρατικής γης στο Κεφάλαιο του Κατάρ, κλείσιμο και ξεπούλημα της Eurocypria, προς όφελος του τραπεζικού και ίσως και του εκκλησιαστικού κεφαλαίου, ακόμη και αγορά της δικής μας γης! από τους αποικιοκράτες ιμπερια-ληστές. (4)

Ο αντιιμπεριαλισμός και ο αγώνας ενάντια στις βάσεις του θαΝΑΤΟυ αναβάλλεται για τα grandchildren του, αν δεήσουν.


Το Ηθικόν Ποιόν του Αδελφοφάγου Προέδρου

Συνεχίζει ο Θουκυδίδης:
"Η παράλογη τόλμη θεωρήθηκε ανδρεία και αφοσίωση στο κόμμα, η προσωπική διστακτικότητα θεωρήθηκε δειλία που κρύβεται πίσω από εύλογες προφάσεις και η σωφροσύνη προσωπίδα της ανανδρείας. Η παραφορά θεωρήθηκε ανδρική αρετή, ενώ η τάση να εξετάζωνται προσεκτικά όλες οι όψεις ενός ζητήματος θεωρήθηκε πρόφαση για υπεκφυγή. Όποιος ήταν έξαλλος γινόταν ξακουστός, ενώ όποιος έφερνε αντιρρήσεις γινόταν ύποπτος. [...] Με μια λέξη, όποιος πρόφταινε να κάνη κακό πριν από τον άλλον, ήταν άξιος επαίνου, καθώς κι εκείνος που παρακινούσε στο κακό όποιον δεν είχε σκεφτεί να το κάνη. Αλλά και η συγγένεια θεωρήθηκε χαλαρότερος δεσμός από την κομματική αλληλεγγύη, γιατί οι ομοϊδεάτες ήσαν έτοιμοι να επιχειρήσουν οτιδήποτε, χωρίς δισταγμό, και τούτο επειδή τα κόμματα δεν σχηματίστηκαν για να επιδιώξουν κοινή ωφέλεια με νόμιμα μέσα, αλλά, αντίθετα, για να ικανοποιήσουν την πλεονεξία τους παρανομώντας. Και η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους τους στους θεούς. Τις εύλογες προτάσεις των αντιπάλων τις δέχονταν με υστεροβουλία και όχι με ειλικρίνεια για να φυλαχτούν από ένα κακό αν οι άλλοι ήταν πιο δυνατοί. Και προτιμούσαν να εκδικηθούν για κάποιο κακό αντί να προσπαθήσουν να μην το πάθουν. Όταν έκαναν όρκους για κάποια συμφιλίωση, τους κρατούσαν τόσο μόνο όσο δεν είχαν την δύναμη να τους καταπατήσουν, μη έχοντας να περιμένουν βοήθεια από αλλού. Αλλά μόλις παρουσιαζόταν εικαιρία, εκείνοι που πρώτοι είχαν ξαναβρεί το θάρρος τους, αν έβλεπαν ότι οι αντίπαλοί τους ήσαν αφύλαχτοι, τους χτυπούσαν κι ένοιωθαν μεγαλύτερη χαρά να τους βλάψουν εξαπατώντας τους, παρά χτυπώντας τους ανοιχτά. Θεωρούσαν ότι ο τρόπος αυτός όχι μόνο είναι πιο ασφαλής αλλά και βραβείο σε αγώνα δόλου. "

Ο αδελφοφάγος Δημήτρης Χριστόφιας χαρακτηρίζεται από όλα τα πιο πάνω.

Στην κριτική πολλών από εμάς αντιπαραβάλλει το μένος και την κακία. Οι ψεύτικες και ανυπόστατες κατηγορίες εις βάρος του λαού μας δίνουν και παίρνουν μέσα από τους μηχανισμούς της γκαιμπελικής προπαγάνδας που ελέγχει και καθοδηγεί ο Κυπροεθνικιστής ανθΈλλην πρόεδρος. Η παρανομία δεν τον ενοχλεί. Τα 40.000 κατοχικά στρατεύματα δεν τα βλέπει. Κωφεύει στις φωνές 200.000 προσφύγων. Προτιμά να γλείφει τους κατακτητές και τα ανδρείκελα τους και να παρουσιάζει τις αδικαιολόγητες υποχωρήσεις του ως ευέλικτες προσφορές. Οι φίλοι του προέδρου είναι οι εγκάθετοι της Κατοχής και οι ιμπερια-ληστές πρωθυπουργοί.

Βέβαια ο παππούς Θουκυδίδης όπως και εμείς γνώριζε και το τόνισε ότι "η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους τους στους θεούς."

Οι τοξικές σχέσεις ανάμεσα στον πρόεδρο και τον ιμπεριαλισμό και τα συμπλέγματα ενοχών που καταδιώκουν τον ίδιο και την ηγεσία του Κυπροεθνικισμού τους ωθούν σε συνασπισμούς ανάμεσά των βασισμένων στη συνενοχή παρά στην εντιμότητα. Καλύπτουν ο ένας τα αισχρά των άλλων ή δεν τα ομολογούν καν ανάμεσά των και προτιμούν να εξακοντίζουν βολές και δηλητήριο ενάντια σε άλλους.

Αντί η ηγεσία του ΑΚΕΛ να είναι πρωτοπόρος στον αγώνα των Ελληνοκυπρίων για την αποτίναξη του Βρεττανικού ζυγού και της αποικιοκρατίας συμβάδισε και συμβαδίζει με τους ιμπερια-ληστές από τη δεκαετία του 1950 μέχρι σήμερα. Και με τις ευλογίες του ίδιου του προέδρου και της "αντιιμπεριαλιστικής" μας κυβερνήσεως η κατοχή του 10% του εδάφους της δημοκρατίας από τις Βάσεις του θαΝΑΤΟυ συνεχίζεται. Αντί ο πρόεδρος και η ηγεσία της αριστεράς να πρωτοστατεί στον αγώνα ενάντια στην Κατοχή προσφέρει γην και ύδωρ στους σημερινούς Ξέρξες.

Αντί ο πρόεδρος να χρησιμοποιεί τη θέση του και τον κρατικό μηχανισμό για να ψηλώσει το φρόνημα του λαού και να τον οπλίσει με θάρρος, εκπαίδευση και οργάνωση μέσα από τα πρότυπα του πατριωτικού κομμουνισμού, πράττει ακριβώς τα αντίθετα, υποσκάπτωντας συνειδητά το φρόνημα του λαού, αποψιλώνοντας την άμυνα και παραδίδοντας την Κύπρο ως ώριμο φρούτο στις επεκτατικές διώξεις της Άγκυρας και των διεθνών επικυριάρχων.

Ο πρόεδρος θα μπορούσε μέσα από κινητοποιήσεις του κρατικού μηχανισμού, κινητοποιήσεις του κόμματος από το οποίο προέρχεται και των συνδικαλιστικών οργανώσεων του να προωθήσει άμεσα την ισομισθία. Σε μια κοινωνία όπου η ίση εργασία σημαίνει και ίση αμοιβή, εξαλοίφεται η κοινωνική αδικία και η εκμετάλλευση των Κυπρίων εργαζομένων, αλλά και κυρίως των οικονομικών μεταναστών. Η ισομισθία θα μπορούσε εύκολα να υλοποιηθεί μέσα από κινητοποιήσεις του Κράτους με το σωστό έλεγχο και τιμωρία των παραβατών εργοδοτών και μέσα από συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Αντ' αυτού ο πρόεδρος τους παραδίδει την εργατική τάξη και τους οικονομικούς μετανάστες στα δόντια των τοπικών κεφαλαιοκρατών ως πρόβατα επί σφαγήν ενώ η απουσία ισoμισθίας προωθεί συνεχώς την παράνομη μετανάστευση και την εκμετάλλευση των φτωχών προς όφελος των ολίγων και πλουσίων.

Αλήθεια γιατί ο "κομμουνιστής" πρόεδρος μας δεν υλοποιεί τα αυτονόητα; Ποιά είναι η οικονομική σχέση του κόμματος του με συγκεκριμένες επιχειρήσεις ή κεφαλαιοκράτες;

Αντί οι ορθές και δίκαιες ενοχές των πιο πάνω να τους καθοδηγούν προς μια καλύτερη πορεία μετατρέπονται σε προσωπικό και πολιτικό κάχρι ενάντια σε όσους πορεύονται έντιμα προς όφελος του λαού και της πατρίδας.

Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι επιβεβαιώνουν όλοι τον Θουκυδίδη στα πιο κάτω:

"Γενικά είναι ευκολώτερο να φαίνονται επιδέξιοι οι κακούργοι, παρά να θεωρούνται τίμιοι όσοι δεν είναι δόλιοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν το κακό και να θεωρούνται έξυπνοι, παρά να είναι καλοί και να τους λένε κουτούς."

Η αισχρότητα του προέδρου και η δική του αδυναμία να κινηθεί έντιμα προασπίζοντας τα δίκαια του λαού μας είναι συνυπεύθυνες στη δημιουργία του εθνικισμού και του σωβινισμού. Η συνειδητή αποχή του από τον αντι-ιμπεριαλιστικό αγώνα και τον αγώνα ενάντια στην Κατοχή, σε συνάρτηση με τις ψευδοεθνικόφρωνες κορώνες της ψευδοπατριωτικής ηγεσίας του ΔΗΣΥ και την πολιτική διαφθορά έστρωσαν το χαλί στον φασισμό και την ακροδεξιά. Το μίσος που γαλουχείται από τον Κυπροεθνικιστή πρόεδρο και τα τσιράκια του εις βάρος του λαού μας και η προσπάθεια τους να χειραγωγήσουν το λαό στη βάση συλλογικών ενοχών με ανυπόστατες κατηγορίες θα δυναμώσουν περισσότερο την ακροδεξιά που τώρα ξεκίνησε να λυμαίνεται τον αντικατοχικό αγώνα. Και θα δημιουργήσουν τις συνθήκες αν το επιτρέψουμε, να υλοποιηθούν ξανά όσα ο Θουκυδίδης κατέγραψε οδηγώντας το λαό σε μια ανοικτή ένοπλη εμφύλια σύρραξη:

"Τούτο τους οδηγούσε να κάνουν τα φοβερώτερα πράγματα επιδιώκοντας να εκδικηθούν τους αντιπάλους τους, όχι ως το σημείο που επιτρέπει η δικαιοσύνη ή το συμφέρον της πολιτείας, αλλά κάνοντας τις αγριότερες πράξεις, με μοναδικό κριτήριο την ικανοποίηση του κόμματός τους. Καταδίκαζαν άνομα τους αντιπάλους τους ή άρπαζαν βίαια την εξουσία, έτοιμοι να κορέσουν το μίσος τους. Καμιά από τις δύο παρατάξεις δεν είχε κανέναν ηθικό φραγμό κι εκτιμούσε περισσότερο όσους κατόρθωναν να κρύβουν κάτω από ωραία λόγια φοβερές πράξεις. Όσοι πολίτες ήταν μετριοπαθείς θανατώνονταν από την μια ή την άλλη παράταξη, είτε επειδή είχαν αρνηθή να πάρουν μέρος στον αγώνα είτε επειδή η ιδέα και μόνο ότι θα μπορούσαν να επιζήσουν προκαλούσε εναντίον τους τον φθόνο. Έτσι οι εμφύλιοι σπαραγμοί έγιναν αιτία ν' απλωθεί σ' όλο τον ελληνικό κόσμο κάθε μορφής κακία, και το ήθος, που είναι το κύριο γνώρισμα της ευγενικής ψυχής, κατάντησε να είναι καταγέλαστο κ' εξαφανίστηκε. Ο ανταγωνισμός δημιούργησε απόλυτη δυσπιστία και δεν υπήρχε τρόπος που να μπορεί να τη διαλύσει, ούτε εγγυήσεις ούτε όρκοι φοβεροί. Όλοι, όταν επικρατούσαν, ξέροντας ότι δεν υπήρχε ελπίδα να κρατηθούν μόνιμα στην εξουσία, προτιμούσαν, αντί να δώσουν πίστη στους αντιπάλους τους, να πάρουν τα μέτρα τους για να μην πάθουν οι ίδιοι. Τις περισσότερες φορές επικρατούσαν οι διανοητικά κατώτεροι. Φοβούνταν την δική τους ανεπάρκεια και την ικανότητα των αντιπάλων τους κ' έτσι, για να μην νικηθούν στην συζήτηση και για μην πέσουν θύματα των όσων οι άλλοι θα επινοούσαν, δεν είχαν κανένα δισταγμό να προχωρήσουν σε βίαιες πράξεις. Όσοι, πάλι, περιφρονούσαν τους αντιπάλους τους, νόμιζαν ότι μπορούσαν σύγκαιρα να καταλάβουν τα σχέδιά τους. Θεωρούσαν ότι δεν ήταν ανάγκη να μεταχειρισθούν βία για τα όσα μπορούσαν, καθώς νόμιζαν, να πετύχουν με τις ραδιουργίες τους. Έτσι, τις περισσότερες φορές, δεν φυλάγονταν και οι αντίπαλοί τους τους αφάνιζαν."

Δεν πρέπει να τα επιτρέψουμε!

Όλοι οι σόφρωνες πατριώτες και δημοκρατικοί πολίτες χρειάζεται να συνασπιστούμε ενάντια στους σχεδιασμούς του προέδρου και των αυλοκολάκων του. Πέρα από την αποκάλυψη της αισχρότητας του αδελφοφάγου Δημήτρη Χριστόφια και της καταγγελίας της ηθικής και των διαπολοκών του είναι επιτακτικότερο να χτίσουμε ένα κοινό μέτωπο ενάντια στον ιμπεριαλισμό και τους σχεδιασμούς του και ενάντια στην Κατοχή.

Ο γνήσιος αντι-ιμπεριαλιστικός αγώνας και ο γνήσιος αγώνας για την Ελευθερία του τόπου μας από τα Κατοχικά στρατεύματα της Βρεττανίας και της Τουρκίας και ενάντια στον Καπιταλιστικό εξανδραποδισμό στο Νότο είναι η μόνη οδός για επανένωση του νησιού μας.

Ή όπως και ο πολιτισμός μας μέσα από τον Θουκυδίδη έχει καταθέσει:

«…το εύδαιμον το ελεύθερον, το δ' ελεύθερον το εύψυχον…»
Θεμέλιον της ευτυχίας είναι η ελευθερία, και της ελευθερίας η ευψυχία! (5)

Ελελεύ!

Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~~~


Σημειώσεις

-------------

1. " Ακόμη κι αν δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος Τούρκος εκεί, η Τουρκία όφειλε να διατηρεί ένα Κυπριακό ζήτημα."
Από το βιβλίο του νυν Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας "Το Στρατηγικό Βάθος - Η Διεθνής Θέση της Τουρκίας" Εκδόσεις Ποιότητα 2010 σελ.279

2. Ακόμη και η φιλοΑναννική εφημερίδα "Αλήθεια" αναγνωρίζει την συγκρουσιακή τακτική της ΚΙΣΑ:
"Η συγκρουσιακή τακτική της ΚΙΣΑ, από ό,τι διαφάνηκε και στην περίπτωση της Λάρνακας, φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα. Στη Λάρνακα τα επεισόδια άρχισαν όταν μεμονωμένα νεαρά πρόσωπα τα οποία συμμετείχαν στην εκδήλωση της ΚΙΣΑ προσπάθησαν να ανακόψουν την πορεία της ΚΕΑ."
Από:
http://www.alitheiaportal.com/alitheia/koinonia/paradotheke-ekthese-gia-ta-epeisodia-larnakas.html

3. Το σήμερα... με τα μάτια του Θουκυδίδη
Από:
http://tinyurl.com/episkopisi-parisis

4. Δεκατριάμισι εκατομμύρια για να αγοράσουμε τη γή μας! Η "αριστερή" κυβέρνηση αγοράζει από τους αποικιοκράτες έδαφος της Κύπρου. Τι άλλο έμεινε να δούμε:
“An agreement between the Republic of Cyprus and Great Britain has been reached, after various contacts and discussions. The two parties reached a compromise to sell the land for the amount of 13.530.00 euro”...
Από τη Cyprus Weekly:
http://www.cyprusweekly.com.cy/main/92,1,283,0,15520-.aspx

5. Από τον Επιτάφιο του Θουκυδίδη σε μετάφραση Ελευθέριου Βενιζέλου:
http://www.mikrosapoplous.gr/thucy/vivlia/vivlio2_1.htm

11 comments:

  1. Πράγματι έτσι είναι. Ευχαριστώ πολύ που μας φέρνεις πιό κοντά στην αλήθεια μέσω της σοφίας του παππού Θουκυδίδη.

    Δύο στοιχεία του δημόσιου βίου που καταμαρτυρούν πως εκεί πάμε (πως το Σχέδιο Β είναι ο Εμφύλιος):

    ο- Άρχισαν απροκάλυπτα πλέον, χωρίς ούτε φύλλον συκής ή καν πρόσχημα, οι ρατσιστές ανθέλληνες να εκφράζουνται προκλητικότατα παντού, σπρώχνωντας με αναίδεια τον Κυπροεθνικισμό τους "in your face" (που έλε'αν και οι αρχαίοι έλληνες. Και πως να μήν; Τώρα που ξεσπάθωσε και ο Πρόεδρος τους ανοικτά και χωρίς αιδώ, μάνα μου τους τωρά, πως να μείνουν πίσω οι υπόλοιποι; Κτυπούν παντού τώρα, γυρεύοντας συγκρούσεις. Ο πόλεμος συνθημάτων στους τοίχους, τα στημένα μαχαιρώματα και οι "αντιφασιστικές" κορώνες εκεί στοχεύουν: στη σύγκρουση.

    ο- Οι ηγετίσκοι της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" - πολιτικά εξαρτήματα της ηγεσίας του ΑΚΕΛ - που προσποιούνται πως είναι "αριστερότεροι της αριστεράς" καλούν ανοικτά και δημόσια τώρα γιά την δημιουργία μιάς παρακρατικής δύναμης γιά να συντρίψει τους πολιτικούς τους αντίπαλους, ήτοι εμάς.

    Τι άλλο θέλουμε γιά να το καταλάβουμε;
    Πέτρος Ευδόκας

    ReplyDelete
  2. μπράβο παιδιά που συνεχίζετε να κρατείτε καθαρή σκέψη. Καιρός ήταν να βρεθεί κάποιος να συνδέσει και ανοιχτά όλες αυτές τις ομάδες που κάτω απο ψευτο-προοδευτικά καμουφλάζ, δρουν συνειδητά εκ μέρους αυτών που πάν να καταστρέψουν τον τόπο. Οχι μόνο γιατί τον ξεπουλούν στους Τούρκους, αλλά γιατί θα δημιουργήσουν μια τέτοια φασιστική κοινωνία η οποία θάνα εις βάρος των ίδιων των παιδιών τους... Ας ελπίσουμε ότι με τις δικές σας αποκαλύψεις, τουλάχιστον όσοι λειτουργούν ασυνείδητα, κάποτε να ξυπνήσουν...

    ReplyDelete
  3. Ε,παιδια,πριν να μπω στο μπλογκ σας επίστευα πως οι πιο βλαμμένοι είναι εκείνοι του Christofias Watch!Τώρα οφείλω να απολογηθώ!Εσείς τους έχετε ξεπεράσει κατά πολύ!

    ReplyDelete
  4. Ε,τωρά που το κατάλαβες, να μεν ξαναγράψεις δάμε, να γράφεις μόνο στο christofias watch που δείχνουν παραπάνω κατανόηση σε κάποιους σαν εσένα τα πλάσματα. Επίσης επειδή είσαστε πολλοί που κτυπάτε το christofias watch κάμνετε καλή παρέα άμα συνάεστε να βρίσετε στα σχόλια. Τζιαι συ ρε καημένε τι ήθελες να μπεις δαμέ να δκιαβάσεις Θουκυδίδη,προκαλείς τη νοημοσύνη σου;

    ReplyDelete
  5. Έκαμα λάθος, συγγνώμην.

    ReplyDelete
  6. Ω,ο αρχιεπίσκοπος-μαϊμού εμφανίζεται και εδώ;Κρύψου χέση,ο Αnef σε γυρεύει!

    ReplyDelete
  7. Πρός τον άλλο "arxiepiskopo":

    Παδί μου, ο Ιησούς μου το είπε καθαρά πως έσφαλα· δεν έπρεπε να βρίσω. Και απολογούμαι.

    Εσύ τώρα γιατί μπερδεύεις τον κόσμο προσποιούμενος πως είσαι "arxiepiskopos";

    Μαλάκωσε το μένος, δώσε τόπο στην καρδιά σου να χωρέσει κι άλλους. Βάλε κατά μέρος τη διχόνοια.

    ReplyDelete
  8. Καλή χρονιά,Johnάκο!

    ReplyDelete
  9. Μπράβο Σόλωνα, αυτό είναι μια πολύ καλή και εμπεριστατωμένη ανάλυση. Παρόλο που είναι στο διαδίκτυο, κάποια απο τα άρθρα σας πρέπει να προωθηθούν και αλλού. Γιατί δεν το δημοσιεύεις και σε εφημερίδα για μη-ίντερνετ κόσμο; Εγώ πάντως, θα το προωθήσω όπου μπορώ . Καλή συνέχεια σε όλους μας,με ωριμότητα και καθαρό μυαλό.

    ReplyDelete
  10. kalinixta sas! afiste ton thoukididi na asxolithoun mazi tou alloi p mporoun na fkaloun kati kalo j giriste plevro mana m! Eto epira3e sas polla i retsinia tou prodoti, tou pra3ikopimatia, tou adelfoktonou, tou pioniou tou imperialismou, tou 3epoulimenou, tou dolofonou, tou tourkofilou j tr prospathite na ta sirete allou perki glitosete alla den! H istoria mas en jame grammeni j pros to paron allous varenei! twra an alla3ei kati e na to mathoume

    ReplyDelete
  11. Ευτυχώς τώρα που εκδηλωθήκαν ΟΛΕΣ οι πολιτικές παρατάξεις ανεξαιρέτως εναντίον του Προέδρου, ακόμα και πτέρυγες μέσα από το ίδιο το ΑΚΕΛ, υπογραμμίζονται με νέο τρόπο οι αλήθειες που δημοσιεύσουμε για χρόνια τώρα:

    ο- όλοι αγκάλιασαν την απαίτηση του κυρίαρχου λαού, που εκφράστηκε με δόρυ την Κίνηση Αγανακτισμένων Πολιτών, για τον Πρόεδρο να σεβαστεί το πόρισμα της Διερευνητικής και να παραιτηθεί.

    ο- όλος ο πολιτικός κόσμος, σύσσωμος, εξεμάνει και συνεχίζει να εξεγείρεται, για την αναίδεια που έχει ο Πρόεδρος και το ΑΚΕΛ να ονομάζουν "πολιτικό πραξικόπημα" την πίεση του λαού με ΕΙΡΗΝΙΚΑ μέσα που στοχεύει στην ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της χώρας.

    Όταν η πορεία προς τη δημοκρατία με ειρηνικά μέσα βαπτίζεται "πρακικόπημα" από τους κατέχοντες την εξουσία, τι αξία έχει ο λόγος τους; Ή η "λογική" τους;

    Αρα φανερώνονται πάλι πως είναι όλα κούφια συνθήματα που στοχεύουν να μας ρίξουν πάλι στον Εμφύλιο του οποίου μόλις και καταφέραμε να επιβιώσουμε προ του 1974.

    Αν τους αφήσουμε να μας ξαναρίξουν στον Εμφύλιο, αναμοχλεύοντας τόσο βρωμερά και επιτήδεια το πάθος και την έριδα - όπως ακριβώς έκαμαν και τότε - αυτή τη φορά ο τόπος δεν θα επιβιώσει.

    Ειρηνικά και μεθοδευμένα λοιπόν, αλλά με όραμα και συνέπεια. Οι δε παραχαράκτες της Ιστορίας που "νίκησαν" στον προηγούμενο γύρο καταστρέφοντας τη χώρα και ρίχνοντας τα στη δημοκρατική αντιπολίτευση, έχουν να λογοδοτήσουν ενώπιον κοινωνικών, φυσικών και μεταφυσικών δυνάμεων.

    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

    ReplyDelete