Tuesday, 29 June 2021

🟢 Καρδιακές φλεγμονές και τα εμβόλια κορωνοϊού

 
🟢 Δυστυχώς τα νέα είναι άσχημα.

🟢 Η αμερικανική FDA - ανώτατη αρμόδια Αρχή στις ΗΠΑ για την ρύθμιση εμβολίων (Αρχή Τροφίμων και Φαρμάκων) - έχει επιβάλει επίσημη ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ για τα εμβόλια κορωνοϊού, βασισμένη στην αναγνώριση ότι τα εμβόλια έχουν προκαλέσει πολλαπλασιασμό των καρδιακών φλεγμονών σε υγιείς νέους ανθρώπους (μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα). Οι καρδιακές φλεγμονές έγιναν 200-πλάσιες λόγω των εμβολίων. Δηλαδή τα εμβόλια προκάλεσαν περιστατικά μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ φορές πιο πολλά από όσα αναμένοντο.

🟢 Η Αρχή Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) διέταξε να τοποθετηθεί η γραπτή προειδοποίηση κινδύνου στα χαρτάκια ενημέρωσης που συμπεριλαμβάνονται διά νόμου στα πακέτα με τα εμβόλια:
■ FDA News Release
Coronavirus (COVID-19) Update: June 25, 2021
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-june-25-2021

🟢 Η FDA στηρίκτηκε στους αριθμούς που δημοσίευσε η CDC - που είναι η ανώτατη αρμόδια Αρχή στις ΗΠΑ για τον κορωνοϊό (Κέντρo Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών): εκεί όπου σε υγιείς νεαρούς ενήλικες αναμένονταν μόνο 1 ως 8 περιστατικά, πιστοποιήθηκε ότι στο ίδιο χρονικό διάστημα στους εμβολιασμένους νέους ηλικίας 18-24 τα καρδιακά περιστατικά εκτοξεύτηκαν σε πέρα από 200. Στους νέους ηλικίας 12-17 οι καρδιακές φλεγμονές "απλώς" ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΛΑΣΙΑΤΗΚΑΝ λόγω του εμβολίου.

🟢 Στις νέες, ευτυχώς οι αριθμοί είναι καλύτεροι:
Στις νέες γυναίκες ηλικίας 18-24 τα περιστατικά καρδιακής φλεγμονής ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ λόγω εμβολίων, ενώ για τις έφηβες 12-17 ετών, ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ.

🟢 ΟΛΑ τα νέα άτομα που υπέστηκαν τις πιο πάνω καρδιακές φλεγμονές χρειάστηκαν να νοσηλευτούν επειγόντως, εκτός από περίπου 10.

{κλικ}

🟢 Οι αριθμοί και οι γραφικές παραστάσεις δημοσιεύτηκαν επισήμως εδώ:
■ COVID-19 Vaccine safety updates
Advisory Committee on Immunization Practices (ACIP), June 23, 2021
https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2021-06/03-COVID-Shimabukuro-508.pdf

🟢 Τα καθεστωτικά ΜΜΕ σε άλλες χώρες δημοσίευσαν αυτή την τραγική είδηση• έστω χωρίς να την προβάλουν και πολύ, αλλά την δημοσίευσαν. Τουλάχιστον τηρούν τα προσχήματα:
■ FDA adds a warning to Covid-19 vaccines about risk of heart inflammation
https://edition.cnn.com/2021/06/25/health/fda-covid-vaccine-heart-warning/index.html

🟢 Σε Κύπρο και Ελλάδα... πλήρης αποσιώπηση και συγκάλυψη των κινδύνων για καρδιακή φλεγμονή από τα εμβόλια. Οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές ισχυρίζονται πως τάχα "ενημερώνουν" τον κόσμο "με διαφάνεια" για τα ρίσκα από το εμβόλιο. Το ίδιο και τα ΜΜΕ και Τύπος ισχυρίζονται ότι τάχα "ενημερώνουν" τον κόσμο για το τι έστιν η αλήθεια. Να μερικά δείγματα της Αλήθειας και της "αλήθειας":

■ Ο μέχρι προχθές Υπουργός Υγείας κος Ιωάννου:
"Όλα τα αδειοδοτημένα εμβόλια είναι ασφαλή, προτρέπουμε τον κόσμο να έρθει να εμβολιαστεί. Δεν έχει σημασία με ποιο εμβόλιο, σημασία έχει ο εμβολιασμός."
https://www.pio.gov.cy/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%B8%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF.html?id=19657#flat

■ "Ο θάνατος της 39χρονης και ακόμα τρία κρούσματα θρόμβωσης μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία..."
Αυτό είναι το 39χρονο μοντέλο που πέθανε από θρόμβωση
https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/1199289/afto-einai-to-39chrono-montelo-poy-pethane-apo-thrombosi

■ Για όλα φταιν οι "συνομωσιολόγοι"
Άριστος Μιχαηλίδης, Διευθυντής Σύνταξης, Εφημερίδα Φιλελεύθερος:
"Είναι η μόνη μας ελπίδα. Τα εμβόλια, τα φάρμακα, η επιστήμη. Τελεία και παύλα."
Πεθαίνει κόσμος κάθε μέρα οι θεωρίες συνωμοσίας ποτέ
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1226553/pethainei-kosmos-kathe-mera-oi-theories-synomosias-pote

🟢 Πολύ ορθά λοιπόν ο κόσμος που σε Κύπρο και Ελλάδα αντιλαμβάνεται την συγκάλυψη θανάτων και σοβαρών τραυματισμών που προκαλούνται από τα εμβόλια, μελετά, ψάχνει, και ενημερώνεται... αγανακτά! ΠΟΛΥ ορθά εκφράζει αυτή την αγανάκτηση ο Γιώργος Καλλινίκου σε άρθρο του από τον Απρίλιο. Ορθώς ονόμασε το εμβόλιο "Ρωσική Ρουλέτα" - και μάλιστα το είπε ΠΡΙΝ το εμβόλιο σκοτώσει την άτυχη Στέφανι Ντιπουά προκαλώντας της αφύσικη θρόμβωση. Έγραψε:

■ "Ο Ευρωπαϊκος Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) υποχρεώθηκε χθες να παραδεχθεί ότι υπάρχει σύνδεση του εμβολίου της AstraZeneca με ασυνήθιστους θρόμβους αίματος με χαμηλά αιμοπετάλια. Πώς να το απέφευγε άραγε, αφού την προηγούμενη μέρα το είχε δηλώσει δημοσίως ο επικεφαλής των εμβολιασμών του οργανισμού, Μάρκο Καβαλέρι. Ο ΕΜΑ το παραδέχθηκε, όμως, τόλμησε να πει ότι επειδή είναι σπάνιες οι περιπτώσεις «τα συνολικά οφέλη του εμβολίου υπερτερούν των κινδύνων παρενεργειών»! Ανέφερε ακόμη ότι μελέτησε 86 περιπτώσεις θρομβώσεων (οι 18 θανατηφόρες) αλλά καλεί τον κόσμο να συνεχίσει να εμβολιάζεται!

Με απλά λόγια, υπάρχει κίνδυνος αλλά είναι μικρές οι πιθανότητες να την πατήσει κάποιος. Με ακόμη απλούστερες λέξεις: Ρωσική ρουλέτα! Σε όποιον κάτσει. Αν αυτό δεν αποτελεί αισχρή προσβολή της ανθρώπινης ζωής, τι είναι;
[...]
Στην Κύπρο με το απείρου κάλλους κράτος μας; Την ώρα που χιλιάδες άνθρωποι ήταν με την ψυχή στο στόμα, ο Πρόεδρος μας εκείνο που είχε να πει ήταν για τους «αρνητές του κορωνοϊού»! Σοβαρομιλάς κύριε; Όποιος δεν αποδέχεται τυφλά την όποια απόφαση μιας ανεπαρκούς Κυβέρνησης βαφτίζεται «αρνητής»; Όχι, Πρόεδρε, δεν είμαστε αρνητές. Μια χαρά καιγόμαστε για τις ανθρώπινες ζωές. Αλλά δεν είμαστε πιόνια κανενός.
[...]
Όχι Πρόεδρε. Δεν θα γίνουμε πιόνια σας σε μια τέτοια ανεύθυνη, απάνθρωπη και επικίνδυνη πολιτική. Σε προκαλώ. Βγείτε δημοσίως με τον περιβόητο υπουργό σου και δεσμευτείτε ότι αναλαμβάνετε προσωπικά την ευθύνη για όποιον, ο μη γένοιτο, κινδυνεύσει. Αν τολμάς!"
Ρωσική ρουλέτα και με το ζόρι AstraZeneca, βρε αθεόφοβοι;
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1165888/rosiki-royleta-kai-me-to-zori-astrazeneca-bre-atheofoboi

🟢 Και δεν είναι βέβαια μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο που ο κόσμος αγανακτά, μα παντού. Στο πιο κάτω άρθρο ο συγγραφέας τεκμηριώνει - με τους αριθμούς του Κράτους - τον κίνδυνο για  καρδιακές φλεγμονές από τα εμβόλια, και θέτει το εξής: μας λεν πως είναι επικίνδυνα, και αντί να σταματήσουν τους εμβολιασμούς που τραυματίζουν και αρρωστούν ΥΓΙΕΙΣ ανθρώπους, επιβάλλουν πιο έντονα τους εμβολιασμούς. Και επισημαίνει το αδιανόητο, μα επιστημονικά τεκμηριωμένο: το ότι όλοι αυτοί οι υγιείς νέοι που αρρωστούν βίαια και σοβαρά διότι υποβάλλονται στους επικίνδυνους εμβολιασμούς... δεν διατρέχουν ΚΑΝΕΝΑ κίνδυνο από τον κορωνοϊό.

■ CDC admits to heart problems among young vaccinated. Solution? More vaccination!
https://www.theblaze.com/op-ed/horowitz-cdc-admits-to-heart-problems-among-young-vaccinated-solution-more-vaccination

🟢 Γιατί δεν μεταδίδουν αυτές τις ειδήσεις στον Τύπο και τα ΜΜΕ σε Ελλάδα και Κύπρο; Γιατί αποσιωπούν την αλήθεια οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές στη χώρα μας;

Μέχρι τώρα εκτός από τρομολαγνεία, παραπληροφόρηση, και συγκάλυψη της αλήθειας δεν είδαμε τίποτε άλλο από αυτούς.

Μήπως διότι τα ψέμματα, η προπαγάνδα, και η παραποίηση της αλήθειας είναι αναπόσπαστο μέρος των συνεχιζόμενων εκστρατειών και προσπαθειών να μας επιβάλουν Υγειονομική δικτατόρευση, τον περιορισμό της κάθε ελευθερίας με τα παράνομα Μέτρα "προστασίας", συμπεριλαμβανόμενων και των επικίνδυνων εμβολίων; Η καθημερινή πρακτική που ακολουθούν οι Ιατρικές και Κρατικές Αρχές και μαζί τους τα φερέφωνα και συνένοχα καθεστωτικά ΜΜΕ/Τύπος, τεκμηριώνουν ότι το καθεστώς ΔΕΝ έχει μετακινηθεί ούτε χιλιοστό από τον στόχο που τόσο "εύγλωττα" εξέφρασε δημοσίως ο τέως Υπουργός Υγείας κος Ιωάννου για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΟΛΩΝ - και μάλιστα το δήλωσε αυτό πριν καν διατεθούν τα εμβόλια στο εμπόριο. Εδώ, σε αυτό το σημείο του βίντεο - όπου πάλι "φταιν οι συνωμοσιολόγοι":
 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ:
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ
~ Ant1 27/6/2020
https://www.youtube.com/watch?v=J0J296pHgNM#t=52

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

 * * *  

Σύνδεσμοι ~ Παραπομπές ~ Αναγνώσματα 

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/06/blog-post_18.html

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html


🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

* * *

 

Friday, 18 June 2021

🟢 Μην φύγεις ποτέ, πολυαγαπημένε...


 

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

* * *

Σύνδεσμοι ~ Παραπομπές ~ Αναγνώσματα

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post_23.html

🟢 Οι αριθμοί της Φρίκης. Και της Απάτης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

🟢 "Χρειάζομαι βοήθεια για τα εμβόλια!"
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

🟢 Περί Κορωνοκρίσεως το Ανάγνωσμα: Κρυμμένες Αλήθειες ~ 4 Απρ. 2021
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2021/04/4-2021.html

🟢 Τι χάθηκε καθ' οδόν

Κορωνοϊός, Αριθμοί, Δευτερονόμιον
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/12/blog-post.html

 

🟢 15χρονος με πιστοποιημένο ΚΟΡΟΪΔΟΪΟ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/11/15.html

🟩 Στις ΗΠΑ, το ανώτατο κρατικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (US CDC) δηλώνει καθαρά ότι μόνο 6% των νεκρών που καταγράφηκαν είχαν ΜΟΝΟ κορωνοϊό. Οι πλείστοι (94%) πέθαναν από φονικές ασθένειες που οι ασθενείς είχαν προηγουμένως - δηλαδή από τις λεγόμενες "υποκείμενες νόσους":
{■ "For 6% of the deaths, COVID-19 was the only cause mentioned. For deaths with conditions or causes in addition to COVID-19, on average, there were 2.6 additional conditions or causes per death." In other words 94% of the deaths were due to OTHER LETHAL conditions which existed at the same time as infection with SARS-COV-2.}
■ Weekly Updates by Select Demographic and Geographic Characteristics
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm


🟩 Mortality Risk of COVID-19

https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid

🟪 Κορωνοκρίση, Προπαγάνδα, και Πραγματικότητα
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/blog-post_15.html

■ "Your Coronavirus Test Is Positive. Maybe It Shouldn’t Be"
• The usual diagnostic tests may simply be too sensitive and too slow to contain the spread of the virus.
• Tests authorized by the F.D.A. provide only a yes-no answer to infection, and will identify as positive patients with low amounts of virus in their bodies.
By Apoorva Mandavilli
Published Aug. 29, 2020 | Updated Sept. 15, 2020, 9:28 a.m. ET
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

■ Αν δεν έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, μπορείτε να το μελετήσετε εδώ:
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/10/coronavirus-tests-positive-negative-and.html

■ Coronavirus tests are extremely sensitive. (That could be a problem, experts say.)
https://www.advisory.com/daily-briefing/2020/09/01/covid-tests

 

🟪 Μια Συνομιλία για το Κίνημα ενάντια στα άνομα Μέτρα, τον περιορισμό των Ελευθεριών μας, την κατοχή και τις απειλές από Τουρκία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

🔷 Υπερβάλλων ζήλος; Ή σκέτη αλαζονεία;
o- Μέθη με την εξουσία; Παραισθησιακή αντίληψη της πραγματικότητας; Ή μήπως παλινδρόμηση μεταξύ των δύο;
o- Μετά από την παγκύπρια κατακραυγή εναντίον της δικτατορικής του κίνησης προς υπέρβαση εξουσίας, ο έντιμος κος Υπουργός Υγείας ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να αναιρέσει την διαταγή του για τον κορωνοεμβολιασμό...
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/07/blog-post_29.html

🔷 Ο Κορωνοϊός Πίσω από τις Κάμερες των ΜΜΕ
Με τον Σόλωνα Αντάρτη
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html

🔷 Ζητούνται Δημοσιογράφοι και Βουλευτές
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html

🔷 Τι άλλο απέμεινε να ειπωθεί;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post_7.html

🔷 Και τι να ξέρει ο Νομπελίστας για τον κορωνοϊό;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/05/blog-post.html

🔷 Το παραμύθι συνεχίζει να καταρρέει: κορωνοϊός και θάνατοι
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_24.html

🔷 Το Κεφάλαιο και η κρίση του Κορωνοϊού
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_22.html

🔷 Πολύ ορθά τα λέει ο γιατρός - γιατί έχουν κλείσει τ' αυτιά τους όλες οι Αρχές;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

🔷 Άρχισεν η διγλωσσία για τις μάσκες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

🔷 Το Νόημα των Αριθμών του Κόρωνου ~ Σύγχιση, Απάτη, Τρομολαγνεία
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html

🔷 Συμφωνώ με τον καθηγητή Ιατρικής Ζ. Ζαχαρίου - μα ποιός τον ακούει;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_29.html

🔷 Κορωνοϊός: Φυσικές Μεθόδοι Πρόληψης και Προφύλαξης
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_21.html

🔷 Κορωνοϊός: εναλλακτικές όψεις και απόψεις
o- Όσα θέλατε και δεν θέλατε να μάθετε για τον κορωνοϊό!
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_19.html

🔷 Δεν είναι μόνο ανίκανοι - είναι εγκληματικά ψεύτες
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html

🔷 Κορωνοϊός, οι ασθενείς μας και οι "χασικλήδες"
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

🔷 Πανδημία πανικού ίσον αποδημία της λογικής | Του Κλεάνθη Γρίβα
https://www.enallaktikos.gr/Article/51794/pandhmia-panikoy-ison-apodhmia-ths-logikhs--toy-kleanthh-griba

🔷 "Οι θάνατοι πολύ λιγότεροι από της εποχικής γρίππης" - το λέει δύο φορές. Συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Ιωάννη Ιωαννίδη
https://youtu.be/d1WytGHigFw

■ 'Is the Coronavirus as Deadly as They Say?': Professors claim more data needed to know mortality rate
https://www.washingtonexaminer.com/news/is-the-coronavirus-as-deadly-as-they-say-professors-claim-more-data-needed-to-know-mortality-rate

* * *

Sunday, 13 June 2021

🩸 Στον Α. Παράσχο έχει ήδη απαντήσει ο Βολφ Μπίρμαν



 🩸 Στο πιό κάτω κείμενο του ο Ανδρέας Παράσχος αναφέρεται στον «δήμαρχο Αμμοχώστου Ισμαήλ Αλτέρ» απλά και καθαρά: δεν τον ονομάζει "κατοχικό Δήμαρχο", ούτε "εγκάθετο Δήμαρχο", ούτε καν θέτει τον παράνομο του τίτλο σε εισαγωγικά• δεν τον ονομάζει "δήμαρχο Αμμοχώστου" - δεν υπάρχουν καθόλου εισαγωγικά στην πρόταση του! Ενώ ακόμα και στα χειρότερα παραδείγματα Τύπου και ΜΜΕ που υποστηρίζουν να παραδοθούμε εντελώς στην Τουρκία τουλάχιστον οι Συντάκτες τηρούν τα προσχήματα, και θέτουν τους παράνομους τίτλους των κατοχικών αξιωματούχων εντός εισαγωγικών• εδώ ο Α.Παράσχος καταργεί ακόμη και αυτή την παράδοση, επιχειρώντας να νομιμοποιήσει τον κατοχικό "Δήμαρχο" με λεκτικά τεχνάσματα. Απλή πονηρία; Όχι, γιατί στο τέλος του κειμένου αποκαλύπτει και τον σκοπό του.

🩸 Το κείμενο του τελειώνει με ένα ανεπανάληπτο χλευασμό ενάντια σε όσους ΔΕΝ θέλουμε να ζήσουμε υπό τουρκική διοίκηση. Γι' αυτό και η προσπάθεια "νομιμοποίησης" του κατοχικού Δημάρχου: όσοι δεν θέλουμε να ζήσουμε υπό την παράνομη τουρκική διοίκηση αμφισβητούμε αυτόν τον καημένο "έννομο" Δήμαρχο, και αποτελούμε "εμπόδια στη λύση". Εμείς, τάχα, φταίμε που δεν φεύγει ο κατοχικός στρατός.

🩸 Ήδη από το 1966 ο επαναστάτης ποιητής Βολφ Μπίρμαν (Β. Μπήρμαν, Wolf Biermann) είχε γράψει και συνθέσει μια στήλη ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΩΝ στίχων σε μια μπαλάντα που αφορούσε την κακοδιαχείριση της διχοτομημένης Γερμανίας: έχοντας ζήσει και στις δύο πλευρές, ο Μπήρμαν γεύτηκε από πρώτο χέρι τον αυταρχισμό, ΕΘΝΙΚΗ και ΤΑΞΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ από το ψευδο-κομμουνιστικό καθεστώς που είχε καταπνίξει την Σοσιαλιστική Επανάσταση και την εθνική Επανένωση-Απελευθέρωση συντηρώντας ένα πανάθλιο κοινωνικοπολιτικό οικοδόμημα τερατώδους κρατικής εξουσίας. Αυτό το οικοδόμημα, στηρίχτηκε στον συμβιβασμό με τον Δυτικό Ιμπεριαλισμό και έκαμε το πάν για να μεταδώσει στον λαό τα "οφέλη" που φέρνει η υποταγή της πατρίδας - "φτάνει να λέμε πως δεν υποτακτήκαμε". Το καθεστώς επιστράτευσε στρατιές ολόκληρες από "διανοούμενους" και "δημοσιογράφους" για να μεταδίδει διαρκώς αυτό το μήνυμα στον λαό: τα "οφέλη" που φέρνει η υποταγή της πατρίδος.

🩸 Για αυτούς λοιπόν έγραψε και τραγούδησε ο Μπήρμαν, αυτούς που "με χέρι υγρό, υμνούνε της πατρίδας τον χαμό", αυτούς που "κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς, με ιδεώδεις υποτακτικούς"...

■ «Αυτούς του έχω βαρεθεί» («Die hab' ich satt»)

Τις κρύες γυναίκες που με χαϊδεύουν,
τους ψευτοφίλους που με κολακεύουν,
που απ’ τους άλλους θεν παλικαριά
κι οι ίδιοι όλο λερώνουν τα βρακιά,
σ’ αυτήν την πόλη που στα δυο έχει σκιστεί,
τους έχω βαρεθεί.

Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα,
των γραφειοκρατών η φάρα,
στήνει με ζήλο περισσό,
στο σβέρκο του λαού χορό,
στης ιστορίας τον χοντρό το κινητή,
την έχω βαρεθεί.

Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
τους Γερμανούς, τους προφεσόρους,
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
αν δε γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
τους έχω βαρεθεί.

Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας γδαρντάδες,
κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί,
μα υπακοή έχουν περισσή,
τους έχω βαρεθεί.

Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.

Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί...

■ «Αυτούς του έχω βαρεθεί» («Die hab' ich satt»)
Στίχοι: Δημοσθένης Κούρτοβικ & Wolf Biermann
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Τραγούδι: Μαρία Δημητριάδη
https://www.youtube.com/watch?v=DlF_d9zPDuA

🩸 Ο Β. Μπήρμαν αργότερα έχασε και αυτός την πολιτική του πυξίδα και σε μια μέθη σύγχισης ή και απώλειας Αρχών και Αξιών μετετράπηκε σε υποχείριο του Δυτικού Ιμπεριαλισμού. Ακριβώς όπως αυτούς που κατέκρινε. Τους έχω βαρεθεί...

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

■ Άγρυπνοι οι επιτήδειοι αποχαιρετούν το Βαρώσι που χάνεις
13 Ιουνίου 2021, Ανδρέας Παράσχος   

Πριν από μια βδομάδα, ο Τουρκοκύπριος δήμαρχος Αμμοχώστου Ισμαήλ Αλτέρ, δήλωσε στο πρακτορείο «Ανατολή» ότι, θα ανοίξουν δύο παραλίες για την καλοκαιρινή περίοδο στο Βαρώσι, η Χρυσή Ακτή και η περιοχή από το ξενοδοχείο «Κωνστάντια» μέχρι το Κινγκ Τζορτζ.

Είπε ακόμα ότι καθαρίζεται ο χώρος μπροστά από το ελληνικό γυμνάσιο, όπου θα δημιουργηθεί ένας «κήπος για τσάι». Ο Αλτέρ είπε πως στη Χρυσή Ακτή έχουν τοποθετηθεί 250 ομπρέλες θάλασσας και τις επόμενες ημέρες ανοίγει για το κοινό. Αναστηλώνεται δε το μικρό τζαμί Μπιλάλ Αγά (στο περίκλειστο Βαρώσι), για να δοθεί προς χρήση. Τουτέστιν, «ανοίγουμε και σας περιμένουμε»…

Από την πλευρά του ο Ερσίν Τατάρ εξήγησε πως «με το άνοιγμα του κλειστού Βαρωσιού, έχει αυξηθεί το στάτους του ως τόπος εγκατάστασης» και «όσοι έχουν περιουσίες στην περίκλειστη πόλη, περιλαμβανομένων των Ε/κ, μπορούν να αποταθούν στην «επιτροπή ακίνητης περιουσίας». Κοντολογίς Αλτέρ και Τατάρ διακήρυξαν ότι επανήρχισαν οι εργασίες εποικισμού του Βαρωσιού, που «εγκαινιάστηκαν» από τον Ταγίπ Ερντογάν, τον περασμένο Νοέμβριο.

Αυτά δημοσιοποιήθηκαν στις 7 Ιουνίου 2021 και πέρασαν σχεδόν απαρατήρητα από τα κόμματα που έψαχναν τα σενάρια για την προεδρία της νέας Βουλής. Τόσο είχαν απορροφηθεί από τα στραπάτσα των εκλογών της 30ης Μαΐου και τα σενάρια για ανάδειξη προέδρου της Βουλής, που αν και το Πόρισμα Νικολάτου για τα «χρυσά διαβατήρια», κατέληξε σε πρωτοφανή και ανήκουστα συμπεράσματα, φάνηκε ότι τα κόμματα έκαναν δηλώσεις για την τιμή των όπλων και συνέχισαν να μην μπορούν να εξηγήσουν ούτε και στους πιο πιστούς οπαδούς τους, τι σόι αντιπολίτευση είναι αυτή που κάνουν.

Όταν, ο Μύρων Νικολάτος παραδίδοντας το πόρισμα της επιτροπής του στον Γενικό Εισαγγελέα δηλώνει ότι «από τους 6.779 αλλοδαπούς επενδυτές προκύπτει πως τα 3609 διαβατήρια ή το 53% ήταν εκτός πλαισίου και αφορούσε οικογένειες επενδυτών ή διευθυντικά στελέχη εταιρειών» και δεν τρέχει τίποτα. Όταν ο ίδιος ο Νικολάτος δίνει στους εντολοδόχους του και τη διέξοδο από την παρανομία λέγοντας ότι, «Για σκοπούς πληρότητας, διευκρινίζεται ότι διαχρονικά οι, καθ’ υπέρβαση του Νόμου, Πράξεις του Υπουργικού Συμβουλίου είναι μεν ακυρώσιμες, υπό προϋποθέσεις, αλλά δεν επισύρουν ποινική ευθύνη για τα Μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, εκτός εάν έγιναν σκόπιμα και με σκοπό την καταδολίευση, πράγμα που δεν διαπιστώθηκε από τα ενώπιον μας στοιχεία», και δεν σπάει μύτη.

Όταν το μέλος της Επιτροπής Νικολάτου, Δήμητρα Καλογήρου δηλώνει δημοσίως ότι, «Αυτοί που ενέκριναν τις αιτήσεις φέρουν και την ευθύνη, δηλαδή το υπουργικό Συμβούλιο», και ουδείς υποδεικνύει την αντίφαση. Όταν ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, σαν από άλλο πλανήτη φερμένος, διακηρύττει πως «δεν θα πρέπει να κοιμούνται ήσυχοι οι επιτήδειοι» που εκμεταλλεύτηκαν τα κενά και τις αδυναμίες του προγράμματος πολιτογραφήσεων, και το κυπριακό σύμπαν κοιμάται γαλήνιο, μπορεί κανείς να μιλήσει για ύβρη; Μπορεί κανείς να μιλήσει γενικά; Μάλλον η συνενοχή είναι που κλείνει τα στόματα της αντιπολίτευσης κι ένα σύγκρυο που τη συνέχει και δεν την αφήνει να κοιμάται ήσυχη καθώς διερωτάται αν ο Νίκος Αναστασιάδης θα πάει για τρίτη προεδρική θητεία. Για να είμαστε δίκαιοι με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πρέπει να προσθέσουμε ότι διευκρίνισε πως: «Δεν θα διστάσω να αναλάβω τις όποιες πολιτικές ευθύνες αναλογούν στην παρούσα κυβέρνηση για το ζήτημα των πολιτογραφήσεων»…

Σημειώστε ότι μετά από τη διεθνή διαπόμπευση της οποίας έτυχε η Κύπρος με το ρεπορτάζ του Al Jazeera, η Λευκωσία, ανακοίνωσε ότι κατάργησε το πρόγραμμά της και σταμάτησε να εξετάζει νέες αιτήσεις την 1η Νοεμβρίου 2020, απλά… επεξεργάζεται τις αιτήσεις (κοντά στις 2000) που εκκρεμούν. Λες και απευθυνόμαστε σε ένα πλανήτη ηλιθίων, λες και είμαστε μόνοι μας στη γη και το χειρότερο λες και δεν οφείλουμε την οποιαδήποτε εξήγηση στην Ε.Ε. τα διαβατήρια της οποίας στην πραγματικότητα πουλάμε.

Κι όμως η Κομισιόν την Τετάρτη εξέδωσε σχετικά  αιτιολογημένη γνώμη που όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος της, Christian Wigant, «οι αρχές στην Κύπρο πρέπει να τερματίσουν πλήρως το καθεστώς χρυσών διαβατηρίων στο σύνολό του και να σταματήσουν να επεξεργάζονται τις εκκρεμείς αιτήσεις, καθώς αυτό παραβιάζει το δίκαιο της ΕΕ». Εξήγησε περαιτέρω ότι εάν και όταν οι αρχές τερματίσουν το πρόγραμμα στο σύνολό του, τότε η Κομισιόν θα εξετάσει εκ νέου την κατάσταση, αλλά προς το παρόν εναπόκειται στην Κύπρο να απαντήσει στις ανησυχίες που εξέφρασε η Επιτροπή».

Η Κομισιόν έβαλε «χοντρό χέρι» σε δύο κράτη μέλη, την Κύπρο και την Μάλτα, που παρόλες τις προειδοποιήσεις συνεχίζουν ακάθεκτές τις παράνομες πολιτογραφήσεις, αν και έχουν προειδοποιήσει τη Λευκωσία ότι παραβιάζει το δίκαιο της ΕΕ, που υπερτερεί του δικαίου του κράτους μέλους. Η Κομισιόν δίνει τώρα στην Κύπρο περιθώριο δύο μηνών για να απαντήσει. «Εάν οι απαντήσεις δεν είναι ικανοποιητικές, η Κομισιόν μπορεί να κάνει τα επόμενα βήματα στη διαδικασία παραβίασης» κατά τον Christian Wigant.

Με όλα αυτά να τρέχουν, με το ΑΚΕΛ να ψάχνεται σε συνέδριο να εντοπίσει το λάθος που το πήγε πίσω άλλα 3%, το ΔΗΚΟ να μην μπορεί να βρει δεύτερο Παναγόπουλο να φορτώσει την αποτυχία, τον Σιζόπουλο να χάνει τελικά το τρένο της προεδρίας της Βουλής και τον Λιλλήκα και τη Θεοχάρους να ψάχνουν απάνεμη γωνιά στο σαλόνι της ιστορίας, ποιος νοιάζεται που εποικίζεται το Βαρώσι; Κι αν νομίζετε πως η κυβέρνηση θα δυσκολευτεί να απαντήσει το ερώτημα κατά πόσον οι Βαρωσιώτες πρέπει να επιστρέψουν στα σπίτια τους υπό τουρκική  διοίκηση, πλανάσθε πλάνην οικτράν… Η απάντηση είναι έτοιμη από το 1978: Δεν θα αμμοχωστοποιήσουμε το Κυπριακό!

paraschos.andreas@gmail.com
Φιλελεύθερα, 13.6.2021.

■ Άγρυπνοι οι επιτήδειοι αποχαιρετούν το Βαρώσι που χάνεις
https://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/1213463/agypnoi-oi-epitideioi-apochairetoyn-to-barosi-poy-chaneis
* * * 

Παραπομπές ~ Αναγνώσματα
 
Εμείς οι «Βολεμένοι που δεν Θέλουμε Λύση»
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2016/08/blog-post_5.html

🔷 Αποδοχή της διζωνικής, ή Ζυρίχη; Προς την Ενότητα: Φίμωση, ή Συμφιλίωση;
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2020/08/blog-post.html

Ιδού ο δρόμος προς την Ελευθερία
Σενέρ Λεβέντ
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2019/09/blog-post_18.html 
 
Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ
https://web.archive.org/web/20170610181817/http://cyprus.indymedia.org/node/4916

Οδικός Χάρτης για μια Δίκαιη, Λειτουργική και Βιώσιμη Λύση του Κυπριακού
του Σόλωνα Αντάρτη
https://web.archive.org/web/20170610162255/http://cyprus.indymedia.org/node/4988

Θέσεις για μια Βιώσιμη Λύση
Η σύγκλιση προτάσεων κατόπιν συλλογικού διαλόγου που διήρκεσε για μερικούς μήνες ανάμεσα σε πέραν των εβδομήντα ενεργών στελεχών της Παράταξης του ΟΧΙ:
http://cyprus-org.net/Biosimi.Lysi.tentative.final.pdf

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Πολιτική Ανάλυση Αίματος
https://web.archive.org/web/20180908172925/http://cyprus.indymedia.org/node/5088

Η Ρατσιστική Διζωνική Αποτελεί τη Συνειδητή Επιλογή Ολοκλήρωσης του Κυπριακού Εθνικισμού
https://web.archive.org/web/20150906073600/http://cyprus.indymedia.org/node/4895

Το Σχέδιο Β’ Είναι Μία Αληθινή Κυπριακή Δημοκρατία
https://web.archive.org/web/20180908174906/http://cyprus.indymedia.org/node/5087 


Friday, 28 May 2021

Takedown of CDC's Latest Lies that COVID Vaccines Are Effective

US Center for Disease Control & Prevention posted the following science brief on May 26, 2021: 

I had time to look briefly at the first 3 of their source studies that I opened, (all of them are preprints, not peer reviewed), and all of them employ deceptive designs that obfuscate the results (a usual tactic).  I dissect them below.

(This post may be updated later if I have time to look at more of their references.)

Reference 13 cited in the CDC brief (the first reference in Table 1) has the following flaws:

1. To demonstrate lower infection rate (rate of PCR positives) among the vaccinated, they chose a matching cohort group that is actually NOT MATCHED for comorbidities.  Someone who has preexisting conditions, or who may be more immune compromised, are much less likely to take the risk of the vaccines (many doctors advise their patients against the vaccines if they have comorbidities, because the vaccine trials explicitly excluded immune compromised people which includes many conditions such as cancer).  This means the unvaccinated "controls" are more enriched with people with co-morbidities, especially if they're more educated on such matters, such as healthcare workers in their system that they analyzed.

2. To compare disease severity among the vaccinated PCR positives vs. unvaccinated PCR positives, they started with identifying "263 vaccinated individuals who subsequently tested positive for SARS-CoV-2 during the study period following their first dose", and then matched them 1-10 to 2,630 unvaccinated individuals who tested positive for SARS-CoV-2 during the study period.  Even though in this case, they matched cohorts with comparable comorbidities, but for those who weren't vaccinated, it is far more likely that they're already symptomatic and visiting a doctor, where they'll get a PCR test, whereas the vaccinated people are more likely to be those trusting the "test" and the medical system, and suitably fearful, that they're more likely to get tested without any symptoms.  So the vaccinated PCR positives should be expected to have less severe outcomes compared to the unvaccinated "controls" in such an unequal comparison.  The proper way should have been to match for similar severity at the time of PCR tests.

3. Also, what they compared was "severity of COVID-19 illness", but we know that for unvaccinated people, they've been attributing hospitalizations and deaths to COVID as long as they tested positive, while for vaccinated people, they tend to insist the illnesses and deaths are unrelated to the vaccine or COVID.  So that could very well play into it here too.


Reference 14 cited in the CDC brief (the second reference cited in Table 1) has the following flaw:

- They compared 325 PCR positives, and 320 controls, for the proportion of vaccinated people within each cohort, and concluded that vaccinated people occupy a higher proportion in the control population than the PCR positive "infected" group.  The problem is that they only matched case and controls by age, sex, and geographic region, but again NOT BY COMORBIDITIES.  It stands to reason that people with comorbidities are more likely to avoid the vaccine, and also are more likely to test positive as they have lower immunity.  So it's unsurprising that unvaccinated people would occupy a higher proportion in the PCR positive group, just for that reason alone.


Reference 15 cited in the CDC brief (the 3rd reference cited in Table 1) has the following flaw:

Similar to point #3 of reference 13 above, this study states: "Outcomes were Covid-19 related hospitalization and death."  Once again, they get to define which hospitalizations and deaths are "Covid-19 related", and which ones are not.  The proper comparison should have been the proportion of total hospitalizations and deaths, from all causes, between the vaccinated vs. unvaccinated & partially vaccinated patients in their record, after matching for age, sex, comorbidities, etc.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maggie Zhou received her PhD from the University of Wisconsin - Madison in 1997, and worked as a computational biologist for a number of years.  She is currently an independent seeker of truth.

Wednesday, 26 May 2021

🟢 Καθαρά, άμεσα, και έντιμα: Φοίβος Σπάρος


🟢 Το εκατοστό-πρώτο λουλούδι!

Η υποψηφιότητα του Ανεξάρτητου ("Μεμονωμένου") Υποψηφίου Φοίβου Σπάρου φέρνει στην επιφάνεια όλα εκείνα που τα κομματικά κατεστημένα ΔΕΝ θέλουν να συζητιούνται από τον λαό ~ ΙΔΙΩΣ μόλις πριν τις εκλογές: πολιτικό Ήθος, και ριζοσπαστικές λύσεις για το κυπριακό που στοχεύουν στην Απελευθέρωση.

Πιό κάτω αναπτύσσουμε εν συντομία τα εξής:

🟢 Λίγα λόγια για τον Υποψήφιο Φοίβο Σπάρο
🟢 Θέματα πολιτικού Ήθους
🟢 Το "γέρημον" το κυπριακό!



🟢 Λίγα λόγια για τον Υποψήφιο Φοίβο Σπάρο

■ Βίντεο, Φοίβος Σπάρος - περίπου 2 λεπτά:
https://www.youtube.com/watch?v=Qy2Q8taCQ24

Ο Φοίβος Σπάρος έχει αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής του σε ενεργό ενασχόληση με τα πολιτικά, σε χώρους με αποχρώσεις Απελευθερωτικού πατριωτισμού, Οικολογίας, Σοσιαλισμού, Διεθνισμού και ευρύτερα, σε εξωκοινοβουλευτικούς αγώνες για την Ελευθερία, Ισότητα, Δικαιοσύνη. Συμμετείχε στις προσπάθειες για την Ελεύθερη Ραδιοφωνία και φοιτητικούς αγώνες• έχει σπουδάσει Εφηρμοσμένη Φυσική και Μηχανική• εργάστηκε ως καθηγητής Μαθηματικών και Φυσικής.

Έχει αφιερώσει δημιουργικό χρόνο στις εκστρατείες υποστήριξης του αντιστασιακού Τκύπριου Σενέρ Λεβέντ και του συνδυασμού Γιασεμί, όπου η συμμετοχή του ήταν και παραμένει πολύτιμη• είναι ιδρυτικό στέλεχος της συσπείρωσης Κυκλάμινο• και ενεργός στην Παράταξη του ΟΧΙ - ενάντια σε κάθε προσπάθεια επιβολής της ρατσιστικής διζωνικής λύσης τύπου Απάρνταϊντ στην Κύπρο.



🟢 Θέματα πολιτικού Ήθους

Ο Φοίβος Σπάρος εξέπληξε όλους μας: κατέστησε κεντρικό άξονα της εκστρατείας του τα θέματα πολιτικού Ήθους που οι επαγγελματίες πολιτικοί ΔΕΝ θέλουν να συζητούν! Να οι θέσεις που κατέθεσε:

🟣 «Δέσμευση για ανακλητικότητα εκλεγέντος μέλους της Βουλής

Με το παρόν έγγραφο δηλώνω ότι οποιονδήποτε άτομο διαπιστώσει παρέκκλισή μου από τα πιο κάτω, κατά ή μετά την διάρκεια της θητείας μου ως βουλευτή, δύναται να απαιτήσει άμεση παραίτησή μου ή/και δικαστική δίωξή μου. Απαίτηση η οποία θα πρέπει να διερευνηθεί άμεσα οπότε, εάν αποδειχθεί βάσιμη, θα είμαι υποχρεωμένος να υπακούσω και να παραιτηθώ με την υποχρέωση να επανορθώσω.

Επαναφέρω το παθητικό ρήμα “δεσμεύομαι” στην σωστή του έννοια. Όταν λέω “δεσμεύομαι” εννοώ αυτό που λέω θα κάνω ή δέν θα κάνω κι όχι οτιδήποτε άλλο και σίγουρα όχι ακριβώς το αντίθετο, ούτε το θέτω υπό την αίρεση “εκτός κι αν μου βάλουν πιστόλι στον κρόταφο”.

Δεσμεύομαι ότι τα πιο κάτω αληθεύουν ή/και θα τα πραγματοποιήσω:

Προδιαγραφές Υποψηφίου

1. Πιστεύω ότι η πλήρης απασχόληση των βουλευτών είθισται να είναι η ενασχόληση με τα κοινά, δηλαδή ένα μέλος της Βουλής δέν πρέπει να διεξάγει ταυτόχρονα κάποιο επάγγελμα ή να έχει άλλην κερδοφόρα απασχόληση.

Τα συνολικά προσωπικά εισοδήματα κατά την διάρκεια της θητείας να ισούνται με τον μέσο όρο του κατά κεφαλήν διαθέσιμου εισοδήματος (επί του παρόντος υπολογίζεται γύρω στα €2,500 μηνιαίως). Οποιονδήποτε εισόδημα από το κράτος, το οποίον καθιστά τις συνολικές μηνιαίες αποδοχές πέραν αυτού θα διατίθεται σε κοινωφελείς οργανισμούς ή άτομα της επιλογής του, ανωνύμως αλλά με διαφάνεια.

2.1 Στο προσωπικό επίπεδο:

2.1.1 Σε μηνιαία ποσά: Οι συντάξεις μου συμποσούνται σε περίπου €1.100, ενώ τα παρόντα καθαρά εισοδήματα μέλους της Βουλής είναι περίπου €4.500. Επομένως, θα κρατώ από αυτόν τον μισθό περίπου €1.400 και το υπόλοιπο, περίπου €3.100, θα κατατίθεται ανωνύμως όπως αναφέρεται πιο πάνω.

2.1.2 Δεκτά θα είναι επιδόματα για 1 ή και 2 άτομα γραμματειακό προσωπικό στην Βουλή, θέσεις και εισοδήματα που θα καταργηθούν, βέβαια, με τη λήξη της θητείας μου.

2.1.3 Η εκτιμημένη αξία των περιουσιακών μου στοιχείων δέν υπερβαίνει τις €200 χιλιάδες.

2.2 Θα καταθέσω νομοσχέδιο που να προνοεί τα ίδια για κάθε βουλευτή. Δηλαδή, να μειωθούν τα εισοδήματα κάθε μέλους της Βουλής στον μέσο όρο του κατά κεφαλήν διαθέσιμου εισοδήματος.

Θα καταθέσω, επίσης, νομοσχέδιο για κατάργηση της επιδότησης των κομμάτων από το κράτος. Τα εκλογικά έξοδα των κομμάτων θα πρέπει να καταβάλλονται από δικούς τους πόρους.

ΔΕΝ θα:

4.1 δέχομαι ούτε θα δίνω “φιλοδωρήματα” προς οποιανδήποτε εκδούλευση,

4.2 παρευρίσκομαι σε γάμους ή άλλες δεξιώσεις προς άγραν ψήφων.
 
5. Θα καταθέτω προτάσεις νόμων που θα καταπολεμούν το ρουσφέτι ή/και άλλα στοιχεία αυτού που ονομάζω “πελατειακό σύστημα”.

6. Θα καταθέσω προτάσεις νόμων για την Παιδεία. Παιδεία που να βασίζεται σε ανθρωπιστικές αξίες και να σέβεται την προσωπικότητα του κάθε παιδιού. Για ένα δημοκρατικό σχολείο εμπνευσμένο από τις αρχές και την πρακτική συστημάτων Montessori, Freinet, Paulo Freire και του πολύ δικού μας Εκπαιδευτικού Ψυχολόγου Μιχάλη Κ. Παπαδόπουλου

🟢 Το "γέρημον" το κυπριακό!

Πως τοποθετείται για το κυπριακό; Είναι ίσως ο μόνος Υποψήφιος με νούσιμη και βιώσιμη πρόταση λύσης:
🟣 «Για λύση του “Κυπριακού προβλήματος” θα υποστηρίζω ενιαίο κράτος με ισότιμους πολίτες ανεξαρτήτως εθνικού, θρησκευτικού ή άλλου στοιχείου ιδιαιτερότητας. Πολίτες με ισότιμες ελευθερίες, υποχρεώσεις και δικαιώματα. Νοουμένου ότι θα αποχωρήσουν τα κατοχικά στρατεύματα της Τουρκίας και δέν θα γίνουν αποδεχτές οποιεσδήποτε εγγυήσεις ή/και επεμβατικά δικαιώματα άλλων χωρών.
🟣 Για περισσότερες λεπτομέρειες επισυνάπτω το έντυπο “Η δική μας αντίληψη Βιώσιμης Λύσης”».
Το κείμενο είναι εδώ, στις τρεις γλώσσες (ελληνικά, τουρκικά, αγγλικά). Το κείμενο είναι αποτέλεσμα πολιτικών διαλόγων και ζυμώσεων ανάμεσα σε περισσότερο από 70 πολιτικά ενεργών ατόμων:
■ Η δική μας αντίληψη Βιώσιμης Λύσης
https://www.dropbox.com/s/8cpzonq06cz6bry/Viosimi-Sustainable%2019-sept-18.docx?dl=0

🟣 «Για την επίτευξη μιας τέτοιας λύσης, θα προτείνω να συσταθεί Παγκύπριο σώμα με συμμετοχή εκπροσώπων όλων των νομίμων πολιτών της Κυπριακής Δημοκρατίας που να καθορίσει στόχους οι οποίοι θα συνάδουν με την επιθυμητή βιώσιμη λύση. Ώστε, με την συμβολή ειδικών, να επεξεργαστούν την στρατηγική και τις τακτικές επίτευξής τους.»

Τα πιο πάνω δημοσιεύτηκαν στο κείμενο του Υποψηφίου εδώ:
https://tinyurl.com/phoivos-sparos-ekloges
Ο Φοίβος Σπάρος είναι Υποψήφιος για την Επαρχία Λεμεσού.


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

~~~~~~~~~~~~~

■ Η δική μας αντίληψη Βιώσιμης Λύσης
https://www.dropbox.com/s/8cpzonq06cz6bry/Viosimi-Sustainable%2019-sept-18.docx?dl=0

■ Βίντεο, Φοίβος Σπάρος - περίπου 2 λεπτά:
https://www.youtube.com/watch?v=Qy2Q8taCQ24

■ Τί θα ψηφίσω αν δέν εγκρίνω κανένα κόμμα
https://kyklamino.org/4999-2/

■ Κι αν δέν εγκρίνω κανένα κόμμα; Γιατί να ψηφίσω;
https://tinyurl.com/phoivos-sparos-ekloges
ή
https://forum.agora-dialogue.com/2021/05/16/%CE%BA-%CE%B9-%CE%B1%CE%BD-%CE%B4%CE%AD%CE%BD-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%BD%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%BD/

■ Περιληπτικό Βιογραφικό Σημείωμα, συν Τοποθετήσεις:
http://cyprus-org.net/Phoivos.Sparos.Biografiko.Topothetiseis.rtf

 
* * *

Sunday, 23 May 2021

🟢 Γιατί πέθανε ο Κυριάκος;


🟢 Ήταν ένας υγιής άνθρωπος. Από την πρώτη στιγμή του απροσδόκητου του θανάτου, όλοι αναρωτηθήκαμε "μήπως είχε βάλει το εμβόλιο;"

Αλλά...
Κατόπιν παραπόνων από διάφορους Υποψήφιους, καθώς και παραπόνων από μέλη της οικογένειας του αδικοχαμένου, το άρθρο σε αυτή την σελίδα που διερευνούσε αυτή την πιθανότητα εξαναγκάστηκε σε "απόκρυψη".

Κυκλοφορούν φήμες ότι "έγινε νεκροψία", αλλά δεν μας έχει λεχθεί το αν έγινε ειδική μελέτη για την επίδραση του εμβολίου στον πάσχοντα. Μιά τέτοια επίδραση δεν φαίνεται με το γυμνό μάτι και απαιτεί εξειδικευμένες ιστοπαθολογικές εξετάσεις ΣΥΝ συσχετισμό με το ιστορικό του πάσχοντος.

Η φίμωση του άρθρου δυστυχώς δεν θα καθησυχάσει τις ανησυχίες του κόσμου. Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα σε μια εποχή μαζικής ανασφάλειας.

Ο πόνος από την απώλεια ενός ανθρώπου που αγαπήθηκε πλατειά για την κοινωνική του προσφορά μες το παρόν κλίμα δυστυχώς θα θρέψει τις υπόνοιες, και αντί να εξουδετερώσει, δυστυχώς θα ενισχύσει τις υποψίες για την αιτία θανάτου.

Πρός την οικογένεια:

🌹 Τα θερμά μου και ειλικρινή συλλυπητήρια. Ξέρω πως τα λόγια δεν μπορούν να αποτελέσουν καμία παρηγοριά σε τέτοιες στιγμές οδυνηρής απώλειας ενός αγαπημένου.

Αν έχετε πληροφορίες για την ιατρική πλευρά του θέματος και μπορείτε να τις δημοσιεύσετε, πχ. αν έγινε νεκροψία, αν ερευνήθηκε ειδικά το θέμα του εμβολίου, κοκ. αυτό θα συμβάλει πολύ για να καθησυχαστούν οι ανησυχίες όλων μας. Όταν μια τέτοια τραγωδία κτυπά ένα άτομο τόσο πολύ αγαπητό στην ευρύτερη κοινωνία, ο μόνος τρόπος να καθησυχαστούν οι ανησυχίες για την αιτία θανάτου είναι μια επίσημη ανακοίνωση.

Αναδημοσιεύουμε δημόσιο σχόλιο της Υποψήφιας Βουλευτού κας Έφης Ξάνθου:

"Είσαι απαράδεκτος και αισχρος. Στην προσπάθεια σου να επιτεθείς στο Κίνημα Οικολόγων - Συνεργασία Πολιτών γράφεις βλακείες και κουροφεξαλα, πιάνοντας στο στόμα σου ένα άνθρωπο που μόλις χθες θαψαμε. Ένα άνθρωπο με βαρύ ιστορικό καρδιακών προβλημάτων τον παρουσιάζεται ως θύμα του εμβολιασμού ενάντια στο covid. Είσαι εκτός πραγματικότητας εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά έχεις αγγίξει τον πάτο με αυτή σου την ανάρτηση. Δεν σέβεσαι την οικογένεια του ανθρώπου βρε; Δεν σκέφτεσαι τι αντίκτυπο θα έχει στην 11χρονη κορούλα του που ακόμη δεν καταλαβαίνει πλήρως το της έχει συμβεί; Στην χήρα του που έχασε τη γη από τα πόδια της; Είσαι αισχρός βρε!"
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net



 * * *

Friday, 21 May 2021

ΕΚΛΟΓΕΣ: Μαύρο στους Οικολόγους; Είναι δυνατόν να φτάσαμε σε αυτό το σημείο πλέον;

 

🟢 Έγινε έξωθεν κατάληψη των Οικολόγων από ρατσιστές-διζωνιστές, ή τους προσκάλεσαν;

🟢 Το αόρατον καθεστώς της εντελέχειας

🟢 Εντελώς απροσδόκητες εξελίξεις

🟢 Τα τεκμήρια... επί λέξει.


Δεν το περίμενα ποτέ μου πως θα ερχόταν μέρα να σκέφτομαι πως για τις επερχόμενες εκλογές ίσως να είναι ορθή η θέση "Μαύρο στους Οικολόγους" - ό,τι και να είναι, κάποιοι από αυτούς τους πρώην συναγωνιστές είναι έντιμοι και αφοσιωμένοι άνθρωποι, και μέχρι πρόσφατα ήταν πολιτικά συνεπείς. Αλλά...


...ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ την κομματική Οικολογία στην παράταξη των ρατσιστών-διζωνιστών! Με την παράδοση τους, καταστράφηκε ένα από τα κομματικά προπύργια της Παράταξης του ΟΧΙ. Και δεν ήταν πολλά. Μες' την Παράταξη του ΟΧΙ μέχρι πρόσφατα συμμετείχαν η ΕΔΕΚ, η Αλληλεγγύη, η Συμμαχία Πολιτών, το ΔΗΚΟ, και το απαράδεκτο ΕΛΑΜ που αρνιέται να απαρνηθεί την σχέση του με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής.


Η ΕΔΕΚ παραμένει σταθερή στην απόρριψη της ρατσιστικής διζωνικής. Και συνεχίζει να συγκρούεται με πρώην μέλη της που κλίνουν προς την διζωνική.


Η Συμμαχία Πολιτών - ή τουλάχιστον σημαντικά μέλη της - συνεργάζεται με την ΕΔΕΚ.


Το ΔΗΚΟ τώρα σφυρά για "διζωνική με ορθό περιεχόμενο". Με άλλα λόγια ο καιροσκοπισμός μπαίνει ξανά στο πηδάλιο. ΜΑΥΡΟ στο ΔΗΚΟ!


Η Αλληλεγγύη ακόμη σφαδάζει από το ηθικό πλήγμα που υπέστηκε όταν ο Δ. Συλλούρης, Πρόεδρος της Βουλής, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση για να ξεπλύνει την ντροπή που επέφερε στο κόμμα και στον εαυτό του με την ενεργό του συμμετοχή σε πράξεις διαφθοράς. Μαζί του, δυστυχώς, η Αλληλεγγύη έχει χάσει πολλή από την αξιοπιστία που κατείχε.


Για το ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ, τα δύο πιο μεγάλα κόμματα στην Κύπρο και τα οποία ως ΔΗΣΑΚΕΛ έχουν αφοσιωθεί στον ρατσισμό-διζωνισμό, αξίζει να τους φωνάζουμε ΜΑΥΡΟ-ΜΑΥΡΟ-ΜΑΥΡΟ! - μέχρι τον αιώνα τον άπαντα.


Αλλά για τους Οικολόγους; Πως έγινε και άνοιξαν τις πόρτες τους στους οπαδούς της "όποιας λύσης", στους διαφημιστές της ρατσιστικής διζωνικής που ζητούν να μας επιβάλουν ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός και ο τουρκικός μιλιταρισμός;


Είχα ένα πονεμένο γραπτό διάλογο με δύο σημαντικά και ιστορικά μέλη των Οικολόγων για αυτό το θέμα, τους Κυριάκο Τσιμίλλη και Γιώργο Περδίκη, τους οποίους εκτιμώ για διάφορους λόγους ασχέτως διαφωνιών μαζί τους. Αντί να μου απαλύνει τον πόνο, ο διάλογος επισφράγησε μέσα μου το ότι πράγματι, κάτι σάπησε στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.


Εκείνο που σάπησε, δεν ξέρω αν είναι καινούργιο στοιχείο, ή αν είναι η φυσική προέκταση τάσεων που υπήρχαν στη κομματική Οικολογία από της ίδρυσης της. Πάντως, στενοχωριέμαι γιατί παρ' όλο που διαφωνούσαμε για πολλά (και ιδίως για το θέμα της Νομιμοποίησης της Κάνναβης! ...για όλους τους ανθρώπους και για κάθε μορφή χρήσης), είχαμε μέχρι πρόσφατα μια καλή συνεργασία με τους Οικολόγους. Αλλά τώρα και εκείνη τίθεται σε αμφισβήτηση:

🟢 Η συνεργασία μας προς υποστήριξη του αντιστασιακού Τκύπριου και Σοσιαλιστή Σενέρ Λεβέντ (καθώς και άλλων αντιστασιακών) πήγαινε καλά. Τώρα πως θα σταθεί αφού και ο ίδιος ο Σενέρ είναι εναντίον της διζωνικής;

🟢 Η συνεργασία μας υπέρ της Κουρδικής Επανάστασης... πως θα σταθεί αν οι Οικολόγοι χειροκροτούν την παράδοση μας στις κατοχικές απαιτήσεις του τουρκικού μιλιταρισμού;


Οι πολιτικές συσπειρώσεις με τις οποίες δραστηριοποιούμαι και με τις οποίες έγιναν οι πιό πάνω συνεργασίες θα δυσκολευτούν πολύ να προσαρμοστούν στην απώλεια αξιοπιστίας των Οικολόγων γύρω από αυτά τα θέματα.


Ακολουθεί αντίγραφο του διαλόγου που ανέφερα πιο πάνω. Άρχισε με αφορμή ένα άρθρο του Κυριάκου Τσιμίλλη άσχετο με την υπόθεση μας. Και στις Παραπομπές πιο κάτω, ακολουθούν πολλά άρθρα από τον Τύπο όπου κατονομάζονται κάποιοι από τους διζωνιστές Οικολόγους, με πρωταγωνιστές τους Χαράλαμπο Θεοπέμπτου, Αλεξάνδρα Ατταλίδου, Θεανώ Καλαβανά, Μέλανη Στέλιου.

 


Ο διάλογος


🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Κυριάκο, όσο δίκαιο και αν έχεις - και πάντα σε εκτιμώ για την ηθική και πολιτική σου κρίση - ΤΡΕΜΩ με την μεταστροφή των Οικολόγων προς τη ρατσιστική Διζωνική "τελική λύση". Πως επιτρέψατε την κατάλυση αυτού του προπύργιου της Παράταξης του ΟΧΙ;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Πέτρο δεν έγινε κάτι τέτοιο που περιγράφεις. Όσο υπάρχουν άνθρωποι όπως τον Κ. Τσιμιλλη ανάμεσα μας δεν πρόκειται να γίνει αυτό που περιγράφεις. Μπορεί να διαφωνείς με την πολυσυλλεκτικοτητα αλλά δεν έχει αλλάξει η θέση των Οικολογων. Εχουμε ένα θέμα να ακουστεί σωστά καθαρά και πειστικά αυτή η θέση, δίνουμε την εντύπωση κάποτε ότι δεν πατάμε γερά, αλλά δεν έχει συμβεί κανένα πισωγύρισμα. Κρατάμε ακόμα...



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Ασχέτως του ότι έχουμε διαφωνήσει στο παρελθόν, Γιώργο, για σημαντικά θέματα (και για κάποια ακόμη διαφωνούμε), η ανησυχία μου για την παρούσα κατάσταση της κομματικής Οικολογίας δεν είναι απόρροια εκείνων των διαφωνιών.


Αν ήταν κάτι που με κρατούσε μέχρι τώρα από το να γίνω και να δηλώσω ανοικτά ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ του κόμματος (όπως θεωρώ τον εαυτό μου αντίπαλο των ΔΗΣΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, και ΕΛΑΜ), ήταν το ότι τουλάχιστον στο θέμα του κυπριακού είχατε ΑΜΟΛΥΝΤΗ, καθαρή θέση. Οι Οικολόγοι ήταν ένα από τα κομματικά προπύργια της Παράταξης του ΟΧΙ. Μάλιστα ήσασταν πιο κοντά στις θέσεις που πρεσβεύω γιατί συνεργαστήκατε με τις πολιτικές μας συσπειρώσεις για το θέμα του Σενέρ Λεβέντ και των άλλων αντιστασιακών ΤΚυπρίων• καθώς και σε ευρύτερους αντι-Ιμπεριαλιστικούς αγώνες. Με την καθαρή σας στάση κρατούσατε πίσω κάποια σεσημασμένα μέλη του κόμματος που ήταν κρυφοί υποστηρικτές της ρατσιστικής Διζωνικής - τώρα όχι μόνο έχουν ξεσαλώσει ανοικτά, αλλά έφεραν κι ΑΛΛΟΥΣ τέτοιους, που αλαλάζουν ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ υπέρ του αίσχους που θέλει να μας επιβάλει ο Δυτικός Ιμπεριαλισμός, ο Νεο-Οθωμανικός μιλιταρισμός και οι ντόπιοι άρχοντες σνοδοιπόροι, προδότες και δοσίλογοι. Κάποιοι από αυτούς θα έρθει στιγμή - σας το εγγυώμαι - που θα χάσουν τα κεφάλια τους, κυριολεκτικά: δείτε μόνο τι γίνεται στην κατεχόμενη Διζωνική Παλαιστίνη σήμερα. Νομίζετε πως οι λίγοι δοσίλογοι Παλαιστίνιοι που ήταν σεσημασμένοι και μετρημένοι έχουν επιζήσει αυτές τις μέρες; ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που χρειάζεται να σας μιλώ έτσι, μα... τι πάθατε;


Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εγκυρότητα στον ισχυρισμό πως τάχα "κινδυνεύουμε από την διχοτόμηση τώρα και άρα πρέπει να συμμαχήσουμε με τους διζωνιστές". Αυτό δεν είναι πολιτικός συλλογισμός, είναι το παραλήρημα του αυτόχειρος που πριν αυτοκτονήσει ΠΡΩΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.


Και εφ' όσον δεν ευσταθεί ΚΑΝΕΝΑ πολιτικό επιχείρημα για την πολιτική ανοχή, καν, των ρατσιστών-Διζωνιστών ανάμεσα σας (πόσο μάλλον δε για συνεργασία μαζί τους), τι άλλο ευσταθεί; Είναι δυνατόν να πουληθήκατε στην "μεγάλη ιδέα" πως τάχα θα μαζέψετε κάποιους παραπάνω ψοφόψηφους και θα εξέλθετε από αυτή την καμπή αλώβητοι, πως τάχα αυτοί οι προδότες-καιροσκόποι-δοσίλογοι θα φύγουν, και πως θα επιστρέψετε σε μια εθνικά ορθή θέση ανώδυνα;


ΑΔΥΝΑΤΩ να πιστέψω αυτό που κυκλοφορεί, πως τάχα οι κρατούντες του ΔΗΚΟΑΚΕΛ σας έχουν υποσχεθεί Υπουργείο σε αντάλλαγμα με την ανοχή σας τώρα στους ρατσιστές-Διζωνιστές και μετέπειτα συνεργασία στις Προεδρικές. Ή μάλλον, αδυνατώ να πιστέψω πως ήταν δυνατόν να αποδεκτείτε τέτοια συμφωνία. Αλλά αν δεν ισχύει κανένα άλλο πολιτικό ή ηθικό επιχείρημα για την παρούσα κατάσταση που παρουσιάζετε προεκλογικά, τι άλλο να πιστέψουμε;


Εγώ ΔΕΝ θέλω να τα πιστέψω αυτά. Αλλά υπάρχει και η εις άτοπον απαγωγή, που αποδεικνύει πράγματα θέλουμε-δεν-θέλουμε. Έμειναν μόνο μερικές μέρες πριν τις εκλογές και ετοιμάζω μια σειρά σύντομων άρθρων με τίτλο "ΜΑΥΡΟ στους (τάδε)" όπου θα παρελάσουν ξεχωριστά ΑΚΕΛ, ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΛΑΜ. Τρέμω με την ιδέα πως πρέπει να ετοιμάσω και ένα για τους Οικολόγους που ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΜΑΧΗ ένα πολιτικό-κομματικό προπύργιο της Παράταξης μας. Τι πρέπει να κάμω;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Όπως πάντα όντας ελεύθερο πλάσμα θα κάνεις αυτό που πιστεύεις. Ποιος ξέρει? Μπορεί η εξέλιξη των πραγμάτων να σε δικαιώσει. Μπορεί κι όχι. Εγω θα κάνω οτι μπορώ να σε διαψεύσω δηδ. όλα όσα προβλέπεις να τα αποτρέψω,αν εμφανιστούν. Όσα έγραψα πιο πάνω αφορούν εμένα και τον Κ.Τσιμιλη (από το άρθρο του οποίου ξεκίνησε ο διάλογος αυτός).



🟣 Κυριάκος Τσιμίλλης:

Τελικά, με αφορμή τη σημερινή μου ανάρτηση, ξεκίνησε μια συζήτηση που σίγουρα δεν είναι μεμονωμένη. Προς στιγμή θεώρησα πως το διαδίκτυο δεν είναι ο δόκιμος χώρος ενώ και το άρθρο μου δεν ήταν σχετικό. Από την άλλη, όμως, δεν είμαι από αυτούς που μένουν θεατές και ούτε φιλικό θα ήταν να μείνω σιωπηλός μια και τα ερωτήματα μπήκαν πρώτα σε μένα. Θεωρώ πως, πράγματι, η εικόνα δεν είναι αυτή που ξέρουμε τα 25 και κάτι χρόνια στην έντιμη και συνεπή διαδρομή των Οικολόγων. Το τοπίο είναι θολό κι οι δηλώσεις ασαφείς. Κι όμως οι θέσεις είναι αναλλοίωτες, όχι από δογματισμό αλλά γιατί δομήθηκαν μέσα σε μια μακρά πορεία ενώ αξιολογούνταν και εμπλουτίζονταν μέσα και από μια κριτική θεώρηση των γεγονότων. Για να μην παραπέμψω κι εγώ στην ιστοσελίδα(!) υπογραμμίζω τον βασικό άξονα των θέσεων αυτών που επιβεβαιώθηκαν και μόλις προ μηνός. Είμαστε ενάντια στον γεωγραφικό διαχωρισμό των Κυπρίων με βάση την καταγωγή και τη θρησκεία. Αυτή είναι η ουσία κι όπως θα ξανατραγούδαγε ο Σαββόπουλος «κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει»!



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Κυριάκο και Γιώργο, σας ευχαριστώ για τα πιο πάνω σχόλια.

Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλοι από εσάς τους δύο που μπορούν να απαντήσουν με ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ για αυτό το καυτό θέμα.

1. Για μένα είναι μεγάλη ανακούφιση η δήλωση σας ότι "Είμαστε ενάντια στον γεωγραφικό διαχωρισμό των Κυπρίων με βάση την καταγωγή και τη θρησκεία."

2. Μπορείτε να μας διαβεβαιώσετε ότι ΟΥΔΕΙΣ των Υποψηφίων Οικολόγων για τις επερχόμενες εκλογές υποστηρίζει την ρατσιστική Διζωνική;

3. Είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως οι Υποψήφιοι σας είναι όλοι αφοσιωμένοι στην δική σας αντίληψη για το κυπριακό;

4. Δεν το αντιλαμβάνεστε πως η ασάφεια των δηλώσεων για την ρατσιστική Διζωνική από Υποψήφιους Οικολόγους αντί να δημιουργεί υποστήριξη, διώχνει από κοντά σας τον όποιο κόσμο με Οικολογικές ευαισθησίες που μέχρι τώρα σας εμπιστευόταν πως αυτό το θέμα αποτελεί ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ;



🟣 Γιώργος Περδίκης:

Η απάντηση είναι ότι Ερ2)δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι που δεσμεύονται με τις θέσεις του κινήματος στο κυπριακο. Δυο τουλάχιστον δήλωσαν εξ αρχής ότι δεν δεσμεύονται. Μετά από πολλή συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες έγινε αποδεκτή η εξαίρεση Ερ3) δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι όλοι θα τηρήσουν την υπογραφή τους. Πρέπει να την τηρήσουν Ερ4)η ασάφεια δεν βοηθά. Καλούμε τους φίλους μας που θεωρούν σημαντικο το ζήτημα της αποτροπής διχοτομικων λύσεων, να μας ψηφίσουν ξανά.



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Γιώργο: Ομολογώ συγκλονισμένος με τις απαντήσεις που μας έδωσες - έγραψες:

"Ερ2) δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι που δεσμεύονται με τις θέσεις του κινήματος στο κυπριακο. Δυο τουλάχιστον δήλωσαν εξ αρχής ότι δεν δεσμεύονται. Μετά από πολλή συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες έγινε αποδεκτή η εξαίρεση

Ερ3) δεν μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι όλοι θα τηρήσουν την υπογραφή τους. Πρέπει να την τηρήσουν

Ερ4) η ασάφεια δεν βοηθά."

Εδώ πρέπει να αναγνωρίσουμε πως οι απαντήσεις τεκμηριώνουν - εδώ σε δημόσιο διάλογο! - ότι ΔΕΝ είναι κατά λάθος που βρέθηκαν Διζωνιστές στο ψηφοδέλτιο σας, και ότι μάλιστα αυτό έγινε όχι μόνο εν γνώσει σας, αλλά και κατόπιν συλλογικής απόφασης. Επίσης, το ότι ΔΕΝ εμπιστεύεστε κάποιους από τους υποψηφίους να τηρήσουν τον λόγο τους (την δέσμευση, ή υπογραφή τους), και το ότι ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ πως έχει διασπαρεί ασάφεια για το θέμα της λύσης από αυτούς... με τρομάζει.


Το εθνικό / "κυπριακό" θέμα ήταν το μόνο στο οποίο η κομματική Οικολογία είχε πιο σαφείς θέσεις από όλα τα άλλα.

{Στα άλλα θέματα (επιστρέφοντας στιγμιαία στις διαχρονικές μας διαφωνίες, όχι για να αρχίσω καυγά αλλά για σας συγχαρώ μέσω σύγκρισης), ενόσω επιμένετε να αποκλείετε δογματικά την ανάγκη ανατροπής και αντικατάστασης της εξουσίας Κράτους και Κεφαλαίου με κάτι καλύτερο, είσασταν (και παραμένετε) δυστυχώς καταδικασμένοι στην επιδίωξη "διαχείρισης" των Οικολογικών προβλημάτων μόνο μέσα από τους ΚρατικοΚεφαλαιϊκούς μηχανισμούς - οι οποίοι εξ' ορισμού είναι αφοσιωμένοι αποκλειστικά στην ταυτόχρονη καταστροφή και εκμετάλλευση φυσικού και ανθρωπίνου περιβάλλοντος. Αυτή είναι η πηγή της ασάφειας των θέσεων σας για τα πλείστα άλλα θέματα.}...

Αλλά για το κυπριακό και εθνικό θέμα, μέχρι τώρα είσασταν πολύ σαφείς. Υπήρχε μια γραμμή απαράβατη. ΓΙΑΤΙ συμφωνήσατε να παραβιαστεί;



🟣 Γιώργος Περδίκης

Δεν συμφωνώ με την ανάλυση σου αγαπητέ φίλε. Δεν έχει κατά την άποψή μου γίνει καμμιά παραβίαση. Ο "αγνωστικισμος" που χαρακτηρίζει τις απαντήσεις μου είναι γενικός. Μετά από 35 χρόνια στην πολιτική δεν εμπιστεύομαι κανένα και για κανένα θέμα.



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Ευχαριστώ για την άμεση και ειλικρινή απάντηση.

Σέβομαι το ότι μέρος της "απόχρωσης" της απάντησης σου είναι κάτι σαν υπαρξιακό χιούμορ (ή κάτι σαν υπαρξιακή δήλωση για την απόγνωση που μας φέρνει η έλλειψη "εγγύησης", ή το αόρατον καθεστώς της εντελέχειας για τα καυτά θέματα της ύπαρξης και του αγώνος...), μα,


...αν δεν μπορείτε εσείς οι δύο - που επαναλαμβάνω, κατέχετε την δυνατότητα να μιλήσετε με την πιο ΕΓΚΥΡΗ φωνή για αυτό το θέμα - αν δεν μπορείτε ΕΣΕΙΣ να μιλήσετε με σιγουριά και εμπιστοσύνη για τους υποψηφίους σας, πως θα σας ψηφίσει ο απλός ο κόσμος;



🟣 Γιώργος Περδίκης

Πέτρος Ευδόκας: εγω πιστεύω ότι ο "απλός κόσμος" δεν εμπιστεύεται κανένα. Το αποτέλεσμα θα δείξει (αναγνωστικισμος γαρ).



🟣 Πέτρος Ευδόκας:

Γιώργος Περδίκης Σίγουρα συμφωνούμε σε τούτο: το αποτέλεσμα θα δείξει. Αλλά το ΤΙ ακριβώς θα δείξει... με ανησυχεί.


Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ


Συνέντευξη Θεοπέμπτου: Ναι στη διζωνική δικοινοτική με το σωστό περιεχόμενο και με υποψήφιους από τους Unite Cyprus

https://topontiki.com.cy/2021/04/13/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%80%CE%AD%CE%BC%CF%80%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B6%CF%89%CE%BD%CE%B9/


Σε καθεστώς πολυφωνίας οι Οικολόγοι

Με αφορμή την συνεργασία με Ατταλίδου - Καλαβανά και κουρεμένους ανοίγει συζήτηση αν το Κίνημα προχωρά σε rebranding

https://m.kathimerini.com.cy/gr/politiki/se-kathestws-polyfonias-oi-oikologoi


"Η προσωπική μου θέση είναι υπέρ της ΔΔΟ. Βέβαια, πρέπει να προσέξουμε κάποια πράγματα, όπως είναι οι ενιαίες πολιτικές στα περιβαλλοντικά ζητήματα κλπ."

Χαράλαμπος Θεοπέμπτου στον «Π»: Πράσινες θέσεις για όλη την Κύπρο

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/charalampos-theopemptoy-ston-p-prasines-theseis-gia-oli-tin-kypro/


Συνέντευξη Θεανώς Καλαβανά (Οικολόγοι) στον «Π»: ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΑΚΕΛ βουτηγμένοι στη διαφθορά

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/synenteyxi-theanos-kalavana-kin-oikologon-syn-politon-ston-p-disy-diko-akel-voytigmenoi-sti-diafthora/


Α. Ατταλίδου: Αποφάσισα να πολεμήσω γι’ αυτά που πιστεύω μέσα από το σύστημα

https://www.reporter.com.cy/politics/article/788269/a-attalidoy-apofasisa-na-polemiso-g-afta-poy-pistevo-mesa-apo-to-systima


Ο Χ. Θεοπέμπτου στον 107.6 μετά την ανάληψη της προεδρίας – Οι προτεραιότητες

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/o-ch-theopemptoy-ston-107-6-meta-tin-analipsi-tis-proedrias-oi-proteraiotites/


Πού το πάνε οι Οικολόγοι; – Οι αλλαγές στο Κίνημα

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/poy-to-pane-oi-oikologoi-oi-allages-sto-kinima/


ΚΥΠΡΙΑΚΟ – Στροφή Οικολόγων προς Διζωνική ( Ανάλυση )

https://politicsreveal.com/%CE%BA%CF%85%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B6%CF%89%CE%BD/


Στη δίνη του αχταρμά οι Οικολόγοι

https://www.kathimerini.com.cy/gr/politiki/boyleytikes-ekloges/boyleytikes-reportaz-istoriko/sti-dini-toy-axtarma-oi-oikologoi


Μέλανη Στέλιου: Γιατί υποψήφια με τους Οικολόγους;

https://politis.com.cy/politis-news/kypros/melani-stelioy-giati-ypopsifia-me-toys-oikologoys/