Tuesday 2 March 2010

Ο Σενέρ γιά τον Μακάριο Δρουσιώτη


Ο ΤουρκοΚύπριος συμπατριώτης μας Şener Levent /Σενέρ Λεβέντ, σοσιαλιστής και αντιστασιακός δημοσιογράφος που εργάζεται με χίλιους κινδύνους και βάσανα να εκδίδει την εφημερίδα ΑΦΡΙΚΑ (πρώην "Αβρούπα" / "Ευρώπη" ) στην κατεχόμενη βόρεια Κύπρο, σχολιάζει τις δηλώσεις ΕλληνοΚυπρίων δημοσιογράφων μετά από συνάντηση τους με τον Πρωθυπουργό της Τουρκίας, Ταγίπ Έρντογαν. Ονομάζει τον Μακάριο Δρουσιώτη, μεταξύ άλλων, και τους ζωγραφίζει με χρώματα καθόλου κολακευτικά. Όλα στο νέο του άρθρο που δημοσιεύει στην εφημερίδα "Πολίτης" στην τακτική του στήλη που ονομάζεται ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

Να μερικά αποσπάσματα - ακολουθεί ολόκληρο του το άρθρο χωρίς περικοπές αμέσως μετά.

Στο νέο του άρθρο ο Σενέρ λέει τα εξής:
"Δεν μπορώ να ξέρω πώς επιλέχθηκαν οι δημοσιογράφοι που προσκλήθηκαν, αλλά, εξ όσων είδα, είναι από αυτούς που με τις άσχετες ερωτήσεις τους δεν θα στρίμωχναν τον Έρντογαν και δεν θα τον πονοκεφάλιαζαν.
.../...
Μετά που άκουσε τον Έρντογαν ο δημοσιογράφος του «Πολίτη» Μακάριος Δρουσιώτης εξέφρασε, λέει, ως εξής τα συναισθήματά του: «Ήταν η πιο εντυπωσιακή ομιλία που άκουσα στη δημοσιογραφική μου καριέρα».
.../...
Ο Έρντογαν έγινε ο πρώτος Τούρκος Πρωθυπουργός, ο οποίος με τη στήριξη των ΗΠΑ και της Βρετανίας κατάφερε να αθωώσει την τουρκική κατοχή στην Κύπρο. Εξασφάλισε την στήριξή τους χάρις στις μοναδικές δυνατότητες που παρείχε στους δυτικούς επενδυτές στην Τουρκία και στην συμπεριφορά του ως χωροφύλακα στη Μέση Ανατολή. Έτσι, εδραίωσε και την παρουσία του στην Κύπρο. Κατά την περίοδο Έρντογαν, η βόρεια Κύπρος έγινε πιο πολύ κτήμα της Τουρκίας. Ο πληθυσμός της στο νησί έγινε πολλαπλάσιος. Λεηλατήθηκαν και οι τελευταίες ελληνοκυπριακές περιουσίες που είχαν απομείνει. Μήπως αυτό άφησε έκθαμβους τους Ελληνοκύπριους δημοσιογράφους;"
Εμείς συνεχίζουμε από το 1983 (από τότε που ο Ραούφ Ντεκντάς και οι στρατηγοί κήρυξαν μονομερώς και παράνομα την αποσχιστική "κρατική υπόσταση" του καθεστώτος κατοχής στο βορρά), να επαναλαμβάνουμε πως η ελευθερία της Κύπρου και ο ελληνισμός της Κύπρου έχει σημαντικούς και σοβαρούς συμμάχους ανάμεσα στην επαναστατική και προοδευτική κοινότητα Τούρκων και ΤουρκοΚυπρίων. Πολύ πιό αφοσιωμένους στις έννοιες του Σοσιαλισμού και της ελευθερίας παρά ό,τι βρίσκουμε μες τους κύκλους της ελληνόγλωσσης ψευδο-σοσιαλιστικής αριστεράς, ή - ακόμα χειρότερα - μες τους κύκλους της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" όπου εδράζουν και λιμνάζουν οι πιό απεχθείς μορφές ιμπεριαλιστολαγνείας, πρωκτολειχίας (ως μορφή εξωτερικής πολιτικής) και κρατικοφετιχισμού.

Φεύ και αλίμονο, ή όπως λέει και μιά ολόκληρη γενιά που μεγάλωσε διαβάζοντας κόμιξ, "ΙΟΥΥΥΥ ΓΙΑΚ ΓΙΑΚ ΜΛΙΑΧ!"

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Οι Ελληνοκύπριοι δημοσιογράφοι θαύμασαν, λέει, τον Έρντογαν
του Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ

Ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας, Ταγίπ Έρντογαν, προσκάλεσε μερικούς Τούρκους και Έλληνες δημοσιογράφους από την Κύπρο και τους ενημέρωσε, λέει, για το Κυπριακό, στην Κωνσταντινούπολη. Δεν μπορώ να ξέρω πώς επιλέχθηκαν οι δημοσιογράφοι που προσκλήθηκαν, αλλά, εξ όσων είδα, είναι από αυτούς που με τις άσχετες ερωτήσεις τους δεν θα στρίμωχναν τον Έρντογαν και δεν θα τον πονοκεφάλιαζαν. Τουλάχιστον, δεν θα κινδύνευε να του πετάξουν παπούτσια, όπως εκείνος ο Ιρακινός δημοσιογράφος. Ο Έρντογαν είναι πολύ ευαίσθητος στο θέμα «δημοσιογράφοι». Κοιτάξτε σε τι έκκληση προέβηκε πριν μερικές μέρες προς τα αφεντικά κάποιων δημοσιογράφων που τον επέκριναν: «Αν είσαι αφεντικό, δεν μπορείς να λες τι να κάνω, δεν μπορώ να ελέγχω τους αρθρογράφους». Εσύ πληρώνεις το μισθό εκείνου που αρθρογραφεί στις στήλες σου. Τον φωνάζεις και του λες το εξής: Να με συγχωρείς, αδελφέ, αλλά δεν έχει θέση για σένα στο κατάστημά μας. Διότι, ο καθένας τοποθετεί στη βιτρίνα του όποιον του αξίζει». Αυτή είναι η αντίληψη του Έρντογαν περί ελευθερίας του Τύπου. Προβαίνει σε εκκλήσεις προς τα αφεντικά των εφημερίδων να διώχνουν τους δημοσιογράφους που τον επικρίνουν. Προβαίνει σε απειλητικούς υπαινιγμούς του τύπου «αν δεν τους πετάξετε έξω, ξέρω τι θα σας κάνω».

Τελικά, λέει, θαύμασαν και οι Ελληνοκύπριοι δημοσιογράφοι τον Έρντογαν, όπως και οι Τουρκοκύπριοι, κατά την ενημέρωση στην Κωνσταντινούπολη. Τα μάθαμε αυτά από όσα έγραψαν οι δικοί μας δημοσιογράφοι για την ενημέρωση. Οι Ελληνοκύπριοι δημοσιογράφοι χαρακτήρισαν, λέει, ως «τη δήλωση των τελευταίων είκοσι χρόνων» την ομιλία του Έρντογαν κατά την ενημέρωση. Τον παρομοίασαν, λέει, με τον Ατατούρκ. Και είπαν το εξής: «Όπως την αλλαγή που επέφερε ο Ατατούρκ στην πολιτική της Τουρκίας κατά τη δεκαετία του 1920, έτσι και ο Έρντογαν ξεκίνησε μια τέτοια δυναμική μετά τον Ατατούρκ με την αλλαγή που επέφερε τόσο στην Τουρκία όσο και στην περιοχή». Μετά που άκουσε τον Έρντογαν ο δημοσιογράφος του «Πολίτη» Μακάριος Δρουσιώτης εξέφρασε, λέει, ως εξής τα συναισθήματά του: «Ήταν η πιο εντυπωσιακή ομιλία που άκουσα στη δημοσιογραφική μου καριέρα». Ο Στέφανος Ευριπίδου είπε, λέει, το εξής: «Είτε αγαπάει κανείς τον Έρντογαν είτε δεν τον αγαπάει, είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει, αυτά που λέει πείθουν για την ορθότητά τους».

Είναι αλήθεια πως, όταν τα διάβασα αυτά, μου κινήθηκε η περιέργεια να δω τι τους είπε. Τι τους είπε και τον θαύμασαν τόσο πολύ. Για ποιο πράγμα τους έπεισε. Τους είπε το εξής, για παράδειγμα: «Όταν ήρθε στην εξουσία του ΑΚΡ, εγώ προσωπικά ενθάρρυνα τον τότε ΓΓ του ΟΗΕ, Κόφι Ανάν, για τη λύση στην Κύπρο. Εκείνη την ημέρα μου θύμισε τις ανεπιτυχείς προσπάθειες του παρελθόντος και παρουσιάστηκε διστακτικός, αλλά αργότερα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι θα αναλάμβανε πρωτοβουλία. Συνεχίζεται και τώρα η στήριξή μας για λύση». Μήπως αυτά τα λόγια έκαναν τους Ελληνοκύπριους φίλους να τον θαυμάσουν; 'Αραγε, όταν τα είπε αυτά, δεν υπήρξε κανείς ανάμεσά τους που να του υποβάλει το εξής ερώτημα: «Κύριε Έρντογαν, αφού υποστηρίζετε αυτό το σχέδιο και τη λύση, τότε γιατί αντιταχθήκατε στο να εγγυηθούν τα Ηνωμένα Έθνη μια πιθανή συμφωνία; Γιατί ζητήσατε από τη Ρωσία να θέσει βέτο;». Ή θα μπορούσε κάλλιστα να υποβληθεί και η εξής ερώτηση: «Σε κάποιες προηγούμενες δηλώσεις σας, είπατε ότι πριν την προσφυγή στο δημοψήφισμα κάνατε πολλά τεστ στο νότιο τμήμα της Κύπρου και βεβαιωθήκατε ότι η ελληνοκυπριακή κοινότητα θα έλεγε σίγουρα "όχι". Αν πιστεύατε ότι η ελληνοκυπριακή κοινότητα θα έλεγε "ναι", πάλι "ναι" θα λέγατε;». Σίγουρα θα απαντούσε «ναι θα λέγαμε», αλλά κανένας να μην περιμένει από εμάς να το πιστέψουμε αυτό. Επιπλέον, σε τι ωφελούσε η προσφυγή σε δημοψήφισμα, αφού ήταν οπωσδήποτε βέβαιος ότι θα έλεγε «όχι» η ελληνοκυπριακή κοινότητα; Πώς θα μπορούσε να συμβάλει στη λύση ένα μονομερές «ναι»; Γιατί οι Ελληνοκύπριοι φίλοι δεν αντιλαμβάνονται ακόμη ότι η Τουρκία είπε «ναι», για να κερδίσει πλεονέκτημα και όχι για τη λύση;

Ο Έρντογαν έγινε ο πρώτος Τούρκος Πρωθυπουργός, ο οποίος με τη στήριξη των ΗΠΑ και της Βρετανίας κατάφερε να αθωώσει την τουρκική κατοχή στην Κύπρο. Εξασφάλισε την στήριξή τους χάρις στις μοναδικές δυνατότητες που παρείχε στους δυτικούς επενδυτές στην Τουρκία και στην συμπεριφορά του ως χωροφύλακα στη Μέση Ανατολή. Έτσι, εδραίωσε και την παρουσία του στην Κύπρο. Κατά την περίοδο Έρντογαν, η βόρεια Κύπρος έγινε πιο πολύ κτήμα της Τουρκίας. Ο πληθυσμός της στο νησί έγινε πολλαπλάσιος. Λεηλατήθηκαν και οι τελευταίες ελληνοκυπριακές περιουσίες που είχαν απομείνει. Μήπως αυτό άφησε έκθαμβους τους Ελληνοκύπριους δημοσιογράφους;

Κωδικός άρθρου: 932399
ΠΟΛΙΤΗΣ - 02/03/2010, Σελίδα: 13
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

22 comments:

  1. Ούτε 1000 άρθρα του Λεβέντ στην σειρά να βάλετε έν μπορούν να ξεπλήνουν τον εθνικισμό που όζει ο λόγος σας -τζε η συμμαχία σας με τις γελειώτητες της ΕΔΕΚ (καλά εν ακούσετε ποττέ σας το βουλευτή τους στην επιτροπή Παιδείας να μιλά), τους άπορριπτικούς αστούς του ΔΗΚΟ τζε τους ελληνόψυχους ρατσιστές του ΔΗΣΥ.

    Ατε αναρτήστε τζε μιαν Αγιοποίηση του Αρχιεπισκόπου να ολοκληρωθείται ως σύγχρονα πνεύματα

    ReplyDelete
  2. re file Evdoka, polla dunatos o Sener alla fue to INDIMEDIA pou to onoma tou blog. Ta indymedia exoun kai istoria kai arxes en irtete eseis 2 kouroupettoi na tin alliosete.

    Ate giavroum...

    ReplyDelete
  3. Τζιαι χίλια χρόνια να περάσουν δε θα μάθεις ορθογραφία διότι δε σε αφήνει ο κυπροεθνικισμός τζιαι ο ρατσισμός σου.

    Εν πειράζει όμως.

    Υπάρχουν πάντα και τα γκρίκλις να σας βοηθούν να αποκαλύπτετε το μίσος σας για κάθε τι το Ελληνικό.

    Κατά τα άλλα βέβαια είσατεν πολλά δημοκράτες. Τζιαι καθόλου μισογύνηδες. Τζιαι αναρχικοί.

    Αφού σας χαλά ρε ψευτό μαγκες ίντα μπαίνετε δαμέσα;

    Για τα λόγια του Σενέρ που εκινδύνεψε με τη ζωή του τζιαι ανατινάξαν του θκυό φορές την εφημερίδαν οι "δημοκράτες" σύντροφοι του προέδρου έσιετε να πείτε τίποτε; Α;



    Μάριος
    -------

    ReplyDelete
  4. να είμαι τζε γεναίκα τζε μισογύνης γίνεται?
    Το Σενερ τον σέβουμε την δε χρησιμοποίηση του ως άλλοθι που τους ποδά εθνικιστές Λάζαρος / Αριστος Μηχαϊλίδης / Ευδόκας θεωρώ την φυσιολογική.

    ReplyDelete
  5. Η ερώτησή σου δείχνει τζιαι το επίπεδο πολιτικής σου αντίληψης. Τζιαι προσωπικής αυτογνωσίας,

    Αν είσαι γυναίκα.

    Προσωπικά εννομίζω να είσαι. Σπανίως μια γυναίκα χρησιμοποιεί το υποτιμητικόν γεναίκα που σύρνουν οι φαλλοκράτες άντρακλες της Κύπρου.

    Εκτός αν αγκαλιάζει τζιαι τζιείνη το δόγμαν τζιαι τον αυταρχισμόν της φαλλοκρατίας. Τζιαι το μίσος για τες άλλες γυναίκες.


    Μάριος
    -------

    ReplyDelete
  6. OK

    γεναίκα = "υποτιμητικόν που σύρνουν οι φαλλοκράτες άντρακλες της Κύπρου"

    γεναίκα που αυτοαποκαλείτε γεναίκα = "αγκαλιάζει τζιαι τζιείνη το δόγμαν τζιαι τον αυταρχισμόν της φαλλοκρατίας. Τζιαι το μίσος για τες άλλες γυναίκες".

    Τζε το σωστό κατά την διαλεκτική σου εν να λαλώ γυναίκα?

    ReplyDelete
  7. gia to atomima na onomazetai ayto to prosopiko sas blog intimedia ti lete paidia? Apantiste mas.
    Isos mia filodoksia pou apetuxe mesa sto megalo egokentriko sthenos?

    ReplyDelete
  8. Τζε το ΓΕΝΑΙΚΑΤΑ πως εν εθνικά σωστό να το λαλώ?
    ΓΥΝΑΙΚΑΤΑ?

    ReplyDelete
  9. ΓΕΝΑΙΚΑΤΑ = Γεναιτζήσιμη αξιοπρεπεια / εντιμότητα

    {για όσους εν έχουν πολλή σχέση με την Κυπριακή}

    ReplyDelete
  10. απο μικρους οι εκαστοτε κυβερνησεις για να κρυψουν τις αποτυχιες τους στην πολιτικη και τις προδοσιες τους επιδοθηκαν στην εκπαιδευση μισους.με βιβλια με μια σελιδα για οσα εγιναν εδω απο τουρκους και με λογια συνταγμενα απο ακροδεξιους μας εμαθαν οτι ολοι οι τουρκοι μας θελουν οτι η κυπρος ειναι διαμαντι για αυτους οτι ολοι τους ειναι αιμοβοροι.ε τζε χει ρε δηλαδη ο τουρκος που δεν του καιγεαι καρφι που ειναι η κυπρος ειναι κακος?η ειναι κακος επειδη ειναι τουρκος?παντως εγω ξερω οτι ο πιο δειλος λαος ειναι οι ελληνες.το ειδαμε και το βλεπουμε.μονο λογια ο ελληνας.πχ θα πεταξουμε τον εχθρο στην θαλασσα.ποτε?οταν καμνεις μπανιο αγια ναπα?τελοσπαντων οε ρντογαν ειναι πρωτα ανθρωπος.τα καναλια που ανηκουν σε δεξια παρατξη κυριως παντα φροντιζουν να τον καμνουν δρακο.παντως εξεπληξε με η δηλωση αλλα για να τον πιστεψω καλα πρεπει να τα δω στην πραξη.

    ReplyDelete
  11. Ούτε την ελληνικήν γλώσσαν θέλετε να ξέρετε αλλά ούτε τζιαι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διάλεκτον μας διότι δεν ξέρετε τζιαι δε θέλετε να μάθετε ελληνικά.

    Διότι τα ελληνικά εν σαν το κότσιηνον το παννίν για τον ρατσισμόν σας.

    Γεναικάτα: λαλεί ο που πάνω εν η γεντζήσιμη αξιοπρέπεια.

    Ποιος χρησιμοποιεί την φράσην κοπέλλιν μου τζιαι για ποιον πράμαν;

    Συνήθως οι άντρες φαλλοκράτες τζιαι οι γυναικες που αγκαλιάζουν τη φαλλοκρατίαν για να εξυψώσουν τι ακριβώς;

    Τες γυναίκες που υποτάσσονται τζιαι γίνονται δούλες του άντρα τους τζιαι της κοινωνίας τζιαι της εξουσίας. Τες γυναίκες που η κοινωνία εκαταδίκασεν τες μιαν ζωήν χωρίς ηδονήν τζιαι ευκαρίστηση τζιαι ο μόνος λόος ύπαρξης τους είναι να υπηρετούν τον άντραν αφέντην τζιαι να αναγιώνουν κοπελλούθκια:

    "Επέθανεν ο άντρας της αλλά εκράτησεν τα γεναικάτα της." δηλαδή εν επήεν με άλλον έμεινεν να γλεπει τα κοπελλούθκια της ώσπου να πεθάνει.

    Τζιαι πιο πρόσφατα η ταύτιση της λέξης με το αρρωστημένον κάλλος των μαθκιών των αντρών. "Ίντα γεναικάτα α;" με τον ίδιον τρόπον που οι αρρωστημένοι αρσενιτζιοί θωρούν μιαν γυναίκαν τζιαι λαλούν:

    "Ίτα κομμάτιν α;
    Ϊντα τάκκος α;"

    Μάριος
    ------
    (συνεχίζεται)

    ReplyDelete
  12. Πιππιλάτε τον ήχον της διαλέκτου μας τζιαι νομίζετε μιλάτε μιαν άλλην γλώσσαν. Τζιαι έσιει τζιαι κάποιους που λλόου σας που τα προωθούν τα κυπριακά σαν άλλην γλώσσαν. Τζιαι τα γκρίκλις σαν την επίσημην γραφήν της. Ποθκιάντραποι!

    Το φοβερόν όμως είναι ότι όποτε βρεθείτε με κάποιον εξ Ελλάδας ή με κάποιον εξουσιαστήν κάμνετε ούλλοι σαν τον ¨Αντρον Κυπριανού. Προσπαθείτε ούλλοι να "καλαμαρίσετε" τζιαι μες το "καλαμάρισμαν" σας φαίνεται τζιαι πόσον εκτιμάτε τη διάλεκτον σας. "Έτσι δικέ μου;"

    Την οποίαν τζιαι εν έσιετε ιδέαν για τι πράμαν μιλά. Εν έσιετε τσίππαν πάνω σας.

    Εμάθετε απλώς να συντρολίζετε τες λέξεις δίχα να σκέφτεστε στιγμήν ούτε αν σημαίνουν τίποτε ούτε τι κοινωνικό μήνυμαν διούν ούτε τι αποτέλεσμαν έχουν.

    Κουλλιαντιρίζετε τες επαναστατικές σας ιδέες αλλά ούτε ένας σας εν έσιει την αδρωπκιάν να βάλει το όνομαν του στο σκατολόι που σύρνει. Μόνον με παμπεσιά εμάθετε να κάμνετε τες δουλειές σας. Τζιαι δίχα έναν επιχείρημαν.

    Έννοια σας όμως διότι όπως ελάλε τζιαι η μακαρισμένη η στετέ μου:

    Ο ψεύτης τζιαι ο κλέφτης τον πρώτο γρόνο σιερουνται!

    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  13. Το indymedia Κύπρου είναι υπό κατοχή
    Καιρός να το απελευθερώσουμε

    ReplyDelete
  14. Εμπρός για τον αγώνα κοπέλλια.

    Αντί αγώνας ενάντια στην Κατοχήν που 40 000 στρατιώτες δώστε του Σόλωνα τζιαι του Πέτρου πας τ'αυκια. Τζιείνοι φταιν γαι ούλλα. Τζιαι για την Κατοχή, τζιαι για το πραξικόπημα, τζιαι για τον πόλεμον στο Αφγανιστάν.

    Ου εξίασα, φταιν τζιαι για την αύξηση της πεζίνας σήμερα.

    Ζήτω η ελευθερία!

    Ποθκιάντραποι!

    Μείνετε καλλύτερα στον μικρόκυκλον σας να συναγλοίφεστε με το άχιν σας. Τζιαι να κουκκουφάτε ο ένας τον άλλον.

    Είδαμεν ούλλοι τα χαϊρκα σας. Πολλές φορές.

    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  15. εσιει πολλυ χαζη που ο σολωνας/ευδοκας εχουσιν τζιαι το κυπριακο τους εγω στον μαριο

    -----------

    ReplyDelete
  16. Το χάζι με ιώτα έσιει το που θωρείτε τον Σόλωνα τζιαι τον Πέτρο όρομα.

    Φοβερόν. Ιντα σκέφτουμαι να κάμω τζιαι αίτηση στον πας πίσκοπο Χρυσόστομον εχτός που την εκκλησιάν οχτρόν -των 25 μέτρων-που εννα χτίσει στην Λευκωσίαν με τες ευλογίες της επανάστασης της Ελένης Μαύρου να αλλάξει τζιαι το πιστέυω. Εννα λαλείτε ούλλοι:

    Πιστεύω εις ένα Σόλωνα/Πέτρο
    ιντυμιντιοκράτορα
    πανταχού παρών τζιαι τα πάντα πληρών.

    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  17. "ΤΑ ΓΕΝΑΙΚΑΤΑ"
    Εγώ άκουσα την να χρησιμοποιήτε μόνο που γεναίτζες. Ερώτησα την μάμα μου που την λαλεί συχνά να μου πει τι σημαίνει
    Είπεν μου "Μια γεναίκα με γεναικάτα, εν τζείνη που εν συνεπής, έσιει λόο τζε κρατά το. Μια γεναίκα δυνατή που μπορείς να την εμπιστευτείς τζε να βασιστείς πάνω της".

    Εσένα Μάριε ποιός σου την έμαθε την λέξη με την έννοια: "Τες γυναίκες που υποτάσσονται τζιαι γίνονται δούλες του άντρα τους τζιαι της κοινωνίας τζιαι της εξουσίας. Τες γυναίκες που η κοινωνία εκαταδίκασεν τες μιαν ζωήν χωρίς ηδονήν τζιαι ευκαρίστηση τζιαι ο μόνος λόος ύπαρξης τους είναι να υπηρετούν τον άντραν αφέντην τζιαι να αναγιώνουν κοπελλούθκια"

    ReplyDelete
  18. Ελπίζω να μεν έθιξα κανένα που έγραψα γεναίτζιες αντί γυναίκες. Πέτρο εσένα πιά η θέση σου.

    ReplyDelete
  19. Πρώτα πρώτα να σου πω ότι σιέρουμαι αληθινά με την τελευταίαν δημοσίευση πιο πάνω. Η έννοια αν έθιξες κανένα -τζιαι αν είσαι το ίδιον πλάσμα τζια όι κανένας κουτοπόνηρος που μπήχνεται δαμέσα για νασπείρει άρκαστην- δείχνει ένα πλάσμαν που νοιάζεται τζιαι ετσι συγχώρα με αν ήμουν πολλά απότομος.

    Υπάρχει όμως μια διαφορά ανάμεσά μας που μπορεί να μιτσιάνει μόνον μέσα που συνειδητήν προσπάθειαν τζαι το αγκάλιασμαν της εντιμότητας τζιαι της ειλικρίνειας.

    Ερώτησες την μάναν σου να σου εξηγήσει τζιαι το σέβουμαι. Τούτον όμως δείχνει τζιαι μιαν άλλην πραγματικότηταν. Ότι δεν είσαι μέτοχος/μέτοχη της κονωνικής πραγματικότητας του τόπου μας όι επειδή φταίεις αλλά επειδή έτσι εγινήκαν τα πράματα που πολλοί εχάσαν κάθε επαφήν με τες ρίζες τους τζιαι εγινήκαν σύχρονοι. ΠΟυ χωρκάτες με ποδίνες εγίναν αστοί με Μπι Εμ Ντάμπλουγιου

    Απαντώ σου λοιπόν.

    Έμαθα τους όρους τζιαι τες έννοιές τους γιατί ζώ ακόμα το χωρκόν τζιαι είμαι χωρκάτης. Τζι αγαπώ τον τόπον μου τζιαι το χωρκόν μου τζιαι επίσης δεν το αντέχω.

    Αγαπώ την καρκιάν τζιαι την ψυσιήν των αδρώπων μου αλλά επίσης θωρώ τζιαι τι τους έκαμεν τζιαι κάμνει τους η εξουσία. Εν κλείω τα μάθκια μου.

    Οι ίδιοι αθρώποι που χωρίς να σε ξέρουν αννοίουν τα φυλλοκάρκια τους να μπεις στον οντά τους τζιαι να φάεις μιτά τους άμα σε μάθουν κουκκουφούν σε πότε εννα παντρευτείς, γιατί έν έκαμες κοπελλούθκια, γόρασε τζιαι κανένα πκιο ακριβόν αυτοκίνητον, ίντα πων τζιέινον το μαλλίν ζιαι σιίλλια άλλα.

    Αλλά ε χάννω ποττέ την ελπίδα μου για λλοόυ τους διότι ζώ τους κάθε μέρα.

    Πολλοί δαμέσα όμως εν αστείοι. Εγινήκαν της πόλης τέλλεια τζιαι εξιχάσαν τι σημαίναι να ξυπνάς το χάραμαν του φου τζιαι να πηαίνεις με τες ποίνες στο χωράφιν τζιαι να ακούεις τους σκορταλλούς πας στον φραμόν τζια να θωρείς τον ήλιον να ανατελλει τζιαι να σπουρτάς στο κλάμαν διότι νώθεις τόσον μιτσής τζιαι ασήμαντος μες στον κόσμον τον υπέροχον. Δέος ελαλούσαν το οι πρόγονοί μας.

    Τζιαι επειδή εξιάσαν τα τούτα ούλλα φκάλλουν μόνον άχιν για τους αδρώπους τζιαι θωρούν μόνον οχτρούς ομπρός τους.

    Εσύ;

    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  20. ...
    ...
    ...
    ...

    ELEFTHERIA STO KYPRIAKO INDYMEDIA

    ...
    ...
    ...
    ...

    ReplyDelete
  21. Ναι, ακριβώς περί αυτού πρόκειται:
    Ελευθερία.

    Α; Θέλετε να συμμετέχετε;
    Πολύ ωραία - η συμμετοχή νέων ανθρώπων χαροποιεί όλους μας!
    Να οι λεπτομέρειες - και η πρόσκληση μας:

    Cyprus IMC / Invitation
    http://www.cyprusindymedia.org/cyprus-indymedia-Invitation-english.htm

    Why a Temporary Page?
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/08/why-temporary-page.html

    Language Selection / Translations
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/08/language-selection-translations.html

    Αρχεία ~ Επαφές-Επικοινωνία
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

    ~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  22. oraios, file mou ase na piaso tzie ton kolokasidi tzie ton Gianni pou to ELAM na sou steilo ena arthro na to baleis...

    ReplyDelete