Wednesday 31 March 2010

Ποιά Δικαιοσύνη;


Εκπροσώπησα τη Δευτέρα την ομάδα μας στην πολυαναμενόμενη απόφαση του Ανώτατου Δικαστήριου για την υπόθεση του ξυλοδαρμού τον δύο φοιτητών Γιάννη Νικολάου και Μάρκου Παπαγεωργίου στις 20 Δεκεμβρίου 2006 από αστυνομικούς.

Η απόφαση να επαναληφθεί η δικαστική διαδικασία για τους 8 από τους 10 κατηγορούμενους έδωσε αμέσως την ευκαιρία σε διάφορους να τοποθετηθούν δημόσια για το "υψηλό ποιόν" της Δικαιοσύνης στην Κύπρο.

Εις εξ αυτών ο πρόεδρος του Παγκύπριου Δικηγορικού Συλλόγου δήλωσε:

«Σήμερα», είπε ο κ. Ιωαννίδης, «άκουσα με πολλή ευχαρίστηση ότι αυτοί που ύβριζαν τη Δικαιοσύνη εδώ και μήνες, είπαν ότι σέβονται την κυπριακή Δικαιοσύνη, παραδεχόμενοι πόσο ψηλά στέκεται».
«Η Δικαιοσύνη δεν είναι ούτε για να πετάμε μπανάνες και πέτρες ούτε και να υβρίζει ο ένας τον άλλον, αλλά να λέμε νομικά επιχειρήματα»

από:
http://www.sigmalive.com/simerini/news/252707

Δυστυχώς η αλήθεια πόρρω απέχει από την πραγματικότητα.

Παρακολουθώντας τη διαδικασία στην αίθουσα 1 του Ανωτάτου ήρθα σε επαφή με την αδυσώπητη πραγματικότητα που πολλοί από εμάς που δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της εναλλακτικής κοινότητας έχουμε βιώσει πολλές φορές μέσα από τους δικαστικούς αγώνες που έχουν διεξαχθεί τα τελευταία δέκα χρόνια για την προστασία της κοινότητας από την αυθαιρεσία του Κράτους και της Εξουσίας.

Το σύστημα Δικαιοσύνης στον τόπο μας νοσεί σοβαρά.

Και αν οι δικαστές του Ανωτάτου διέσωσαν κάποια αίσθηση Δικαιοσύνης στα μάτια του κοινωνικού συνόλου αυτό δεν ισχύει ούτε για το ίδιο το σύστημα ούτε για τον πρόεδρο του Ανωτάτου Πέτρο Αρτέμη.



Παρακολουθώντας της ανάγνωση της δικής του ξεχωριστής απόφασης ενάντια στην αποδοχή της έφεσης του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας αντιλήφθηκα ξανά πως η Δικαιοσύνη ψυχορραγεί στον τόπο μας.

Η απόφασή του προέδρου του Ανωτάτου εναντία στην έφεση είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα νομικίστικης προσέγγισης μακρυά από την ουσία κάθε έννοιας Δικαίου. Ο κύριος Αρτέμης διυλίζοντας τον κώνωπα κατάπιε την καμήλα. Βρίσκοντας διάφορα εδάφια του νόμου και αναλύοντάς τα απέρριψε την έφεση ωσάν να μη σημαίνει τίποτε για τον ίδιο, τους θεσμούς που εκπροσωπεί και την ίδια τη Δικαιοσύνη ότι δύο συμπολίτες μας χτυπήθηκαν, βασανίστηκαν και ταπεινώθηκαν από "όργανα της τάξης". Αυτά είναι αμελητέα γεγονότα, facts για τον κύριο Αρτέμη.

Στην ανάγνωσή του εξηγούσε στην αγγλική γλώσσα διάφορους από τους όρους τους οποίους διάβαζε στα ελληνικά δείχνοντας σε όλους μας πως η Δικαιοσύνη μας είναι ακόμη 50 χρόνια μετά την απελευθέρωση πλήρως υποταγμένη στην Αυτοκρατορία.

Ζούμεν ακόμη σε αποικία!

Αρκετοί δικαστές μας προεξάρχοντως του προέδρου του Ανωτάτου φροντίζουν να μας υπενθυμίζουν καθημερινά την υποταγή στη Μ.Βρεττανία και το αυτοκρατορικό σύστημα απόδοσης δικαιοσύνης. Τα γεγονότα, facts και η μαρτυρία, evidence - με αυτό τον τρόπο εξηγούνταν οι όροι στην ανάγνωσή του!- δεν ήταν προφανώς αρκετά για να δικαιολογείται η έφεση! Φαίνεται ότι για τον ίδιο η Ελληνική γλώσσα είναι ανεπαρκής για να περιγράψει όσα θέλει και έτσι πρέπει δίπλα από την ελληνική λέξη να παρατίθεται και ο αγγλικός όρος.Τι να πει το πλάσμαν πλέον; Για πόσον καιρό ακόμη το δικαστικό σώμα θα επιλέγει την ταύτιση με την αποικιοκρατία;

Δυστυχώς η πρωτόδικη απόφαση του Κακουργιοδικείου, η στάση του κύριου Αρτέμη αλλά και οι αιτιολογίες του άλλου δικαστή του Ανωτάτου Στέλιου Ναθαναήλ ενάντια στην παρουσίαση του επίμαχου βίντεο ερήμην του παραγωγού του δείχνουν σαφέστατα πόσο σαθρό είναι το οικοδόμημα της Δικαιοσύνης.

Ο κύριος Ναθαναήλ εστιάστηκε στο ότι ο παραγωγός με την απουσία του από τη δίκη στέρησε στην υπεράσπιση τη δυνατότητα της αντεξέτασης, "θεμελιακό δικαίωμα στη δικαιοσύνη".

Το δικαίωμα βέβαια του πολίτη να ζει με ασφάλεια χωρίς απειλή για τη ζωή και τη σωματική του ακεραιότητα είναι πολύ πιο σημαντικό από το δικαίωμα της υπεράσπισης στην αντεξέταση ενός μάρτυρα που δικαίως φοβάται για την ίδια του τη ζωή! Ποιος θα διασφάλιζε στον παραγωγό της ταινίας την ασφάλειά του; Η αστυνομία που αρνείτο να αναγνωρίσει τα ίδια τα μέλη της που ξυλοκόπησαν άγρια τους δύο φοιτητές;

Εκείνα το δικαίωματα που πάνε; Στον οχετό της Κυπριακής Δικαιοσύνης;

Σε ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας οι λαοί του κόσμου αναγνώρισαν ότι το δικαστικό σύστημα είναι ανεπαρκές. Διαχώρησαν όπως και στον πολιτισμό μας το νόμο στο γραπτό και το αγραφον. Και πορεύτηκαν αναγνωρίζοντας πως όταν το Δίκαιον παραβιάζεται ο λαός Αντιγονείως παίρνει το νόμο στα χέρια του. Νομοτελιακά και αρχέτυπα αυτό γινόταν και θα γίνεται εσαεί.

Προφανώς εκεί θέλουν να οδηγήσουν τη δικαιοσύνη αρκετοί από τους δικαστές και τους δικηγορους μας.

Η άσκηση των καθηκόντων τους ερήμην του λαού τους έχει οδηγήσει σε ψηλά επίπεδα αλαζονείας. Ζώντας και εργαζόμενοι σε ένα σύστημα απόδοσης δικαιοσυνης το οποίο από τη μια ορθά είναι ανεξάρτητο από την άλλη δεν έχει κανένα σχεδόν μέσο άσκησης ελέγχου χάνουν την αίσθηση του μέτρου. Αυτό είναι φυσικό σε ένα σύστημα που ένας άνθρωπος θεωρείται ισόθεος και ο λόγος του καθορίζει το δίκαιον.

Η άσκηση της δικαστικής εξουσίας από πρόσωπα δίκην Θεού βέβαια δεν είναι Δικαιοσύνη ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει θεμελιώδεις αρχές της Δημοκρατίας.

Δε νοείται εκτέλεση καθηκόντων για την προάσπιση των νόμων μακρυά από τις κατευθυντήριες γραμμές του δήμου. Ούτε και είναι αποδεκτή η κρίση ενός και μόνον προσώπου -του Δικαστή Θεού- για ζητήματα που αφορούν την Ελευθερία, το Δίκαιον, τη Ζωή και το Θάνατο.

Στην αρχαία Αθήνα δραστηριοποιούνταν 6000 δικαστές οι οποίοι και δίκαζαν 300 μέρες το χρόνο ενώ και το λειτούργημα του δικαστή επιχορηγείτο με κρατικά έξοδα ώστε ουδείς να αποκλείεται από την άσκηση των δικαστικών καθηκόντων. Δεν παύει να είναι έτη φωτός μπροστά -αντροπή μας μετά από 2000 χρόνια- από το σύστημα του βρεττανικού Δικαίου που ακόμη ακολουθούμε στο νησί με το Δικαστή-παντοκράτορα.

Το δικαστικό σύστημα της Βρεττανικής αυτοκρατορίας το οποίο και ο τόπος μας έχει κληρονομήσει αποτελεί από μόνο του κατάργηση κάθε αίσθησης Δικαιοσύνης και Δημοκρατίας. Γι αυτό ακριβώς και για εκτονταετίες απετέλεσε και αποτελεί την αιχμή του δόρατος της αισχρής ιμπεριαλιστικής πολιτικής της αποικιοκρατίας. Γι αυτό και αποτελεί εδώ και 50 χρόνια την αιχμή του δόρατος της εδώ άρχουσας τάξης.

Καθόλου τυχαία η συντριπτική πλειονότητα των βουλευτών νομοθετών μας είναι δικηγόροι οι οποίοι συνεχίζουν να ασκούν τα δικηγορικά τους καθήκοντα. Και οι οποίοι δε βλέπουν καμία σύγκρουση ανάμεσα στα καθήκοντά τους! Γιάννης πίνει Γιάννης κερνά και η Δικαιοσύνη κείται αιμόφυρτη.

Είναι επιτέλους καιρός το απαράδεκτο δικαστικό σύστημα να αντικατασταθεί με κάτι καινούριο που να διασφαλίζει την παρουσία και την εμπλοκή του λαού άμεσα στις αίθουσες των δικαστηρίων. Αν αυτό δεν γίνει τότε ο λαός δικαίως θα καταφεύγει πάντοτε στις πράξεις εκείνες που πηγάζουν μέσα από τη δική του αρχετυπική γνώση και αίσθηση Δικαιοσύνης.

Είναι οι αυθόρμητες και ενστικτώδεις αντιδράσεις του λαού μας ενάντια στην κατάφωρη αδικία του δικαστικού μας συστήματος που το ανάγκασαν να ανακρούσει πρύμναν στη συγκεκριμένη υπόθεση.

Κρίμα που ο λαός απουσίαζε τη Δευτέρα από την αίθουσα του δικαστηρίου για να γιορτάσει τη νίκη του.


Η παρουσία του Λαού στο δικαστήριο και η διεκδίκηση εκ μέρους του της εκπροσώπησής του στην απόδοση Δικαιοσύνης είναι απαραίτητη προυπόθεση Ελευθερίας, Δικαιοσύνης και Δημοκρατίας.

Σόλων Αντάρτης

--------------------


Επιπρόσθετες πηγές:

Θα ξαναστηθούν στο εδώλιο οκτώ αστυνομικοί:
http://www.sigmalive.com/simerini/news/252707

"Αλλ' ενώ εις τας ιδιωτικάς μας σχέσεις αποφεύγομεν να φαινώμεθα δυσάρεστοι, εις τον δημόσιόν μας βίον αποφεύγομεν την παρανομίαν, από ευλάβειαν προ πάντων προς τας επιταγάς των εκάστοτε αρχόντων και των νόμων, εκείνων ιδίως εξ αυτών, όσοι έχουν τεθή είτε προς υπεράσπισιν των αδικούμενων, είτε μολονότι άγραφοι, φέρουν αναμφισβήτητον όνειδος εις τους παραβάτας των."

Περικλέους Επιτάφιος Λόγος Θουκιδίδου [2.37.3]
μετάφραση Ελευθέριου Βενιζέλου
από:
http://www.greek-language.gr/greekLang/ancient_greek/tools/corpora/anthology/content.html?m=1&t=182

18 comments:

  1. Σόλωνα

    Τζιαι εγώ ευχαριστώ για την παρουσίαν την ενημέρωσην τζιαι κυρίως την κριτικήν σκέψην.

    Προσόντα που μάλλον απουσιάζουν που μεγάλον μερος όσων το παίζουν εναλλακτικοί.

    Σιέρουμαι που παρά το "κράξιμον" φεύκει τουτους ούλλους που σας βρίζουν δαμέσα τζιαι κανέναν "συμφωνώ". Έστω τζιαι επιφανιακά.

    Τζιαι έσιεις απόλυτο δικαιον. Αν δεν έσειει κόσμον μέσα στο δικαστήριον εν έσει κανέναν έλεγχον.

    Όσες φορές αναγκάστηκα να είμαι σε δίκην έφευκα πάντα θκιαολισμένος που την διαπλοκήν ανάμεσα στους δικηγόρους τζιαι τους δικαστές. Ο γλείψας του γλείψαντος.

    Τζιαι εκαταφέραν τα να εκπροσωπούν τον κοσμον χωρίς ο κόσμος ναν απαράιτητον ναν παρών.

    Θεωρείται φυσικότατον να δικάζεσαι τζιαι να μεν είσαι καν μες την αίθουσαν . Τζιαι οι δικηγόροι τζιαι ο δικαστής κόφκουν τζιαι ράφκουν ερήμην.

    Φαίνεται πάλαι εννα τσουννιάσεις καμπόσους. Τριβιτζιάζουνται άμαν κάποιος λαλεί την αλήθκειαν.

    Έχουν παράπονον πως εν είσαστεν στον τρισδιάστατον χώρον τζιαι άμαν ακούσουν ότι είσαστεν ενώ τζιείνοι επαίζαν πιλότταν τζιαι επίνναν το επαναστατικόν τους τσιάρον με το φραπέ πάλαι έχουν παράπονον.

    Ήταν να τους πω τζιαι γω έν μας χέζετε αλλά φοούμαι ότι τα σκατά τους εννα πνίξουν τη Λευκωσίαν.

    Για αυτόν εν το λαλώ.

    π.δ αθθυμίζεις μου το "όμφακες εισί" και εις την Κυπριακήν έτσι για να το καταλάβεις καλλύτερα
    Όσα εν φτάνει η αλεπού κάμνει τα κρεμμαστάρκα.

    Μάριος
    ------

    ReplyDelete
  2. ss mpatsoi dikastes OUST!

    ReplyDelete
  3. Τα κουρουφέξαλα που μας εβρόντησαν κατά τη διάρκεια της πρώτης δίκης, και τα οποία απηχεί και μεγεθύνει ο κύριος Πρόεδρος του Ανωτάτου, ξεδιάντροπα, κουφανίσκουν πλάσμα:

    - Όταν η κάμερα ασφαλείας σ' ένα κατάστημα καταγράψει τον ύποπτο σε μιά κλοπή ή βανδαλισμό, καλείται ο "παραγωγός" της ταινίας να καταθέσει γιά να πιστοποιήσει την αυθεντικότητα της καταγραφής;

    - Στη δίκη, λίγο πολύ, οι βασανιστές ισχυριστήκαν μέσω των ευφυιέστατων δικηγόρων τους - και εκείνοι ξεδιάντροπα - πως το βίντεο ήταν "σκηνοθετημένο". Και μάλιστα κάλεσαν και ειδικούς γιά πιστοποιήσουν πως τούτε είναι τάχα εφικτό. Οι ειδικοί όμως είπαν ΞΕΚΑΘΑΡΑ στη δίκη πως δεν μπορεί να σκηνοθετήθηκε ή να πλαστογραφήθηκε μιά τέτοια καταγραφή, ούτε και δημιουργηθεί με άλλα μέσα (πχ με ψηφιακά μέσα) μιά τέτοια πλαστή εικόνα.

    - Και αν ήθελαν πράγματι οι αθεόφοβοι κύριοι Δικαστές να προστατέψουν τον γείτονα που βιντεογράφησε ΚΑΙ να τον βοηθήσουν να μαρτυρήσει, υπάρχουν χίλιοι τρόποι να γίνει με ασφάλεια τούτο. Μπορούν να τον εξετάσουν ως μάρτυρα μέσω βίντεο και να προστατευτεί η εμφάνιση του και να αλλοιωθεί η φωνή του ηλεκτρονικά. Κάθε μέρα στην τηλεόραση γίνονται τούτα γιά να δημοσιεύονται σκάνδαλα - γιατί να μήν γίνει ώστε να απονεμηθεί Δικαιοσύνη;

    Θα μπορούσαν να εξετάσουν τον μάρτυρα σε ξένη χώρα, ή σε άλλη πόλη. Πρόσφατα το Δικαστήριο συνήλθε επίσημα και λειτούργησε σε μιά ιδιωτική κλινική στη Λευκωσία γιά να καταθέσει ένας ύποπτος βομβισμού και φόνου. Γιατί δεν ήθελαν να πάρουν τέτοια μέτρα προσταστίας του γείτονα μάρτυρα;

    Άλλωστε, η Αστυνομία ΚΑΙ οι βασανιστές που είναι ακόμα μέλη της, ήδη ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ το σπίτι από το οποίο καταγράφηκε το βίντεο από την οπτική γωνία καταγραφής της σκηνής.

    Με άλλα λόγια ο κύριοι Δικαστές της πρώτης δίκης, συν ο Πρόεδρος του Ανωτάτου, είναι ένοχοι γιά εμπαιγμό. Η εικόνα των παραλήψεων και πλημμελημάτων γιά τα οποία είναι υπεύθυνοι δεν συντίθεται από "περιστασιακά στοιχεία" αλλά από χεροπιαστές αντινομίες.

    Φτού.

    ReplyDelete
  4. Καλά που ήταν η Κίνηση Πολιτών Alert, εν επή'εν κανένας της ηγεσίας τους στη δίκη;

    Ήταν πολύ σωστές οι κινητοποιήσεις γιά το θέμα πέρυσι, τι έγινε φέτος; Ούτε καν η ιστοσελίδα τους ασχολείται με το θέμα:
    http://alertcy.wordpress.com/

    Και κρίμα που συνεχίζει να έχει όνομα στα αγγλικά, όπως πετάσσει αγγλικούρες ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου. Νομίζω πως οι πολύ σωστές της θέσεις θα αγκαλιάζουνταν που παραπάνω κόσμο αν είχε όνομα ντόπιο, στη γλώσσα μας.

    ReplyDelete
  5. Πρός τον Πρώτο Ανώνυμο, πιό πάνω:

    Το "σύγγραμα" σου παραβιάζει τις συντακτική πολιτική του ίντυ.

    Ζητώ που την ομάδα να το κατεβάσει, αφού το σχόλιο χρησιμοποιεί βωμολοχίες εις βάρος συγκεκριμένου ατόμου.

    ReplyDelete
  6. Το "ιντυ" καταρχήν δεν μπορει να εχει συντακτική πολιτική διότι είναι αλλοπρόσαλλο και αναλόγως ανέμου προσδιορίζει και πολιτική στάση.

    Την μια παρουσιάζεται αντιεξουσιαστικό, την άλλη δημοκρατικό, την επόμενη οπαδός πολιτικάντη της κυπριακής μπανανίας ή ακόμα χειρότερα ενός παρανοϊκου πολέμαρχου.
    Κι όλα αυτα φορώντας το καπέλο του indymedia καταπατώντας ένα θέσμο.

    Επισης δεν χρησημοποιησα βωμολοχίες εναντίον κανενός.

    Εκεί Θα μείνει το "συγραμμά" μου κύριε "ΑΝΩΝΥΜΕ 14.22" επειδή δεν συντρέχει κανενας λόγος. (πρέπει να σου μάθει το κομμα σου να δεχεσε την οργή του λαού...)

    υγ. Ας εν καλά και ο αλτερ εγώ σου, ο Μάριος να σε ανεβάζει καθε φορά...μπράβο ξέρεις και αρχαίες παροιμίες!

    π.δ

    ReplyDelete
  7. Μα η ΑΛΕΡΤ εν τα ήβρεν με την ΕΔΟΝ του καθεστώτος Χριστόφια;

    Εκαπέλωσε ότι ήταν να καπελώσει, απορρόφησε την αντίδραση του λαού, και τωρά τροχαδάκιν πίσω στο οίκημα της ΕΔΟΝ.

    Τα διάφορα "ΑΛΕΡΤάκια" του δεξιού ΑΚΕΛ εκτελούν μόνο διατεταγμένες αποστολές συμβολοκτονίας στις μέρες μας, καταστρέφοντας προτομές αντιιμπεριαλιστών ηρώων της ΕΟΚΑ, προς τέρψιν του δεξιού ΑΚΕΛ, του φασίστα Ταλάτ και του ιμπεριαλιστή Μίλετ...

    Μπράβο στο Indymedia Κύπρου που δεν ξεπουλήθηκε στον ολετήρα του σοσιαλισμού ΑΚΕΛ...

    ReplyDelete
  8. χαχαχα αρεσκει μου που ο "ανωνυμως
    14.22" πειραζεται που ο π.δ πιανει στο στομα του τον ανταρτη, την ιδια ωρα που το indymedia, το ταχατες ελευθερο μεσο πληροφορησης, οχι μονο κατονομαζει αγωνιστες χωρις την εγκριση τους αλλα δημοσιευει και αλλα προσωπικα στοιχεια. Ενω οι φασιστες και και καθε λογης περιεργοι εχουν προσβαση.

    ReplyDelete
  9. Αφαίρεση Σχολίου

    http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1370

    ~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  10. Τελικά εισαστε μεγάλα κομπλεξικά φασιστόμουτρα ΚΑΙ δαμέσα...αντι-παρακμίτες ενα πράμα...ΣΥΝΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΡΑ!!!

    Τι δεν σας άρεσε από το μύνημα μου και το διαγράψατε?

    υγ. μετονομάστε το μπλογκ σας με ΔΗΚΟ σας όνομα κι αφήστε τα τεχνάσματα...indymedia ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ.

    π.δ

    ReplyDelete
  11. Sister of Antigonis1 April 2010 at 20:12

    Προς "π.δ":

    Καλά εκάμασιν που σε εσβήσαν. Αντί να κάμεις πολιτική κριτική του Κολοκασίδη, γράφεις το όνομα του περιπαικτικά με "ω" δείχνοντας την πολιτική σου ευφυία.

    Πή'ενε αλλού να σμίξεις με άλλους χυδαίους ψευδο-επαναστάτες σαν εσένα, δαμαί 'έν είσαι ευπρόσδεκτος να χυδαιοποιείς το διάλογο.

    ReplyDelete
  12. Sister of Antigonis2 April 2010 at 09:20

    To πιο πάνω σχόλιο ενν το γραψα εγώ (σαν να τζιαι εν φαίνεται).....

    Εισηγούμαι στον Πέτρον και στο Σόλωνα και "στον μικρόν κύκλον που κινείται γύρω που το Ιντιμίτια" να κανονίσει να βρει κανέναν άλλο ψευδώνυμο (υπάρχουν πολλά στο ΔΗΚΟ και στην ΕΔΕΚ, αλλά και στο ΑΚΕΛ αν εν μέρα που προτιμούν να το παίξουν πιο αριστεροί).

    Η Χυδαιότητα ανώνυμη/ε 20:12 ξεκινά που την αππομάρα του Ιντιμίτια Cyprus πρώτον να χρησιμοποιεί το θεσμό του διεθνούς Ιντιμίτια για να κάμνει alternative εθνικοσοσιαλιστικό μπλοκ που αναρτά συνδέσεις στο Μέτωπο Κυπρίων Φοιτητών, να γράφει εγκώμια στον Κολοκασίδη (σ.σ.: εν εν ανάγκη να γραφτεί με 'ω' τ΄όνομαν του, εν ένα παιριπαίξιμο που μόνος του) και να εξαίρει το ήθος του Γεώργιου Γρίβα Διγενή. Παράλληλα, αντακώνει τζιαι άρθρα για την Κάνναβη, το Weather Underground και κανένα στα τούρκικα, ό,τι νάναι, για να κρατά και ένα πόδι στην 'εναλλακτική κοινότητα τους' όπως τη φαντάζουνται και Πέτρος και Σόλωνας.
    Δεύτερο, η Χυδαιότητα του συγκεκριμένου άρθρου του Σόλωνα είναι ότι αποφάσισεν ΜΙΑ φορά τόσα χρόνια να φκει που τον υπολογιστή του και να πάει -με τη σάρκα και τα οστά του- σε δημόσιο μέρος για δημόσιο ζήτημα. Και τι κάνει; Αντί να γράψει το κομμάτι του και να το αφήσει ως εκεί, θέλει και τα ρέστα που τους υπόλοιπους γιατί δεν ήταν εκεί αυτή τη φορά. Εν γνωρίζω γιατί και ΑΝ το συντονιστικό της Αλέρτ ή οποιοσδήποτε που την Αλέρτ ήταν στο δικαστήριο όπως λαλείς, αλλά για κάτσε, εσύ πού ήσουν τόσους μήνες αφού, όπως γράφεις πιο πάνω:

    "Είναι οι αυθόρμητες και ενστικτώδεις αντιδράσεις του λαού μας ενάντια στην κατάφωρη αδικία του δικαστικού μας συστήματος που το ανάγκασαν να ανακρούσει πρύμναν στη συγκεκριμένη υπόθεση." (σαν να τζιαι των άλλων λαών εν διαφορετικές...)
    ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ επαναστάτη του υπολογιστή;

    Και αν ήταν παρούσα και παρόν ο λαός στο δικαστήριο προχτές ήταν να αντέχεις να μείνεις κι εσύ; Δε θα ντρεπόσουνα που τόσον καιρόν ήσουν άφαντος; Θα το άντεχε η ελληνική σου ευθυξία να παριστάνεις πως είσαι στην πρώτη γραμμή της -ήνταλως το έγραψε ο Πέτρος αλλού- μάχιμης δημοσιογραφίας; Το Θουκιδίδη και τις λοιπές παραπομπές από την ελληνική σοφία καλά τις θυμάσαι για να γράφεις, αλλά αν εφάρμοζες και τίποτε που τούτα ούλα θα ήσουν στους δρόμους και θα διεκδικούσες τον Λόγον σου!

    Τελικώς, οι δικές σου "αυθόρμητες και ενστικτώδεις αντιδράσεις" δεν είναι ίδιες με "του λαού μας".....

    ReplyDelete
  13. Twisted sister

    Δε φταίω εγώ αν συνειδητά επιλέγεις να ψεύδεσαι. Αλλά το ψέμα και την εμπάθεια τα έχεις εύκολα εδώ και πολλά χρόνια. Δε θα σταματήσεις τώρα.

    Ήμουν παρών σε πολλές εκδηλώσεις που αφορούν τη συγκεκριμένη υπόθεση. Και σε πολλές άλλες μέσα και έξω από τα δικαστήρια που αφορούσαν νομικούς αγώνες για την υπεράσπιση μελών της εναλλακτικής κοινότητας από την αυθαιρεσία του Κράτους.

    Εσύ που ήσουν και δεν με είδες;

    Μήπως πίσω από τον υπολογιστή σου;

    Μπορείς όμως άλλη φορά όταν δεν έρχεσαι να ρωτάς τους πολιτικούς σου συντρόφους και τα μέλη του κόμματος που μας είδαν. Δεν ήμουν μόνος.

    Αντί να ψεύδεσαι.

    Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο.Μήπως σε τυφλώνει τόσο πολύ το μίσος και το πολιτικό ψεύδος και η ταύτισή σου με το κυβερνών κόμμα που κλείνουν τα μάτια σου και θολώνει το μυαλό σου;

    Ή μήπως τέλος φορτώνεις τις ορθες ενοχές σου για την απουσία σου σε όλα τα πιο πάνω σε άλλους;

    Σόλων
    -----

    ReplyDelete
  14. τονίζοντας το "αυθόρμητο και ενστικτώδες" ο συντάκτης αποφεύγει να μας πει ότι αυτοί που έτρεξαν την υπόθεση ήταν αυτοί που κατονομάζει κάθε φορά στα άρθρα του το μπλοκ ως ψευδοαριστερούς, ψευδοαναρχικούς, ψευδοεπαναπροσεγγιστές, ταραξίες που θέλουν να κάψουν την πόλη . ο αόρατος και αυθόρμητος λαός μας κύριε Αντάρτη έχει σώμα και ιστορία στην πόλη.Ο Αγώνας Συνεχίζεται .

    ReplyDelete
  15. Αγαπητέ ανώνυμε πιο πάνω

    Χαίρομαι που μας διαβάζεις.

    Διατηρώ μεγάλη εκτίμηση στο πρόσωπό σου αν και τα λόγια σου με πληγώνουν κυρίως γνωρίζοντας την προέλευσή τους και το ότι συμπορευτήκαμε σε πολλούς από τους αγώνες μαζί κάτι το οποίο συνειδητά επιλέγεις να αποκρύπτεις από τα γραφόμενά σου και ίσως και από τον ίδιό σου τον εαυτό.

    Λυπούμαι πραγματικά αλλά αισθάνομαι ότι έχεις την ειλικρίνεια και την ευαισθησία να μετρήσεις μέσα σου τη διαχρονική μας συμπορευση σε πολλούς αγώνες για το καλό του τόπου μας αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Εύχομαι στο μέλλον να ξαναπραγματώσουμε διάφορες συνεργασίες.

    Λυπούμαι αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω ως κάτι άλλο από ψευδόαναρχικούς και ψευδοεπαναστάτες ανθρώπους που εκφράζονται ως εξής:
    "
    ...Ό ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΌΣ ΚΆΠΟΙΕΣ ΦΟΡΈΣ ΑΠΟΡΕΛΕΊ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΡΆΞΗ...
    και
    ...ΠΕΤΡΟ ΣΚΑΣΕ, ΦΚΑΛΕ ΦΑΟΥΣΑ, ΨΟΦΑ, ΝΑ ΠΝΑΣΟΥΜΕ..."
    από
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html?showComment=1258249031013#c565733179362097966
    και που επέλεξε το όνομα που χρησιμοποίησε για το σχόλιο να παραπέμπει σε πορνό.

    Ο Αγώνας συνεχίζεται. Θα τα ξαναπούμε στους δρόμους.

    Σόλων
    -----

    ReplyDelete
  16. EΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ INDYMEDIA ΡΕ ΚΑΡΑΚΙΟΖΟΥΔΚΙΑ!

    ReplyDelete
  17. Αγαπητέ Αντάρτη δεν ξέρω για ποιόν με πέρασες αλλά σε διαβεβαιώ ότι σε κανένα αγώνα δεν θα βρεθούμε μαζί .... για τον απλό λόγο ότι είμαστε απέναντι . το μόνο που αναγνωρίζω σε σένα είναι οι καλές σου προθέσεις . Αλλά ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις. Και δεν μειώνουν καθόλου τις ευθύνες σας για το αντιδραστικό αντιδημοκρατικό ιντιμίντια της Κύπρου .
    ευτυχώς όμως όπως λέει και μια σοφή παροιμία το ράσο δεν κάνει τον παπά.

    ο προ τελευταίος ανώνυμος

    ReplyDelete
  18. KOMMATOSKULA KATHE LOGHS FOLA...
    antifascista..!

    ReplyDelete