Αν το χάσατε, παραθέτουμε απόσπασμα από την εισήγηση του στην "αντιφασιστική Ημερίδα" εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/12/blog-post_20.html
Ακολουθούν δύο μικρά κείμενα γιά τους συνδιοργανωτές της Ημερίδας, Δέσπω Πασιά και Γρηγόρη Ιωάννου, με τους υπότιτλους:
ο- Το Σεξουαλικό Υπόστρωμα της Προσέγγισης: Τοξικές Φιλίες, Έρωτες και Συντροφικές ΣχέσειςΗ εισήγηση του Γρηγόρη Ιωάννου δημοσιεύτηκε αυτούσια από τον ίδιο, έδώ:
και
ο- Η Φαλλοκρατική χρήση της βρισιάς "Πουτάνα", στα χέρια του Σταλινισμού.
http://nekatomata.blogspot.com/2010/12/2009-2010.html
Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν η Δέσπω Πασιά και Γρηγόρης Ιωάννου μαζί με άλλα άτομα, με την συμμετοχή της ομάδας Φάλιες και το ΚΙΣΑ. Είχαν την υποστήριξη των οργανώσεων Εργατική Δημοκρατία και Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό, καθώς και του περιοδικού Ανατροπή γιά την προώθηση και διαφήμιση της Ημερίδας.
* * *
Το Σεξουαλικό Υπόστρωμα της Προσέγγισης: Τοξικές Φιλίες, Έρωτες και Συντροφικές Σχέσεις
Οι πληροφορίες που ακολουθούν είναι γνωστές σε όλους μες την ανατρεπτική~εναλλακτική κοινότητα. Δυστυχώς τροφοδοτούν βουητά κουτσομπολιού και κακεντρέχιας που κυκλοφορούν σε πολλούς κύκλους εντός και εκτός Λευκωσίας, και οι ιστορίες έρχονται και μας βρίσκουν ξανά και ξανά. Εμείς ουδέποτε μιλήσαμε γιά αυτά, άνκαι γνωρίζουμε επακριβώς τις λεπτομέρειες διότι τις ζήσαμε πρώτο χέρι. Σήμερα ανοίγουμε τα κεφάλαια.
Προτείνουμε, αν θέλουν οι πρώην σύντροφοι που τώρα μας ταπελλώνουν γιά "φασισμό", στην επόμενη Ημερίδα να προσκληθούμε να παραθέσουμε τα ονόματα, τους τόπους και ημερομηνίες.
Δέσπω Πασιά
Δεν ανέφερε ότι ιδρυτικό στέλεχος της ομάδας Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia είναι ο πατέρας των παιδιών της και πρώην σύζυγος της.
Δεν ανέφερε ότι ήταν η ίδια μέλος της ομάδας Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia γιά χρόνια! Ότι συνέβαλε στην έμπνευση του ονόματος "Ενδο~Μήδεια" και ότι ή ίδια μετά έθεσε βέτο στην χρήση του "γιά να μην προκαλούμε την εκκλησία".
Ούτε ανέφερε ότι στην ομάδα Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia ανήκε ο εραστής της Ν. Γ. που είναι παντρεμένος με άλλη κοπέλλα με την οποία έχει και δύο παιδιά και η οποία πληγώνεται αφάνταστα γιά αυτά τα καμώματα ενώπιον φίλων και γνωστών (αλήθεια σύντροφε, πότε θα έρθει η σειρά σου να σε κατηγορήσει και σένα ως "φασίστα"; Όταν αντιληφθεί πως και εσύ κάποτε αγάπησες την Ελλάδα;)
Δεν ανέφερε η Δέσπω Πασιά ότι κατά τη διάρκεια της θητείας της στην Ενδο~Μήδεια αρνήθηκε να βοηθήσει τους συντρόφους της όταν η Αστυνομία εξαπέλυσε παράνομη δίωξη εναντίον της ομάδας μας κατόπιν εντολών της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Κύπρο (είχαν δημοσιευτεί όλα τότε στον ημερήσιο Τύπο, με συναφείς δηλώσεις του Υπουργού Δικαιοσύνης).
Ούτε ανέφερε στην Ημερίδα ότι στην ομάδα που ανήκε και την οποία τώρα κατηγορεί, ανήκουν δύο γυναίκες με τις οποίες είχε υποσχεθεί "αιώνια φιλία", και στις οποίες σταμάτησε να μιλά όταν διαφώνησε με άλλα άτομα στην ομάδα.
Μία ελλαδίτης σύντροφος που διατηρούσε ερωτική σχέση με ένα μέλος της ομάδας Ενδο~Μήδεια επίσης διατηρούσε ταυτόχρονα "επαγγελματική" σχέση με τον Νίκο Τριμικλινιώτη (άλλος εισηγητής στην "αντιφασιστική Ημερίδα" του Σαββάτου), όταν εκείνος ήταν μισθωτός της ΠΕΟ (η ΠΕΟ είναι η Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία, πολιτική παραφυάδα της ηγεσίας του ΑΚΕΛ). Όταν ο έρωτας εκείνος ανθούσε, η Δέσπω Πασιά περιφέρετο ολόφυρτη σε αποχρώσεις κιτρινοπράσινης ζηλοφθονίας, και εξακόντιζε αισχρά και φοβερά γιά την ελλαδίτισσα. Όταν ο έρωτας εκείνος ήλθε σε φυσικό (ή αφύσικο) τέλος, η Δέσπω έκαμε την κοπέλλα "καλύτερη φίλη" και συγκάτοικο της. Η κοπέλλα χειραγωγήθηκε από τα μέλη της ομάδας Άτυπος /Φάλιες και επεδώθει σε "αποκαλύψεις" και υπονοούμενα ότι οι Πέτρος Ευδόκας και Σόλων Αντάρτης είναι ομοφυλόφιλοι που χαχανίζουν "ξαναμένοι στον καναπέ".
Μιά άλλη ελλαδίτης σύντροφος από το εξωτερικό που διατηρούσε πολιτική συνεργασία με την ομάδα Ενδο~Μήδεια φιλοξενήθηκε και υποστηρίκτηκε από μας γιά να δημιουργήσει ταινία γιά την ελληνοτουρκική φιλία. Η Δέσπω Πασιά και ο εραστής της εναντιώθηκαν στην φιλοξενούμενη και το έργο της. Εκείνη σύναψε ερωτική σχέση με άτομο μιάς τότε κάπως κοντινής σε μας τροτσκυστικής συσπείρωσης (εκείνος απατούσε την δικιά του σύντροφο), ενώ η φιλοξενούμενη μας τον απατούσε ταυτόχρονα με ένα τ/κύπριο φίλο ο οποίος απατούσε τη δικιά του, και η οποία τελικά τον χώρισε. Η φιλοξενούμενη μας πικράθηκε όταν εισέπραξε κριτική από εμάς γιά την συνεργασία της με τον ιμπεριαλισμό (ακαδημαϊκά, οικονομικά και πολιτικά) γιά να προωθεί το σχέδιο Αννάν, οπότε συνενώθηκε με διάφορους κυπριο-εθνικιστές που προωθούσαν το ΝΑΙ και μαζί τους άρχισαν να μας κατηγορούν γιά "αρχαιοπληξία" και "εθνικισμό". Δεν είναι σύμπτωση το ότι συνενώθει με την Δέσπω στην προώθηση του ΝΑΙ χρησιμοποιώντας συναισθηματικούς εκβιασμούς και χειραγώγηση φιλιών γιά να πιέσουν ανθρώπους να ψηφίσουν ΝΑΙ στο Δημοψήφισμα. Σήμερα συνεργάζονται γιά την προώθηση του κυπριο-εθνικισμού μέσα από τις εργασίες της ομάδας Φάλιες υπό την κάλυψη του "φεμινισμού", την αδελφική δηλαδή πολιτική σχέση μεταξύ γυναικών την οποία οι ίδιες καταπρόδωσαν με τις απάτες τους.
Γρηγόρης Ιωάννου
Επεδώθει σε πικρότατες πράξεις και εκδηλώσεις ζήλειας λόγω τού ότι δύο γυναίκες γιά τις οποίες ενδιαφέρετο, είχαν καλές προσωπικές σχέσεις με την ομάδα Ενδο~Μήδεια. Η μία ήταν άτομο που κάποτε αγαπούσε, η άλλη ήταν άτομο που εκείνος ποθούσε μονομερώς χωρίς όμως να βρίσκει ανταπόκριση. Έκτοτε άρχισε μία εκστρατεία πισωμαχαιρώματος, ψιθυρισμών, και υβρεολόγιο εναντίον μας σε ιδιωτικές συνομιλίες και πολιτικές συναντήσεις που συνεχίζουν τώρα γιά πέραν των έξι χρόνων. Τώρα έχουν αναχθεί και σε "θεωρητική ανάλυση" του ότι είμαστε τάχα "ακροδεξιοί" και "φασίστες".
Τρείς πολύ κοντινοί του προσωπικά και πολιτικά φίλοι (που τον υποστήριξαν σε πολύ δύσκολες φάσεις της ζωής του) "δυστυχώς" διατηρούσαν φιλικές πολιτικές και προσωπικές σχέσεις με την Ενδο~Μήδεια και έτσι υπέστηκαν πάμπολλες σκηνές ζήλιας από τον Γρηγόρη Ιωάννου, πιέσεις να " χωρίσουν" από εμάς, πιέσεις να μας αποκηρύξουν. Η συνεργασία του Γρηγόρη με την Δέσπω Πασιά και τον εραστή της του έδωσε πράσινο φώς και μεγέθυνε τις εκδηλώσεις ερωτικού μίσους, που πολύ σύντομα μετετράπει και σε πολιτική απέχθεια.
Η Δέσπω Πασιά με τον εραστή της επιδωθήκαν σε μιά εκστρατεία δολιοφθοράς των διαδικασιών άμεσης δημοκρατίας μες την Ενδο~Μήδεια (ξινίζοντας τα πάντα), και τελικά απεχώρησαν γιατί η υπόλοιπη ομάδα δεν υπέκυπτε στην απαίτηση τους να διατηρούνται μυστικές λίστες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, πράμα που αντιτίθεται στις αρχές ανοικτής και διαφανούς λειτουργίας της ομάδας μας.
Αποφάσισαν να κινηθούν έξω από τα πλαίσια της ομάδας Ενδο~Μήδεια γιά να δημιουργήσουν ένα αντίποδα που να ελέγχουν αυτοί. Προς τούτο συνένωσαν το φθόνο ζήλιας και τις σεξουαλικές ενοχές των με τον Γρηγόρη Ιωάννου και πρόσθεσαν στην προσπάθεια τους τον Γιώργο Στρατή, συν ένα άλλο άτομο που πρωτοστάτησε στις ερωτικές απάτες που αναφέρθηκαν πιό πάνω, και δημιούργησαν την ομάδα Άτυπος. Ο Γιώργος Στρατής είναι ο ήρωας του άρθρου μας με τίτλο "Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html
Ο τίτλος αναφαίρεται στο βρισίδι τού Στρατή εις βάρος της γνωστής δημοσιογράφου Μικαέλλας Λοΐζου με τη φράση "Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει". Στό ίδιο άρθρο ζωγραφίζεται καθαρά το παρασκήνιο της δολοπλοκίας με την οποία εκείνος ενεπλάκει συνειδητά μες το πλαίσιο των προσπαθειών της παράταξης του ΝΑΙ γιά να κάμουν κατάληψη της ομάδας Ενδο~Μήδεια.
Η ομάδα Άτυπος, λόγω των αρρωστημένων προσωπικών και σεξουαλικών εντάσεων μέσα και γύρω της (ζήλειες, απάτες, ενοχές), δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες των ιδρυτών της να επιτύχουν κατάληψη ή να κτυπήσουν την Ενδο~Μήδεια και μετεξελίκτηκε στην ομάδα Φάλιες. Γιά να διατηρηθεί η συνοχή εννοιών με τον αρχικό στόχο, ήτοι την πολιτική και προσωπική σύγκρουση με την Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia, έδωσαν στην ομάδα ένα πιό πλήρες όνομα: "Φάλιες Εναλλακτικά Media" - που ακουστικά και οπτικά πάλι παραπέμπει σε εμάς.
Άλλη πρώην σύντροφος που περιφέρετο στην ευρύτερη εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα εκτόξευε σκηνές ζήλειας εναντίον του δικού της γιά την (μη-ερωτική, καν), φιλική του σχέση με μία κοπέλλα στους κύκλους μας και γιά την πολιτική του σχέση μαζί μας, και τον πίεζε να απομακρυνθεί. Ή συγκεκριμένη κοπέλλα, εκπαιδευτικός, ενώ διακήρυσσε "επαναστάτρια" αρνήθηκε να συμμετάσχει σε συλλογικές προσπάθειες δασκάλων, γονέων και κατοίκων της κοινότητας του Σχολείου της Φανερωμένης ώστε να περιοριστεί η δικτατόρευση του Σχολείου Φανερωμένης από την γειτονική εκκλησία. Είναι μέλος της ομάδας Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό, που πρωτοστάτησε με την ΚΙΣΑ και τον Γρηγόρη Ιωάννου στα σκηνοθετημένα μαχαιρώματα και την πρόκληση εθνικιστικών συγκρούσεων στη Λάρνακα πρόσφατα. Η ομάδα τους υπεστήριξε την οργάνωση και προώθηση της "αντιφασιστικής Ημερίδας".
Οι ερωτικές απάτες, αδήλωτες ενοχές και τα αδιάκριτα ή απαιτητικά φλερταρίσματα τροφοδότησαν και την καταστροφή της δικοινοτικής ομάδας επαναπροσέγγισης και το στέκι της με το όνομα Gardash (Καρντάς = Αδέλφι) στην Εντός των Τειχών Λευκωσία, όπου συνέβαλλαν πολλοί και καλοί ανθρώποι. Ο Γρηγόρης, η Δέσπω, ο απατών σύζυγος και οι λοιποί της ομάδας Άτυπος /Φάλιες διείσδυσαν εκεί, όπου και έφεραν μαζί τους το όλον ανομολόγητο σεξουαλικό παρασκήνιο και πολιτική ασυναρτησία. Παρ΄ όλον που εμείς τους εδώσαμε πολιτική κριτική γιά τη συνειδητή τους επιλογή να συνάψουν οικονομική πολιτική σχέση με την US AID / CIA, ο Γρηγόρης Ιωάννου και "οι τέσσερεις Ανθουπολίτισσες" (δική του φράση), μαζί με την ομάδα Άτυπος /Φάλιες συνέχισαν σε εκείνη τη πορεία μέχρι που διέλυσαν το Καρντάς. Το ομολογεί και ο ίδιος στην δική του ανάλυση των γεγονότων:
"Η ένταξη των Ατύπων στο Καρτάς παράλληλα με την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του διαδυχτιακού περιοδικού (εναλλαχτικής ενημέρωσης τζιαι κριτικής) Φάλιες, έφερεν τζιαι την διάλυση της ομάδας."
http://nekatomata.blogspot.com/2007_11_01_archive.html
Εκείνη η διάλυση άνοιξε το πεδίο ώστε να γίνει κατάληψη του πολιτικού χώρου από οπαδούς και μισθωτούς του ΚΙΣΑ, που εντύθηκαν τον αναρχικό μανδύα γιά "νά 'χει πέρασην" ο αυταρχισμός τους.
Ο Γρηγόρης Ιωάννου παρέλειψε να πεί στην ανάλυση του πως μέγας παράγων στις διαμάχες εντός του Καρντάς που έμοιαζαν να έχουν πολιτικό χαρακτήρα ήταν οι ανομολόγητες σεξουαλικές ζήλιες, απάτες και διπλοαπάτες ανάμεσα στα μέλη τους και στην ευρύτερη κοινότητα που θεώρησε το Καρντάς ως χώρο όχι μόνο πολιτικής δραστηριοποίησης με έντιμες και ορθές αρχές, αλλά και ως χώρο όπου μπορούσαν παντρεμένα άτομα να απατούν τους συζύγους τους, να προωθούν το τσιγάρο και το οινόπνευμα σε ανήλικους και να "ποζάρουν" γενικώς ως απελευθερωμένοι επαναστάτες. Ενώ η πραγματικότητα ήταν ότι μαζί με τις ορθές αρχές εκεί επικρατούσαν οι πιό καταπιεστικές φαλλοκρατικές και απατηλές προσωπικές σχέσεις σε ένα κλίμα απόλυτου πολιτικού δογματισμού. Διαβάστε τα γραφόμενα του εδώ και θα τα δείτε όλα:
http://nekatomata.blogspot.com/2007_11_01_archive.html
Η Φαλλοκρατική χρήση της βρισιάς "Πουτάνα", στα χέρια του Σταλινισμού
Είναι γνωστό στους πάντες ότι οι φαλλοκράτες, όποιαν ελκυστική κοπέλλα δεν μπορέσουν να την κρεββατώσουν θα την βαφτίσουν "πουτάνα". Αυτή η βάπτιση αποτελεί μιά από τις βασικές πράξεις τοξίνωσης των ερωτικών σχέσεων που στην αρρωστημένη μας κοινωνία τροφοδοτούνται διαρκώς από τον τεχνητό διαχωρισμό μεταξύ ενός εξιδανικευμένου Έρωτος και μιάς χυδαίας, αποκρουστικής και έκφυλης εκδοχής του "Σεξ" που επιβάλλεται στην γυναίκα: το δίπολο "παρθένας" και "πουτάνας".
Είναι το ίδιο εκείνο σύμπλεγμα μικρότητας που ο προαιώνιος Αίσωπος σατύρισε με την ιστορία της Αλεπούς: τα σταφύλια που δεν μπορεί να φτάσει, τα βαφτίζει "άγουρα".
Η φαλλοκρατική εκτόξευση της κατηγορίας "πουτάνα" στα χέρια των Σταλινικών ήβρε νέες εφαρμογές στον αιώνα μας. Την γυναίκα που δεν μπορεί να καθυποτάξει σεξουαλικά θα την βαφτίσει "πουτάνα". Την αριστερή παράταξη που δεν μπορεί να καθυποτάξει πολιτικά θα την βαφτίσει "φασιστική", "ακροδεξιά", "εθνικιστική".
Η ερωτική αγνότητα είναι φυσικό να αναγνωρίζει, αποφεύγει και αποδιώχνει τον χυδαίο φαλλοκράτη, γι' αυτό και εισπράττει το μένος του και την κατηγορία "πουτάνα".Οι δικές μας θέσεις γιά τον Έρωτα, καθώς και η διαφάνεια στις σχέσεις μας και στις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες μας καθιστούν φυσικά στόχους ατόμων όπως την Δέσπω Πασιά και τον Γρηγόρη Ιωάννου και τους συν αυτοίς. Αν σας ενδιαφέρουν οι θέσεις μας παρακαλούμε δείτε το κείμενο του σύντροφου Σόλωνα Αντάρτη με τίτλο:
Η πολιτική παράταξη που συγκεράζει την Φεμινιστική Οικολογία, τον Σοσιαλισμό, Κομμουνισμό, Αναρχισμό και Αυτονομία είναι φυσικό να αναγνωρίζει, αποφεύγει και αποδιώχνει τον αυταρχικό και χυδαίο Σταλινισμό, γι' αυτό και εισπράττει το μένος του και την κατηγορία πως είναι "φασιστική", "ακροδεξιά", "εθνικιστική".
"Η φίμωση του Έρωτα είναι το θεμέλιο κάθε Εξουσίας"
http://web.archive.org/web/20060216164053/http://ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/34/index.php
ή το
"Γιατί επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία"
του Πέτρου Ευδόκα:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html
Στις ομάδες μας καλλιεργούμε ένα κλίμα όπου ο Έρωτας έχει και αξιοπρέπεια, διαφάνεια και ομορφιά, και τιμείται ως το Θείον Δώρον που είναι. Εκείνοι όμως που μόνο απάτες, ζήλιες και χυδαιότητα ξέρουν, είναι φυσικό να μας βιώνουν ως "εχθρούς". Και τι πιό τέλειο και απόλυτο από το να ζωγραφίσεις τον "εχθρό" με τα πιό άσχημα χρώματα του "φασίστα", του "εθνικιστή", του "ακροδεξιού", του "αρχαιόπληκτου"; Είναι και ο μόνος εχθρός που το κοινωνικό σύστημα στην Κύπρο αναγνωρίζει εύκολα, και δεν διστάζει να τον καταδικάζει παντού και πάντοτε (όπως και πρέπει να γίνεται, όταν πρόκειται περί πραγματικού φασισμού!).
Μέσα από την πολιτική μας θεώρηση εμείς αντιλαμβανόμαστε τους μηχανισμούς με τους οποίους ο λανθάνων ερωτισμός που ενσαρκώνεται με χυδαίες και απατηλές εκδοχές παντρεύεται τον κυπριο-εθνικισμό και γεννά στην Κύπρο του σήμερα μιά ΚρατικοΚομματική εκδοχή ενός φασισμού που ντύνεται προοδευτικά συνθήματα και ονειρεύεται μιά μεγάλη ερυθρόζ δύναμη που θα τσακίσει όλους εκείνους που στοχοθετεί ως "εχθρούς" - εμάς δηλαδή. Η καταπληκτική εργασία του κομμουνιστή επιστήμονα Βίλχελμ Ράϊχ με τίτλο "Η Μαζική Ψυχολογία του Φασισμού" λέει τα πάντα γιά το πως Κόμμα, Κράτος και Κινηματικό παρακράτος τροφοδοτούμενα από χυδαιοποιημένο και καταπιεσμένο σεξουαλικό "Κάχρι" γεννούν τον φασισμό και τον σαδισμό που συνοδεύει τις πράξεις του.
Οι υποκινητές και οι υποστηρικτές αυτής της νοσηρής πολιτικής κατάστασης που περιγράφουμε εδώ, πόσο συνειδητά συμμετέχουν μες σε εκείνο το σχήμα; Οι πλείστοι από τα άτομα που αναφέραμε γνωρίζουν μες τις καρδιές τους πως κάτι είναι πολύ σαθρό μες τους κύκλους τους. Κάποιοι μακροχρόνιοι υποστηρικτές των ήδη άρχισαν να τους αποκηρύσσουν:
"Σχετικά με τις συνεργασίες των διάφορων αντιφασιστικών ομάδων"
(ο "ανώνυμος" συγγραφέας είναι πασίγνωστος σε όλον τον αναρχο-αυτόνομο χώρο, άνθρωπος που έδωσε τα πάντα στον αγώνα)
http://proheiroblog.blogspot.com/2010/11/blog-post.html
Αλλά και ο ίδιος ο Γρηγόρης Ιωάννου γνωρίζει. Στην εισήγηση που παρουσίασε στην "αντιφασιστική Ημερίδα" αναγνωρίζει, λέει, ότι οι κινητοποιήσεις του Κράτους και του Κόμματος πρόσφατα δεν αρκούν γιά να πατάξουν τους διαφωνούντες. Η αποτυχία τους στις παράνομες επιχειρήσεις ενάντια σε μας, η αποτυχία τους στην παράνομη επιχείρηση ενάντια στον Ξενή Ξενοφώντος που στόχευε να φιμώσει την ιστοσελίδα Christofias Watch, η αποτυχία τους στο μακελειό που σκηνοθέτησαν στη Λάρνακα με προβοκάτορες και θυσιάζοντας τους καϋμένους τους μετανάστες και Τ/Κύπριους με λεφτά του Κράτους στο βωμό του πολιτικού συμφέροντος (μην ξεχνάτε πως δύο Υπουργεία ήταν φορείς στήριξης γιά την εκδήλωση της ΚΙΣΑ εκεί), όλες οι διάφορες αποτυχίες στο να κερδίσουν ευρύτερη λαϊκή αποδοχή του κυπριο-εθνικισμού και της ρατσιστικής Διζωνικής, οδήγησαν τον Γρηγόρη στην διάγνωση πως το Κράτος "δεν είναι αρκετό": Τώρα εκδίδει κάλεσμα γιά τη δημιουργία παρακρατικών δυνάμεων που θα βοηθήσουν το Κράτος και το Κόμμα να μας πατάξει.
Διαβάστε τα λόγια του. Πρώτα μας επισημαίνει ως "φασίστες", και μετά καλεί ανοικτά γιά τη δημιουργία μιάς παρακρατικής δύναμης που θα τους δώσει την ισχύ γιά να μας εξαλείψουν:
"Χρειάζεται να περιθωριοποιηθεί πολιτικά και να αντιμετωπιστεί αποφασιστικά από ένα διευρυμένο πολιτικά και κοινωνικά αντιφασιστικό μέτωπο από την φιλελεύθερη δεξιά μέχρι και τον ριζοσπαστικό και εναλλαχτικό χώρο. Το κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον φασισμό για πολλούς λόγους. Χρειάζεται αντιφασιστικό κίνημα. Ένα κίνημα μαζικό, δυναμικό και διαθετημένο να ανακόψει την ανοδική πορεία του φασισμού και να αντιμετωπίσει τις φασιστικές δυνάμεις και μέσα στην πολιτεία, και μέσα στην κοινωνία, και στο δημόσιο λόγο και στον δρόμο."
Εμείς πιστεύουμε, πως ναι, πράγματι, δεν αργούν οι κυπριο-εθνικιστές και οι φαλλοκράτες του Σταλινισμού, το είπαν και θα το κάμουν: θα επιδιώξουν τη δημιουργία παρακράτους. Ξανά. Ήδη άρχισαν να εντείνουν και να μεθοδεύουν τον λόγο και τις πράξεις τους ώστε να δημιουργείται η απαιτούμενη πόλωση, διχόνοια και μίσος που θα οδηγήσουν σε Εμφύλιο. Σε αυτά επενδύουν.
Εμείς ελπίζουμε να επικρατήσουν συνετά πνεύματα, και πνεύμα ενότητος. Ο λαός μας χρειάζεται ενότητα γιά να επιβιώσει. Και Αγάπη. Τους καλούμε να συνέλθουν και να στραφούν πίσω από το χείλος της κατηφόρας προς εκεί. Όσοι από μας τα ζήσαμε ξανά στο παρελθόν γνωρίζουμε πως σε εκείνη την αδελφοκτονική πορεία βρίσκεται μόνο ο ολοκληρωτικός και τελικός όλεθρος της Κύπρου.
Αλλά αν συνεχίσουν σε αυτή την πορεία, ότι και αν γίνει, όποιοι και αν είναι - όπως λέει και ο Δώρος Λοϊζου - εμείς θα τους αντισταθούμε.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
και
Σόλων Αντάρτης, solon_antartis@yahoo.com
Μέλη της Ομάδας Σύνταξης της
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia Collective
~~~~~~~~~~~~~~~
Χρήσιμα Αναγνώσματα και Πηγές
"Για τους "εθνικά Κυπραίους" δεν υπάρχουν Έλληνες της Κύπρου, υπάρχουν μόνο Κυπραίοι. Και αυτό προφανώς σύμφωνα με το Γρηγόρη καθορίζεται από τα γονίδια. Αν ο πατέρας και η μητέρα σου δηλαδή είναι Κυπραίοι είσαι Κυπραίος. Ο Γρηγόρης υιοθετεί και αγκαλιάζει δηλαδή την ιδεολογία-κοσμοθεωρία της "Χρυσής Αυγής". Οι Χρυσαυγίτες διακηρύσσουν ότι "Γεννιέσαι ¨Έλληνας, δεν γίνεσαι". Τα ίδια διακηρύσσει και ο Γρηγόρης τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους Κύπριους. Οι νεοΝαζί δε βρίσκονται μόνο δεξιά, κινούνται και μέσα στην εναλλακτική κοινότητα":
Ο "προοδευτικός" πολιτικός οργανωτής Γρηγόρης Ιωάννου και η χειραγώγηση της εναλλακτικής κοινότητας http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
Ο Νίκος Τριμικλινιώτης και ο ΔουPRIOς Ίππος που τον εργοδοτεί http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/prio.html
Πως εδραιώνεται και θεριεύει ο Φασισμός Δεκέμβριος, 2009
Μέρος Α:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270887627169#c1587739940392200357
Μέρος Β:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_28.html?showComment=1270903625972#c3858726480429476524
Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_27.html
Μελανοχίτωνες ~ Ερυθροφασίστες: τα Ναρκοπέδια της Επερχόμενης Σύγκρουσης http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/07/blog-post_28.html
Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ Διαδρομές σε Μέρος της Γεωγραφίας του Εξωκομματικού Πολιτικού Χώρου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html
~~~~~~~~~~~~~
Καλά εκτός από παρτούζες τι άλλο έκαναν αυτοί; Τι σόϊ "πολιτική ανάλυση" έχουν εναντίον σας αφού μόνο σεξουαλικές πίκρες και ίντριγκες είναι τα κίνητρα τους;
ReplyDeleteΆλλον ο ελεύθερος έρωτας, και άλλον οι απάτες, τα ψέμματα, οι βυζαντινισμοί. Έννεν;
ReplyDeleteΚαι ολίγα περί σοσιαλισμού
Ο σοσιαλισμός, γιά να στηθεί ως πολιτική δύναμη με υπόσταση και αντίκρυσμα σ' ένα λαό που είναι καταπιεσμένος, κατακτημένος, υποταγμένος λόγω της εθνικής του ταυτότητας (όπως τον δικό μας) έχει καθήκον να επιστρατεύει την εθνική συνείδηση μες τον αγώνα γιά την ελευθερία. Και να θέτει την απελευθέρωση στην κορυφή της λίστας στόχων γιά το σοσιαλιστικό κίνημα.
Μες τις χώρες του ιμπεριαλισμού, ισχύουν τα αντίθετα. Ο σοσιαλισμός έχει όφελος να υποτάσσει την εθνική συνείδηση (που εκμεταλλεύονται οι ιμπεριαλιστές γιά να σκλαβώνουν άλλους λαούς), στην διεθνιστική αλληλεγγγύη και στις ανάγκες των σκλαβωμένων λαών. Ειδ' αλλιώς, εμπίπτει στο σφάλμα του εθνικισμού.
Τα δικά μας του γειτόνου μας δηλαδή.
uzalistika
Καλά... εσάς σας πείραξε η χρήση των λέξεων "μούνναρα" και "πούτταρα" σε μια φράση λαϊκής θυμοσοφίας που έχει συγκεκριμένο νόημα... αλλά το να κάνετε δημόσιο διάλογο για τα προσωπικά του καθενός, με όνομα και επώνυμο... δεν σας χαλά καθόλου!
ReplyDeleteΣυνεχίστε...
Να σας δω να επαναλαμβάνετε αυτά: http://cyprusindymedia.org/The_Short_Statement-KaliMerhaba.htm ... ως μέρος της πρότασης για λύση στο Κυπριακό, να σας δω να πείθετε και το παπαδοοπολιτικό κατεστημένο της αντιομοσπονδιακής κλίκας να τα υιοθετεί... και θα βγάλω... τζιέρατα τζιαι ουράν.
Αγκρίστηκες με την αλήθκειαν, άα;
ReplyDeleteΌσον γιά τες μπηκτές σου γιά τους παπάδες, παρακαλώ ξανασκέφτου το. Εσύ εμφανίστηκες στους αγώνες που γίνουνται γιά:
...ελευθερία της θρησκείας,
...ελευθερία ΑΠΟ την θρησκεία;
Κύριε Μούφλον,
ReplyDeleteΠρέπει να σε ξαναρωτήσουμε. Οι γυναίκες στη ζωή σου ξέρουν ότι εκφράζεις τα "πολιτικά σου επιχειρήματα" με τες χυδαίες λέξεις που γράφεις; Τι αισθάνονται; Μήπως γι΄ αυτό διατηρείς ψευδώνυμο - αντρέπεσαι να τα πείς επωνύμως;
Τελικά ίσως έπρεπε να λάβουμε σοβαρά υπόψην τη συμβουλή μιάς φίλης: να το γυρίσουμε σε τηλεοπτική σειρά.
ReplyDeleteΟ τίτλος;
Βαμμένα Κόκκινα Μυαλά.
καλά λαλείς Ευδόκα
ReplyDeleteείναι πολιτική ανάλυση που κάνετε ή σενάριο τις πανσέληνου
καλά ρε! πραγματικά είστε αηδιαστικοί ρουφιάνοι και γελοίοι... τι ενδιαφέρουν το κοινό στο ιντερνετ οι δικές σας και άλλων προσωπικές και σεξουαλικές ιντριγκες? πολιτικό ιστολόγιο είστε η ηλεκτρονική κουτσομπολίστικη κωλοφυλλάδα?
ReplyDeleteπάντως συμφωνώ σε ένα πράμα... δεν είστε φασίστες εσείς...
Γελοίοι ΨΕΥΤΟΦΑΣΙΣΤΕΣ είστε...
Συγχαρητήρια που αποδείξατε πως το παρακράτος του ΑΚΕΛ αποτελείται από ψυχανώμαλους παράνοϊκούς τύπους, έρμαια στις ορέξεις κάθε κατακτητή και επιρρεπείς στην "διαχείρηση" από κάθε λογής υπηρεσίες...
ReplyDeleteΑυτές οι πληροφορίες που μεταδίδεται αποτελούν φοβερά τεκμήρια για την πραγματικότητα πίσω από το παρακράτος... Ευχαριστούμε
Έπαθα σοκ με τες αποκαλύψεις. Κάποια που τα άτομα είναι φίλοι μου. Δεν ξέρω αν είναι σωστό να λέτε τα προσωπικά τους δημόσια...
ReplyDeleteΑλλά ούτε εν σωστόν να καλούν δημόσια γιά την εξόντωση σας και να προσποιούνται πως εν πολιτικές ταχατες μου οι διαφορές σας. Εππέσαν οι Μάσκες.
Ντρέπουμαι λίγο. Δεν ξέρω πως να τους αντιμετωπισω ξεροντας πως εκείνοι ξέρουν πως ξέρω.
Τούντα μυστικά τους, αχ μάνα μου! Ήταν σαν να εφκήκαν που την ίδιαν την παροιμία, "ο κόσμος τόχει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι".
ReplyDeleteΕντάξει, ούλλοι εξέραμεν γιά τες συζυγικές και ερωτικές απάτες. Αφού εκάμναν τα μπροστά μας! Αλλά γιατί εν εμιλήσαμεν όταν τούτοι οι ίδιοι οι απατεώνες εβρίζαν τους ανθρώπους που τους αγάπησαν και τους υποστήριξαν;
Και εγώ αντρέπουμαι, Βιολέτα. Για εκείνους, κατά κύριον λόγο, γιατί μας εδέσμευσαν με όρκους να μεν προδώσουμε τα μυστικά τους, ενώ οι ίδιοι αλωνίζαν την χώρα να χυδαιοποιούσιν, να βρίζουν, να μαχαιρώνουν πισώπλατα τους άλλους μας τους φίλους, τους πρώην συντρόφους τους μες το ιντυμήντια.
Έχουμεν ευθύνες, ναι, που δεν εμιλησαμεν πιό νωρίς. Αλλά τες πιό μεγάλες έχουν τες τούτοι οι απατεώνες ψευτοεπαναστάτες που κατηγορούν την ενδομήδεια γιά μίσιημου εθνικισμούς και ακροδεξιότητες.
Πέτε μας τα ούλλα!
ReplyDeleteΓιατί εν μας λαλείτε τα ονόματα τους; Γιατί συνεχίζετε να τους προστατεύκετε; Μόνον άμα σας συφέρει μιλάτε;
βασικα διαβασα μια ιστορια πορνο.και μετα δυο ο αμοαδες ελληνοφωνων τουρκων να μαλωνουν για το ποιος μισει τον λαο ποιος ειναι διακινητης λαθραιων τρομοκρατων και ποιος μας στελνει στην ανεργια
ReplyDeleteΠρός το άτομο που ζητά κι άλλες αποκαλύψεις:
ReplyDeleteΤα άλλα άτομα που εμπλέκονται και που δεν ονομάσαμε έχουν μεν ευθύνες, διότι ήξεραν γιά χρόνια τις ατασθαλείες και δεν επωμίστηκαν καμμιά ευθύνη να μιλήσουν στους φίλους τους και να τους πουν ότι παρεκτρέπονται σε επικίνδυνες ατραπούς, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι στο επίκεντρο της απεχθούς εμφυλιοπολεμικής ιαχής που εκτόξευσαν ο Γρηγόρης Ιωάννου και η Δέσπω Πασιά, ντύνοντας το σεξουαλικό τους κάχρι με τον μανδύα της "πολιτικής ανάλυσης".
Αν τους υποστηρίξουν, θα 'ρθει ο καιρός και γιά άλλες αποκαλύψεις (όλα τα νούμερα κερδίζουν). Αλλά τώρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να ενοχλούμε άλλα άτομα.
Έχουν όμως ευθύνη να αποστασιοποιηθούν από τους κατεργάρηδες. Και να μιλήσουν ντόπρα στους πρωτεργάτες, να τους πούν να συνέλθουν.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
Φίλοι σας ευχαριστώ
ReplyDeleteΤο τοξικό νέφος μέσα στο οποίο βρισκόμουν όταν ήμουν στην Κύπρο και το οποίο αφορούσε τα πρόσωπα και τις δραστηριότητες σας έχει καθαρίσει.
Χαιρετίσματα από την μητέρα πατρίδα που προσπαθούν να τη γονατίσουν οι σοσιαληστές, έτσι όπως προσπαθούν να ξεπουλήσουν τη δική μας οι κομμουληστές.
Ζίζιρος
--------
Φωτογραφίες, ομοματεπώνυμα, ιδιωτικός σεξουαλικός βίος: κάτι σαν μίξη ρουφιάνων, δοσίλογων και Τατιάνας Στεφανίδου. Ντροπή σας, μάγκες. Ξεφτιλίζετε την έννοια Indymedia. Για να μη μιλήσω για την έννοια "αντιεξουσιαστικός χώρος."
ReplyDeleteAntoni,thelis na mas pis pos aftoi oi anthropoi tha mporousan na iperaspisoun apo do ke empros tin aksiopistia tous,tin ideologia tous isos ke ti somatiki tous akereotita meta ta osa ipe o Grigorakis prosfata ke kata kerous;
ReplyDeleteAn ola afta pou vgikan sti fora ine i kinitiria dinami piso apo tis katigories pou tous prosaptoun gia fasismo ke ethnikismo tote kalos vgikan sti fora giati etsi mporoume ke emis na antilifhoume ti esti Grigiris ke loipoi.
As prosexan
Ευχαριστώ Αντώνη.
ReplyDeleteΟρθα περιγράφεις τις δυσωσμίες του βόθρου μες τον οποίον αναγκαστήκαμε να κατεβούμε γιά να δείξουμε στην κοινότητα ποιά είναι τα πραγματικά κίνητρα αυτών των ανθρώπων που καλούν δημοσίως την εξόντωση μας.
Αλλά παρακαλώ δες το θέμα και πολιτικά. Εσύ ο ίδιος δημοσίευσες θέσεις που μας αντιπροσωπεύουν και οι οποίες τροφοδοτούν την πολιτική μας προσέγγιση. Δημοσίευσες απόσπασμα απόσπασμα από τον Δ.Μπελαντή με τίτλο "Ο διεθνισμός ως αμηχανία", όπου αναφέρονται:
"Η εργατική τάξη, «εθνική» ή διεθνής τάξη;
O αναγκαίος και αξιακά ισχυρός διεθνισμός των εργατικών αγώνων δεν αναιρεί το γεγονός ότι α) η εργατική τάξη συγκροτείται ιδεολογικά και πολιτιστικά στην αστική κοινωνία ως μια «εθνική» τάξη με εθνικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά , ιστορικότητα και μορφές πάλης (βλ. και τις περίφημες αναλύσεις του Ε.Π. Τόμπσον για τη Βρετανία). Όπως έχει επισημάνει και ο Πουλαντζάς στο τελευταίο του βιβλίο (σελ. 169) «η χωρότητα και η ιστορικότητα κάθε εργατικής τάξης είναι μια παραλλαγή του δικού της έθνους, τόσο διότι είναι σφηνωμένες μέσα στη χωρική και στη χρονική μήτρα, όσο και διότι είναι συστατικό μέρος αυτού του έθνους ως συνιστώσα του συσχετισμού δυνάμεων ανάμεσα στην εργατική τάξη και στην αστική τάξη» β) η ταξική πάλη και ιδίως η πολιτική ταξική πάλη αναπτύσσεται κατ’ αρχήν σε έναν εθνικό κοινωνικό σχηματισμό και επιφέρει αποτελέσματα εντός αυτού. Το τελικό διεθνές άνοιγμα της ταξικής πάλης και η διαμόρφωση μιας διεθνούς συγκυρίας και ατζέντας της ταξικής πάλης με τη μορφή του ντόμινο ή αλλιώς δεν αναιρούν αυτή την πραγματικότητα. Επιπλέον, είναι αντιφατικό να αρνούμαστε την ύπαρξη μιας υπερεθνικής ιμπεριαλιστικής αστικής τάξης (η «πολυεθνική ελίτ» του Τ. Φωτόπουλου) και να εναποθέτουμε ταυτόχρονα όλα τα καθήκοντα σε μια μυθική «διεθνή εργατική τάξη».
Το ηγεμονικό σχέδιο
Η εργατική τάξη, αν δεν θέλει να είναι απλώς μια « συνδικαλιστική τάξη», οφείλει να έχει ένα (αντι-) ηγεμονικό πολιτικό σχέδιο για τον εθνικό κοινωνικό σχηματισμό."
http://radicaldesire.blogspot.com/2010/12/blog-post_4792.html
Αυτούς ακριβώς τους προβληματισμούς εμείς ψηλαφούμε συχνά μες την δύσκολη πλοήγηση του αγώνα - δεδομένης της ανάγκης να είναι ΚΑΙ ταξικός ΚΑΙ εθνικο-απελευθερωτικός - γι' αυτές μας λοιπόν τις προσεγγίσεις, οι κύριοι ψευτοεπαναστάτες που αποκαλύπτονται στο κύριο μας άρθρο πιό πάνω, μας κατηγορούν ως "φασίστες".
Και καλούν γιά τη δημιουργία μιάς παρακρατικής με αριστερόζ άρωμα γιά να μας συντρίψει!
Μπορείς να μελετήσεις τις προσεγγίσεις μας στα κάτωθι άρθρα:
Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume
Δεκατρία Σημεία, συν Δύο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/07/blog-post_7187.html
Υποστηρίζουμε το πρόγραμμα εργασιών που άρχισε να υλοποιεί η
Φιλική Εταιρεία Κύπρου:
Εργασίες ~ Άμεσοι και Μεσαίου Βεληνεκούς Στόχοι
http://filiki-etaireia.cyprus-org.net/ergasies.html
"Ουδείς Υποψήφιος Είπε..."
http://www.cyprusindymedia.org/Oudeis-Ypo4hfios-Ekloges2008.html
Όπως τραγουδούσε και το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ:
"έλα και πάρ' την μόνος σου τη Λευτεριά,
με τραγούδια, όπλα και σπαθιά..."
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@Πέτρος Ευδόκας: Δεν υπάρχει "αναγκαστήκαμε να κατεβούμε". Αυτά που κάνετε είναι ανεπίτρεπτα πράγματα. Και ξέρετε πολύ καλά ότι οι ιστορικές και πολιτικές συνθήκες της Κύπρου είναι διαφορετικές από αυτές της Ελλάδας. Μιλάτε για "αφελληνισμό" της Κύπρου. Τι εννοείτε; Ότι αυτοί που στοχεύετε έχουν στόχο να με κάνουν θύμα εθνοκάθαρσης; Ή ότι τους απασχολεί να μου αλλάξουν τη γλώσσα μου και τον πολιτισμό μου; Μιλάτε για "κυπριοεθνικισμό" απαξιωτικά. Τι κακό έχει ο "κυπριοεθνικισμός" λοιπόν αφού σας αρέσει ο Μπελαντής; Ότι δεν είναι _ελληνικός_ εθνικισμός; Μιλάμε ή δε μιλάμε για εθνική αυτοδιάθεση της Κύπρου; Σημαίνει ή δε σημαίνει αυτό απαγκίστρωση από κάθε εξάρτηση από εκπορευόμενα από την Ελλάδα "πατριωτικά" κέντρα; Ξέρετε πολύ καλά ότι η ρητορική που χρησιμοποιείτε είναι ακροδεξιά ρητορική, και με πολύ συγκεκριμένες και ένοχες ιστορικές ρίζες. Πώς ιδιοποιείστε θέσεις που καμμία σχέση δεν έχουν ούτε με τις πρακτικές σας, ούτε με τον πολιτικό χώρο που εκφράζετε; Με ποιο δικαίωμα τσουβαλιάζετε τις δικές μου θέσεις με αυτό που εκπροσωπείτε; Οι δικές μου θέσεις ΕΙΝΑΙ "ΚΥΠΡΙΟΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ", και είναι πλήρως αλληλέγγυες με κάθε κίνημα που διεκδικεί επανένωση ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ, κόντρα στις τοπικές αστικές τάξεις κόντρα στην πατρονεία των νεοταξικών θεσμών και μορφωμάτων που τις εξυπηρετούν, κόντρα στους εθνοκάπηλους της δεξιάς, κόντρα στη μεταναστοφοβία, κόντρα στο φετίχ των ταυτοτισμών, και χωρίς παραχωρήσεις σε ό,τι αφορά την εθνική κυριαρχία.
ReplyDeleteΤι σχέση έχουν αυτά με αυτό που πρεσβεύετε, θεωρητικά και στην πράξη;
Σου απάντησα εκτενώς, αλλά φαγώθηκε το σχόλιό μου. Ελπίζω να μην έχει χαθεί
ReplyDeleteΑν δηλώνεις εθνικιστής, Αντώνη, αυτό αφορά εσένα και τους συντρόφους σου. Όχι εμάς.
ReplyDeleteΕμείς έχουμε αντίθεση με τον εθνικισμό - θεωρούμε πως η πάλη γιά την ένωση όλων των λαών της γής με βάση την άμεση δημοκρατία και την λαϊκή εξουσία θεμελιωμένη στους χώρους εργασίας, τις γειτονιές, κοινότητες και υπηρεσίες, συν την κοινοκτημοσύνη (ήτοι ο δρόμος πρός την πραγμάτωση γιά το διεθνιστικό Σοσιαλιστικό όραμα), θέλουμε δεν θέλουμε αναγκαστικά περνά και από την εθνική απελευθέρωση όλων των καταπιεσμένων λαών. Και του δικού μας.
Μαζί με τούτο, αναγνωρίζουμε και τον τρομακτικό κίνδυνο που δημιουργείται όταν οι πόθοι του λαού γιά απελευθέρωση αφήνονται στα χέρια μόνο φασιστών, εθνικιστών και πατριδοκάπηλων. Έτσι εδραιώνεται ο φασισμός. Αυτό δε θα το αφήσουμε να συμβεί, όσον και αν σπρώχνει η ψευτο-αριστερή ηγεσία σε εκείνη την κατεύθυνση. Όσο και αν προσπαθεί να βάψει το μαύρο άσπρο και να πείσει πως ο ρατσισμός είναι "λύση", ή πως το Διζωνικό Απάρτθαϊντ είναι "επανένωση".
Εμείς λέμε ΝΑΙ στην Δικοινοτική συμφιλίωση, στην ειρηνική συμβίωση ΚΑΙ με Σοσιαλισμό (χωρίς τον οποίο δεν μπορεί να λυθεί τίποτα). Και λέμε ΟΧΙ στη ρατσιστική Διζωνική.
Και αν νομίζεις πως ο Κυπριο-εθνικισμός που αγκάλιασες είναι αντίδοτο στους πατριδοκάπηλους εθνικιστές με ελληνοκεντρική ή τουρκοκεντρική απόχρωση, παρακαλώ ξανασκέφτου το. Ουδέποτε στην ιστορία των λαών βρέθηκε ένας "νέος εθνικισμός" που να μας σώσει από τους παληούς.
Άσε δε που ο επαρχιωτισμός /τοπικισμός /χωρκατισμός που προσπαθεί να ανάγει τον εαυτό του με τη βοήθεια των Ιμπεριαλιστών σε "Εθνος", δεν μπορεί να κρύψει εύκολα πως εμπήκε μες το κρεββάτι με τις πο'ήνες.
Το επίπεδό σας είναι δυστυχώς πολύ χαμηλό!
ReplyDeleteχ.χ
Γιατί εν μας λέτε τα ονόματα και των άλλων που συνωμότησαν μες την ιστορία; Έν υπέφερεν αρκετά ο πολιτικός μας χώρος που τα ψέμματα τους; Πέτε τα ούλλα.
ReplyDeleteΓιατί τους προστατεύκετε;
ΙΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ.
ReplyDeleteΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΙΝΤΥΜΗΝΤΙΑ, ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΚΟΥΝ ΤΟΥΝΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ.
Ο ΚΑΘΕ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΣΙΑΡΙΖΕΙ ΤΖΙΑΙ ΝΑ ΚΑΜΝΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΚΟΥΜΕ.
Ο ΓΕΛΟΙΟΣ!
Ενώ όταν ο κάθε Πέτρος νομίζει πως μπορεί να κατσιαρίζει κατ' αυτόν τον τρόπο (βλέπε πιο πάνω):
ReplyDelete"Υποστηρίζουμε το πρόγραμμα εργασιών που άρχισε να υλοποιεί η
Φιλική Εταιρεία Κύπρου:
Εργασίες ~ Άμεσοι και Μεσαίου Βεληνεκούς Στόχοι
http://filiki-etaireia.cyprus-org.net/ergasies.html
(η ποια εταιρεία;;;;;; Που περεπιπτώντος και τυχαίως είναι στον ίδιο τομέα με το ι μέιλ του Πέτρου)
ή όταν αποφασίζει να τραγουδίσει όπως το Εαμ
Όπως τραγουδούσε και το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ:
"έλα και πάρ' την μόνος σου τη Λευτεριά,
με τραγούδια, όπλα και σπαθιά..."
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
ε, όταν συμβαίνουν αυτά, ε πρέπει να υποκλιθούμε εις το μεγαλείον.
Αυτάαααααα
"Ξέρετε πολύ καλά ότι η ρητορική που χρησιμοποιείτε είναι ακροδεξιά ρητορική, και με πολύ συγκεκριμένες και ένοχες ιστορικές ρίζες. "
ReplyDeleteNow let's quote this in English, shall we?
"You know very well that the rhetoric you use is far-right rhetoric, and with very specific and culpable historical roots."
It is illuminating that left radicals outside the USA see Evdumbkass for the sleazy, lying Nazi apologist grifter that he is. It would surprise no one if his entire point of owning an "indymedia" brand is to squat on it, keeping real social justice activists from a valuable resource. Petros' daddy, Takis Evdokas, was a far right political, but his son runs around the globe pretending to be an "anarchist" lol.
Recently Evdokas whined on Facebook about how he has no privileges. Ask him about his Holocaust denier buddies in the USA State of Oregon and how his "help I'm oppressed" act backfired when he was caught by Antifa posting on the same private email list as Holocaust Denier Tim Titrud...after both Titrud and Evdokas pretended not to work with each other.
He's not even smart enough to remove all the damning evidence of his scams from his private portland-or.net website. Like a "Cypriot" needs to have a USA state website.
LOL