Saturday, 12 December 2009

ΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΓΥΡΩ 'ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΦΟ


Η ανάλυση του Γρηγόρη Ιωάννου*

"...η εκτίμηση μου εν ότι πρόκειται για δουλειά του υποκόσμου έπειτα που συγκεκριμένη τζιαι καλοσχεδιασμένη πολιτική εντολή. κάτι που δείχνει ότι η ηγεσία του στρατοπέδου του απορριπτισμού εν έσιει με ιερό με όσιο τζιαι ότι εν έτοιμη να προχωρήσει στα άκρα για να εμποδίσει την λύση. εχρειάζουνταν κάτι θεαματικό τζιαι σιοκαριστικό για αφορμή για συλλαλητήριο. τζιαι εδημιουργήσαν την.

είπα το τζιαι πριν 5-6 μήνες, λαλώ το τζιαι τωρά. η επερχόμενη σύγκρουση μεταξύ των δυνάμεων της επανένωσης τζιαι του στάτους κβο θα είναι πολλά πιο έντονη που ότι το 2004. τούτην την φορά οι απορριπτικοί δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό τζιαι θα δράσουν παρακρατικά. προς το παρόν η βία που χρησιμοποιούν εν συμβολική. με τίποτε εν θα πρέπει να τους αφήσει η κοινωνία να καταφύγουν τζιαι στην φυσική βία."

"....μπορεί όντως η κοινωνία να μεν εκφράζεται ανοιχτά υπερ της λύσης με κινητοποιήσεις αλλά τούτον εν σημαίνει ότι επιμένει στο ΟΧΙ του 2004. μάλλον εν για ΝΑΙ που πάμεν τζιαι εν για αυτόν που οδηγούνται στα άκρα οι οπαδοί του συρματομπλέγματος"

Δημοσιεύτηκε εδώ:
http://mihalismihail.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html


* Ο Γρηγόρης Ιωάννου είναι Θεωρητικός και πολιτικός Παράγοντας. Ο λόγος που αρθρώνει έχει μεγάλη επίδραση σε συγκεκριμένους κύκλους που αυτοκαθορίζονται ως "αντιεξουσιαστες" και "επαναστάτες" και δραστηριοποιούνται πολιτικά στην Εντός των Τειχών Λευκωσίας.
http://www.blogger.com/profile/00739079007214823534
και
http://nekatomata.blogspot.com/

~~~~~~~~~~~

Ενότητα;

Από τη πρώτη στιγμή που ανεκαλύφθει το έγκλημα της σύλησης των λειψάνων του Τάσσου Παπαδόπουλου, σύσσωμες οι φωνές όλων των πολιτικών ηγετών και όλων των δυνάμεων, παρατάξεων και μετώπων σε Κύπρο και Ελλάδα, ακόμα και στην κατεχόμενη Κύπρο, μιλούν γιά ενότητα, προτρέπουν το λαό μας να προσοχή στην προβοκάτσια, προτρέπουν προσοχή να μην παρασυρθούμε σε νέα μίση. Μιλούν συνετά γιά πρώτη φορά σε πολλά χρόνια.

Ακόμα ενώ γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι πιό πολλοί από τους ηγέτες μας είναι υποκριτές και καιροσκόποι πρέπει να αναγνωρίσουμε πως σήμερα λεν το σωστό. Τα λόγια τους μεταφέρουν ακριβώς εκείνο που πρέπει να λεχθεί σήμερα, στο εδώ και τώρα της Κύπρου.

Όλοι μας ανησυχούμε γιά το ότι συγκεκρμένες σκοτεινές δυνάμεις στοχεύουν το εσωτερικό μας μέτωπο με ψυχολογικό πόλεμο ώστε να σπείρουν ξανά τον εμφύλιο πόλεμο. Γι' αυτό και οι τόσο προσεγμένες και συμφιλιωτικές δηλώσεις όλων των δημοσίων προσώπαν.

Ο Γρηγόρης Ιωάννου τι λέει; Πως η ιεροσυλία του τάφου είναι έργο της παράταξης του ΟΧΙ. Ότι η παράταξη μας δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο. Λέει πως η παράταξη μας " έτοιμη να προχωρήσει στα άκρα για να εμποδίσει την λύση". Ότι τούτη η "συμβολική βία" είναι προοίμιο "φυσικής βίας" διότι η παράταξη προτίθεται να δράσει "παρακρατικά".

Ακούονται τούτα ως λόγια που προωθούν την ενότητα;
Οι οπαδοί του Γρηγόρη Ιωάννου εντός και εκτός των τειχών καθησυχάζονται ή οδηγούνται σε περαιτέρω εξαγρίωση και παραλογισμούς με τα λόγια του;

Αλλά και ο Ραούφ Ντεκντάς δήλωσε ακριβώς τα ίδια με τον Γρηγόρη Ιωάννου:
"I understand that it is being circulated amongst the Greek Cypriots that Turks have done it, if this is true then it means it has been done by provocateurs who do not want a settlement but want the two sides to be more apart than they are today."

Τουλάχιστον όμως ο Ντεκντάς είχε και την ευαισθησία να προσθέσει:
"We are shocked, not only surprised, whoever has done it, I think has done it for a purpose and that purpose cannot be a good one". Επίσης είπε: "We are really shocked and I hope the police quickly find out who has done it. I have never heard of such a thing before".

Οι "επίτιμοι αναλυτές" όμως, οι πολιτικοί προύχοντες κάποιων κύκλων δεν έχουν τέταιες ευαισθησίες. Μπαίνουν κατευθείαν στο δηλητήριο της διχόνοιας. Εκφέρουν ασύστολα λόγον οχιάς με στόχο να πυρπολήσουν και το τελευταίο απομεινάρι ενότητας που έμεινε στον τόπο μας.

Όπως και ο άλλος "αναλυτής" που μετά από λεπτομερή εξέταση διαφόρων σεναρίων και επιχειρηματολογίας βρίσκει πως το μόνο λογικό σενάριο είναι "Προβοκάτσια απο ακραία εθνικιστικά στοιχεία κατάλοιπα της ΕΟΚΑ Β" !! Και ο λόγος; Επειδή " έχουν πάρει όρκο. Ενωσις και μόνον Ενωσις":
http://eshie3i3i.blogspot.com/2009/12/blog-post_7682.html

Όταν οι "θεωρητικοί" αναλυτές και "παράγοντες" της δήθεν προοδευτικής ή της εναλλακτικής ~ ανατρεπτικής κοινότητας επιδίδονται στο να σπέρνουν μίσος ως οι πιό μικροπρεπείς και ανεγκέφαλοι αδερφοφάδες, που θα πά' να σταθεί, πάνω σε ποιό θεμέλιο θα κτίσουμε την τόσο απαραίτητη γιά την επιβίωση του λαού μας Ενότητα;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~

Denktash shocked at grave robbery
http://www.famagusta-gazette.com/default.asp?sourceid=&smenu=69&twindow=Default&mad=No&sdetail=9980&wpage=&skeyword=&sidate=&ccat=&ccatm=&restate=&restatus=&reoption=&retype=&repmin=&repmax=&rebed=&rebath=&subname=&pform=&sc=2350&hn=famagusta-gazette&he=.com

Τι να πει κανείς..
"...Προβοκάτσια απο ακραία εθνικιστικά στοιχεία κατάλοιπα της ΕΟΚΑΒ"
http://eshie3i3i.blogspot.com/2009/12/blog-post_7682.html

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΜΙΣΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΙΣΟΥΝ ΕΜΦΥΛΙΟ
http://christofias-watch.blogspot.com/2009/12/blog-post_11.html

~~~~~~~~~

17 comments:

  1. Είπα σας να δείτε την ταινία Life of Brian των Monty Pythons τζε obviously you ignored my advice.
    Που εννα σε φκάλει Πέτρο τούτον το μονοπάτι της εστίασης επίθεσης εναντίων των ανθρώπων της προόδου του τόπου μας?

    ReplyDelete
  2. Η Εθνική Ενότητα είναι μια παγίδα
    Εχθρός μας ο εθνικισμός και η στρατοκρατία.

    ReplyDelete
  3. εχθρός μας η τουρκία και οι τούρκοι απο και απο κει και απο δω. αφου τους θέλετε να τους τα δώσετε όλα για δεν τους δίνετε και το σπίτι σας ή πειράζει σας επειδή θα είναι τα δικά σας που θα πάρουν; όταν πάρουν τα δικά σας θα θυμώσετε και θα πιάσετε το κλάμα;

    ReplyDelete
  4. Βρυκόλακες

    Μόνο βρυκόλακες χρησιμοποιούν το πτώμα γιά να προωθήσουν την ατζέντα τους. Ποιός θα μας το προφήτευε νά'ρτει μέρα που δήθεν προοδευτικοί και επαναστάτες θα χρησιμοποιούσαν την κλοπή ενός πτώματος γιά διαλαλήσουν συνθήματα και να σπείρουν μίσος;

    Και βέβαια όλα ξεκαθαρίζουν τώρα που διαφαίνεται τόσο λαμπρά (σιχαμερά δηλαδή), το πως μόνο με τη Διχόνοια και την έχθρα τρέφονται.

    Πτού βρυκόλακες. Αιώνια να'ν η κατάρα του λαού πάνω σας.

    ReplyDelete
  5. Μα είσαστεν απίστευτοι

    Κατηγορείτε τον Πέτρο για επίθεση τη στιγμή που εν ο άλλος που κατηγορεί ευθέως το 75 τοις εκατόν του πληθυσμού. Ως απορριπτικούς!

    Εν αντρέπεστε τίποτε πκιον.

    Ανεν πρόοδος να λαλείς τα ίδια με τον Ταλάτ τζιαι τον Ντεκτάς που εφτάσαμεν. Που τους φωστήρες της ανεξάρτητης διανόησης.

    Τζιαι ο άλλος που μιλά ενάντια στη στρατοκρατία που ζιει; Αλήθκεια που ζιει; Τζιαι τι έκαμε ενάντια στη στρατοκρατία που βαστά τον τόπο μας. Θέλετε κύριοι τη διζωνική, πέτε το καθαρά να σας ακούσει ούλλος ο τόπος. Θέλετε το ρατσισμό, πέτε το καθαρά. Θέλετε έναν κράτος για τους εθνικά Κυπραίους; Εσείς είσαστεν οι εθνικιστές τζιαι οι ρατσιστές.

    Καλά σας λαλεί ο που πάνω.

    ReplyDelete
  6. Υποστηρίζουμε το δικαίωμα σου να αποκαλείς τομ εαυτό σου Έλληνα ή οτιδήποτε άλλο θεωρείς ότι είσαι. Αγωνιζούμαστε για το δικαίωμα μας να αυτοαποκαλούμαστε κυπραίοι.

    ReplyDelete
  7. ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΝΑΚΑ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΜΟΙΡΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΩΡΑΙΟΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.

    ReplyDelete
  8. ΝΑΙ στην ΑΝΤΙΓΟΝΗ

    Ευχαριστίες στον αναγνώστη που μας υπενθυμίζει την Αντιγόνη, την πρώτη Ελληνίδα Φεμινίστρια και Οσιομάρτυρα.

    Η ιστορία και παρουσία της Αντιγόνης είναι επακριβώς "όνομα και πράμα", όπως λέμε στην Κύπρο, γιά την περίπτωση του συλημένου τάφου και της πολιτικής των Βρυκολάκων που παρατηρούμε σήμερα.

    Η Αντιγόνη μαρτύρησε αγωνιζόμενη ενάντια στην άδικη κρατική εξουσία, ενάντια στην άδικη πατρική εξουσία (Αντι + Γονεύς) και υπέρ της αρχέγονης σχέσης των Ελλήνων με τα Θεία.

    Η πολιτική και οικογενειακή σύγκρουση στην οποία πρωτοστάτησε η Αντιγόνη αφορούσε ακριβώς εκείνο που βασανίζει τους Κύπριους σήμερα: την σχέση των ανθρώπων με τους νεκρούς. Η Αντιγόνη θανατώθηκε γιατί είπε (και έδρασε σύμφωνα με τα λόγια της), ότι υπάρχουν Θείοι Νόμοι, ανώτεροι από τους ανθρώπινους, τους οποίους έχουμε υποχρέωση να τηρούμε. Όταν οι ανθρώπινοι νόμοι είναι σε δυσαρμονία με τους Θείους Νόμους θεωρούνται έκπτωτοι, άκυροι, και καλούμαστε να αντισταθούμε μέχρι να επέλθει εναρμόνιση.

    Και όλα γύρω από την σύγκρουση εκείνη αφορούσαν το πως χειριζόμαστε τα λείψανα των νεκρών, τα πτώματα, τις σορούς, τα οστά και τη μνήμη των νεκρών. Όλα αφορούσαν το αν επιτρέπεται η πολιτική εκμετάλλευση του πτώματος γιά να επικρατήσει η μιά ή άλλη παράταξη σε μιά Πολιτειακή σύγκρουση.

    Οι Βρυκόλακες που αναφέρονται πιό πάνω, με την ακαλιέργητη τους χυδαιότητα βουτούν με προθυμία και άμεσα στην πολιτική εκμετάλλευση της σύλησης του τάφου. Ανέσυραν 'που τον τάφο και το πτώμα της Εοκα Β, χύνουν λόγια-φαρμάκι και κατηγορούν μιά ολόκληρη μερίδα λαού πως "φταίει" γιά το έγκλημα.

    Ούτε Αντιγόνη "πιάνει πάνω τους", ούτε άλλη ηθική αρχή. Ξετσίπποτοι, ρατσιστές κυπριο-εθνικιστές ανθέλληνες και κρυφιο-λάτρεις του αριστερού αυταρχισμού, μεθυσμένοι με την λατρεία της Έριδος, αμετανόητοι αδερφοφάδες. Τι άλλο να τους πούμε;

    Με τέτοιους πανάθλιους να ηγούνται της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" πως θα ανορθωθεί ΕΝΟΤΗΤΑ στο λαό μας; Πως θα επανέλθει η αναγκαία γιά την επιβίωση του λαού μας και γιά την απελευθέρωση της χώρας μας εναρμόνιση και πάλιν μεταξύ Σοσιαλισμού και Πατριωτισμού, Θείων και ανθρώπινων Νόμων;

    * * *

    ReplyDelete
  9. ΝΑΙ στην ΑΝΤΙΓΟΝΗ (συνέχεια)

    Οι Θείοι Νόμοι των οποίων αμυνόμενη θανατώθηκε η Αντιγόνη προϋπάρχουν της πατριαρχίας, της ταξικής κοινωνίας και της ύπαρξης του Κράτους. Πηγάζουν από τις μητρογονικές καταβολές της Ελλάδος της εποχής που οι γυναίκες ήτο φορείς της κοινωνικής αρμονίας, της κοινωνικής οργάνωσης, της κοινοκτημοσύνης, θεσμοθετημένης λατρείας του Έρωτος και ισορροπίας μεταξύ Θείων και ανθρώπινων υποθέσεων.

    Η Σοσιαλιστική Φεμινιστική Οικολογική πτέρυγα του απελευθερωτικού κινήματος - στο οποίο εμείς ανήκουμε - σήμερα, τον 21ο αιώνα, εκεί στοχεύει: στην επαναφορά της Δικαιοσύνης και μιάς Ειρήνης που να πηγάζει από την ενσυνείδητη συμμετοχή των ανθρώπων στην κοινωνική πραγματικότητα.

    Μεταξύ άλλων όπως την Ανδρομάχη, την Θέμιδα και την Μαρία Συγκλητική,
    "η Αντιγόνη Ζεί και μας καθοδηγεί".

    * * *

    ReplyDelete
  10. Πάντως οι θέσεις σας τζιε οι απόψεις σας γυρώ που διάφορα θέματα τελευταίως εν διαφέρουν καθόλου που τζίνες του πατριαρχικού - καπιταλιστικού συστήματος...

    ReplyDelete
  11. Ενώ των πολιτικών σου και συντρόφων είναι βυθισμένες μέσα στον επαναστατικό φεμινισμό. Φαίνεται πεντακάθαρα από τον διαλεκτικό τρόπο τον οποίο αγκαλιάζουν. Και από το ότι μέχρι σήμερα ούτε ένας σας για δείγμα δεν έχει καταδικάσει καμία από τις "επαναστατικές φεμινιστικές" πράξεις για τις οποίες τα παιδιά του Ιντυμίντια σας έχουν κριτικάρει.

    Ίσως θέλεις να υποδείξεις κάποια από τις θέσεις στις οποίες αναφέρεσαι...

    Ίσως πάλι όχι. πιο εύκολο το ψέμα και η προσποίηση.

    Κ.

    ReplyDelete
  12. Καταρχάς, ούτε πολιτικούς ούτε συντρόφους έχω. Γράφω ως "εκάτη" τζιε εκφράζω τον εαυτό μου τζιε μόνο. Για αυτό, αν έσσιεις κάτι να μου πεις, χρησιμοποία το δεύτερο πρόσωπο ενικού, αν περιμένεις απάντηση. Εν απαντώ εκ μέρους καμιάς συλλογικότητας, γιατί εν εκφράζω καμιά συλλογικότητα. Όσο για το ψέμα τζιε την προσποίηση, αφήστε άλλους να μιλήσουν καλύττερα... ΔΕΝ σας παίρνει...

    Εγώ εν να σου απαντήσω στην "πρόκληση" για τις θέσεις στις οποίες αναφέρομαι. Περιμένω όμως ακόμα μιαν απάντηση που την ομάδα σας στα προηγούμενά μου posts. Ίσως εν οδυνηρό για σας να μπείτε στη διαδικασία να απαντήσετε. Σε αυτή την περίπτωση, εν μπορείτε να μιλάτε παράλληλα για "διαλεκτικότητα" τζιε "διάλογο."

    Λοιπόν,
    1) Επικρίνετε άτομα τζιε φκαλετε γελοία συμπεράσματα για άτομα τζιε ομάδες που προσπαθούν να δημιουργήσουν μιαν εναλλακτική κουλτούρα στην κυπριακή κοινωνία, όπως ακριβώς κάμνει τζιε το υπάρχον καπιταλίστικό - πατριαρχικό σύστημα τζιε οι εκφραστές του που φοούνται μήπως και ανατραπεί η έχουσα τάξη πραγμάτων. Εν λαλώ ότι μοιράζεστε τον ίδιο φόβο, αλλά το αποτέλεσμα εν το ίδιο, καταλάβετέ το.

    2) Οι θέσεις σας για το κυπριακό εν ταυτόσημες των πλέον συντηρητικών τζιε εθνικιστικών στελεχών τζιε μελών τούντου συστήματος. Νομίζω εν χρειάζεται να το αναπτύξω τούτο.

    3) Η αγάπη σας τζιε ο θαυμασμός σας, ή καλύττερα η εμμονή σας, για τον "ελληνισμό" αγγίζουν τα όρια του ελληνοκεντρισμού τζιε κατεπέκταση, του εθνι(κι)σμού - προϊόντα επίσης του πατριαρχικού συστήματος. Να μεν σχολιάσω που ενώ υποστηρίζετε, ένθερμα τζιόλας, τη χρήση της "καθαρής" ελληνικής γλώσσας, τα κείμενά σας έχουν ορθογραφικά λάθη...

    4) Οι θέσεις σας τζιε απόψεις σας ως προς συγκεκριμένο δημοσίευμα τύπου της ΚΙΣΑ εν ταυτόσημες με τζείνες που εξέφρασε τζιε η αστυνομία τζιε άλλες αρχές του συστήματος. Θεωρείτε "λογικό" τζιε αποδεκτό μια ηλικιωμένη μετανάστρια που εργαζόταν με αφοσίωση για τους ηλικιωμένους εργοδότες της, ξισκατίζοντάς τους τζιε τζείνους τζιε τον γιο τους για ένα μισθό πείνας, στην έλλειψη κρατικών προνοιων, να μείνει στους δρόμους. Αλλά θεωρείτε "ανήθικο" η μετανάστρια αυτή να διαμένει στο σπίτι των εργοδοτών της που απεβίωσαν. Πιστεύκετε ότι οι δικαιούχοι του σπιθκιού τούτου εν η οικογένεια του γιου των εργοδοτών, επειδή εν "πρόσφυγες". Ούτε που λαμβάνετε υπόψη ότι το σπίτι εν ανήκει σε κανένα (εν χτισμένο σε χαλίτικη γη). Ούτε ότι στην οικογένεια του γιου των εργοδοτών ανήκει άλλο σπίτι, το οποίο εν πολυτελείας, σε αντίθεση με την τρώγλη, στην οποία διεκδίκησε να διαμένει η εν λόγω γυναίκα. Ούτε τζιε αναλογίζεστε ότι τζίντο σπίτι εφρόντιζέ το τζιε επεριποιάτουν το η εν λόγω μετανάστρια τζιε όι ο γιος των εργοδοτών ή η οικογένειά του, για την οποία η εν λόγω μετανάστρια εσιδέρωνε, εμαείρευκε τζιε εκαθάριζε χωρίς να πληρώνεται επιπλέον που τον μισθό που της επλέρωνε το Γραφείο Ευημερίας για να φροντίζει τους ηλικιωμένους. Δαμέ εγείρονται ακριβώς θέματα που αφορούν στην ιδιοκτησία, η οποία, όπως φαίνεται, όι μόνο βρίσκει σας σύμφωνους ως αρχή, αλλά τζιε με τρόπο που εν ταυτόσημος με την καπιταλιστική - πατριαρχική αντίληψή της. Παράλληλα, φέρεστε να "κόπτεστε" για τα δικαιώματα των Κυπραίων προσφύγων, ενώ ούτε ένα σας άρθρο εν ασχολείται με τα δικαιώματα τζιε την καταπάτηση των δικαιωμάτων των υπόλοιπων προσφύγων που διαμένουν στην Κύπρο.

    Για τα υπόλοιπα σχόλιά μου για τις θέσεις τζιε απόψεις σας σε σχέση με την καπιταλιστική - πατριαρχική κοινωνία, δες τα posts μου στα άρθρα "Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;" τζιε "Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;"

    ReplyDelete
  13. "Ίσως θέλεις να υποδείξεις κάποια από τις θέσεις στις οποίες αναφέρεσαι...

    Ίσως πάλι όχι. πιο εύκολο το ψέμα και η προσποίηση."

    Εγώ έθεσα τα επιχειρήματά μου, όμως ο περιβόητος "διάλογος" και η περίφημη "διαλεκτικότητα" επήαν περίπατο πάλε, όπως φαίνεται. Αλλά, "πιο εύκολο το ψέμα και η προσποίηση," λαλείς τζι' εσύ...

    ReplyDelete
  14. Η ανάλυση που έκαμε ο Γρηγόρης Ιωάννου, Πέτρο, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι αποκλειστικότητα του. Υπάρχει σε πολλά έντυπα σε παρόμοιες μορφές και συζητιέται επίσης πολύ. Είναι μια ανάλυση για το ποιος έχει να κερδίσει σε πολιτικό επίπεδο που έτσι αρρωστημένες πράξεις. Αυτό που λεν οι εν λόγω αναλύσεις είναι ότι 'οι σκοτεινές δυνάμεις', που αναφέρεις τζιαι συ, προέρχονται που μια μερίδα του ΟΧΙ. Το ότι ταυτίζεσαι με ολόκληρη την παράταξη του ΟΧΙ δεν είναι και πολύ ώριμο πολιτικά εκ μέρους σου (λες "Η παράταξή μας")και δείχνει να μην μπορείς να διακρίνεις ότι "η παράταξή σας" έχει χίλιες μύριες αποχρώσεις (όπως και αυτή του ΝΑΙ, φυσικά). Άρα, το να γράφεις άρθρα απλώς κατηγορώντας όσους προσπαθούν να αναλύσουν τα φριχτά κι ανόσια, δεν είναι επίσης πολιτικά πολύ ώριμο. Δώσε τη δική σου ανάλυση και προσέγγιση για το ποιοι νομίζεις μπορεί να εν πίσω που το γεγονός και μην αναλώνεις το χώρο του INDYMEDIA για να κατηγορείς άτομα.
    Πράγμα το οποίο επίσης έκαμες όσον αφορά και τη Φανερωμένη. Είναι πολιτικά άκυρο -και τόσα χρόνια θα έπρεπε να το γνωρίζεις, αλλά και να το υλοποιείς- ότι μόνον και μόνον οι από υπολογιστού, διαμερίσματος και γενικώς ιδιωτικού χώρου αναλύσεις ΔΙΧΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στο δημόσιο χώρο, εν λόγια του αέρα! Εν πολιτικά ανύπαρκτες πράξεις.

    Λέει ανώνυμη/ανώνυμος:
    "Μα είσαστεν απίστευτοι

    Κατηγορείτε τον Πέτρο για επίθεση τη στιγμή που εν ο άλλος που κατηγορεί ευθέως το 75 τοις εκατόν του πληθυσμού. Ως απορριπτικούς!".

    Συμπάθα με, αλλά η απορριπτική, διχαστική και ευθέως τειθέμενη κατηγορία ατόμων και ομάδων ξεκίνησε από τον Πέτρο και συνακολουθήθηκε από το Σόλωνα και μερικά σχόλια! Συντάχθηκαν κατηγορίες από τον ιδιωτικό τους χώρο και επιδίωξαν να παρέμβουν στο δημόσιο. Ουδόλως δείχνει τούτο πολιτική αντίληψη. Ξαναδιάβασε τα πόστς του Πέτρου και δες πώς άρχισε με άμεσο τρόπο να κατηγορεί ευθέως ομάδες που έχουν καταθέσει και μια θεωρία και μια πράξη μέσα στις κοινωνικές διαδικασίες.

    Κάμετε διάλογο στις τρεις διαστάσεις,μακριά που την ασφάλεια της ιδιωτικής συζήτησης ή της ιδιωτικής εκτόξευσης κατηγοριών. Στο δημόσιο χώρο όπου υπάρχει αληθινή δυνατότητα να ζυμωθούν οι απόψεις.

    ReplyDelete
  15. Το έγκλημα της σύλησης του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου και η αφαίρεσης της σωρού του ΔΕΝ είναι θέμα για συζήτηση αλλά απλά ένα βαρύ πλήγμα στον πολιτισμό της Κύπρου. Εάν κάποιος γνωρίζει για οιανδήποτε κίνηση πολιτών για σοβαρή δημόσια παρέμβαση για το ζήτημα αυτό παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση xaipete@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Η κυβέρνηση του επαναστατικού σοσιαλισμού διά του στόματος του αρχηγού αστυνομίας ομολόγησε ότι έχει ζητήσει βοήθεια για την εξιχνίαση του εγκλήματος από τις κυβερνήσεις ξένων χωρών συμπεριλαμβανομένου του Ισραήλ και των αγγλικών βάσεων.

    Ζητά δηλαδή βοήθεια από τα αισχρότερα τμήματα της ιμπεριαλιστικής μηχανής υπέυθυνα για πληθώρα προβοκατόρικων ενεργειών σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.

    Μπορούμε πλέον να κοιμόμαστε όλοι καλύτερα τώρα που γνωρίζουνμε ότι οι πράκτορες της CIA, της Μοσάντ και της ΜΙ6 θα κυκλοφορούν ελεύθερα ανάμεσά μας με πρόσκληση της αντιιμπεριαλιστικής μας κυβέρνησης.

    Δεν αντρέπουνται τίποτε. Ίχνος αιδούς δεν τους απέμεινε. Υποτάσσουν ολους τους θεσμούς στην Αυτοκρατορία. Ωε γνήσιοι υπηρέτες της σύγχρονης παγκόσμιας άρχουσας τάξης.

    Ποιος μπορεί πλέον να τους έχει ίχνος εμπιστοσύνης;

    Σόλων Αντάρτης
    --------------

    ReplyDelete
  17. Σήμερα έτυχε να έχω την ακόλουθη πληροφόρηση (από ένα μικρό πουλάκι) αναφορικά με "το έγκλημα σύλησης του τάφου του Τάσσου Παπαδόπουλου": Όλοι οι πράκτορες που ανέφερε ο Σόλων Αντάρτης πιο πάνω, είναι υπαρκτοί - αλλά δεν είναι σίγουρο ότι ήρθαν όλοι στην Κύπρο. Το όνομα κλειδί στην υπόθεση είναι κάποιου άλλου νεκρού: ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ.... και κάποια δισεκατομμύρια (σε χρήμα) τα οποία μέσω κάποιου Κυπριακού δικηγορικού γραφείου έκαναν φτερά. Κάποιοι φαίνεται πήγαν για μαλλί και ήρθαν κουρεμένοι... και τώρα που έκανε και ΕΠΙΣΗΜΑ αίτηση η Σερβία για να γίνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ... οι ζημιωμένοι ψάχνουν να βρουν το δίκαιο τους με παράνομα μέσα. Από τέτοιες υποθέσεις βγαίνει το γνωμικό "ο κλέφτης την κλεψιά φοβάται".
    Δεν είναι για την αυτοκρατορία που κάνουν τεμενάδες, αλλά για τους παράδες.
    .
    - ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ δεν έβγαλε κάποιος προκήρυξη με χρηματική αμοιβή ζητώντας βοήθεια που να οδηγεί στους εγκληματίες;
    - ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Διότι θα πήγαιναν όλα τα λεφτά κατευθείαν στο Βελιγράδι.
    .
    ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΧΝΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ... και το μικρό πουλάκι που μου τα είπε θα καταλήξει στο πιάτο με πατάτες αντιναχτές!

    ReplyDelete