Wednesday 3 August 2011

Διευκρινήσεις

του Πέτρου Ευδόκα, petros@cyprus-org.net

ο- Το Οργανωτικό
ο- Το Οικονομικό

Μέσα στο μπάχαλο που δημιουργήθηκε με τις αυθόρμητες και αυτο-οργάνωτες κινητοποιήσεις αφυπνισμένων και αγανακτισμένων πολιτών που διαδηλώνουν κάθε νύκτα στο Προεδρικό, μαζί με όλα τα θετικά που κτίσαμε μαζί ως διαδηλωτές, βιώσαμε και μιά καταπληκτική έξαρση έχθρικής προπαγάνδας, παραπληροφόρησης, αντιπληροφόρησης και σύγχυσης δυστυχώς βρήκαν απήχηση ανάμεσα μας.

Όλα τους είναι απότοκα αφ' ενός του συνειδητά βρώμικου ιδεολογικού πόλεμου που εξακόντισαν εναντίον μας το Προεδρικό, το κυβερνών κόμμα και οι σιχαμεροί παρά τω Προέδρω σύμβουλοι, αφ' εταίρου δημιουργήθηκαν απλά και λόγω της πολιτικής απειρίας του λαού μας σε τούτην την νέου είδους μορφή κινητοποιήσεων, και της έλλειψης γνωριμιών και οικοιότητος ανάμεσα στους πλείστους εθελοντές που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή επωμιζόμενοι καθήκοντα και εργασίες γιά το κοινό όφελος και γιά την ομαλή λειτουργία των κινητοποιήσεων. Το στοιχείο της αυτο-οργάνωσης, όπου δεν υπάρχει ένας κεντρικά δομημένος ιεραρχικός φορέας, και το στοιχείο του ανοικτού μικροφώνου, που δημιουργεί μιά ζωντανή Αγορά και τη δυνατότητα λειτούργησης μιάς Εκκλησίας του Δήμου στις κινητοποιήσεις, είναι νέα πολιτικά βιώματα γιά την Κύπρο που βοηθούν στη σφυρηλάτηση μιάς νέας μορφής δημοκρατίας που γεννιέται τώρα μές τις πλατείες - με όλα τα θετικά και τα αρνητικά που συνεπάγεται.

Μεταξύ άλλων προέκυψαν συγχίσεις γιά δύο συγκεκριμένα θέματα. Εμπίπτουν στο οργανωτικό, με ιδιαίτερη σημασία στο "ποιοί είμαστε", και στο οικονομικό, που συνδέεται με το "ποιές οι πηγές στήριξης μας".

Οργανωτικό

Το μόνο σίγουρο που αρθρώθηκε (πολλάκις, και με πολλούς τρόπους!) στις διαδηλώσεις είναι η επιθυμία του λαού να μην συμμετάσχουν τα κόμματα με οποιοδήποτε τρόπο ως οργανωμένα σύνολα, παρά μόνο αν κάποια μέλη των κομμάτων παρίστανται ή συμμετέχουν στις διαδηλώσεις να είναι αντιληπτό από όλους ότι μετέχουν εκεί μόνο με την απλή προσωπική τους ιδιότητα. Αυτή η συμφωνία τηρήθηκε στο έπακρο από όλους τους διαδηλωτές, και ακόμα και όταν προκύψαν συγκρούσεις ή παρεξηγήσεις, η επιθυμία του λαού υπερίσχυσε.

Έμεινε όμως αδιευκρίνιστο το πως συμμετέχουν στις διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις τα μέλη ΜΗ-κομματικών οργανώσεων. Γιά περίπου είκοσι μέρες το θέμα τούτο εθεωρείτο ανύπαρκτο, και τα άτομα που συμμετείχαν εκεί, και ιδίως ως εθελοντές που επωμίζονται οργανωτικά καθήκοντα και εργασίες γιά τις κινητοποιήσεις, αν ήτο γνωστό ότι είναι μέλη ΜΗ-κομματικών οργανώσεων ή έχουν κάποια πολιτική ιστορία, εθεωρείτο φυσικό το ότι φέρνουν μαζί τους στον αγώνα και εκείνη την ιστορία ή την πολιτική~κοινωνική ταυτότητα που τους αντιστοιχεί ως μέλη των διαφόρων ομάδων στις οποίες ανήκουν.

Αφ' ενός λοιπόν τούτο έμεινε αδιευκρίνιστο διότι ουδείς το εξέλαβε ως θέμα που να έχει σημασία, αφ' εταίρου οι πλείστες ομάδες των οποίων τα μέλη συμμετέχουν στις διαδηλώσεις ως εθελοντές με οργανωτικά καθήκοντα τήρησαν μιά πολύ σεβάσμια στάση προς την ενότητα: ουδεμία ομάδα επένδυσε χρόνο ή πόρους στο να προωθεί τον εαυτό της ή δικά της φυλλάδια, ιστοσελίδες και ιδεολογίες, ή με το να στρατολογεί νέα μέλη. Σημειώθηκαν εξαιρέσεις από έξωθεν (ιδίως με ένα κόμμα Διζωνιστών το οποίο μετά από σφοδρή πολιτική σύγκρουση με τους υπόλοιπους ελάττωσε την κομματική του παρουσία αρκετά), αλλά γενικά το κλίμα ενότητας ήταν κάτι που όλοι οι συντελεστές στις διαμαρτυρίες στο Προεδρικό διαφύλαξαν ως πολύτιμο. Μέχρι την τρίτη εβδομάδα διαδηλώσεων.

Προς το τέλος της τρίτης εβδομάδας ξεφύτρωσαν συνειδητά διασπαστικές πράξεις, δηλώσεις και καυγάδες από συγκεκριμένα άτομα, που, παρ' όλον που δεν μπόρεσαν ακόμα να φέρουν σοβαρό βαθμό διχόνοιας ανάμεσα μας, πέτυχαν στο να αναστατώσουν το καλό κλίμα, και να διασπείρουν την καχυποψία και δυσπιστία ανάμεσα μας σε βαθμό που η διαδικασία συναίνεσης μεταξύ των εθελοντών γιά το πως λειτουργούμε στις διαδηλώσεις (μικρόφωνα, πρόγραμμα ομιλητών, πορείες, διαπραγματεύσεις με τις αρχές και άλλους φορείς κλπ) κατέρρευσε. Επί του παρόντος υπάρχει μιά διαδικασία αλλά δεν στηρίζεται ούτε στα βασικά στοιχεία συνεργασίας (διάλογο, ενημέρωση, διαφάνεια, συναίνεση και συναπόφαση), ούτε σε κάποια μορφή συλλογικότητας αλλά σε ατομικές πρωτοβουλίες που από μέρα σε μέρα αλλάζουν επίκεντρο. Ελπίζουμε βέβαια πως η συλλογική διαδικασία συναίνεσης που λειτουργούσε ανάμεσα μας τις πρώτες είκοσι μέρες να ανακάμψει.

Οι μεθόδοι που ακολουθήθηκαν στη διάσπαση της ενότητας είναι οι γνωστές: ψίθυροι, κουτσομπολιά, προσωπικές επιθέσεις, χειραγώγηση και εκμετάλλευση ευάλωτων ατόμων ("ο τάδε μου είπε το τάδε γιά σένα"). Όσοι τα έζησαν ξέρουν πως λειτουργεί τούτος ο μηχανισμός. Είναι άλλωστε και ο αγαπημένος κοινωνικός μηχανισμός της ηγεσίας του κυβερνώντος ΑΚΕΛ - όσοι μεγάλωσαν σε οικογένειες του κόμματος τα έζησαν πρώτο χέρι.

Ένας από τους τραυματισμούς στην ενότητα επήλθε από δημοσίευμα της Θέκλας Πετρίδου στο δίκτυο, εδώ - η συγγραφεύς είναι πρόεδρος του κόμματος ΚΥ.ΠΡΟ.Σ:
http://theklapetridou.blogspot.com/2011/07/blog-post_30.html

Στο δημοσίευμα της υπάρχει αναδημοσίευση κειμένου που γράφτηκε από μένα το οποίο είχα υποβάλει ως σχόλιο αλλού (δηλαδή σε άλλη σελίδα εκείνου του ιστοχώρου, σε άλλο πλαίσιο αναφοράς) κάμνοντας έκκληση γιά ενότητα και παρακαλώντας την συγγραφέα και τους αναγνώστες της να πράττουν συνειδητά στην καλλιέργεια συλλογικότητας. Ανέφερα μερικές αυτόνομες ΜΗ-κομματικές ομάδες, μέλη των οποίων συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις, και εισηγήθηκα να καλλιεργήσουμε πιό στενή συνεργασία μαζί τους, χωρίς να κάμω διευκρίνηση (ίσως απαραίτητη τώρα σε κλίμα ήδη δηλητηριασμένο, αλλά εκείνες τις μέρες αχρείαστη) γιά το τι ποσοστό των μελών τους συμμετέχει στις κινητοποιήσεις. Το αν είναι η ολομέλεια της κάθε ομάδας, ή μόνο κάποια πολύ δραστήρια μέλη των που συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις δεν ήτο το θέμα, και στο κλίμα ενότητας που υπήρχε, αφελώς το άφησα αδιευκρίνιστο, όπως το άφησαν και οι ίδιες οι ομάδες.

Έγνοια μου σήμερα είναι να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις γιά την συμμετοχή των ομάδων από το εν λόγω κείμενο - συγκεκριμένα μιλώ γιά τις ομάδες στις οποίες δεν ανήκω αλλά τις οποίες εκτιμώ πολύ. Ιδιαίτερη μου έγνοια είναι το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου: πληροφορούμαι ότι κάποια μέλη του Μετώπου ανησύχησαν με τον τρόπο που η Θέκλα Πετρίδου αναδημοσίευσε το κείμενο μου εκτός πλαισίου αναφοράς, και θα ήθελα να συμβάλω σε όποιες διευκρινήσεις χρειάζονται.

Έχω μεγάλη εκτίμηση γιά την συνεισφορά που έκαμε το Μέτωπο του οποίου το Γραφείο Τύπου βοήθησε τις κινητοποιήσεις δημοσιεύοντας ένα καταπληκτικό κείμενο με τίτλο:
"Η «δημοκρατία» των Pinzgauer
Αντί να παραιτηθεί σύσσωμη η κυβέρνηση, επιτέθηκε δολοφονικά στον αγανακτισμένο λαό"
Λευκωσία, 14 Ιουλίου 2011
http://www.metopo.org.uk/dt2011007014-dimokratiapinzgauer.html
Επίσης κάποια μέλη του Μετώπου βοήθησαν να σώσουμε ζωές την νύκτα της 12ης Ιουλίου όταν κρατήσαμε μαζί την τάξη την ώρα που οι δυνάμεις ασφαλείας του Προέδρου επιτέθηκαν σε δέκα χιλιάδες ειρηνικούς διαδηλωτές, και τη νύκτα της 19ης Ιουλίου που το Προεδρικό προσπάθησε να αρχίσει εμφύλιο πόλεμο ρίχνοντας καθεστωτικούς αντι-διαδηλωτές εναντίον μας με την ελπίδα πως θα σκοτωθούμε μεταξύ μας. Και σε όλες τις άλλες μέρες κάποια μέλη του Μετώπου επωμίστηκαν θαυμαστά διάφορες πρωτοβουλίες και ευθύνες, πότε με ντουντούκες και μικρόφωνα, πότε συγκρατώντας τους θερμοκέφαλους, διανέμοντας φυλλάδια, προστατεύοντας την εξέδρα από επιθέσεις και άλλα πολλά.

Μπορεί να ήταν λάθος μου το ότι ενώ βρισκόμασταν κλίμα ενότητος δεν μου πέρασε από το μυαλό να γράψω "κάποια μέλη του Μετώπου" αντί "το Μέτωπο", και απολογούμαι γιά οποιαδήποτε σύγχυση στην οποία μπορεί και εγώ να συνέβαλα.

Ένδειξη του κλίματος είναι και το ότι την πέμπτη κατά σειρά μέρα των διαδηλώσεων, 15 Ιουλίου, δημοσιεύτηκε κείμενο στην ιστοσελίδα της Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia με παρόμοιες αναφορές σε κάποιες ομάδες, το οποίον όμως λόγω της ενότητος που υπήρχε ουδόλως αναστάτωσε κανένα:
Στους Δρόμους και Πλατείες ο Λαός γιά Πέμπτη Μέρα Κατά Σειρά
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_15.html

Σήμερα, λόγω της καχυποψίας που επήλθε ανάμεσα σε διάφορα άτομα και ομάδες, όλα τίθενται υπό ερωτηματικό και απαιτούνται διευκρινήσεις. Συμβάλλω λοιπόν όπως μπορώ και εγώ στο να γίνουν διευκρινήσεις και απολογίες:
ο- Αν με την ασάφεια μου έθιξα ή σύγχυσα κάποιον απολογούμαι.
ο- Η κάθε αυτόνομη ομάδα της οποίας τα μέλη συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις είναι η μόνη αρμόδια να δηλώσει τον βαθμό στον οποίο συμμετέχει ή υποστηρίζει τις κινητοποιήσεις στο Προεδρικό.
Επίσης, δεν διαφεύγει της προσοχής μου η συνειδητή προσπάθεια της Θέκλας Πετρίδου να εμπλέξει και να αναστατώσει όσον το δυνατόν περισσότερα άτομα σε χειραγωγήσεις που έχουν στόχο το να "ασχολούμαστε μαζί της συνέχεια", αλλά της οποίας το κύριο αποτέλεσμα είναι το να δηλητηριάζεται η εμπιστοσύνη μεταξύ συναγωνιστών.

Το οποίον μας φέρνει στο δεύτερο θέμα:

Το Οικονομικό

Στο ίδιο πανάθλιο άρθρο της Θέκλας Πετρίδου υπάρχει ονομαστική κατηγορία εναντίον εμού και του συναγωνιστή μου Σόλωνα Αντάρτη καθώς και της ομάδας Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia στην οποία ανήκουμε ως εθελοντές, ότι τάχα χρηματοδοτούμαστε από τον αντιδραστικό πολυ-εκατομμυριούχο Σόρος /Soros.

Η κατηγορία της Θέκλας έρχεται να διπλαρώσει με την κατηγορία που εκτόξευσε το ΑΚΕΛ από τις σελίδες της Χαραυγής ότι τάχα οι διαδηλωτές στο Προεδρικό χρηματοδοτούνται από "σκοτεινές δυνάμεις" και από ύποπτα "συντονιστικά κέντρα".

Στις κατηγορίες της Χαραυγής και των κρατούντων γιά τα οικονομικά των διαδηλωτών και γιά τα οργανωτικά θέματα απαντήσαμε πολύ καθαρά με ξεκάθαρες δηλώσεις στα Μέσα, εδώ:
Εθελοντές «επιχορηγούν» τους αγανακτισμένους
21/07/2011 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/403352

και εδώ:
Ένας επαναστατημένος λαός
24/07/2011 | Του Μάριου Δημητρίου
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/403576
Αλλά ουδείς μας περίμενε πως θα ξεφύτρωνε από ανάμεσα στους διαδηλωτές μιά προσπάθεια διάδωσης ψεμμάτων και χειραγώγησης που να δρα ως απόηχος των καθεστωτικών οπαδών και ιδεολογικών τραμπούκων του Χριστόφια και του κόμματος του. Γιά όσους λοιπόν εκπλάγηκαν όπως και εμείς με τη δημοσίευση της Θέκλας Πετρίδου γιά τα οικονομικά, έχουμε να αναφέρουμε τα εξής:

1. Η διεθνής οργάνωση εθελοντών του δικτύου IndyMedia λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά της θέματα. Όλες μας οι πράξεις ανεξαιρέτως διατηρούνται σε δημόσιο αρχείο όπου υπάρχουν όλες οι συζητήσεις, αποφάσεις, διαλόγοι, ενημερώσεις και απολογισμοί από της ίδρυσης του δικτύου. Είναι όλα εδώ, και προσκαλούμε άπαντες τους φίλους και εχθρούς να ψάξουν τα αρχεία μας γιά όσες πληροφορίες θέλουν:
Ιούλιος 2004 μέχρι σήμερα:
http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-finance/
Σεπτέμβριος 2000 μέχρι Ιούνιο 2004
http://archives.lists.indymedia.org/imc-finance/
Επιπλέον, γιά τα πλείστα έτη υπηρετώ ως ο σύνδεσμος γιά οικονομικά θέματα μεταξύ του κλάδου Κύπρου και του διεθνούς δικτύου IndyMedia, οπότε έχω ιδίαν γνώση των πλείστων θεμάτων που αφορούν τις μεθόδους και διαδικασίες της οργάνωσης. Επίσης υπηρέτησα (τα πρώιμα χρόνια) ως ένας από τους εθελοντές που βοήθησαν το διεθνές οικονομικό συντονιστικό μας όργανο να πάρει σχήμα.

2. Αληθεύει ότι κατά καιρούς γίνονται προσπάθειες από μεγάλους οικονομικούς οργανισμούς της διεθνούς άρχουσας τάξης να κάμει κατάληψη του δικτύου IndyMedia χρησιμοποιώντας ως Δούρειο Ίππο τις χρηματοδοτήσεις και ως όργανα του διάφορους αφελείς ή άπειρους εθελοντές, και πιό σπάνια, πράκτορες ή προβοκάτορες. Πάντα και σε όλες τις προσπάθειες επιστρατεύονται οι δυνάμεις του IndyMedia και απωθούνται οι προσπάθειες με δημοκρατικά μέσα - η ανοικτή φύση της οργάνωσης την καθιστά ευάλωτη στην υπόσκαψη, όπως όλες οι δημοκρατίες, αλλά στο τέλος πιό δυνατή.

Αυτές οι προσπάθειες κατάληψης διά χρηματικών μέσων συνδυάζονται μέ άλλες προσπάθειες να τσακιστεί το δίκτυο μας με άνομες δραστηριότητες των αρχών (επιδρομές, βασανιστήρια, συλλήψεις, δίκες, παρακολουθήσεις, κατασχέσεις, κλπ.), συν παρακρατικές δραστηριότητες κατάληψης ή επίθεσης σε τοπικούς κλάδους του δικτύου μας, όπως έγινε πολλές φορές στην Κύπρο από τραμπούκους και καθεστωτικούς, ή σε άλλες χώρες όπου μέλη μας φονεύθηκαν από παρακρατικούς.

Παράδειγμα των δημοκρατικών μαχών γιά την οικονομική και πολιτική αυτονομία του δικτύου IndyMedia είναι η περίπτωση που προέκυψε το 2002 όταν "κάποιοι" προσπάθησαν να εμπλέξουν την πυραμίδα των εταιρειακών συμφερόντων της Ford σε χρηματοδοτήσεις. Απανθίσματα από το αρχείο μας:
Τοποθέτηση του κλάδου Κύπρου γιά την επίθεση από την Ford:
[Imc-finance] Re: Money from Ford Foundation???
http://archives.lists.indymedia.org/imc-finance/2002-September/001470.html

Συνεργασία μας με τους συντρόφους εκ Τουρκίας γιά να οργανωθούμε καλύτερα ενάντια στην προσπάθεια κατάληψης:
http://archives.lists.indymedia.org/imc-cyprus/2002-September/000052.html

Δήλωση μου εκ μέρους του κλάδου μας σε ένα από τα συλλογικά όργανα λήψεως αποφάσεων:
[IMC-Process] Two Dangers
http://archives.lists.indymedia.org/imc-process/2002-September/003818.html

3. Ο δημόσιος ισχυρισμός ότι τάχα χρηματοδοτούμαστε από τον Soros είναι τόσο ψευδής, προσβλητικός και αβάσιμος, που συνιστά πλήγμα στην υπόληψη μας και το καλό μας όνομα καθώς και στο δημόσιο πρόσωπο της ομάδας Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia - με άλλα λόγια συνιστά αυτό που στη νομική γλώσσα ονομάζεται λίβελλο. Πράμα που θα επιλυθεί στα Δικαστήρια.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
Εθελοντής, Ομάδα Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια /Cyprus IndyMedia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το ηθικό ποιόν της κατηγόρου:
http://webcache.googleusercontent.com
/search?q=cache:hJu_wdDNdHUJ:theklapetridou.blogspot.com/+%CE%A3%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AE%CF%82+site:http://theklapetridou.blogspot.com/&cd=1&hl=en&ct=clnk&source=www.google.com
Μερικές μέρες αργότερα απεφάνθει ότι το άρθρο δεν την εξυπηρετεί και απλώς το έσβησε. Αντί να απολογηθεί στον κύριο Στασή τον οποίο εκθέτει ανεπανόρθωτα, προσποιείται σαν να μην δημοσιεύτηκε ποτέ το άρθρο της. Αντίγραφο του όμως διατηρείται στα αρχεία της Google, όπως πιό πάνω. Μιά του ψεύτη, δυό του ψεύτη...

Εναλλακτικές διευθύνσεις γιά τα άρθρα με τις δηλώσεις μας:

Ένας επαναστατημένος λαός
24/07/2011 | Του Μάριου Δημητρίου
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1862

Εθελοντές «επιχορηγούν» τους αγανακτισμένους
21/07/2011 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1856

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

24 comments:

  1. Eγώ δεν γνωρίζω τη Θέκλα Πετρίδου προσωπικά. Ήμουν μπροστά όμως όταν κρατούσε το μικρόφωνο και φώναζε σαν παλαβη τις κατηγορίες της. Είχα πάθει σοκ από τις ψευτιές που έλεγε...και θέλω να της κινήσετε αγωγή. Ήμαστε εκεί ενωμένοι για να διαδηλώσουμε την αγανάκτηση μας για την ανόητη,επικίνδυνη, καταστροφική διακυβέρνηση Χριστόφια και την αμέριστη συμπαράστασή μας στους συγγενείς των νεκρών καθώς και την έγνοια μας για το μέλλον του τόπου μας και των παιδιών μας. Και πετάκτηκε αυτή ως ανεύθυνη, ως θρασυ-λέα να κατηγορήσει τους εθελοντές.
    Το χειρότερο δε, ήταν ότι τραβολογούσε μαζί της ένα μικρό κοριτσάκι που φαινόταν πανικόβλητο με τη συμπεριφορά της και τις φωνάρες της... Και αν δεν το ξέρετε, αυτή η γυναίκα είναι ψυχολόγος!! Όπως λεμεν ο Χριστόφιας εν αριστερός ενα πράμαν, ε το ίδιο!

    ReplyDelete
  2. Ναι Θέκλα, έτσι θα πιάσεις ψηφαλάκια για το ΚυΠροΣ...

    Φωνάζοντας έξω από το προεδρικό και διασύρωντας ανθρώπους.

    ReplyDelete
  3. Εγώ πάντως ψήφισα την κυρία Θέκλα Πετρίδου γιατί την θεωρώ ένα πολύ αξιοπρεπές άτομο που ενδιαφέρεται για όλους τους άλλους και πραγματικά σοκάρωμε με αυτά που γράφετε. Παράκαλώ να διασταυρώνετε τις πληροφορίες σας και να είστε πιο προσεκτικοί.

    ReplyDelete
  4. Δεν χρειάζεται να τις διασταυρώσουμε, ήμασταν μπροστά σε αυτά που διαδραματίστηκαν. Πρόσβαλε ανθρώπους λέγοντας ψέματα. Μα και αλήθεια να έλεγε,που δεν ήταν, δεν ήταν ο χώρος και ο τρόπος να τα πει. Υπάρχει μια συγκλονιστική λέξη στην ελληνική γλώσσα, η λέξη διάκριση.Η Θέκλα Πετρίδου δεν τη γνωρίζει. Επίσης, οι ψυχοθεραπευτές είναι ή θα έπρεπε να είναι άνθρωποι που επιδιώκουν να κατακτήσουν την αλήθεια μαζί με τους θεραπευόμενους μέσα από μια αγαπητική διαδικασία. Η Πετρίδου παρουσίαζε μια εικόνα ανθρώπου χωρίς καμιά αυτοπειθαρχία,χωρίς κανένα ενδοιασμό να προσβάλει ανθρώπους και να ζημιώσει τις συγκεντρώσεις.
    Προφανώς δεν έχουμε την ίδια αντίληψη της έννοιας αξιοπρέπεια ή δεν την είδες ποτέ σε τέτοιον παροξυσμό.

    ReplyDelete
  5. Αντρέας Καϊλάς5 August 2011 at 06:07

    Γεια σας.
    Είμαι στέλεχος στο ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β.
    Δεν θα αναφερθώ στα γεγονότα εφόσον είναι γνωστά και δεν μπορώ να πω ότι δεν συμφωνώ με τα όσα αναφέρετε ότι έγιναν στον χώρο του προεδρικού. Χαίρομαι που με την ανακοίνωση σας διευκρινίζετε ότι δεν είχατε οποιαδήποτε επίσημη συνεργασία με το κίνημα μας εφόσον υπήρξαν αντιδράσεις από στελέχη αλλά και από υποστηριχτές μας για το εν λόγο θέμα. Θέλω και από εδώ να επιβεβαιώσω ότι καμιά σχέση δεν έχει το ΜΕΤΩΠΟ με κανένα indymedia ή άλλο χώρο που πρεσβεύει διαφορετικές ιδεολογίες και απόψεις από αυτές που διατυπώνονται στις Θέσεις του Κινήματος μας και στα δελτία τύπου μας.
    Εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. ποτέ δεν "κατέβηκε" οργανωμένα στις διαμαρτυρίες-διαδηλώσεις για ευνόητους λόγους. Στελέχη του ΜΕΤΩΠΟΥ ήταν ανάμεσα στις χιλιάδες κόσμου σαν αγανακτισμένοι διαμαρτυρόμενοι Έλληνες και με καμιά άλλη ιδιότητα.
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε.

    ReplyDelete
  6. Ευχαριστώ Ανδρέα...

    Πάντα χρήσιμες οι διευκρινήσεις, τόσο μεταξύ συναγωνιστών και συνεργατών, όσο και μεταξύ αγνώστων.

    Άλλωστε αυτό είναι και το νόημα της συμμαχίας: όταν ανόμοιες παρατάξεις ή άτομα, ανακαλύπτουν πως βρίσκονται μαζί στο ίδιο μέτωπο ενός αγώνος με κάποιους κοινούς σκοπούς. Διατηρούμε την διαφορετικότητα μας, και τις διαφορετικές μας ταυτότητες και αντιλήψεις ακόμα και αν περιστασιακά (ή και διαχρονικά) μας ενώνουν κάποιοι κοινοί αγώνες και αξίες.

    Ευχαριστώ!
    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

    ReplyDelete
  7. Δηλαδή όταν έβαζες μπροστά το Μέτωπο έλεγες ψέματα. Όταν λές για ομιλητές εννοείς να καθορίζεται εσέίς (Σόλωνας) και να εμεμβαίνεται όπου δεν γουστάρεται. Σας ζήσαμε και σας ακούσαμε. Αυτό που εσείς εννοείται Δημοκρατία είναι το δικό σας Φασιστικό-Ανακατεμένο "αυτο-οργανωμένο" γκρουπάκι ως μεσό αυτοπροβολής. Ποτέ δεν ψάλλατε τον Εθνικό Υμνο, ποτέ δεν φωνάξατε ΑΘάνατοι και στο Τρισάγιο όταν ψάλλαμε χιλιάδες λαού το Χριστός Ανέστη δεν αρθρώσατε ένα γράμμα. Καταλάβαμε....

    ReplyDelete
  8. Eψάλαν και τον ύμνο, εφώναξαν και αθάνατοι. Ήταν και στις κηδείες και σε ένα μέρος της πορείας από το Μαρί. Έννεν κόμμα για να θέλουν ψήφους.
    Τίποτε εν εκατάλαβες...

    ReplyDelete
  9. Κϋριε Αντρέα Καϊλά
    Από τα γραφόμενα του Ενδομήδεια αποκόμισα την εντύπωση ότι είστε δυο αδελφές οργανώσεις με πολύ στενή συνεργασία σε ένα μεγάλο φάσμα θεμάτων ακόμα και στην αντίληψη για την ιστορία του Κυπριακού. Εϊσασταν οπαδός της αντιμακαριακής παράταξης εσείς? Παρακαλώ ξεκαθαρείστε για να ενημερώνουμε και μεις τους φοιτητές μας για το τι πρεσβεύετε.

    ReplyDelete
  10. Τον ύμνο σίγουρα εψάλλαν τον "που μέσα τους" όπως και το αθάνατοι....Γιαυτό ο κ. Σόλωνας την ώρα του Εθνικού Ύμνου "εβούραν" να κρυφτεί μες το πλήθος "άμπα τζιε δουν τον..."...."Όξα επιαν τον οι αντροπάες του"?
    Δεν είναι κόμμα αν και θα ήθελαν είναι μια ομαδούλα με σκοπό την φιλελευθεροποίηση της κάνναβης, της εφαρμογής του υπαρκτού σοσιαλισμου (αν υπάρχει ακόμη τέτοιο πράγμα), "αυτο-οργάνωση" όπως λέμε "αυτο-ικανοποίηση", να κατευθύνουν τις εξεγερμένες μάζες (μπορείς να δείς το σκοπό της Φιλικής Εταιρείας) και να παίρνουμε όλοι ψυχοδηλωτικές ουσίες μπας και φτάσουμε το δυσθεώρητο ύψος νόησης του κ. Ευδόκα......Απο ψέμα σε ψέμα....λες και είμαστε παιδάκια....Και τέλος ο κ. Σόλωνας προέτρεπε τον Χριστόφια να γίνει πραγματικός κομμουνιστής (κοίταξε παλαιότερες δημοσιεύσεις). Ας εφαρμόσουμε λοιπόν πάνω στον κ. Σόλωνα τον κομμουνισμό να φάει κανένα γκούλαγκ καμμιά δεκαετία και μετά ας το παίξει και ήρωας...Ο δε κ. Ευδόκας στο άρθρο "Διευκρίνησεις" μιλά περί "βρώμικου ιδεολογικού πολέμου". Μπά... και εγώ νόμιζα ότι ήταν άδολοι αγωνιστές του καλού...και της δημοκρατίας...Την οικονομική συντονιστική γιατί την χρειάζεστε σύντροφοι? Γιατί δεν υπάρχει αυτο-οργάνωση????Τα χαλάμε κάπου.....

    ReplyDelete
  11. Αντρέας Καϊλάς5 August 2011 at 17:15

    Ανώνυμε,

    Ο μόνος λόγος που έγραψα επωνύμως σε αυτήν την ιστοσελίδα είναι για να μην με περάσει κανένας για προβοκάτορα. Εσείς ποιος είσαστε και ζητάτε απαντήσεις. Οι θέσεις του κινήματος μας είναι ξεκάθαρα διατυπωμένες στην ιστοσελίδα. Πείτε μας το ονοματάκι σας εξηγείστε μας ονομαστικά ποια είναι η αντιμακαριακή παράταξη, τι σχέση έχει να κάνει με όλο αυτό και από που είστε και έχετε πρόσβαση σε φοιτητές. Ξεκαθαρίζω ότι καμιά σχέση δεν έχει το ΜΕΤΩΠΟ Κ.Φ.Η.Β. με κανένα indymedia.

    ReplyDelete
  12. Τελευταίε ανώνυμε είσαι για γέλια! Νομίζεις είμαστε μαννοί;; Προβοκατοράκι ε προβοκατοράκι!

    ReplyDelete
  13. Ας τους να χλευάζουν γιά την ιδεολογία και την πρακτική της ομάδας. Οι χλευασμοί τους είναι παράσημα τιμής: όταν εσείς αρθρώνετε πράματα, αλήθειες και αξίες που ουδείς άλλος έχει το θάρρος να πει - και επωνύμως! - σας αξίζει έπαινος.

    Αλλά εκείνο έφερε "κάποιους" σε θυμωμένη παραζάλη ε΄ν το ότι ΤΩΡΑ εξύπνησαν και αντελήφθηκαν πως υπάρχει πραγματικό κίνημα ανθρώπων που εργάζεται και αγωνίζεται γιά την υλοποίηση των αξιών που πρεσβεύετε. Η φαγούρα οργής που τους προκαλεί τούτο τους οδηγεί σε πικρόχολα λόγια, εδώ και αλλού, και σε πράξεις διχασμού, ενέργειες προβοκατόρικες, καυγάδες και πισωμαχαιρώματα... ακριβώς όπως πράττει το κυβερνόν κόμμα.

    Ποιόν εξυπηρετούν οι διχαστικές πράξεις και δηλώσεις; Ιδίως οι ανώνυμες;

    uzalistika

    ReplyDelete
  14. uzalstika

    θέλω να σε ρωτήσω αν είσαι ο Ευδόκας.
    Μπορεί να κάμνω λάθος, αλλά έχω τούτην την διαίσθηση που συνήθως εν κάμνει λάθος

    ReplyDelete
  15. Εν θα ετολούσεν ο ευδόκας να γράφει με ψευδώνυμο τούρκου. αφοού τους θεωρεί μιάσμαν.

    ReplyDelete
  16. Τόσον κόφκει ο νούς σας που ούτε το λινκ του Ντέρσου εν το είδατε; Έννεν τούρκος μάνα μου το ψευδώνυμον, εν προ-σοβιετικός ιθαγενής της Σιβηρίας που το σινεμά. ούφφου.

    ReplyDelete
  17. Και γιά μένα είπασιν τα ίδια.

    Όσοι δε θέλουν να ακούσουν ή να παραδεκτούν την πραγματικότητα ύπαρξης της ανατρεπτικής και εναλλακτικής και κοινότητας που τιμά τες πολιτιστικές της καταβολές (και όλων των άλλων κοινοτήτων) ξεσχίζουνται ν' αποδείξουν πως "πίσω που ούλλα εν ο ευδόκας".

    Προσπαθώντας να διασπάσουν τους εθελοντές στο προεδρικό είπασιν πως ο ευδόκας διοικεί τες αυτόνομες φοιτητικές παρατάξεις, την "επαναστατημένη" πτέρυγα του δηκο (θεά φυλάξοι), την "εθνικιστική" πτέρυγα της εδεκ, και ότι ταυτόχρονα είναι πράκτορας του ελάμ αλλά και ότι "κάρφωσε το ελάμ στην αστυνομία".

    Παραγωγικότατος! Αληθινός σατανάς! Πότε τα προλαβαίνει όλα τούτα;
    Διαβάστε και όσα του αποδίδει η πρόεδρος του κόμματος ΚΥ.ΠΡΟ.Σ:
    http://theklapetridou.blogspot.com/2011_08_01_archive.html

    Αντί να συνέλθουμε να δούμε το πως θα βελτιώσουμε την αντίσταση του λαού μας ψάχνουμε γιά διαβόλους πίσω που την κουρτίνα. Ενώ είναι μέσα μας.

    Μαρία Συν.

    ReplyDelete
  18. Εν τζιεν ανάγκη να αυτοχουμίζεστε. Εν κατανοητόν ότι είσαστε δυο άτομα τζιε 3-4 ονόματα που εν λαμβάνουν μέρος.

    ReplyDelete
  19. Τζιαί ταυτόχρονα κατηγορούν σας πως είσαστεν οι εγκέφαλοι πίσω που διάφορα κόμματα, οργανώσεις, κινήματα...

    ποιά εν η αλήθκεια;

    ReplyDelete
  20. Παρακαλείστε όλοι, κύρια εσείς του Ενδομήδεια να σταματήσετε να διειρείται τον λαό μας. Καταλαβένετε την λέξη ενότητα?

    ReplyDelete
  21. Περί ενότητος

    Χωρίς αρχές και αξίες, και συνεργασία θεμελιωμένη πάνω τους, δεν υπάρχει ενότητα.

    Οι αρχές και αξίες που ενώνουν τα μέλη, υποστηρικτές, συμμάχους και φίλους της ομάδας μας βρίσκονται εδώ, στα ελληνικά, τουρκικά και αγγλικά:
    http://www.cyprusindymedia.org/cyprus-indymedia-Invitation-english.htm

    Επιπλέον, οι ιδρυτικές μας αρχές και αξίες - αρθρωμένες με διαφορετική προσέγγιση - βρίσκονται εδώ:
    http://www.cyprusindymedia.org/The_Short_Statement-KaliMerhaba.htm#Short

    Κτίζουμε τις συνεργασίες ανάμεσα μας και με τους γύρω μας με βάση εκείνες τις αξίες. Δεν απαιτούμε από κανένα να τις αγκαλιάσει - αλλά όταν προκύπτει, το γιορτάζουμε!

    Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/08/editorial-policy.html

    Ο συναινετικός ρόλος και καθήκοντα που επωμιζόμαστε σε κινητοποιήσεις και περιόδους κρίσεων - δηλαδή η καλλιέργεια της δυνατότητας διαλόγου, συνεργασίας και συμμαχίας μεταξύ ανόμοιων ατόμων και συνόλων - είναι από
    μόνα τους απόδειξη της αφοσίωσης μας στην ενότητα.

    Ουδέποτε τα μέλη μας επιδώθηκαν σε ψιθυρισμούς ή πισωμαχαιρώματα όπως άλλοι. Υπάρχει πάντα διαφάνεια στο ποιοί είμαστε και στο πως πράττουμε, και στο που πάει η κάθε κίνηση.

    Και αν υπάρχουν εισηγήσεις γιά το πως μπορούμε να συμβάλουμε και άλλο στην ενότητα του λαού μας, θέλουμε πολύ να τις ακούσουμε.

    Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
    Μέλος της Ομάδας Σύνταξης

    ReplyDelete
  22. Δεν απάντησες στην ερώτηση όμως.
    Είσαι ο Uzalistika?

    ReplyDelete
  23. Ma ise palavos; Tzie an eni enna sou apantisi; Esi; Ise thira 9; Ise elam; Ise anarxokommounaki; ise dikos gia ksenos;
    Esi giati ise anonimos; Giati en toso llios o nous ton plasmaton... Varemara...

    ReplyDelete
  24. e anwnume pu kathgoras oloi thn wra kai ekteleis kai xreh medium,an den su areskei to ti grafete dame,apla me mas ta zalizeis.eipes tis apopseis su, akousa me tes, an ths peis akoma 1000 fores den tha allaksei kati.athkiaseroi

    ReplyDelete