Friday 1 October 2010

"Έλεος πκιον με τις αμπάλατες δηλώσεις του"

Χωρίς Λόγια



Με Λόγια

Η Πηγή της Έμπνευσης

Μόλις εξέσπασεν το κακό, ή όπως το περίγραψε και ο Βασίλης Μιχαηλίδης,
"Υστερα πκιον που το κακόν ακούστην μεσ' στην Χώραν,
τζιαι που το κλάμαν άρτζιεψεν η Χώρα πκιον να βράζη",
η απόγνωση γιά το πού πάμε, πολιτικά, ο πόνος μας γιά το πόσον ψηλά έφτασεν η μικρόψυχη κακεντρέχεια στον τόπο μας, που όχι μόνο κυβερνά πλέον, αλλά ασύστολα πκιόν πασαλείφει τα ιδεολογικά της πρωκτικά περιττώματα πάνω σε ό,τι ιερόν και όσιον μας απέμεινε μες τού'ν τον μαύρον τόπον, έφτασαν στο αβάστακτο αποκορύφωμα.

Τρέμει ο νούς και δεν μπορεί να καταπιεί, να γράψει,
να καταλάβει τι ακριβώς και σε ποιόν βάθος βόθρου κατοικούν
οι έννοιες που ξεστόμισεν ο Μέγας Τιμονιέρης:
"Οι δύο ούτω καλούμενες μητέρες πατρίδες όντως εισέβαλαν, και οι δύο." / "The two so-called motherlands in fact invaded, both."
(Μονόλεπτο βίντεο, προχωρείστε στο δευτερόλεπτο 0:40):
http://www.youtube.com/watch?v=hXqlYvU3b-c
Αίφνης και απροσδόκητα η φίλη αναγνώστρια Ε.Μ. έστειλε γράμμα λέγοντας τα εξής:

"Σε σχέση με την εικόνα που μου έστειλες:
'Χωρίς Λόγια',
http://regretfulmorning.com/wp-content/gallery/verticals/1271971834376.jpg

Εσύ που χειρίζεσαι καλά τον υπολογιστή θέλω να αλλάξεις την εικόνα του Μπους στη σειρά με τα ζώα και να βάλεις το δικό μας το ζώο! Έλεος πιον με τις αμπάλατες δηλώσεις του. Ως τωρά ενόμιζα πως ο πιο βλάκας, ηλίθιος του πλανήτη ήταν ο Μπους αλλά έχει η Κύπρος μας που στέναζε την πρώτη θέση!"

Πράγματι, η Κύπρος μας που στέναζε έχει την πρώτη θέση. Ούτε καν συγκρίνεται η ανοησία του Μπους με εκείνην του δικού μας - είναι σε άλλη κλίμακα μετρήσεων.

Χίλια ευχαριστώ γιά την εύστοχη σου έμπνευση, φίλη Έψιλον!



Το "Πκιόν"

Η λέξη "πκιόν" που εμφανίζεται στον τίτλο του κειμένου μας, και που στη διάλεκτο μας είναι μιά υπερδασεία προφορά της λέξεως "πλέον", προκύπτει συχνά μέσα στους στίχους του Βασίλη Μιχαηλίδη. Και ιδίως στο επικόν του έργο με τίτλο "Η 9η Ιουλίου του 1821".

Σε εκείνο το έργο παραδόξως (ιστορική ειρωνία;) προβάλλει ενώπιον των δυνάμεων Κατοχής ένας ψευδομάρτυρας, ένας αληθινός Κυπραίος με τα ούλλα του που κλαίεται, ελίσσεται, παζαρεύει, τρομοκρατείται, συμμορφώνεται, χειραγωγεί, χειραγωγείται.... τον οποίον οι Τουρκικές κατοχικές αρχές χρησιμοποιούν γιά να αιτιολογήσουν τη Σφαγή που ετοιμάζουν.

Το όνομα του ψευδομάρτυρα; Μόνον οι εθνικιστές και τα φασιστούθκια θέτουν τέτοιες ερωτήσεις:

" Το παράπονο του Βοσκού

Λαλεί τ' ο Μουσελλίμ-αγάς: "Δημήτρη, μεν φοάσαι
τζι' εγιώ εσέναν έχω σε σγιαν άθθρωπον δικόν μου.
Είνταν που θέλεις; ζήτα μου τζιαι μεν-ι-δκιαλοάσαι."

"Θέλω, αφέντη, μανιχά να πάω στο χωρκόν μου,
έσιει π' αφήτης μ' έσιετε δα μέσα χαψωμένον,
έμεινεν το κοπάδιν μου στους κάμπους απλωμένον.
Αησ' με μάγκου δκυο μέρες τζι' έπαρ' μου την ψυσιήν μου,
είντα 'παθεν το μάλιν μου; θέλω τζι' εγιώ να ξέρω,
τζιαι πάλ' εγιώνη στρέφομαι, τζιαι θέμι στο στραφήν μου
μιαν τόκκαν τζιαι μιαν άτροφην κανίσιην να σου φέρω."

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-11.htm


" Πείθεται ο Βοσκός

"Εν να σ' αφήκω," είπεν του, "να πας τζι' εις το χωρκόν σου,
τζιαι το μιρίν σου ως που ζιής εν να σου το χαρίσω,
τζι' εν να πκιερώσω, αν έσιης ρκος, ακόμα τζιαι το ρκος σου,
τζιαι μεσ' στην φούχταν εκατόν χρουσά να σου μετρήσω.
.../...

"(Ο φόος φέρνει κόλασιν, λαλεί τζι' η παροιμία)
Ας κάμω τα πικρά γλυτζιά τζιαι τα ζαβ'άς γισ'ώσω
τζι' ας πω κατά που θέλετε, αφέντη, να γλυτώσω.
Τα είπες εν' αληθινά, αφέντη, μαρτυρώ το,
είδα τζιαι με τα μμάδκια μου τζι' άκουσα με τα φκια μου,
ούλα γινήκαν τζι' είδα τα, τζι' είπα το τζιαι λαλώ το.
Θεέ μου τζιαι συγχώρα μου, εν καθαρή η καρδκιά μου."

Είπεν τα τούτα ο βοσκός τζι' ελούθηκεν το κλάμαν.
Οι Τούρτζιοι εψουψουρίσασιν τότες ανεμεσόν τους
τζιαι πα' σε μιαν κόλλαν χαρτίν μαρτυρικόν εκάμαν,
(τζιαι πκοιός ήξερ' ειντά γραφεν τζιειν το μαρτυρικόν τους)
τζιαι φέραν του το του φτωχού Δημήτρη τζι' έπκιασέν το
τζι' έγ'γ'ισεν το δαχτύλιν του πάνω τζι' εμούζωσέν το.

Ο Μουσελλίμης τότε πκιον εγλυκοσύντυσιέν του,
τζι' είπεν του: "Πάψε, μεν κλαίης τζι' εν να σε ξαπολύσω."
Είδεν τον τζιαι με δειν γλυτζιύν τζι' εχαμογέλασέν του
τζι' ένεψεν τους τζι' επήραν τον πο τζιει τα ώδε πίσω. "

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-12.htm


" Επίλογος

Υστερα πκιον που το κακόν ακούστην μεσ' στην Χώραν,
τζιαι που το κλάμαν άρτζιεψεν η Χώρα πκιον να βράζη,
ύστερα που το βούττημαν του ήλιου νάκκον ώραν,
τέλεια πκιον, ότι τζι' έκαμεν αρκήν να σουρουπκιάζη,
επήασιν δκυο μπροεστοί τζιαι τέσσερεις παπάδες
τζι' είπαν του Μουσελλίμ-αγά: "Δώσ' μας τους δεσποτάδες
τζιαι τον Δημήτρην για θαφκιόν, να μεν μείνουν τζι' εν κρίμαν."

Τζι' είπεν με κάμποσους θυμούς τζιαι κάμποσες φοβέρες:
"Φύετε τζι' εν σας δκιω τωρά κανέναν για το μνήμαν,
θέλω να μείνουν τζιει χαμαί άθαφτοι τρεις ημέρες!" "

(Απόσπασμα):
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/enati-24.htm


Οι επίορκοι και οι προδότες πάντα τιμωρούνται. Είτε από τους ίδιους τους καταπιεστές με τους οποίους συμμαχούν, είτε από τους λαούς που εξεγείρονται και αποδίδουν τελικά δικαιοσύνη, είτε από την ίδια την Συνείδηση που τους καίει διαρκώς και τους κεντρίζει εντός με μιά προσωπική επίγνωση της παληανθρωπιάς των. Δεν έχει ύπνο αληθινό ο μικρόψυχος, Δημήτρη μου, ούτε και ανάπαυση ψυχής. Ιδίως εκείνος που εκαταπρόδωσε τα πιό όμορφα και τρυφερά οράματα του Σοσιαλισμού και του Ελληνισμού με μιάν καριέρα σπιουνιές και σπόντες, δεκαετίες από πικρόχολες επενδύσεις στη διχόνοια και την καλλιέργεια του μίσους.

Ολόκληρο το έργο του Βασίλη Μιχαηλίδη
"Η 9η Ιουλίου του 1821"
http://www.kypros.org/Poetry/Enati/



Τα 50χρονα μας!

Πρώτη Οκτωβρίου σήμερα και ξυπνήσαμε με κανονιοβολισμούς. Κανονιοβολισμούς! Ούτε η μιλιταριστική χούντα δεν είχε το θράσος να ρίξει "21 τιμητικές" βολές στην επέτειο της.

Αλλά οι μικρόψυχοι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν σήμερα! Ο τοπικισμός των “εθνικά Κυπραίων” που παντρεύτηκε τον ανθελληνικό ρατσισμό και αναβαθμίστηκε σε “εθνική ταυτότητα” γιορτάζει σήμερα! Ρίξτε κανόνια, ρίξετε.

Η συμβολοκτονία του Ελληνισμού και ο εθνομηδενισμός στην Κύπρο οργιάζουν. Τέλειωσε πιά η λεπτεπίλεπτη υποκρισία του Μακαρίου που - θεμελιωτής όντας του κυπριωτικού εθνικισμού - τουλάχιστον τηρούσε με διπλωματία τα προσχήματα. Τα προσχήματα έφυγαν - η Συμφωνία της Ζυρίχης και το "Νενικήκαμεν" όμως μένουν. Και μας διαφεντεύουν. Οι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν σήμερα.

Πολύ ορθά τα επισημαίνει ο Σοσιαλιστικός "Εμπροσθοφύλακας" στο άρθρο με τίτλο:
"Συνεχίζεται η κρατική συμβολοκτονική πολιτική: Αφαίρεση πατριωτικών συνθημάτων και μείωση ελληνικών σημαιών"
http://www.efylakas.com/archives/7806

Γράφουν (και σας ευχαριστούμε συντρόφοι):
"Από τους παρακρατικούς τραμπούκους που βεβηλώνουν αγάλματα ηρώων της ΕΟΚΑ και καίνε ελληνικές σημαίες, μέχρι την ηγεσία της Εθνικής Φρουράς, το ΑΚΕΛ υλοποιεί μια πολιτική συμβολοκτονίας κατά της ελληνικότητας της Κύπρου που δεν έχει προηγούμενο. Γι’ αυτήν ευθύνεται προσωπικά ο Δημήτρης Χριστόφιας, ο οποίος κλείνει τα μάτια μπροστά στην βεβήλωση μνημείων ηρώων και ελληνικών σημαίων ακόμη και έξω από το Προεδρικό Μέγαρο."

Το λεν και εδώ:
"Αυτό που η ιμπεριαλιστική πολιτική της Βρετανίας ξεκίνησε επί αποικιοκρατίας ολοκληρώνεται επί Χριστόφια: ο αφελληνισμός των Ελλήνων και η κατασκευή μιας τάχα αυθυπόστατης «κυπριακής» εθνικότητας."
http://www.efylakas.com/archives/7165

Πράγματι. Το Βρετανικό στέμμα έδωσε στην Κύπρο το ρατσιστικό της Σύνταγμα, νομοθέτησε στο Βρετανικό Κοινοβούλιο την Συνθήκη Εγκαθίδρυσης του Κράτους που ονομάζεται Δημοκρατία της Κύπρου, υπεγράφη δε και στη Ζυρίχη η συμφωνία από όλους τους συνένοχους, επιδωθήκαν μετά σ' ένα όργιο αφελληνισμού της Κύπρου με κάθε τοξικό ιδεολόγημα, σύνθημα και ανίερο μέσον που μπορούσαν να επινοήσουν επιστρατεύοντας μέχρι και φόνους, βασανιστήρια και δικτατορικές διακυβερνήσεις και... σήμερα οι μικρόψυχοι κυπριοεθνικιστές γιορτάζουν τα πενηντάχρονα τους.



Και Εμείς Γιορτάζουμε!

Μην απελπίζεστε φίλες, φίλοι, φύλα, έχουμε και μείς την γιορτή μας σήμερα. Ας κλώθουνται κι άς κνίθουνται οι Ζυριχικοί, οι ανθέλληνες, οι ρατσιστές του Αννάν, οι καθαρόαιμοι "εθνικά Κυπραίοι" του Εθνοφυλετικού Διζωνισμού.

Σήμερα είναι τα γενέθλια της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας. Κλείνει τα 61 της χρόνια από την επικράτηση της Επανάστασης και την ίδρυση της νέας Κίνας πάνω στις βάσεις του Σοσιαλισμού και του αντι-ιμπεριαλιστικού πατριωτισμού. Είναι η επέτειος μιάς απελευθέρωσης που συγκλόνησε την υδρόγειο, και της γέννησης ενός Κράτους που συνεχίζει να ανελίσσεται ως ένας από τους πιό σημαντικούς παράγοντες στις υποθέσεις όλης της υφηλείου.

Μπορεί να επικρίνουμε, να κατακρίνουμε και να διαφωνούμε με πολλά από τα στοιχεία που συνθέτουν το καθεστώς της Κίνας. Υπάρχουν ήδη αρκετές και βάσιμες αμφισβητήσεις του αν το καθεστώς είναι απλώς μιά Κρατική Κεφαλαιοκρατία, ή απλώς μιά πρώην Σοσιαλιστική χώρα που ήδη έχασε τις βασικές σοσιαλιστικές παραμέτρους που ήταν κάποτε εντοιχισμένες μες τον ιστό της καθημερινής ζωής του λαού.

Όντως, έχουν χαθεί σε μεγάλο βαθμό κάποια πολύτιμα στοιχεία. Όπως γιά παράδειγμα η Κοινοκτημοσύνη των μέσων παραγωγής και φυσικών πόρων, που σιγά σιγά μετεβλήθει σε κρατική ιδιοκτησία, και μετά σε ιδιωτική. Ή η Λαϊκή Κυριαρχία και Αυτοκυβέρνηση μέσω Συμβουλίων (soviets) που σιγά σιγά μετετράπησαν διά της αποξένωσης σε κομματικές και κρατικές διαδικασίες. Αλλά επιβιώνουν ακόμα σε κάποιο βαθμό, κυρίως στην ύπαιθρο όπου υπάρχουν ακόμα οι μεγάλες αγροτικές κομμούνες, και στην βιομηχανία, όπου μέρος της παραγωγής ακόμα και σήμερα επιτελείται σε εργοστάσια που διοικούνται από τους εργαζόμενους και τελούν υπό τη συλλογική τους ιδιοκτησία. Συνεχίζουν να φθείρονται οι σοσιαλιστικοί θεσμοί, αλλά επιβιώνουν.

Στις ένοπλες δυνάμεις του Ερυθρού Στρατού υπάρχει ακόμα διπλό καθεστώς όπου η λαϊκή εξουσία (Λαϊκός Στρατός) και η κρατική (Κρατικός Στρατός) συνυπάρχουν· πότε αρμονικά, πότε όχι. Αυτός είναι και ο λόγος που κατά τη διάρκεια της αναρχο-κομμουνιστικής Γενικής Απεργίας και εξέγερσης του Πεκίνου το 1989 οι κομματάρχες και εξουσιαστές δεν μπορούσαν να 'βρουν στρατιωτικές μονάδες πρόθυμες να κτυπήσουν τον λαό, και γι' αυτό αναγκάστηκαν να φέρουν μονάδες από τα σύνορα οι οποίες και τελικά επιτεθήκαν στον κέντρο της πόλης - στην πλατεία Τιαν'ανμέν - με τα γνωστά αποτελέσματα.

Όσον και έχει οπισθοδρομήσει η Επανάσταση στην Κίνα, δεν μπορεί να αλλοιωθεί ή να αμφισβητηθεί η ουσία της Σοσιαλιστικής πραγματικότητας που επεκράτησε μετά την τελική νίκη του απελευθερωτικού αγώνα τα χρόνια αμέσως μετά το 1949, όπως και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της Πολιτιστικής Επανάστασης στα μέσα της δεκαετίας του 1960 - ασχέτως το εάν τελικά επικράτησαν οι πιό αντιδραστικές εξουσιαστικές δυνάμεις ντυμένες με τον μανδύα του αντίθετου που κυβερνούν μέχρι σήμερα.

Εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα γιά τον Σοσιαλισμό και απελευθέρωση από την Κατοχή στην Κίνα, αγωνιζόμενοι διαρκώς γιά δύο συνεχόμενες γενεές. Τιμούμε τη θυσία τους, και γιορτάζουμε την τελική νίκη που κατάφερε να υλοποιήσει πράματα που μέχρι τότε θεωρούντο "ουτοπική φαντασία".

Μερικοί από τους καρπούς της Κινεζικής Σοσιαλιστικής Επανάστασης έχουν άμεση αξία και χρήση γιά μας στην Κύπρο του σήμερα:
ο- Τα περί ενσωμάτωσης της αγροτικής διάστασης και του πατριωτικού απελευθερωτικού πολέμου στην Σοσιαλιστική Επανάσταση, συνδυάζοντας την ταξική και εθνική συνείδηση στον αγώνα, όπως αρθρώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τον Μάο Τσετούγκ (Τσε Τούνγκ, Ζετόνγκ).

ο- Τα περί μακροχρόνιου Λαϊκού Πολέμου και οι θεωρητικές καινοτομίες Περί Τακτικής εις τον Ανταρτοπόλεμο και ανορθόδοξο πόλεμο, που θεμελίωσε ο Μάο. Μαζί τους και οι πολιτική του διατριβή "Περί Αντιπαραθέσεων", που βοήθησε να πλοηγηθεί το Κίνημα με τέτοιο τρόπο ώστε ο λαός να συνενούται αντί να δηλητηριάζεται με διχόνοια.

ο- Οι συνεισφορές του στην αντίληψη περί ανανέωσης του Κινήματος και εξουδετέρωσης του κομματικού~κρατικού αυταρχισμού μέσω της Πολιτιστικής Επανάστασης.
Οι εορτάζοντες σήμερα ψευδο-σοσιαλιστές κομματάρχες και κρατικιστές εξουσιαστές στην Κύπρου αγρόν ηγόρασαν γιά επανάσταση "και μανακίες". Ούτε από Σοσιαλισμό κατέχουν, ούτε και θέλουν να ακούουν.

Όσον γιά Ελληνισμό και γιά το τι πιθανώς να ακτινοβολεί χαμογελώντας η γλυκεία Υπέρμαχος Στρατηγός αναδυόμενη από το κεφάλι του Ζηνός, τι να πούμε; Καθ' όταν κυβερνώμαστε από άτομα που και μόνον σκεπτόμενα την έννοια Μήτηρ Πατρίς εμφανίζουν δερματικό έκζεμα, όταν δε προσπαθούν να αρθρώσουν εκείνη την έννοια μόνο με δηλητήριο και κάχριν μπορούν να την ξεστομίσουν, έμεινε τίποτα να πούμε;

Μόνο να πράξουμε.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε

http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Ουδείς έχει δικαίωμα να διαπραγματεύεται τις προγονικές μας εστίες και τη γη μας
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_8260.html

ΝΑΙ στην Αδούλωτη Κερύνεια
"το ανθρώπινο πάθος για επιστροφή εκφράζει η Αδούλωτη Κερύνεια από το 1974 μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια κρίσης, εκτίμησης και αξιολόγησης καταστάσεων και πολιτικών εξελίξεων, που μας οδήγησαν στην τεκμηριωμένη θέση και άποψη ότι, με λύση Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, δεν εξασφαλίζεται η επιστροφή μας."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

Δεκατρία Σημεία, συν Δύο
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/07/blog-post_7187.html

* * *

"Ο Ζεύς, του Ζηνός..."
http://www.afipnisis.gr/agora/viewtopic.php?f=38&t=637


Φωτογραφίες:

1. Η πλατεία Τιαν'ανμεν σήμερα, στολισμένη με λουλούδια γιά τους εορτασμούς.

2. Μαθητές Δημοτικού Σχολείου προετοιμάζονται γιά τον εορτασμό.

3. Η Σημαία, δημιουργία ενός αγρότη με σιταροπούλες γιά αστέρια σ' ένα ερυθρο πεδίο από πιπέρια τσίλι!

~~~~~~~
Legal Issues; Copyleft / Copyright notice
:

* We sometimes use copyrighted materials in the course of our discussions and exchanges. These materials are distributed in accordance with Title 17 U.S.C. Section 107 without profit, to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research, educational, and religious purposes.

* The copyrights of any materials produced and published here by members or visitors of Cyprus Indymedia, either individually or collectively, belong to the authors. Any profit- oriented use of those materials without the express permission of the author, is illegal. We encourage the free distribution of these materials, especially in the context of the activities and communications of the global liberation movement.

* Both of the above statements are covered and protected by the Constitution of the Republic of Cyprus; by International laws and treaties signed by the Republic; by current legislation governing copyrights; and by the legal precedents created by past Court decisions, including our own successful lawsuit in Court against an attempt to violate these rights by a large local corporation which owns and operates tv, magazine, and radio publishing enterprises.

~~~~~~~~~~~~~~

4 comments:

  1. η διακυβέρνηση ΧΡΙΠΡΟΚΑΤ έχει σκοπό να καταστρέψει την Κύπρο

    ReplyDelete
  2. :)))) Ωραίο, super, bravissimo!
    - και τα άρθρα πολύ καλά! Νιώθω πολλά ωραία με τη δημοσίευση.

    Εξακολουθώ να θέλω να κλαίω από απόγνωση...
    Τι σπουδαία που είναι η κουβέντα του Αινστάιν: "δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι εντελώς σίγουρος..."

    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. πράγματι καλά τα είπε ο Αινστάιν

    "δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι εντελώς σίγουρος..."

    ReplyDelete
  4. Eleos indeed!

    Εύρησκα πάντα η ιστορία της Τροίας λυπητερή και φρικιαστική...... και παρακολούθώ και σκέφτομαι ότι το ίδιο θα πάθουμε στην Κύπρο!

    Τελικά έχει και η Κύπρος τον Πρίαμο της ο οποίος προσπάθεί να μας εισάξει τον δούρειο ίππο ο οποίος όμως αυτή την φορά είναι ΑγγλοΑμερικανοΤουρκικής δημιουργίας. Οπόταν μετά που θα μας εισάξουν τον δούρειο ίππο κάποιοι θα μας πουν ότι οι Ελληνες και ο Οδυσσέας φταίνε για την καταστροφή μας αφού ενέπνευσαν άλλους για άλλους δούρειους ίππους......!

    Τελικά για όλα φταίνε οι Ελληνες!

    ReplyDelete