Thursday 10 August 2023

Το Τέλος μίας Δίωξης και οι Οφειλόμενες Ευχαριστίες

 Ενημερώθηκα μέσω του δικηγόρου μου Σάββα Σαββίδη για τον τερμάτισμό της πειθαρχικής διαδικασίας εις βάρος μου μετά την απόφαση της αρμόδιας αρχής όπως μη συνεχιστεί.

 


Η μικρή αυτή νίκη θα ήταν αδύνατη χωρίς την εμπλοκή και υποστήριξη πολλών. Με το παρόν επιθυμώ να ευχαριστήσω δημόσια όλες και όλους που είτε δημόσια είτε ιδιωτικά συντέλεσαν στον τερματισμό μίας διαδικασίας που άρχισε πριν από δύο χρόνια.


Συγκεκριμένα επιθυμώ να ευχαριστήσω τις συλλογικές οντότητες που ενεπλάκησαν με παρεμβάσεις προς την αρμόδια αρχή.

 

§  Την ηγεσία της ΠΟΕΔ και ιδιαίτερα την πρόεδρο Μύρια Βασιλείου και τον γενικό γραμματέα Χάρη Χαραλάμπους.

§  Τον Σύνδεσμο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Ιωάννη Μαλούντας στο οποίο υπηρετώ.

§  Την Παγκύπρια Οργάνωση Γονέων και Φίλων Παιδιών με Εγκεφαλικές και Άλλες Παραλύσεις «Αγκαλιά Ελπίδας» και την πρόεδρο Γιούλα Πιτσιάλη.

§  Τους Συναδέλφους μου στο Α’ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας

 

Την ομάδα υπεράσπισης και τον δικηγόρο Σάββα Σαββίδη.

 

Την ομάδα μαρτύρων υπεράσπισης και επιστημονικής τεκμηρίωσης της υπόθεσης:

 

§  Τον Ιατρό Εργασίας-Επιδημιολόγο δρ Ελπιδοφόρο Σωτηριάδη

§  Την ανοσολόγο δρ Αναστασία Διέτη

§  Την οδοντίατρο Μαρία Πίπη

§  Τον φαρμακοποιό Σώτο Χριστοδούλου

§  Τον προσωπικό μου ιατρό δρ. Benoit Marconi 

 

Τις συλλογικές οντότητες στις οποίες μετέχω για την πολύτιμη υποστήριξη

 

§  Την ομάδα Ενδο ~ Μήδεια/Cyprus Indymedia

§  Το Σωματείο «Φίλοι της Κάνναβης»

 

Τους γονείς των μαθητών και των μαθητριών μου καθώς και τους τις Συναδέλφους μου και όλο το Προσωπικό στα Α’ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας και Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας για την εμπιστοσύνη και την αγάπη με την οποία με περιέβαλαν.

 

Τους δημοσιογράφους Γιώργο Καλλινίκου και Μάριο Πούλλαδο καθώς και τις δημοσιογράφους Ευαγγελία Σιζοπούλου και Νικολέττα Κουρούσιη για το προσωπικό ενδιαφέρον που επέδειξαν.

 

Όλες και όλους που εμφανίστηκαν στην παρουσίαση μου ενώπιον της ΕΕΥ και όλες και όλους που δημόσια τοποθετήθηκαν ενάντια στην δίωξη ή/και που ιδιωτικά με στήριξαν ηθικά και συναισθηματικά.


Ευχαριστώ τους/τις διωκόμενους/ες Συναδέλφους με τους οποίους συμπορευτήκαμε αυτό τον καιρό αντλώντας δύναμη ο ένας από τον άλλο.


Την οικογένεια μου, οικογένεια ανθρώπων του Λαού, η οποία στάθηκε δίπλα μου και σε μέλη της οποίας έχει πιθανώς κοστίσει και προσωπικά η στάση μου.

 

Τους κοντινούς μου ανθρώπους Μάρω Παπαϊωάννου, Πέτρο Ευδόκα και Sue Scandale, χωρίς την υποστήριξη των οποίων δεν θα ήμουν ο άνθρωπος που είμαι.

 

Τέλος πολλές ευχαριστίες στην Συνάδελφο Υπουργό δρ Αθηνά Μιχαηλίδου για τον τερματισμό της υπόθεσης. Εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο της.

 

Επίλογος

 

Η υπόθεση δίωξής μου ουδέποτε ήταν μόνον προσωπική. Αφορούσε τον αγώνα ενός μέρους της κοινωνίας για επιστημονική και νομική τεκμηρίωση των παρεμβάσεων του κράτους πάνω στο σύνολο της κοινωνίας. Και την όποια αναλογικότητα των μέτρων που αποφασίζονταν και επιβάλλονταν με βάση έναν νόμο κατάλοιπο αποικιοκρατίας. Αφορά ακόμη την δυνατότητα του κράτους να κινείται εναντίον όσων διαφωνούν και αγωνίζονται να διαφυλάξουν τα όρια. Ο αγώνας συνεχίζεται ώστε να μην ξαναβιώσουμε παρόμοιες τραγικές καταστάσεις στο μέλλον.


Τέσσερα σχεδόν χρόνια μετά απουσιάζει παντελώς από την κοινωνία μας η συζήτηση η κριτική και ο αναστοχασμός για τα όσα και πώς τα βιώσαμε. Εύχομαι κάποια στιγμή να έχουμε την δυνατότητα για αυτό τον διάλογο μέσα σε ένα κλίμα αμοιβαίου σεβασμού και αξιοπρέπειας.

 

Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com

~~~~~~~~~~~~~

 

Σημειώσεις

-------------

 

1. Σε Πειθαρχική Διότι Δεν Συνεμορφώθην Προς Τας Υποδείξεις

https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

 

2. Η Υπεράσπισή μας Ενώπιον της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2023/05/blog-post_25.html

No comments:

Post a Comment