{Πηγή Φωτογραφίας το tweet του καθηγητή Norman Fenton} (1)
«Of all the bizarre and barbaric covid rituals that the public were humiliated into accepting - for many on an almost daily basis - shoving a stick (often unsterilised) deep into the nose and throat takes some beating ....»
https://twitter.com/profnfenton/status/1658029914832924681
Εισαγωγή:
Διεξήχθη στις 8 Μαΐου η διαδικασία κατάθεσης των μαρτυριών υπεράσπισης για την υπόθεση πειθαρχικής μου δίωξης με αφορμή την άρνησή μου να υποστώ την υποχρεωτικότητα του τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κατά την επιστροφή των εκπαιδευτικών στα σχολεία την 8η Φεβρουαρίου 2021. (2)
Της υπεράσπισής μας προηγήθηκαν δύο σχεδόν χρόνια απόρριψης όλων των προδικαστικών και διαδικαστικών μας ενστάσεων.
Συγκεκεριμένα:
- Απορρίφθηκε η προδικαστική μας ένσταση για το γεγονός ότι υπήρξε ήδη τιμωρία – αποκοπή μισθού – χωρίς δικαίωμα ακρόασης.
Κατά την διάρκεια της υπεράσπισής μας παρουσιάσαμε τέσσερις μαρτυρίες. Την δική μου - την οποία και θα δημοσιεύσω σύντομα - και αυτή των Σώτου Χριστοδούλου, Φαρμακοποιού, Μαρίας Πίπη, Οδοντιάτρου και δρος Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη, ιατρού Εργασίας-Επιδημιολόγου.
- Απορρίφθηκε η προδικαστική μας ένταση για το ότι ήδη απαλλάχτηκε συνάδελφος με «βαρύτερες» κατηγορίες από τις δικές μου. Η Γενική Εισαγγελεία απεφάνθη ότι δεν προέκυψαν πειθαρχικά αδικήματα στην εν λόγω περίπτωση.
- Απορρίφθηκε η ένσταση μας για την εξαίρεση από την διαδικασία του πρώην ΥΠΑΝ κ.Χαμπιαούρη, εναντίον της πολιτικής του οποίου είχα αρθρογραφήσει επανειλημμένα.
- Απορρίφθηκε η θέση μας ότι δεν στοιχειοθετείται εκ πρώτης όψεως υπόθεση εναντίον μου παρά το ότι η ίδια η ερευνώσα λειτουργός απέρριψε τόσο προφορικώς όσο και γραπτώς την δεύτερη κατηγορία.
Στις μαρτυρίες μας υποδείξαμε, την αντισυνταγματικότητα, την αντιεπιστημονικότητα, την μη αναλογικότητα, την δυνητική επικινδυνότητα των τεστ καθώς και την αναξιοπιστία του πρώην ΥΠΑΝ και κατήγορού μου κ. Πρόδρομου Προδρόμου.
Συγκεκριμένα:
- Παρουσιάσαμε την θέση μας ότι παράνομες, αντισυνταγματικές, μη αναλογικές και ασαφείς οδηγίες δεν γεννούν καμία απολύτως υποχρέωση υπακοής.
- Παρουσιάσαμε την επιστημονική τεκμηρίωση της άρνησης μου να υποβληθώ σε ένα τεστ το οποίο είχε σαν μοναδικό στόχο να εξασφαλιστεί η υγειονομική ασφάλεια στα σχολεία, αλλά το οποίο εκ της φύσεως του αλλά και εκ του τρόπου με τον οποίο διεξάχθηκε δεν ήταν δυνατόν να πετύχει αυτό το στόχο.
- Παρουσιάσαμε την επιστημονική τεκμηρίωση της θετικής εξέτασης αντισωμάτων και Τ-λεμφοκυττάρων κατά του ιού Sars-Cov-2 τα οποία είναι συγκριτικά καλύτερα εχέγγυα απουσίας νόσου από ότι ένα πρόσφατο αρνητικό τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου, υπό τις περιστάσεις.
- Παρουσιάσαμε την δυνητική επικινδυνότητα των τότε ρινοφαρυγγικών τεστ, μέσα από την μαρτυρία τραυματισμών στην διεθνή βιβλιογραφία, καθώς και σοβαρού τραυματισμού στην Κύπρο, λόγω της ανεπαρκούς εκπαίδευσης των τελούντων τα τεστ.
- Παρουσιάσαμε την αναξιοπιστία των τέστ, στα πλαίσια του επιπολασμού του ιού στην κοινότητα, μέσω των οδηγιών τόσο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, όσο και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Λοιμώδων Νόσων για την χρήση τους, την δεδομένη περίοδο.
- Παρουσιάσαμε την αντίφαση των αποφάσεων της δίωξης ενός εκπαιδευτικού που επέλεξε να μην υποστεί μία παρεμβατική και δυνητικά επικίνδυνη διαδικασία, τη στιγμή που τα τεστ δεν εφαρμόστηκαν για τους/τις μαθητές/τριες, που αποτελούσαν την συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού εντός των σχολείων.
- Παρουσιάσαμε το τραγελαφικό της δίωξης ενός εκπαιδευτικού, με την επίκληση λόγων άσχετων με την εκπαιδευτική διαδικασία., δεδομένου ότι ακολούθησε τις οδηγίες του προϊσταμένου του διευθυντή και δεν προκάλεσε κανένα πρόβλημα στο σχολείο,
- Παρουσιάσαμε το απόλυτο και απαραβίαστο του δικαίωματος της άρνησης υποβολής σε οποιοδήποτε τέστ το οποίο αφορά ιατρική παρέμβαση. Παρουσιάσαμε ότι παρά το ότι ο Υπουργός παράνομα και καταχρηστικά έβγαλε αυτή την απόφαση για υποχρεωτικό τέστ, θα μπορούσε, εάν το θεωρούσε ορθό, να θέσει σε προσωρινή αναστολή εργασίας όποιον/αν αρνείτο να κάνει το τέστ εάν τον/την έκρινε επικίνδυνο/η για το σχολείο. Όμως δεν είχε κανένα δικαίωμα και καμία νομική κατοχύρωση να παραπέμπει σε πειθαρχική διαδικασία όποιον/αν αρνήθηκε το τέστ διότι καθένας/μία είχε δικαίωμα να το αρνηθει ως παρεμβατική ιατρική πράξη.
- Παρουσιάσαμε το παράνομο της πειθαρχικής διαδικασίας εις βάρος οποιουδήποτε/οποιασδήποτε ο/η οποίος/α υπερασπίστηκε το δικαώμα του/της στην αυτονομία του σώματός του/της, κάτι που δεν έχει γίνει σε καμία άλλη χώρα. Ούτε καν στην Ελλάδα δεν έχει γίνει αυτό, χώρα στην οποία χιλιάδες υγειονομικοί τέθησαν σε αναστολή εργασίας.
- Παρουσιάσαμε όλη την επίσημη αλληλογραφία με το ΥΠΑΝ, σχετικά με όλα τα θέματα που αφορούσαν την αντίδραση στην υποχρεωτικότητα, αλλά και την ενημέρωση για την Φυσική μου Ανοσία και στα οποία το ΥΠΑΝ επικαλέστηκε αναρμοδιότητα.
- Παρουσιάσαμε την αναξιοπιστία του κατήγορού μου πρώην ΥΠΑΝ ο οποίος και φωτογραφίστηκε εντός σχολικών μονάδων να παραβιάζει ή/και να ανέχεται την παραβίαση των πρωτοκόλλων ασφαλείας που ο ίδιος θέσπισε.
- Παρουσιάσαμε τέλος την θέση μας ότι η ΕΕΥ είναι αναρμόδια να αποφασίσει για την συνταγματικότητα των θέσεών μας, δεδομένης και της προσφυγής μας στο δικαστήριο στο οποία η διαδικασία συνεχίζεται.
Στις αντεξετάσεις του εκπροσώπου της Νομικής Υπηρεσίας απορρίψαμε όλες τις προσβλητικές υποβολές και αιτιάσεις του.
- Με βάση όλα τα πιο πάνω παρουσιάσαμε την θέση μας ότι η διαδικασία καταχράται τον χρόνο της ΕΕΥ, είναι εκδικητική, εκφοβιστική και δρα ως μοχλός παρέμβασης στο έργο του Δικαστηρίου.
Από τις απαντήσεις μας ξεχωρίζω την απάντηση του δρ. Σωτηριάδη σε ερώτησή του τι θα μπορούσε άλλο να γίνει για να διασφαλιστεί η Υγεία στις σχολικές μονάδες.
Ο δρ. Σωτηριάδης του απάντησε ότι, αντί να στέλνουμε στα σχολεία πρόσωπα με συμπτώματα, επειδή εκπαιδεύσαμε τον πληθυσμό να θεωρεί ότι ένα αρνητικό τεστ σηματοδοτεί και άτομο μη μεταδοτικό, θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε συστήματα εξαερισμού. Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια για τεστ ενώ ακόμη εξαερισμός δεν υπάρχει.
Η Υπόθεση συνεχίζεται με τις αγορεύσεις των δικηγόρων οι οποίες θα παραδοθούν ηλεκτρονικά εντός του Ιουνίου.
Υστερόγραφον:
Είναι θλιβερή η μέρα που η επίκληση της μη υπακοής σε παράνομες ή/και μη αναλογικές πράξεις, χρησιμοποιείται για την δίωξη ενός εκπαιδευτικού ο οποίος ασκεί τόσο τα συνταγματικά του δικαιώματα, όσο και την κριτική επιστημονική του σκέψη. Ανοίγει τον δρόμο για την δίωξη του οποιουδήποτε και για ότιδήποτε, αλλά ανοίγει και την κερκόπορτα για άλλου είδους καθεστώτα.
Σόλων Αντάρτης~solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~
Σημειώσεις
-------------
1. Μία σύντομη παρουσίαση της καριέρας του καθηγητή με λόγια του ιδίου:
https://twitter.com/profnfenton/status/1628492548128878594
2. Σε Πειθαρχική Διότι Δεν Συνεμορφώθην Προς Τας Υποδείξεις
https://cyprusindymedia.blogspot.com/2022/06/blog-post.html
Εύγε, Σόλωνα!
ReplyDeleteΘα παλεύουμε για την αλήθεια ... αυτό εστί δάσκαλος !
ReplyDelete