"ΠΟΙΟΙ είναι οι συγκεκριμένοι στην Κύπρο που τα παίρνουν από την US AID;
Ελπίζω να μας πείτε ονόματα, οργανώσεις, κλπ. Οι υπόλοιποι (κόμματα, κομματόσκυλλα και βάλε) πάντα κατηγορούν τους άλλους (οποιους διαφωνούν μαζί τους) πως τάχα είναι όργανα της CIA. Αλλά όταν καλούνται να παρέχουν αποδείξεις πάντα καταλήγουν σε αοριστολογίες και κούφια συνθήματα γιά ανεγκέφαλους.
Υπάρχουν πράγματι ομάδες, οργανώσεις και άτομα με πολιτική δράση στην Κύπρο που παίρνουν λεφτά που την US AID;
Μαρία Συγκλητική"
από:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/usaid.html?showComment=1272265142253#c2903621515703120588
Η φίλη αναγνώστρια έθεσε το καίριο ερώτημα μαζί με τη ρεαλιστική πραγματικότητα της Κυπριακής πολιτικής σκηνής. Μπορούν να παρουσιαστούν αποδείξεις για τη δράση προσώπων και οργανώσεων που τα παίρνουν από τις απεχθείς δυνάμεις του ιμπεριαλισμού USAID; Και αν ναι, που και πώς δραστηριοποιούνται;
Η απάντηση είναι όχι μόνο καταφατική αλλά και τρομακτική στο μέγεθός της. Η USAID έχει διεισδύσει σε πολλούς και νευραλγικούς τομείς της πολιτικής ζωής σε όλα τα μήκη και πλάτη των δραστηριοτήτων. Συχνά η δράση της είναι σχεδόν αόρατη με την πρώτη ματιά. Με λίγο ψάξιμο όμως εύκολα αποκαλύπτονται οι σαθρές σχέσεις πολλών προσώπων και οργανώσεων που έχουν αγκαλιάσει τις επιταγές του ιμπεριαλισμού.
* * *
Ο ιμπεριαλισμός επιδεικνύει μια αξιοθαύμαστη διαφάνεια για τις δραστηριότητές του. Σε αντίθεση με τους ντόπιους ακολούθους του δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να τηρεί δημόσια αρχεία στα οποια εκθέτει τις δραστηριότητές του, τους συμμάχους του και τα ποσά που ξοδεύει για να προωθήσει τα συμφέροντά του.
Η δράση της οργάνωσης USAID όπως ανέλυσα στο πρηγούμενο άρθρο είναι συνυφασμένη με τις δομές και τη δράση των οργανώσεων του ΟΗΕ στην Κύπρο που ονομάζονται United Nations Developement Programme (UNDP) και United Nations Office for Project Services (UNOPS).
Η USAID λέει ανοικτά πως χρησιμοποιεί τις δύο οργανώσεις και τις δραστηριότητές των για να διοχετεύσει χρήματα και άλλους πόρους προς τους εδώ συνεργάτες της. Επιτυγχάνει έτσι να χειραγωγήσει τον τομέα της Επαναπροσέγγισης και κυρίως να καθορίσει το πολιτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα προκύψει μια λύση του Κυπριακού συμβατή με τους σχεδιασμούς και τις επιθυμίες του ιμπεριαλισμού.
Η τεράστια σημασία που αποδίδει ο ιμπεριαλισμός στην "εκπαίδευση" των Κυπρίων ώστε να επιτευχθεί η λύση εκείνη που να εξυπηρετεί τον ιμπεριαλισμό φαίνεται και από τα ποσά που ξοδεύονται προς εκείνη την κατεύθυνση και από τους στόχους που θέτει.
Από τα χρήματα που ξοδεύτηκαν από την USAID μεταξύ 1998-2005 ένα μεγάλο μέρος τους επενδύθηκε στην "Εκπαίδευση και Πολιτισμό" των Κυπρίων.
"EDUCATION AND CULTURE – Total $5,531,695"
από:
http://mirror.undp.org/cyprus/projects/sectorsubsector.pdf
Ο ιμπεριαλισμός δεν φείδεται χρημάτων και πηγών για να περάσει τη στρατηγική του. Ούτε και γνωρίζει όρια στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας στην απόκρυψη της αλήθειας του δικού του αισχρού ρόλου στο διαμελισμό της πατρίδας μας και τη γενοκτονία εις βάρος των Ελλήνων της Κύπρου. Στην προσπάθειά του βρίσκει δυστυχώς συμμάχους έτοιμους να προστρέξουν στις επιταγές του.
Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας
Μια από τις πιο ενεργές οργανώσεις στον τομέα της δικοινοτικής επαναπροσέγγισης είναι ο Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας (AHDR). Ο Όμιλος βρίσκεται στο γεωγραφικό, πολιτικό και πολιτιστικό κέντρο των επίσημων διαδικασιών επαναπροσέγγισης που αφορούν τη συγγραφή και διδασκαλία της νέας Κυπριακής ιστορίας.
Τα γραφεία του Ομίλου βρίσκονται στη ζώνη που είναι υπό τον στρατιωτικό έλεγχο του ΟΗΕ. στο "απαλλοτροιωμένο" ξενοδοχείο Ledra Palace - γνωρίζετε πολλές οργανώσεις που έχουν ως έδρα τους το συγκεκριμένο κτίριο;
Office address:
LEDRA PALACE hotel, UN buffer zone, Cyprus
από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=69
Αποστολή του: "Να υπερασπίζεται και να προωθεί αποτελεσματικό διάλογο και έρευνα σε θέματα που αφορούν την ιστορία και τη διδασκαλία της ιστορίας ώστε να ενδυναμωθεί η ειρήνη, η σταθερότητα, η δημοκρατία και η κριτική σκέψη."(1)
Μέλη αυτού του Ομίλου που χρηματοδοτείται από τις ΗΠΑ/USAID κατέχουν ουσιαστικές θέσεις στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού που αφορούν το σχεδιασμό και την προώθηση πολιτικής στρατηγικής γύρω από τα θέματα Ιστορίας.
Συγκεκριμένα η πρόεδρος του Ομίλου Χαρά Μακρυγιάννη, η υπεύθυνη τύπου Ρένα Χόπλαρου και συντονιστής διεθνών σχέσεων Μάριος Επαμεινώνδας συμμετείχαν στην Επιτροπή για την Αναμόρφωση των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Ιστορίας:
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html
Η πρόεδρος του Ομίλου, Χαρά Μακρυγιάννη είναι σύμβουλος του προγράμματος μουσειακής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και πολιτισμού:
http://www.moec.gov.cy/dde/programs/mousiaki_agogi/symbouloi-mouseiakis-agogis.html
Ο υπεύθυνος διεθνών σχέσεων του Ομίλου, Μάριος Επαμεινώνδας, είναι επίσης λειτουργός στο Γραφείο Ευρωπαικών και Διεθνών Υποθέσεων στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Η υπεύθυνη τύπου του Ομίλου, Ρένα Χόπλαρου, αρθρογραφεί συχνά στην φιλο-ιμπεριαλιστική εφημερίδα "Πολίτης" και είναι δραστήριο μέλος στον Όμιλο Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας μας (ΟΠΕΚ Κύπρου).
Δράσεις του Ομίλου Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας προωθούνται επίσημα μέσα από τις υπηρεσιακές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας ως μια ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς να επιμορφωθούν πάνω σε θέματα διδασκαλίας της ιστορίας:
http://www.schools.ac.cy/dde/circular/data/Doc8321.pdf
Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού δηλαδή προτρέπει τους εκπαιδευτικούς του τόπου να παραστούν στα σεμινάρια του Ομίλου ώστε να μάθουν πως να διδάσκουν ιστορία!
Στην ιστοσελίδα του Ομίλου διαβάζουμε ότι:
"Ο Όμιλος Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας Κύπρου αναγνωρίζει τις αρχές της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, την Ευρωπαική Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τις συμβάσεις Ανθρωπίνων Δικαιωματων που εκδίδει ο ΟΗΕ και τις συστάσεις της UNESCO σχετικές με τη διδασκαλία της ιστορίας."(2)
ενώ στην πρότασή του για τη μεταρρύθμιση της διδασκαλίας της ιστορίας τονίζεται ότι:
"...η ιστορική εκπαίδευση δε δέχεται επεμβάσεις από ιδεολογικές και πολιτικές ατζέντες, ούτε και χρησιμοποιείται ως εργαλείο για την ενίσχυση του διαχωρισμού."
από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/Articles/AHDR_REFORM_PROPOSAL_GREEK.pdf
Γνωρίζω προσωπικά τα πιο πάνω διοικητικά στελέχη του ομίλου. Εκτιμώ μάλιστα κάποια όπως τη Χαρά Μακρυγιάννη για την έμφυτη καλοσύνη τους.
Δυστυχώς όμως ο Όμιλος και τα μέλη του ψεύδονται ασύστολα!
Εύχομαι τα στοιχεία πιο κάτω και η κριτική της εργασίας και των δραστηριοτήτων τους να βοηθήσει να αλλάξουν πορεία πλεύσης μακρυά από τη σχέση τους με τις σκοτεινότερες δυνάμεις του ιμπεριαλισμού.
***
Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του μέχρι σήμερα ο Όμιλος βρίσκεται στο μισθολόγιο της USAID!
Βέβαια περιδιαβάζοντας της σελίδες του κάτι τέτοιο είναι σχεδόν τελείως αόρατο.
Στην κεντρική ιστοσελίδα του Ομίλου δεν βρίσκουμε καμία αναφορά στην οργάνωση USAID. Ο Όμιλος επέλεξε συνειδητά να παραπλανεί το κοινό παρουσιάζονας ως κύριο χορηγό του το Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNDP). Τόσο στο κάτω μέρος της κεντρικής ιστοσελίδας όσο και στην ιστοσελίδα των χορηγών του, ο Όμιλος παρουσιάζει το πρόγραμμα χορηγείας του αποκρύπτοντας την πραγματικότητα, παρουσιάζοντας την ως κάτι διαφορετικό.
Ένώ διαβάζουμε ξανά από την ιστοσελίδα της οργάνωσης ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNDP) στην Κύπρο:
"Από την έναρξη της τον Οκτώβιο του 2005 το πρόγραμμα της Οργάνωσης για την Ανάπτυξη των ΗΕ για την ειρηνευτική διαδικασία στην Κύπρο, η Δράση για Συνεργασία και Εμπιστοσύνη (ACT) μπήκε στη δέυτερη φάση το 2008. Το πρόγραμμα στοχεύει εξειδικευμένα στην ενδυνάμωση των δυνατοτήτων των Κυπρίων να συμμετάσχουν ενεργά στην διδαικασία ειρήνευσης. Η Δράση (ACT) χρηματοδοτείται μέσω μιας συνεργατικής συμφωνίας ανάμεσα στη USAID και τη UNDP."(3)
και
"Με την οικονομική υποστήριξη της USAID η ελπίδα είναι ότι οι δραστηριότητες υπό τη Δράση (ACT) θα υποστηρίξει τις αρχές της πολυπολιτισμικότητας και των Ευρωπαϊκών αξιών και θα παρέχει στους ΕλληνοΚύπριους και ΤουρκοΚύπριους τα μέσα και τις ευκαιρίες για να χτίζουν μαζί τα θεμέλια για μια βιώσιμη λύση του Κυπριακού προβλήματος. Η φιλοσοφία πίσω από την προσέγγιση βασίζεται στην κατανόηση ότι οποιαδήποτε λύση θα μπορέσει να εφαρμοστεί μόνο στη βάση στέρεων δικτύων συνεργασίας και σταδιακής ομαλοποίησης των σχέσεων σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων."(4)
Στην επίσημη μάλιστα ιστοσελίδα της UNDP για το νέο πρόγραμμα δράσης στην Κύπρο
http://www.undp-act.org/
μπορείτε εύκολα στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας να διακρίνετε ότι UNDP και USAID πορεύονται κυριολεκτικά χέρι με χέρι.
Μια εξαετία πριν -την περίοδο ίδρυσης δηλαδή του ομίλου- τα σχέδια των ιμπεριαλιστών προωθούμενα μέσα από την κοινή δράση USAID/UNDP ήταν ακόμη πιο ξεκάθαρα:
"Η διεθνής κοινότητα, ειδικά οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν ενθαρρύνει την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στα δύο μέρη στη βάση του σχεδίου Ανάν, για να καταλήξουν σε μια μόνιμη λύση προτού η Δημοκρατία της Κύπρου ενταχθεί επίσημα στην Ευρωπαική Ένωση την 1η Μαίου του 2004."(5)
Ο Όμιλος ταυτισμένος με την ιδεολογία και τις πρακτικές του ιμπεριαλισμού λαμβάνει την οικονομική του χορηγία από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής του.
Από τις σελίδες
http://mirror.undp.org/cyprus/projects/sectorsubsector.pdf
διαβάζουμε για τα ποσά που πήρε ο όμιλος για να διδάξει " Τι σημαίνει να σκέφτεσαι ιστορικά ":
"Education – History - $111,154
a) Education for Peace: A Study of Bias in History and Social Science Course Books
AKTI, POST
b) What Does it Mean to Think Historically? Approaches to Teaching and Learning History - Conference and Publication of Proceedings
Cyprus Association for Historical Dialogue and Research"
Για το πρόγραμμα "Η Λευκωσία καλεί", από την ιστοσελίδα της πρώτης φάσης του προγράμματος Δράσης για Συνεργασία και Εμπιστοσύνη / Action for Cooperation and Trust (UNDP-ACT),
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=116&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1
αναγράφονται οι χρηματοδοτήσεις ανά πρόγραμμα. Εκεί μπορείτε να δείτε τους στόχους και την αμοιβή του Ομίλου ύψους $43 480.
Τέλος χωρίς ποσά -προς το παρόν- μπορείτε να δείτε στα παρόντα έργα και ημέρες του Ομίλου και της USAID την καινούρια φάση συνεργασίας των εδώ:
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=117&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1
Ο Όμιλος έχει εργολαβικά αναλάβει την αποστολή να διαδώσει στο νησί μας την ιμπεριαλιστική θεώρηση της ιστορίας και αμοίβεται για αυτό. Στη σελίδα των χορηγών του σε όλες τις ανωτέρω συνεργασίες με τη USAID, αποφεύγεται επιμελέστατα να αναφέρεται το όνομά της.
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=65
Βρίσκουμε πάντως μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνεργασία με την πρεσβεία του θανάτου:
"Under the People of the United States of America, through the United States Embassy and the Office of Educational and Cultural Affairs of the U.S. Department of State with cooperation by Kenyon College, Gambier, Ohio, USA
26 July 2008 – 9 August 2008: American History in America - A Cooperative Faculty Development Program for Cypriot Teachers
By the Cyprus Fulbright Commission, in cooperation with the Association for Historical Dialogue and Research and Kenyon College."
Ο ενθουσιασμός πάντως για το σφικτό εναγκαλισμό τους με το ιμπεριαλιστικό έκτρωμα και την εξουσία του τους εξωθεί στην αποκάλυψη της πραγματικότητας. Στην ιστοσελίδα τους επιδεικνύουν με περηφάνεια ένα βραβείο που πήραν το οποίο χρηματοδοτήθηκε από την USAID για τις πολύτιμες υπηρεσίες τους. Παρ' όλον που η USAID είναι και ο χρηματοδότης και βραβευτής τους, ο Όμιλος συνεχίζει να προσποιείται πως πρόκειται γιά μιάν άλλη, τάχα άσχετη με αυτούς οργάνωση:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/news/PRESS_RELEASE_Award_Association_Historical_Dialogue_Research.pdf
Τι είδους ιστορία, ιστορική σκέψη και διδασκαλία της ιστορίας θα προωθήσουν οι συνεργάτες του ιμπεριαλισμού; Ποια ιστορική αφήγηση θα επικρατήσει αν οι δομές που έχει διαβρώσει και αλώσει ο ιμπεριαλισμός κυριαρχήσουν;
Είναι η ιστορική αφήγηση του ψευτοδιεθνισμού, του ανθελληνισμού και του Κυπροεθνικισμού. Είναι η προώθηση της διχόνοιας στη βάση της "προοδευτικής ιστοριογραφίας." Αυτά προωθεί ο Όμιλος και οι συμμάχοί του, αυτά προωθεί η διεθνής άρχουσα τάξη και ο ιμπεριαλισμός, αυτά ακολουθεί η τυφλή Κυπροεθνικιστική ηγεσία του ΑΚΕΛ.
Είναι η ιστορική αφήγηση του "έθνους των Κυπρίων". Η "λύση των Κυπρίων για τους Κύπριους", η ιστορική αφήγηση των ιμπεριαλιστών που υποτίθεται πως "τηρώντας ίσες αποστάσεις" από όλους, αποφεύγει τα φορτισμένα θέματα. "Εκάμαμεν τους τζιαι εκαμαν μας" κατά τις συνταγές της επαναπροσέγγισης του ιμπέριουμ στην οποία συνειδητά συμμετέχουν.
Είναι η διδασκαλία μακρυά από την έννοια του έθνους. Γι αυτό και κάθε Κύπριος που αγκαλιάζει την Ελληνική εθνική του ταυτότητα βαφτίζεται αμέσως "εθνικιστής" αλλά και "Ελληναράς" από μέλη του Ομίλου. Γι αυτό κάθε πατριώτης που αγωνίζεται για την απελευθέρωση του τόπου μας στοχοθετείται ως "σωβινιστής" και "εχθρός της λύσης".
Ποσώς φαίνεται να ενδιαφέρει τον Όμιλο αν το νησί μας κατέχεται από τις Τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, την μεγαλύτερη ιμπεριαλιστική μηχανή της περιοχής, από την ιμπεριαλιστική πολεμική μηχανή της Μ.Βρεττανίας και από το τοπικό και διεθνές Κεφάλαιο.
Καμία σημασία για τα μέλη της δε φαίνεται να έχει η γενοκτονία των Ελλήνων της Κύπρου και ο ορατός κίνδυνος αφανισμού των. Δεν δρώνει το αφτίν των για τις συνεχείς καταγγελίες των φίλων διωκώμενων ΤουρκοΚυπρίων από το παρακράτος της Άγκυρας και των ανδρείκελων της.
Ψιλά γράμματα.
Προέχει η εξάλειψη της εθνικής ιστορίας και "η ίση έμφαση στην τοπική, Κυπριακή, Ευρωπαική και διεθνή ιστορία"
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/Articles/AHDR_REFORM_PROPOSAL_GREEK.pdf
Ο προσανατολισμός του Ομίλου καταργεί δυστυχώς από μόνος του όλες τις αρχές ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υποτίθεται πρεσβεύει.
Αρνείται το δικαίωμα να υπάρχουμε σε όλους από εμάς που επιθυμούμε να αγκαλιάζουμε την Ελληνική εθνική ταυτότητα - θέλει να υπάρχουμε ως "εθνικά Κύπριοι". Εχθρεύεται το δικαίωμα (και αναγκαιότητα) μας να ταυτιζόμαστε ως Έλληνες. Αρνείται την ύπαρξη της εισβολής και της Κατοχής. Ούτε μια αναφορά στις σελίδες τους περί τούτου. Όμιλος Ιστορικού διαλόγου και Έρευνας ο οποίος αρνείται να δει την πραγματικότητα του τόπου του αυτοαναιρείται. Θα έπρεπε να αλλάξει το όνομά του σε Όμιλο Ιστορικού Μονολόγου και Διαστρέβλωσης.
Δε σταματά όμως εκεί η δράση των. Επεκτείνεται και σε άλλα μήκη και πλάτη της δραστηριότητάς των.
Μέλη του στιγματίζουν άλλους ως ρατσιστές, οπισθοδρομικούς και εθνικιστές για το "αμάρτημά" τους να αγκαλιάζουν τον Ελληνικό πολιτισμό ή για την ανησυχία τους για την γκετοποίηση της εντός των τειχών Λευκωσίας. Έζησα από πρώτο χέρι τα πιο πάνω ως συνάδελφος της Ρένας Χόπλαρου στο δημοτικό σχολείο Φανερωμένης. Λυπούμαι πραγματικά για την κριτική μου και εύχομαι να είναι μια ευκαιρία για επανατοποθέτηση των αξιών που διέπουν την ενασχόληση της με την ιστορία. Η συνάδελφος Ρένα Χόπλαρου, που θέλει να γράψει ιστορία "αμερόληπτα και μακρυά από πολιτικές ατζέντες και ιδεολογίες" , αγκαλιάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό την πολιτική του ιμπεριαλισμού που μέχρι σήμερα κυκλοφορεί με φανέλα με το πρόσωπο του νυν "ειρηνιστή" προέδρου των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα. Είναι δυνατή μια αμερόληπτη ιστορική αφήγηση χωρίς την κριτική των απεχθών πράξεων των εκφραστών και εκτελεστικών οργάνων του ιμπεριαλισμού και της Κεφαλαιοκρατίας;
[Η φωτογραφία είναι από άρθρο του Σκάϊ γιά το ίδιο θέμα, εδώ:
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=192&tr=1 ]
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=192&tr=1 ]
Στα σεμινάρια του Ομίλου μέλη επεμβαίνουν ώστε να "διορθώσουν" τους παριστάμενους όταν χρησιμοποιήσουν "φορτισμένες" λέξεις όπως η λέξη κατεχόμενα.
Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει ποσώς κάποιος από τους ιδίους να δημοσιεύουν ατεκμηρίωτες πληροφορίες γύρω από τα πλέον φορτισμένα θέματα της ιστορίας του τόπου μας και μάλιστα με τρόπο που να προωθεί τη διχόνοια και το μίσος. Έχουν μάλιστα την αλαζονεία να παραδέχονται ότι ιστορίες είναι ατεκμηρίωτες αλλά τις δημοσιεύουν ούτως η άλλως. Δείτε την επιλεκτική μνήμη και την ιστορική επιστημονικότητα της Ρένας Χοπλαρου στο δημοσίευμα της με τίτλο "Μονοπάτια της μνήμης: το δικό μας βίαιο παρελθόν":
"Οι ιστορίες που ακολουθούν στηρίζονται σε μια σειρά συνεντεύξεων που πήρα πρόσφατα. Ο αριθμός τους είναι περιορισμένος και δεν έχουν διασταυρωθεί με άλλες πηγές της ίδιας εποχής. Αποτελούν ωστόσο ενδείξεις για το κλίμα που επικρατούσε τότε, από τα τέλη της δεκαετίας του ’50 μέχρι και το 1974..."
από:
http://www.opek.org.cy/dimosieuseis_tools/dimosieuseis080524a.htm
Η ιστορικός δεν έχει καν αίσθηση του μεγέθους της άγνοιας της. Στην πιό πάνω ιστορική της αφήγηση υπό τον τίτλο Βία εναντίον Τουρκοκυπρίων, "τεκμηριώνει" τάχα ότι μέσα στην περίοδο της ανταρσίας του 1963/64, κάποιοι Ελληνοκύπριοι επιτεθήκαν σε ένα "Τούρκο" γιά να του κλέψουν ένα φορτηγό αναψυκτικά!
Γράφει:
"Έστησαν ένα μπλόκο στο δρόμο Λευκωσίας – Αμμοχώστου και σταμάτησαν ένα Τούρκο που μετάφερε αναψυκτικά Percola. Εμείς βγάζαμε την Coca–Cola και οι Τούρκοι την Percola. Τον πυροβόλησαν, πήραν το φορτηγό με τα αναψυκτικά και κέρασαν όλο το χωριό."
Το εν λόγω αναψυκτικό είναι η Bell Cola. Αλλά ο συνομιλητής της - ή πιθανόν και να είναι απλώς καταγραφή από μαγνητοφώνηση - είναι σαφώς κάποιος που ούτε καν είδε ποτέ γραμμένη τη λέξη Bell Cola, ούτε πιθανόν ήξερε τι ήταν, αλλά μετέφερε την ιστορία όπως την άκουσε από άλλο Κυπραίο, μπορεί και από ΤουρκοΚύπριο . Επρόφερε την λέξη με την αρχαία σοφία των Εταιοκυπρίων, ώς "Πέρκολα". Τούτο λέει και πόσο ακριβής ήταν και η πηγή της αφήγησης. Η δε "ιστορικός" είναι διπλά ένοχη γιατί και επαναλαμβάνει πράματα που είναι ανεξακρίβωτα, και δεν ξέρει καν το αντικείμενο της. Είναι επιτρεπτόν να μην ερώτησε καν ένα άτομο να της πεί τι είναι η Πέρκολα; Προχωρεί δε και λατινικοποιεί τη λέξη προσδίδοντάς της και "ακαδημαϊκή εγκυρότητα". Με την αλαζονεία της νομίζει πως γράφει Ιστορία. Εύχομαι ειλικρινά να αναγνωρίσει τα σφάλματά της και να επανατοποθετηθεί.
Δέστε με ποια λόγια υποστηρίζει ο Γρηγόρης Ιωάννου, γνωστός διανοούμενος της "ανεξάρτητης" προοδευτικής αριστεράς και σύμμαχος του Ομίλου, τις προσπάθειες αναμόρφωσης των βιβλίων της ιστορίας στον οποίο συμμετείχαν τα εξέχοντα μέλη του Ομίλου:
"...καλή δουλειά τζιαι μεν υποταχτείτε αμαχητί στην προοπτική μιας ανανεωμένης εθνικής αφήγησης που αισθάνομαι ότι εννά προωθηθεί που καποιους καλαμαράες ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης".
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html?showComment=1237290447370#c1120652113241909736
Ναι ο "προοδευτικός" Γρηγόρης αγκαλιάζει, χρησιμοποιεί και προωθεί τη λέξη "καλαμαράες". Όπως και διάφορα μέλη του Ομίλου.
Όπως ο φίλος Πέτρος Ευδόκας έγραψε:
"Είναι η πιό βαρετή ρατσιστική βρισιά στα ελληνικά στην Κύπρο: "καλαμαράς". Γνωστή σε όλους. Η βρισιά συνήθως σερβίρεται και με την πρόθεση που αρχίζει με τα τρία "πππου" και η λέξη συνεχίζει ως "...ουστοκαλαμαράς". Ούτε το "μαυρής" εμπεριέχει το μίσος και την έχθρα που περιέχει το "καλαμαράς", ούτε η λέξη "μούζουρος" ούτε και όποιο άλλο ρατσιστικό επίθετο στην Κύπρο.
Η λέξη "καλαμαράς" όπλισε με φονικό ρατσιστικό μίσος μιά ολόκληρη γενεά στον σχεδόν εμφύλιο πόλεμο που ζήσαμε τα χρόνια που μας οδήγησαν στο 1974. Και η νέα γενεά "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών σήμερα συνεχίζει το έργο της διχόνοιας και του ρατσισμού ακριβώς στους ίδιους τόνους. "
Από:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
Ο κοινός Κυπροεθνικισμός και ανθελληνισμός τους ενώνει. Και η συμπόρευση με τις αισχρότερες των δυνάμεων στον πλανήτη.
Τίθενται λοιπόν αδυσώπητα ενώπιόν μας τα εξής ερωτήματα:
- Πώς επιτρέπεται ανεμπόδιστα η δράση της USAID και του Ομίλου στο νησί μας γύρω από τα θέματα ιστορίας;
- Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;
Σε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών. Είναι δυνατόν στον τόπο μας να παραδίδεται στους υπηρέτες του ιμπεριαλισμού ο νευραλγικός τομέας της συγγραφής και διδασκαλίας της ιστορίας;
Ποιός επέλεξε τα συγκεκριμένα μέλη στην επιτροπή για την αναμόρφωση των βιβλίων και στις θέσεις τους στο Υπουργείο;
Ποιός μέσα στο Υπουργείο προωθεί τις δραστηριότητες του Ομίλου και κατ' επέκταση του ιμπεριαλισμού;
- Γνωρίζουν τα μέλη των συνδικαλιστικών οργανώσεων ΠΟΕΔ και ΟΕΛΜΕΚ για την αισχρή σχέση του Ομίλου με τη USAID και τον ιμπεριαλισμό;
Είναι σωστό να αφήσουμε τους συνεργάτες του ιμπεριαλισμού να χρησιμοποιούν τις θέσεις και τα προνόμια τους μεσα στην Κρατική υπηρεσία γιά να υποσκάπτουν την Πολιτεία, την Ιστορία και το μικρό βαθμό Δημοκρατίας που επιτέλους εγκαθιδρύθηκε στην Κύπρο;
Ποιος θα μας προστατέψει από τον ιμπεριαλισμό και τους συνεργάτες του;
"Οι φυσικοί νόμοι και οι ανθρώπινοι
Είναι φαινόμενο που επαναλαμβάνεται διαρκώς στην πολιτική ζωή παντού, και που διακρίνεται διαχρονικά μέσα από την ιστορία:
όταν η Πολιτεία σταματά να λειτουργεί με βάση τους ανθρώπινους νόμους, η κοινωνία προσανατολίζεται σε Φυσικούς νόμους, δηλαδή σε ανώτερους νόμους βασισμένους στη Φύση και σε πιό βαθειές υπαρξιακές καταβολές.
Όταν οι θεσμοί και οι δομές του Κράτους είναι αυτές οι ίδιες φορείς της παρανομίας, οι πολίτες εξωθούνται σε συσπείρωση γύρω από διαδικασίες, δίκτυα, οργανώσεις και θεσμούς που έχουν ανοσία σε κάθε κρατικό μηχανισμό, αυτάρκεια, και προστασία από οποιαδήποτε κρατική δύναμη ή διαδικασία. Όταν το Κράτος δεν ασκεί την επιβολή του νόμου και δεν ασχολείται πλέον με την κατανομή Δικαιοσύνης, προκύπτει αντιστροφή ρόλων: αναγκάζονται οι πολίτες να επιβάλουν στο Κράτος την πειθαρχία στο νόμο." (6)
Το βάθος διαφθοράς και συμπόρευσης με τον ιμπεριαλισμό που ανέχεται η Κυπροεθνικιστική ψευδοσοσιαλιστική κυβέρνηση εκεί οδηγεί τον τόπο.
Σόλων Αντάρτης
~~~~~~~~~~~~~
Πρωτότυπα κείμενα - Πηγές
Μέρος 1ον:
"Το μακρύ χέρι του ιμπεριαλισμού: USAID και Κύπρος"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/04/usaid.html
1. Μεταφρασθέν από:
"Mission: to defend and promote productive dialogue and research in issues regarding history and history teaching to strengthen peace, stability, democracy and critical thinking."
Από:
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/
2. Μεταφρασθέν από:
"The Association for Historical Dialogue and Research of Cyprus recognises the values of the Universal Declaration of Human Rights, the European Convention on Human Rights, the covenants of Human Rights issued by the United Nations, and the UNESCO recommendations relevant to history teaching."
http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/
3. Μεταφρασθέν από:
"Since its launch in October 2005 the United Nations Development Programme (UNDP) peacebuilding project in Cyprus, Action for Cooperation and Trust (ACT) entered its second phase in 2008. The programme aims principally to strengthen the capacities of Cypriots to actively participate in the reconciliation process. ACT is funded through a cooperative agreement between USAID and UNDP."
Από:
http://www.undp-act.org/
4. Μεταφρασθέν από:
"With the financial support of USAID the hope is that projects under ACT will support principles of multiculturalism and European values and provide Greek Cypriots and Turkish Cypriots the resources and opportunities to jointly build the foundations for a sustainable solution to the Cyprus Problem. The philosophy behind this approach is based on the understanding that any solution can only be implemented on the basis of solid networks of co-operation and the gradual normalization of relations in a wide variety of fields."
Από:
http://mirror.undp.org/cyprus/
5. Μεταφρασθέν από:
"The international community, especially the United States, has been encouraging resumption of negotiations between the two sides on the basis of the Annan Plan, to arrive at a permanent solution before the Republic of Cyprus formally joins the EU on May 1, 2004."
Από:
http://www.usaid.gov/policy/budget/cbj2005/ee/cy.html
6. Απόσπασμα από επίσημη επιστολή προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης με τίτλο
"Κράτος και Βία, για σας
η προσταγή του Δία…"
του Πέτρου Ευδόκα, μέλους της Ομάδας Σύνταξης της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia, που δημοσιεύτηκε εδώ:
http://cyprusindymedia.org/pros_Ypourgon.pdf
Eρώτημα: "Ποιος θα μας προστατέψει από τον ιμπεριαλισμό και τους συνεργάτες του;"
ReplyDeleteAπάντηση: Ο Superman! (ου, εξίασα... εν ιμπεριαλιστής τζαι τούτος)
Ααα. Νομίζω μπορούμε πλέον να μιλούμε ξεκάθαρα για φετίχ:να γράφεις 500 σελίδες για να την πεις πάλαι τούτου του Γληόρη... Ο καθένας με τα χούγια του, βέβαια...
ReplyDelete"Δεν δρώνει το αφτίν των για τις συνεχείς καταγγελίες των φίλων διωκώμενων ΤουρκοΚυπρίων από το παρακράτος της Άγκυρας και των ανδρείκελων της."
ReplyDelete1. Δεν θα σχολιάσω το "των" για να μην κατηγορηθώ ως εχθρός της ελληνικής γλώσσης.
2. Εσάς επολλόδρωσε το αφτί σας πήαινε έλα στα κατεχόμενα για να στηρίζετε τους Τ/κ που διώκονται. Εν χάνετε κινητοποίηση. Την επόμενη φορά, να θυμηθώ να έρτω στο μπλοκ σας.
"Σε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών".
ReplyDeleteΣαν να τζαι μυρίζει μου ασβέστης; Ο λάκκος εν δαμέ κοντά;
"Εκτιμώ μάλιστα κάποια όπως τη Χαρά Μακρυγιάννη για την έμφυτη καλοσύνη τους."
ReplyDeleteμα η πρόεδρος των συνεργατών του ιμπεριαλισμού έσιει έμφυτη καλοσύνη;
ε καλό άμαν της εξηγήσεις ότι "εγελάσαν της" εννά μετανοήσει. τζιαι άμαν της αναλύσεις την βαθυστόχοστη θεωρία του "κυπροεθνικισμού" που άλλωστε είναι καταγγραμένη στην σοβαρή διεθνή βιβλιογραφία εννά κρούσει τζιαι τα πτυχία της.
"-Πώς επιτρέπεται ανεμπόδιστα η δράση της USAID και του Ομίλου στο νησί μας γύρω από τα θέματα ιστορίας;
ReplyDelete- Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;
- Γνωρίζουν τα μέλη των συνδικαλιστικών οργανώσεων ΠΟΕΔ και ΟΕΛΜΕΚ για την αισχρή σχέση του Ομίλου με τη USAID και τον ιμπεριαλισμό;"
Καυτά ερωτήματα που καίνε όλους. Αποκλειστικές αποκαλύψεις, εδώ στο ενδομήδεια κύπρου. Εδώ που ανακαλύφκουμεν κάθε μέρα την τασσινόπιττα. Κυρίες και κύριοι, η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Σε 60 λεπτά από τώρα. 60, 59, 58, 57, 56, 55, 54, 53 ........1. Εκρούσαμεν.
Ευχαριστώ Σόλωνα!
ReplyDeleteΤι "ευχαριστώ" δηλαδή, εδώ μας έκαψες την κάθε αυταπάτη και μας έκαμες την καρδιά περιβόλι.
Αυτά που τεκμηριώνεις στο άρθρο σου θα έπρεπε να δονούν τους πάντες με ιερήν οργήν - πως θα επιζήσει τούτος ο λαός όταν καθοδηγείται στην Παιδεία από ανθρώπους που συνειδητά συντάχθηκαν με την υπερδύναμη που εξοπλίζει το στρατό κατοχής;
Πως θα επιζήσει τούτος ο λαός όταν καθοδηγείται στην Παιδεία από ανθρώπους που συνειδητά εντάχθηκαν στην διάβρωση και εξουδετέρωση της πολιτιστικής και εθνικής μας ταυτότητας;
Τα Σχόλια
ReplyDeleteΠρωτοφανές - δεν έχει συμβεί από το 2005 - να βομβαρδιστούμε από τόσα σχόλια σε λιγότερο από μιά ώρα από τη δημοσίευση άρθρου, και μάλιστα μετά τα μεσάνυκτα! Ορθά τους ονομάζουν "Επαγρύπνιση" - μιλώ γιά τα μέλη του κόμματος που είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία να μας βρίζουν, χλευάζουν και ειρωνεύονται.
Αλλά ξαναδιαβάστε τα σχόλια πιό πάνω. Τι επροσθέσαν που να περιέχει κάτι ουσιαστικό; Ή, ποιό πολιτικό, ιστορικό, ή έστω οικονομικό επιχείρημα μπόρεσαν να αντιτάξουν στα όσα τεκμηριώνει ο αρθρογράφος γιά την συνειδητή υπόσκαψη και οργανωμένη λεηλασία της Παιδείας του τόπου μας;
Τίποτα. Ούτε λέξη. Γιατί όλα όσα γράφει είναι δυστυχώς αληθινά. Και η νέα τραγωδία όπου οδηγείται η χώρα μας είναι εγγυημένη, αν δεν αλλάξουμε πορεία.
Είμαστε ένας λαός που βαίνει προς μιά τελική εξαφάνιση αν δεν συνέλθουμε.
Όποιος διαφωνεί με τον Πέτρο και τον Σολωνα ή έστω σχολιάζει στο ιντιμίνται κύπρου βαπτίζεται επαγρύπνηση του ΑΚΕΛ
ReplyDeleteΚΑΙ η φάση είναι ο ορισμός της επαγρύπνησης:
μιλώ γιά τα μέλη του κόμματος που είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία να μας βρίζουν, χλευάζουν και ειρωνεύονται.
Ποσειδωνιάται
ReplyDeleteΈνα 'που τα ποιήματα του Καβάφη που δεν δημοσιεύτηκε επί εποχής του αλλά έγινε γνωστό μεταγενέστερα έχει τίτλο "Ποσειδωνιάται" και αναφέρεται στους κάτοικους της ελληνικής πόλης Ποσειδωνία που γεωγραφικά βρίσκεται στο νότο μέρος της χώρας που σήμερα ονομάζεται Ιταλία.
Η Ποσειδωνία είναι χώρος καταπληκτικών ελληνικών ναών και μοναδικών έργων ζωγραφικής με χρώματα. Ο αρχαιολογικός της πλούτος έχει καταχωρηθεί από την UNESCO στον κατάλογο μνημείων της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Οι Ποσειδωνιάται της αρχαιότητος ήσαν οι σύγχρονοι Κύπριοι - το ποίημα αρχίζει μέ μιά αρχαία επιγραφή, ένα σύντομο απόσπασμα από τον επιστήμονα Αθήναιο:
Ποσειδωνιάται
"Ποσειδωνιάταις τοις εν τω Τυρρηνικώ κόλπω το μεν εξ αρχής
Έλλησιν ούσιν εκβαρβαρώσθαι Τυρρηνοίς ή Pωμαίοις γεγονόσι
και τήν τε φωνήν μεταβεβληκέναι, τά τε πολλά των επιτηδευμάτων,
άγειν δε μιάν τινα αυτούς των εορτών των Ελλήνων
έτι και νυν, εν η συνιόντες αναμιμνήσκονται των αρχαίων
ονομάτων τε και νομίμων, απολοφυράμενοι προς αλλήλους
και δακρύσαντες απέρχονται." - AΘΗΝAΙΟΣ
Την γλώσσα την ελληνική οι Ποσειδωνιάται
εξέχασαν τόσους αιώνας ανακατευμένοι
με Τυρρηνούς, και με Λατίνους, κι άλλους ξένους.
Το μόνο που τους έμενε προγονικό
ήταν μια ελληνική γιορτή, με τελετές ωραίες,
με λύρες και με αυλούς, με αγώνας και στεφάνους.
Κ’ είχαν συνήθειο προς το τέλος της γιορτής
τα παλαιά τους έθιμα να διηγούνται,
και τα ελληνικά ονόματα να ξαναλένε,
που μόλις πια τα καταλάμβαναν ολίγοι.
Και πάντα μελαγχολικά τελείων’ η γιορτή τους.
Γιατί θυμούνταν που κι αυτοί ήσαν Έλληνες —
Ιταλιώται έναν καιρό κι αυτοί·
και τώρα πώς εξέπεσαν, πώς έγιναν,
να ζουν και να ομιλούν βαρβαρικά
βγαλμένοι — ω συμφορά! — απ’ τον Ελληνισμό.
(Από τα Κρυμμένα Ποιήματα 1877;-1923, Ίκαρος 1993)
http://www.kavafis.gr/poems/content.asp?id=254&cat=4
Πολύ καλό το άρθρο, γιατί αρθρώνει πράγματα τα οποία υποβόσκουν παντού και όλοι ξέρουμε, αλλά δεν μιλάμε. Ναί είναι καιρός να βγούν στη φόρα, άφοβα, ενάντια στην τρομοκρατία του λόγου που ειρωνεύεται και χλευάζει με βίαιο θράσος. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει πια παντού, αφού έχουν πια γεμίσει και τα πανεπιστήμια και τα σχολεία απο τους μισθωτούς του Ιμπεριαλισμού, που μάλιστα αυτο-βαφτίζονται ως 'προοδευτικοί'. Είναι τα άτομα που με τόσο κόμπλεξ και θράσος, αλλοιώνουν επιθετικά, ότι έχει σχέση με τον ελληνισμό δηλ. τα πάντα και σε όλους τους τομείς του πολιτισμού είτε αυτό είναι γλώσσα, είτε είναι μουσική, αρχιτεκτονική, συνήθειες. Βρίσκονται παντού, ανάμεσα μας, είναι οι φίλοι μας που σπουδάσαν με Fulbright (υπάρχουν ευτυχώς και εξαιρέσεις), που παίρνουν μέρος σε πληρωμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια κάποιου είδους 'προοδευτικής' σκέψης της USAID κ.ά., σε διάφορους τομείς και είναι τόσο φανατικοί για τις απόψεις τους που διερωτήθηκα πολλές φορές κατά πόσον απλά τους έχει γίνει πλύση εγκεφάλου απο την προπαγάνδα ή αν όντως πληρώνονται....
ReplyDeleteΘα ήθελα όμως να ρωτήσω, αν ξέρετε και οργανώσεις πολιτών οι οποίες τα παίρνουν...
όσο δε αφορά όλους αυτούς που χλευάζουν τα άρθρα σας, το έχω προσέξει απο καιρό και διερωτούμαι:πραγματικά, δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν απο το να σας παρακολουθούν για να κοροΙδέψουν στη συνέχεια; Ή μήπως, αυτή ακριβώς είναι η δουλειά τους και πληρώνονται γι'αυτό...;
ReplyDeleteΣυμφωνώ!
ReplyDeleteΓιά το τελευταίο ερώτημα, "...δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν απο το να σας παρακολουθούν για να κοροΙδέψουν στη συνέχεια; Ή μήπως, αυτή ακριβώς είναι η δουλειά τους και πληρώνονται γι'αυτό...;" έχω να 'πω το εξής:
Οι πλείστοι, όχι, δεν πληρώνονται. Αλλά
ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ
από εκείνους που πληρώνονται.
Γιά κάθε ένα καθοδηγητή υπάρχουν πολλές δεκάδες ανοήτων και πικρόχολων ανθρώπων που επωμίζονται τις σταυροφορίες μίσους εντελώς ΔΩΡΕΑΝ, επειδή "πιστεύουν" σε αυτές τις μισανθρωπιστικές ανοησίες.
Γι' αυτό και
uzalistika
Αγαπητέ/αγαπητή Π
ReplyDeleteΤα λόγια σου με βρίσκουν σύμφωνο και σε ευχαριστώ. Το ίδιο και σύμφωνω με βρίσκει και η απάντηση του Dersu.
Βρίσκω ωριμότητα και καλοσύνη στην τοποθέτησή σου Π μαζί με ουσιαστική κατανόηση της πραγματικότητας. Η αποθράσυνσή των υπηρετών του ιμπεριαλισμού είναι παροιμιώδης. Θα ήταν βέβαια αδύνατη αν δεν υπήρχε το πολιτικό κλίμα που την ευνοεί μέσα από την ίδια αλαζονεία και αποθράσυνση των κυβερνώντων. Χρειάζεται να αντίδράσουμε στην τρομοκρατία.
Πονά βέβαια ιδιαίτερα το συναπάντημα και η τριβή με το θράσος και την αλαζονεία των "προοδευτικών" και με την απρόκλητη επιθετικότητά τους. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αποτελούν μια θλιβερή μειονότητα μέσα στο λαό μας.
Όσον αφορά τα ονόματα οργανώσεων και τα ποσά που έλαβαν τα βρίσκεις
εδώ:
http://mirror.undp.org/cyprus/projects/sectorsubsector.pdf
για την περίοδο 1998-2005,
εδώ:
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=116&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1
για την πρώτη φάση της νέας συνεργασίας UNDP-US AID ACTphase1
και εδώ:
http://www.undp-act.org/default.aspx?tabid=117&it=0&mid=0&itemid=0&langid=1
για τα προγράμματα που συνεχίζονται μέχρι σήμερα ACTphase2
Τα link δεν εργάζονται μέσω των σχολίων οπότε θα χρειαστεί να τα αντιγράψεις και να τα επικολλήσεις στο κουτί διευθύνσεων ή έρυνας του browser.
Για κάποια από τα άτομα και κάποιες από τις οργανώσεις θα ακολουθήσουν και άλλα άρθρα.
Ξανά σας ευχαριστώ πολύ
Σόλων Αντάρτης
--------------
Φίλε Πέτρο
ReplyDeleteΚατασυγκινήθηκα με το ποίημα του Καβάφη που τοποθέτησες πιο πανω.
Πέρασαν σχεδόν είκοσι χρόνια από τότε που το είχα ξαναδεί.
Η επικαιρότητά του στον τόπο μας είναι τόσο διαχρονική που με συνθλίβει.
Ευχαριστώ
Σολων
------
"Ή, ποιό πολιτικό, ιστορικό, ή έστω οικονομικό επιχείρημα μπόρεσαν να αντιτάξουν στα όσα τεκμηριώνει ο αρθρογράφος γιά την συνειδητή υπόσκαψη και οργανωμένη λεηλασία της Παιδείας του τόπου μας;"
ReplyDeleteκανένα.
αφού το θεωρητικό βάθος τζιαι η εμπειρική τεκμηρίωση των εξισώσεων
α) UNOPS (UN)= USAID = CIA = ιμπεριαλισμός = Τουρκική κατοχή που την μιαν τζιαι
β) χρηματοδότηση = συνεργασία = υπηρεσία = εσχάτη προδοσία
γ) κριτική των εθνικιστικών εγκλημάτων = αθώωση της Τουρκίας = καταπολέμηση της ελληνικότητας = ρατσιστικός κυπροεθνικισμός
είναι αδιαμφισβήτητες
εξάλλου αν εθέλαν πραγματικά οι του (ψευδο-δικοινοτικού - αν ήταν πραγματικά δικοινοτικός θα μας το ανάφερνεν ο Σόλωνας) Ομίλου Ιστορικού Διαλόγου να μελετήσουν την αδιαμφισβήτητα Ελληνικήν ιστορία της Μεγαλονήσου τζιαι να προβούν σε συνέδρια τζιαι εκδόσεις, θα εμπορούσαν να αποταθούν στο Κράτος ή στην Εκκλησία των Ελλήνων της Κύπρου για τα έξοδα που θα τους εξηγούσαν τζιόλας τα πραγματικά ιστορικά δεδομένα - τον πάγιο Τουρκικό επεκτατισμό και την αχορταγία των τ/κ που παρά τα προνόμια της Ζυρίχης εκάμαν την τουρκανταρσία και την βάρβαρη εισβολή, ότι την αποκλειστική ευθύνη για τα εγκλήματα την έχει η ΤΜΤ και ότι οι Έλληνες της Κύπρου υπήρξαν διαχρονικά τα θύματα του κυπροεθνικισμού που την μια και του Τουρκικού σοβινισμού από την άλλη.
Μια από τις βασικές παρανοήσεις των μαθητών στην Ιστορία είναι ότι εξισώνουν την ποσότητα με την αντικειμενικότητα και την ποιότητα. Το να γράφεις λοιπόν μιαν φάουσα πράματα και απλά να επαναλαμβάνεις λέξεις όπως USAID, ιμπεριαλισμός και άλλα τέτοια δεν συνιστά ισχυρή επιχειρηματολογία. Αν θέλεις λοιπόν φίλες Σόλωνα να αποφύγεις αυτές τις παρανοήσεις, άσε την πολυλογία και φτιάξε σωστά επιχειρήματα.
ReplyDeleteΝα ζήσετε να χαίρεστε τη σχέση σας με τον ιμπεριαλισμό.
ReplyDeleteΕυυχώς μιλά ο ίδιος σε όλο το άρθρο πιο πάνω αλλά και πιο κάτω:
Foreign Operations Appropriated Assistance: Cyprus
http://www.state.gov/p/eur/rls/fs/104020.htm
Ρε τραουλλίν,
ReplyDeleteΟ άλλος εξεσχίστηκε να γράφει και να ερευνά και μας έδωσε στοιχεία, οικονομικούς λογαριασμούς, υπηρεσιακές αναφορές και λοιπά (ούλλα μες το άρθρο) που δείχνουν αδιαμφισβήτητα την διασύνδεση και εξάρτηση πού 'χουν οι καρά-ψευτες με τον Ιμπεριαλισμό.
Και εσύ έρχεσαι με αναίδεια να πες πως τάχα δεν συνιστούν αποδείξεις, και θέλεις "σωστά επιχειρήματα"; Αμάν πλέον προσποίηση και παραποίησην - 'έν έχει τελειωμόν η κακία σας;
Τι άλλο θέλεις:
* αρθρώνουν λόγον ακριβώς όπως εκείνο του υπουργείου εξωτερικών της ΗΠΑ,
* οι οργανώσεις τους πληρώνονται από προέκταση του υπουργείου εξωτερικών της ΗΠΑ,
* βραβεύονται 'που προέκταση του υπουργείου εξωτερικών της ΗΠΑ.
Εε... υποθέτω θα "έχουν κάποια σχέση με το υπουργείου εξωτερικών της ΗΠΑ", έννεν έτσι;
Ρε καλόπαιδον, έν θάρτει μέρα να σε πιάω στο χερι μου; Καλά σας τα έλεεν ο Γέρος: "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".
Γράψε "απειλή" ρε Ανώνυμε φίλε, απειλή "εις βάρος ανώνυμου προδότη" - αν σου ταιρειάζει η ταπέλλα - φέρε και την ΚΥΠ να το διερευνήσει.
uzalistika
While pointing one finger at someone else, one is pointing three fingers at himself
ReplyDelete-Κύριε κύριε!
ReplyDeleteρωτά ο μαθητής τον "προοδευτικό" δάσκαλο στο μάθημα της ιστοριας.
-Ναι παιδί μου.
-Μελέτησα τις γραφικές παραστάσεις στην ιστοσελίδα του Αμερικανικού Υπουργείου Εξωτερικών για την οικονομική βοήθεια προς την Κύπρο
http://www.state.gov/p/eur/rls/fs/104020.htm
-Μπράβο παιδί μου. Και...
-Κύριε έχω μια μικρή απορία.
Γιατί το 2004 ετριπλασιάστηκε σχεδόν τούτη η βοήθεια. Μήπως έχει καμιά σχέση με το σχέδιο Ανάν; Μήπως πολλές οργανώσεις που εδημιουργήθηκαν τότε έχουν καμιά σχέση με τα χρήματα εκείνα;
-Να παραιτήσεις αμέσως να θκιαβάζεις μαλακίες στο δίκτυο. Είμαι σίγουρος πως θκιαβάζεις τζιαι Ιντιμίντια. Εν πελλάρες παιδίν μου τούτα τα πράματα. Θεωρίες συνωμοσίας.
Είναι απλή η απάντηση.
Εξύπνησε μιαν ημέρα ο κυπριακής καταγωγής πρόεδρος των ΗΠΑ Γιώρκος ο Θάμνος και είπε:
-Οι οι έσιει δίκαιο η Κοντολίζα. Σαν την Κύπρον εν εσιει. Φέρτε μου το βιβλιάριον επιταγών μου. Αγαπώ την Κύπρον πολλά και θα τριπλασιάσω για φέτος την οικονομική βοήθεια.
-Καλά κύριε αλλά τα επόμενα χρόνια τότε γιατί επέστρεψε η οικονομική βοήθεια στα προηγούμενα επίπεδα;
-Α μα συνεχίζεις εσύ. Αποβολήν αμέσως. Τζαι καημένε μου μεν ξαναμπεις στο Ιντιμίντια διότι θα βάλω την ΚΥΠ να έρτει να σου πιάσει τον υπολογιστή. Τζιαι το playstation!
Ζίζιρος
-------
Προς Dersu Uzala
ReplyDeleteΕσύ δεν μας είπες ποιος είσαι για να φέρω σπίρτα και κουνιά να με κανονισεις.Εκτός και αν σε λένε Dersu Uzala. Σε αυτή την περίπτωση, πες μου ρε Dersu πού με θέλεις να έρθω να με κάψεις και να με κόψεις;
Νικόλας Καμπούρης
Ευχαριστώ, οι αποκαλύψεις μες το άρθρο με εσάρωσαν!
ReplyDeleteΟνόματα, άτομα, ποσά, οργανώσεις με το νι και με το σίγμα: πως αντέχουν να το ξέρουν πως τα παίρνουν που την κυβέρνηση που οπλίζει το στρατό κατοχής; Πως κοιμούνται τη νύκτα;
Νομίζω πως στην μεταμοντέρνα σύγχρονη Κύπρο έχουμε ένα φαινόμενο που είναι κάπως αντίστροφο της "κλασσικής" πληρωμένης προδοσίας που υπάρχει σε άλλες χώρες. Σε εκείνες τις χώρες υπάρχουν ανθρώποι χωρίς πιστεύω και χωρίς αξίες, και που το κίνητρο τους είναι σκέτο: λεφτά. Απλά εξαγοράζονται να μιλούν και να πράττουν όπως ορίσει ο μάστρος τους.
Στην Κύπρο όμως τα κίνητρα είναι αντίστροφα. Δεν μιλούν και πράττουν έτσι επειδή πληρώνονται: χρηματοδοτούνται έτσι επειδή μιλούν και πράττουν. Πρωτίστως δηλαδή πιστεύουν αυτά που λεν και κάμνουν.
Η χρηματοδότηση των οργανώσεων τους από τον ιμπεριαλισμό έπεται ως μιά επιβράβευση, μιά αναγνώριση 'που τους μάστρους που λέει "μπράβο, καλά πάτε".
Το ψυχικά διεφθαρμένο κίνητρο σε συνάρτοιση με τα διεφθαρμένα τους σύμβολα πίστεως είναι το αληθινό κίνητρο - το ότι αποδέχουνται τη χρηματοδότηση απλώς φανερώνει τη μικρότητα τους. Έχουν πράγματι την επιθυμία να αναγνωριστούν και να επιβραβευτούν από τους Σφαγείς των Λαών; Ναι.
Αλλιώς θα έκαμναν τις διευθετήσεις γιά χρηματοδότηση κρυφά, όπως όλοι οι "κλασσικοί" προδότες που απλώς επιθυμούν λεφτά, ασφάλεια και την ησυχία τους. Αλλά οι δικοί μας διακατέχονται από μιά βαθύτερη ανωμαλία:
Θέλουν την σχέση με τον ιμπεριαλισμό. Το χάδι που έρχεται με τη μορφή των χρηματοδοτήσεων και βραβείων τους φέρνει ρίγη συγκίνησης. Τους φέρνει την αίσθηση που ζητά ο κάθε Κυπραίος: "εκαταξιώθηκα".
Μαρία Συν.
νομίζω ότι Ο πέτρος και σόλωνας εζηλέψαν που την δόξα του ξενή και εν να σπάσουν που μετά που τόσες απειλές δεν πάει η αστυνομία σπίτι τους .
ReplyDeleteτι να γίνει παιδιά δεν είναι πειστικές ούτε καν οι απειλές σας.
όσο αφορά τις χρηματοδοτήσεις είναι καιρός να μάθουμε ποιός χρηματοδοτεί τον Πέτρο και δεν δουλεύει ποτέ του .είναι πενήντα πάει έρκετε αμερική κάμνει λίγο τον θεραπευτή (πόσα χρεώνει)Αλλά υπάρχει σίγουρα ένα κενό.
ο πέτρος δεν δουλεύει ποτέ του και ο σόλωνας να γράψει ένα άρθρο για το πως τα καταφέρνει και ζει.
Πες μας και μας τους μαύρους που δουλεύκουμε που το πρωί ως την νύκτα.
Deleting comments again....
ReplyDeleteKeep deleting... but you know what? the aura of the deleted comments hang around indymedia more when you censor them.
Εν τo χωρεί ο νους μου.
ReplyDeleteΝα αναρτάται smear hate campaign εναντίων συγκεκριμένων γυναικών με τες φωτογραφίες τους τζε να τους αφαιράτε το δικαίωμα να απαντήσουν, σβήνοντας επιλέχτηκα τα τα σχόλια.
Πολύ μ'αρέσει ρε δικιά μου αυτό το smear hate campaign.
ReplyDeleteΑπό κανένα σεμινάριο made in America το ξεσήκωσες;
Το μονο smear hate campaign που βλέπω εδω μέσα είναι το smear hate campaign κατά των διαχειριστών του σάιτ.
Εξ Ελλάδος
----------
Να το ξαναβάλω μάνα μου, εν πειράζει που το εσβήσετε, ευκαιρία να το πούμεν και με άλλα πιο πολλά λόγια:
ReplyDeleteΜαρία Ξεζαλίστου και Derzu Συγκλήθου και δώστε μου έναν τρόπον με τον οποίον οι κάτοικοι της Κύπρου (ακόμα και όσοι θέλουν πρώτα να λέγονται έλληνες)θα κατάφερναν να τα έβρουν με τους τουρκοκύπριους κατοίκους της κύπρου (ακόμα και όσους θέλουν να λέγονται τούρκοι) χωρίς μίαν έστω έξωθεν βοήθειαν....Τώρα να μου πείτε, πάντα με το αζημίωτο η ξένη βοήθεια ... Φυσικά. Κάθε διαμεσολαβητής εισπράσσει το εκτόπισμα της ανικανότητας των μερών να τα έβρουν μόνα τους.
Υποστηρίζετε δηλαδή ότι: Θα τα εβρίσκαν μόνοι τους οι κυπραίοι (έλληνες-κυπραίοι, κυπραίοι- κυπραίοι, τούρκοι-κυπραίοι και οι δεν ξέρω-δεν απαντώ αθρώποι που ζουν στην κύπρο τελωσπάντων) χωρίς διαμεσολάβηση λαλείτε; Άρα σπουδασμένοι, έξυπνοι, μορφωμένοι, προβληματισμένοι, δραστήριοι αθρώποι που δε βρίζουν, δεν αναρτούν τις φωτογραφίες σας στο ίντερνετ, δεν τους λαλούν Γρηγόρη, δεν είναι του ΑΚΕΛ και δεν ασχολούνται μαζί σας επενδύουν στην εκπαίδευση των δασκάλων στο πώς να διδάσκουν Ιστορία μόνο και μόνο επειδή
"διακατέχονται από μιά βαθύτερη ανωμαλία:
Θέλουν την σχέση με τον ιμπεριαλισμό. Το χάδι που έρχεται με τη μορφή των χρηματοδοτήσεων και βραβείων τους φέρνει ρίγη συγκίνησης. Τους φέρνει την αίσθηση που ζητά ο κάθε Κυπραίος: "εκαταξιώθηκα".
Μάλιστα.
Διαφεύγουν σας δύο σημεία:
1. θα μπορούσαν να καταξιωθούν πάρα πολύ ευκολότερα αν ΔΕΝ εκαναν τον Όμιλο διότι ο Όμιλος δημιουργήθηκε επί κάργα προεδρία αντι-ιμπεριαλιστικής περιρρέουσας κυβέρνησης.
2. Η "Νέα Ιστορία" που πιππιλάς εν around darling που το '80 τουλάχιστον, μεν σου πω και που πιο νωρίς. Συνίσταται εν πολλάκις στο να σκέφτεσαι πολυεπίπεδα και ποικιλόμορφα για το οποιοδήποτε ζήτημα....
Υπάρχουν φυσικά και τα αδιαμφησβήτητα που λαλεί και πιο πάνω ένα σχόλιο......
Φίλε Σόλων,
ReplyDeleteκατασυγκινήθηκα με το άρθρο σου που τοποθέτησες πιο πάνω.
Πέρασαν σχεδόν είκοσι χρόνια από τότε που το είχα ξαναακούσει για την παρέμβαση των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη μικρή μας χώρα.
Mου το θύμισες και οι αποκαλύψεις με σαρώνουν, δεν είχα ιδέα ότι κάποιος μπορεί να μπει στο ίντερνετ και να ενημερωθεί τόσο βαθιά. Η επικαιρότητά του στον τόπο μας είναι τόσο διαχρονική που με συνθλίβει.
Ευχαριστώ
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteΑγαπητέ φίλε Σόλωνα,
ReplyDeleteΕνδιαφέρον το άρθρο σου και κατατοπιστικό. Οι συχνές παραπομπές σε πηγές το κάνουν ακόμα πιο πειστικό. Είναι και αυτή μια συγγραφική τεχνική την οποία κατέχεις, ένα επιπλέον χάρισμα. Τώρα ποιοι το πιστέυουν αυτό είναι μια άλλη ιστορία...οχι ιστορία...υπόθεση.
Να ξεκινήσω από το «Ο προσανατολισμός του Ομίλου καταργεί δυστυχώς από μόνος του όλες τις αρχές ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υποτίθεται πρεσβεύει.
Αρνείται το δικαίωμα να υπάρχουμε σε όλους από εμάς που επιθυμούμε να αγκαλιάζουμε την Ελληνική εθνική ταυτότητα - θέλει να υπάρχουμε ως "εθνικά Κύπριοι". Εχθρεύεται το δικαίωμα (και αναγκαιότητα) μας να ταυτιζόμαστε ως Έλληνες.»: Δεν θέλω να υποστηρίξω τον Όμιλο ούτε και να μιλήσω εκ μέρους του. Οι θέσεις που παίρνω είναι προσωπικές και έτσι θα μείνουν. Είναι δικαίωμά του κάθενος να αγκαλιάζει την ταυτότητα που θέλει (εαν υπάρχει στην πραγραμτικότητα ο όρος ταυτότητα), και συμφωνώ μαζί σου ότι έχεις το δικαίωμα να ταυτίζεσαι ως Έλληνας και να αγκαλιάζεις τον ελληνικό πολιτισμό. Αυτό που με ξενίζει είναι ότι ενώ εσύ απαιτείς να έχεις αυτό το δικαίωμα σου άθικτο, μιλάς για αυτούς που νοιώθουν «εθνικά κύπριοι» με απόλυτο σεβασμό...βλέπε κι εσύ παραπομπή: «Και η νέα γενεά "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών σήμερα συνεχίζει το έργο της διχόνοιας και του ρατσισμού ακριβώς στους ίδιους τόνους» και «Ο κοινός Κυπροεθνικισμός και ανθελληνισμός τους ενώνει. Και η συμπόρευση με τις αισχρότερες των δυνάμεων στον πλανήτη» και «Το βάθος διαφθοράς και συμπόρευσης με τον ιμπεριαλισμό που ανέχεται η Κυπροεθνικιστική ψευδοσοσιαλιστική κυβέρνηση».
Η ανάγκη του να νοιώθεις Έλληνας εξηγείται (δες http://www.cypriotacademy.com/needtobegreek.html) και το αποδέχομαι. Όπως αποδέχομαι (με την ίδια λογική) και την ανάγκη του κάθε Τουρκοκυπρίου να νοιώθει Τούρκος όπως αποδέχομαι (με την ίδια λογική) και την ανάγκη του κάθε απλα Κύπριου να νοιώθει...απλά Κύπριος. Και δέχομαι να τους βλέπω και τους τρεις με το ίδιο μάτι, και να βλέπω τις σημαίες τους να κυματίζουν κτλ κτλ. Να αγκαλιάζει δηλαδή καθένας την ταυτότητα που θέλει. Άραγε νοιώθεις το ίδιο; Εαν εσύ πιστεύεις ότι , παρά την ίδρυση της Κύπρου ως ανεξάρτητο κράτος το 60, η Κύπρος είναι ελληνική, χωρίς να αποδέχεσαι τους υπόλοιπους «Κυπροεθνικιστές» πραγματικά αναρωτιέμαι ποιός είναι αυτός που σπέρνει τη διχόνοια σε αυτή τη χώρα...Και αν νομίζεις πως οι «Κυπροεθνικιστές» «αποτελούν μια θλιβερή μειονότητα μέσα στο λαό μας.»...double check.
Όσο για το «Η αποθράσυνσή των υπηρετών του ιμπεριαλισμού είναι παροιμιώδης. Θα ήταν βέβαια αδύνατη αν δεν υπήρχε το πολιτικό κλίμα που την ευνοεί μέσα από την ίδια αλαζονεία και αποθράσυνση των κυβερνώντων. Χρειάζεται να αντίδράσουμε στην τρομοκρατία» , εδώ παρέλειψες παραπομπή. Δεν τεκμηρίωσες με επιχειρήματα την «τρομοκρατία» που επικρατεί. Το blog πάντως μια χαρά το πάει. Συνέχισε έτσι.
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteAφαίρεσα ακόμα ένα σχόλιο σήμερα (που δημοσιεύτηκε μέχρι τώρα τέσσερεις φορές) που περιείχε παραπομπή σε μιά σωβινιστική εμφυλιοπολεμική σελίδα φυλετικού μίσους.
ReplyDelete"Τα φασιστούθκια"
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1411
~~~~~~~~
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteDeleting comments again....and again....I lost count today.
ReplyDeleteZiziros:
"-Α μα συνεχίζεις εσύ. Αποβολήν αμέσως. Τζαι καημένε μου μεν ξαναμπεις στο Ιντιμίντια διότι θα βάλω την ΚΥΠ να έρτει να σου πιάσει τον υπολογιστή. Τζιαι το playstation!"
Διασκευασμένο to express the Evdokas practice of terrorism and deleting censorship.
"-Α μα συνεχίζεις εσύ. Delete αμέσως. Τζαι καημένε μου μεν ξαναμπεις στο Ιντιμίντια διότι θα βάλω το Σόλωνα να σου δώκει την εσχάτην των ποινών. Τζε τον Dersu uzala να σε κόψει τζε να σε κάψει. «
Εις υπεράσπιση των γεναικών που εστοχοποιήσετε τζε απειλάτε δαμαί .
ReplyDelete"...το δικαίωμα στην ζωη εν μπορει να εν διαπραγματευσιμο - να βρισεις, να πεις κατινιες κλπ, οκ , ας πουμε καταργουμε τους νομους για τον λιβελλο..αλλα τον να απειλας την ζωη του αλλου, καταργει την συζητηση..διοτι η απειλη εν ειδος βιας ηδη που προσπαθει να γινει εξουσια..καποιος θελει να φοητσιασει..αρα αν του αναγνωρισεις του Ξενη το δικαιωμα να απειλει, η να δημοσιευκει απειλες, τζαι με κουκκουλα μαλιστα, τοτε προφανως, σε οποιανδηποτε κοινωνια, απελευθερωμενη η οϊ, διας του το δικαιωμα να δημιουργησει σχεση εξουσιας απεναντι σε καποιον - τζηνον που απειλειται, η καποιον που ακουει τζαι λαλει οτι εν επικινδυνο να ανακατωνεσαι με τουτα.."
Ε Dersu τι θα γίνει; Που και πότε να έρθω να με κάψεις; Η μήπως τώρα που είναι καλοκαίρι φοβάσαι μην καεί κανένα δάσος!!!
ReplyDeleteΝικόλας Καμπούρης
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteΑπό ανωτέρω σχόλιο της twisted sister-βρίσκω πολλά ωραίο το λογοπαίγνιο:
ReplyDelete"Διαφεύγουν σας δύο σημεία:
1. θα μπορούσαν να καταξιωθούν πάρα πολύ ευκολότερα αν ΔΕΝ εκαναν τον Όμιλο διότι ο Όμιλος δημιουργήθηκε επί κάργα προεδρία αντι-ιμπεριαλιστικής περιρρέουσας κυβέρνησης."
Μπουα χα χα χα χα χα, και ξανά
μπουα χα χα χα χα χα χα χα χα...
Αντι-ιμπεριαλιστική η κυβέρνηση που:
-υπέγραψε το δικαίωμα των ΗΠΑ να διαπράττουν πειρατία σε διεθνή ύδατα με το πρόσχημα του ελέγχου τρομοκρατών
-παρείχε όλη την υποδομή του κράτους στις δυνάμεις εισβολής και Κατοχής στο Ιράκ
-παρείχε τα αεροδρόμια για τη πτήσεις των αεροπλάνων-χωρίς διακριτικά- της CIA.
-που προσήγαγε ειρηνικούς διαδηλωτες ενάντια στον πόλεμο στα δικαστήρια για μια ολόκληρη πενταετία
Και ξανά
μπουα χα χα χα χα χα,
Βέβαια είναι ωραίο πράμα να πιππιλλάς τα ψέματα. Σιγά σιγά τα πιστεύεις.
Γ.Κ
Dersuuuuuuuuu!Μα που εχάθηκες; ΝΑ αυτοπυρποληθώ να μην σε περιμένω;
ReplyDeleteΝικόλας Καμπούρης
Σύ είπας.
ReplyDeleteΑλλά πριν το κάνεις πάρε πρώτα καμια επιχορήγηση από τη US AID. Είμαι βέβαιος ότι θα χαρούν να σε εξυπηρετήσουν.
Εδώ δίνουν επιχορήγηση και για τα καημένα τα γαιδουράκια...
Σόλωνα,
ReplyDeleteΔιάβασα το άρθρο σου για τον όμιλο ιστορικού διαλόγου- αν και τρεχτά-, γιατί με έκαιγε κι εμένα αυτό το αγκάθι του εν λόγω συνδέσμου.
Χαίρομαι που υπάρχουν καθάριες φωνές σαν τη δική σου στον τόπο μας. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ελπίδες.
Μπράβο σου για την ντοπροσύνη σου! και ιδιαίτερα για τα πιο κάτω σημεία ερωτήματα. Εάν πάρεις απάντηση επίσημη, πολύ θα με ενδιέφερε να τη δω.
Καλή δύναμη!
Στάλω
-----
Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;
Σε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών. Είναι δυνατόν στον τόπο μας να παραδίδεται στους υπηρέτες του ιμπεριαλισμού ο νευραλγικός τομέας της συγγραφής και διδασκαλίας της ιστορίας;
Ποιός επέλεξε τα συγκεκριμένα μέλη στην επιτροπή για την αναμόρφωση των βιβλίων και στις θέσεις τους στο Υπουργείο;
Ποιός μέσα στο Υπουργείο προωθεί τις δραστηριότητες του Ομίλου και κατ' επέκταση του ιμπεριαλισμού;
- Γνωρίζουν τα μέλη των συνδικαλιστικών οργανώσεων ΠΟΕΔ και ΟΕΛΜΕΚ για την αισχρή σχέση του Ομίλου με τη USAID και τον ιμπεριαλισμό;
Γεια σας ξανά κουμπάροι
ReplyDeleteΠαρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις σελίδες σας. Δικαρίνω ένα καταπληκτικό φαινόμενο ίσως πρωτοφανές στον Ελληνικό εναλλακτικό/ριζοσπαστικό χώρο.
Από τη μια οι συντάκτες της ιστοσελίδας τοποθετούμενοι, ευθαρσώς, επωνύμως, με έρευνα, μελέτη και αδιάσειστη επιχειρηματολογία και από την άλλη ανώνυμη βωμολοχία χωρίς ούτε ένα επιχείρημα. Τίποτα, ντιπ για ντιπ, μπαρούφες...
Συνήθως στο διαδίκτυο κυριαρχεί ακριβώς το αντίθετο. Ανώνυμοι δημοσιεύουν επί παντώς επιστητού καλυμμένοι μάλιστα πίσω από ένα ασαφές και ομιχλώδες πέπλο μιας όποιας "συλλογικότητας" και επώνυμοι αναγνώστες προσπαθούν να περισώσουν την όποια σοβαρότητα ή να διορθώσουν τα κακώς κείμενα.
Χάρηκα πολύ με τη δημοσίευσή σας για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και για την προβολή των απόψεων των διάφορων φίλων και συντρόφων από τα Εξάρχεια.
Καλή συνέχεια παιδιά. Μην πτοείσθε.
Εξ Ελλάδος.
-----------
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteThe deleted deleted deletd:
ReplyDeleteWell, before you delete it yet again tonight, leaving no traces of it, you have to see it once more. And I am afraid you have to stay up tonight for I intend to keep posting it.
So here we go - the deleted comment:
My other name is Λογοκρίνων...
I don't delete - I exterminate... silencing the voices defending the women. And then removing the traces that something was said and deleted.
Who has decided that they don’t even deserve “this post has been removed by a blog administrator”? Pour the lime to hide the trace, for it might cury the aura of the buried voice. Of the women.
What did you say you are fighting for, in your Christofias Watch solidarity post?.
“Ελευθερία της έκφρασης» my ass!
E όι ρε Ευδόκα ήντα το έσβησες για τέταρτη φοράν, ήταν καλόν ρε.... Ευτυχώς εσφυρίσαν μου πεντέξι άλλοι πως κάμνεις επαγρύπνιση (χιντ χιντ, ξέρεις εσύ..)και φυλάω τα τωρά.
ReplyDeleteΛοιπόν, ιδού, και δίνεις μου και την ευκαιρία να το παρουσιάσω σε ελαφρά παραλλαγή:
Λοιπόν, έλεγα στο Σόλωνα πως θα ΄ταν καλά να μας περιγράψει λίο πώς διδάσκει ο ίδιος Ιστορία στο σχολείον του, διότι του φαίνεται εξωφρενικό και βάζει και θαυμαστικό δίπλα που την παρότρυνση του υπουργείου του να παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί τα σεμινάρια του ομίλου για τη διδασκαλία του μαθήματος.... Και εκεί που το αναλογιζόμουνα, ΕΙΔΑ το Σόλωνα!
Όι, όι, έχω το, έχω το:αφήνεις τους να μπουν, αρκείς λλίον τζιαι τζιαμαί που εν το περιμένουν, μπαίνεις με την ασπίδαν αξιούριστος τζιαι φωνάζεις ΣΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
πελλέ μου έτσι έρευνα εν εξανάγινε .
ReplyDeleteπρέπει να γράψεις βιβλίο.!
είναι πράκτορες όσοι πέρνουν λεφτά που τους Αμερικάνους και τα ηνωμένα έθνη.
αν είμαστε αλλού λαλείς Αντάρτη αυτοί που τα παίρνουν θα πάθαιναν διάφορα .(εννοείς φαντάζομαι την Κίνα και την Βόρεια Κορέα την Λιβύη κλπ .)
αφού εν έτσι γιατί δέχεσαι να υπηρετείς ένα κράτος που εξυπηρετεί τον ιμπεριαλισμό τζαι δεν υποβάλλεις παραίτηση. διότι εν γνωστό ότι και το κράτος μας τα παίρνει τα εκατομμύρια του και σκάζει 'όταν οι Αμερικάνοι αλωνίζουν στην περιοχή χρησιμοποιώντας το έδαφος της κύπρου μας . εδώ σε θέλω μεγάλε επαναστάτη.
και περιμένουμε και το άρθρο που θα αποκαλύπτει πως ο Αμερικάνος Πέτρος καταφέρνει να ζει χωρίς να έχει δουλέψει μια μέρα και πως παρουσιαζόμενος ως μέρος του ριζοσπαστικού χώρου τον πολεμά ανελέητα.
δαμέ τζαι αν υπάρχει θέμα συνωμοσίας τζαι όχι για τα λευτά που παίρνουν οι φιλελεύθεροι των NGO
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteΜόλις απέκρυψα ένα πανάθλιο σχόλιο.
ReplyDeletehttp://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/1415
Πέτρος
Dersuuuuuuuuuuu!!! Μα που χάθηκες; Κάνει κρύο, άντε πες μου που είσαι να έρθω να μου βάλεις φωτιά.
ReplyDeleteΝικόλας Καμπούρης
Επίσημη πρόταση στην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ: το σύνθημα του κυπριακού Ιντι-φίδια, θα μπορούσεν να είναι:
ReplyDelete"ΕΜΕΙΣ, ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΙΝΤΙΜΙΤΙΑ, κυρήσσουμε τη στήριξή μας στην ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ για όσους χρηματίζονται από το ξένο κεφάλαιο. Επίσης, για όσους κυβερνητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικους που αντιτείθενται στο χρηματισμό του δημοσίου που το ξένο κεφάλαιο και τη χρήση των κυπριακών εδαφών που τους ιμπεριαλιστές Αμερικάνους και δεν ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ"
και
(και μεν βιαστείτε ευδόκα, σόλωνα, συγκλητικέ και ουζαλιστούα να προλάβετε ότι προκαλώ τη διχόνοια γιατί εν ο καλός σας που επέσυρε την προσοχή μας πρώτος στο ότι αλλού θα ίσχυε η εσχάτη των ποινών)
Άτε κοπέλλια, πιάστε τον Ουζαλίστικα σας σσιερούιν τζιαι ξεκινάτε!!
Σα δεν αντρέπεστε, .... Άκου την ΕΣΧΑΤΗΝ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ.....
Μα ο καπετάν Σόλωνας το βούλωσε τις τελευταίες μέρες. Τι έγινε Σολωνάκο, σου έκοψε το ιντερνετ ΚΥΠ;
ReplyDeleteΝικόλας Καμπούρης
Ετοιμάζεται για να εφαρμόσει την ΕΣΧΑΤΗΝ!
ReplyDeleteΑπλά νομίζω ότι είναι θρασύδειλοι που κάνουν αγριάδες μέσω του πληκτρολογίου τους.
ReplyDeleteΕν να μιλήσουν για την εσχάτην των ποινών και για φωτιές και τσεκούρια οι πολέμαρχοι του γλυκού νερού.
Εγώ πάντως αν ήμουν αδελφός, πατέρας ή άντρας εκείνης της κοπέλας, που έβαλε τη φωτογραφία της ο καπετάν Σόλωνας, θα πήγαινα και θα τον σάπιζα στο ξύλο. Φυσικά μετά θα ξεχνούσε την ανδρειωμένη καταγωγή του από τον Λεωνίδα και τον Γέρο του Μοριά και θα με έτρεχε στην αστυνομία του προσκυνημένου κράτους, αλλά θα άξιζε τον κόπο.
Νέο σύνθημα λοιπόν! Πάτσοι και κλώτσοι στους αμπάλατους που απειλούν όποιον διαφωνεί μαζί τους.
Νικόλας Καμπούρης
Α το πουλλούίν μου - η φωτογραφία σε μάρανεν;
ReplyDeleteΆμαν η λεγάμενη εκορδώνετουν εις τον Σκαϊ παραδίδοντας «μαθήματα Κυπριακής ιστορίας» ήταν ούλλα καλά, α;
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=192&tr=1
Καμπούρη
ReplyDeleteΜακάριος Δρουσιώτης είναι αυτό που στέκεται δίπλα. Που θα έλεγε και ο Μοντεχρήστος στον "Ισοβίτη" του Αρκά.
Βλέπω βράζουν τα αίματά σου. Τόσο σε ενόχλησε το άρθρο για τις χρηματοδοτήσεις της US AID. Θαυμάζω την "προοδευτικότητά" σου.
Και τις εξόφθαλμες απειλές σου.
Όπως θα σου έλεγε και ο Αριστείδης: "Πάταξον τον άκουσέ τον"
Αλλά τι λέω ο έρμος. Εις ώτα μη ακουόντων...
Εξ Ελλάδος
----------
"Πάταξον τον άκουσέ τον" -τι εννοείς αγαπητέ εξ Ελλάδος ποιητή? Μάλλον πρέπει να αλλάξης την ρήση του Αριστείδη. Διότι μετά την εσχάτην των ποινών που φαντασιώνουντε Σόλωνας τζε Dersu, τα ώτα μη ακουέντα.
ReplyDeleteεπειδή είμαστε πολλοί αυτοί που θέλουν σκότωμα Αντάρτη θα εισηγούμουν να εφαρμόσεις κάτι πιο συλλογικό .είμαστε εξάλλου των συλλογικών διαδικασιών εμείς οι ψευδόδιάφοροι. Τι θα έλεγες λοιπόν για θάλαμο αερίων ας πούμε ΄¨:;. ή μάλλον όχι ...κάτι πιο ελληνικό ίσως .... να μας πετάξεις που κανένα κρεμό
ReplyDeleteΌπως στην Σπάρτη ένα πράμa!!!!
Βέβαια ο Σόλωνας καμία ευθύνη δεν έχει αν εσείς δε ξέρετε να διαβάζετε και να κατανοείτε Ελληνικά.
ReplyDeleteΣας ξαναγράφω το επίμαχο τμήμα του κειμένου το οποίο αρέσκεστε να διαστεβλώνετε:
"Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;
Σε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών. "
Είπε κάποιο ψέμα μήπως ο αρθρογράφος; Πείτε μας.
Εξ Ελλάδος
----------
Ο αρθρογράφος καλά τα λέει.
ReplyDeleteΔεν υπάρχει χώρα (ή και κίνημα) όπου τα στελέχη του ανακαλύπτονται να συμμετέχουν σε πολιτικές οργανώσεις που χρηματοδοτεί ο εχθρός και να θεωρήται ότι πρέπει να μένουν ατιμώρητοι. Απεναντίας, ανάλογα με το μέγεθος της κρίσης, και ανάλογα με το μέγεθος της προδοσίας, υπάρχουν και οι ανάλογες ποινές.
Γιατί να τιμωρείται με θάνατο μόνο ο κληρωτός φαντάρος που αρνείται διαταγή ενώπιον του εχθρού, και να γλυτώνει (και επιβραβεύεται) η/ο εκπαιδευτικός που του προσδίδει το θράσος, την αναίδεια, ή και την απαραίτητη πολιτική σύγχιση πρός όφελος του εχθρού, αποπροσανατολίζοντας τον ώστε να πράξει με αυτόν τον τρόπο;
Οι τιμωρίες που απονέμει ο λαός σε περιόδους κοινωνικού αναβρασμού είναι ορθές.
Μαρία Συν.
1. Εγώ δεν απείλησα κανένα ούτε είπα θα κάνω σε κάποιον κακό επειδή διαφωνώ μαζί του. Είπα απλά στον Dersu να μου πει που να πάω να με κάψει αφού μου είχε πει ότι περιμένει την ώρα που θα με πιάσει στα χέρια του για να μου βάλει φωτιά και τσεκούρι. Είπα επίσης ότι θέλει ξύλο αυτός που βάζει τις φωτογραφίες ανθρώπων στο δίκτυο χωρίς την άδεια τους κάνοντας τους ουσιαστικά στόχο του κάθε ηλίθιου. Δεν έχω πρόβλημα με τη διαφώνία λοιπόν, αλλά με αυτούς που μιλάνε για εσχάτη των πονών και φωτιές και τσεκούρια.
ReplyDelete2. Όλοι οι Κύπριοι σε κάποια φάση επωφλήθηκαν από λεφτά που έρχονται από τις ΗΠΑ και όλοι οι Κύπριοι έδωσαν σε κάποια φάση λεφτά σε εταιρείες αμερικάνικων συμφερόντων. Τι θα γίνει θα τους βάλουμε όλους φωτιά και μετά θα τους κόψουμε;
3. Στο άρθρο του καπετάν Σόλωνα δεν υπάρχει ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα για το γιατί η δουλειά αυτών των ανθρώπων είναι επικίνδυνη που να στηρίζεται στο έργο τους. Το επιχείρημα του είναι ότι πέρνουν λεφτά από ξένους οργανισμούς χωρίς να μπει στον κόπο να δει τι λένε πραγματικά.
Νικόλας Καμπούρης
Μαρία αν θέλεις να συζητήσεις σοβαρά στήριξε αυτά που λες μέσα από επιχειρήματα που έχουν να κάνουν με τη δουλειά αυτών των ανθρώπων και όχι με γενικολογίες και μπλα μπλα. Πες μας σε αυτό το κείμενο τους λένε έτσι και αυτό κανεί κακό στην Κύπρο με αυτό τον τρόπο. Πες μας επίσης αυτός ο οργανισμός έκανε αυτό το πράγμα και για τους λόγους Α,Β και Γ αυτό συνιστά εσχάτη προδοσία. Η απλή αναφορά στη χρηματοδότηση από τους αμερικάνους δεν είναι από μόνη της σοβαρό επιχείρημα.
ReplyDeleteΝικόλας Καμπούρης
"Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι μέλη του προσωπικού του χρηματοδοτούνται από την ξένη δύναμη που οπλίζει και χρηματοδοτεί τον στρατό κατοχής;
ReplyDeleteΣε όλες τις χώρες του κόσμου αυτό ισοδυναμεί με έσχατη προδοσία η οποία τιμωρείται μέχρι και με την εσχάτη των ποινών. "
ευτυχώς ¨"εξ ελλάδος" που ήρθες να μας μάθεις ελληνικά.
καταλάβαμε τι γράφει Απλά αυτά που γράφει για προδοσία δεν στέκουν:
να θυμίσω ότι η δύναμη που οπλίζει την κατοχική δύναμη οπλίζει και χρηματοδοτεί την μητέρα πατρίδα του σόλωνα την Ελλάδα με την οποία έχομε αμυντική συνεργασία και γαμώτο περιμένουμε να μας σώσει με τα Αμερικάνικα της F16 αν μας επιτεθούν ξανά οι τούρκοι.
επίσης η Ελλάδα διατηρεί αξιόλογη στρατιωτική δύναμη με αμερικανικά όπλα στην Κύπρο διάολε .
επίσης η αμερική χρηματοδότησε την κυπριακή δημοκρατία να στεγάσει τους πρόσφυγες μετά το 74 και εξακολουθεί να χρηματοδοτεί την κυπριακή δημοκρατία κάθε χρόνο και κανένενας πρόεδρος δεν αρνήθηκε τα ριάλια τούτα. ούτε καν ο μεγάλος τάσσος.
ούλη η παλιά πόλη συντηρήθηκε με us aid όπως και και πολλά άλλα πράγματα όπως το ινστιτούτο γενετικής κλπ .
εν να κρεμμάσουμε τωρά τον Όμιλο Ιστορικού Διαλόγου και Έρευνας επειδή δεν τους εγκρίνουν οι εθνικιστές .;;
έλεος !
υ.γ.δαμέ μέχρι και ιντιμίντια χρηματοδοτούνται που ιδρύματα όπως το Σορος
Εκτός από ρατσιστική προπαγάνδα, "Ανώνυμε 26 May 2010 23:03", γράφεις και ψέμματα:
ReplyDeleteΟΥΔΕΠΟΤΕ δεχθήκαμε χρηματοδότηση από οποιοδήποτε Κεφαλαιϊκό ή Κρατικό ή παρακρατικό ίδρυμα, ούτε και από τους "μεγάλους παίκτες" του παγκόσμιου Κεφαλαίου όπως τον Σόρος, τον Bill Gates και άλλους.
Ανκαι πολλοί χαμαιρπείς καιροσκόποι - όπως τους κυπριοεθνικιστές γλύφτες που αναφέρονται πιό πάνω - προσπάθησαν να το διευθετήσουν. Διείσδυσαν μές τις τάξεις και δομές του διεθνούς indymedia φορώντας τον μανδύα του "προοδευτικού" και προσπάθησαν να μολύνουν τους αγνούς εθελοντές με υποσχέσεις και προσφορές γιά πολλά λεφτά (τα ποσά που αναφέροντο ήταν της τάξεως των πολλών εκατοντάδων χιλιάδων).
Οι πολιτικές διαμάχες γιά τούτο το θέμα ανάμεσα μας διήρκεσαν γιά χρόνια ώσπου να καταφέρουμε να αποβάλουμε εκείνη την νοοτροπία από τους σχηματισμούς μας. Τα δημόσια μας αρχεία είναι γεμάτα με τις μαραθώνειες διαδικασίες, διαλόγους και επιχειρηματολογίες γύρω από το θέμα των χρηματοδοτήσεων.
Έχεις οποιαδήποτε απόδειξη γιά τους ανυπόστατους σου ισχυρισμούς; Δημοσίευσε τους εδώ ανοικτά να τους δούμε όλοι. Ή αν δεν θέλεις εδώ, βάλε τους στο
athens.indymedia.org
ή εδώ:
indymedia.org
Αλλά βέβαια ουδεμία τέτοια απόδειξη υπάρχει διότι ΟΥΔΕΜΙΑ τέτοια χρηματοδότηση έλαβε χώρο.
Απλώς πετάσσεις λάσπη και "όπου κολλήσει", έννεν;
Θρασύδειλε.
ενώ εσείς καθαρές δουλειές: απευθείας Θάψιμο τζε ασβέστη. Πόσα σχόλια έχετε σβήσει κ. Ευδόκα? θέλουμε αριθμό και λινκ για να τα δούμε. Η απλή αναφορά σου ότι ήταν φασιστικά δεν πείθει πλέον. Γιατί η αξιοπιστία σας έχει προ πολλού χαθεί.
ReplyDeleteΠόσην πάρλα;
ReplyDeleteΓιατί δεν το ξαπολούν;
Ε'ν σαν νά'χουν μιά φαούρα που δεν σταματά.
Λαλούν, λαλούν, λαλούν τζαι μόνο λαλακίες λαλούσιν.
Τελικά εφάνηκε πως τους αναστατώσατε πάρα πολλά με το άρθρο σας, α;
Αγαπητέ/η ανώνυμε/η πιο πάνω δεν ξαπολούν διότι ανακατώθηκεν η φωλιά με τους σφήκες. Και εξικίνησεν να τους τρώει πραγματικά η έννοια αν θα παρουσιαστούν και οι δικές τους διασυνδέσεις; Με τι πρόσωπο θα κυκλοφορούν μετά στην κοινωνία οι περισπούδαστοι "προοδευτικοί" που κριτικάρουν όλους τους υπόλοιπους πατριώτες αριστερούς ως εθνικιστές, φασίστες, σωβινιστές, ανεγκέφαλους, χίππηδες; Πώς θα πείθουν πλέον για τις "αριστερές" τους καταβολές;
ReplyDeleteΑίνιγμα λοιπόν για τα πιο κάτω λόγια:
"Το οικονομικό εσυνέχισε να αποτελεί πρόβλημα τζιαι σαν λύση επροβάλλετουν τότε η χρηματοδότηση που την UNOPS...
...Τελικά επιερώσαν (σ.σ. η UNOPS) για να μπει τζιαινούρκα ηλεκτρική εγκατάσταση στο χτίριο τζιαι εδώσαν μας φωτοτυπική, υπολογιστή, κλιματιστικά, γραφεία τζιαι καρέκλες συνεδρίων με αντάλλαγμα την υποχρέωσην να λειτουργήσουμεν για ένα εξάμηνο ως Κέντρο Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. "
Ποιος "προοδευτικός" ανήρ έγραψεν τα πιο πάνω; Ποιος "προοδευτικός" ανήρ παραδέχεται γραπτώς τη σχέση του με ένα χώρο που αλώθηκε από τη UNOPS;
Ποιος μιλά για τους συντρόφους του που αρνήθηκαν να συμμετέχουν στο ξεπούλημα των αρχών τους ως εξής:
"Οι αναρχικοί, παρόλον που ήταν έξω που την επιτροπή εσσιήζαν πανιά άμαν ακούσαν για UNOPS. Τζιαι είχα τους εγώ πας την κκελλέ μου."
Σύντομα στις οθόνες σας
Σόλων Αντάρτης
--------------
Συνάδελφε
ReplyDeleteΔιάβασα τυχαία το άρθρο σου στο σχολείο. Κυκλοφορούσε απο χέρι σε χέρι ανάμεσα σε δασκάλους και δασκάλες.
Ευχαριστώ!
Η αποθράσυνση κάποιων ατόμων που είχες το θάρρος να αναφέρεις είναι απίστευτη. Έχουν το θράσος να επιτίθενται στην αντίθετη άποψη με ύφος χιλίων καρδιναλίων, να απαξιώνουν και να υποτιμούν την προσωπικότητα και την εργασία των υπολοίπων και να ποζάρουν ως οι αυθεντίες. Και να χρησιμοποιούν τα σχολεία για να προάγουν τις πουλημένες ιδεολογίες τους.
Ούτε τις συμβατικές τους υποχρεώσεις ως εκπαιδευτικοί δεν τηρούν κάποιοι από αυτούς αλλά δεν ντρέπονται και κατηγορούν τους υπόλοιπους.
Χάρηκα πολύ που επιτέλους κάποιος είχε το θάρρος να αποκαλύψει την πραγματικότητα των αρρωστημένων σχέσεών τους.
Και εκφράζω την άποψη πολλών άλλων στο σχολείο μας.
Κράτα καλά.
Συνάδελφος
Αγαπητή συνάδελφος,
ReplyDeleteπου "χάρηκες πολύ που επιτέλους κάποιος είχε το θάρρος να αποκαλύψει την πραγματικότητα των αρρωστημένων σχέσεών τους".
Παραθέτω μερικές μόνο από τις οργανώσεις / ιδρύματα που επιχορηγηθήκαν από την UNOPS:
Cyprus Pedagogical Institute
Pancyprian Association of Parents of Hearing Impaired Children
Cyprus Consumer Association
Cyprus Patients' Rights Movement
Institute of Cyprus Professional Accountants
Cyprus Sociological Association
Pancyprian Organisation for the Deaf
ETEK (Technical Chamber of Cyprus) Cyprus Neuroscience and Technology Institute.
Το ερώτημα είναι γιατί ο Σόλωνας εστοχοποίησε τον όμιλο με ονόματα των μελών τζε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ?
Τζε γιατί οι υπερασπιστές της ΠΟΕΔ χαίρονται. Επειδή εβρέθηκεν ένας αντάρτης να υπερασπιστεί την άψογη διδασκαλία της ιστορίας στα δημόσια σχολεία τούτα ούλλα τα χρόνια? Τζε γιατί συνεχίζει την παράδοση της διεκδικηση της προνομιακης μεταχειρισης των εθνικιστών – που τους φορους της εκκλησιας ως το ιντενρετ…...
διόρθωσ: από την USAID όχι UNOPS
ReplyDeleteΥποθέτω διάβασες το άρθρο του Σόλωνα απ' όπου πήρες τις πληροφορίες που δημοσισεύεις.
ReplyDeleteΒέβαια τον τζιαιρό που επήεννες ο Σόλωνας έρκετουν όπως λέμεν στα χωρκά μας.
Ξέρω ότι ο ίδιος δε θα διαφήμιζε τον εαυτόν του αλλά οι αγώνες που έδωσε στα σχολεία είναι γνωστοί.
Μπορείς αν θέλεις να ρωτήσεις τόσο τους συναδέλφους του όσο και τους εχθρούς του στο χώρο της Παιδείας.
Δε θα μπω στον πειρασμό να σου απαριθμήσω όλους εκείνους τους αγώνες που ξέρω γιατι μετά μπορεί να με πιάσει και μένα το βιτριόλι σας. Ή τζιαι να καταλάβεις ποιος είμαι τζιαι να βρεθώ με μετάθεση. Ναι αυτόν το κλιμα έχει ξεκινήσει να διαμορφώνεται στο Υπουργείο Παιδείας που μοιάζει με πεδίο μάχης του Α Παγκοσμίου Πολέμου.
Θα ονομάσω μόνον έναν που μου κοινοποιήθηκε γραπτώς. Όχι από τον ίδιον αλλά μέσω συναδέλφου.
Γνωρίζεις εσύ κύριε/κυρία άλλο δάσκαλο ο οποίος γραπτώς έκαμεν αίτηση στο Υπουργείο Παιδείας για να απαλλαγούν παιδιά από το μάθημα των Θρησκευτικών και τους υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς. Ο Σόλωνας το έρπαξεν.
Ρώτα την κυρία της φωτογραφίας ποια ήταν η αντίδρασή της. Και εκείνη έλαβεν το ίδιον κείμενο.
Ο Σόλωνας που τον χέζετε και γρίζετε που πάνω ως κάτω το κοινοποίησε σε όλους τους συναδέλφους του.
Περιττόν να σου πω ότι το ότι νομίζεις ότι είμαι γυναίκα λέει πολλά για το ποιος/ποια είσαι.
Πρόσεχε λοιπόν διότι η κουφή φαίνεται που την κωλοσυρμαθκιάν της.
Συνάδελφος (ο)
----------
Συνάδελφε (ο)
ReplyDeleteΔεν θα ρωτήσω την κυρία στην φωτογραφία.
Και την φωτογραφία να την κατεβάσετε αν σας έμεινε λλίη τσίππα. Το κ. Σόλωνα ερώτησα και απάντηση δεν πήρα - γιατί που τούτους ούλλους, για τους οποίους έξερε όπως πιστοποιείς τζε εσύ, επέλεξε να αναρτήσει την συγκεκριμένη ΜΟΝΟ με λεζάντα πουκάτω για την εσχάτην των ποινών (κάπου το ξανάκουσα το τελευταίο – ρήγα ρήγα είσαι δω?). Η οποία θα μπορούσε να εκληφθεί που κάποιον τζε ως προτροπή.
Η δουλειά σας εγίνηκε τζε στον χορό της στοχοποίησης εμπήκεν μαζί σας τζε το Christofias watch, το γνωστό αντιρατσιστικό, αντιομοφοβικό, αντισοβινιστικό μπλοκ. Για το οποίον εκάμετε τζε αναρτήσεις συμπαράστασης.
Το πρόβλημα όλων εσάς τι είναι τελικά. Η χρηματοδότηση του ομίλου ή η δουλειά που κάμνει?
Έχεις δίκαιο. Τελικά πέρα που την αγωνία τους να μεν αλλάξει η διδαχή της ιστορίας (που είναι δηλαδή το πρόβλημα να διδάσκουν ιστορία οι φιλόλογοι - αφού το ζητούμενο είναι να διδάσκετε η εθνική φαντασίωση - οπόταν φιλόλογοι χρειάζονται. Και οι ιστορικοί να μείνουν στα σπίτια τους. Και προπαντός να μην κάμνουν ομίλους ιστορίας και να φουτουνιάζουν τον Σόλωνα και τον Ξενή) υπάρχουν πολλά κοινά μεταξύ CI & WC. Τελευταία μάλιστα τα 2 πατριωτικά μλποκς συντονιστήκαν και κάνουν ταυτόχρονες αναρτήσεις. Και που είσαι Πέτρο σας έβαλεν και link, τους συναγωνιστές του, όπως σας αποκαλεί. To μόνο που έμεινε να φανερωθεί ποιός από αυτούς που απειλούν εδώ μέσα είναι ο Ρήγας.
ReplyDelete