Monday, 5 February 2024

🟣 Διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για τα φιλιά του Αλέξανδρου

 

🟣 Τρίζει και σείεται το "ελληνικό διαδίκτυο"

🟣 Ξεσχίζονται οι "ακραιφνείς" Έλληνες για την τηλεοπτική σειρά στο Netflix που ονομάζεται

"Alexander, The Making of a God" (2024)

🟣 Διαμαρτύρονται γιατί τα δυό-τρία φιλιά και χάδια που παρουσιάζεται να ανταλλάζει ο Αλέξανδρος με τον αγαπημένο του φίλο Ηφαιστίωνα τάχα "προσβάλλουν το έθνος".

🟣 Ανταγωνίζονται το ποιός ανάμεσα τους θα δημοσιεύσει την πιο "ανδροπρεπή" και "ελληνόπρεπη" κριτική για την σειρά. Και αισθάνονται ιδιαίτερα πληγωμένοι γιατί ένας από τους ακαδημαϊκούς συμβούλους και παρουσιαστές που αφηγούνται το έργο, ο πανεπιστημιακός καθηγητής Lloyd Llewellyn-Jones - εμφανιζόμενος εκείνη ακριβώς τη στιγμή που παρουσιάζονται τα φιλιά, "πα'ς την γλύκα" - εξηγεί ότι οι "ερωτικές σχέσεις ανάμεσα σε άτομα του ιδίου φύλου ήταν η ομαλότητα παντού σε όλο τον Ελληνικό κόσμο εκείνης της εποχής. Και ότι δεν υπήρχε καν η λέξη 'ομοφυλοφιλία', ή το να θεωρείται κάποιος 'γκέη' ". Υπήρχε μόνο ο ερωτισμός, ο Θείος Έρως, αδιαφοροποίητος, Πανερωτικός, προσπαθεί να πεί.

🟣 Δεν τους ενόχλησε η επί σκοπώ αναφορά στην Μακεδονία ως "Μακεδών" που σφηνώθηκε ΕΠΙΤΗΔΕΣ μες το έργο για να συνεχιστεί η εξαπάτηση πως τάχα υπάρχει κάποια άλλη "πιό πραγματική" Μακεδονία στον Βορρά, ενώ στην Ελλάδα μόνο μια κάποια απομίμηση της Μακεδονίας με τ' όνομα "Μακεδών".

Η απόδειξη πως αυτό ΔΕΝ είναι λάθος, βρίσκεται στην μεγάλη προσοχή που έδωσαν οι παραγωγοί σε πολλά άλλα ονόματα και ελληνικές φράσεις όπως το "αγάπη μου", όπου φρόντισαν με μεγάλη προσοχή να γίνει η ορθή απόδοση σε ύφος, τονισμό, και συναίσθημα. Ενώ η Μακεδονία πλασαρίστηκε με ψευδές όνομα - για να μην θυμώσουν οι πάτρονες του ΝΑΤΟ που έστησαν μια κίβδηλη "Μακεδονία" στα Σκόπια.

🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Αλέξανδρο διακατέχεται από ένα ανεπίλυτο εσωτερικό μίσος και έχθρα - κάποιο βαθύ ψυχολογικό πρόβλημα - που διαχύεται διαρκώς σε κάθε σκηνή: ακόμα και σε στιγμές τρυφερότητος τα μάτια του εκτοξεύουν εχθρότητα, και το στόμα του μια τραγική δυσκαμψία• κάποιοι θα το ονόμαζαν "ανδρισμό" ή "αρρενωπό πρόσωπο" - εγώ θα το έλεγα σκατόφατσα.

Και το ότι αυτή η φάτσα αξιοποιήθηκε για να ζωγραφίσει ένα Αλέξανδρο του οποίου το κύριο χαρακτηριστικό είναι μια εμμονική, πεισματική εγωπάθεια, μια ρηχή προσωπικότητα καιροσκόπου... δεν τους ενοχλεί καθόλου; Μόνο τα μερικά φιλιά που ανταλλάζει με τον φίλο του επί οθόνης ενόχλησαν τους Έλληνες;

Η τηλεοπτική σειρά επιστρατεύει μια πυροβολαρχία από εξαιρετικά ικανούς και ευπαρουσίαστους, ευκρινείς πανεπιστημιακούς που επεξηγούν πολλά, και πολύ καλά, μα... οι "καλλιτεχνικές" αναπαραστάσεις στο έργο πουθενά δεν ξεπερνούν το χαμηλό επίπεδο μιας χολλυγουντιανής μετριότητας που προβάλλει τους κύριους χαρακτήρες ως καρικατούρες, ενώ παραδόξως τους δευτερεύοντες χαρακτήρες και τα τοπία με αρκετά μεγάλη πιστότητα.

🟣 Δεν ενόχλησε τους ελληναράδες το ότι σε ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο όπου υποτίθεται κατατίθενται όλες οι εξηγήσεις και το ιστορικοπολιτικό πλαίσιο δεν γίνεται ΚΑΜΙΑ αναφορά στο ότι η Περσική Αυτοκρατορία είχε εξαπολύσει μια ατέλειωτη σειρά από απρόκλητες εισβολές στην Ελλάδα επιφέροντας τεράστιες καταστροφές (μες τους λεγόμενους Περσικούς Πολέμους) που συμπεριέλαβαν την καταστροφή του Παρθενώνα, καθώς και τις περίφημες μάχες του Μαραθώνα, των Θερμοπυλών, και την ναυμαχία της Σαλαμίνας - συνεχόμενες εισβολές, συγκρούσεις, σφαγές και καταστροφές, που διήρκησαν περισσότερο από εκατό χρόνια. Επιπλέον οι Πέρσες είχαν υποδουλώσει πολλές Ελληνικές πόλεις στην Μικρά Ασία και Μεσόγειο, εργοδοτούσαν μεγάλους αριθμούς Ελλήνων μισθοφόρων εναντίον του ιδίου του λαού τους, και διαρκώς υποκινούσαν εξεγέρσεις εναντίον του Αλέξανδρου ακόμη και μέσα στην κυρίως Ελλάδα. Αυτές οδήγησαν σε καταστροφικές συγκρούσεις και σφαγές (για τις οποίες και ο Αλέξανδρος και ο πατέρας του Φίλιππος βέβαια, δεν είναι άμοιροι ευθυνών). Η πανελλήνια εκστρατεία εναντίον των Περσών ετοιμαζόταν ήδη από πολλά χρόνια πριν να ανέλθει ο Αλέξανδρος στο θρόνο: αν ΔΕΝ επιτελούσε αυτό το έργο ο Αλέξανδρος, η Ελλάδα θα καταβροχθιζόταν από την Περσική Αυτοκρατορία• η ιστορία των πιο πρόσφατων 2,5 χιλιάδων ετών και ο πολιτισμός ολόκληρου του Δυτικού κόσμου όπως τον γνωρίζουμε σήμερα ουδέποτε θα συντελείτο. Θα ήταν μια ανυπαρξία.

Το μόνο κίνητρο που παρουσιάζεται από την "επιστημονική" σειρά της Netflix για την εκστρατεία του Αλέξανδρου είναι ένας τεράστιος εγωισμός, κενή ματαιοδοξία, και μια ανεξήγητη προσωπική βεντέττα με τον Πέρση Αυτοκράτορα Δαρείο.


🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι η Ολυμπιάς, η Ιέρεια και Βασίλισσα μητέρα του Αλέξανδρου, Πριγκίπισσα από την Ήπειρο, γυναίκα με Παιδεία εξαιρετικού βάθους, εύρους, και ύψους με υπηρεσία στο Μαντείο της Δωδώνης, στα Βακχικά Μυστήρια και στα Καβείρια Μυστήρια της Σαμοθράκης παρουσιάζεται από τους δημιουργούς του "ντοκυμανταίρ" σαν ελκυστική και έξυπνη μα μικρόψυχη φόνισσα πλήρως επενδυμένη σε μηχανορραφίες, και τόσον πολύ ψυχικά διεφθαρμένη που χρησιμοποιεί ψυχοδηλωτικές ουσίες (ή/και παραισθησιογόνες) για να δηλητηριάσει το εγώ και να παραφουσκώσει το νού του γιού της με την ιδέα πως ο πραγματικός του πατέρας είναι ο Δίας. Ούτε οι δημιουργοί του έργου, βέβαια, ούτε και οι "ελληνομπατριώτες" αντιλαμβάνονται πως είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε ιεροτελεστία να χορηγήσεις σε κάποιον ψυχοδηλωτικές ουσίες μαζί με ψέμματα και να γίνεις πιστευτός, ή να επιδοθείς σε χειραγωγήσεις και αυτές να πιάσουν ρίζα.

🟣 Δεν τους ενόχλησε το ότι στους αγγλικούς υπότιτλους του έργου, σε κάποια σημεία οπου οι γεωγραφικές αναφορές γίνονται σε σχέση με την σημερινή Τουρκία, αυτή αναγράφεται με ψηφία που ο Ερντογάν κατάφερε να πείσει τους Δυτικούς να χρησιμοποιούν παντού τώρα, υλοποιώντας σαφέστατα μια προσωπική εθνικιστική του νίκη επί των Δυτικών. Οπότε το όνομα της χώρας που μέχρι πρόσφατα στη Δύση ήταν γνωστό στα αγγλικά ως Turkey τώρα αναγράφεται "στα αγγλικά" ως "Türkiye", δηλαδή με χαρακτήρες που ΔΕΝ υπάρχουν στα αγγλικά. Κάτι που το Netflix ΔΕν κάμνει ούτε για την Ιρλανδία (την ονομάζει Ireland αντί Éire), ούτε για την Ζυρίχη (την ονομάζει Zurich αντί Zürich), ούτε για την Ελλάδα (την ονομάζει Greece αντί Hellás).

Αυτή η πολιτιστική νίκη του Ερντογάν που έχει επηρεάσει όχι μόνο την Δύση αλλά και την Ανατολή (ακόμη και το αγγλόγλωσσο Ρωσσικό κανάλι Russia Today χρησιμοποιεί τον όρο "Türkiye"). Αυτό το γεγονός είναι μια ΠΟΛΥ χρήσιμη βαρομετρική ένδειξη για την διεθνή εμβέλεια της σημερινής Τουρκίας στο διεθνές προσκήνιο. Τίποτε από αυτά δεν ενόχλησε τους Έλληνες "πατριώτες".

🟣 Η σειρά στο Netflix για τον Αλέξανδρο, υποφέρει από ΠΑΡΑ πολλά τα οποία δικαίως θα έπρεπε να είχαν ενοχλήσει τους Έλληνες, είτε αυτοί διατυμπανίζουν πως είναι πατριώτες είτε όχι.

Υπάρχουν ΣΟΒΑΡΑ, βασανιστικά ζητήματα που αφορούν τον Αλέξανδρο με τα οποία έπρεπε να ασχοληθεί η σειρά, αντί να παραμείνει μόνο στο επιφανειακό επίπεδο εκμετάλλευσης του αισθησιασμού (κινούμενη στο δίπολο:
"αίμα και δόξα" ◄-► "ζουμερά φιλιά και χάδια").

Οι παραγωγοί και ο σκηνοθέτης σπατάλησαν την παρουσία και γνώση εξαιρετικών ακαδημαϊκών που θα μπορούσαν να είχαν αγγίξει πάνω σε καυτά θέματα που αφορούν τον Αλέξανδρο.

Για παράδειγμα...

🔹 Ήταν πράγματι η εκστρατεία του Αλέξανδρου μια Ιμπεριαλιστική - με τα δεδομένα της εποχής του - εκστρατεία μιλιταρισμού και κατάκτησης, ή περιείχε στοιχεία που κατέστησαν την ουσία της εκστρατείας εντελώς διαφορετική;

🔹 Η αλληλοδιάχυση των πολιτισμών που πυροδοτήθηκε και καλλιεργήθηκε έντεχνα από τον Αλέξανδρο στα πιο υψηλά επίπεδα, και η οποία δημιούργησε μια πολυπολιτισμική Αυτοκρατορία, ήταν μήπως μια προοδευτική ωρίμανση των πολιτικών συνθηκών της εποχής, μια προσπάθεια να ενοποιηθεί η ανθρωπότητα μέσα από τις καλύτερες συνθήκες κάποιας ισότητας και δημοκρατικότητας, ή μήπως ήταν μια χυδαία εκμετάλλευση των πολιτιστικών στοιχείων που στόχευσε στην κατάλυση των ντόπιων και ιθαγενών πολιτισμών, μια αρχαϊκή εκδοχή της παγκόσμιας Νέας Τάξης και αντεθνικά ισοπεδωτικής "παγκοσμιοποίησης" που βιώνουμε σήμερα;

🔹 Πόσο βάθος είχε η Παιδεία που έλαβε ο Αλέξανδρος από την μητέρα του Ολυμπιάδα, τον πατέρα του Φίλιππο, και από τους σημαντικούς δασκάλους που είχε μεγαλώνοντας (μεταξύ άλλων και τον φιλόσοφο Αριστοτέλη στα εφηβικά του χρόνια), έτσι ώστε κατέστη ικανός να εκτιμήσει και να απορροφήσει τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ πνευματικά και θρησκευτικά ρεύματα που συνάντησε ώστε να δημιουργήσει μια συγχώνευση που απέδωσε πολύχρωμες και πολυποίκιλες αποχρώσεις στο υπερ-κράτος που δημιούργησε;

🔹 Είχαν την ανάλογη αντίληψη και βάθος καλλιέργειας οι στενοί του συνεργάτες ώστε να παρακολουθήσουν και να υποστηρίξουν αυτό το έργο;

🔹 Είναι εφικτό κάτι ανάλογο σήμερα;

🔹 Ήταν πράγματι ο Αλέξανδρος ένας διεθνιστικός εκπολιτιστικός παράγοντας, ή ένας μιλιταριστής δικτάτορας και Αυτοκράτωρ με καταπληκτικές ικανότητες προσποίησης και εξαπάτησης των λαών που συνάντησε στην πορεία του;

🔹 Προσωπικά, η δική μου προσέγγιση στο θέμα για τα πρώτα τριάντα μου χρόνια περιείχε μια αίσθηση ντροπής για τον Αλέξανδρο, και για όσους τον ονόμαζαν "Μέγα" με βάση τις κατακτήσεις του. Μέχρι που συνάντησα μια Περσίδα από το Ιράν - της οποίας η οικογένεια καθώς και η ίδια είχαν αγωνιστεί ενάντια στη δικτατορία του Σάχη ΚΑΙ στην επιβολή της δικτατορίας των οπαδών του Χομεΐνι - που ονομάζεται Άρτη. Ερωτώντας την για το νόημα του ονόματος της, έλαβα την απάντηση με την εξής στιχομυθία:

"Το όνομα μου είναι υποκοριστικό του ονόματος 'Άρτεμις'."
"Μα... της Θεάς των Ελλήνων;"
"Τιμούμε τις καταβολές μας, ακόμη και μοιάζουν ξενόφερτες για κάποιους. Δυόμιση χιλιάδες χρόνια δεν είναι λίγος καιρός για να θεωρήσουμε πως κάποιες παραδόσεις έχουν γίνει εντέλει πράγματι δικές μας."
"Δηλαδή;"
"Κρατούμε το όνομα αυτό από τον καιρό του Αλέξανδρου".

Και σίγουρα αν ο Αλέξανδρος ήταν ένας στυγνός Ιμπεριαλιστής που διοίκησε με ωμότητες ούτε μια γενεά δεν θα άντεχαν τα Ελληνικά ονόματα στην Περσία μετά τον θάνατο του - το ότι ο λαός τα κράτησε και για χιλιάδες χρόνια ΚΑΤΙ λέει. Τεκμηριώνει μια κάποια εκτίμηση - που ακόμη και εμείς σήμερα δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε.

Η τηλεοπτική σειρά θα μπορούσε να καταπιαστεί με αυτά, δηλαδή την ουσία και τις ποιότητες της εκστρατείας και Αυτοκρατορίας του Αλέξανδρου - δεν θα είχαν πιο μεγάλο νόημα αυτά παρά η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ του ομοφυλόφιλου ερωτικού αισθησιασμού και η ανόητη εξαλλοσύνη εναντίον της;

🟣 Η σειρά, όπως φτιάχτηκε και προβλήθηκε, δείχνει απαξίωση και χλευασμό προς την πνευματική και θρησκευτική ζωή και τις αντιλήψεις όλων των λαών που αγγίζει η ιστορία. Όχι μόνο η Ελληνική Πνευματική ζωή και Θρησκεία, μα και η Αιγυπτιακή, η Περσική και άλλες ιθαγενείς πνευματικές παραδόσεις, γνώσεις, πρακτικές και ασκητική υπόκεινται διαρκώς σε μια ψευδοεπιστημονική απαξίωση. Παρακολουθώντας το έργο είναι αδύνατο να αποδράσει κάποιος από το υπονοούμενο ότι αυτές οι "πρωτόγονες" και "απηρχαιομένες" αντιλήψεις είναι τάχα "μοιρολατρικές", βασίζονται σε "δεισιδαιμονίες" και "παράλογη πίστη σε υπερφυσικές δυνάμεις", "μεταφυσικές δοξασίες" και άλλα τέτοια. Αυτή είναι ΠΟΛΥ πιο μεγάλη προσβολή όχι μόνο για τους Έλληνες, μια για όλους τους λαούς που αγγίζει η σειρά του Νέτφλιξ.

Μα οι "δικοί μας" όχι μόνο δεν ενοχλούνται, ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με αυτά. Οι πλείστοι από τους "ελληνοχριστιανούς" συμφωνούν με την ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και με την απόρριψη και καταπίεση της από την εβραϊκή-ορθόδοξη-βυζαντινή θρησκοληψία... διότι είναι θεμελιωμένη γερά στην αντίληψη ότι ο Θείος Έρως, ηδονικός και μη, αδιευκρίνιστος, Πανερωτικός, αλλά και συγκεκριμένος σε κάθε μία και σε όλες του τις εκφάνσεις, αποτελεί την ουσία της Ύπαρξης, του Είναι, και του Παντός. Αυτή η θρησκεία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τους οπαδούς του αντιερωτικού ομοφοβικού χριστιανισμού (και πόσο εύκολα και βολικά ξεχνούν το ότι ο Ιησούς ουδέποτε καταδίκασε τον Έρωτα, οποιασδήποτε μορφής, κα ότι η σύμπηξη του μηνύματος του ήταν πάντα το "Αγαπάτε Αλλήλους").

🟣 Ίσως χειρότεροι από όλους, χειρότεροι ακόμη και από τους ψευδοπατριώτες που διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους στο "ελληνικό διαδίκτυο" για τα φιλιά του Αλέξανδρου, είναι οι οργανώσεις και τα επιφανή άτομα που υποτίθεται αγκαλιάζουν το δικαίωμα στον έρωτα για ΟΛΑ τα άτομα, αλλά ιδιαίτερα και πιο έντονα τα δικαιώματα για τα ομοφυλόφιλα άτομα και μέλη των σεξουαλικών και άλλων συναφών μειονοτήτων που ενίοτε αναγράφονται με το μυστηριακό ακρωνύμιο ΛΟΑΤΚΙ+ (LGBTQI+).

Αυτά τα άτομα και οργανώσεις έπρεπε πρώτοι από όλους να καταδικάσουν την τηλεοπτική σειρά που όπως και κάθε πολιτικός του κατεστημένου σήμερα, καθώς και κάθε μεγάλη κερδοσκοπική επιχείρηση, προσπαθεί να ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ αυτές τις κοινότητες και τον ερωτισμό τους για ψήφους, για λεφτά, για πολιτική δύναμη, για στάτους και για εξουσία.

Δεν διαφέρουν και πολύ από τους άλλους - δεκάδες χιλιάδες - "πατριώτες" που καταδικάζουν την τηλεοπτική σειρά ενώ δεν την έχουν καν παρακολουθήσει! Ανάμεσα τους βρίσκονται και λόγιοι, καθώς και κάθε είδους "ηγετικές φυσιογνωμίες" μεγάλης, μεσαίας, μικρής και μικροσκοπικής εμβέλειας [1].

Πόσος παραλογισμός επιτέλους θα ταλανίζει αυτόν τον δύσμοιρο λαό;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

Σημειώσεις

[1].
Μια δημοσίευση στο διαδίκτυο και μερικά επιλεγμένα σχόλια

Ο δικηγόρος και ακτιβιστής Ζήνων Μιχαηλίδης αναδημοσίευσε το εξής κείμενο:

🔹 ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
3 Φεβρ. 2024

ΝΕΤFLIΧ: "O γκέι Mέγας Αλέξανδρος"

Το Netflix επικαλείται δηλώσεις του καθηγητή Lloyd Llewellyn-Jones, του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, στην Ουαλία, που λέει ότι «οι σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου ήταν ο κανόνας σε όλο τον ελληνικό κόσμο. Οι Έλληνες δεν είχαν λέξη για την ομοφυλοφιλία ή το να είσαι ομοφυλόφιλος. Δεν ήταν στο λεξιλόγιό τους. Απλώς, υπήρχε σεξουαλική σχέση».

- Και επειδη ενας Oυαλος με το δικο του ματι θελει να χρωματιζει τα παντα ροζ, για να αισθανεται χαρουμενος, πρεπει εσεις να προβαλετε τον Μεγιστο των Ελληνων, οπως γουσταρει αυτος; Ταξιδιωτης του χρονου ειναι και ξερει με τοσες λεπτομερειες τον τροπο ζωης στην αρχαια Ελλαδα;

Γνωριζει μηπως κανεναν γκει που θα αφηνε την Πελλα για να βρεθει αντιμετωπος με ελεφαντες; Nα μετραει στο κορμι του πληγες απο βελη, ακοντια, σπαθια και πετρες; Oχι βεβαια, θα καθοταν αναπαυτικα στις μαξιλαρες του και θα φροντιζε το μανικιουρ και το πεντικιουρ του σε καθημερινη βαση.

Αφου ξερει τοσο καλα ο Ουαλος τους αρχαιους Ελληνες, πως του ξεφυγε ο Ορκος των Αθηναιων Eφηβων; H τον προσπερασε βιαστικα γιατι δεν τον συγκινουν τετοιου ειδους ορκοι..

«Ού καταισχυνώ όπλα τά ιερά, ούδ' εγκαταλείψω τόν παραστάτην, ότω άν στοιχήσω. Αμυνώ δέ καί υπέρ ιερών καί οσίων, καί μόνος καί μετά πολλών».

Τον παραστατη ελεγαν λοιπον, οτι δεν θα δειλιασουν και δεν θα τον εγκαταλειψουν στη μαχη. Οχι επανω στο κρεβατι! Εχει ιδεα ο Ουαλος τι σημαινει "υπερ ιερων και οσιων"; Προφανως και οχι! Στον δικο του κοσμο δεν υπαρχουν ιερα και οσια....μονο ροζ φλαμινγκο!

🔹 ΣΧΟΛΙΑ

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Δυστυχώς φίλε μου έτσι ήταν. 😂 οι Σπαρτιάτες είχαν ζευγάρι που πολεμούσαν μαζί του μέχρι που επέστρεφαν στην πόλη να παντρευτούν και ο Αχιλλέας με τον Πατροκλο ήταν «κολλητοί». Επίσης δεν ήταν χριστιανοί τζιαι είχαν θεά του έρωτα (σεξ όχι της αγάπης) τζιαι θεό των οργίων (Διόνυσος). Δεν είναι σωστό να ντρεπόμαστε για την ιστορία μας τζιαι να την καμνουμε διαφορετική γιατί έτσι προστάζει η θρησκεία των Εβραίων του Αβραάμ που ήταν διαμετρικά αντίθετη με τα όσα πρέσβευαν οι αρχαίοι Έλληνες. Λέγοντας αυτό, καμία σχέση δεν έχει τούτη η κοινωνική κατάσταση στην αρχαία Ελλάδα με τους woke τζιαι τους πολύχρωμους που δεν αποδέχονται το υπόλοιπο 99% της ελληνικής φιλοσοφίας λόγω «ευαισθησίας».

🔹 Σάββας Σωτηρίου:
Αλβίνος Βασιλειάδης πόσο σίγουρος είσαι δηλαδή ότι έτσι ήταν, εγώ σου λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν έτσι.

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Savvas Sotiriou δυστυχώς αν διαβάσεις τα συγγράμματα τζιαι τα θεατρικά που δεν κατάφεραν να κάψουν τζιαι να εξαφανίσουν οι χριστιανοί του Βυζαντίου ή να δεις τα ευνουχισμένα αγάλματα των ναών και των κτηρίων που δεν καταστράφηκαν για να χτίσουν πάνω τους εκκλησίες η πιστοί του Αβραάμ, εν πεντακάθαρο. Εκατομμύρια οι αναφορές φίλε μου. Δυστυχώς όμως μερικοί, όπως τζιαι τότε με τα μπόλια, προσπαθούν να αγνοήσουν τα πραγματικά γεγονότα τζιαι να χτίσουν ένα παραμύθι που βολευει την οποία ιδεολογία υπηρετούν. Η αλήθεια δεν έχει ιδεολογία. Εγώ τα έμαθα που την δεκαετία του 70 που δεν είχε ούτε woke τζιαι που η ομοφυλοφιλία ήταν παράνομη. Εννεν θέμα μόδας. Εν θέμα δομής μιας κοινωνίας που υπήρχε τότε.

🔹 Ζήνων Μιχαηλίδης:
Αλβίνος Βασιλειάδης Φίλε η αρχαία Ελλάδα ήταν ενάντια στην ομοφιλοφιλία βλέπε νόμοι Σόλωνα και νόμοι στην Αρχαία Αθήνα που απογορεύτο κοίνεδοι να ψηφίζουν, να μαρτυρούν στο δικαστήριο γιατί θεορήτο αναξιόπιστοι. Επίσης είναι συμπέρασμα ότι η ανηθικότητα αρμώζει σε κοινωνίες που καταρέουν και όχι που Ακμάζουν όπως ηταν η ακμάζουσα Αρχαία Ελλάδα. Συνεπώς προπαγάνδα, ψεύδη, brain wash και προγραμματισμό δεν θα πάρω ευχαριστώ 😎 Επι Ευκαιρίας να πούμε ότι οι Αρχαίοι Ελληνες Αθηναίοι ήταν ενάντια στο Αθεισμό. Εξού και ο φιλόσοφος Σωκράτης κατηγορήθηκε κυρίως για δύο πράγματα ότι διέφθηρε τους Νέους και τους προωθούσε στον Αθεισμό. Κάτι που προφανώς γίγαντας της φιλοσοφίας δεν έκανε αφού πολλές φορές μιλούσε για το Θεό και την ψυχή.

🔹 Αλβίνος Βασιλειάδης:
Φίλε Zenonas Ο Σόλωνας που έζησε το 600 πχ θεωρούσε τους φτωχούς κατώτερης τάξης και ανίκανους να αναλάβουν αξίωμα και εξουσία, όπως και οι γυναίκες και οι σκλάβοι. Δεν είναι για τούτα που εν γνωστή η αρχαία Ελλάδα. Οι Σπαρτιάτες εν όσο υπηρετούσαν ήταν με ζευγάρι άντρα, μετά είχαν υποχρέωση να τους «κοπεί» η συνήθεια τζιαι να παντρευτούν γυναίκα. Διάβασε τους Βατράχους του Αριστοφάνη να δεις για το που πατούσε η ηθική τότε ιδίως στο σημείο που παει ο Διόνυσος στον Άδη.

Εξοστράκιζαν αυτούς που δεν πίστευαν στο 12θεο. Δεν ασχολούνταν με τον θεό των Εβραίων. Οι δε συνεχιστές αυτής της θρησκείας που ήταν οι ρωμαίοι δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις με τους υπόλοιπους που είχαν την θρησκεία του Αβραάμ είτε ήταν χριστιανοί είτε ήταν Ιουδαίοι. Όσο για το διέφθειρε τους νέους ήταν κατηγορία για αυτά που τους έλεγε και όχι για κάτι άλλο.

🔹 Πέτρος Ευδόκας:
Σ' ευχαριστώ, Αλβίνε.

🌷 Δυστυχώς γέμισε το "ελληνικό διαδίκτυο" με διαμαρτυρίες για το θέμα, και τώρα ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον για το ποιός θα φανεί περισσότερο "ανδροπρεπής" στην καταδίκη της τηλεοπτικής σειράς και φυσικά στην δαιμονοποίηση της ομοφυλόφιλης επιθυμίας.

🌷 ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ, κυρίως, για το ότι ο ανδρισμός τους είναι τόσο λίγος και τόσο ρηχός, που ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ τόσο έντονα από την ερωτική ζωή άλλων ανθρώπων που δεν θα έπρεπε να τους αφορά.

🌷 ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ για το ότι θέλουν μεν να λεν πως είναι Έλληνες (επιζητούν το να είναι φορείς του απόηχου της Ελληνικής δόξας) μα δεν αντέχουν να σηκώσουν το βάρος της επίγνωσης του ότι κάποτε οι Έλληνες ήταν τόσο υγιείς κοινωνικά που ΔΕΝ αναταράζονταν με την ανδρική ή γυναικεία ομοφυλοφιλία.

🌷 Και επικαλούνται ψευδοφιλοσοφίες, και λεκτικές σοφιστίες για να παρουσιάσουν πως τάχα τα πράγματα στην αρχαιότητα ήταν διαφορετικά, και πως τάχα η ύπαρξη της λέξης "κίναιδος" αποτελεί δήθεν αρχαία καταδίκη της ομοφυλίας. Ουδέν αναληθέστερον. Η λέξη απλώς αναφέρεται σε κάποιον που εν γνώσει του ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ τον εαυτό του και τον ερωτισμό του ενώπιον άλλων με πράξεις που προσομοιάζουν ή και που αποτελούν πορνεία.

🌷 Ο αληθινά ερωτικός άνδρας διατηρεί την αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση του ασχέτως του αν εραστής του είναι άνδρας η γυναίκα... ΑΥΤΟ καταδίκαζαν οι αρχαίοι: τον αυτοεξευτελισμό, και δη τον αυτοεξευτελισμό στην αγορά και στους χορούς, όχι την ερωτική πράξη ή το ερωτικό αίσθημα.

🌷 Η ερωτική πράξη και το ερωτικό αίσθημα, ο Θείος Έρως και ο Πανερωτισμός - αδιακρίτως υποκειμένων και αντικειμένων - αποτέλεσαν στην αρχαιότητα την ΑΜΕΣΗ (αδιαμεσολάβητη) λατρεία προς τα Θεία, μια μορφή Αγίας Κοινωνίας• η δε Ελληνική Επιστήμη, Φιλοσοφία, Κοσμοθεώρηση, Κοσμολογία, Θρησκεία, και Πολιτισμός εδράζονται ΑΠΟΛΥΤΩΣ πάνω στην έννοια, βίωμα, και εφαρμογή της Θείας υπόστασης του Έρωτα.

🌷 Ας τους να κνίθονται...

🌷 κίναιδος | Lexilogia Forums
https://www.lexilogia.gr/threads/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%82.11663/


🔹 Όλα τα πιο πάνω δημοσιεύτηκαν εδώ:
https://www.facebook.com/zenonas.michaelides.75/posts/pfbid0CKYUqXLaX6vUPqFVy2wHrZ61jjoMhgLmati1nrdGWoz4BKQZRdF1M9ZkUXFwfVEhl 

* * *

Thursday, 11 January 2024

🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες

 


Η δύσκολη σχέση μεταξύ Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από τη μιά, και από την άλλη αυτών που εμπορεύονται την Κάνναβη είναι ναρκοθετημένη με χίλιους τρόπους.

Αφ' ενός θέλουμε το εμπόριο Κάνναβης να γίνει νόμιμο, και να υπόκειται ελέγχους ποιότητας, νομική ρύθμιση, και φορολόγηση. Αφ' ετέρου - και πιο έντονα! - θέλουμε το δικαίωμα να καλλιεργούμε την Κάνναβη με δικά μας μέσα έτσι ώστε να μην είμαστε απόλυτα αλυσοδεμένοι στην τυραννία του εμπορίου.

Όπως ακριβώς γίνεται με τις ντομάτες. Υφίσταται ένα εκτενές εμπόριο ντομάτων που καλλιεργούνται εγχώρια καθώς και που εισάγονται από το εξωτερικό για την αγορά, αλλά υφίσταται και το δικαίωμα σε όποιο άτομο θέλει να καλλιεργήσει ντομάτες στο σπίτι, στην αυλή ή στο χωράφι του. Οι δύο μορφές παραγωγής και διανομής συνυπάρχουν χωρίς πρόβλημα. Αλληλοσυμπληρώνονται.

Δεδομένης της εξωφρενικής, ανόμης και αντισυνταγματικής απαγόρευσης και διαχρονικής δίωξης των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης, οι πλείστοι αναγκάζονται να προμηθεύονται από την Μαύρη Αγορά σε αφάνταστα καυτερές τιμές, και να εξαρτώνται από την καταδιωκόμενη αγορά - η οποία ως γνωστόν βρίσκεται διαρκώς υπό την ηγεμονία μιας συμμαχίας μεταξύ της Μαφίας και της διεφθαρμένης πτέρυγας της Αστυνομίας. Με επίκεντρο την Υπηρεσία Καταπολέμησης Ναρκωτικών (ΥΚΑΝ) και κάποια από τα ηγετικά - και ανερχόμενα - της στελέχη.

Η συνεργασία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών συχνά αξιοποιεί το κόλπο της στημένης επιδρομής και σύλληψης "κατόπιν πληροφοριών" ενάντια σε μικρο-εμπόρους ή μικρο-μεταφορείς που δεν συνεργάζονται αρκετά μαζί τους. Έτσι οι Μαφιόζοι ξεφορτώνονται τον ανταγωνισμό, αυξάνοντας τον έλεγχο της αγοράς και το μονοπώλιο, και οι συγκεκριμένοι Αστυνομικοί ανέρχονται με επιταχυμένη καριέρα, αμοιβόμενοι για την "καταπολέμηση του εγκλήματος".

Βέβαια, για ποιό "έγκλημα" μιλούμε; Μιλούμε για μια πράξη και συναλλαγή που ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, γιατί η Κάνναβις είναι αβλαβής και ασφαλής ουσία με επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορία χρήσης περισσότερο από 6,000 χρόνια στα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ απέθανε ή αρρώστησε κάποιος από την χρήση της. Υπάρχει ένα προϊόν, και υπάρχουν άτομα που το θέλουν - αυτή η συναλλαγή δεν προκαλεί ζημιά ή βλάβη σε κανένα. Αντίθετα με το εμπόριο αλκοόλ και ταμπάκο που ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ τους πελάτες και χρήστες, το εμπόριο της Κάνναβης είναι επικίνδυνο μόνο και μόνο διότι καταδιώκεται.

Δεν θέλουμε να υποστηρίζουμε το εμπόριο Κάνναβης, αλλά οι άνομες διωκτικές αρχές - και οι άλλοι θεσμοί Εκτελεστικής, Δικαστικής, και Νομοθετικής εξουσίας, όλοι μαζί - μας ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να προμηθευόμαστε από τους εμπόρους: με αποτέλεσμα ένα απλό φυτό που βλαστά και θεριεύει από μόνο του όπως η μολόχα και τσουκνίδα χωρίς να απαιτεί φροντίδα ή κόπο, πουλιέται σήμερα σε τιμές που συγκρίνονται με την τιμή του Χρυσού.

Σήμερα στην Κύπρο, με τα λεφτά που θα δώσεις για ένα γραμμάριο Χρυσάφι μπορείς να αγοράσεις δύο γραμμάρια Κάνναβη [1]  - Δείτε "Σημειώσεις, Παραπομπές" στο τέλος.

Κατά την χρήση του, ο Χρυσός ΔΕΝ παθαίνει τίποτα (ούτε καίγεται, ούτε οξειδώνεται, δεν σκουριάζει, δεν χαλά, δεν χάνεται ό,τι και να υποστεί, ακόμη και αν λιωθεί και μπεί σε κράμα μετάλλων), ενώ η Κάνναβις χάνεται αμέσως σε καπνό ή σε βιολογικές εκκρίσεις στα κόπρανα και ούρα, σάλιο και ιδρώτα.

Η καταπίεση και εκμετάλλευση της κοινότητας των Ασθενών και Φίλων της Κάνναβης από την συμμαχία Μαφίας και διεφθαρμένων Αστυνομικών, ακόμα και όταν δεν μας στοχεύει με συλλήψεις και δίκες, ανοίγει μια τεράστια τρύπα στις τσέπες μας. Οι μαυραγορίτικες τιμές που χρεώνουν οι έμποροι δημιουργούν ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ σε βάρος μας που συντηρούνται και συσσωρεύονται - αυτά τα υπερκέρδη οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στην διαχρονική καταδίωξη.

Μόλις σταματήσουν οι διώξεις, η τιμή της Κάνναβης στο εμπόριο θα πέσει σε τουλάχιστον το ένα δέκατο της σημερινής τιμής (αυτό απεδείχθει σε πολλές χώρες όπου επήλθε νομιμοποίηση του εμπορίου). Και η καλλιέργεια στο σπίτι, φυσικά, θα μας παρέχει δωρεάν Κάνναβη.

Αλλά ενόσω υφίσταται δίωξη, ενόσω υφίστανται Μαφιόζοι και διεφθαρμένοι Αστυνομικοί και ενόσω υφίστανται έμποροι που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ σε αυτούς και τους έχουμε ανάγκη, απευθυνόμαστε στους τελευταίους με αγωνία: σας παρακαλούμε να αρχίσετε άμεσα να φοράτε μάσκες και γάντια όταν εργάζεστε στην συσκευασία και προετοιμασία πακέτων για διανομή!

Όπως θα δείτε πιο κάτω, δεν είναι μόνο τα δακτυλικά αποτυπώματα πλέον, αλλά και το γενετικό υλικό συμπεριλαμβάνεται στά όπλα που επιστρατεύει το άνομο σύστημα καταπίεσης. Ακόμη και ένα φτάρνισμα, μια σταγόνα μύξας, ιδρώτα, ή αίματος, μια τρίχα, ή και λέπια από πιτυρίδα ή από κακκάτι πληγής (κοκκιώδης ιστός), όλα περιέχουν γενετικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας. Ειδικά μετά την Δικαστική απόφαση που αναδημοσιεύουμε πιο κάτω.

Να είστε σίγουροι πως οι ανταγωνιστές σας ήδη χρησιμοποιούν μεθόδους προστασίας - ξεκινήστε και εσείς άμεσα.

Ευτυχώς η κοινωνική τρέλα που μας επεβλήθηκε κατά την διάρκεια της κορωνοκρίσης έχει ομαλοποιήσει την αγορά και χρήση σε μάσκες, γάντια, και άλλο προστατευτικό υλικό. Μαζί με τα γάντια και τις μάσκες, φορέστε και δίκτυα για τα μαλλιά όπως φορούν οι σεφ στις κουζίνες, φορέστε χιτώνα εργασίας (smock) ή ποδιά εργαστηρίου. Αρχίστε ΤΩΡΑ!

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net

■ Ξανά στο εδώλιο αθωωθείς για ναρκωτικά
https://www.philenews.com/kipros/astinomika/article/1426290/xana-sto-edolio-athoothis-gia-narkotika/

11 Ιανουαρίου 2024

Κατηγορούμενος που αθωώθηκε για υπόθεση κατοχής και κατοχής με σκοπό την προμήθεια κάνναβης που εντοπίστηκε το 2016 και εκδικάστηκε το 2021, θα ξανακάτσει στο εδώλιο το 2024.

Το Εφετείο με μια πολυσέλιδη απόφασή του ακύρωσε την αθωωτική απόφαση με αρνητικά σχόλια για το πρωτόδικο δικαστήριο κάνοντας λόγο για ολίσθημα κατά την κρίση του. Η υπόθεση ήρθε στο φως στις 8/12/2016 όταν η ΥΚΑΝ είχε διενεργήσει έρευνα σε αγροικία στο Φρέναρος. Εντόπισε κάνναβη βάρους 96,41 γραμμαρίων καθώς και δύο πρόσωπα. Ο ένας είχε παραδεχθεί και καταδικάστηκε ενώ το δεύτερο πρόσωπο αρνήθηκε ανάμιξη και διενεργήθηκε ακρόαση όπου και αθωώθηκε.

Με έφεσή του ο Γενικός Εισαγγελέας υποστήριξε ότι εσφαλμένα το δικαστήριο τον αθώωσε, αφού είχε εντοπιστεί γενετικό του υλικό σε αρκετές συσκευασίες κάνναβης και σε τσάντα στην οποία είχαν τοποθετηθεί.

Το Εφετείο έκρινε ότι ο εντοπισμός γενετικού υλικού σε τόσες συσκευασίες κάνναβης, καθώς και στην τσάντα, ήταν επιπρόσθετα στοιχεία περιστατικής μαρτυρίας, τα οποία καθιστούσαν ακλόνητο το συμπέρασμα ότι ο εφεσίβλητος εμπλέκετο στην κατοχή των συσκευασιών κάνναβης. «Όλα τα σενάρια που είχαν προβληθεί, ήτοι του φταρνίσματος, της χειραψίας και του αθώου προγενέστερου αγγίγματος σε σακούλι εντός του αυτοκινήτου δεν ήταν καν προς συζήτηση αφού δεν αναδύετο κάτι σχετικό από την ολότητα της μαρτυρίας», αναφέρεται στην απόφαση.

Το Εφετείο διαφώνησε επίσης με την πρωτόδικη κατάληξη ότι ο εφεσίβλητος άγγιξε τα ναρκωτικά «ανεπίγνωστα ως προς τη μελλοντική τους χρήση από άλλο πρόσωπο». Το μοναδικό ασφαλές και εύλογο συμπέρασμα ήταν πως είχε πλήρη γνώση και για το είδος αλλά και για τον σκοπό τον οποίο προορίζοντο. Η υπάρχουσα περιστατική μαρτυρία, τονίζεται, δεν συμβιβάζεται με οποιαδήποτε άλλη λογική ερμηνεία ή συμπέρασμα.

Ούτε βέβαια συμφωνούμε με το επιχείρημα ότι πρόκειται για περίπτωση στην οποία ο κατηγορούμενος είχε απλή γνώση ως προς την κατοχή υπό άλλου προσώπου. Το γενετικό υλικό κατεδείκνυε εμπλοκή στην ίδια τη διαδικασία συσκευασίας των ναρκωτικών, ήτοι στην προετοιμασία τους για προμήθεια σε τρίτους, η κοινή άφιξη και ενασχόληση με αυτά επιβεβαίωνε τη συνεργασία των δύο και η διαφυγή του εφεσίβλητου με την προσπάθεια απόκρυψής του σφράγιζε το συμπέρασμα ότι μετείχε στην κατοχή της επίδικης ποσότητας.

Στη βάση όλων των πιο πάνω η πρωτόδικη απόφαση παραμερίζεται και αντικαθίσταται με απόφαση καταδικαστική, κρίνοντας τον Εφεσίβλητο ένοχο και στις δυο κατηγορίες, κατέληξε το Εφετείο.

Σημειώνεται ότι το Δικαστήριο τόνισε τέλος πως δόθηκε λανθασμένη ερμηνεία στην απάντηση του κατηγορούμενου όταν πιάστηκε από την ΥΚΑΝ ότι «ήρτα να δω τον φίλο μου», γεγονός που όπως αναφέρεται, συνιστά εσφαλμένη εφαρμογή των σχετικών νομολογιακών αρχών και σε όποιο βαθμό επηρέασε την κρίση του Δικαστηρίου κακώς έγινε δεκτή η δήλωση ως αποδεικνύουσα και το περιεχόμενό της, κάνοντας μάλιστα λόγο περί ολισθήματος.

Σημειώσεις, Παραπομπές

[1].
■ BullionByPost - Gold Bars, Silver Bars and Platinum Bars delivered direct from LBMA approved suppliers
https://www.bullionbypost.eu/gold-price/gold-price-per-gram



Αναδημοσίευση από:
🌿 Φορέστε γάντια και μάσκες
https://friendsofcannabis.blogspot.com/2024/01/blog-post.html








Saturday, 23 December 2023

Το Αγόρι και το Σκυλάκι: Μία Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

 


Το μικρό σκυλάκι εμφανίστηκε στο σχολείο από το πουθενά. Ήταν φανερό από την πρώτη στιγμή ότι ήταν σκυλάκι από σπίτι. Άγνωστο πώς και γιατί ήταν επίσης φανερό ότι είχε από καιρό χαθεί η εγκαταλειφθεί. Οι τρίχες πίσω από τα πόδια του κολλημένες με εμφανή τα ίχνη από λάσπη, το λουρί του φθαρμένο, χωρίς τίποτε που να προδίδει την ταυτότητά του.

Σε άλλα σχολεία, είναι πολύ πιθανόν να είχαν αμέσως ειδοποιηθεί οι Υγειονομικές Υπηρεσίες, με άγνωστη την μοίρα του ζώου. Όχι στο μικρό σχολείο στο χωριό που οι κάτοικοί του ονομάζονται από τους γύρω «Θεούθκια». Προτού δάσκαλοι και ενήλικες να προλάβουν να πουν οτιδήποτε, τα παιδιά του σχολείου έπεσαν κυριολεκτικά πάνω στο σκυλάκι, παίζοντας μαζί του και χαϊδεύοντάς το. Και αυτό ανταπόδιδε τα χάδια με χαρά, κουνώντας την ουρά και δείχνοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα είχε ξανά επαφή με παιδιά.

Σύντομα το σκυλάκι, με την ακατανόητη σοφία που έχει η Μητέρα-Φύση, διάλεξε το παιδί με το οποίο ήθελε να Είναι. Συνεχώς ακολουθούσε το αγόρι, πηδούσε ψηλά από χαρά για να δείξει την προτίμησή του και καθόταν έξω από το παράθυρο της τάξης ενώ το αγόρι έκανε μάθημα περιμένοντας το διάλειμμα, για να ξαναπηδήσει από χαρά, στην επαφή μαζί του. Πώς το σκυλάκι διάλεξε το συγκεκριμένο αγόρι, Ένας Θεός ξέρει...

Οι ενήλικες διαβουλεύτηκαν και αποφάσισαν να κοινοποιήσουν την εικόνα του χαμένου ζώου στο χωριό, με την ελπίδα ότι θα βρεθεί το σπιτικό του. Άλλες οι βουλές των μεγάλων και άλλες των παιδιών.

Την επομένη το αγόρι ανακοίνωσε στο προσωπικό του σχολείου ότι σε συνεννόηση με τους γονείς του το σκυλάκι θα πήγαινε στο σπίτι τους, ώσπου να βρεθεί ο «ιδιοκτήτης» του, αλλιώς θα το αναλάμβαναν. Ο δάσκαλος επικοινώνησε με την μητέρα για να βεβαιωθεί για το αληθές των λόγων του αγοριού. Το σκυλάκι είχει βρει σπίτι, το αγόρι είχε βρει σκυλάκι.

Το σκυλάκι συνόδευσε τα παιδιά στον εκκλησιασμό πριν από το κλείσιμο των σχολείων για τις γιορτές και τα ακολούθησε σε όλο το χωριό ενώ τραγούδησαν τα κάλαντα για την κοινότητα. Το μεσημέρι πήγε στο καινούριο του σπιτικό. Και στην καρδιά των δασκάλων και όλων όσων άκουσαν την ιστορία αναπτερώθηκε η ελπίδα για την χαμένη μας ανθρωπιά...

*** 

Διακόσια πενήντα περίπου χιλιόμετρα στα νοτιανατολικά του μικρού χωριού το μικρό αγόρι, λίγο πιο μεγάλο από τον προηγούμενο πρωταγωνιστή μας, προσπαθούσε να συνέλθει από την βόμβα που είχε καταστρέψει το σπίτι του. Ο σύγχρονος Ηρώδης είχε στοχοποιήσει και το σπίτι του. Μέσα από τα χαλάσματα, του σπιτιού του αναζήτησε το μικρό του σκυλάκι. Το απελευθέρωσε από τα ερείπια και κρατώντας το παραμάσχαλα βγήκε στον δρόμο προς την ασφάλεια.

Δύο αγόρια, δύο σκυλάκια, δύο σκυλάκια, δύο αγόρια. Τόσο κοντά, τόσο μακριά. Η Ελπίδα για ένα άλλο Κόσμο.

«Αμήν λέγω υμίν, εάν μη στραφήτε και γένησθε ως τα παιδία, ου μη εισέλθητε εις την βασιλείαν των ουρανών.
Όστις ούν ταπεινώσει εαυτόν ως το παιδίον τούτο, ούτός εστιν ο μείζων εν τη βασιλεία των ουρανών.»

Καλά Χριστούγεννα.

Σταματήστε κάθε Ηρώδη!


Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com

~~~~~~~~~~~~~