Friday, 4 December 2009

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;



Οι διοργανωτές της εκδήλωσης που θα γίνει το Σάββατο στην Πλατεία Φανερωμένης εις μνήμη του Αλέξη ο οποίος εφονεύθει από διεφθαρμένους και άνομους Αστυνομικούς πέρυσι στην Αθήνα, επιδίδονται σε όργιο ψεμμάτων και ασυδοσίας αμαυρίζοντας τη μνήμη του ωραίου νέου.

Ο άδικος του θάνατος που πυρπόλησε τις ψυχές της απανταχού ελληνικής νεολαίας πυροδοτόντας μιάν υπέροχη εξέγερση ενός αγανακτησμένου λαού - τα σύγχρονα μας Δεκεμβριανά - τώρα γίνεται τροφή γιά τις πιό ανώμαλες μορφές εκμετάλλευσης γιά το "χούϊ" του καθενός:
ο- η μόδα και η πόζα του "επαναστάτη" χρησιμοποιούνται ως πράσινο φώς γιά να κατουρούν οι μεθυσμένοι "αγωνιστές της ελευθερίας" στις εξώπορτες των γύρω σπιτιών σε Πάρτυ του Δρόμου, να βανδαλίζουν τα σπίτια και εργαστήρια των φτωχών μεταναστών και των γέρων με γκραφίτι, και να σπάζουν μπουκάλια στην Πλατεία "πραγματώνοντας την Επανάσταση".

ο- Ενώ διατείνονται πως είναι τάχα "ειρηνιστές" και ότι τάχα θέλουν καλές σχέσεις με τη γειτονιά χωρίς βανδαλισμούς και συγκρούσεις, οι διοργανωτές κυκλοφόρησαν έντυπη και ηλεκτρονική πρόσκληση σε αφίσες και φυλλάδια γιά την εκδήλωση της οποίας το κύριο θέλγητρο είναι η εικόνα διαδηλωτών με μάσκες χημικού πολέμου να κρατούν Βόμβες Μολότωφ και να προχωρούν μέσα σε φλεγόμενο πεδίο ενάντια σε αστυνομικούς.


Η μικρή ιστορία του πως έφτασαν οι εικόνες με Βόμβες Μολότωφ να απειλούν τη γειτονιά Φανερωμένης προσκαλώντας τα οργισμένα νιάτα σε "ειρηνική εκδήλωση"

Η δημοσίευση της προκλητικής αφίσας έρχεται αμέσως μετά από μιά δημόσια πράξη "κατευνασμού" εκ μέρους των διοργανωτών. Λόγω της κριτικής που υπέστησαν γιά το ότι αρχικά είχαν βαφτίσει την εκδήλωση ως Νύκτα Γης Μαδιάμ (Night of Mayhem), και προσποιούμενοι ότι τάχα "ακούουν" τα παράπονα της κοινότητας, άλλαξαν τον τίτλο της από "Γης Μαδιάμ" σε "Ερωτικό Πάρτυ". Αμέσως μετά, κυκλοφορούν την αφίσα με τις Βόμβες Μολότωφ.

Το αληθινό τους μήνυμα; "Ναι στην άμυαλη βία, και Όχι στις αντιρρήσεις από τους γειτόνους ή από άλλες 'ανιαρές' πτέρυγες της ανατρεπτικής~εναλλακτικής κοινότητας."

ο- Σε δημόσια κριτική εκ μέρους μας γιά το ότι αποφεύγουν οι διοργανωτές να δώσουν ουσιαστικά μηνύματα ενάντια στη βία και τον βανδαλισμό, εκείνοι απαντούν γράφοντας "Γιατί 'έν έρκεστε να μιλήσουμε 'που κοντά;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Η πραγματικότητα:
Πριν μιά εβδομάδα οι οργανωτές κάλεσαν συνάντηση με κάποιους επελεγμένους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης. Απέκλεισαν από τη συνάντηση (συνειδητά απέφυγαν να προσκαλέσουν) άτομα που πρόσκεινται στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia άνκαι είναι γνωστό πως από το έτος 2000 η οργάνωση μας κινείται, κατοικεί, εδράζεται και δραστηριοποιείται στη Φανερωμένη και στον ευρύτερο Εντός και Πέριξ των Τειχών χώρο ενάντια στην άνομη βία από διεφθαρμένες αστυνομικές αρχές σε όλα τα πεδία: στα δικαστήρια, στους δρόμους, κρατητήρια, συγκεντρώσεις και στη μάχιμη δημοσιογραφία.

Επίσης απέκλεισαν από τον διάλογο άλλες προοδευτικές και επαναστατικές οργανώσεις της περιοχής Φανερωμένης όπως την Εργατική Δημοκρατία, την Συμμαχία "Σταματήστε τον Πόλεμο", τις οργανώσεις στήριξης των Κούρδων και άλλων μεταναστών της περιοχής, τον σύνδεσμο Ποντίων της περιοχής (Προοδευτικό Σωματείο Ποντίων - Προ.Σω.Πο), και άλλες παρόμοιες. Ούτες και η Κίνηση Πολιτών Alert, της οποίας αρκετά άτομα πρόσκεινται θετικά πρός τους διοργανωτές με προσωπικές και πολιτικές φιλίες, δεν προσκλήθηκε να παραστεί επίσημα στη συνάντηση. Και ουδείς τολμά να ομολογήσει αν οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" είναι επίσημα ή ανεπίσημα που συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες.

Υπάρχουν αλλότρια κίνητρα; Γιατί αποκλείστηκαν οι οργανώσεις της κοινότητας και ταυτόχρονα λέν "ελάτε να μιλήσουμε;"

ο- Στη συνάντηση με τους κατοίκους Φανερωμένης ακούστηκαν τα γνωστά γιά πολλούς μήνες τώρα παράπονα από τους γειτόνους γιά το ότι η μουσική και η φασαρία από τα "Πάρτυ του Δρόμου" είναι ενοχλητική και διαρκεί πολύ αργά τη νύκτα. Με "κατανόηση", οι οργανωτές συμφώνησαν ότι θα σβύνουν τη μουσική το πολύ ως τα μεσάνυκτα.

Αμέσως μετά, ανακοινώνουν ότι η εκδήλωση του Σαββάτου θα έχει ώρα λήξης την 1πμ, δηλαδή μία μετά τα μεσάνυκτα.

Το μήνυμα τους; " 'Έν μας κόφτει, ότι θέλετε πείτε, θα κάμουμεν την πάβλα μας. Θα δηλώνουμεν ότι θέλουμε και θα το αναιρούμε όποτε θέλουμε. Πάβλα μας."

ο- Πορεία τη νύκτα του Σαββάτου;
Γιά να καθησυχάσουν τον κόσμο, οι οργανωτές δηλώνουν υπεύθυνα και δημοσίως από το βήμα των σελίδων της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia ότι "ΔΕΝ εκαλέστηκε διαδήλωση". Εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Πέντε ώρες αργότερα, ο ίδιος ακριβώς εκπρόσωπος των οργανωτών δηλώνει "Νομίζω μετά την προβολή, αν θέλει ούλλος ο κόσμος να κάμουμε μιά ειρηνική συμβολική πορεία μέχρι την πρεσβεία."

Αμέσως το άλλο πρωί, δημοσιεύουν τις αφίσες με τις Βόμβες Μολότωφ γιά να προσκληθεί ο κόσμος και να ενημερωθεί με τη "σωστή κατανόηση" του ειρηνικού πνεύματος.

ο- Εν τω μεταξύ άλλα άτομα του χώρου αναφέρουν πληροφορίες πως οι οργανωτές έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο της εκδήλωσης και ότι δεν γνωρίζουν ποιές ακριβώς άλλες πολιτικές παρατάξεις θα συμμετέχουν. Δηλώνουν πως οι άλλοι "γνωστοί άγνωστοι" που θα εμφανιστούν δεν είναι ενημερωμένοι κατάλληλα (υποθέτουμε γιά την συγκεκριμένη ερμηνεία του τι ακριβώς σημαίνει ειρηνική εκδήλωση).

Η Κατερίνα Ευσταθίου γράφει στην δημόσια ιστοσελίδα της κινητοποίησης που φιλοξενείται από την εταιρεία facebook:
"Τις τελευταίες μέρες ακούω πως έσιει άτομα που θέλουν να λάβουν μέρος στα φεστιβάλ/πορείες κλπ. που ε'ν να γίνουν γιά τού'ν το σκοπό αλλά δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένα (κυρίως του ότι τούτη η εκδήλωση που κινείται μες το facebook ε'ν σ' ένα συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων), ακούω τζ' 'που φοιτητές και ξερωγώ που θέλουν να έρτουν (κόσμος που συχνάζει στο Μανώλη γιά νά 'ν ιδιαίτερα ενημερωμένος γιά το τι γίνεται τζ' 'μαί) έν να ήταν καλό αν μπορεί κάποιος να ετοιμάσει ένα ΦΥΛΛΑΔΙΟ με τις ώρες και το μέρος και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα τζ να γίνει ποστ [να δημοσιευτεί] και να τυπώσουμε λί'α να δώσουμε. Πχ εγώ μπορώ πολλά εύκολα να κανονίσω να μπούν φυλλάδια στο gcs/gs/cyprus college/ Κύκκους..."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Το φυλλάδιο λοιπόν με τις Βόμβες Μολότωφ τυπώθηκε, διανέμεται και τοιχοκολλείται στη γειτονιά γιά να γίνει η "κατάλληλη ενημέρωση" γιά τις ώρες "και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα".

Και η Νανά Κουδουνάρη προσθέτει στην ίδια σελίδα:
"Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει ειρηνικά και να μην αρχίσουν οι μπάτσοι να δέρνουν και μπαζώνουν κόσμο...
Στο χέρι μας είναι να μέν δημιουργηθούν προβλήματα..
Ειρηνικά.. ό,τι και να κάμουμε."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Πολύ ορθά τα λέν και η Νανά και η Κατερίνα γιά όλα ειρηνικά και γιά κατάλληλη ενημέρωση - μα είναι έμπιστοι οι διοργανωτές;

Πράγματι θέλουν οι διοργανωτές να μην δημιουργηθούν προβλήματα εις βάρος της γειτονιάς - ιδίως όταν οι "μη οργανωμένες συσπυρώσεις" του χώρου και κάποια άτομα που πρόσκεινται στο παρασκήνιο της εκδήλωσης αναπνέουν και ζούν ένα λόγο ύπαρξης που ορίζεται εξ' ολοκλήρου και αποκλειστικά μόνο με συγκρούσεις και βανδαλισμό;

Έμπιστοι; Αντιθέτως. Δείχνουν κάθε μέρα ξεκάθαρα τα δείγματα εντιμότητας που τους διακατέχει:
ο- πως η κάθε τους λέξη αναιρείται από τους ίδιους, πως κάθε τους θετική δήλωση προς τους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης και προς την υπόλοιπη εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα αμέσως εξουδετερώνεται από τους ίδιους με τα αντίθετα λόγια και πράξεις.
Πού να ξέρουν η καϋμένη η Νανά και η Κατερίνα πως υπάρχουν καταχθόνιες και αμετανόητες δυνάμεις ντυμένες τον "αναρχικό" ή "ελευθεριακό" μανδύα του δήθεν "αντιεξουσιαστή", που προτίθενται να διαφθείρουν και να καταπροδώνουν τα πάντα ώστε να παρασύρουν αθώους και καλούς ανθρώπους σε συγκρούσεις και βανδαλισμούς την ίδια ώρα που ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο;

Γιατί παραβίασαν τη συμφωνία με τους κατοίκους της περιοχής γιά κλείσιμο των εκδηλώσεων τα μεσάνυκτα;
Γιατί προσδίδουν συγκρουσιακό χαρακτήρα με Βομβες Μολότωφ στα έντυπα φυλλάδια;
Γιατί αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά τις δηλώσεις τους;
Γιατί αρνούνται να προσθέσουν στο κάλεσμα:
ο- απαγόρευση στο οινόπνευμα,
ο- καταδίκη στο σπάσιμο μπουκαλιών,
ο- καταδίκη στους βανδαλισμούς και στο γραφίτι,
ο- καταδίκη σ' αυτούς που κατουρούν στις πόρτες των γειτόνων,
ο- οδηγίες και περιγραφή γιά την ακριβή τοποθεσία των δύο δημόσιων αποχωρητηρίων που βρίσκονται ενάμιση τετράγωνο από την Πλατεία;
Γιατί δεν ανακοινώνουν ότι όποιος παραβιάζει τις οδηγίες θα αποβάλλεται από το χώρο; Η προθυμία γιά άμεση δράση δεν συμπεριλαμβάνει προστασία της γειτονιάς; Είναι μόνο γιά βανδαλισμούς και συγκρούσεις;

Γιατί δεν ενοικιάζουν μία κινητή τουαλέτα γιά την άνεση των διαδηλωτών και των κατοίκων; Μερικά από τα άτομα εκ των διοργανωτών έχουν αρκετά λεφτά τα οποία δεν θα στερηθούν καθόλου αν τα βάλουν ως πληρωμή και αποπληρωθούν αργότερα με έρανο ή από άλλες δωρεές (DJ Magos?)

Όλα τα πιό πάνω έχουν ζητηθεί από τους διοργανωτές πάμπολλες φορές και από απλούς ανθρώπους της γειτονιάς, και σε ανοικτές συνελεύσεις, και σε οργανωτικές συναντήσεις με επιλεγμένες προσκλήσεις.

Συνειδητά όμως οι διοργανωτές κλείουν τα αυτιά τους - ούπς, συγγνώμην, "kleioun ta fkia tous" (μερικοί του χώρου μόνο την γραφή greeklish επιλέγουν να τιμούν).

Πως πρέπει να ανταποκριθεί η γειτονιά στου'ν την συνειδητά ηθελημένη ανωμαλία;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

~~~~~~~~~

15 comments:

  1. pppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

    Η αφίσσα δείχνει εικόνες από την εξέγερση και σε καμιά περίπτωση δεν προτρέπει στην χρήση βίας! Τι έπρεπε να δείξουμε δηλαδή όσο αφορά την εξέγερση...; Λουλούδια και νεράιδες....;;!!! Τι έγινε στην εξέγερση; Σκότωσαν τον μικρό και μείνανε όλοι σπίτι τους; Βγήκαν στον δρόμο και έπαιζαν μουσική και ρίχνανε λουλούδια; ΟΧΙ ΡΕ! ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΛΗ!!!!! ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ! ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΒΑΤΕ ΕΣΕΙΣ;;

    Καλέστηκαν οι γειτόνοι που βρίσκονται δίπλα από την πλατεία, δηλαδή εκείνοι που έχουν άμεση επαφή με τα πάρτυ που γίνονται. Δεν είχαμε πει να κάνουμε επιτροπή κατοίκων ολόκληρης της παλιάς Λευκωσία...αυτό είναι στα χέρια των ιδίων.
    Την εργατική δημοκρατία δεν την είδαμε ποτέ στον συγκεκριμένο χώρο άρα τι σχέση έχουν;
    Και αφού μάθατε για την συγκεκριμένη συνάντηση γιατί δεν ήρθατε; ΔΕΝ ήταν κλειστή απλός καλέστηκαν τα άτομα που είναι κοντά και δίπλα στην πλατεία.

    Συγγνώμη αλλά, χάσατε κάθε εμπιστοσύνη από τον "ανατρεπτικό"χώρο που βρίσκεται όντως στους δρόμους. Δεν σας αξίζει το Indymedia και θα γραφτεί κοινή επιστολή στα διεθνές indymedia για τα χάλια σας. Το μετατρέψατε σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΒLOG!! Δεν θα περάσει!

    Νικόλας

    ReplyDelete
  2. Ο Νικόλας δαμαί πάνω γράφει
    "ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΛΗ!!!!! ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!"

    Μάνα μου τον. Έ'ν ειρηνιστής. Αλλά κατά τα άλλα "σε καμιά περίπτωση δεν προτρέπει στην χρήση βίας".

    Παιθκιά... συνέλθετε. Τα λόγια και οι εικόνες που σας εκφράζουν, θέλετε δε θέλετε δηλώνουν επακριβώς τον αληθινό σας πολιτικό εαυτό.

    Και την θρασυδειλία σας.

    ReplyDelete
  3. Ρε οι γειτόνει εγίναν έξαλλοι που είδαν τες αφίσες!

    ReplyDelete
  4. Ως τζιαι τα περιοδικά στα περίπτερα δείχνουν εικόνες που την εξέγερση. Ούλλα τα υπόλοιπα indymedia έχουν εικόνες που τον Δεκέμβρη τζιαι αφίσσες με "βίαιες" εικόνες. Γιατί εν τους στέλλεται ανακοίνωση/καταγγελία σαν καλό ρεφορμιστικό ιντυμήντια(cough cough) ότι προτρέπουν στη χρήση βίας!!;;

    Δηλαδή είσαστεν κατά της εξέγερσης που έγινε...; Μόνον εσείς επιραχτήκετε.

    Προσωπικά εν είμαι κατά της βίας τζιαι σε καμιά περίπτωση ειρηνιστής!

    Νικόλας

    ReplyDelete
  5. "Γιατί δεν ανακοινώνουν ότι όποιος παραβιάζει τις οδηγίες θα αποβάλλεται από το χώρο;"

    Επειδή ο χώρος εν δημόσιος, πέτρο. Τζιε κανένας εν έσσιει το ρόλο του ηγέτη, κανένας εν έσσιει τζιε εν θέλει να έσσιει ένα ρόλο εξουσίας που εν να αποφασίζει ποιοί συμμετέχουν τζιε ποιοί αποβάλλονται που την τάξη. Εν ζήτημα συνειδητής επιλογής, η οποία ίσως να εμπεριέχει κάποιους κινδύνους, αλλά εν μια επιλογή που διαφυλάσσει την αυτονομία του χώρου.

    Εσείς που την άλλη με τούτα που γράφετε, για το συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστο, σπέρνετε ένα κλίμα φόβου που εν δικαιολογείται με τίποτε. Κινδυνολογείτε χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα τζιε εν ιξέρω αν το εκαταλάβατε, αλλά έχετε υιοθετήσει απόψεις τζιε στρατηγικές των καθεστωτικών ΜΜΕ. Αλήθκεια, γιατί επελέξατε να ονομάζεστε "indymedia"? Εθκιαβάσατε τα άλλα indymedia? Γιατί το δικό σας "indymedia" τζιε στο ύφος τζιε στη δομή καμία σχέση εν έσσιει με τα άλλα indymedia. Αν δεν συμφωνείτε με τον χαρακτήρα των indymedia, τότε δικαίωμά σας, αλλά γιατί επελέξατε να ονομάζεστε "indymedia"? Εν καταλάβω.

    ReplyDelete
  6. Τωρά για το "night of mayhem". Εκτός που την ερμηνεία "γης μαδιάμ", υπάρχει τζιε η ερμηνεία του όρου “mayhem” ως «η σκόπιμη αφαίρεση ενός μέρους του σώματος για την παρεμπόδιση της δυνατότητας ενός προσώπου να υπερασπιστεί τον εαυτό του σε μια μάχη». Για να πολιτικοποιήσουμε λίο τη συζήτηση γυρώ που το "mayhem", λαμβάνοντας υπόψη την τελευταία ερμηνεία, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η επιλογή της περιγραφής "night of mayhem" εκφράζει ίσως την επιθυμία για ακρωτηριασμό του υπάρχοντος συστήματος, ώστε αυτό να χάσει τη μάχη με την αυτονομία. Ο ακρωτηριασμός στην περίπτωση αυτή εν μπορεί να είναι σωματικός, αφού μιλούμε για ένα σύστημα τζιε όι για ένα πρόσωπο. Άρα το κάλεσμα σε ένα "night of mayhem" εν ένι κάλεσμα σε φυσικούς βανδαλισμούς ή επιθέσεις εναντίον προσώπων, αλλά κάλεσμα για συμμετοχή σε ένα happening, το οποίο εν έξω που τους καθιερωμένους τζιε επιβεβλημένους τρόπους διασκέδασης τζιε οργάνωσης. Η συμμετοχή σε ένα τέθκιο happening εν σημαίνει υλικές καταστροφές τζιε σωματικές επιθέσεις, αλλά συνιστά ένα είδος απειλής για το υπάρχον σύστημα τζιε τις δομές του, αλλά τζιε για τον ρεφορμισμό. Ίσως να μεν ήταν πολλά πετυχημένη επιλογή, γιατί, όπως αποδεικνύεται, δυστυχώς, η φαντασία τζιε η πολιτική σκέψη απουσιάζουν που τούντην κοινωνία, τα μέλη της οποίας δυσκολεύκουνται να θκιαβάσουν "μέσα που τις γραμμές" τζιε να αντιληφθούν κάποια πράματα τζιε κάποιες έννοιες έξω που τα επιβεβλημένα καλούπια.

    ReplyDelete
  7. E giati en apantate se touta pou laloume..? Enen dialogo pou 8elete?

    ReplyDelete
  8. ego en ekatalava akoma giati o evdokas je o antartis miloun toso polla pou tin stigmi pou en emfanizunte kan se kanena party
    en orea na xonese piso pou to computer su kirie evdoka je na grafis ene, ise asfalismenos
    en orea je ta mi8istorimata sou alla en mi8istorimata ta arthra, gt ta arthra su en exun kamia sxesi me tin pragmatikotita.

    ti ginete re ise ilithios?

    i apla grafis oti su katevi?

    Lucy

    ReplyDelete
  9. Καταντήσατε καθαρα ΠΡΟΣΒΟΛΗ για ολα τα indymedia!!!
    Έλεος πλέον. Οι αλλαγές δεν θα έρθουν απο το ίντερνετ ουτε θα αλλάξετε οτιδηποτε πίσω απο την οθόνη σας κύριε Ευδόκα..

    ReplyDelete
  10. Έτο ποιός σας εβρίζει ρε: Email: lucyfair.6@gmail.com

    Λειτουργεί μιάν ιστοσελίδα που το σήμαν της εν μιά φωτογραφία ενός οχήματος που κρούζει τυλιμένο μες τες φλόγες ενώ δίπλα χορεύκει επινίκεια ο εμπρηστής.

    Το πιό προσφατον του "άρθρο" εν μιά "φιλοσοφική" λεξικογραφία της έννοιας ΜΗΝΕΝΙΣΜΟΣ, με τον ίδιο τίτλο.

    Το σύνθημα της ιστοσελίδας του; Απόφθεγμα 'που τον υπέροχο Παζολίνι (τον οποίο βέβαια 'έν καταλάβει ποσώς), που λαλεί:
    "Μόνο μια θάλασσα από αίμα μπορεί να σώσει τον κόσμο από τα όνειρα των αστών" - Π. Π. Παζολίνι.

    Τα "λινκς" του κυρίου Λούση;

    Πρώτον, λίνκ προς την Βιβλιοθήκη ΑΓράμματα, που ακόμα ΔΕΝ εκαταδίκασεν την εικόνα με τες βόμβες μολότωφ που ήταν ή "πρόσκληση" γιά τη διαδήλωση μες τη γειτονιά μας.

    Δευτερον, ιστολίδα με τίτλο "ΜΙΑ ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ" η οποία, γιά να μέν παρεξηγήσουμε πως εν ποιητική ή μεταφορική ή προσέγγιση της, έβαλε μιά φωτογραφία  με χέρια που ανάφκουν βόμβες μολότωφ.
    Έτον:
    http://devilsplayground6.blogspot.com/

    Κατά τα άλλα, κάποιοι ακτιβιστές του χώρου διατείνουνται πως υπερβάλλετε άμαν λαλείτε πως υπάρχουν μερικοί που ονειρεύκουνται να ΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ διότι έχουν την παραίσθηση πως τούτον έν επανάσταση. Έλεος πλέον. Ούτε ο Κρουστώφιας εν εθελοτυφλεί έτσι.

    ReplyDelete
  11. Το ηλίθιος, έννε αρκετό για να περιγράψει την κατάσταση του ευδόκα.
    Οι βρισχίες εν αναπόφεκτες με έτσι μαλακίες που γράφουνται.

    Το να κριτικάρεις τον λούσυ για τις προσωπικές του, ιδεολογικές, φιλοσοφικές απόψεις του, για τα όνειρα του ή τις φιλοδοξίες του, εν απλά ακόμα μια λασπολογία, όπως τα υπόλοιπα ξιμαρισμένα κείμενα. Νομίζω καλά αναφέραν κάποιοι, ότι τα σχόλια που ανώνυμους μπορεί να αναρτούνται τζαι που τον ίδιο που αναρτά τα κείμενα τούτα.
    Υπόψη, σεβασμός προς τους διαχειριστές τζαι διευθυντές τούντου μπλοκ, έν υπάρχει που κανένα που απευθύνεται ο ευδόκας, όι μόνο σε διαδυκτιακό επίπεδο, αλλά τζαι προσωπικό.

    Νομίζω εκατάλαβες το τζαι εσύ ο ίδιος καθώς όποτε ρέσσεις που την γειτονία, διάφορα βλέμματα πέφτουν πάνω σου τζαι έννε καθόλου ευδιάθετα ή συμπαθητικά προς εσένα. Συνέχισε έτσι να δούμε πώς εννα καταντήσεις. Για κάθε δράση υπάρχει τζαι αντίδραση.

    ReplyDelete
  12. Katarxin en ekatalava inta zori trava o anonimos pou petassete opos petassete.
    Apefthina thkio erotisis pros ton evdoka pou kollas esi en 3ero telospandon.

    I fotografia en pou tin e3egersi sta ghetto tis galias ene kapio sima tis selidas. episis en ekatalava giati pistefkis pos en katalavo ton pasolini, epidi exo to sigekrimeno apofthegma simeni en katalavo ton pasolini 3a theoris pos mono esi katalavis ton pasolini?

    To onoma Lucy en ginekio. tora an diskolefkese na katalavis pws ime gineka provlima su. To email jino exo to gia na epikinona mazi mou opios theli na me kritikari (kali ora opos esena) na me vrisi i na me rotisi otidipote, EN XONOUME an nomizis pws xonoume.

    Je en ekatalava je inta zori travas me to arthro pou anevasa sto blog, en ena arthro pou mila gia ton midenismo, je polla kalo malista (je oi en to grapsa ego), amfivallo an ekatses na to 8kiavasis i jino i otidipote allo egraftike sto sigekrimeno blogspot.

    Oson afora ta links mou en nomizo na asxolithikes me kanena parapano pou 10 lepta, gia na milas etsi profanos i en katalavis ti e8kiavases i apla krinis pou tin emfanisi pou exun ta sigekrimena links. Je enoite pws ethkialekses pia itan na valis je na perigrapsis dame ta "kaka" jina pou dixnoun fothkies je molotov.

    Oson afora ta Agrammata pou en 3ero giati alla o petros evdokas en toso kollimenos me ta Agrammata tes Falies je tin ADA(i opia parepiptontos edialithike EN IPARXI PLEON evdoka(opos fenete o evdokas zi se allo kosmo, kati pou fenete je pou ta arthra tou)alla en ekatalava gt tounto kollima ti en epidi eshi atoma pou o evdokas je o solonas esinergastikan 3ana je epidi en ta simpa8oun pleon apla katigoroun ta?

    ΥΓ: efxaristo gia ta iperoxa su logia je tin diafimisi gia to blogspot mou Anonime.

    ΥΓ 2: en theoro pos en tixea touti i epithesi pou mu kamnis meta pou tes 2 sigekrimenes erotisis pou ekama tou evdoka.

    ReplyDelete
  13. Πέτε του να τ' ακούσει. Να το καταλάβει πως μερικοί είμαστεν πολλά θυμωμένοι.

    Ήνταλως έν τόξερεν πως η ΑΔΑ εδιαλύθηκεν; Ούλλοι όσοι ασχολούνται ξέρουν πως αμέσως μετά που εδημοσιέψαν την αφίσα με τες Μολότωφ χωρίς σχόλιο (μιλά ΄που μόνη της η εικόνα, εξαιρετική πρόσκληση γιά διαδήλωση), την Τετάρτη πριν εφτά μέρες δηλαδή, δαμαί:
    http://adakiprus.blogspot.com/2009/12/e.html

    αμέσως μετά που την δημοσίευσην εκαλέσαν συνελευσην τζιαί αποφασίσασιν συλλογικά η ομάδα να αυτοδιαλυθεί.

    Στην Λαϊκήν Αγορά το Σάββατο μπροστά 'που το παληό Δημαρχείον κάτω στην Εντός των Τειχών, ελαλούσασιν πως τα μισά μέλη ήταν εναντίον των ταραχοποιών μα έν εθέλαν να το πούν δημοσίως, ενώ οι άλλοι μισοί εθέλαν να γινούν φασαρίες το Σάββατο αλλά εθέλαν να λαλούν πως εν ειρηνιστές.

    " Ή κάτι τέθκοιον," είπεν ο γέρος που πουλά τα μαντορίνια, "τζιαί που τζεί'ν την ημέρα έν τζοιμούμαι τη νύκταν. 'Υπαρξιακόν' το λαλούσιν τού΄ν το είδος το πολιτικόν πρόβλημαν. Δίννεσαι κόμπον, ηθικά, τζιαί πνί'ει σε η σκέψη. Εν αβάστακτον, λαλώ σου. Σκέφτουμαι τα ούλλη νύκτα τζιαί έν τζοιμούμαι. Τι θα απογίνει η ΑΔΑ τωρά;".

    Εκατάλαβες Ευδόκα;

    ReplyDelete
  14. Έτσι χάρη της ιστορικής πραγματικότητας και για να το καταχωρήσουν καλά όσοι χρησιμοποιούν τα επίθετά μας ως βρισιά στα στόματά τους:

    Όλα όσα γράφονται στα κείμενά μας που είναι δημόσια τοποθετημένα με εκφράζουν απόλυτα. Είναι ως να τα έχω γράψει προσωπικά. Και με ευχαρίστηση και χωρίς ίχνος αναστολής θα συγκρουστώ με όποιον βρω να βανδαλίζει την περιοχή, να κατουρά όπου φτάσει και να ενοχλήσει τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ο Πέτρος είναι ένα από τα αγαπημένα μου πρόσωπα.

    Λυπούμαι που όλοι οι πιο πάνω -ούτε ένας για δείγμα- δεν έχουν καταδικάσει τις ανεγκέφαλες πράξεις βίας, τους βανδαλισμούς και το δημόσιο κατούρημα ως πράξεις κατακριτέες ανάμεσά μας. Προτιμούν να διεκδικούν το δικαίωμά τους να τα σπάζουν, να κατουρούν όπου φτάσουν και να βρίζουν ασύστολα.

    Από την άλλη χαίρομαι διότι ζωγραφίζει το πολιτικό και προσωπικό ποιόν τους.

    Έπονται πλέον τα Σόλωνα και Γόμορρα και η ανάληψη ευθυνών.

    Σόλων Αντάρτης
    --------------

    ReplyDelete
  15. ε σολων ανταρτη τα αλλα ουλλα post εν τα ειδες τζαι εν απαντησες? τζαι τελειωνω με δικια σου φραση:

    Ελεος πλεον. Ουτε ο Κρουστωφκιας εν εθελοτυφλει ετσι

    ReplyDelete