Sunday 27 December 2009

Σπρώχνουν το Λαό στο Φασισμό


της Δεξιάς και της Αριστεράς


Εξωθούν την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίας


Όλοι οι πολιτικά σκεπτόμενοι και ιστορικά ενημερωμένοι γνωρίζουν πως ο φασισμός αναφύεται και γιγαντώνεται πάντα εκεί όπου και όταν η Επαναστατική Σοσιαλιστική Αριστερά προδίδει την αποστολή της. Όταν η Αριστερά εγκαταλείπει τις πιό κραυγαλέες ανάγκες και τους πόθους ενός λαού γιά ελευθερία και επιβίωση, εμφανίζεται ο φασιστικός λαϊκισμός που ενσαρκώνει μιά έκφυλη και αυταρχική εκδοχή όλων εκείνων που εγκατέλειψε και πρόδωσε η Αριστερά.

Ο Μαύρος φασισμός είναι το άμεσο αποτέλεσμα του πολιτικού κενού που αφήνει η απουσία και οι προδοσίες της Αριστεράς. Επίσης, είναι το έμμεσο αποτέλεσμα του Ερυθρού φασισμού, της σταλινικής ταύτισης με την αυταρχική εξουσία. Όταν γίνεται κατάλυση της λαϊκής ή αστικής δημοκρατίας από την Αριστερά, ο Μαύρος φασισμός τρέφεται και δυναμώνει.

Ορθώς καταδίκασαν τα κόμματα την εκδήλωση του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (ΕΛΑΜ) που προγραμματίζεται γιά σήμερα. Αλλά οι παρεκκλίσεις της Αριστεράς από την αποστολής της, η εναντίωση της Αριστεράς πρός βασικές αρχές της δημοκρατίας, η πρόσκληση της Αριστεράς γιά υπέρβαση της Αστυνομικής εξουσίας θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τον φασισμό.

Πως θα σταματήσει η ουσιαστική προώθηση του φασισμού όταν η Αριστερά συνεχίζει να προδίδει και τους εθνικούς αγώνες, και τις πιό απλές εκφάνσεις της δημοκρατίας;

Δείτε το μεγαλείο του φασισμού της Δεξιάς και της Αριστεράς εδώ και τώρα, στο σήμερα της πραγματικότητας μας


Φασισμός της Δεξιάς
Διασυνδέσεις του ΕΛΑΜ με την Χρυσή Αυγή, τους Φαλαγγίτες και όλες τις σημαντικές φασιστικές οργανώσεις της Ευρώπης - Λίστα Συνδέσμων:
http://elamcy.com/


Η Αριστερά εξωθεί την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίας

Δώρος Πολυκάρπου, Εκτελεστικός Διευθυντής της Κίνησης για Στήριξη και Αντιρατσισμό (ΚΙΣΑ):
"Δεν δέχομαι να μας πει η Αστυνομία «είστε δύο ισότιμα μέρη και προσπαθώ να σας διασφαλίσω και τους δύο το δικαίωμα έκφρασης». ... Δεν πρέπει να τους δοθεί πολιτικό βήμα. Η διαδήλωση είναι πολιτικό βήμα και επομένως δεν πρέπει να τους επιτραπεί ούτε διαδήλωση να κάνουν...":
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/224045


Αριστερός Φασισμός

"Ακούσατε ποτέ την ΚΙΣΑ να παραπονιέται γιά την μεγαλύτερη και πιό καταστροφική μορφή ρατσισμού που υπάρχει στην Κύπρο - η οποία μάλιστα εφευρέθηκε εδώ στη χώρα μας - και που εφαρμόζεται συστηματικά από τα μέσα της δεκαετίας του '60 ανελλειπώς από από την τοπική άρχουσα τάξη και τα κόμματα της και όλους τους μηχανισμούς εξουσίας; Αναφέρομαι στον ανθελληνισμό, στο μίσος ενάντια στον ελληνισμό που ασκείται από την ανερχόμενη κάστα "εθνικά Κυπραίων" σωβινιστών, οι οποίοι οργανωμένα και με κάθε τρόπο κινούνται να ξεριζώσουν κάθε τι το ελληνικό από την Κύπρο":
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.html

Δώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
".. θεωρούμε ότι δεν έχουν δικαίωμα πολιτικής έκφρασης μέσα σε μια δημοκρατία."

Μάριος Δημητρίου, της εφημερίδας "Σημερινή":
"Το ΕΛΑΜ δήλωσε ήδη ότι θα διαδηλώσει ειρηνικά."

Δώρος Πολυκάρπου, ΚΙΣΑ:
"Δεν έχουν δικαίωμα να διαδηλώσουν ειρηνικά , ούτε με οποιονδήποτε άλλον τρόπο."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post_7356.html


Επενδύουν στη Διχόνοια

Αύριο αντιμετωπίζουμε τους φασίστες στο δρόμο
"Καμιά ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας! Αν αυτό το μήνυμα στελνόταν ξεκάθαρα από την κοινωνία την δεκαετία του 1960, ίσως να μην οδηγούμασταν ποτέ στην τραγωδία του 1974." - Γρηγόρης Ιωάννου:
http://nekatomata.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

Η Κίνηση Πολιτών Alert, που αρνούμενη το να 'χει όνομα στα ελληνικά δυστυχώς αποξενώνει την πλειονότητα του ιθαγενούς ελληνικού πληθυσμού από το σημαντικό πολιτικό έργο που προσφέρει, κατηγορεί την ΕΛΑΜ γιά βίαιες επιθέσεις εναντίον νεαρών στη Φανερωμένη,
http://tinyurl.com/elam-alert

ενώ το ΕΛΑΜ απορρίπτει κατηγορηματικά εκείνες τις βίαιες επιθέσεις:
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/17-2009.html

Το ίδιο ο Πολίτης, εδώ, με αβάσιμες κατηγορίες:
http://tinyurl.com/elam-politis


Και άλλα ψεύδη της Αριστεράς

Παρουσιάζουν το ΕΛΑΜ ως ενάντιο σε όλους τους μετανάστες (δεν έχω αμφιβολία πως είναι ρατσιστές), αλλά εκείνοι τουλάχιστον είναι προσεκτικοί. Οι του ΕΛΑΜ λεν ότι υποστηρίζουν τη ΝΟΜΙΜΗ μετανάστευση, και εναντιώνονται στην παράνομη, τη λαθρο-μετανάστευση.

Να οι δηλώσεις τους:
"Στο συγκεκριμένο άρθρο [του Πολίτη] ο εν λόγω δημοσιογράφος παρουσιάζει τη πορεία του Ε.ΛΑ.Μ ως πορεία ενάντια στη μετανάστευση. Πρέπει κάποιος επιτέλους να εξηγήσει στο αδαή δημοσιογράφο ότι η μετανάστευση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τη λαθρομετανάστευση κατά της οποίας θα διαδηλώσουμε αύριο.
Η μεν πρώτη απότελει μια νόμιμη πράξη η δε δεύτερη μια καθαρά παράνομη και διώκεται ποινικά."
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/25-2009.html

Ενώ οι ψεύτες της Αριστεράς τους παρουσιάζουν ως εχθρούς κάθε μετανάστη, και ως βίαιους σε όλα. Παράδειγμα:
http://platformaenomenikipros.blogspot.com/2009/12/blog-post_21.html

Ενώ ορίστε οι δηλώσεις του ΕΛΑΜ στη Σημερινή περί βίας:
"Πάντως, μέχρι στιγμής κάναμε πολλές εκδηλώσεις και δεν άνοιξε ρουθούνι σε καμιά. Ήταν όλες ειρηνικές και σε πλαίσια νομιμότητας."
http://www.sigmalive.com/simerini/news/social/223854


Το Κυπριακό και η Επερχόμενη Λύση είναι πίσω από όλα

Γιατί δεν άφησαν το ΕΛΑΜ απλώς να κάμει μιά ακόμα από τις συνηθισμένες του εκδηλώσεις όπου και θα αυτορεζιλεύονταν οι πεντέξι φασίστες και πανάθλιοι ρατσιστές ποζάροντας ως "απελευθερωτές" μας και να λήξει εκεί το θέμα; Γιατί επέλεξαν κάποιο Αριστεροί να τους μεγαλοποιήσουν, τώρα, σήμερα, να υπογραμμίσουν το πόσο "τρομεροί" είναι, και ηρωοποιόντας τους να προσπαθούν να συντάξουν "αντιφαστιστικό" μέτωπο;

Ο Ιμπεριαλισμός προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας επιβάλει την Διζωνική, απαρχή νέων κινδύνων γιά την επιβίωση μας και αποφασιστικό εμπόδιο γιά την εάν κάποτε απελευθέρωση του τόπου μας. Σε συνεργασία μαζί τους, οι οπαδοί του ΝΑΙ προετοιμάζονται και συσπειρώνονται γιά την εκστρατεία να νομιμοποιήσουν την κατοχή παρουσιάζοντας την ως "λύση". Γι αυτό παρουσιάζουν ως "εχθρούς της λύσης" όλους όσους είναι του ΟΧΙ. Σε αυτά τα πλαίσια είναι που χρειάζετουν ένας παμπούλας γιά να ενοποιηθούν και κινητοποιηθούν οι σκόρπιοι (αποστασιοποιημένοι λόγω του άκρατου ατομικισμού και των εγωισμών τους) υποστηρικτές του ΝΑΙ.

Παρουσιάζουν ξαφνικά τον παμπούλα ΕΛΑΜ ως "εχθρό της λύσης" και ώ του θαύματος με τη βοήθεια του Πολίτη εμφανίζεται ένα συσπειρωμένο "αντιφασιστικό μέτωπο" - δεν είναι σύμπτωση που στην πρώτη παράγραφο του Καλέσματος της η Αντιφασιστική Πρωτοβουλία γράφει "Η διαδικασία επανένωσης του τόπου και η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιουργούν συνθήκες που οι νεοφασιστικές ομάδες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν, με στόχο την καλλιέργεια της ξενοφοβίας και την παρεμπόδιση της λύσης του Κυπριακού."
http://evaneocleous.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

Ούτε και είναι σύμπτωση πως οι οργανώσεις της εκστρατείας του ΝΑΙ που ονομάζονται "Νεολαία Ενάντια στον Εθνικισμό"
http://youthagainstnationalism.wordpress.com
και η "Φάλιες, Εναλλακτικά Media" (πρώην "ΆτυΠΟς")
http://falies.com/ μαζί με την Αντιφασιστική Πρωτοβουλία ανέσυραν την ΕΟΚΑ Β από το φέρετρο γιά να τρομοκρατήσουν περαιτέρω τον κόσμο, με μιά ένεση μπηκτή που σίγουρα παραπέμπει στη Διχόνοια. Εκεί επενδύουν.

Να τι έγραψαν:
"Το ΕΛΑΜ αντίστοιχα νοσταλγούν την ΕΟΚΑ Β’, στους οποίους και αναφέρονται ως «λησμονημένους ήρωες»! Έχουν καθαρό στόχο να επαναφέρουν τις ιδέες και τις δολοφονικές πρακτικές της ΕΟΚΑ Β’ και από ό,τι φαίνεται δεν θα διστάσουν να προκαλέσουν άλλο ένα αιματοκύλισμα στο νησί μας."
http://youthagainstnationalism.wordpress.com






Ενώ η απλή αλήθεια είναι πως όσο και αν ψάξεις στις δημοσιεύσεις του ΕΛΑΜ δεν θά βρεις ούτε μία αναφορά στην ΕΟΚΑ Β.

Διόρθωση:
Με τη βοήθεια των αναγνωστών μας εβρέθη "αναφορά στην ΕΟΚΑ Β". Εκκρεμεί, ασφαλώς, και το θέμα ερμηνείας της. Εδώ, Εδώ και Εδώ.

Όταν οι "προοδευτικοί" και η Αριστερά αποδεικνύονται ως ψεύτες ενώ οι φασίστες εμφανίζονται να λέν την αλήθεια, που θα δώσει τελικά ο λαός την υποστήριξη του;

Ο αντιφασισμός πρέπει να κατέχει ήθος, βάθος, νόημα, και αρχές. Δημοκρατικές, Πατριωτικές, και Σοσιαλιστικές. Αυτά έχει ανάγκη ο λαός μας, και εκείνα επιζητεί. Αν δεν τα βρίσκει στην Αριστερά, ο λαός θα πάει εκεί όπου υπάρχουν αρχές έστω και διεφθαρμένες. Όπου δυστυχώς κυριαρχεί ο εθνικοσοσιαλισμός, ο φασισμός, και η καταστροφή μας.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~
Φωτογραφία: Batgerl

34 comments:

  1. "Ενώ η απλή αλήθεια είναι πως όσο και αν ψάξεις στις δημοσιεύσεις του ΕΛΑΜ δεν θά βρεις ούτε μία αναφορά στην ΕΟΚΑ Β."

    isos na min vreis sto site tis elam amesi grapti anafora stin eoka b as such.
    alla oi ikones ke ta simvola ekfrazun anafores poli pio endona, mia eikona, 1000 lekseis.
    ena paradeigma: sto deksi column tou site tis elam, kato apo tin lista syndesmwn, kseprovallei mia eikona me tin elliniki simea ke to proswpo tu griva panw. "o ygetis..zei" grafi prin.

    maria t.

    ReplyDelete
  2. Ναι Μαρία Τ.

    Η φωτογραφία είναι από την εποχή της ΕΟΚΑ, επί Αγγλοκρατίας. Την επόμενη περίοδο, όταν ο Διγενής ηγήθηκε της ΕΟΚΑ Β, ήτο πολύ πιό ηλικιωμένος.

    Το πιό σημαντικό:
    Όταν ο Γρίβας απέθανε, η Βουλή ΟΜΟΦΩΝΑ του απένειμε τον τίτλο "Άξιος της Πατρίδος". Επίσης, σε μιά προσπάθεια να δημιουργηθεί κάποια έστω ελάχιστη ενότητα στο διχασμένο μας τόπο, το 1974 εδώθη από τον Μακάριο Γενική Αμνηστεία σε όλους όσους έδρασαν εκείνη την περίοδο εναντίον του.

    Άφησε τον τυφλό φανατισμό και διάβασε τι είπε ο Μακάριος, ο αρχι-αντίπαλος του Γρίβα, καθώς και διάφοροι άλλοι της ίδιας παράταξης της εποχής όταν ο Διγενής πέθανε μέσα στο κρυσφήγετο του τον Ιανουάριο του 1974:

    " O τότε πρόεδρος της Δημοκρατίας Aρχιεπίσκοπος Mακάριος, ο οποίος βρισκόταν σε έντονη σύγκρουση με το Στρατηγό την περίοδο εκείνη, δήλωσε στις 28 Iανουαρίου 1974:

    «O θάνατος του Στρατηγού Γεωργίου Γρίβα-Διγενή συνεκίνησε βαθύτατα τον Kυπριακόν Eλληνισμόν. O Στρατηγός προσέφερε πολυτίμους υπηρεσίας εις την Kύπρον και εις ολόκληρον το Έθνος. Πολλάκις διεφώνησα προς τον Στρατηγόν Γρίβα ως προς την μέθοδον και τον χειρισμόν του εθνικού Kυπριακού θέματος. Πολύ δε λυπούμαι διότι από διετίας ευρισκόμην εν συνεχεί διαφωνία προς τον Στρατηγόν διά πράξεις και ενεργείας, εις τας οποίας παρεσύρθη. Oυδόλως, όμως, παραγνωρίζω την τεράστιαν προσφοράν τους εις τον απελευθερωτικόν αγώνα του Kυπριακού Eλληνισμού, η οποία έδωκεν εις αυτόν εξέχουσαν θέσιν εις την Iστορίαν. O Eλληνισμός της Kύπρου θα τιμά πάντοτε την μνήμη του Στρατηγού Γεωργίου Γρίβα-Διγενή» (βλ. «Xαραυγή», 29.1.1974).

    Παράλληλα το Yπουργικό Συμβούλιο σε έκτακτη συνεδρία του, υπό την προεδρία του Aρχιεπισκόπου Mακαρίου, αποφάσισε τα εξής: «Tηρηθή τριήμερον πένθος. Oύτω θα αναρτηθούν μεσίστιοι σημαίαι εις όλα τα κυβερνητικά κτίρια επί τριήμερον, μέχρι της ημέρας της κηδείας, θα αργήσουν τα σχολεία της νήσου επί τριήμερον και θα αργήσουν όλαι αι δημόσιαι υπηρεσίαι κατά την ημέραν της κηδείας» (βλ. «Tα Nέα», 29.1.1974).


    (συνεχίζεται πιό κάτω)

    ReplyDelete
  3. (συνέχεια από πιό πάνω)


    H Kυπριακή Bουλή και το AKEΛ

    H Bουλή των Aντιπροσώπων σε έκτακτη συνεδρία της στις 31 Iανουαρίου 1974, η οποία συγκλήθηκε ειδικά για να «αποτίση φόρον τιμής προς τον Στρατηγόν», ανακήρυξε το Διγενή «άξιον τέκνον της Kύπρου διά τας εξαιρέτους υπηρεσίας τας οποίας προσέφερε προς την ιδιαιτέραν του Πατρίδα».

    Στην έκτακτη-ειδική συνεδρία παρέστησαν και έξι βουλευτές του AKEΛ, οι οποίοι τήρησαν μονόλεπτη σιγή εις μνήμην του Στρατηγού. Σχετικά με το ψήφισμα η εφημερίδα «Eλευθερία» (1.2.1974) σημείωνε τα εξής: «Oυδείς εκ των Bουλευτών έφερεν αντίρρησιν εις την έκδοσιν του ψηφίσματος, οι παρόντες, όμως, έξ Bουλευτές της Aριστεράς απέσχον της ψηφοφορίας». Tο AKEΛ δεν επεξήγησε τότε στον Kυπριακό Eλληνισμό τι σήμαινε η αποχή του. Aναδιφώντας τη «Xαραυγή» της περιόδου εκείνης, δε βρήκαμε κανένα επικριτικό σχόλιο του εκφραστικού οργάνου του AKEΛ για το Διγενή.

    Tι έγραψε η εφημερίδα της EΔEK «Tα Nέα»

    Tο εκφραστικό όργανο της EΔEK (σημερινό KIΣOΣ), «Tα Nέα», σημείωνε στις 31.1.1974:

    «H κηδεία (του Διγενή) εχαρακτηρίζετο παρ’ όλην τη λαϊκή συμμετοχή από ορισμένες απουσίες ανθρώπων που εμποδίστηκαν να παραστούν. Έλειψε από τους οργανωτές της κηδείας η πνοή που επιβάλλει ένα ιστορικό γεγονός. H σορός του Γρίβα-Διγενή ανήκει σ’ όλους όσους θέλουν να τον τιμούν, η δε μνήμη του είναι στα χέρια της ιστορίας που προσεγγίζει τα συμβάντα χωρίς πάθη και προκαταλήψεις. Kανένας δεν μπορεί πια να περιορίσει τη σημασία και το ρόλο του Γεωργίου Γρίβα σ’ ένα μικρό περιορισμένο χώρο μιας παράταξης ή μιας αντίληψης. Πιθανό να ’ναι ένα από τ’ αγαθά του θανάτου για τα ιστορικά πρόσωπα, ότι πια διαρρηγνύονται φραγμοί κι εμπόδια και γίνονται κοινό κτήμα. O λαός που συνέρρευσε για ν’ αποτίσει φόρο τιμής προέρχεται απ’ όλα τα στρώματα κι όλες τις πολιτικές παρατάξεις».

    Σχόλια του «Φιλελεύθερου» για το Διγενή

    H φιλομακαριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος» σημείωνε στις 29.1.1974 για το Διγενή τα εξής:

    «Xάριν της αλήθειας πρέπει να υπενθυμίσωμεν ότι και εις τας στιγμάς της πλέον οξείας και πικρής διαφωνίας προς τον εκλιπόντα Στρατηγόν, ουδείς διαφωνών προς αυτόν ημφεσβήτησε τον άδολον πατριωτισμόν του ή την τεράστιαν συμβολήν του εις τον απελευθερωτικόν αγώνα του 1955-59 και τας υπηρεσίας του προς το έθνος, διά τας οποίας, μετά τον τερματισμόν του αγώνος της EOKA, ανεκηρύχθη υπό της Bουλής των Eλλήνων άξιος της πατρίδος. H μνήμη του Γεωργίου Γρίβα-Διγενή θα παραμείνη πάντοτε εις τας καρδίας των Eλλήνων Kυπρίων». "

    Απόσπασμα από το:
    http://hi-in.facebook.com/topic.php?uid=17878313752&topic=5272

    ~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  4. Apo tin istoselida tou ELAM (16 Iouliou 2009)

    ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ Β΄ – ΟΙ ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΟΙ ΗΡΩΕΣ


    Ανατροπή Μακαρίου και τουρκική εισβολή – «Η Άλλη πλευρά του λόφου…»



    Χθες 15 Ιουλίου 2009 και όλοι έριξαν το ανάθεμα στους αγωνιστές της ΕΟΚΑ Β’, που μάτωσαν και πολλοί απ’ αυτούς πέθαναν για την ΕΝΩΣΗ, ανάθεμα για την ανατροπή του Μακαρίου και τους στιγμάτισαν για μια ακόμη φορά σαν προδότες, λησμονώντας να αναφέρουν πολλά… Ούτε λέξη για το περίφημο εφεδρικό, για την πρόθεση του Μακαρίου-Μούσκου να διαλύσει την Εθνική Φρουρά και να διώξει τους Έλληνες Αξιωματικούς, ούτε μία γραμμή για τις εκτελέσεις και τα βασανιστήρια αγωνιστών της ΕΟΚΑ Β’. Υπάρχουν κάποιοι όμως που δεν έχουν ξεχάσει. Δεν έχουν ξεχάσει τους πραιτοριανούς του Μούσκου που έσχιζαν Ελληνικές Σημαίες στην Λευκωσία και άλλα πολλά… Λησμονούν επίσης να αναφέρουν ότι στις 20 Ιουλίου του 1974 όταν έγινε η τουρκική εισβολή οι υπερήφανοι αντάρτες της ΕΟΚΑ Β’ πολέμησαν με αυτοθυσία κατά των τουρκοκυπριακών θυλάκων και πολλοί από αυτούς έπεσαν στο πεδίο της Τιμής.

    Όπως ο Πάμπος ο “στρατηγός” που έφυγε τον Ιούλιο του 1974 από τα γραφεία της ΕΣΕΑ στην οδό Βαλαωρίτου και αργότερα έμαθα πως σκοτώθηκε, πολεμώντας τους Τούρκους. Ήταν και αυτός ένας από τους «προδότες» της ΕΟΚΑ Β΄, που ανέτρεψαν τον Μακάριο, ο οποίος Μακάριος ήταν αυτός που στην γενική συνέλευση του ΟΗΕ στις 19 Ιουλίου 1974 κάλεσε τις εγγυήτριες δυνάμεις να επέμβουν, τονίζοντας ότι έγινε εισβολή στην Κύπρο! Πράγματι την επόμενη ημέρα η εγγυήτρια δύναμις Τουρκία βάσει των συμφωνιών της Ζυρίχης που είχαν υπογράψει εισέβαλε στην Κύπρο… Πάρα ταύτα, ο Ελληνικός Στρατός μαζί με τους γενναίους ενωτικούς αγωνιστές και όχι μόνον για να είμαστε δίκαιοι και με άντρες του εφεδρικού, που πολέμησαν υπό τας διαταγάς του Πανταζή, τους κράτησαν και το 40% της Κύπρου το κατέλαβαν με τον Αττίλα 2, στα μέσα του Αυγούστου όταν οι δημοκράτες των Αθηνών είπαν το περίφημο “η Κύπρος είναι μακριά…”

    Μας θλίβει δύο φορές να ακούμε ανθρώπους, που είναι αληθινοί πατριώτες, αλλά τραγικά απληροφόρητοι, αλλά και ανθρώπους που γνώριζαν πρόσωπα και πράγματα για την ΕΟΚΑ Β’, να παριστάνουν μετά το 1974 τους «αντιστασιακούς» και σήμερα να ρίχνουν και αυτοί το δικό τους ανάθεμα στους Ενωτικούς Αγωνιστές.

    ReplyDelete
  5. Episis sto site tou ELAM kapou yparxei ena post gia ton peryonimo Dertilh, gnwsto xoustiko aksiwmatiko pou sto polytexneio eixe bgei pagania kai ka8arize foithtes me ena peristrofo, legwntas oti enai adika fylakismenos hrwas klp.....

    ReplyDelete
  6. pu eftasame, to indymedia na pistefkei tus fasistes jina pu lalun je na katigorei tus antifasistes-oi opioi parepiptontos ekfrazun polla megalo kommati tis koinonias- os pseftes.

    ne evdoka m katalaveis je greeklish olan

    ReplyDelete
  7. en jairos na alla3ei jinos pou diaxeirizete to kypriako indymedia pistefkw prin 3efioume telia

    ReplyDelete
  8. Cyprus Nationalist Indymedia enantiwn olwn!!!


    FTOU SAS REE!!!!
    EN isaste enallaktikoi
    EN isaste anatreptikoi
    kai panw apola EN EKFRAZETE TOUS AKTIVISTES STIN KYPRO.

    PA - RE - TA - TE.-

    ReplyDelete
  9. Προφανώς κάποιοι από τους πιο πάνω ούτε να διαβάσουν δεν μπορούν από το μίσος και το φανατισμό τους.

    Από το άρθρο:

    "Φασισμός της Δεξιάς
    Διασυνδέσεις του ΕΛΑΜ με την Χρυσή Αυγή, τους Φαλαγγίτες και όλες τις σημαντικές φασιστικές οργανώσεις της Ευρώπης - Λίστα Συνδέσμων:
    http://elamcy.com/"

    Όμως ενώ διαστρεβλώνεται ακόμα και ο γραπτός λόγος ουδείς εκ των επικριτών πιο πάνω δεν έχει παρουσιάσει οποιοδήποτε επιχείρημα για να αντικρούσει την πολιτική κριτική που αρθρώνετει.

    Η αλαζονία που καθοδηγεί τους ψευδοαριστερούς πιο πάνω είναι μνημειώδης όπως μνημειώδης είναι και η αλαζονία των πολιτικών καθοδηγητών τους.

    Κάποια από τα άτομα και τις οργανώσεις που κατωνομάζονται στο άρθρο είναι πασίγνωστα για την "επαναστατική" τους ανάλυση για το Οχι στο δημοψήφισμα. Ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρούν τους εαυτούς τους τους φωστήρες της αριστερής διανόησης και τον λαό αμπαλατο.

    Τούτη η απαξίωση του κοινωνικού συνόλου και η συνεχιζόμενη κριτική εις βάρος του ως "τα πιόνια του συστήματος" από τους "αγωνιστές της ελευθερίας" αποξενώνουν τον κόσμο και τον οδηγούν στα χέρια των φασιστών.

    ReplyDelete
  10. Τα όσα δημοσιεύει πιο πάνω ο Πέτρος με εκφράζουν. Προσθέτω:

    Θυμούμαι ακόμη και ανατριχιάζω τις ύβρεις τους τόσο την περίοδο του δημοψηφίσματος όσο και μετά. Οι άνθρωποι αυτοί, οι υπερδιανοούμενοι δεν μπορούν και δε θελουν να αφουγκραστούν τις ανάγκες του λαού σε κανένα επίπεδο. Και ούτε και συμμετέχουν και στους αγώνες του.

    Πώς να συμμετέχουν όταν θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερους;

    Φανταστείτε το Γρηγόρη Ιωάννου Υπουργό Εσωτερικών σε καποια μελλοντική κυβέρνηση. Ο Γρηγόρης του οποίου μέρος της ανάλυσης τότε ήταν ότι ο Κυπριακός λαός "άκουσε του Παπαδόπουλου" θεωρούσε και θεωρεί τον Κυπριακό λαό αμόρφωτο και αγράμματο που κάμνει ότι του λαλούν οι ηγέτες του διότι δεν έχει ποτέ δραπετεύσει από τον αυταρχισμό και την εξουσία εντός του. Και ούτε και έχει σταματήσει εδώ και πέντε χρόνια να διασπείρει μίσος και δηλητήριο εις βάρος μας παρά το ότι ελάχιστα συναντήθηκαν οι πορείες μας. Τι λέει λοιπόν ο Γρηγόρης;

    "Καμιά ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας! Αν αυτό το μήνυμα στελνόταν ξεκάθαρα από την κοινωνία την δεκαετία του 1960, ίσως να μην οδηγούμασταν ποτέ στην τραγωδία του 1974." -

    Τι επιθυμεί ακριβώς; Τι σημαίνει καμιά ελευθερία; Και ποιος είναι ο υπερδιανοούμενος φωστήρας που θα καθορίσει ποιοι είναι οι εχθροί της ελευθερίας; Μήπως ο ίδιος; Και τι θα υποστούν οι εχθροί της ελευθερίας από τα κρατικά και παρακρατικά όργανα που θα συστηθούν με την υπόδειξη των υπερδιανοούμενων;

    ReplyDelete
  11. Ας δούμε όμως τη δράση όλων αυτών των ψευδοαριστερών τα τελευταία έξι χρόνια στον τομέα της εμπλοκής στους αγώνες της κοινότητας. Είναι τα ίδια άτομα που μας κατηγορούν για ακτιβισμό πίσω από τον υπολογιστή.

    Μέλη της οργάνωσης Νεολαία ενάντια στον εθνικισμό, της οργάνωσης Άτυπος και της οργάνωσης Φάλιες πρώην Ατυπο; προσκλήθηκαν να συμετέχουν σε αγώνες ενάντια στον αυταρχισμό της εξουσίας στην Παιδεία και συγκεκριμένα στο δημοτικό σχολείο Φανερωμένης μέσα από αγώνες ενάντια στον αυταρχισμό της διευθύντριας και του Υπουργείου και ενάντια στην εξόφθαλμη παρέμβαση της Εκκλησίας στα τεκταινόμενα. Τα μέλη αυτά Μάριος Βιολάρης, Δέσποινα Πασιά και Αμαλία Λοϊζίδου όχι μόνο δεν έλαβαν κανένα απολύτως μέρος τους αγώνες που συγκλόνισαν το σχολείο για τρία σχεδον χρόνια αλλά και κάποιοι τορπίλλιζαν τη δυνατότητα των συμμετεχόντων, δασκάλων γονιών και ακτιβιστών να δρουν. Προς τιμήν της η Δέσποινα Πασιά φέτος συμμετέχει σε αγώνα για την απαλλαγή παιδιών από το μάθημα των θρησκευτικών.

    Μέλη επίσης από τις οργανώσεις που κατονομάζονται στο άρθρο συν μέλη οργανώσεων που "υποτίθεται δεν υπάρχουν" τορπίλλισαν την κίνηση ενάντια στην κρατική καταστολή η οποία είχε συσταθεί τέσσερα χρόνια πριν για την προστασία της κοινότητας από την κρατική κατστολή. Οι συναντήσεις που γίνονταν στο χώρο μας τορπιλλίστηκαν από την άρνηση να έχει πολιτικό χρώμα η κίνηση "διότι εφοβούνταν ότι θα μας καπελλώσει η Εργατική Δημοκρατία...". Κάποιοι μάλιστα υπεραναρχικοί τους οποίους η κίνηση υπεράσπιζε στα δικαστήρια δεν έρχονταν καν στις συναντήσεις ούτε καν στα δικαστήρια στήνοντας επιδεικτικά τους "ηλιθίους" εξ ημών που πηγαίναμε να μαρτυρήσουμε υπέρ των.

    ReplyDelete
  12. (συνέχεια)

    Μέλη των αναρχικών οργανώσεων "που δεν υπάρχουν" όπως ο Μάριος "ο ψηλός" κυκλοφόρησαν έντυπο με το οποίο αναπαράγουν οπτικά και λεκτικά τα ψέματα του συστήματος για την κάνναβη καθιστώντας πολούς νέους στο χώρο ευάλωτους στην προπαγάνδα της ψευδοαναρχικής διανόησης.

    Μέλος της κατάληψης "το Φανάρι του Διογένη" ο Κώστας Μιχαήλ ο οποίος με προσέγγισε για βοήθεια γύρω από θέματα της αποποινικοποίησης της κάνναβης και ο οποίος έλαβε υποστήριξη μέσα από συνάντηση, υλικό και την προθυμία μου να βοηθήσω σε ένα νούσιμο αγώνα υπέρ της αποποινικοποίησης δεν ξαναεπικοινώνησε μαζί μου. Υποθέτω η κάνναβις αποποινικοποιήθηκε και έτσι δεν υπάρχει λόγος συνεργασίας.

    Μέλη των κινητποιήσεων στους δρόμους όπως ο Feelix, ένα πρόσωπο που ακόμη εκτιμώ και εμπιστεύμαι την έμφυτη τρυφερότητα και ευγένεια του, παρασυρόμενοι προέβησαν σε ενέργειες που δεν τους τιμούν και δεν τιμούν και κανένα από εμάς. Το να ρίχνεις μπανάνες ως μέλος μιας δίκαιης λαϊκής κινητοποίησης και της έκφρασης της λαϊκής οργής είναι ένα πράγμα και άλλο να βάζεις επιδεικτικά το φύλλο της μπανάνας στο κεφάλι ενός μεσήλικα αστυνομικού χωρίς καμιά πρόκληση. Είναι η απαξίωση του προσώπου επαναστατικότητα;

    ReplyDelete
  13. (συνέχεια)

    Μέλη του ΚΙΣΑ και μέλη διαφόρων οργανώσεων τορπίλλιζαν τις διαπραγματεύσεις των αιτητών ασύλου και τις κινητοποιήσεις τους σπρώχνοντας τους -άγνωστο γιατί- σε διαφορετικά αιτήματα κάθε μέρα τις μέρες των κινητοποιήσεων στην Πλατεία Ελευθερίας και στην απεργεία πείνας στην πλατεία και τον Ερυθρό Σταυρό στη συνέχεια. Χρειάστηκε η παρέμβαση κάποιων εξ ημών τόσο στους αιτητές όσο και στους αρμόδιους για να λήξει αισίως η διαπραγμάτευση.

    Την ίδια στιγμή ανιδιοτελείς πολίτες της κοινωνίας και τους συστήματος τους οποίους οι ψευδοδιανοούμενοι και οι ψευδοαριστεροί θεωρούν πιόνια του συστηματος βοήθησαν με ρούχα αλλά και εθελοντικές εγχειρίσεις παιδιών που είχαν ανάγκη.

    Όλα τα πιο πάνω τα έζησα από πρώτο χέρι ως μέλος όλων των κινητοποιήσεων. Όλα όσα αναφέρω είναι η προσωπική μου μαρτυρία δια ζώσης και μέσα από την προσωπική εμπλοκή με όλα τα πρόσωπα που αναφέρονται.

    Είναι εύκολα να θεωρείς τον κόσμο μέρος του συστήματος και να τον φτύνεις καθημερινά ως "πιόνι τους συστήματος". Είναι εύκολο αντί να ενσκύψεις στις δικές σου ελλείψεις και αδυναμίες να σου φταιν οι άλλοι και να αισθάνεσαι άνετα να κατουράς στην πόρτα τους. Είναι εύκολο να συνθηματολογείς τα λόγια τα ωραία χωρίς περιεχόμενο. Ο κόσμος όμως δεν είναι παλαβός. Ξεχωρίζει το ψέμα και την προσποίηση και την κακεντρεχή κριτική και τα βέλη που εκτοξεύονται εις βάρος του από αλαζόνες.

    Η στάση αυτή απαξίωσης του κοινωνικού συνόλου, της απουσίας από τους αγώνες και τις ανησυχίες του είναι ακριβώς που ωθεί τον κόσμο στα χέρια των φασιστών.

    Έπεται και συνέχεια

    Σόλων Αντάρτης
    ---------------------

    ReplyDelete
  14. inta vallis onomata? Roufkiane! I anonimia sto indymedia en DIKAIOMA!

    ReplyDelete
  15. Ευτυχώς ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΌΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ INDYMEDIA CYPRUS
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 800 ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤI ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ

    ReplyDelete
  16. Το σχόλιο μου αναφέρετε στο σύνολο των όσων γράφτηκαν πιο πάνω.
    Πριν μέρες εξέφρασα την άποψη μου αναφορικά με την επερχόμενη προγραμματισμένη πορεία του Ε.ΛΑ.Μ. (βλέπε http://falies.com:80/2009/12/21/αντιφασιστική-πορεία-2712/).
    Ο Πέτρος έθιξε ένα πολύ σημαντικό σημείο γράφοντας: "Η Αριστερά εξωθεί την Αστυνομία σε αυταρχισμό και υπέρβαση εξουσίας".
    - Θέλω να τονίσω ότι ΠΡΟΤΕΙΝΑ και ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ καταφυγή στο Δικαστήριο για οποιαδήποτε απόφαση, και ΟΧΙ στην τεχνική πίεσης πάνω σε κάποιον δημόσιο υπάλληλο όπως τον αρχηγό της αστυνομίας, για να πάρει κάποια απόφαση που θέλουμε. Όσοι δεν καταλαβαίνουν την διαφορά του ενός θεσμού από τον άλλο μπορούν να μου γράψουν ιδιαιτέρως και θα απαντήσω επεξηγηματικά.
    Η αναφορά σε «Μαύρο και Ερυθρό Φασισμό» ήταν σύντομη και εκ τούτου ΔΕΝ το βλέπω δίκαιο να της κάνω οιαδήποτε κριτική, πλην του να πω στον Πέτρο ότι δεδομένης της διασποράς των "αριστερών ιδεών" στην Κύπρο, μια τέτοια "συνοπτική" αναφορά έχει το ρίσκο να θεωρηθεί προβοκατόρικη. Και αφού είναι πράγματι σημαντικό ζήτημα ΣΗΜΕΡΟΝ, προτείνω να το θέσει εκ νέου σαν ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ θέμα.
    Τώρα για το ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ που εμπεριέχεται στον υπότιτλο [Το Κυπριακό και η Επερχόμενη Λύση είναι πίσω από όλα] έχω να πω τα ακόλουθα:
    Όταν άκουσα τα όσα ήθελε να μας πει στο διάγγελμά του ο τότε πρόεδρος Τάσσος Παπαδόπουλος από τηλεοράσεως, ομολογώ ότι συγκινήθηκα. Πλην όμως είχα αποφασίσει προ πολλού - (χρόνο εβδομάδων) - να ψηφίσω ΟΧΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ έχοντας διαβάσει το προοίμιο του.
    Πήρα την στάση THROW THE SPANNER IN THE WORKS (= Βλέπε έννοια: "πουκούππα τους τα ούλλα") και εξηγώ. Αφού η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ είναι το ιερό και το όσιο με το οποίο μας τα πρήζουν συνέχεια στον Καπιταλισμό που ζούμε, τότε γιατί να συμφωνήσω (αφού με ρωτούν την άποψη μου) να γίνει Μαζική Ανταλλαγή Περιουσιών, και να βολέψω ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Επειδή ήμουν από καιρό (χρόνια) σε ομάδες επαναπροσέγγισης, και έκανα και μαθήματα Τουρκικής γλώσσας, και από τότε που άνοιξαν την Πράσινη Γραμμή κάθε μια και δυο ήμουν στην βόρεια Κύπρο με το αυτοκίνητο σε επισκέψεις και περιδιαβάσεις με φίλους Τουρκοκύπριους, ΑΠΑΝΤΕΣ και οι σκύλοι τους ΑΝΕΜΕΝΑΝ ότι θα ψήφιζα ΝΑΙ, διότι έκαναν λάθος "μπακαλίστικους συλλογισμούς". Προτείνω σε όσους έρχονται εδώ για να διαβάσουν και να γράψουν να αποφύγουν και οι ίδιοι "μπακαλίστικους συλλογισμούς".
    Το Ε.ΛΑ.Μ. έχει την συνοπτική συλλογική των ανθρώπων που είναι μέλη, και εφόσον συνεχίσουν να αρθρώνουν ΛΟΓΟ με τον τρόπο που το κάνουν (φύλαξα και την προκήρυξη τους για την πορεία - την βρήκα σήμερα στο πεζοδρόμιο) θα είμαι πάντα έτοιμος να καλέσω την συντεταγμένη πολιτεία να τους σταματήσει.
    -Και επειδή από το Ε.ΛΑ.Μ. εξελίχθηκε η κουβέντα πιο πάνω στον Γρίβα και την ΕΟΚΑ Β΄ είμαι υποχρεωμένος να κάνω ΑΥΣΤΗΡΗ κριτική στην μακρηγορία του Πέτρου για την εμπεριστατωμένη (με πληθώρα αναφορών) "Αποκατάσταση" του Γρίβα. Το στήσιμο ενός διαλεκτικού ΔΙΠΟΛΟΥ - με τους ΜΕΝ και τους ΔΕ δεν έχει καμιά αποτελεσματικότητα ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ.
    Δεν είναι καν αμφισβητούμενο ζήτημα το ΑΝ ο Μακάριος εσυγχώρησε τον Γρίβα. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε ΟΥΤΕ τον ένα ΟΥΤΕ τον άλλο.

    ReplyDelete
  17. Συνέχεια....
    - Και κατά σύμπτωση σήμερα είναι για τους Σιίτες Μουσουλμάνους μεγάλη επέτειος(Ashura), της οποίας το σενάριο μοιάζει με το δικό μας, δηλαδή ΕΜΦΥΛΙΑΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ, επέτειος- μνημόσυνο του Χουσέϊν, που πέθανε στην μάχη της Καρμπάλα. Λοιπόν, και ο πατέρας του ο Άλι, είχε και αυτός δολοφονηθεί κάποια χρόνια πιο πριν, και μας ενδιαφέρει αυτός ιδιαίτερα, διότι όπως και ο Μακάριος ΔΕΝ έλαβε σκληρή θέση εναντίον όσων του έκαναν ίντριγκες και αποστασίες (και τελικά των έφαγαν). Οπότε δέστε την συλλογική και συσχέτιση. Ήταν "μαλακός και καλοσυνάτος" ο Άλι και κατέληξε να τον δολοφονήσουν και οδηγήθηκαν τελικά οι Μουσουλμάνοι στον διχασμό (Σουνίτες και Σιίτες). Ήταν "μαλακός και καλοσυνάτος" ο Μακάριος και οδηγήθηκε η Κύπρος στην ΔΙΑΙΡΕΣΗ. Δεν προσπαθώ να γράψω ιστορία, αλλά απλά να πω ευγενικά ότι "χέστηκα" για το ΤΙ έκανε η μια ή η άλλη πολιτική παράταξη, ή ο Μακάριος, ή η Βουλή, πριν και μετά τον θάνατο του Γρίβα. Ο άνθρωπος – ο Γρίβας - ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕ τους κομμουνιστές και τους κυνηγούσε στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Τουλάχιστον ας έχουν και άλλοι σήμερα την ειλικρίνεια του κου Παπαφώτη που είπε: "ΝΑΙ (παραφράζω από δημόσια κουβέντα του) ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ότι αν έπιαναν την εξουσία στα χέρια τους οι κομμουνιστές θα μας σκότωναν εμάς". Είναι κάτι κοντά στο τι μου είπε ένας Ρουμάνος, όταν σχολίασα το πόσο ΑΣΚΗΜΟ φάνηκε στην τηλεόραση, μέρα Χριστουγέννων να εκτελούν τον Νικολάϊ Τσιαουσέσκο και την γυναίκα του Ελένα (γέροι και οι δύο). Θίχτηκε (από την άγνοια μου) και είπε φωναχτά: "Μα δεν καταλαβαίνετε εσείς; Εμείς φοβόμασταν ακόμα, πως αν ΔΕΝ τους εκτελούσαμε, θα μαζεύονταν (=συσπειρώνονταν) πάλι οι καθεστωτικοί και θα μας έβαζαν από κάτω!" Και ο φόβος φέρνει κόλαση.

    ReplyDelete
  18. Συνέχεια...
    Τελικά στο καυτό θέμα που έβαλε ένας ανώνυμος, και που κράτησα για κλείσιμο. Έγραψε ανάμεσα σε άλλα: [...Υπάρχουν κάποιοι όμως που δεν έχουν ξεχάσει. Δεν έχουν ξεχάσει τους πραιτοριανούς του Μούσκου που έσχιζαν Ελληνικές Σημαίες στην Λευκωσία και άλλα πολλά...]
    Λοιπόν σήμερα πήρα από την ΠΑΡΓΑ το βιβλίο "ΙΜΙΑ - Τα απόρρητα τηλεγραφήματα των Αμερικανών" του Αθανάσιου Έλλις και του Μιχάλη Ιγνατίου, και στην σελίδα 13 γράφει σε φωτοαντίγραφο: "IN RESPONSE TO THE SECRETARY'S POINTS, PANGALOS REPORTEDLY NOTED THAT, IN A SPEECH HE HAD JUST DELIVERED IN PARLIAMENT, HE REITERATED THAT GREECE HAD NO INTENTION OF EXTENDING ITS TERRITORIAL WATERS BEYOND 6 MILES. HE STRESSED TO THE SECRETARY THAT HE HOPED THIS WOULD EASE TURKISH CONCERNS ON THIS POINT. HE SAID THE GREEK TROOPS ON IMIA WERE GOING TO BE WITHDRAWN 1/31, BUT THE FLAG WOULD REMAIN. HE ADDED, HOWEVER, THAT HE EXPECTED THE STRONG WINDS WOULD QUICKLY DESTROY THE FLAG, AND THAT GREECE WOULD NOT REPLACE IT."
    Οπότε δύο μαθήματα:
    Μάθημα 1ον: Επειδή το πολύ γαμήσι της Κύπρου το κάνουν παραδοσιακά διάφοροι Αγγλόφωνοι, να πάτε όλοι να μάθετε Αγγλικά για να παρακολουθείτε το «action» (=δράση).
    Μάθημα 2ον: Αφού κοτζάμ υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας ήταν πρόθυμος να αφήκει την ελληνική σημαία να την πάρει ο άνεμος από τα Ίμια, τότε τι «σκίζεστε» εσείς αν κάποιοι τότε «πραιτοριανοί του Μούσκου=Μακάριου» «έσκιζαν» την ίδια σημαία; Απλά μάλλον έπαιζαν τον συλλογικό ρόλο του άνεμου στο θέατρο του εθνικιστικού παραλόγου.
    -«Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, ούτε η σημαίες τους πατριώτες». Έχω φίλους Τουρκοκύπριους ΕΠΕΙΔΗ είμαι Ελληνοκύπριος, και αναγνωρίζω την πολιτιστική μου ταυτότητα, ΚΑΙ την δική τους. Δεν θα γίνω Κύπριος επειδή τα πολιτικά του τόπου υπήρξαν αντιπαραθετικά και ματωμένα, και πρέπει σώνει και καλά να αποφύγω τα δύσκολα. Το αν ενίοτε η έμφαση είναι στο γεωγραφικό ΚΥΠΡΟΣ, και άλλοτε στο πολιτισμικό Έλληνας, είναι απλά διακύμανση στον φυσιολογικό κύκλο της ζωής. Καμιά α-πολίτικη στάση δεν πρόκειται να λύσει το Κυπριακό, και ΚΥΠΡΟΣ είναι το κράτος του οποίου είμαι πολίτης.
    Γεια χαρά.
    -
    [Υ.Γ. Άποψη μου είναι ότι ο ετσι-θελισμός και η κομματική υπόσκαψη του κράτους εκ μέρους των Ελλήνων (εννοώ του δικού τους κράτους) φαίνεται να καταντούν κάθε «εθνικό» θέμα σε τραλαλά. Μπορεί όμως αυτό να τους βγαίνει τελικά σε καλό, αν κουτσά-στραβά τους οδηγεί σε νηφαλιότητα, έστω και μέσα από τις συμπληγάδες πολιτικού λαϊκισμού. Φτάνει να μην χάνουν την ανθρωπιά τους. Και από απέναντι, η επιρρέπεια των Τούρκων στην χρήση δύναμης, τους οδηγεί συχνά σε «εθνικά» ζητήματα να εκτρέπονται σε υπερβολές, και τελικά να έχουν και αυτοί το φορτίο κατηγοριών διαχρονικά ότι «έχασαν την ανθρωπιά τους» - βλέπε «σφαγή Αρμενίων», Κυπριακό και Κουρδικό. Αλλά αυτά ανήκουν σε άλλη θεματολογία, την οποία μπορεί να ανοίξετε άλλη φορά.]

    ReplyDelete
  19. Η ανωνυμία ως μέσο διάχυσης δηλητηρίου προς μέλη της κοινότητας, φίλους, συντρόφους και εραστές δεν είναι πλέον ανεκτή εκ μέρους μου.

    Ειδικά για όσους νομίζουν ότι μπορούν να ποζάρουν ανώνυμοι και να κυκλοφορούν στους δρόμους υποσκάπτοντας τις σχέσεις μου με την οικογένειά μου φίλους, συντρόφους, εραστές και την ευρύτερη κοινότητα διασπείροντας ψέματα και διασύροντας το όνομά μου.

    Η θρασυδειλία έχει και τα όρια ανοχής της.

    Όσον αφορά την ρουφιανιά:

    Εκπλήσσομαι διότι όλα τα προαναφερθέντα ονόματα και οργανώσεις που με διάφορους τρόπους είναι ανακατωμένα ανάμεσά τους -ακόμη και όταν προσποιούνται ενώπιον άλλων το αντίθετο- είναι πολιτικοποιημένα. Όλα όσα έγραψα είναι δημόσια και όχι μυστικά. Όλα τα άτομα συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις και σε οργανωμένα σύνολα στα οποία οι απόψεις τους εκφέρονται δημόσια και όχι μυστικά. Και ως πολιτικοποιημένα πρόσωπα που κινούνται στο χώρο χρειάζεται να αναλάμβάνουν και τις ευθύνες τους. Κανένα από τα όσα ανέφερα δεν έγινε μυστικά και κάτω από κανένα πέπλο μυστικότητας. Όλα στο φως!

    Μακάρι να είχαν και το θάρρος να τοποθετηθούν επώνυμα για οσα μου και μας καταμαρτυρούν.

    Έτσι ο διάλογος θα μπορούσε να διεξαχθεί στο φως και ο καθένας να κριθεί από τα επιχειρήματα και τις πράξεις του.

    Σόλων Αντάρτης
    --------------

    ReplyDelete
  20. Δεν είναι υποχρεωτικό ότι σώνει και καλά εσείς οι ίδιοι πρέπει να έχετε καλύτερη αντίληψη της κατάστασής σας. Πέτρο και Σόλωνα βρίσκεστε έξω από την πόρτα των "αυτόνομων" Ενωτικών - at best... Γιατί δεν περνάτε μέσα, χωρίς άλλες μπαρούφες και οργίλα αποχαιρετιστήρια άσματα; Αυτός ο διάλογος αποδεικνύει μόνο την αντικειμενική σας αχρηστία, και για αυτούς όπως, οπωσδήποτε, και για μας. Ο αντικαπιταλισμός πάντα είχε δυο διαμετρικά αντίθετες εκδοχές. Τον επαναστατικό αλλά και τον αντιδραστικό, τον φασιστικό. Αν δεν σας αρέσει ο Φτωχόπουλός, υπάρχει και η Θέκλα. Υπάρχουν και αυτά τα ταλαίπωρα, τα παρεξηγημένα, τα ευαίσθητα βλαστάρια της ΕΦΕΝ που η κοινωνία βάλθηκε να τους τσαλακώσει τα όνειρα και την προσωπικότητα... Πέτρο, πολύ σου πάει ο μαίανδρος ο θαλασσής. Και - Σόλωνα - ο διάλογος, κάπου εδώ τελειώνει. Γιατί η πρακτική σας - η απουσία σας από τα σημαντικά και η αξιοθρήνητη "κριτική" σας - υπήρξαν αρκούντως κατατοπιστικά.
    Bye ex-amigos
    Not so anonymous: Everyone you can think of!

    ReplyDelete
  21. Sto kalo kai me tin efhi mou

    ReplyDelete
  22. Indymedia (!?)
    Πραγματικά μου έρχεται να ξεράσω!

    ReplyDelete
  23. Ευδόκα για Σόλωνα,

    Εν θα μπώ μες το "διάλογο" που γίνεται αλλά εννα θέσω το εξής ερώτημα: γιατί η εμμονή να χρησιμοποείται την καπιταλιστική ανιστόρητη προπαγάνδα περί "Κόκκινου Φασισμού"; Ο Φασισμός εν κάτι συγκεκριμένο τζιαι ο ακόμα τζιαι ο Στάλιν εν ήταν φασίστας - μπορεί να ήταν ένα σωρό άλλα πράματα αλλά φασίστας όι. Τωρά στα περί ελευθερίας του λόγου: εν έγινεν χαλί τούτον το δικαίωμα για να πετάσσουμε ότι σκατά (βλ. ρατσιστικό, εθνικιστικό, φασιστικό, ναζιστικό λόγο) που κάτω. Τζιαι η αριστερά ενεν κατά τζιαι ούτε πρέπει να έν κατά την εξουσίας: τζιαι με εξουσία εννοούμε τζιαι βία: επανάσταση δίχα επανάσταση εν γίνεται.

    ReplyDelete
  24. Θέλω ειλικρινά να απαντήσω στο τελευταίο σχόλιο παρ' ότι με δυσκολεύει συναισθηματικά η χρήση του επιθέτου Ευδόκα. Η χρήση του επιθέτου στον τόπο μας όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον έχει κυρίως το χαρακτήρα βρισιάς ή αυταρχικής απαξίωσης. Δε νομίζω ότι ο ανώνυμος αναγνώστης/αναγνώστρια το εννοεί έτσι ή έχει αυτή την πρόθεση αλλά δυστυχώς οι διάφοροι κύκλοι που το χρησιμοποιούν χύνοντας δηλητήριο εις βάρος μας την έχουν και τη διασπείρουν. Με όλες τις διαφωνίες και την πίκρα που έχω για διάφορα απο τα άτομα που ονόμασα ουδέποτε ανέρθηκα σε αυτούς με τη χρήση του επιθέτου τους και μόνο διότι θεωρώ ότι είναι μια στάση απαξίωσης που μόνο σε τέρατα όπως ο Μπους αξίζει. Δεν ταιριάζει σε επαναστάτες και προοδευτικούς ανθρώπους να μιλoύν με αυτό τον τρόπο.

    Στην απάντησή μου:

    Όλες οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου έχουν την επιστημονική τους μελέτη και θεώρηση από έναν παραπεταμένο και ξεχασμένο επιστήμονα που κανονικά θα έπρεπε να είναι ένα από τα μεγάλα κεφάλαια μελέτης στον ατιεξουσιαστικό χώρο. Αναφέρομαι στον Βίλχελμ Ράιχ. Η συγκλονιστική εργασία του γύρω από τα θέματα ερωτισμού και διαστρέβλωσής του και πως αυτή χρησιμοποιείται από την εξουσία για να παράξει το φασισμό είναι όχι μόνο μνημειώδης και επιστημονκά εμπεριστατωμένη αλλά και άμεσα συνδεδεμένη με τα όσα συμβαίνουν στις σελίδες μας και στον τόπο μας.

    Η εργασία του "Η μαζική ψυχολογία του φασισμού" που εκδόθηκε το 1933 πριν από την κορύφωση του ναζισμού και κυκλοφορεί και στα ελληνικά από τις εκδόσεις Μπουκουμάνη απαντά σε όλα σου τα ερωτήματα. Το συγκλονιστικό και ενδεικτικό είναι ότι μετά την έκδοσή της ο ίδιος ο Ράιχ διεγράφη από το Κομμουνισικό Κόμμα της Αυστρίας ενώ τα έργα του απαγορεύτηκαν από τους φασίστες "διότι είναι κατάλληλα να θέσουν εν κινδύνω την δημόσιαν ασφάλειαν και τάξιν".(41230/35 2Β Βερολίνον, 9.4.33 Γκεστάπο- από το βιβλίο "Η μαζική ψυχολογία του φασισμού" εκδ. Μπουκουμάνη, σελ.28)

    Πρέπει να σου ομολογήσω ότι ουδέποτε άντεξα να διαβάσω ολόκληρο το βιβλίο. Κάθε σελίδα του γδέρνει τόσο πολύ την πορεία της προσωπικής και πολιτικής μου αυτογνωσίας που είναι αβάστακτο ακριβώς επειδή απευθύνεται στα ερωτήματά σου αλλά και επειδή με αγγίζει με πολύ προσωπικό τρόπο.

    Το απόφθευμά του "Δεν μπορούμε να εξουδετερώσυμε τον αφηνιασμένο φασιστή ... αν δεν τον ανιχνεύουμε και μέσα στους ίδιους τους εαυτούς μας αν δε γνωρίζουμε τους κοινωνικούς θεσμούς που τον εκκολάπτουν καθμερινά.." με εκφράζει απόλυτα.

    Ο αφηνιασμένος φασιστής βρίσκεται σε όλα τα φάσματα του πολιτικού χώρου.

    (συνέχεια)

    ReplyDelete
  25. Το θέμα του έρωτα είναι θεμελιακό στη θεώρηση του Ράιχ και το αγκαλιάζω στο σύνολο της θεώρησης και της εργασίας του.

    Μπορείς να δεις και μια παλαιότερη τοποθέτησή μου στο θέμα εδώ:

    "Η φίμωση του Έρωτα είναι το θεμέλιο κάθε Εξουσίας"
    http://web.archive.org/web/20060216164053/ellinika-cyprus.indymedia.org/newswire/display/34/index.php

    καθώς και τον οχετό που ακολούθησε.

    Τα πρόσωπα και τα άτομα που βρίζουν στην ιστοσελίδα μας πάσχουν από τα ίδια ζητήματα απαγόρευσης του έρωτα και της ηδονής με όλους μας που γεννηθήκαμε σε ένα τόπο αδυσώπητης καταπίεσης της έμφυτης ερωτικής ορμής. Ονομάζω τον τόπο μας "Το Γκουαντανάμο του Έρωτα". Κάποια από αυτά έχουν λάβει την αμέριστη υποστηριξή μου και μας στην ερωτική τους πορεία. Δυστυχώς τα άλυτα ζητήματά τους με τον εαυτό και τις οικογένειές τους αλλά και την εξουσία εντός και εκτός τους δεν τους επέτρεψαν την κίνηση προς την ουσιαστική ελευθερία αλλά αντίθετα τους έστρεψαν εναντίον μου και μας. Η διαφωνία μου μαζί τους είναι κατ' εξοχήν πολιτική και κατ' εξοχήν γύρω από τα θέματα προσωπικής απελευθέρωσης. Οι ίδιοι δικαιούνται να προσποιούνται αλλιώς.

    Δεν προσποιούμαι ότι έχω λύσει για τον εαυτό μου τα ζητήματα του έρωτα. Ενσκύπτω όμως πάνω τους με γνησιότητα και προσπαθώ να είμαι ενήμερος για τα μέρη μου εκείνα που έχουν καταγδαρθεί μέσα στις μυλόπετρες της ερωτικής απαγόρευσης και της κτητικότητας, της ζηλοφθονίας και του δηλητηρίου. Και πορεύομαι με πολύ πόνο.

    Όσοι από μας έχουμε ερωτευτεί γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει εσωτερική δύναμις ισχυρότερη και υπεροχότερη. Και τίποτε που να μπορεί να αντιπαρατεθεί στην ερωτική ορμή όταν αυτή υπάρχει και μπορεί να βιωθεί μέσα σε ένα πλαίσιο υποστήριξης και σεβασμού. Καμία εξουσία, κανένα βασανιστήριο δεν μπορεί να λυγίσει τον εραστή και την ερωμένη που έχει αγαπήσει μέχρι θανάτου την Ελευθερία και τον υπέροχο Άλλο.

    Όσοι από εμάς έχουμε ερωτευτεί Τούρκους και Τουρκάλες γνωρίζουμε εντός μας, στα βάθη της ψυχής μας ότι η ελληνική μας εθνική ταυτότητα δε μας χωρίζει με κανένα απολύτως τρόπο από κανένα άλλο ανθρώπινο ον. Γνωρίζουμε ότι υλοποιούμε στην υπέροχη συνεύρεσή μας τα μέρη εκείνα του πολιτισμού μας που είναι πανανθρώπινα. "Έρως ανικατε μάχαν"

    Όταν όμως οι εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις μάχονται τον Έρωτα διαστρεβλώνοντάς τον η Φιλότητα μετατρέπεται σε Νείκος (Εμπεδοκλής) και ο Έρως σε Έριδα.

    Ακόμα κάμνω εμετούς όταν διαβάζω τα παλαιά ηλεκτρονικα γράμματα των πρώην πολιτικών μου συντρόφοων που έλεγαν:"Ιντα εννα τζημηθούμεν με τους Τούρκους;"

    ReplyDelete
  26. Αγαπητέ Σταύρο

    Θέλω να σε ευχαριστήσω δημόσια για τις τοποθετήσεις και τα σχόλιά σου εδώ. Συγκινήθηκα αφάνταστα τόσο με τον προσωπικό τρόπο που γράφεις όσο και με τα όσα λες.

    Όταν ένας γνήσιος αγωνιστής της ελευθερίας που έχει υποστεί την κακοήθεια των αρχόντων όπως εσύ παρουσιάζεις το συναίσθημά σου αποκτά ιδιαίτερη αξία και δίνει θάρρος σε όλους και σε μένα προσωπικά για να βρω την εσωτερική ατραπό που επιτρέπει τη συναισθηματική τοποθέτηση και για πολλά δύσκολα και αβίωτα.

    Σε ευχαριστώ πολύ

    Σόλων
    -----

    ReplyDelete
  27. Καλά τώρα σώθηκες! Και βεβαίως να ανιχνεύσεις μέσα σου τον "αφηνιασμένο [ή καταπιεσμένο] φασιστή". Ο Ράιχ όμως να ξέρεις προχώρησε στην ανάλυση της ΜΑΖΙΚΗΣ ψυχολογίας του φασιστικού φαινομένου. Εσύ φίλτατε δυστυχώς σκίζεσαι μέσα σου ενώ δεν μπορείς να τον ανιχνεύσεις γύρο σου - πολιτικά - εκεί όπου τα συμπτώματα είναι απλούστερα και πολύ εμφανέστερα. Αμφιταλαντεύεσαι μάλιστα μεταξύ φασιστών και αντιφασιστών. Η προτροπή "τσακίστε τους φασίστες" σου φαντάζει φασιστική, δεν είναι? Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνει και ο κάθε φιλελεύθερος μικροαστός που διέπεται από "υψηλά" και "ευγενή" φρονήματα. Έχεις όμως και το άλλο κουσούρι, ότι πολιτικά - δηλ. κατά πολύ αμεσότερα - έχεις σχεδόν ταυτόσημα οράματα με τους πιο χυδαίους ακροδεξιούς μικροαστούς: Ένωση, Έθνος, ΕΟΚΑ, Ελλάς! Και αντικομμουνισμός!(στο όνομα βέβαια ενός ψεύτικου αντισταλινισμού). Σαν ανάξιος εραστής της αντεξουσιαστικής κοινότητας είδες προχτές τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια σου. Τα ίδια τα γεγονότα φανέρωσαν το αντιδραστικό περιεχόμενο των αδιέξοδων σου. Και σε προσπέρασαν. Μαζί και τον Πέτρο. Λοιπόν, μάγκα, καλό ξεφόρτωμα. Άσε το lifestyle και τα τσόκαρα και βάλε τ' άρβυλα!

    ReplyDelete
  28. Ο "αγωνιστής της ελευθερίας" που ξεδιάντροπα κρύβεται πίσω από την ανωνυμία (που εμείς του προσφέρουμε με χίλια βάσανα), o οποίος έγραψε πιό πάνω πως το όραμα Ελλάς είναι "χυδαίος ακροδεξιός μικροαστικισμός":

    * Υστερεί και υποφέρει ανήμπορος να εξηγήσει το πως γιά χιλιάδες χρόνια με το "χυδαίο" τούτο όραμα βάδισαν γυναίκες και άντρες τραγουδώντας στην αγχόνη, ή μεγαλούργησαν στο θέατρο, τις τέχνες και τον Λόγο.

    * Έχει - λόγω της τύφλας που προκαλεί ο δογματισμός - ελλειπή αντίληψη του τι έστιν ελληνική εθνική ταυτότις. Ιδίως σε ό,τι την αφορά ως δυνητικά το μόνο εφικτό εφαλτήριο μιάς σοσιαλιστικής επαναστατικής πορείας στην Κύπρο.

    * Αγνοεί - λόγω υστερίας και φανατισμού - την πλούσια και βαθειά επιμελημένη προσέγγιση του επιστημονικού σοσιαλισμού που λέει ξεκάθαρα πως όταν το κίνημα του σοσιαλισμού, του κομμουνισμού, του αναρχισμού και της αυτονομίας απουσιάζει από τον αγώνα γιά την εθνική επιβίωση ή έστω και από την πρόοδο, την καλλιέργεια και διαχρονική συνέχιση της εθνικής ταυτότητας, τότε αυτή γίνεται βορά του φασισμού και όχημα του εθνικισμού, της ακροδεξιάς εκδοχής ενός έκφυλου υπερ-πατριωτισμού, της αυταρχικής μισαλλοδοξίας. Μετατρέπεται σε πολιτική βάση της καταστροφής ενός λαού.

    Όταν λοιπόν "μάγκα" εσύ χέζεις αυτές τις αξίες (αντί απλά να πείς "δεν καταλαβαίνω" ή "δείξετε μου") ανοίγεις το δρόμο στο φασισμό. Κτύπα τους όσο θέλεις με τά ηρωικά σου άρβυλα και με τις πέτρες, μα ενόσω τους αφήνεις το δικαίωμα να διεκδικούν εκείνοι και να ορίζουν εκείνοι το τι σημαίνει έθνος, θα αυξάνονται και θα πληθύνονται.

    Πάρε παράδειγμα από τους Βιετκόγκ ή τον Μίκη Θεοδωράκη του τι σημαίνει ορθή Αριστερά. Ο Θεοδωράκης γράφει:

    "Σ’ αυτή την ιστορική καμπή που βρισκόμαστε, τρία είναι τα κύρια μέτωπα στα οποία οφείλουμε να πάρουμε σαφή στάση:

    Το πρώτο αφορά την Κύπρο και το σχέδιο Ανάν. Το δεύτερο αφορά τα Σκόπια και το όνομα «Μακεδονία». Και το τρίτο την υπεράσπιση της ελληνικότητας μπροστά στην επίθεση που δέχεται από ελληνικές και διεθνείς οργανωμένες δυνάμεις.
    .../...
    Το τρίτο και σημαντικότερο εθνικό πρόβλημα που θα πρέπει να μας απασχολήσει, είναι η αποκάλυψη και καταγγελία στον ελληνικό λαό των κύκλων, ομάδων και οργανώσεων που σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς επιδιώκουν την κατεδάφιση της ελληνικότητας."

    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=22683#22683

    * * *

    ReplyDelete
  29. Από την ιστοσελίδα του ΕΛΑΜ:

    " Βιώσαμε τραγελαφικά γεγονότα, "αντιεξουσιαστές" να παρακαλούν την Αστυνομία να μας καταστήλει, "μαχητές της Δημοκρατίας" να ισχυρίζονται πως δεν έχουμε δικαίωμα λόγου και λοιπά. "
    http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2009/12/blog-post_4716.html

    Πράγματι, του λόγου το αληθές.

    ReplyDelete
  30. Ευχαριστώ Πέτρο για τον σύνδεσμο.
    Χρόνια πολλά, και καλή χρονιά επι τη ευκαιρία.

    ReplyDelete
  31. Παιδκιά, αν το εκαταλάβετε δαμέσα εν ασφαλιτοσάιτ το λιόττερο. Φωτογραφίζουν και φακελλώνουν κόσμο. Δείχνουν τες φάτσες διαδηλωτών. Αναφέρει και με ονοματεπώνυμο αγωνιστές!!!!

    ReplyDelete