Thursday, 28 January 2010

Κάνε γρήγορα, Κατσελλή, απάλλαξέ μας από αυτό τον μπελά


του Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ


Μετά την απόφαση Όραμς, ενεργοποιήθηκε, λέει, και ο Κατσελλής, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Dome στην Κερύνεια. Τηλεφώνησε στον δικηγόρο Καντούνα και του είπε ότι θέλει να εμπλακεί σε παρόμοια νομική μάχη.

Να κάνει γρήγορα. Διότι εμείς εδώ γινόμαστε κομμάτια εξαιτίας αυτού του ξενοδοχείου. Τρωγόμαστε μεταξύ μας. Δεν μπορούμε να μοιράσουμε μεταξύ μας αυτό το λάφυρο εδώ και 36 χρόνια. Ήρθε το Ρεμπουπλικανικό Τουρκικό Κόμμα και έδωσε το ξενοδοχείο πεσκέσι στους δικούς του υποστηρικτές. Ήρθε το Κόμμα Εθνικής Ενότητος και προσπαθεί να το πάρει πίσω τώρα. Το ζήτημα οδηγήθηκε στο δικαστήριο.

Αν τώρα ο σεβαστός Κατσελλής διεκδικήσει την περιουσία του, σίγουρα θα τελειώσει αυτός ο καβγάς. Γι΄ αυτό, βιάσου φίλε. Τρέξε στο δικαστήριο. Καταχώρησε προσφυγή. Κάνε ό,τι είναι να κάνεις. Απάλλαξέ μας από αυτό τον μπελά.

Ούτως ή άλλως, η ζωή μας εδώ πέρασε με το διαμοιρασμό λαφύρων. Καταπατήσαμε, λιώσαμε και κάναμε κομμάτια ο ένας τον άλλο εξαιτίας αυτών των λαφύρων. Γι΄ αυτό το λόγο δεν είδαμε ποτέ χαΐρι.

Οι δικαιούχοι πρόσφυγές μας που ήρθαν από το νότο πάντα βρίσκονταν τελευταίοι στους καταλόγους. 'Αρπαξαν την προτεραιότητα όσοι δεν ήταν δικαιούχοι.

Ζητήσαμε περιουσία ίσης αξίας από τους πρόσφυγές μας που ήρθαν από το νότο. Όμως, δεν ζητήσαμε τίποτα από εκείνους που ήρθαν από την Ανατολία. Τους τα διανείμαμε δωρεάν.

Αν θα κινήσεις αγωγή, αγαπητέ αδελφέ Ελληνοκύπριε, να τα προσέξεις αυτά. Νά, οι πόρτες μας είναι διάπλατα ανοιχτές. Γύριζε. Περιδιάβαζε. Βλέπε. Γνώρισε καλά εκείνους που κάθονται μέσα στην περιουσία σου.

Μη νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις παράπονο από αυτή τη λεηλασία. Έχω και εγώ παράπονο. Έχουμε και εμείς παράπονο. Προσπαθήσαμε πολύ, αλλά δεν μπορέσαμε να την εμποδίσουμε εδώ και τόσο πολύ καιρό. Ούτε παραλία, ούτε βουνό, ούτε πεδιάδα άφησαν εκείνοι που καίγονταν από επιθυμία και όρεξη να πάρουν περιουσίες. 'Αρπαξαν ό,τι υπήρχε. Και έφαγαν τον κόσμο μόλις πήραν άδεια για κλεψιές από το Σχέδιο Ανάν.

Ο κόσμος άρχισε να μην μπορεί να πάει δωρεάν ακόμη και στη θάλασσα. Ύστερα άρχισαν να έρχονται μαζικά οι ξένοι, οι οποίοι άκουσαν γι΄ αυτή την αφθονία. Η περιουσία σου στο βορρά είναι στη μισή τιμή της περιουσίας στο νότο. Τι να κάνουν τα αδέλφια μας από τη Μαύρη Θάλασσα και την Αλεξανδρέττα; Ούτως ή άλλως, τα βρήκαν δωρεάν. Πούλησαν την περιουσία σου στους 'Αγγλους, στους Γερμανούς, στους Ρώσους. Σε τιμές ελκυστικές. Αξίζει και αυτή εκατοντάδες χιλιάδες στερλίνες. Έκαναν την μπάζα τους οι κακόμοιροι. Μέσα σε μια νύχτα. Αστραπιαία. Έχουν τίτλους ιδιοκτησίας στα χέρια τους. Τίτλους ιδιοκτησίας για τη γη της Κύπρου. Ήρθαν εδώ με ένα εσώρουχο και ένα πουκάμισο. Και έγιναν εκατομμυριούχοι.

Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εδώ σε εμάς υπάρχουν κάποιοι που τους χαλαλίζουν αυτές τις περιουσίες. «Είναι και αυτοί άνθρωποι», είπαν. Πρέπει, λένε, να κοιτάμε από ταξικής άποψης τα ζητήματα αυτά. Δεν πρέπει, δήθεν, να αποκλείουμε τον «άλλο». Δεν διαφέρουμε, λένε. Τα αδέλφια μας οι εθνικιστές το εξήγησαν αυτό λέγοντας ότι «είμαστε όλοι Τούρκοι». Όσοι δε από εμάς υποστηρίζουν τη λύση και την ειρήνη βρήκαν μια πιο καλή δικαιολογία γι΄ αυτό: «Όλοι είμαστε άνθρωποι», είπαν!

Όσοι αντιτίθενται σε αυτό τοποθετήθηκαν στην ομάδα των ρατσιστών και στιγματίστηκαν ως «Κύπριοι εθνικιστές»!

Έχουμε ακόμη πάρα πολλούς πρόσφυγες που κρατάνε στα χέρια τους βαθμούς για περιουσία ίσης αξίας και δεν μπόρεσαν να πάρουν καθόλου αντάλλαγμα για την περιουσία τους στο νότο. Δεν ήρθε ποτέ η σειρά τους εξαιτίας εκείνων των λύκων.

Τι έχει σειρά τώρα, αδελφέ; Το Κάρμι; Η Λάπηθος; Ο Καραβάς; Προς τα πού πάει ο δρόμος; Μήπως θα πάρεις πίσω στο δικαστήριο αυτά που σου πήραν με την ξιφολόγχη των όπλων; Μετά από 36 χρόνια; Δεν έμειναν ποτέ στον δρόμο όσοι διεξάγουν νομικό αγώνα με υπομονή και αναζητούν το δίκιο τους.

Δεν διαρκεί για πάντα η παρανομία σε α υτό τον κόσμο. «Δεν μπορεί να γίνει αφέντης του κόσμου ένας ληστής», λένε εδώ σε εμάς. Αν δεν γίνεται αφέντης στον κόσμο, μήπως μπορεί να γίνει στην Κύπρο;

Şener Levent / Σενέρ Λεβέντ
~~~~~~~~~~


Δημοσιεύτηκε και στην εφημερίδα Πολίτης την 22/01/2010 στη Σελίδα 13.
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=924449&-V=columns
~~~~~~~~

Sunday, 24 January 2010

Το κοινόν κάχριν τους ενώνει

Στις 11 Ιανουραίου δημοσίευσα στις σελίδες μας το άρθρο της Ελένης Θεοχάρους
Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html
συνοδευόμενο με ένα εισαγωγικό σημείωμα στο οποίο κατέθετα τοσο τα επιχειρήματά μου όσο και την προσωπική εμπειρία της επαφής μου με την Ελένη Θεοχάρους.

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έγινα δέκτης της απρόκλητης,ανήθικης και γεμάτης κάχρι επίθεσης του Γιάννου Ιωάννου ycioannou@gmail.com , άλλως Στροβολιώτη. Ο εν λόγω blogger δραστηριοποιείται στο δίκτυο ως εξέχων μέλος της φιλοΑνανικής παράταξης του Ναι αλλα και ως διανοούμενος της υποτιθέμενης προσπάθειας επανένωσης του νησιού μας. Με αλαζονία και κάχρι και με παντελή απουσία οποιουδήποτε επιχειρήματος επέλεξε να επιτεθεί απαξιωτικά στο επώνυμο της οικογένειάς μου, στο δείκτη νοημοσύνης μου, άλλως αι κιου και στις απόψεις μου γράφοντάς μου ότι λέω μαλακίες.

Από τα σχόλια του Γιάννου Ιωάννου:

"Ππέεεεε!
Οταν μιλά σήμερα κάποιος για "περιρρέουσα" ατμόσφαιρα, πρέπει μάλλον να ζούσε σε άλλο πλανήτη το 2004. Τούτον έννεν κακόν, ο καθένας μπορεί να κάμει τις διακοπές του όπου θέλει.
Να θυμάται όμως πως κάποιοι εζήσαν την πραγματικήν περιρρέουσαν τζιαι άμαν θκιαβαζουν τέθκοιες μαλακίες, τότε σηκώννουνται όσες τρίχες τους εμείναν.
Αυτό για τον "Αντάρτη".
Για την Θεοχάρους, ουδέν σχόλιο."
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html?showComment=1263241334537#c7407321013117039275

"Μπά, αξιοποιώ το ίδιο αι κιου με εσάς, και φυσικά δεν λέω τίποτα.
Οπως εσείς.
Εγώ όμως λακωνίζω.
Πππππππππππππππππεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html?
showComment=1263321943471#c9111514069149875534


Συγκρίνετε το εύρος των επιχειρημάτων του με το αρθρο που δημοσιεύσαμε τότε 2004 και στο οποίο καταθέσαμε τις διαφορετικές απόψεις εντός της ομάδας μας για το σχέδιο Αννάν με σεβασμό προς την αντίθετη άποψη προσπαθώντας να δημιουργήσουμε ένα κλίμα ευγενούς πολιτικού διαλόγου. Για την ιστορία, το πρώτο άρθρο της δημοσίευσης είναι γραμμένο από μένα και το δεύτερο από το Μάριο Βιολάρη.

Αμάν Ανάν
http://web.archive.org/web/20040401215752/greek.cyprusdada.bandwidthcoop.org/feature/display/403/index.php

Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το κλίμα του 2004 διότι βρισκόμαστε και εμείς στο κέντρο της τεχνητής και υποθαλπτόμενης αντιπαράθεσης και διχόνοιας μέσα στο λαό μας που διάφοροι εξωτερικοί και εσωτερικοί κύκλοι επιδίωξαν.

Μέλη μας, φίλοι, σύντροφοι, αδελφοί και εραστές και ένα μεγάλο μέρος του λαού με γνησιότητα και αγάπη και χωρίς ίχνος ανιδιοτέλειας επένδυσαν στο Ναι πιστεύοντας ότι πράττουν το ορθό. Χωρίς καμία άισθηση προσωπικού κέρδους και κατευθυνόμενοι από την ελπίδα για κάτι καλύτερο. Παρά τη διαφωνία μας μαζί τους αναγνωρίζουμε το ποιόν τους, την καλοσύνη και τη γνησιότητα των προθέσεών τους.

Δυστυχώς μια μικρή μερίδα οπαδών του Ναι όπως ο υβριστής και αλαζών Στροβολιώτης ουδένα από τα πιο πάνω προσόντα των ανθρώπων μας επιδεικνύουν. Το αντίθετο!

Χωρίς επιχειρήματα επιχειρούν μια άνευ ορίων σπίλωση της αντίθετης άποψης επιτιθέμενοι κατά παντός με αλαζονία και κάχριν. Έτσι θέλουν να λύσουν το Κυπριακό; Θα μας πείσουν νομίζουν με το δικό τους ρατσισμό και αλαζονία να υιοθετήσουμε μια ρατσιστική λύση;

Ανάμεσά τους υπάρχουν εθνικιστές, ρατσιστές και καιροσκόποι και συνειδητοί και ασυνείδητοι υπηρέτες του Ιμπεριαλισμού οι οποίοι ουδέν ενδιαφέρον έχουν για την ορθότητα ή το δίκαιον της όποιας λύσης.

Το κοινόν κάχριν τους ενώνει!

Το κάχριν τους ενάντια σε οτιδήποτε το Ελληνικό σπουρτά συχνά στις δημοσιεύσεις τους. Γι' αυτούς ο "καλαμαράς" είναι ο nigger της Κύπρου.

Θαυμάστε ξανά το λόγο του πολιτικού συναγωνιστή του Στροβολιώτη, Γρηγόρη Ιωάννου:
"...μεν υποταχτείτε αμαχητί στην προοπτική μιας ανανεωμένης εθνικής αφήγησης που αισθάνομαι ότι εννά προωθηθεί που καποιους καλαμαράες ελληνικής ή κυπριακής προέλευσης"
http://teachershistorybook.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html?showComment=1237290420000#c1120652113241909736

Ούτε ο Μίκης Θεοδωράξης διέλαθε των αισχροτήτων των υποστηρικτών της διζωνικής ρατσιστικής λύσης. Είναι και ο Μίκης φασίστας κατά τον Μιχάλη Ολύμπιο. Γράφει:
"Και τώρα εγώ πραγματικά ερωτώ τι διαφέρει αυτός ο κύριος από τους φασίστες που συναντάμε καθημερινά στους δρόμους;"
http://xekathara.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html

Ή και "Μίκη Μάους" κάτα τον Γρηγόρη Ιωάννου:
"...έφαεν τζιαι τον Σαββόπουλο ο Μικη Μάους"
http://xekathara.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html?showComment=1263566502023#c454882165070951465

Ο ανδρικός σωβινισμός και η φαλλοκρατία τους συμπληρώνει το σκηνικό. Θαυμάστε τίτλο από το Γιώργο Στρατή:
"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"
http://blog.readcy.net/archives/289

Δείτε το φαρμακερό "χιούμορ" της Δρακούνας. Πώς επιτίθεται ανερυθρίαστα σε πονεμένα μέλη του λαού μας και στην αρχέτυπη Ελληνική παράδοση. Πώς περιπαίζει τις γυναίκες των προσφύγων και των αγνοουμένων ως τελευταίες Πηνελόπες του έθνους:
http://www.epanenosi.com/wp-content/uploads/2010/01/episode11.jpg

Είναι με την απαξίωση των προσφύγων, των συγγενών των αγνοουμένων και την προσβολή της εθνικής παράδοσης της πλειονότητας του λαού μας που θέλουν να προωθήσουν τη λύση τους; Νομίζουν ότι θα τους ακολουθήσουμε στο ρατσιστικο κράτος έκτρωμα που επιδιώκουν ως υπηρέτες η/και πιόνια του Ιμπέριουμ;

Φανταστείτε τους πιο πάνω σε θέσεις εξουσίας μετά τη λύση. Τώρα χωρίς καμιά εξουσία στα χέρια τους και δεν σταματούν τις προσωπικές επιθέσεις, τις προσβολές, τα υπονοούμενα και το δηλητήριο ακόμη και σε ανθρώπους διεθνώς αναγνωρισμένους με μια ζωή επενδυμένη στους αγώνες της αριστεράς,του Ελληνισμού και του διεθνούς Κινήματος. Τι θα γίνει όταν πραγματικά αποκτήσουν εξουσία και οι δομές του Κράτους πέσουν στα χέρια τους;

Ίσως δε θα προτρέπουν απλώς την αστυνομία να απαγορεύσει συγκεντρώσεις παραβιάζοντας το νόμο όπως ο Δώρος Πολυκάρπου, αλλά θα επιβάλουν το κράτος αστυνόμο που επιθυμούν:

"...Δεν πρέπει να τους δοθεί πολιτικό βήμα. Η διαδήλωση είναι πολιτικό βήμα και επομένως δεν πρέπει να τους επιτραπεί ούτε διαδήλωση να κάνουν...":
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/224045

Το κάχριν και το δηλητήριό τους δεν έχει όρια. Είναι τόσο επενδυμένο στη δράση τους που δεν επιτρέπει την οποιαδήποτε κόσμια συζήτηση. Κανένα επιχείρημα δεν μπορεί να φτάσει στα αυτιά τους και δεν τους ενδιαφέρει εξάλλου.

Για τους υπερδιανοούμενους τα πράματα είναι απλά:
Ο λαός είναι αμπάλατος, εκείνοι είναι οι φωστήρες, οποιος έχει αντίθετη άποψη λέει μαλακίες, έχει χαμηλό "άι κιου" και είναι εθνικιστής και φασίστας. Μαζί και ο Θεοδωράκης! Και η Πηνελόπη του έθνους περιμένει τον Οδυσσέα της. Και ο ιμπεριαλισμός, λέν, μπορεί να περιμένει:
http://strovoliotis.wordpress.com/2009/09/02/%CE%BF-%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9/

Ώρα για την εμετοθεραπεία μου!

Ποιος πατριώτης, ποιος προοδευτικός άνθρωπος επιτίθεται στη νοημοσύνη και στο οικογενειακό επίθετο ενός συμπατριώτη του χωρίς καν να τον γνωρίζει; Ποιος προοδευτικός άνθρωπος κάνει χιούμορ στις πλάτες των 200,000 προσφύγων; Στις μάνες, τις συζύγους και τα παιδιά των αγνοουμένων; Ποιος πατριώτης έχει την αλαζονία να υιοθετεί λύσεις που θα απαγορεύσουν τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των συμπατριωτών του; Ποιος ελεύθερος άνθρωπος δίνει το πράσινο φως στον ιμπεριαλισμό;

Τι είδους διαστροφή είναι η πιο πάνω;

Ονομάζεται εθνικισμός, ρατσισμός, και ταύτιση με το άρμα του Κεφαλαίου και του Ιμπεριαλισμού.

Αγκαλιάζουν και εκφράζουν τον εθνικισμό των εθνικά Κυπραίων και κατ' επέκταση το ρατσισμό εις βάρος των εθνικά Ελλήνων της Κύπρου. Και εξακοντίζουν τη λέξη "ΠΠΠ..καλαμαράδες". Ο εθνικισμός τους έχει όλα τα χαρακτηριστικά κάθε εθνικισμού:

Πρώτον είναι αόρατος στους ίδιους.

Δεύτερον αρνείται σε όλους τους υπόλοιπους το δικαίωμα του αυτοκαθορισμού της ταυτότητας και των καταβολών τους. Και τους επιτίθεται απαξιωτικά και ρατσιστικά.

Δικαιούνται βέβαια όσοι θέλουν να αυτοκαθορίζονται ως εθνικά Κυπραίοι. Δικαιούνται να αναζητήσουν τις καταβολές τους, τους προγόνους τους, την ιστορία τους, τη γλώσσα τους, τα ιστορικά τους μνημεία αν υπάρχουν. Αλλά δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να απαγορεύουν τον αυτοκαθορισμό σε όλους τους υπόλοιπους προσβάλλοντας την εθνική και πολιτιστική τους ταυτότητα. Ούτε και να διαστρεβλώσουν την ιστορία του τόπου.

Δε σταματούν όμως εκεί οι καχριοδοτούντες. Αγκαλιάζουν την παγκοσμιοποίηση του Κεφαλαίου και την πολιτική του Ιμπεριαλισμού.

Ανάμεσα στους κύκλους των πιο πάνω υπάρχουν άτομα που είναι δραστήρια στον τομέα της Μade Ιn Τhe USΑ επαναπροσέγγισης του λαού μας όπως ο Γιώργος Στρατής. Η σκοτεινή σχέση τους ζωγραφίζεται από την προσπάθεια των διάφορων κύκλων που συνδέονται με τον ιμπεριαλισμό να βοηθήσει -χάρινε μου τη φιλανθρωπία τους- το λαό μας να ζήσει ειρηνικά. Οι κύκλοι που αιματοκυλίζουν τον πλανήτη θέλουν το καλό μας. Στη δική μας περίπτωση θα κάνουν μία εξαίρεση και θα μας βοηθήσουν.

Όπως και ο πράκτορας Alexander Ernyey ήρθε "ανιδιοτελώς" στην Κύπρο για να "διαφωτίσει" τον Κυπριακό λαό για το σχέδιο Ανάν. Διαβάστε ξανά τις στρατιωτικές τιμές του εν λόγω πράκτορα ο οποίος διαχειριζόταν την ουδέτερη "διαφώτιση" του σχεδίου. (Πηγές στο τέλος του κειμένου.)

"Alexander Ernyey’s Honors:
Military
U.S. Army Commendation Medal with Bronze Service Star (Desert Storm), U.S. Army Southwest Asia Service Medal, U.S. Army Service Ribbon, U.S. Army National Defense Service Medal, U.S. Army Good Conduct Medal, Expert Marksmanship Badge M16A1 Rifle, Israeli special medal for bravery during my foreign service in Southwest Asia defending Tel Aviv from SCUD attacks, PATRIOT operator/mechanic 24T MOS training (42 weeks) honor graduate."
http://www.linkedin.com/pub/alexander-ernyey/14/973/173

Τα σχέδιά τους ταυτίζονται με τα σχέδια του Ιμπεριαλισμού. Και η λύση που επιθυμούν ζωγραφίζεται μέσα από το ποιοι και πως την προωθούν. Αγκαλιάζουν λοιπόν τη διζωνική ρατσιστική λύση όπως και ο Ιμπεριαλισμός. Επιθυμούν την ίδια λύση μαζί του. Από την ιστοσελίδα της USAID Cyprus:

"USAID assistance to Cyprus began as a humanitarian relief operation in the summer of 1974 and has since evolved into a multi-sector development program aimed at increasing the quality and quantity of interaction between the estranged and geographically-separated Greek Cypriot and Turkish Cypriot communities and reducing the significant economic disparity between the communities to reinforce the practical, economic foundation for reunification under a future bi-zonal, bi-communal federation..."
http://www.usaid.gov/cy/About%20USAID%20Cyprus.html

Η διεθνιστική πατριωτική επαναστατική αριστερά με τους αγώνες της ενάντια στο φασισμό και τον ιμπεριαλισμό και υπερ του δικαιώματος των εθνών και των λαών να αυτοκαθορίζονται και να αγωνίζονται για την πατρίδα των και το σοσιαλισμό τους προπέρασε δεκαετίες πριν.

Το δηλητήριό τους δε θα περάσει!

Και αφού τα ώτα τους τυφλά δεν μπορούν να ακούσουν έναν Έλληνα της Κύπρου να μιλά για αγώνα ενάντια στον εισβολέα και απελευθέρωση ας το ακούσουν από έναν παγκόσμιο πολίτη (το υπό μετάφραση μέρος ξεκινά γύρω στα 5:10 του βίντεο):



Από την ομιλία του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 11 Δεκεμβρίου 1964:
" Όλα αυτά εκλεκτοί αντιπροσώποι, η νέα βούληση μιας ολόκληρης ηπείρου, της Λατινικής Αμερικής, δηλώνεται στην κραυγή που διακηρύσσουν καθημερινά οι μάζες μας ως την αναντίρρητη έκφραση της απόφασής τους να πολεμήσουν και να παραλύσουν το οπλισμένο χέρι του εισβολέα! Είναι μια κραυγή που έχει την κατανόηση και την υποστήριξη όλων των λαών του κόσμου και ειδικά του Σοσιαλιστικού στρατοπέδου, με επικεφαλής τη Σοβιετική Ένωση.
Η κραυγή μας είναι: Πατρίς ή θάνατος! "
μετάφραση από:
http://www.marxists.org/archive/guevara/1964/12/11.htm
όπου και ολόκληρη η ομιλία.

Σόλων Αντάρτης
---------------------

Επιπρόσθετες πηγές:

"Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html

Spies, Murderers, and Creeps
Management of the "free dialogue" on the Annan plan
http://cyprusindymedia.org/spies-murderers-and-creeps.html

Κατηγορώ τον πρόεδρο της δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_29.html

"Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα"
της Ελένης Θεοχάρους
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_11.html

Saturday, 23 January 2010

Φαλλοκρατία, Ανδρικός Σωβινισμός: Γιώργος Στρατής και οι Συν Αυτώ

Διαδρομές σε Μέρος της Γεωγραφίας του Εξωκομματικού Πολιτικού Χώρου

Έγραψε λοιπόν ο Γιώργος Στρατής και δημοσίευσε ένα άρθρο γιά μιά γυναίκα με την οποία διαφωνεί πολιτικά. Πρόκειται γιά την Μικαέλλα Λοΐζου, η οποία πρόσφατα αρθρογραφεί στην εφημερίδα Σημερινή. Το άρθρο του Γιώργου Στρατή έχει τίτλο:
"Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"
http://blog.readcy.net/archives/289

Ναι, διαβάσατε ορθά: "Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει."
Υπάρχει άλλη ερμηνεία γιά τον τίτλο εκτός από το ότι ο συγγραφέας ορμείται εναντίον εκείνης της γυναίκας με αφετηρία τον ανδρικό σωβινισμό, φαλλοκρατία, πατριαρχικό αυταρχισμό; Υπάρχει οποιοδήποτε ελαφρυντικό γιά αυτή την αηδία που δημοσίευσε ο Γιώργος Στρατής, ώστε να μπορεί να την δεί κάποιος ως "χαριτολόγημα"; Ή τάχατες σαν "λογοτεχνική" ή "λαογραφική" προσέγγιση;

Με αφορμή τον υπέροχο του τίτλο, σήμερα θα εξετάσουμε:
ο- Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής - συσχετισμοί με την Διζωνική
ο- Ποιές οι λεπτομέρειες γύρω 'που το κείμενο περί "πουτάνας"
ο- Δείγματα Γραφής



Ποιός είναι ο Γιώργος Στρατής και γιατί έχει σημασία η αναίδεια και χυδαιότητα του;

Αυτοπεριγράφεται ως μετέχων του ιδεολογικού χώρου των Λούη Ηγουμενίδη, Turgut Turduran, Eser Keskiner, Νίκου Αναστασίου, Κωστή Αχνιώτη, Niyazi Kizilyurek και John Ungerleider. Ο Ungerleider είναι ένας από τους φωστήρες των σεμιναρίων επαναπροσέγγισης όπου υποτίθεται θα λυθεί το Κυπριακό διότι είναι "ψυχολογικό" πρόβλημα μεταξύ των κοινοτήτων:
http://www.sit.edu/graduate/5564.htm

Ο Γιώργος Στρατής προβάλλει τον εαυτό του ως ειρηνιστή και ανεξάρτητο από τα κόμματα, έξω από τους ορισμούς Αριστεράς και Δεξιάς, και έτσι γιά όσους τον πιστεύουν κατέχει το ρόλο "ηθικού πυλώνα" στον εξωκοινοβουλευτικό χώρο της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" που σήμερα στηρίζει την ρατσιστική Διζωνική "λύση" και συμβάλλει στην ιδεολογική διαμόρφωση μερίδας του λεγόμενου "αντι-εξουσιαστικού χώρου" (φυσικά εντός εκείνου του "χώρου" ουδείς παραδέχεται ότι η ιδεολογία του διαμορφώνεται από άλλους). Είναι επίσης μέλος του "Κόμματος του Τζιαί", ενεργός στις προσπάθειες κάποιων να αναχθεί και αναγνωριστεί η κυπραίϊκη προφορά ως Εθνική Γλώσα, πράμα που τον καθιστά φυσικό σύμμαχο και πολύ αρεστό σε ρατσιστές ανθέλληνες και κυπριο-εθνικιστές.

Σε περίοδο που ήταν σχεδόν άγνωστος στον πολιτικοποιημένο χώρο, ο Γιώργος Στρατής προσέγγισε το δίκτυο Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λίγο πριν το δημοψήφισμα του 2004 ενδιαφερόμενος γιά συμμετοχή μαζί μας σε εργασίες πολιτικής δημοσιογραφίας, σύνταξης και τεχνικής (είναι εξειδικευμένος στην Πληροφορική).

Οι πρώτες μας επαφές ανέδειξαν κάποια προβλήματα:
http://archives.lists.indymedia.org/imc-cyprus/2004-March/000445.html

Η παράταξη του ΝΑΙ εκείνη την εποχή κατείχε την πλειοψηφία ανάμεσα μας. Αλλά αντί να την αξιοποιήσουν με αξιοπρέπεια, οι υποστηρικτές της επιδίδονταν σε χειραγωγήσεις και μανούβρες καταχθονίων διαδρομών σε συμπεριφορές και διαδικασίες που διαρκώς τορπίλλιζαν τη συλλογική λειτουργία του δικτύου μας και δηλητηριάζαν τη συνεργασία. Μόλις ο Γιώργος Στρατής δήλωσε "υποψήφιο μέλος" και ταυτόχρονα ως "υποστηρικτής του σχεδίου Αννάν" αμέσως κινητοποιήθηκαν μηχανισμοί από την παράταξη του ΝΑΙ γιά να τον χρησιμοποιήσουν σε χειραγωγήσεις και ελιγμούς από κάποιους ανάμεσα μας γιά να κτυπήσουν το ΟΧΙ. Με κάθε μέσο.

Του απέκρυψαν τα σεξουαλικά και οικογενειακά σκάνδαλα που ήταν οι πραγματικοί άξονες που τροφοδοτούσαν τις διαφωνίες ανάμεσα μας, και βρέθηκε ο Γιώργος Στρατής εκών να αξιοποιείται ως "πολεμοφόδιο" στις αντιπαραθέσεις μεταξύ των μελών μας. Η Δέσπω Πασιά, που τότε ήταν μέλος του δικτύου μας και μία από τους εμπνευστές του θαυμάσιου ονόματος "ΕνδοΜήδεια", ούσα θιασώτις του ΝΑΙ και σε μιά πορεία σύγκρουσης με ιδρυτικά μέλη του δικτύου μας, πήρε πρωτοβουλίες μαζί με άλλα άτομα μέσα και έξω από το δίκτυο μας (όπως την σκηνοθέτιδα Βασιλική Κατριβάνου) και κινήθηκαν να αξιοποιήσουν τον Γιώργο Στρατή ως όπλο εναντίον μας. Άρχισαν τα όργανα, και μιά εκστρατεία συκοφαντίας και διαστρεβλώσεων όπου επιδίδοντο να μας κατηγορούν ταυτόχρονα δημοσίως και ιδιαιτέρως (κρυφά δηλαδή) ως "φασίστες", "εθνικιστές", "δικτάτορες", "ανώμαλους", "σταλινιστές", "αρχαιόπληκτους", και άλλα πολλά.

Όλα τούτα την ίδια ώρα που με διαταγή της CIA η οποία διαβιβάστηκε μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ (US State Department) διά της Πρεσβείας των στην Κύπρο, διεφθαρμένοι ανώτεροι Αξιωματικοί της Αστυνομίας Κύπρου εξαπέλυαν παράνομη "ανάκριση" και εκστρατεία τρομοκράτησης της ομάδας Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia λόγω των αποκαλύψεων μας γιά την συμμετοχή των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ στις δήθεν "ουδέτερες" εκστρατείες "αντικειμενικής" διαφώτισης του λαού μας εκ μέρους των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο γιά το σχέδιο Αννάν (σχετικές παραπομπές στο τέλος της σελίδας).

Τα ξενόδουλα υποχείρια του ιμπεριαλισμού δεν κατάφεραν να μας πληγώσουν ή να μας εκφοβίσουν, βέβαια, αλλά οι πληγές και η προσωπική πίκρα που υποστήκαμε από "συντρόφους" εκείνη την περίοδο ήταν αβάστακτη. Οι πληγές μας ακόμα αιμορραγούν, και σήμερα, με την αναβίωση της προσπάθειας να επιβληθεί η Διζωνική στο λαό μας, όλα τού'ν τα άτομα έχουν μπεί ξανά στο χορό εκτοξέυοντας τις ίδιες κατηγορίες σε μας και σε άλλους συντρόφους μεγεθύνοντας τον πόνο.

Η αντιπαράθεση του 2004 διευρύνθηκε, ενεπλάκησαν και άλλα άτομα όπως ο φίλος του κου Στρατή που ονομάζεται Βαλεντίνος Κοντογιάννης (που γράφει με το ψευδώνυμο Τραχανούλλης, ή Νούλλης), ο Γρηγόρης Ιωάννου, και άλλοι. Γιά μια περίοδο δύο-τριών χρόνων υποστήκαμε μιά διαρκή λασπολογία και απάνθρωπο κατηγορητήριο δημοσίως (και ανωνύμως) από αυτούς τους ανθρώπους.

Μας περιέλουσαν με κάθε βρισιά και εξευτελισμό που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Ακόμα και έκφυλους πορνογράφους μας είπαν, πράμα που όπλισε μιά νέα παράνομη εκστρατεία της Αστυνομίας το 2005 ανακρίνοντας γειτόνους και γνωστούς του υποφαινόμενου "εξετάζοντας" και "διερευνόντας" την κατηγορία ότι ο Πέτρος Ευδόκας "λειτουργεί πορνείο". Μέχρι και στο δικηγορικό γραφείο του Τάσσου Παπαδόπουλου (γείτονα μας) έφτασαν οι ξεδιάντροπες τους "έρευνες" γιά το πορνείο. Οι οχιές της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" και του ψευδο-αντιεξουσιαστικού χώρου δεν περιορίστηκαν στο συκοφαντικό γράψιμο: προσέγγισαν εραστές μας, φίλους, μέλη των οικογενειών μας, πολιτικούς συντρόφους, καθώς και ασθενή άτομα που βρίσκονταν στη θεραπευτική μας φροντίδα γιά να μας λασπολογήσουν.

Ζητήσαμε από τον Γιώργο Στρατή επανειλημμένα να "τραβήσει σχοινί" και να σταματήσει τους φίλους και συνεργάτες του ή τουλάχιστον να καταδικάσει ή να απορρίψει τις παληοσυμπεριφορές τους. Αρνήθηκε.

Αποσιωπήθηκαν όμως οι πλείστοι όταν μετά από σαφείς προειδοποιήσεις και μή συμμόρφωση τους αρχίσαμε να δημοσιεύουμε τα ονόματα τους, και να καταδεικνύουμε τις πραγματικές τους πολιτικές "αξίες". Όπως και στο παρόν άρθρο.

Και βέβαια κατέχουμε την αλληλογραφία εκείνων των ημερών. Ας συνετίζονται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αναλογιζόμενοι το βάρος που έχει ο γραπτός τους λόγος.


Η Κύπρος σήμερα περνά τεράστιους κινδύνους, πιό μεγάλους από την εποχή του δημοψηφίσματος του 2004 γιατί η ψευδο-σοσιαλιστική μας Κυβέρνηση και η δήθεν πατριωτική ψευδο-αντιπολίτευση, μαζί, προσπαθούν να επιβάλουν στο λαό μας με δόλο και με εκφοβισμούς ένα ακόμα χειρότερο σχέδιο "λύσης". Μαζί τους και τα φαντάσματα του εξωκοινοβουλετικού εξωκομματικού χώρου, κάποια μέλη της λεγόμενης "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" όπως ο κύριος Στρατής, άρχισαν πάλι με θρασύτητα τις ίδιες ιδεολογικές προστυχιές και προσωπικές λασπολογίες.

Εμείς θα συνεχίσουμε να τους αποκαλύπτουμε και να υπογραμμίζουμε την παντελή έλλειψη ήθους σε αυτούς τους ανθρώπους.

Τρέμω με την σκέψη ότι αν τα πράματα είχαν διαφορετική έκβαση, ένας φαλλοκράτης σαν τον κύριο Γιώργο Στρατή θα ήταν μέλος της ομάδας σύνταξης του δικτύου Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia και ότι από αυτό το βήμα θα εκτοξεύονταν ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον αθώων ανθρώπων που δρούν μέσα στην εναλλακτική και ανατρεπτική κοινότητα, ή μέσα στην ευρύτερη κοινότητα αντίστασης στον ιμπεριαλισμό - η μιά είν' "πουτάνα", ο άλλος "φασίστας" - και ο πολιτικός διάλογος να καταβιβάζεται και να διατηρείται στον πάτο του βόθρου. Αμάν!


Οι λεπτομέρειες του κειμένου περί "πουτάνας"

Στο άρθρο του ο Γιώργος Στρατής επιχειρεί το ακατόρθωτο: να παρουσιάσει την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα ως μέλη ή ως υποστηρικτές της φασιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή! Το ίδιο και γιά άλλα οργανωτικά στελέχη και μέλη του Μετώπου Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο κος Στρατής ξεκινά με κατηγορίες που εκτόξευσε πρόσφατα εναντίον της Μικαέλλας Λοΐζου και του Λάμπρου Καούλλα άλλος αρθρογράφος, ο Γιώργος Ιορδάνου. Ο Γ. Ιορδάνου ήδη αναγνώρισε πως οι κατηγορίες του ήταν ψευδείς, και πρόσφερε να τις αναιρέσει - πράγμα που ακόμα δεν φαίνετα να έπραξε με ευθύτητα, αλλά τουλάχιστον πρόσφερε μιά αναίρεση.

Γιώργος Ιορδάνου:
"...πρότεινα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, να δημοσιεύσω μια άλλη – διορθωτική αν θέλετε – καταχώρηση που να αναιρεί την ταύτιση με τη Χρυσή Αυγή και να εστιάζει μόνο στους λόγους που έχω πρόβλημα με την παράταξη σας"
http://www.iordanou.org/?p=315

Αλλά ο Γιώργος Στρατής επιμένει. Επαναλαμβάνει τις ίδιες κατηγορίες γιά πουτάνες και φασίστες. Και ζητά από τους ίδιους - από τα θύματα της συκοφαντίας - να διαψεύσουν την δήθεν διασύνδεση τους με τη Χρυσή Αυγή. Απευθυνόμενος με ξεκάθαρη αναίδεια στον Λάμπρο Καούλλα γράφει:
"...Για να σου το κάμω λιανά, εγώ που είμαι αναγνώστης εν θέλω να ακούσω που σένα αν ο κ. Ιορδάνους μπορεί να αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας σε δικαστήριο το συμπέρασμα του. Θέλω να μου πεις εσύ, που σίουρα ξέρεις που πρώτο σιέρι την πραγματικότητα, αν ισχύει τούτη η συσχέτιση. Αρκεύκω να σκέφτουμαι αν υπάρχει λόγος που αποφεύγεις τη διάψευση."

Ας το ξαναπούμε πιό καθαρά:
Ο κος Στρατής κατηγορεί την Μικαέλλα Λοΐζου και τον Λάμπρο Καούλλα γιά διασυνδέσεις με την φασιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή. Στηρίζεται σε κατηγορίες που ξεκίνησαν από τον Γιώργο Ιορδάνου τις οποίες ο ίδιος αναιρεί. Ο κος Στρατής εμμένει στις κατηγορίες. Προσθέτει το περί πουτανίας ανάγνωσμα, και το δημοσιεύει.

Αλλά δεν τελειώνει εκεί. Δεν αρκεί η διπλή συκοφαντία και λίβελλος, αλλά συντρέχουν και οι φίλοι και θιασώτες του Γιώργου Στρατή οι οποίοι τον χειροκροτούν και επιδοκιμάζουν.

Ο Γρηγόρης Ιωάννου γράφει:
"ωραίον Στρατή". Και προχωρώντας σε νέο στόχο, το Βάσσο Λυσσαρίδη, ο Γρηγόρης Ιωάννου λέει πως είναι "εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας".

Ορίστε τα λόγια του, όπως τα έγραψε ο ίδιος:
"όμως ο Γιώργος Ιορδάνου πρέπει να τοποθετηθεί επί των πράξεων τζιαι λόγων του Λυσσαρίδη, όι με έναν σκέτον αφορισμό (υπερασπιστής της δημοκρατίας). επειδή ένας άλλος αφορισμός που στέκει παραπάνω μπορεί να εν (εθνικιστής οπλαρχηγός τζιαι καταστροφέας της δικοινοτικής Δημοκρατίας)"


Δείγματα Γραφής

Παραθέτουμε δείγματα γραφής από τους εμπλεκόμενους ώστε να κρίνει ο καθείς το ποιόν και το ήθος του κάθε ατόμου και παράταξης με τα δικά τους λόγια.

Λάμπρος Καούλλας
Ο συντροφος Λάμπρος Καούλλας είναι μέλος της ομάδας σύνταξης του εκφραστικού όργανου μιάς σημαντικής μερίδας της αυτόνομης Σοσιαλιστικής Πατριωτικής παράταξης που ονομάζεται Εμπροσθοφύλακας. Επιδίδεται σε μιά πολύ δραστήρια μάχιμη δημοσιογραφία αφοσιωμένη στο Σοσιαλισμό και στην αντίσταση στην επιβολή της ρατσιστικής Διζωνικής:
http://www.efylakas.com/

"Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως"
Το κείμενο όπου ο συγγραφέας Γιώργος Στρατής κοροϊδεύει τους γέρους, την ΕΟΚΑ, και βέβαια την παράταξη του ΟΧΙ. Αλλά το πιό ωραίο, είναι πως εκείνος και οι θιασώτες του κοροϊδεύουν εκείνους που ζητούν να αποτρέψουν επαναφορά του σχεδίου Αννάν με άλλο όνομα ή με τεχνάσματα ως υπερβολικούς ή παράλογους, με μιά συμβουλή στην αρχαία μητρική γλώσσα των Ετεοκυπρίων: "Get Over It, And Get A Life"
http://blog.readcy.net/archives/288

Μικαέλλα Λοΐζου
Δύο της κείμενα ζωγραφίζουν καθαρά το στίγμα της:

Νέο κρούσμα φίμωσης
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/230055
Είδηση γιά τραμπουκισμούς (σωματική επίθεση) εκ μέρους φιλοκυβερνητικού παρακρατικού της παράταξης του ΝΑΙ που έγινε με την υποστήριξη της Αστυνομίας στη Λεμεσό, όπου και γράφει τα εξής:
"· Γιατί η Αστυνομία έσπευσε να προστατέψει τον επιτιθέμενο; Δικαιούται να τυγχάνει προστασίας μόνον όποιος συμφωνεί πολιτικά με την Κυβέρνηση και όποιος διαφωνεί θα πρέπει να ξυλοφορτώνεται αυθαίρετα μέσα στη μέση του δρόμου;
· Αν η Αστυνομία δεν είδε το περιστατικό και γι’ αυτό δεν επενέβη έγκαιρα, τότε ποια εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στις ικανότητές της σε πιο πολύπλοκα ζητήματα;
· Σε ποια δεκαετία έχουμε μεταφερθεί και καταγράφονται ξυλοδαρμοί και επιθέσεις ατόμων με πολιτικά κίνητρα;
· Πώς οι πολίτες μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς, όταν σημειώνονται πράγματα και θαύματα σε κεντρικούς, δημόσιους χώρους, στην παρουσία της Αστυνομίας, που επιλέγει να μην κάνει τίποτα;
· Γιατί η Αστυνομία φυγάδευσε τον επιτιθέμενο; Είναι υπεράνω του νόμου οι άνθρωποι που υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή;
· Θα πρέπει, τελικά, να φοβάται όποιος βρίσκεται στην αντιπολίτευση, έπειτα από αυτό το περιστατικό;"

400 δισεκατομμύρια το κόστος της τραγωδίας
της Μικαέλλας Λοΐζου
Γιά τους δικαστικούς αγώνες ενάντια στην εισβολή~κατοχή
http://www.neoskosmos.com/news/el/node/4839

Οι Λοιποί Συντελεστές
Η Δέσπω Πασιά, ο Γιώργος Στρατής, ο Γρηγόρης Ιωάννου, ο Μάρβιο και άλλοι που είχαν εμπλακεί στην διαμάχη λασπολογίας εναντίον μας και στην προώθηση του ιμπεριαλιστικού σχεδίου Αννάν, σχημάτισαν ένα "αντίποδα" στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia το οποίο στην αρχή ονόμασαν "Ατυπος". Ο "Ατυπος" μετεξελίχθηκε σε "Φάλιες - Εναλλακτικά Μedia" συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανίζονται ως τάχατες αντίποδας μας:
http://falies.com/

Μιά επισκόπηση που λέει πολλά (και αφήνει πολλά σημαντικά αδήλωτα) γραμμένη 'που τον Γρηγόρη Ιωάννου ζωγραφίζει τον χώρο εκείνο που διαρκώς ξεσχίζεται από τις αυταρχικές ατομικιστικές και εγωιστικές συμπεριφορές των ηγετικών ατόμων και ομάδων του:
http://nekatomata.blogspot.com/2007/11/5-2003-2007.html

Ενδιαφέροντα:
Η ναυαρχίδα του ΝΑΙ - το ημιεπίσημο όργανο έκφρασης εκείνου του χώρου διατηρεί τον ίδιο ρατσισμό και ανδρικό σωβινισμό:
Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

"Εκατακόπηκα Σήμερα"
http://groups.yahoo.com/group/cyprus-imc-ellinika/message/771

Spies, Murderers, and Creeps Management of the "free dialogue" on the Annan plan http://cyprusindymedia.org/spies-murderers-and-creeps.html

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~

Sunday, 17 January 2010

Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη

Διαβάστε παρακαλώ το πιό κάτω άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους της εφημερίδας Πολίτης - το αναδημοσιεύουμε σε ολόκληρο του το μεγαλείο.

Ο αρθρογράφος Λουκάς Χαραλάμπους δεν είναι ο οποιοσδήποτε τυχαίος, αλλά είναι ένας σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης της εφημερίδας Πολίτης. Η σύμμαχος της εφημερίς Αλήθεια λέει πως ο Λουκάς Χαραλάμπους είναι "...τακτικός συνεργάτης του «Πολίτη» από την πρώτη μέρα έκδοσης της εφημερίδας και ένας από τους πιο σοβαρούς πολιτικούς αρθρογράφους μας." Το "μας" αναφέρεται στη χώρα και τον λαό "μας". Την σύσταση που εκθειάζει τον Λουκά Χαραλάμπους υπογράφει ο Αλέκος Κωνσταντινίδης, κύριος "παράγων" της εκστρατείας του ΝΑΙ και Σύμβουλος της εφημερίδος Αλήθειας:
http://www.alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=19942

Η φαλλοκρατία, η ανδροκρατία και ο μισογύνης πατριαρχικός σωβινισμός είναι θεμελιακές αξίες στην ιδεολογία και συμπεριφορά που διασπείρει, καλλιεργεί και συντηρεί ανάμεσα μας η άρχουσα τάξη - πως θα μπορούσε να απουσιάσει τέτοιο μαργαριτάρι από τον Πολίτη, το πιό θορυβώδες φερέφωνο της τάξης των αρχόντων; Το άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους είναι μιά τέλεια και χαρακτηριστική περίπτωση "εκλεπτισμένης και καλλιεργημένης" φαλλοκρατίας που βρίθει χυδαιότητας. Περιέχει τόση σωβινιστική και μισογυνιστική μανία που μόνον το τετραγράμματο ρήμα που αρχίζει με Γάμμα του λείπει. Αλλά και εκείνο ο συγγραφέας το εννοεί και υπονοεί βέβαια με διάφορους τρόπους στο κείμενο του. Όταν θα φτάσετε στο κομμάτι που μιλά γιά το Χαρέμι θα το δείτε.

Ο Πολίτης ντύνεται με τα ρούχα του "προοδευτικού" κάθε μέρα γιά να προωθήσει στο λαό μας και να πουλήσει τη γραμμή και σύνθημα των αρχόντων, μα η πραγματικότητα της ιδεολογίας και συμπεριφοράς των κυρίως συντελεστών της εφημερίδας "σπουρτά" διαρκώς 'που το πλευρό - πόσο να αντέξει να συμπιέζεται μες τον κορσέ της προσποίσης με συνθήματα και να σκεπάζεται με την μεταμφίεση; Σπουρτά.

Η φαλλοκρατία~μισογυνία είναι το πιό σημαντικό στοιχείο αυταρχισμού που εμφυτεύεται μέσα μας από τη στιγμή της γέννησης, μας συνοδεύει σε κάθε στιγμή της παιδείας μας και εξασφαλίζει την επικυριαρχία του κοινωνικού συστήματος εξουσίας με το ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται να δώσουν και να πάρουν σεβασμό, να αλληλοκατανοηθούν ή να αγαπηθούν αληθινά. Είναι απαραίτητο συστατικό εξουσίας γιά την άρχουσα τάξη - το ανδρικό προνόμοιο και ο φαλλοκρατικός σωβινισμός μας διατηρούν σε μιά κατάσταση διαχρονικής διχόνοιας που μοιράζει τον λαό μας ακριβώς στη μέση.

Όπως και ο ρατσισμός του Πολίτη τον οποίο ξεσκεπάζουμε και ψηλαφούμε στο κείμενο:
Τι Σημαίνει Αυτός ο Τίτλος;
Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

Διαβάστε λοιπόν και πέστε μας.
Τι λέει το άρθρο γιά το πως βλέπουν ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους την γυναίκα; Γιά το πως βλέπει ο συγγραφέας το κάλλος; Για το πως βλέπει την σχέση μεταξύ της απόλυτης εξουσίας αφ' ενός, και της δύναμης να καθορίζει κάποιος το τί είναι ομορφιά; Πως βλέπει τον ρόλο της γυναίκας ως διακοσμητικό αντικείμενο; Ως όργανο ηδονής;

Αισθανόμαστε άνετα με το ότι ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους διαφωνούν με μιά γυναίκα γιά πολιτικούς λόγους αλλά εναντιώνονται και ΚΤΥΠΟΥΝ την υπόσταση της ως γυναίκα; Δείχνουν τέτοια συμπεριφορά όταν διαφωνούν με πολιτικούς άνδρες; Ασχολούνται με την εμφάνιση, την ελκυστικότητα του πολιτικού ανδρός; Ασχολούνται με τον ερωτισμό του; Ασχολούνται με το αν θα ήθελε κάποιος ή κάποια να τον πάρει στο κρεββάτι; Ασχολούνται με το αν "αξίζει" η ομορφιά του γιά νά'ναι ποθητός σαν σκλάβος για σεξουαλικά βίτσια; Όλα τούτα θα τα δείτε να διαπνέουν μέσα από το άρθρο στον Πολίτη.

Και βέβαια το χειρότερο μας πρόβλημα δεν είναι απλώς το ότι η εφημερίδα Πολίτης είναι ακριβώς όπως όλες τις άλλες του κατεστημένου, ήτοι φαλλοκρατική και μισογυνιστική ως το κόκκαλο. Άλλωστε τούτα συμβαδίζουν και με το ρατσισμό της εφημερίδας. Το πρόβλημα μας όμως είναι πως ο Πολίτης προωθείται από κύκλους της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" ως προοδευτική εφημερίδα!

Ορίστε το άρθρο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Στο Ζάλογγο και στο χαρέμι
του Λουκά Χαραλάμπους

Εχω γράψει και άλλες φορές για τη θλιβερή αλλαγή που έχει επέλθει στη φυσιογνωμία του Δημοκρατικού Συναγερμού από τότε που έφυγε από την πολιτική ο ιδρυτής του Γλαύκος Κληρίδης. Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι αυτή επήλθε σε μια περίοδο που στην προεδρία του κόμματος βρίσκεται ο κ. Αναστασιάδης, το κατά τεκμήριο σταθερότερο στην πολιτική φιλοσοφία του ΔΗΣΥ στέλεχος του κόμματος. Είναι ολοφάνερο ότι όσον αφορά το πολιτικό μας πρόβλημα, ορισμένα από τα σημερινά στελέχη υιοθετούν και δημοσίως τη δημαγωγική πολιτική του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ. Δηλαδή το κόμμα έχει τους δικούς του Παπαδόπουλο και Κολοκασίδη. Το πιο αποκρουστικό παράδειγμα είναι η Ελένη Θεοχάρους. Ένας πολιτικός «τσιγγάνος» που, χωρίς να έχει καμιά σχέση με την ιστορία και την πολιτική ιδεολογία του ΔΗΣΥ, μετακόμισε στο κόμμα ως «μεταγραφή» από το ΔΗΚΟ, μετά την αποτυχία της να εκλεγεί βουλευτής του τελευταίου. Αυτή η παράδοξη μεταγραφή ήταν ένα εγκληματικό λάθος του κ. Αναστασιάδη.

Οπως ήταν φυσικό, στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του Κυπριακού, στο δημοψήφισμα του 2004, η Θεοχάρους μαζί με άλλους βουλευτές του κόμματος, όχι μόνο δεν πειθάρχησε στην απόφαση του συνεδρίου του, αλλά συντάχθηκε μαζί με τον Τάσσο Παπαδόπουλο εναντίον της λύσης, για να μην κινδυνεύσει να χάσει τη βουλευτική της έδρα. Φυσικά δεν είχε το θάρρος να αποχωρήσει από το κόμμα. Αλλά και ο κ. Αναστασιάδης διέπραξε το δεύτερο ασυγχώτητο σφάλμα να μην την εκδιώξει μαζί με τους άλλους βουλευτές που είχαν επιδείξει την ίδια αντικομματική συμπεριφορά. Τώρα πληρώνει τις αμαρτίες του. Διότι έτσι μεγάλωσε το θράσος της, ώστε να κομπάζει σήμερα ότι «αν εξαρτιόταν από το «ναι» το δικό μου να εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σχέδιο, θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω»-(συνέντευξη στο «Φιλελεύθερο», 27/12/09). Αλλά αν έχει την τόλμη να αυτοκτονήσει, υπάρχει λόγος να το κάμει σήμερα, μπροστά στα αποτελέσματα τού «όχι» της. Με την ψήφο της άφησε στην Κύπρο τον τουρκικό στρατό και μονιμοποίησε την τουρκική κατοχή της Αμμοχώστου, της Μόρφου και άλλων 50 σχεδόν ελληνικών κωμοπόλεων και χωριών. Υπάρχει καλύτερη δικαιολογία για να αυτοκτονήσει κανείς;

Στην προαναφερθείσα συνέντευξή της, η κυρία Θεοχάρους χρησιμοποίησε αλαζονικά τόσο βρόμικο λεξιλόγιο, που θα το ζήλευε και ο Ζαχαρίας Κουλίας, χαρακτηρίζοντας όσους δεν έχουν τα δικά της μυαλά «συβαρίτες, μαυραραγορίτες, βολεμένους, ανίδεους, κιοτήδες και δειλούς»! Πάνω στην άγνοιά της για τη σημασία των λέξεων, δεν σκέφτηκε πως όλοι οι συβαρίτες και οι βολεμένοι του τόπου, όπως η ίδια, ψήφισαν «όχι» ακριβώς γιατί δεν ήθελαν να χάσουν το βόλεμα (το βουλευτιλίκι) και την καλοπέραση. Στη συνέντευξή της, η υπερπατριώτισσα βουλευτίνα προσπάθησε να παραστήσει και το παλληκάρι, δηλώνοντας πως «προτιμά το Ζάλογγο παρά το χαρέμι του Αλί Πασά». Θα ήθελα να την καθησυχάσω πως τέτοια τύχη, ειδικά η ίδια, δεν θα μπορούσε να έχει. Τον Οκτώβριο είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ το χαρέμι του ανακτόρου Ντολμά Μπαχτσέ στην Κωνσταντινούπολη. Με εντυπωσίασαν το μέγεθος και η πολυτέλειά του, αλλά και τα αυστηρά κριτήρια επιλογής των περίπου 120 γυναικών. Επιλέγονταν οι πιο όμορφες γυναίκες από όλη την αυτοκρατορία. Για ευνόητους λοιπόν λόγους, η κυρία Θεοχάρους αποκλείεται να πατούσε το πόδι της στο χαρέμι. Το πολύ να την έπαιρναν ως καθαρίστρια στα διαμερίσματα των ευνούχων που είναι δίπλα.

Κωδικός άρθρου: 921926
ΠΟΛΙΤΗΣ - 10/01/2010, Σελίδα: 7
http://tinyurl.com/theoxarous-politis
ή
http://209.85.229.132/search?q=cache:pAFzXHzCgyYJ:www.politis.com.cy/cgibin/hweb%3F-A%3D921926%26-V%3Darticles%26-p+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B3%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B9&cd=1&hl=en&ct=clnk


Ενδιαφέρει:

Γιατί επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

~~~~~~~~~~

Friday, 15 January 2010

Video from the Protest - Embassy of Israel



Thank you Belal!

* * *

ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ
http://www.sigmalive.com/simerini/politics/229329

Λίμπερμαν: Eγκάρδιες επαφές και αντιδράσεις
15/01/2010 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ:
"Έχουμε εξαίρετες σχέσεις με το Ισραήλ"

Στο Προεδρικό Μέγαρο άρχισαν και τέλειωσαν χθες οι απανωτές συναντήσεις του υπουργού Εξωτερικών του Ισραήλ Άβιγκντορ Λίμπερμαν με την πολιτική και τη θρησκευτική ηγεσία. Ο γνωστός Ισραηλινός πολιτικός, που διακρίνεται για τις σκληρές του θέσεις στο παλαιστινιακό πρόβλημα, έγινε θερμά δεχτός στις 5 το απόγευμα από τον Πρόεδρο Χριστόφια που χαρακτήρισε «πολύ καλή» τη συνάντηση, προσθέτοντας πως «έχουμε εξαίρετες σχέσεις». Είπε ακόμη ότι Κύπρος και Ισραήλ «είμαστε δύο μικρές χώρες, δύο μικρές Δημοκρατίες σε αυτό το μέρος του κόσμου που μοιράζονται τις ίδιες αρχές και αυτός ο διάλογος είναι πολύ σημαντικός για όλη την περιοχή». Ο κ. Λίμπερμαν αναφέρθηκε στη συμφωνία που υπέγραψε προχθές στην Κύπρο για τη ναυτιλία και ανακοίνωσε ότι ο Πρόεδρος του Ισραήλ απηύθυνε πρόσκληση στον Πρόεδρο Χριστόφια για την πραγματοποίηση επίσημης επίσκεψης στη χώρα του.

Αντιδράσεις για την επίσκεψη

Την ώρα της συνάντησης στο Προεδρικό, πραγματοποιείτο έξω από την ισραηλινή πρεσβεία εκδήλωση διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του Λίμπερμαν. Την οργάνωσε η Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη και Αντιρατσισμό (ΚΙΣΑ) σε συνεργασία με την Παλαιστινιακή Κοινότητα Κύπρου, τον Σύνδεσμο Κυπροκουρδικής Φιλίας και τις ομάδες ΥΚΡ, Cyprus Indymedia και Baraka.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «ο φασίστας Λίμπερμαν δεν είναι καλοδεχούμενος στην Κύπρο» και ότι «είναι ανοικτός υποστηρικτής της ισραηλινής κατοχής της Παλαιστίνης και των εγκληματικών αντιλήψεων περί 'μεταφοράς' ή εθνικού ξεκαθαρίσματος των Παλαιστινίων πολιτών στο Ισραήλ. Θεωρούμε την επίσκεψή του ένα ντροπιαστικό γεγονός».

Φάρος σταθερότητας και ανάπτυξης

Στη διάρκεια της μέρας ο Ισραηλινός επίσημος, που αναχώρησε ψες από την Κύπρο, έγινε δεχτός κατά σειράν από τον Επίτροπο Προεδρίας Γιώργο Ιακώβου, τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Β΄, τον Πρόεδρο της Βουλής Μάριο Καρογιάν, τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ Νίκο Αναστασιάδη και τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εξωτερικών Αβέρωφ Νεοφύτου. Όπως είναι γνωστό, προχθές συναντήθηκε με τον Κύπριο ομόλογό του Μάρκο Κυπριανού.

Σύμφωνα με ανακοινωθέν της Βουλής ο Πρόεδρος του Σώματος ανέφερε ότι, «ως γείτονες χώρες, Κύπρος και Ισραήλ πρέπει να αξιοποιήσουν και να ενισχύσουν περαιτέρω τις ήδη καλές τους σχέσεις ώστε να καταστεί η ευρύτερη περιοχή φάρος σταθερότητας, ευημερίας και οικονομικής ανάπτυξης».

Μετανάστευση και πετρέλαιο

Εκφράζοντας την προσωπική του άποψη ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εξωτερικών Αβέρωφ Νεοφύτου δήλωσε μετά τη συνάντησή του με τον κ. Λίμπερμαν ότι «υπάρχουν πολλά ζητήματα συνεργασίας με το Ισραήλ στο επίπεδο της επιτήρησης και της παρακολούθησης της παράνομης μετανάστευσης και στα θέματα που αφορούν τον καθορισμό των οικονομικών ζωνών στην ανόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου».

Ανέφερε ότι με τον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ συζήτησε το θέμα που αφορά στις παράνομες επενδύσεις Ισραηλινών υπηκόων στο ψευδοκράτος. Ο κ. Λίμπερμαν του διευκρίνισε ότι «αυτό δεν έχει να κάνει οτιδήποτε με το επίσημο κράτος του Ισραήλ».

* * *
Previous / önceki / προηγήθηκε:
Urgent Call for Protest TODAY at the Israeli Embassy 5:00pm
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/urgent-call-for-protest-today-at.html

Thursday, 14 January 2010

Urgent Call for Protest TODAY at the Israeli Embassy 5:00pm


The Fascist Lieberman is not welcome in Cyprus

The Israeli Foreign Minister Avigdor Lieberman is currently in Cyprus at the invitation of the Cypriot Ministry of Foreign Affairs. Lieberman is an aggressive and open supporter of the continuation of the Israeli occupation of Palestine and the criminal notions of "transfer" or ethnic cleansing of Palestinian citizens in Israel.

Lieberman’s visit in Cyprus coincides with the first anniversary of Israel’s assault on Gaza in January 2009, which left more than 1,400 dead, the vast majority of them civilians, including nearly 400 children. Lieberman himself suggested at that time that Israel should consider using nuclear weapons in Gaza!

We, the undersigned organizations, in sympathy with the plight of the Palestinian people regard this visit a disgraceful event and at the same time we protest against the continuing Israel’s aggression against the Palestinian people.

We condemn the totalitarian ideology of the Israeli Foreign Minister and his visit to Cyprus!

We support the legitimated right of the Palestinians for independent State!

We demand the end of the Israeli occupation and siege of Gaza!

To convey this message, we call for a symbolic protest in front of the Israeli embassy,
Today

Thursday 14/1/2010

at 5:00pm


Organized by:

KISA- Action for Equality, Support, Antiracism. YKP. Workers Democracy. Youth Against Nationalism. Kurdish Cypriot Friendship Association. Cypus Indymedia. Baraka. Palestinian Community in Cyprus.

~~~~~~~~~

Wednesday, 13 January 2010

ARGASDİ'nin 17. Sayısı Çıktı!


Baraka Kültür Merkezi tarafından üç ayda bir yayınlanan “Argasdi” isimli derginin on yedinci sayısı piyasaya çıktı.

Argasdi’nin Ocak-Şubat-Mart aylarını kapsayan bu sayısı, ülkemizin kısa bir 2009 yılı değerlendirmesi ile okuyucuya sunuluyor. Son aylara damgasını vuran kültürel, sanatsal ve politik gündemlerin ele alındığı dergide, Göç Yasası’na karşı verilen mücadeleleri yorumlayan makaleler, Kıbrıs Yıldızı yarışmasının eleştirisi ve Devlet Tiyatroları’nın Aykırı İkili adlı oyunu hakkında bir değerlendirmenin yanı sıra şiir, kitap tanıtımı ve karikatür sayfaları da yer almakta. Argasdi’nin sürekli sayfalarından olan “Memleketin Ahvali”nde; domuz gribinden tarih kitaplarına, Karpaz’daki çevre katliyamından Kıbrıs ağzının yasaklanmasına kadar çeşitli konular kısa haberler şeklinde bulunuyor. “İnsanların Hikayesi-Köylerin Tarihi” başlıklı bölümde Luricina köyü işlenirken, “Bellek” sayfalarında Hırant Dink anılıyor. Argasdi’nin onyedinci sayısında okuyucu ile buluşan yeni bir bölüm ise “FeministİZ” adını taşımakta. Toplumsal cinsiyet eşitliği bakış açısıyla hazırlanan sayfalarda makale, haber ve ropörtajların yanı sıra “Medyayı İzliyoruz” ve “Çalar Saat” gibi çarpıcı köşeler de bulunuyor.

Dosya konusu olarak “Şiddet”in ele alındığı dergide, şiddet kavramı çeşitli boyutlarıyla işlenmekte. Sanatta, medyada, okulda varolan şiddetin ele alındığı yazılar, doğa ve hayvanlar üzerindeki şiddeti işleyen, toplumsal cinsiyet temelli şiddeti sorgulayan, anti şiddet olarak pasifizmi, yoksulluk olarak şiddeti ve devrimci şiddeti anlatan makaleler dosyayı oluşturmakta.

Okur katkısının, bu sayıdan itibaren 5TL olarak belirlendiği Argasdi, gazete bayilerinden ve Baraka Kültür Merkezi lokalinden temin edilebilir. Daha fazla bilgi için http://www.baraka.cc adresi ziyaret edilebilir.

İÇNDEKİLER
Sayfa 2 – 2009 Biterken Kısa Bir Değerlendirme, Argasdi Hammaliye Kurulu
Sayfa 3 – Fidanlar Ağaca Ağaçlar Ormana, Barış Yalçın
Sayfa 4 – Memleketin Ahvali, Merter Refikoğlu
Sayfa 6 – Göç Yasası’na Hayır!, Aziz Güven
Sayfa 7 – Popstar ve Müzikasimilasyon, İsmail Özuçar
Sayfa 8 - Kütüp-ha!-ne?; Komünist Manifesto, Nazen Şansal
Sayfa 9 – İnsanların Hikayesi Köylerin Tarihi, Besim Baysal
Sayfa 10 – Feminist İZ
Sayfa 12 – Aykırı İkili ve Kıbrıs Türk Devlet Tiyatroları, Nazen Şansal
Sayfa 13 – Şiir, Hasan Yıkıcı
Sayfa 14 – Bellek Dünya; Hrant Dink, Merter Refikoğlu
Sayfa 15 – Bellek Kıbrıs; Makarios, “Başka Bir Aday Yok”, Besim Baysal
Sayfa 16 – Baraka’dan Kısa Kısa, Şifa Alçıcıoğlu
Sayfa 18 – Liseler Bizimdir
Sayfa 19 – Dosya: Şiddet
Sayfa 20 – Sanat ve Şiddet, Serdar Durukan
Sayfa 21 – Güvenlik Paranoyası ve Şiddet Sektörü, Şifa Alçıcıoğlu
Sayfa 22 – Devlet ve Şiddet, Hasan Yıkıcı
Sayfa 23 – Şiddet ve Okul, İsmail Özuçar
Sayfa 24 – Toplumsal Cinsiyet Temelli Şiddet, Başak Önel
Sayfa 25 – Doğa ve Hayvanlar Üzerinde Şiddet, Nazen Şansal
Sayfa 26 – Anti Şiddet: Pasifizm, Besim Baysal
Sayfa 27 – Yoksulluk Olarak Şiddet, Münür Rahvancıoğlu
Sayfa 28 - Medya Şiddet İle Ne Yapar?, Hasan Yıkıcı
Sayfa 29 – Uluslararası Şiddet: Emperyalizm, Mustafa Keleşzade
Sayfa 30 – Devrimci Şiddet ve Meşruluk Üzerine, Eyyüp Sabih Benzetsel
Sayfa 31 – Parmak İzi, Ömer Tatlısu