Friday, 4 December 2009

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη



Πλατεία Φανερωμένης
Σάββατο 5 Δεκεμβρίου, 6μμ.
Φεστιβάλ και Προβολή
* * *

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη

του Σόλωνα Αντάρτη,
μέλους της Ομάδας Σύνταξης
Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia


Πρός τους Διοργανωτές της εκδήλωσης και τους υποστηρικτές των:

Χαίρομαι πάντοτε να γίνομαι μέτοχος της αγάπης και της αφοσίωσης ανάμεσα στους συνάνθρωπους και τους συμπολίτες μας.

Επιθυμώ να δω την αγάπη σας να προεκτείνεται και στη γειτονιά και την κοινότητα.

Επιθυμώ να δω να νοιάζεστε με τον ίδιο τρόπο και για όλους που κατοικούν στην πόλη, τη χώρα και τον κόσμο με τρόπο που να ενώνει αντί να διχάζει.

Επιθυμώ να δω να σέβεστε την ανάγκη του μεροκαματιάρη που δουλεύει την Κυριακή και να σεβαστείτε τον ύπνο του κλείνοντας τη μουσική αρκετά νωρίς ώστε να του δώσετε χρόνο να ξεκουραστεί.

Επιθυμώ να δω να καθοδηγείτε όσους έρχονται στις δραστηριότητές σας να σέβονται τους κόπους και τους μόχθους των αλλων διδοντας οδηγίες για το που είναι τα δημόσια αποχωρητήρια ή και βρίσκοντας τρόπους να φέρετε φορητά.

Επιθυμώ να δω να καλλιεργήσετε ανάμεσά σας μέσα από τις προσκλήσεις και τα καλέσματά σας το ίδιο κλίμα αγάπης και προσοχής ενθαρρύνοντας τους συνανθρώπους σας να νοιάζονται για τους άλλους αντί να τους ενθαρρύνετε να φορέσουν κουκούλες και να πάουν μολότοφ. Η αφίσα του καλέσματός σας αυτό προβάλλει.

Έχουν και εκείνα τη θέση τους όταν υπάρχει ανάγκη αλλά αλήθεια ποια ανάγκη υπάρχει εδώ και τώρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιθυμώ να σας δω να επισκέπτεστε και να νοιάζεστε για την πόλη και όταν δεν παρτάρετε συμμετέχοντες σε αγώνες και δραστηριότητες για την καθαριότητά της, τον αγώνα ενάντια στο Κεφάλαιο που ετοιμάζεται με τη δική σας άθελη συμβολή να την κατασπαράξει.

Μελετήστε, δέστε λίγη ιστορία και θα δείτε ότι παντού στον κόσμο έχει γίνει το ίδιο.

Τα ιστορικά κέντρα των πόλεων με την συνενοχή του Κεφαλαίου και του Κράτους έγιναν γκέτο με την εκμετάλλευση των μεταναστών. Στη συνέχεια η αισχρότητα της αστυνομίας, του παρακράτους και του υπόκοσμου βασισμένες στην ανεγκέφαλη δραση του ψευδοαναρχισμού προκάλεσαν ταραχές, καταστροφές, συγκρούσεις με τελευταίο κερασάκι στην τούρτα την πρόσκληση των φασιστών για να βάλουν ταφόπλακα στην πόλη.

Οι τιμές έπεσαν και το Κεφάλαιο όρμησε μετατρέποντας τα κέντρα των πόλεων σε ένα απέραντο mall.

Αυτά επιθυμείτε για την πόλη μας;

Ξέρω ότι δεν επιθυμείτε τα πιο πάνω αλλά προς εκεί μας οδηγείτε. Έχετε ήδη αποξενώσει μεγάλο μέρος της γειτονιάς με τη συμπεριφορά σας διότι κάποιοι από εσάς δεν ακούν και δεν αφουγκράζονται τις ανάγκες των συνανθρώπων σας. Η αγωνιώδης κραυγή της γηραιάς γειτόνισσας που κάποιοι της κατουρούν στην πόρτα δε φτάνει στα αυτιά σας! Αυτή δεν αξίζει την αγάπη σας;

Ο φτωχός μετανάστης που δεν μπορεί να κοιμηθεί;

Επιθυμώ να σας δω να οργανώνεστε καλύτερα από τις αδηφάγες ορδές του Κράτους και του Κεφαλαίου. Εκείνοι δουλεύουν με μεθοδικότητα και πρόγραμμα για να διαλύσουν την πόλη μας και να την ξεπουλήσουν. Δεν αξίζει εμείς να οργανωθούμε καλυτερα από εκείνους;

Δεν αξίζει η αγάπη μας να μετατραπεί σε έργο;

Επιθυμώ να δω να καταδικάζετε τους βανδαλισμούς και τις ασχημονίες από όπου και αν προέρχονται. Αυτό μας ξεχωρίζει από την αισχρότητα της ψευδοπολιτικής και όχι οι ψευδολεονταρισμοί κτηνών ανάμεσά μας.

Επιθυμώ να αγκαλιάσετε την πραγματική έννοια της αναρχίας καταργώντας οριστικά τις αρχές εξουσίας ανάμεσα σας και τις παλιοσυμπεριφορές που καθόλου δεν αρμόζουν σε πλάσματα που αγκαλιάζουν την Ελευθερία. Δεν είμαστε κτήνη για να περιφέρουμε το πέος μας στις πορτες του κόσμου.

Θα έπρεπε ολόκληρη η κοινωνία να σας δείχνει και να καμαρώνει για τον τρόπο που πορεύεστε διότι οι πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι είναι έντιμοι και δίκαιοι προς όλους ακόμη και προς τους εχθρούς τους και δεν αγκαλιάζουν τις μεθόδους των.

Τέλος θα επιθυμούσα πραγματικά να σας δω να νοιάζεστε για το τόπο και τον πολιτισμό του και την επιβίωσή του αγωνιζόμενοι ενάντια στην Κατοχή του τόπου μας από τις δυνάμεις κατοχής στο βορρά και του Κεφαλαίου στο νότο, αγκαλιάζοντας ουσιαστικά την Ελευθερία και εννοώντας την μέσα από το προσωπικό αγκάλιασμα του καθενός σας της έννοιας με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σόλων Αντάρτης
solon_antartis at yahoo.com
--------------

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;



Οι διοργανωτές της εκδήλωσης που θα γίνει το Σάββατο στην Πλατεία Φανερωμένης εις μνήμη του Αλέξη ο οποίος εφονεύθει από διεφθαρμένους και άνομους Αστυνομικούς πέρυσι στην Αθήνα, επιδίδονται σε όργιο ψεμμάτων και ασυδοσίας αμαυρίζοντας τη μνήμη του ωραίου νέου.

Ο άδικος του θάνατος που πυρπόλησε τις ψυχές της απανταχού ελληνικής νεολαίας πυροδοτόντας μιάν υπέροχη εξέγερση ενός αγανακτησμένου λαού - τα σύγχρονα μας Δεκεμβριανά - τώρα γίνεται τροφή γιά τις πιό ανώμαλες μορφές εκμετάλλευσης γιά το "χούϊ" του καθενός:
ο- η μόδα και η πόζα του "επαναστάτη" χρησιμοποιούνται ως πράσινο φώς γιά να κατουρούν οι μεθυσμένοι "αγωνιστές της ελευθερίας" στις εξώπορτες των γύρω σπιτιών σε Πάρτυ του Δρόμου, να βανδαλίζουν τα σπίτια και εργαστήρια των φτωχών μεταναστών και των γέρων με γκραφίτι, και να σπάζουν μπουκάλια στην Πλατεία "πραγματώνοντας την Επανάσταση".

ο- Ενώ διατείνονται πως είναι τάχα "ειρηνιστές" και ότι τάχα θέλουν καλές σχέσεις με τη γειτονιά χωρίς βανδαλισμούς και συγκρούσεις, οι διοργανωτές κυκλοφόρησαν έντυπη και ηλεκτρονική πρόσκληση σε αφίσες και φυλλάδια γιά την εκδήλωση της οποίας το κύριο θέλγητρο είναι η εικόνα διαδηλωτών με μάσκες χημικού πολέμου να κρατούν Βόμβες Μολότωφ και να προχωρούν μέσα σε φλεγόμενο πεδίο ενάντια σε αστυνομικούς.


Η μικρή ιστορία του πως έφτασαν οι εικόνες με Βόμβες Μολότωφ να απειλούν τη γειτονιά Φανερωμένης προσκαλώντας τα οργισμένα νιάτα σε "ειρηνική εκδήλωση"

Η δημοσίευση της προκλητικής αφίσας έρχεται αμέσως μετά από μιά δημόσια πράξη "κατευνασμού" εκ μέρους των διοργανωτών. Λόγω της κριτικής που υπέστησαν γιά το ότι αρχικά είχαν βαφτίσει την εκδήλωση ως Νύκτα Γης Μαδιάμ (Night of Mayhem), και προσποιούμενοι ότι τάχα "ακούουν" τα παράπονα της κοινότητας, άλλαξαν τον τίτλο της από "Γης Μαδιάμ" σε "Ερωτικό Πάρτυ". Αμέσως μετά, κυκλοφορούν την αφίσα με τις Βόμβες Μολότωφ.

Το αληθινό τους μήνυμα; "Ναι στην άμυαλη βία, και Όχι στις αντιρρήσεις από τους γειτόνους ή από άλλες 'ανιαρές' πτέρυγες της ανατρεπτικής~εναλλακτικής κοινότητας."

ο- Σε δημόσια κριτική εκ μέρους μας γιά το ότι αποφεύγουν οι διοργανωτές να δώσουν ουσιαστικά μηνύματα ενάντια στη βία και τον βανδαλισμό, εκείνοι απαντούν γράφοντας "Γιατί 'έν έρκεστε να μιλήσουμε 'που κοντά;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Η πραγματικότητα:
Πριν μιά εβδομάδα οι οργανωτές κάλεσαν συνάντηση με κάποιους επελεγμένους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης. Απέκλεισαν από τη συνάντηση (συνειδητά απέφυγαν να προσκαλέσουν) άτομα που πρόσκεινται στην Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia άνκαι είναι γνωστό πως από το έτος 2000 η οργάνωση μας κινείται, κατοικεί, εδράζεται και δραστηριοποιείται στη Φανερωμένη και στον ευρύτερο Εντός και Πέριξ των Τειχών χώρο ενάντια στην άνομη βία από διεφθαρμένες αστυνομικές αρχές σε όλα τα πεδία: στα δικαστήρια, στους δρόμους, κρατητήρια, συγκεντρώσεις και στη μάχιμη δημοσιογραφία.

Επίσης απέκλεισαν από τον διάλογο άλλες προοδευτικές και επαναστατικές οργανώσεις της περιοχής Φανερωμένης όπως την Εργατική Δημοκρατία, την Συμμαχία "Σταματήστε τον Πόλεμο", τις οργανώσεις στήριξης των Κούρδων και άλλων μεταναστών της περιοχής, τον σύνδεσμο Ποντίων της περιοχής (Προοδευτικό Σωματείο Ποντίων - Προ.Σω.Πο), και άλλες παρόμοιες. Ούτες και η Κίνηση Πολιτών Alert, της οποίας αρκετά άτομα πρόσκεινται θετικά πρός τους διοργανωτές με προσωπικές και πολιτικές φιλίες, δεν προσκλήθηκε να παραστεί επίσημα στη συνάντηση. Και ουδείς τολμά να ομολογήσει αν οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" είναι επίσημα ή ανεπίσημα που συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες.

Υπάρχουν αλλότρια κίνητρα; Γιατί αποκλείστηκαν οι οργανώσεις της κοινότητας και ταυτόχρονα λέν "ελάτε να μιλήσουμε;"

ο- Στη συνάντηση με τους κατοίκους Φανερωμένης ακούστηκαν τα γνωστά γιά πολλούς μήνες τώρα παράπονα από τους γειτόνους γιά το ότι η μουσική και η φασαρία από τα "Πάρτυ του Δρόμου" είναι ενοχλητική και διαρκεί πολύ αργά τη νύκτα. Με "κατανόηση", οι οργανωτές συμφώνησαν ότι θα σβύνουν τη μουσική το πολύ ως τα μεσάνυκτα.

Αμέσως μετά, ανακοινώνουν ότι η εκδήλωση του Σαββάτου θα έχει ώρα λήξης την 1πμ, δηλαδή μία μετά τα μεσάνυκτα.

Το μήνυμα τους; " 'Έν μας κόφτει, ότι θέλετε πείτε, θα κάμουμεν την πάβλα μας. Θα δηλώνουμεν ότι θέλουμε και θα το αναιρούμε όποτε θέλουμε. Πάβλα μας."

ο- Πορεία τη νύκτα του Σαββάτου;
Γιά να καθησυχάσουν τον κόσμο, οι οργανωτές δηλώνουν υπεύθυνα και δημοσίως από το βήμα των σελίδων της Ενδο~Μήδεια / Cyprus IndyMedia ότι "ΔΕΝ εκαλέστηκε διαδήλωση". Εδώ:
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html?showComment=1259756834211#c5623832054664683315

Πέντε ώρες αργότερα, ο ίδιος ακριβώς εκπρόσωπος των οργανωτών δηλώνει "Νομίζω μετά την προβολή, αν θέλει ούλλος ο κόσμος να κάμουμε μιά ειρηνική συμβολική πορεία μέχρι την πρεσβεία."

Αμέσως το άλλο πρωί, δημοσιεύουν τις αφίσες με τις Βόμβες Μολότωφ γιά να προσκληθεί ο κόσμος και να ενημερωθεί με τη "σωστή κατανόηση" του ειρηνικού πνεύματος.

ο- Εν τω μεταξύ άλλα άτομα του χώρου αναφέρουν πληροφορίες πως οι οργανωτές έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο της εκδήλωσης και ότι δεν γνωρίζουν ποιές ακριβώς άλλες πολιτικές παρατάξεις θα συμμετέχουν. Δηλώνουν πως οι άλλοι "γνωστοί άγνωστοι" που θα εμφανιστούν δεν είναι ενημερωμένοι κατάλληλα (υποθέτουμε γιά την συγκεκριμένη ερμηνεία του τι ακριβώς σημαίνει ειρηνική εκδήλωση).

Η Κατερίνα Ευσταθίου γράφει στην δημόσια ιστοσελίδα της κινητοποίησης που φιλοξενείται από την εταιρεία facebook:
"Τις τελευταίες μέρες ακούω πως έσιει άτομα που θέλουν να λάβουν μέρος στα φεστιβάλ/πορείες κλπ. που ε'ν να γίνουν γιά τού'ν το σκοπό αλλά δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένα (κυρίως του ότι τούτη η εκδήλωση που κινείται μες το facebook ε'ν σ' ένα συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων), ακούω τζ' 'που φοιτητές και ξερωγώ που θέλουν να έρτουν (κόσμος που συχνάζει στο Μανώλη γιά νά 'ν ιδιαίτερα ενημερωμένος γιά το τι γίνεται τζ' 'μαί) έν να ήταν καλό αν μπορεί κάποιος να ετοιμάσει ένα ΦΥΛΛΑΔΙΟ με τις ώρες και το μέρος και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα τζ να γίνει ποστ [να δημοσιευτεί] και να τυπώσουμε λί'α να δώσουμε. Πχ εγώ μπορώ πολλά εύκολα να κανονίσω να μπούν φυλλάδια στο gcs/gs/cyprus college/ Κύκκους..."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Το φυλλάδιο λοιπόν με τις Βόμβες Μολότωφ τυπώθηκε, διανέμεται και τοιχοκολλείται στη γειτονιά γιά να γίνει η "κατάλληλη ενημέρωση" γιά τις ώρες "και τον ΛΟΓΟ που ε'ν να γίνουν τού'ν τα πράματα".

Και η Νανά Κουδουνάρη προσθέτει στην ίδια σελίδα:
"Ελπίζω ό,τι γίνει να γίνει ειρηνικά και να μην αρχίσουν οι μπάτσοι να δέρνουν και μπαζώνουν κόσμο...
Στο χέρι μας είναι να μέν δημιουργηθούν προβλήματα..
Ειρηνικά.. ό,τι και να κάμουμε."
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Πολύ ορθά τα λέν και η Νανά και η Κατερίνα γιά όλα ειρηνικά και γιά κατάλληλη ενημέρωση - μα είναι έμπιστοι οι διοργανωτές;

Πράγματι θέλουν οι διοργανωτές να μην δημιουργηθούν προβλήματα εις βάρος της γειτονιάς - ιδίως όταν οι "μη οργανωμένες συσπυρώσεις" του χώρου και κάποια άτομα που πρόσκεινται στο παρασκήνιο της εκδήλωσης αναπνέουν και ζούν ένα λόγο ύπαρξης που ορίζεται εξ' ολοκλήρου και αποκλειστικά μόνο με συγκρούσεις και βανδαλισμό;

Έμπιστοι; Αντιθέτως. Δείχνουν κάθε μέρα ξεκάθαρα τα δείγματα εντιμότητας που τους διακατέχει:
ο- πως η κάθε τους λέξη αναιρείται από τους ίδιους, πως κάθε τους θετική δήλωση προς τους κατοίκους της γειτονιάς Φανερωμένης και προς την υπόλοιπη εναλλακτική~ανατρεπτική κοινότητα αμέσως εξουδετερώνεται από τους ίδιους με τα αντίθετα λόγια και πράξεις.
Πού να ξέρουν η καϋμένη η Νανά και η Κατερίνα πως υπάρχουν καταχθόνιες και αμετανόητες δυνάμεις ντυμένες τον "αναρχικό" ή "ελευθεριακό" μανδύα του δήθεν "αντιεξουσιαστή", που προτίθενται να διαφθείρουν και να καταπροδώνουν τα πάντα ώστε να παρασύρουν αθώους και καλούς ανθρώπους σε συγκρούσεις και βανδαλισμούς την ίδια ώρα που ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο;

Γιατί παραβίασαν τη συμφωνία με τους κατοίκους της περιοχής γιά κλείσιμο των εκδηλώσεων τα μεσάνυκτα;
Γιατί προσδίδουν συγκρουσιακό χαρακτήρα με Βομβες Μολότωφ στα έντυπα φυλλάδια;
Γιατί αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά τις δηλώσεις τους;
Γιατί αρνούνται να προσθέσουν στο κάλεσμα:
ο- απαγόρευση στο οινόπνευμα,
ο- καταδίκη στο σπάσιμο μπουκαλιών,
ο- καταδίκη στους βανδαλισμούς και στο γραφίτι,
ο- καταδίκη σ' αυτούς που κατουρούν στις πόρτες των γειτόνων,
ο- οδηγίες και περιγραφή γιά την ακριβή τοποθεσία των δύο δημόσιων αποχωρητηρίων που βρίσκονται ενάμιση τετράγωνο από την Πλατεία;
Γιατί δεν ανακοινώνουν ότι όποιος παραβιάζει τις οδηγίες θα αποβάλλεται από το χώρο; Η προθυμία γιά άμεση δράση δεν συμπεριλαμβάνει προστασία της γειτονιάς; Είναι μόνο γιά βανδαλισμούς και συγκρούσεις;

Γιατί δεν ενοικιάζουν μία κινητή τουαλέτα γιά την άνεση των διαδηλωτών και των κατοίκων; Μερικά από τα άτομα εκ των διοργανωτών έχουν αρκετά λεφτά τα οποία δεν θα στερηθούν καθόλου αν τα βάλουν ως πληρωμή και αποπληρωθούν αργότερα με έρανο ή από άλλες δωρεές (DJ Magos?)

Όλα τα πιό πάνω έχουν ζητηθεί από τους διοργανωτές πάμπολλες φορές και από απλούς ανθρώπους της γειτονιάς, και σε ανοικτές συνελεύσεις, και σε οργανωτικές συναντήσεις με επιλεγμένες προσκλήσεις.

Συνειδητά όμως οι διοργανωτές κλείουν τα αυτιά τους - ούπς, συγγνώμην, "kleioun ta fkia tous" (μερικοί του χώρου μόνο την γραφή greeklish επιλέγουν να τιμούν).

Πως πρέπει να ανταποκριθεί η γειτονιά στου'ν την συνειδητά ηθελημένη ανωμαλία;

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

~~~~~~~~~

Thursday, 3 December 2009

Γιατί έπνιξαν τον διάλογο;

Οι διαχειριστές της σελίδας που είναι αφιερωμένη στη διοργάνωση γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη, εδώ
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315
διέγραψαν όλες τις αναρτήσεις (links) γιά άρθρα μας που αφορούν την εκδήλωση.

Τι είδους μικρόψυχη λογοκρισία είναι τούτη; Και από άνθρωπους που κάμνουν τους επαναστάτες και αναρχικούς; Ουδείς σεβασμός στην ελευθερία έκφρασης και διαλόγου πλέον;

Επίσης, έβαλαν ηλεκτρονικό φράγμα έτσι ώστε εγώ (προσωπικά) να μην επιτρέπεται να αναρτήσω κείμενα γιά δημοσίευση στο χώρο της ιστοσελίδας που ονομάζεται Ο Τοίχος (The Wall).

Ορίστε η λίστα με τα άρθρα που έσβυσαν:

Γιά την Εκδήλωση το Σάββατο Αφιερωμένη εις Μνήμην του Αλέξη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_7360.html

Γιατί Βόμβες Μολότωφ; Γιατί Ψέμματα;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post_04.html

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Ζεί - και μας Καθοδηγεί
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html

Οι σελίδες της Ενδο~Μήδεια βέβαια συνεχίζουν (και θα συνεχίσουν) να φιλοξενούν όλους εκείνους γιά να εκφράζονται με όποιο τρόπο θέλουν - άμα διαβάσετε τα κείμενα τους όπου μας βρίζουν ασύστολα, και το συνδυάσετε με το ότι εκείνοι διαγράφουν τα δικά μας ενώ επιπλέον μας αποφράσσουν και μας αποκλείουν δείχνοντας το πως διαχειρίζονται εκείνο το ένα γραμμάριο εξουσίας που έχουν τώρα, μπορείτε να αντιληφθείτε τον ΑΚΡΑΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ που κρύβουν αυτοί οι ξεδιάντροποι "αγωνιστές" της ελευθερίας.

Είναι φανερό και το τι ακριβώς θα γίνει αν ο αυταρχισμός τους οπλιστεί με αληθινά όπλα και με ουσιαστική κοινωνική δύναμη. Η αποσιώπηση των διαφωνούντων - την οποία τώρα επιτυγχάνουν με ένα κουμπί - θα ακολουθήσει την ίδια πορεία που ακολούθησε και η καλλιέργεια "καλών σχέσεων" με την περιοχή Φανερωμένης. Αφού οι κάτοικοι δεν δέχουνται να κατουρούν οι μεθυσμένοι επαναστάτες στις εξώπορτες τους, τώρα απειλούμαστε με τοιχοκολλημένες εικόνες από Βόμβες Μολότωφ σε αφίσες. Και πάμε στον κατήφορο: αυταρχισμός, λογοκρισία και βανδαλισμός να μας επιβάλλονται με μιά δήθεν επαναστατική "αναρχική" ενδυμασία .

Οι ομάδες Αυτόνομη Δράση Αντιεξουσιαστών (ΑΔΑ), η Βιβλιοθήκη - ΑΓράμματα και η ομάδα "Εναλλακτικά Media Φάλιες" που επίσημα ή ανεπίσημα συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διεργασίες με τους διοργανωτές, έτσι αντιλαμβάνονται την επανάσταση;
Λογοκρισία με όποιον διαφωνούν, βρισίδι, και απειλές γιά βία;

Τι απαντούν; Αν διαφωνούν ας τοποθετηθούν.

Πέτρος Ευδόκας,
petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~

1πμ. Σάββατο 5 Δεκ. 2009
Αναχρονισμένο γιά να διατηρηθεί η σειρά άρθρων ως έχει.

Wednesday, 2 December 2009

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines


Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/blog-post.html


Kamu Emekçisi'nin Aralık 2009 tarihli 11. Sayısı Çıktı!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/kamu-emekcisinin-aralk-2009-tarihli-11.html

"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_21.html

28 Ekim Eylemi KTÖS
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/28-ekim-eylemi-ktos.html

Many of us are Socialists
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/many-of-us-are-socialists.html

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

~~~~~~~~~~

Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν;

Οι "γνωστοί άγνωστοι" στην Εντός των Τειχών παληά Λευκωσία καλούν και πάλιν τη νεολαία στην Πλατεία Φανερωμένης γιά φεστιβάλ και πορεία διαμαρτυρίας το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου. Η εκδήλωση προγραμματίστηκε να διαρκέσει από τις 6μμ μέχρι τη 1πμ (Μία η ώρα το πρωί της Κυριακής).

Η συνάθροιση προωθείται ως "ενα μεγάλο πάρτυ δρόμου αφιερωμένο στον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο που δολοφονήθηκε απο το κράτος. Το πάρτυ θα ξεκινήσει με προβολές απο τις διαδηλώσεις του Δεκέμβρη στην Ελλαδα και ροκ, μέταλ και πανκ μουσικη."

Οι οργανωτές προσκαλούν τον κόσμο να συμμετάσχει περιγράφοντας την εκδήλωση ως Νύκτα Γης-Μαδιάμ (Night of Mayhem). Μπορείτε να δείτε τού'ν τα στοιχεία στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης, εδώ, με τον τίτλο γραμμένο στην ανύπαρκτη γλώσσα greeklish:
STREET FESTIVAL (provoli kai mousiki gia ton alexandro grigoropoulo)
http://www.facebook.com/event.php?eid=217472072315

Είναι σαφές ότι με τις λέξεις και το πολιτικό περιεχόμενο που επέλεξαν γιά να χρωματίσουν το χαρακτήρα της εκδήλωσης, οι οργανωτές παίρνουν τεράστιο ρίσκο με την ασφάλεια των ανθρώπων - και εκείνων που θα παν στην εκδήλωση, και των ανθρώπων που κατοικούν στην περιοχή Φανερωμένης. Βέβαια κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους προσποιούμενοι "πως δεν είναι ηγέτες" και πως η εκδήλωση είναι "αυτο-οργανούμενη". Με άλλα λόγια αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά το τι θα συμβεί το Σάββατο νύκτα.


Ποιών τα κεφάλια θα σπάσουν τη νύκτα της Γης Μαδιάμ;

Μιά συνάντηση που έγινε πρίν μιά εβδομάδα από "άτομα του χώρου"με γείτονες και κάτοικους της περιοχής απέτυχε παταγωδώς, γιατί εκείνοι αρνήθηκαν να λάβουν υπ' όψην τα δίκαια παράπονα των κατοίκων της γειτονιάς Φανερωμένης.

Η γειτόνισσα που λέει "κάθε ΣαββατοΚυρίακο μου κατουρούν στο κατώφλι της εξώπορτας του σπιτιού μου" αγνοήθηκε. Τι πρέπει να κάμει τώρα;

Οι γειτόνοι που λέν ότι η μουσική είναι υπερβολικά δυνατή και ότι πάει ώς πολύ πιό αργά απ' ότι πρέπει, αγνοήθηκαν. Τι πρέπει να κάμουν;

Την τελευταία εβδομάδα τώρα, κάθε νύκτα, γεμίζει η Πλατεία από σπασμένα γυαλιά και σκουπίδια, σε βαθμό και συχνότητα που είναι χωρίς προηγούμενο στην γειτονιά. Η Πλατεία Φανερωμένης έχει γίνει ξεκάθαρα στόχος βάνδαλων και αντι-κοινωνικών στοιχείων. Αυτοί που προσποιούνται τους επαναστάτες στην Πλατεία πως διαχωρίζουν τους εαυτούς τους και την συμπεριφορά τους από τους καταστροφείς;

Ο πολιτικός χαρακτήρας των οργανωτών είναι πεντακάθαρος:

- Χρησιμοποιώντας τη γραφή greeklish σηματοδοτούν πεντακάθαρα μιά πολιτιστική ταύτιση και συμμαχία με τον ρατσιστικό ανθελληνισμό. Είναι γνωστό στους πάντες όσων παρακολουθούν τις μεθοδεύσεις της πολιτιστικής γενοκτονίας εις βάρος του λαού μας πως τα greeklish είναι η αγαπημένη γραφή αυτών που συνειδητά εργάζονται γιά την κατάλυση του ελληνισμού. Γιατί ταυτίζονται μαζί τους;

- Ουδέποτε καταδίκασαν τις πράξεις βανδαλισμού που διαρκώς αυτοί και οι φίλοι τους (οι λεγόμενοι "συντρόφοι") εξαπολύουν εναντίον της γειτονιάς. Τα σπίτια όπου κατοικούν φτωχοί και ταλαίπωροι μετανάστες και τα εργαστήρια των φτωχών βιοπαλαιστών έχουν όλα γεμίσει με ακαλαίσθητο και απεχθές "επαναστατικό" γκραφίτι με δήθεν αναρχικά συνθήματα - δεν τα γράφουν οι ίδιοι οι μετανάστες πάνω στα σπίτια τους, βέβαια, ξέρουμε όλοι ποιοί τα γράφουν με μπογιά τις νύκτες.

- Ουδέποτε ανακοίνωσαν το εάν και πως ακριβώς θα επωμιστούν οι ίδιοι δικιά τους "αυτο-οργανωμένη" αστυνόμευση του χώρου και της εκδήλωσης, αναγκάζοντας την αστυνομία ή εμάς τους γειτόνους να προσπαθήσουμε να επιβάλουμε την τάξη τη νύκτα της Γης Μαδιάμ.

Πως θα επιβάλουμε την τάξη σε εκδήλωση εκατοντάδων ανθρώπων των οποίων οι οργανωτές αρνούνται να λάβουν ευθύνη γιά το χάος που συνειδητά αναμοχλεύουν;

Τα ίδια ακριβώς συνέβησαν και την νύκτα της προηγούμενης εκδήλωσης όπου προσκλήθηκε η αστυνομία και προκλήθηκε να επέμβει με την γνωστή της "ευαισθησία" και καταλήξαμε στα "γεγονότα της Πλατείας Φανερωμένης". Ξέρουμε όλοι πως οι κύκλοι των ανεγκέφαλων οργανωτών περιέχουν άτομα που αληθινά πιστεύουν πως αν εξωθήσουν τον κόσμο σε συγκρούσεις με την αστυνομία "θα γίνει η επανάσταση". Θέλουν να παρασέρουν αγνά και αθώα παιδιά σε συγκρούσεις, χωρίς όμως να τους το λεν από πρίν ώστε να λάμβάνουν άνθρωποι τα μέτρα τους. Ούτε και έλαβαν πρωτοβουλίες οι οργανωτές ώστε να σχηματιστούν εθελοντικές ομάδες προστασίας, νομικής υποστήριξης, πρώτων βοηθειών, καθαρισμού του χώρου, επαφής και συντονισμού με τους γείτονες και την αστυνομία, κλπ. Θα γίνουν όλα "από μόνα τους".

Οι δίκαιες ανησυχίες και έγνοιες των κατοίκων της περιοχής μας εξωθούν σε όλο και πιό έντονη αντιπαράθεση μεταξύ "του χώρου" και του κόσμου της γειτονιάς. Που θα πάει το πράμα;

Εμείς που κατοικούμε και εργαζόμαστε στην περιοχή δεν θέλουμε ούτε τις "ευαίσθητες και τρυφερές" παρεμβάσεις των τραμπούκων, προβοκάτορων και βασανιστών της αστυνομίας, ούτε και τους βανδαλισμούς και προκλήσεις των δήθεν επαναστατών που καταστρέφουν τη γειτονιά.

Προσωπικά δηλώνω πως αν δώ με τα μάτια μου άτομο να κατουρά στις πόρτες των γειτόνων μου, να λερώνει τους τοίχους με μπογιές, να σπάζει βιτρίνες των καταστημάτων, να αναποδογυρίζει τα σκύβαλα, να ανάβει φωτιές και όλα τ' άλλα που οι ψευδο-επαναστάτες πράττουν γιά να παρασύρουν τον κόσμο σε αθλιότητες τη νύκτα του Σαββάτου, θα επέμβω πυξ-λαξ με τα χέρια μου, τα πόδια μου και με ό,τι άλλο αντικείμενο βρίσκεται διαθέσιμο και θα επιδωθώ σε σπάσιμο κεφαλιών. Επίσης, θα προσκαλέσω και τους άλλους γειτόνους να βοηθήσουν.

Ελπίζω ότι θα οργανωθεί καλά και από πριν μιά τέτοια άμυνα και προστασία της περιοχής εκ μέρους των κατοίκων, αφού οι οργανωτές της εκδήλωσης αρνούνται να συμπεριφερτούν υπεύθυνα.

Η επανάσταση απαιτεί υπευθυνότητα. Απαιτεί αγάπη γιά το λαό μας. Μόνο με αγάπη και σεβασμό γιά τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας, με αγάπη και σεβασμό γιά τους χώρους όπου ο λαός μας ζεί και εργάζεται, σεβασμό γιά τις λίγες ώρες ξεκούρασης που έχουν οι πιό ταλαιπωρημένοι από τους εργαζόμενους, μόνο με τούτα νοείται πάλη γιά τα δίκαια. Όλα τα άλλα είναι κούφια συνθήματα και ψέμματα.

Οι πράξεις και δηλώσεις των ανεγκέφαλων φοβίζουν τον κόσμο και τον απομακρύνουν από την καλώς νούμενη κοινωνική επανάσταση. Η κατάλυση της αυταρχικής εξουσίας του Κεφαλαίου και Κράτους προϋποθέτει λαό ψυχικά και πολιτικά έτοιμο να την αντικαταστήσει με συμβούλια ελεύθερης και συλλογικής λαϊκής εξουσίας στις γειτονιές, στους χώρους εργασίας, στα σχολεία, στις υπηρεσίες, όπου οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι και ικανοί γιά συνεννόηση και συνεργασία.

Πως θα αγκαλιάσω την επανάσταση σου αν εσύ απλώς θέλεις να κατουράς μες το σπίτι μου και να κάμεις τη γειτονιά μου Γη-Μαδιάμ; Ο κόσμος δεν είναι παλαβός, ξέρει τι θα γίνει αν η περαιτέρω κατάλυση του κράτους (του λίγου που έμεινε) δώσει το ελεύθερο να επεκταθούν οι ψευδο-επαναστάτες και η "πολιτιστική" τους δράση παντού.

Όχι. Δεν θα περάσουν. Ή θα μάθουν να σέβονται και να πολεμούν ΓΙΑ τον λαό, ΜΕ τον λαό και όχι ενάντια του, ή θα τους σπάσουμε τα κεφάλια.

Αν ενδιαφέρεστε γιά συνεργασία στο θέμα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο
22 67 52 50.

Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.neg
http://petros-evdokas.cyprus-org.net/Another-sort-of-Introduction.html
~~~~~~~~~~~

Σχετικά:

Ναί στη Νεφέλη ~ Εντός των Τειχών Ανθίζει Ελπίς
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_19.html

Η Αστυνομία Κτύπησε την Κόρη Μου
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

~~~~~~~~~~~~

Tuesday, 1 December 2009

Επικεφαλίδες ~ Βaşlıkları ~ Headlines



Kamu Emekçisi'nin Aralık 2009 tarihli 11. Sayısı Çıktı!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/12/kamu-emekcisinin-aralk-2009-tarihli-11.html

"Εσείς κ. γιατρέ, θα κάνετε το εμβόλιο;"
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html

Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι
του Σόλωνα Αντάρτη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_21.html

28 Ekim Eylemi KTÖS
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/28-ekim-eylemi-ktos.html

Many of us are Socialists
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/many-of-us-are-socialists.html

Swine Flu Vaccine? Just the Facts
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/swine-flu-vaccine-just-facts.html

ΠροΠο στη Γρίππη των Χοίρων (...Μή Χοιρότερα, δηλαδή)
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/11/blog-post_30.html

~~~~~~~~~~

Kamu Emekçisi'nin Aralık 2009 tarihli 11. Sayısı Çıktı!




{tıklayın!}



{tıklayın!}