Thursday 2 June 2011

Η Μηχανή του Χρόνου Κάτω από το Προεδρικό

Υπερνικήθηκε το Εμπόδιο που Αποτελούσε η Γραμμική Συνοχή του Χρόνου!
«Η Εκκλησία δεν έχει σχέση με την πολιτική και δεν δικαιούται να παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα του τόπου» - Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας

Ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος «αποτελεί τη σπουδαιότερη φυσιογνωμία της σύγχρονης κυπριακής Ιστορίας» - Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας


Πολύ λίγοι γνωρίζουν πως το Τρίγωνο των Βερμούδων είναι μιά πρωτόγονη και άχαρη αντιγραφή του σηραγγοειδούς Τριγωνικού Χωρο-Χρονικού Πλέγματος που ενώνει το Προεδρικό Μέγαρο, την Αρχιεπισκοπή και τα Κεντρικά Γραφεία του ΑΚΕΛ στη Λευκωσία.

Το Τρίγωνο Χωροχρονικού Πλέγματος στην Κύπρο καθορίζει την πορεία και την ζωή του τόπου μας γιά πάνω από σαράντα πέντε χρόνια τώρα.

Τροφοδοτείται από μιά μυστηριώδη Μηχανή του Χρόνου η οποία επιτρέπει στα τρία αυτά κέντρα εξουσίας να μπαινοβγαίνουν διαχρονικά σε σχέσεις εννοιών, δηλώσεων και πράξεων ωσάν ο χρόνος να αποτελείται από ασυνάρτητα και ασύνδετα τμήματα που ουδεμία γραμμική συνοχή κατέχουν. Η Μηχανή του Χρόνου είναι η καρδιά του μυστηριώδους αυτού Τριγώνου που συνδέει τα κέντρα εξουσίας με τρόπον ώστε το τριπόρτιν εννοιών, συνθημάτων, παρουσίασης της Ιστορίας και αντιλήψεων περί πολιτικής να εξυπηρετούν την κάθε ανάγκη των εξουσιαστών απρόσκοπτα, με τόση επιστημονική και τεχνολογική υπεροχή που να μοιάζουν... σχεδόν μαγικά.

Χωρίς μιά τέτοια Μηχανή του Χρόνου πως θα μπορούσε ο Πρόεδρος μας (όταν δεν είναι ταυτόχρονα και Αρχιεπίσκοπος) να διοικεί και να καθοδηγεί τον λαό μας με τόση σοφία;

Να μερικές τοποθετήσεις των Κυβερνητών μας, που ζωγραφίζουν και υπογραμμίζουν ευδιάκριτα το σχήμα του Τριγώνου που ενώνει με σήραγγες διαχρονικής σοφίας το Προεδρικό, την Αρχιεπισκοπή και το Κόμμα.

Οκτώβριος 2010:

Σε χαιρετισμό του στην εκδήλωση μνήμης του Αείμνηστου Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και στα 50χρονα της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Λευκωσία, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας αναφερόμενος στον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο είπε ότι «αποτελεί τη σπουδαιότερη φυσιογνωμία της σύγχρονης κυπριακής Ιστορίας».

Οπως είπε, «υπήρξε ο ηγέτης που βρέθηκε στο κέντρο της επικαιρότητας, αλλά και αντιμέτωπος με όλες τις αντιλαϊκές δυνάμεις σε όλες τις ταραχώδεις φάσεις της αιματηρής πορείας του κυπριακού λαού ακόμα και από τη δεκαετία του 1950 και στάθηκε ακοίμητος φρουρός στη μάχη για τη θεμελίωση της ανεξάρτητης Κυπριακής Δημοκρατίας».

Ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος, είπε ο Πρόεδρος Χριστόφιας, «με διαλεκτική σοφία κατόρθωνε, όποτε χρειαζόταν, να βρίσκει τη δύναμη για να υπερνικά τις αδιέξοδες ιστορικές περιπλοκές και με γενναίες αποφάσεις, απαλλαγμένος από βουλησιαρχικά σύνδρομα, να παρακάμπτει τα τραγικά αδιέξοδα».

Επίσης, «καταξιώθηκε ως οξυδερκής πολιτικός με υψηλό βαθμό πολιτικής κρίσης που τον διέκρινε η διορατικότητα και το θάρρος, τον χαρακτήριζε η εμμονή σε αρχές, η επιμονή και η σταθερότητα στην επίτευξη στόχων, με βασικό κριτήριο πάντοτε την εξυπηρέτηση των πραγματικών συμφερόντων του κυπριακού λαού».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «πέραν όλων αυτών, όμως, ο Μακάριος υπήρξε ένας άδολος πατριώτης, ένας λαϊκός ηγέτης με σχεδόν καθολική αποδοχή».

Όπως είπε ο Πρόεδρος Χριστόφιας, «προβαίνοντας σε μια αδρή αξιολόγηση του έργου του Μακαρίου, καθώς και του ρόλου που διαδραμάτισε ως ο ιδρυτής και πρώτος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, δεν μπορεί παρά να αναφερθούμε και στο λεπτό και πολύ δύσκολο έργο να ασκεί τα καθήκοντα του ηγέτη ενός κοσμικού δικοινοτικού κράτους και συνάμα εκείνα του προκαθήμενου της ορθόδοξης εκκλησίας της Κύπρου».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «ο Μακάριος επέδειξε εξαιρετικές ικανότητες διαλεκτικής και αρμονικής σύζευξης κράτους και εκκλησίας χωρίς ο ένας θεσμός να `μπαίνει στα ταράφια` του άλλου».

«Στηρίχθηκε στους απλούς ανθρώπους ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος και αυτοί τον στήριξαν και τον προστάτευσαν ως λαϊκό ηγέτη και του έδωσαν -όχι τυχαία- τον τίτλο του Εθνάρχη», είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και πρόσθεσε ότι «αυτή η σχέση, σφυρηλατήθηκε μέσα στο καμίνι των σκληρών αγώνων που με συνέπεια έδωσαν οι δημοκρατικές, προοδευτικές δυνάμεις δίπλα στον Μακάριο».

Μια σχέση, όμως, που όπως είπε ο Δημήτρης Χριστόφιας, «εδραιώθηκε και μέσα από τη σκληρή προσπάθεια που κατέβαλε ο λαός μας, υπό την καθοδήγηση του Μακαρίου, για την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη του τόπου, για την προκοπή και ευημερία της Κύπρου, παρά τα πολιτικά προβλήματα που αντιμετώπιζε ο τόπος».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «στα χρόνια μέχρι την τουρκική εισβολή, υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ο Μακάριος, έχοντας πάντοτε δίπλα του τη συντριπτική πλειοψηφία των Κυπρίων, έδωσε τη δύσκολη μάχη για την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη και ευημερία του λαού μας που, μετά από χρόνια, είδε τις συνθήκες της ζωής του να βελτιώνονται».

Αναφερόμενος στην μεγαλειώδη διεύρυνση Κρατικού, Εκκλησιαστικού και Ιδιωτικού Κεφαλαίου, ο Πρόεδρος πρόσθεσε ότι «η επιλογή του μεικτού συστήματος οικονομίας, η λήψη μέτρων και η καθιέρωση οικονομικών θεσμών προστασίας των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων του πληθυσμού εκφράζουν, ακριβώς, με τον πιο υποδειγματικό τρόπο, τη συνεχή έγνοια και φροντίδα του Μακαρίου για την προκοπή και ευημερία του συνόλου του κυπριακού λαού».

Καταλήγοντας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, συνεχάρη το Πολιτιστικό Ίδρυμα Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ΄ για τη διοργάνωση της αποψινής εκδήλωσης.

Απανθίσματα παρμένα από:
http://www.hri.org/news/cyprus/kypegr/2010/10-01-20.kypegr.html#01


Ιανουάριος 2011:

Σε χαιρετισμό του στο Φιλολογικό Μνημόσυνο του πρώτου Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ, στη Λευκωσία, ο Πρόεδρος Χριστόφιας σημείωσε ότι η απελευθέρωση και η επανένωση της πατρίδας και του λαού μας είναι το καλύτερο μνημόσυνο που μπορούμε να κάνουμε για τον Εθνάρχη Μακάριο, προσθέτοντας ότι για να το πετύχουμε πρέπει με συνέπεια και σταθερότητα να ακολουθήσουμε τον δρόμο που ο ίδιος ο Μακάριος χάραξε.

Από:
http://www.hri.org/news/cyprus/kypegr/2011/11-01-20.kypegr.html#01


Μάΐος 2011:

Από τα χείλη του ίδιου του Προέδρου της Δημοκρατίας. «Η Εκκλησία δεν έχει σχέση με την πολιτική και δεν δικαιούται να παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα του τόπου», δήλωσε από την Αυστραλία όπου βρίσκεται ο Δημήτρης Χριστόφιας.

Μιλώντας σε δημοσιογραφική διάσκεψη στο Σιδνεϊ και απαντώντας σε ερώτηση κατά πόσον βοηθά το έργο του η κριτική που του ασκείται από τον Αρχιεπίσκοπο, ο πρόεδρος Χριστόφιας είπε ότι «ο Μακαριότατος έχει δικαίωμα να έχει θέση και άποψη για το Κυπριακό αλλά η ανάμιξη που γίνεται σήμερα μας εκθέτει διεθνώς. Με την κριτική του Αρχιεπισκόπου μειώνεται η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία της ελληνοκυπριακής πλευράς».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επεσήμανε ωστόσο, ότι «δεν πρέπει να ταυτίζουμε την Εκκλησία με έναν άνθρωπο. Υπάρχουν και άνθρωποι κατανοούν σωστά το ρόλο της Εκκλησίας και διαχωρίζουν σωστά το ρόλο της από το ρόλο της πολιτικής. Συνεπώς», ανέφερε, «ας μην τους ταυτίζουμε όλους».

Γενικός Γραμματέας ΑΚΕΛ: Συνωμοτικός ρόλος του Αρχιεπισκόπου

Στο ίδιο μήκος κύματος και η αντίδρασή του ΓΓ του ΑΚΕΛ, Άντρου Κυπριανού, ο οποίος μιλώντας το πρωί στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ, δήλωσε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος «συμπεριφέρεται με τρόπο ο οποίος δεν είναι εναρμονισμένος με αυτά που διδάσκει ο Χριστιανισμός. Επεσήμανε εξάλλου ότι «ο Αρχιεπίσκοπος δεν είναι η Εκκλησία».

Ο Άντρος Κυπριανού είπε ότι «δεν είναι πρώτη φορά που ο Αρχιεπίσκοπος επιδιώκει να διαδραματίσει πολιτικό ρόλο. Στην προσπάθεια του αυτή και με τις δημόσιες δηλώσεις εκθέτει την Κύπρο διεθνώς», είπε ο κ. Κυπριανού, φέρνοντας ως παράδειγμα την πρόσφατη δήλωση του Μακαριοτάτου ότι η Κύπρος ξεγέλασε τους Ευρωπαίους και εντάχτηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Άντρος Κυπριανού έκανε επίσης λόγο για συνωμοτικό ρόλο του Αρχιεπισκόπου και επικαλέστηκε δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία συνεργάζεται με βετεράνους και νέους πολιτικούς σε μια προσπάθεια να αποκτήσει πολιτικό ή συντονιστικό ρόλο.

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Προσβολή για όλους τους Προέδρους οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου

Το μεσημέρι ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Χρίστος Χριστοφίδης εξέφρασε λύπη και απογοήτευση για το περιεχόμενο της ομιλίας του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου.

Σε δηλώσεις στο Προεδρικό Μέγαρο, ο κ. Χριστοφίδης είπε ότι η ομιλία του Προκαθημένου περιέχει πολλές διαστρεβλώσεις και δημιουργεί για ακόμα μια φορά αχρείαστες εντάσεις με απαράδεκτες θέσεις τόσο για τις διαχρονικές τοποθετήσεις της ελληνοκυπριακής πλευράς στο Κυπριακό όλα αυτά τα χρόνια, όσο και πιο συγκεκριμένα για τις θέσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας.

«Διπλή είναι η λύπη και η απογοήτευση μας γιατί έγινε προσπάθεια να στηριχθούν οι θέσεις του Αρχιεπισκόπου σε μια στρεβλωμένη δήθεν πολιτική Μακαρίου. Ενώ ο Αρχιεπίσκοπος μπλέκει το εγκώμιο του Μακαρίου, τελικά με τις θέσεις που υποστηρίζει τον ακυρώνει», πρόσθεσε.

Αποσπάσματα από:
http://www.philenews.com/el-gr/New-Homepage-With-Slider/4995/69567


Ενώ εμείς οι απλοί πολίτες, παγιδευμένοι όπως είμαστε από την γραμμικότητα της ροής του Χρόνου, προσπαθούμε να κρατηθούμε από μιά συνοχή στις ιδέες και αντιλήψεις, τα τρία μαγικά κέντρα εξουσίας με τη βοήθεια της Μηχανής του Χρόνου έχουν την ευχέρεια να δηλώνουν και να πράττουν ακριβώς τα αντίθετα πράματα σε διαφορετικές στιγμές κατά το δοκούν ("όπως τους δόξει", λέει και ο λαός μας), γιά να μας κρατούν στον δρόμο τον καλό και τον ορθό. Γιά το καλό του τόπου.

Αυτό θα πεί ορθή εφαρμογή της σύγχρονης επιστήμης και τεχνολογίας γιά τις ανάγκες του λαού, και ορθή διακυβέρνηση με σοφία και σύνεση.

Εύγε.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~~

Μακάρι να ήταν Κομμουνιστής
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Καννάβι σε Κάθε Μανάβη
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html

Ποιές Λύσεις Προτείνουμε
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#proteinoume

Ποιές Λύσεις Προτείναμε:
"Ουδείς Υποψήφιος Είπε..."
http://www.cyprusindymedia.org/Oudeis-Ypo4hfios-Ekloges2008.html

Υποστηρίζουμε το πρόγραμμα εργασιών που άρχισε να υλοποιεί η
Φιλική Εταιρεία Κύπρου:
Εργασίες ~ Άμεσοι και Μεσαίου Βεληνεκούς Στόχοι
http://filiki.etaireia.org/ergasies.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5 comments:

  1. Αβάστακτη η πραγματικότητα, όπως ορθά τη ζωγραφίζει ο Πέτρος.

    Οι εξουσίες και τα κέντρα τους σφιχταγγαλιαμένες στο νησί μας. Ακόμη κι όταν προσποιούνται ότι έχουν διαφορές, δε σταματούν το θανατηφόρο εναγκαλισμό τους εις βάρος του λαού.

    Έτσι Αρχιεπισκοπή, Εξουσία και Κόμμα πορεύονται μαζί αρμονικά φροντίζοντας η μια τις ανάγκες της άλλης.

    Κράτος και Αρχιεπισκοπή απολαμβάνουν την ανίερη των συμμαχία. Ο Μακάριος ζει και τους καθοδηγεί! Όποτε τους συφέρει βεβαίως.

    Γι αυτό και:

    Στην υποτιθέμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση το μόνο μάθημα που δεν επηρεάζεται είναι το μάθημα των Θρησκευτικών.

    Στις διαπραγματεύσεις για το ξεπούλημα της Κύπρου, η μόνη περιουσία που είναι αδιαπραγάτευτη είναι αυτή της εκκλησίας - η οποία βεβαίως δεν της ανήκει, ανήκει στο λαό από τον οποίο την οικοιοποιήθηκε.

    Η τεράστια περιουσία της και οι κερδοφόρες Κεφαλαιικές επιχειρήσεις απολαμβάνουν ιδαίτερων προνομίων.

    Κατά τα άλλα ο πρόεδρος και το κόμμα προσποιούνται τους διαφωνούντες.

    Κατά το δοκούν.

    Και να μην ξεχνούμε ότι το ΑΚΕΛ ήταν και το κόμμα που πριμοδότησε συγκεκριμένο υπψήφιο για τις αρχιεπισκοπικές εκλογές:

    "...Το ΑΚΕΛ συνέχισε ο κ. Χριστόφιας έχει «και σήμερα επιλογή όπως όλα τα κόμματα και όλοι οι ενεργοί πολίτες σε αυτή την κοινωνία» ενώ διερωτήθηκε «τί το παράξενο και τί το παράδοξο» υπάρχει σ’ αυτό.

    Πρόσθεσε πως «είναι αυτονόητο ότι οι πολιτικές δυνάμεις θα ενδιαφερθούν για τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές. Έχουν τα κριτήριά τους και με αυτά τα κριτήρια κάνουν μια επιλογή. Η επιλογή είναι ο Επίσκοπος Κύκκου Νικηφόρος»"
    Από:
    http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=65489

    ReplyDelete
  2. Asxeton maybe alla pedkia en emporousa na antistatho :ZITO O KOYLIAS!!ZITO O KOYLIAS TZIE ZITO O KOYLIAS!
    TZIE.... ZITO O KOYLIAS!
    Allonan asxeto:KATO OI EPITROPOI TIS EU, POU EFAAN EKATOMIRIA TZIE ESPASAN

    ReplyDelete
  3. Γειά σας. Να ρωτήσω κάτι: Αν αρχιεπίσκοπος ήταν σήμερα όχι ο Πάφου Χρυσόστομος, αλλά ο Κύκκου ή ο Μόρφου και έκαναν συνέχεια δηλώσεις υπέρ μιας λύσης ομοσπονδίας, κλπ. ΤΙ θα έλεγε το κόμμα και ο Χριστόφιας; Σε τέτοια περίπτωση θα έπρεπε, Ναι ή Όχι να "ανακατεύεται" ο αρχιεπίσκοπος στην πολιτική;

    ΥΓ/ Μάριε Καρογιάν, ξεκίνα με τσάϊ από βότανα και αν δεν σου περάσει δοκίμασε ξύδι.

    ΥΓ 2/ Λεβεντιά ο Κουλίας.

    ReplyDelete
  4. Το ΔΗΚΟ επιτέλους ξεβρομίζει!Κουλίας και Κολοκασίδης αποτελούν πια μια κακή ανάμνηση!Να 'στε καλά κι οι δύο!Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι!Τούτον εξέχασεν να τους το πει ο Ττόμης στες παρασυναγωγές;

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete