Sunday 17 January 2010

Φαλλοκρατία και Μισογυνία στον Πολίτη

Διαβάστε παρακαλώ το πιό κάτω άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους της εφημερίδας Πολίτης - το αναδημοσιεύουμε σε ολόκληρο του το μεγαλείο.

Ο αρθρογράφος Λουκάς Χαραλάμπους δεν είναι ο οποιοσδήποτε τυχαίος, αλλά είναι ένας σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης της εφημερίδας Πολίτης. Η σύμμαχος της εφημερίς Αλήθεια λέει πως ο Λουκάς Χαραλάμπους είναι "...τακτικός συνεργάτης του «Πολίτη» από την πρώτη μέρα έκδοσης της εφημερίδας και ένας από τους πιο σοβαρούς πολιτικούς αρθρογράφους μας." Το "μας" αναφέρεται στη χώρα και τον λαό "μας". Την σύσταση που εκθειάζει τον Λουκά Χαραλάμπους υπογράφει ο Αλέκος Κωνσταντινίδης, κύριος "παράγων" της εκστρατείας του ΝΑΙ και Σύμβουλος της εφημερίδος Αλήθειας:
http://www.alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=19942

Η φαλλοκρατία, η ανδροκρατία και ο μισογύνης πατριαρχικός σωβινισμός είναι θεμελιακές αξίες στην ιδεολογία και συμπεριφορά που διασπείρει, καλλιεργεί και συντηρεί ανάμεσα μας η άρχουσα τάξη - πως θα μπορούσε να απουσιάσει τέτοιο μαργαριτάρι από τον Πολίτη, το πιό θορυβώδες φερέφωνο της τάξης των αρχόντων; Το άρθρο του Λουκά Χαραλάμπους είναι μιά τέλεια και χαρακτηριστική περίπτωση "εκλεπτισμένης και καλλιεργημένης" φαλλοκρατίας που βρίθει χυδαιότητας. Περιέχει τόση σωβινιστική και μισογυνιστική μανία που μόνον το τετραγράμματο ρήμα που αρχίζει με Γάμμα του λείπει. Αλλά και εκείνο ο συγγραφέας το εννοεί και υπονοεί βέβαια με διάφορους τρόπους στο κείμενο του. Όταν θα φτάσετε στο κομμάτι που μιλά γιά το Χαρέμι θα το δείτε.

Ο Πολίτης ντύνεται με τα ρούχα του "προοδευτικού" κάθε μέρα γιά να προωθήσει στο λαό μας και να πουλήσει τη γραμμή και σύνθημα των αρχόντων, μα η πραγματικότητα της ιδεολογίας και συμπεριφοράς των κυρίως συντελεστών της εφημερίδας "σπουρτά" διαρκώς 'που το πλευρό - πόσο να αντέξει να συμπιέζεται μες τον κορσέ της προσποίσης με συνθήματα και να σκεπάζεται με την μεταμφίεση; Σπουρτά.

Η φαλλοκρατία~μισογυνία είναι το πιό σημαντικό στοιχείο αυταρχισμού που εμφυτεύεται μέσα μας από τη στιγμή της γέννησης, μας συνοδεύει σε κάθε στιγμή της παιδείας μας και εξασφαλίζει την επικυριαρχία του κοινωνικού συστήματος εξουσίας με το ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται να δώσουν και να πάρουν σεβασμό, να αλληλοκατανοηθούν ή να αγαπηθούν αληθινά. Είναι απαραίτητο συστατικό εξουσίας γιά την άρχουσα τάξη - το ανδρικό προνόμοιο και ο φαλλοκρατικός σωβινισμός μας διατηρούν σε μιά κατάσταση διαχρονικής διχόνοιας που μοιράζει τον λαό μας ακριβώς στη μέση.

Όπως και ο ρατσισμός του Πολίτη τον οποίο ξεσκεπάζουμε και ψηλαφούμε στο κείμενο:
Τι Σημαίνει Αυτός ο Τίτλος;
Υποβόσκων Ρατσισμός, Θέσμιος και Περίτρανος
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

Διαβάστε λοιπόν και πέστε μας.
Τι λέει το άρθρο γιά το πως βλέπουν ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους την γυναίκα; Γιά το πως βλέπει ο συγγραφέας το κάλλος; Για το πως βλέπει την σχέση μεταξύ της απόλυτης εξουσίας αφ' ενός, και της δύναμης να καθορίζει κάποιος το τί είναι ομορφιά; Πως βλέπει τον ρόλο της γυναίκας ως διακοσμητικό αντικείμενο; Ως όργανο ηδονής;

Αισθανόμαστε άνετα με το ότι ο Πολίτης και ο Λουκάς Χαραλάμπους διαφωνούν με μιά γυναίκα γιά πολιτικούς λόγους αλλά εναντιώνονται και ΚΤΥΠΟΥΝ την υπόσταση της ως γυναίκα; Δείχνουν τέτοια συμπεριφορά όταν διαφωνούν με πολιτικούς άνδρες; Ασχολούνται με την εμφάνιση, την ελκυστικότητα του πολιτικού ανδρός; Ασχολούνται με τον ερωτισμό του; Ασχολούνται με το αν θα ήθελε κάποιος ή κάποια να τον πάρει στο κρεββάτι; Ασχολούνται με το αν "αξίζει" η ομορφιά του γιά νά'ναι ποθητός σαν σκλάβος για σεξουαλικά βίτσια; Όλα τούτα θα τα δείτε να διαπνέουν μέσα από το άρθρο στον Πολίτη.

Και βέβαια το χειρότερο μας πρόβλημα δεν είναι απλώς το ότι η εφημερίδα Πολίτης είναι ακριβώς όπως όλες τις άλλες του κατεστημένου, ήτοι φαλλοκρατική και μισογυνιστική ως το κόκκαλο. Άλλωστε τούτα συμβαδίζουν και με το ρατσισμό της εφημερίδας. Το πρόβλημα μας όμως είναι πως ο Πολίτης προωθείται από κύκλους της "ανεξάρτητης αριστερής διανόησης" ως προοδευτική εφημερίδα!

Ορίστε το άρθρο.
Πέτρος Ευδόκας, petros@cyprus-org.net
~~~~~~~~~~~~~~

Στο Ζάλογγο και στο χαρέμι
του Λουκά Χαραλάμπους

Εχω γράψει και άλλες φορές για τη θλιβερή αλλαγή που έχει επέλθει στη φυσιογνωμία του Δημοκρατικού Συναγερμού από τότε που έφυγε από την πολιτική ο ιδρυτής του Γλαύκος Κληρίδης. Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι αυτή επήλθε σε μια περίοδο που στην προεδρία του κόμματος βρίσκεται ο κ. Αναστασιάδης, το κατά τεκμήριο σταθερότερο στην πολιτική φιλοσοφία του ΔΗΣΥ στέλεχος του κόμματος. Είναι ολοφάνερο ότι όσον αφορά το πολιτικό μας πρόβλημα, ορισμένα από τα σημερινά στελέχη υιοθετούν και δημοσίως τη δημαγωγική πολιτική του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ. Δηλαδή το κόμμα έχει τους δικούς του Παπαδόπουλο και Κολοκασίδη. Το πιο αποκρουστικό παράδειγμα είναι η Ελένη Θεοχάρους. Ένας πολιτικός «τσιγγάνος» που, χωρίς να έχει καμιά σχέση με την ιστορία και την πολιτική ιδεολογία του ΔΗΣΥ, μετακόμισε στο κόμμα ως «μεταγραφή» από το ΔΗΚΟ, μετά την αποτυχία της να εκλεγεί βουλευτής του τελευταίου. Αυτή η παράδοξη μεταγραφή ήταν ένα εγκληματικό λάθος του κ. Αναστασιάδη.

Οπως ήταν φυσικό, στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του Κυπριακού, στο δημοψήφισμα του 2004, η Θεοχάρους μαζί με άλλους βουλευτές του κόμματος, όχι μόνο δεν πειθάρχησε στην απόφαση του συνεδρίου του, αλλά συντάχθηκε μαζί με τον Τάσσο Παπαδόπουλο εναντίον της λύσης, για να μην κινδυνεύσει να χάσει τη βουλευτική της έδρα. Φυσικά δεν είχε το θάρρος να αποχωρήσει από το κόμμα. Αλλά και ο κ. Αναστασιάδης διέπραξε το δεύτερο ασυγχώτητο σφάλμα να μην την εκδιώξει μαζί με τους άλλους βουλευτές που είχαν επιδείξει την ίδια αντικομματική συμπεριφορά. Τώρα πληρώνει τις αμαρτίες του. Διότι έτσι μεγάλωσε το θράσος της, ώστε να κομπάζει σήμερα ότι «αν εξαρτιόταν από το «ναι» το δικό μου να εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σχέδιο, θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω»-(συνέντευξη στο «Φιλελεύθερο», 27/12/09). Αλλά αν έχει την τόλμη να αυτοκτονήσει, υπάρχει λόγος να το κάμει σήμερα, μπροστά στα αποτελέσματα τού «όχι» της. Με την ψήφο της άφησε στην Κύπρο τον τουρκικό στρατό και μονιμοποίησε την τουρκική κατοχή της Αμμοχώστου, της Μόρφου και άλλων 50 σχεδόν ελληνικών κωμοπόλεων και χωριών. Υπάρχει καλύτερη δικαιολογία για να αυτοκτονήσει κανείς;

Στην προαναφερθείσα συνέντευξή της, η κυρία Θεοχάρους χρησιμοποίησε αλαζονικά τόσο βρόμικο λεξιλόγιο, που θα το ζήλευε και ο Ζαχαρίας Κουλίας, χαρακτηρίζοντας όσους δεν έχουν τα δικά της μυαλά «συβαρίτες, μαυραραγορίτες, βολεμένους, ανίδεους, κιοτήδες και δειλούς»! Πάνω στην άγνοιά της για τη σημασία των λέξεων, δεν σκέφτηκε πως όλοι οι συβαρίτες και οι βολεμένοι του τόπου, όπως η ίδια, ψήφισαν «όχι» ακριβώς γιατί δεν ήθελαν να χάσουν το βόλεμα (το βουλευτιλίκι) και την καλοπέραση. Στη συνέντευξή της, η υπερπατριώτισσα βουλευτίνα προσπάθησε να παραστήσει και το παλληκάρι, δηλώνοντας πως «προτιμά το Ζάλογγο παρά το χαρέμι του Αλί Πασά». Θα ήθελα να την καθησυχάσω πως τέτοια τύχη, ειδικά η ίδια, δεν θα μπορούσε να έχει. Τον Οκτώβριο είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ το χαρέμι του ανακτόρου Ντολμά Μπαχτσέ στην Κωνσταντινούπολη. Με εντυπωσίασαν το μέγεθος και η πολυτέλειά του, αλλά και τα αυστηρά κριτήρια επιλογής των περίπου 120 γυναικών. Επιλέγονταν οι πιο όμορφες γυναίκες από όλη την αυτοκρατορία. Για ευνόητους λοιπόν λόγους, η κυρία Θεοχάρους αποκλείεται να πατούσε το πόδι της στο χαρέμι. Το πολύ να την έπαιρναν ως καθαρίστρια στα διαμερίσματα των ευνούχων που είναι δίπλα.

Κωδικός άρθρου: 921926
ΠΟΛΙΤΗΣ - 10/01/2010, Σελίδα: 7
http://tinyurl.com/theoxarous-politis
ή
http://209.85.229.132/search?q=cache:pAFzXHzCgyYJ:www.politis.com.cy/cgibin/hweb%3F-A%3D921926%26-V%3Darticles%26-p+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B3%CE%BF+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B9&cd=1&hl=en&ct=clnk


Ενδιαφέρει:

Γιατί επιμένουμε στην Ομοφυλοφιλία
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

~~~~~~~~~~

3 comments:

  1. apanagia mou keimeno tou filou evdoka jai en eshi mesa tin lexi "kiproethnikismos"

    ReplyDelete
  2. Αγαπητέ ανώνυμε

    Κανένα σχόλιο επί της ουσίας του άρθρου έχεις;

    Ή μήπως σε εκφράζει ο τρόπος που τοποθετείται ο αρθρογράφος του"Πολίτη";

    Σόλων
    -----

    ReplyDelete
  3. Ντρέπομαι και τρέμω από τα νεύρα μου για το προσβλητικό σχόλιο του δημοσιογράφου(αν μπορεί να αποκαλεστεί έτσι)σε σχέση με την εμφάνιση της Ελένης Θεοχάρους.

    Μήπως ο κύριος Χαραλάμπους αποδέχεται τις γυναίκες μονο σε σχέση με την εξωτερική τους εμφάνιση; Μήπως θα του άρεσε να γράψουμε ενα σχόλιο για τη δική του; Και μήπως είναι ο κύριος Χαραλάμπους ανάμεσα στους υποκριτές που πρώτοι και καλοί θα έγραφαν αύριο ενα κολακευτικό άρθρο για την Κυρία Θεοχάρους αν της συνέβαινε κάτι;

    Ανδρομάχη

    ReplyDelete